Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Σεπ 2008, 13:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα σίγουρο, αλλά στο εξωτερικό έχουν ήδη κάνει αρκετά γενναίες εκπτώσεις στο 308, με αφορμή το CO2 βέβαια. Τώρα αν θα γίνουν και εδώ τέτοιες, δεν ξέρω...
Προσωπικά, επειδή έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα με αυτό, πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του, με την προϋπόθεση ότι ξέρεις τι παίρνεις. Είναι GT και όχι GTi. Έχει δύναμη, τιμονάρα, πολύ καλό κιβώτιο, εξοπλισμό μέχρι σκασμού, απλά δεν είναι τόσο ζμπορ όσο θα έπρεπε (και θα μπορούσε η πεζό). 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giangiak (giannos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 04 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Σεπ 2008, 21:38:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαιρετε
Να πω με την σειρα μου πως αν ψαχνεις ενα καθημερινο αυτοκινητο με αρκετη δυναμη (απο πολυ χαμηλα) να κανεις και τα ανοιγματα σου το 308 πρεπει να ειναι στις επιλογες σου.Επιπλεον κατ΄ εμενα το 308 χει το ποιο ομορφο και ποιοτικο εσωτερικο,αρκετα οικονομικο μπορω να πω,εμφανιση υποκειμενικα το γουσταρω σε σχεση με το golf GT και ASTRA 1.6T,seat leon.Για την mito διατηρω τις επιφιλαξεις μου μεχρι να το δω στο δρομο.Απο εμπειρια μου σε HONDA type R καλυτερα ας μην τα συγκρινουμε.Οπως εγραψε και πιο πανω ο drdino δεν ειναι τοσο απολυτο και σκληροπυρηνικο αλλα δεν παυει να ειναι αρκετα γρηγορο.Απλα προοριζεται για καθημερινη χρηση με ολες τις ανεσεις που προσφερουν τα γαλλικα αμαξια.Προσωπικα εγω οδηγουσα AURIS 1.6 124hp (οικογενειας) και με τα 175 του 308 GT λεω ποτε ξανα ατμοσφαιρικο.Προχθες μαλιστα το πηρα να κανω μια βολτα για να τα συγκρινω καπως και ειλικρινα ξενερωσα.Νομιζα πως οδηγουσα mini bus.
Εχει καθισματαρες και απο πλευρας εξοπλισμου ειναι φουλ.Απο πανοραμικες οροφες μεχρι ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες.Δεν του λειπει τιποτα.
Τελος δεν γνωριζω ποια αμαξια εχεις προσθεσει στη λιστα σου αλλα υπολογιζω seat leon,golf gt,astra turbo,mito,punto.Αυτο που θα σε συμβουλευα ειναι να τα οδηγησεις ολα και να καταληξεις σε αυτο που καλυπτει καλυτερα τις αναγκες σου.Κυκλοφορουv αρκετα GOLF GT .Δεν γινετε να κανουν τοσα ατομα λαθος επιλογες.Πρεπει να ειναι καλο αμαξι οπως και τα υπολοιπα.Εγω προσωπικα ποτε δεν ειμουν φανατικος οπαδος μιας αυτοκινητοβιομηχανιας .Ψαχνεις σε ολες τις εταιριες και αυτο που σε ικανοποιει το παιρνεις για τι παρτι σου και για κανεναν αλλο.
φιλικα παντα
Αναμεσα σε ποια αμαξια εισαι ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 00:17:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ενδιαφερομαι για κατι απολυτο σε θεμα οδικης συμπεριφορας...
Ειμαι απο αυτους που πηγαινω κυριως με νορμαλ ρυθμους, αλλα δε χανω και την ευκαιρια να "στριβω" που και που... Κανω και πολλα ταξιδια (τα 2/3 των χιλιομετρων που εχω τωρα ειναι ταξιδια)
Τα αυτοκινητα που εχω στο μυαλο μου ειναι μονο δυο, το Golf (που αλλαζει ομως και γινεται και πιο ασχημο και ξαναλλαζει το 2012) και το 308... Τα εχω οδηγησει και τα δυο... Οι διαφορες μικρες... Το Astra δεν το θεωρω αξιο λογου, το Leon καλο, αλλα προσωπικα δε μου αρεσει μεσα-εξω...
Σαν πακετο το 308GT ειναι το πιο ολοκληρωμενο...
Το μονο που με κανει να το σκεφτομαι ειναι η μεταπωλητικη του αξια... Δινεις 25 χιλιαρικα τωρα και σε κανα 3αρι χρονια εχεις χασει πανω απο τα μισα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 00:25:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μεταπωλητική όντως είναι ένα θέμα... Πόσο καιρό σκοπεύεις (καλώς εχόντων των πραγμάτων) να το κρατήσεις;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 00:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γυρω στα 5 χρονια πιστευω... Και ο μονος λογος που δεν κοιταω προς 207 μερια, ειναι γιατι χρειαζομαι τους παραπανω χωρους...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 00:54:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι στα 5 χρόνια (και με τα ανάλογα χλμ) να έχει τόση σημασία η απαξίωση... Δλδ και σε ένα γκολφ πχ θα είναι υπαρκτή...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 01:07:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως και να εχει, η απαξιωση του Peugeot θα ειναι μεγαλυτερη... Το θεμα των τεκμηριων θα ανεβασει τις τιμες των μεταχειρισμενων κατω απο τα 2λιτρα βεβαια...
