PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Power inverter 12V to 220V
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:21:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μονη λυση ,οτι και αν τραβαει το inverter ειναι να τραβηξεις γραμμη απο την μπαταρια κατευθειαν με την αναλογη διατομη καλωδιου και την αναλογη ασφαλεια παντα....ο αναπτηρας αντε να μπορεσει να σηκωσει ως και τον μετ;ασχηματιστη ενος laptop η ενος φορτιστη μοντελισμου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:28:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ λέμε πως να γλιτώσουμε το απ' ευθείας από την μπαταρία και εσύ γράφεις *CENSORED* πάλι, χαλέ.

Δε πάτε να αυτοκτονήσετε, αλλά πριν το κάνετε, να διαβάσετε και κανα post από αυτά που έγραψα 4 φορές μέχρι τώρα? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:35:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Εδώ λέμε πως να γλιτώσουμε το απ' ευθείας από την μπαταρία και εσύ γράφεις *CENSORED* πάλι, χαλέ.

Δε πάτε να αυτοκτονήσετε, αλλά πριν το κάνετε, να διαβάσετε και κανα post από αυτά που έγραψα 4 φορές μέχρι τώρα? Rolling eyes


Εχεις προβλημα...ΤΕΛΟΣ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:47:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, έχω πρόβλημα με κάτι *CENSORED* σαν και σένα που δεν μπορούν να καταλάβουν 4 σειρές κειμένου που έχουν γραφεί 4 φορές.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:55:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλα καλλητερα...και αμα εχεις προβλημα με μενα και με αλλους ειανι δικο σου θεμα...δεν αφορα ουτε εμενα ουτε και τους αλλους....και περαν αυτου το φορουμ δεν ειναι κλειδωμενο....εχεις γεμησει τον τοπο censored....λες να μας δειχνει ωραιους αυτο...??και στην τελικη εσυ τι εισαι για νακρινεις εδω μεσα..?μηπως θα μας δωσεις και αριστα 3...?χαλαρωσε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 09:26:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και δικό σου και των άλλων είναι, διότι αντί να κοιτάξετε να διαβάσετε και να εμπεδώσετε ότι έχει γραφεί, κοιτάτε απλά να postάρετε την άποψη σας, άσχετα με το αν έχει χιλιοαναλυθεί το θέμα Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 09:30:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εχει χιλιοαναλυθει ρε steve την γνωμη σου ειπες...περα απο αυτο υπαρχει θεμα με τα καλωδια γιατι οσο αυξανεις την ζητηση απο την εξοδο του Inverter ειτε αυτη ειναι 50 ειτε 850 volt τοσο αυξανετε και η ζητηση του inverter απο την παροχη....Υσχυε υσχυει και οσο και αμα δεν μπορεις να το παραδεκτεις θα υσχυει...![/i]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 10:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Άντε πάλι από την αρχή... Rolling eyes


ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...


ξεκόλλα το μυαλό σου...
12v ειναι η τάση...
το θέμα ειναι πόση θα ειναι η ενταση...

ΑΝ θυμασαι... οι ασφάλειες ενός αυτοκινήτου ειναι σε Amp (αμπερ) που αφορουν ΕΝΤΑΣΗ ρευματος και όχι ΤΑΣΗ...

αυτό που (κυριως) λιώνει ενα καλώδιο ειναι η ενταση (πχ σε ενα βραχικύκλωμα) και αν δεν υπάρχει ασφάλεια στο κυκλωμα...

ΑΡΑ αν δεν βρειτε πόσο ρευμα (ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΣΗ) θα ζητησει το ινβερτερ για να κάνει την ανόρθωση δεν μπορείτε να απαντήσετε με ασφάλεια για το αν η καλωδίωση (και η ασφάλεια της) θα αντέξει ή όχι...

τα ασχετα ποστ θα παρουν δρομο...
επίσης steve δεν κόβεις λίγο αυτή την "censored" μοδα... ή εστω αλλαξε χρώμα... "censoblue" , "censogreen"
Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 12:49:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Steve έγραψε:
Άντε πάλι από την αρχή... Rolling eyes


ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...


ξεκόλλα το μυαλό σου...
12v ειναι η τάση...
το θέμα ειναι πόση θα ειναι η ενταση...