Anyway...
Σαν συνολο παντως, σε αυτα τα λεφτα, δε βλεπω καποιο αλλο...
Εξοπλισμος, κινητηρας, ασφαλεια, οδηγικη συμπεριφορα (τηρουμενων των αναλογιων), χωροι...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giangiak (giannos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 04 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 11:01:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφου εχεις οδηγησει και τα δυο θα πρεπει να εισαι σε θεση να καταληξεις.Εχεις αναφερει οτι οι διαφορες αναμεσα στα 2 αμαξια ειναι ελαχιστες.Θα σε παρακαλουσα να τα αναφερεις για χαριν συζητησης.
Για το θεμα της μεταπωλιτικης αξιας του 308 GT θα διαφωνησω.Σιγουρα η VW ειναι ανωτερη για τους περισσοτερους οδηγους σε θεματα μεταπωλισης αλλα στην συγκεκριμενη κατηγορια αναμεσα στα 2 αμαξια νομιζω το 308 GT θα βρισκετε σε καλυτερη θεση μετα απο 3-4-5 χρονια.Και εξηγω γιατι.Μετα απο 4 χρονια το GOLF GT θα ειναι παλιο μοντελο.Θα υπαρχει ο αντικαταστατης του ειδη στην αγορα και θα εχουν αρχισει να πωλουνται και μεταχειρισμενα απο τη καινουργια γκαμα.Αντιθετα το 308 το ποιο πιθανο μεχρι τα επομενα 4 χρονια δεν προκειται να αλλαξει το παραμικρο.Ειναι αρκετα φρεσκο στην αγορα με οτι αυτο συνεπαγετε.Επισης τα 308 GT προς το παρων ειναι δυσευρετα σε σχεση με τα golf που κυκλοφορουν ανεξελεκτα.Τελος απο πλευρας αξιοπιστιιας ο κοσμος νομιζω ειναι αρκετα προκατελημενος με αυτια τα αμαξια και απο τα διαφορα ποστ που βλεπω εχω παρατηρησει αρκετα προβληματα.Ισως να ειναι απο κακη χρηση που τους κανουν αλλα οπως εγω ισως και αρκετοι αλλοι τετοια αμαξια θα τα επερναν μονο καινουργια και οχι μεταχειρισμενα χωρις να ξερουν το ιστορικο.Το PEUGEOT ειναι πιο all around car για πολιτισμενους οικογενειαρχεις και ισως αυτο να επηρεαζει το ενδιαφερομενο αγοραστη.Και εγω ειμουνα προκατειλημένος με τα PEUGEOT αλλα μολις το ειδα το ερωτευτικα.Ηταν κατι διαφοτερικο σε σχεση με τα υπολοιπα και σε συνδιασμο με το οτι ειχε 5 χρονια εγγυηση (αντιπροσωπια κυπρου + 21600 τελικη τιμη ) αποτελεσε μονοδρομο.Επισης το οτι δεν γινετε απο τους περισσοτερους αντιληπτο οτι προκειται για το 308 με τα 175hp αφου μονο οι αρκετα ψαγμενοι βρισκουν τις διαφορες αθελα σου μετατρεπεσε και σε δικαστης .Ωραια η αισθηση να σε υποτιμουν και στο επομενο φαναρι να βλεπεις τα προσωπα τους να βλεπουν δεξια και αριστερα να δουν τι συμβαινει
p.s Εχει καποιος δυναμομετρηση το 308 GT να δουμε την πραγματικη ιπποδυναμη του αμαξιου?Οπως ολα τα συχρονα turbo αποδιδουν αρκετα περισσοτερα αλλα μεχρι στιγμης μεχρι τωρα δεν εχω διαβασει καμια δυναμομετρηρη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 11:58:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΙ διαφορες οσον αφορα την αισθηση... Το Golf εχει λιγο πιο καλο σασμαν σε αισθηση και ειναι ελαχιστα καλυτερο στην ποιοτητα κυλισης... Εχει εντονη υποβοηθηση στο φρενο (ενοχλητικο)...
Το 308 ειναι πιο σφιχτο, εχει καλυτερη αισθηση σε φρενα και τιμονι...
Οσον αφορα τα μοτερ τωρα, στο 308 ναι μεν ειναι εντονη η παρουσια ροπης απο χαμηλα, ενω το Golf σου δινει την αισθηση οτι τραβαει καλυτερα απο τις 3500 και μετα... Οι πραγματικες διαφορες ειναι ανουσιες στην καθημερινη οδηγηση.
Για την καταναλωση του 308 δεν ξερω, αλλα το Golf με ηρεμη και στρωτη οδηγηση και νορμαλ ρυθμους κινησης καιει 6,5λ-6,8λ/100km...
Οσον αφορα τη μεταπωλητικη αξια, μιλαω παντα για το Golf του 2009, οχι για το υπαρχον... Anyway, αυτο ειναι κατι που στην τελικη, αν σε εχει ευχαριστησει το αμαξι, δεν το πολυ σκεφτεσαι...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|