ΑΝ θυμασαι... οι ασφάλειες ενός αυτοκινήτου ειναι σε Amp (αμπερ) που αφορουν ΕΝΤΑΣΗ ρευματος και όχι ΤΑΣΗ...

αυτό που (κυριως) λιώνει ενα καλώδιο ειναι η ενταση (πχ σε ενα βραχικύκλωμα) και αν δεν υπάρχει ασφάλεια στο κυκλωμα...

ΑΡΑ αν δεν βρειτε πόσο ρευμα (ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΣΗ) θα ζητησει το ινβερτερ για να κάνει την ανόρθωση δεν μπορείτε να απαντήσετε με ασφάλεια για το αν η καλωδίωση (και η ασφάλεια της) θα αντέξει ή όχι...


Σωστος ο Μανθουμελ...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 15:26:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

powerstream.com έγραψε:
The conversion of Amps to Watts is governed by the equation Watts = Amps x Volts


Έστω ότι η μπαταρία παρέχει 50 αμπέρ.

50 x 12 = 600 watt

Και ο inverter ανορθώνει στα 220

50 x 220 = 11000 watt.


Φιλάκια.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 15:35:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
powerstream.com έγραψε:
The conversion of Amps to Watts is governed by the equation Watts = Amps x Volts


Έστω ότι η μπαταρία παρέχει 50 αμπέρ.

50 x 12 = 600 watt

Και ο inverter ανορθώνει στα 220

50 x 220 = 11000 watt.


Φιλάκια.



Splat
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 17:25:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ηρεμια και ειρηνη παιδες,
ο Steve δικαιως (αυτη τη φορα) αγριεψε γιατι εχουμε 1 σελιδα posts που καλο ειναι να διαβαζουμε πριν απαντησουμε.

Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 17:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ;


Ο καθένας δεν λέει το μακρύ και το κοντό του, απαντάει για να βοηθήσει εσένα στα πλαίσια συζήτησης ενός δημοσιου φορουμ. Κάπου είναι και στη δικιά σου κρίση και αναζήτηση να δεις τι πραγματικά παίζει.

Εγώ για να μην σε κουράζω μιας και απ οτι φαίνεται αγανάκτησες σε παραπέμπω να μάθεις το εν λόγω inverter τι απαιτήσεις σε ρεύμα έχει απο το αυτοκίνητο. Κι επίσης τι ασφάλεια (σε ένταση ρεύματος) αντιστοιχεί στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 17:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Splat

Για εξήγησε μας και τον λόγο της ντομάτας, πριν παραθέσω την κλασσική φωτογραφία με την βαζελίνη συνοδευόμενη από οδηγίες χρήσης Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 18:28:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Splat

Για εξήγησε μας και τον λόγο της ντομάτας, πριν παραθέσω την κλασσική φωτογραφία με την βαζελίνη συνοδευόμενη από οδηγίες χρήσης Smile


τα εστω 50Α της μπαταρίας αντιστοιχούν στα 13,8V ΝΑΙ. ΟΧΙ ομως στα 220V του inverter.

O inverter σαν συσκεύη εχει:
1. ονομαστική τάση εισόδου (ειναι τα 13,8V)
2. ονομαστική τάση εξόδου (220V)
3. απαιτηση σε ρευμα απο τα 13,8V (εδώ τίθεται το θέμα μας, αν ζητάει πχ. 50Α παίζει προβλημα, αν ζητάει πχ. 8Α δεν παιζει προβ)
4. Δυνατότητα να διαχειριστεί την ενέργεια (δλδ τάση και ανταση μαζί) απο τα 13,8V. Δλδ, μπορεί η παροχή του inverter να μπορεί να δώσει 100Α, αν ο inverter μπορεί να διαχειριστεί μόνο τα 30Α θα δώσει μόνο τα 30Α.

Ο inverter δεν είναι μονάδα παροχής ενέργειας, ειναι ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑΣ



Αυτο που δεν καταλαβαίνετε ειναι το εξης:
εχουμε στο σπιτι 220V κι ένα μετασχηματιστή απο 220 σε 5V.
Αυτο δεν λέει πολλά, το σωστό είναι το εξης: Έχουμε την παροχή απο το σπιτι πχ. 220V/60A κι ενα μετασχηματιστή απο τα 220V/60A -> 5V/3A.

Αν στο μετασχηματιστή συνδεσουμε ενα φορτίο με τάση λειτουργίας 5V , αντισταση 2,5Ω απο το νόμο του ωμ ειναι I=V/R=2A. Συμπέρασμα: παρότι το τροφοδοτικό εχει την δυνατότητα να παρέχει 3Α στην προκειμένη περίπτωση θα δώσει ΜΟΝΟ τα 2Α.

Αν τώρα υποθέσουμε ότι το καλωδιο της πρίζας που είχαμε συνδέσει τον μετασχηματιστή επαρκούσε για 1Α max στα 5V (πράγμα που σε μια οικιακή ηλ. εγκατασταση δεν υφίσταται, απλα το λεώ ως αντιπαραδειγμα για τον αναπτηρα στο αυτοκ) τότε αφου το φορτίο μας θα ζητούσε παραπάνω ρεύμα θα ελιωνε το καλώδιο.

ΥΓ. Βαριόμουν αφάνταστα να απαντήσω και δεν έχω τον χρόνο αλλά το εκανα για να μην κρεμάσω την κουβέντα. Παρότι ήδη τα εχω αναφέρει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 18:29:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ντοματα ειναι απολυτα δικαιολογημενη γιατι ο inverter θα βγαλει στη μερια των 220 ότι ισχυ παρει απο τον αναπτηρα μειον τις απωλειες του. Δηλαδή ακόμα λιγότερη από αυτη που δίνει ο αναπτηρας.
Εσυ με το συλλογισμο σου εχεις λυσει το ενεργειακο προβλημα του κόσμου. Γεννας ενεργεια!
Επίσης δεν μπορείς να πεις οτι ο inverter "παίρνει τα 12 βολτ και τα ανορθώνει σε 220". Ανόρθωση είναι η μετατροπή του ενελλασσόμενου σε συνεχες ενώ εδώ έχουμε ακριβως το αντίστροφο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kos_argyris (kostas)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 rc (2008)

Ένταξη: 08 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 256

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 19:49:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, να πω και γω την άποψη μου για το θέμα ως γνώστης κάποιων ηλεκτρολογικών. Δε γίνεται η καλωδίωση του αναπτήρα να υποστηρίξει τέτοια φορτία. Τέτοιες συσκευές είναι για να συνδέονται με άλλα, αρκετά πιο παχιά καλώδια με τη μπαταρία.
Όσο για τη φυσική του πράγματος, η ισχύς που πρέπει να πάρει από την μπαταρία είναι η ίδια με την ισχύ που περνάει από τη συσκευή και με αυτήν που πάει στην συσκευή που θέλουμε να δουλέψουμε (ι ισχύς παραμένει σταθερή) (Ισχύς=ένταση x τάση). Αυτό που κάνει κατ'αρχήν η συσκευή είναι να μετασχηματίζει τη χαμηλή τάση σε υψήλη, μειώνοντας αντίστοιχα το ρεύμα. Επομένως για να περάσουν 3500W από τάση των 12 Volt θέλουμε καλώδια που να αντέχουν 3500/12= 291Α. Δεν είμαι σίγουρος αλλά τα καλώδια του αναπτήρα θα αντέχουν ρεύματα της τάξεως μερικών δεκάδων ampere. Aπό την αντίστοιχη ασφάλεια φαίνεται στα πόσα ampere προστατεύεται το καλώδιο.
Και κάτι τελευταίο. Που λέει το link ότι η συσκευή αυτή συνδέεται σε αναπτήρα?!
Ελπίζω να βοήθησα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 21:06:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
stef80 (stefanos)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


BMW 120i msport auto 1016

Ένταξη: 31 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 281
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 21:29:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε 30x12=360 Watts μπορεί να δώσει(αν και η ταση της μπαταρίας ειναι πάνω από 14 Volts με τη μηχανη αναμένη. Παρόλα αυτά αν κάποιος τροφοδοτήσει μία συσκευή που θα τραβήξει 30Α υπάρχει υπολογίσιμη πτώση τάσης από τη μπαταρία μέχρι τον αναπτήρα οπότε ίσως και να είναι σωστοί οι υπολογισμοί με τάση 12 volts)

Όπως και να χει, 12βολτη γραμμή που ασφαλίζεται με 30αρα ασφάλεια σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να τροφοδοτήσει φορτίο 900 W.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2008, 00:32:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

11000 WATT....!Κοβω την δεη σπτιτι και το συνδεω με το inverter...!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,078s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on