PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Αμοτρισερ για 106 1100cc
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
oikongiorgos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Μάρ 2010, 12:36:37    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Βοήθεια για ανάρτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες γεια χαρα, καλως σας βρισκω.

Εχω ενα Peugeot 106, 1100 κυβικα, μοντελο 96'. Θελω να του αλλαξω αμορτισερ, γιατι το αμαξι πηγαινει βαρκα-γιαλο. Τι οικονομικες λυσεις υπαρχουν? Ειχα καταληξει στα κλασικα πλεον Monroe Reflex, αλλα διαβασα οτι μετα απο καποια χιλιομετρα κλαταρουν, και εγω με το αυτοκινητα κανω συνεχως ταξιδια, παρα πολλα χιλιομετρα το χρονο...
Η βοηθεια σας μου ειναι πολυτιμη, οντας ασχετος. Ευχαριστω πολυ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Μάρ 2010, 18:34:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε για μπες εδώ = http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12539
Υπάρχει topic γι'αυτό που ρωτάς.Έχω και εγώ 1.1 αλλά του '94 και του έχω βάλει τα ενισχυμένα της Peugeot-οικονομική,αξιόπιστη και δοκιμασμένη λύση-εδώ και 4 χρόνια περίπου και τώρα τελευταία ύστερα από 80.000χλμ σχεδόν και σκληρή χρήση δείχνουν να κουράστηκαν!
Εγώ έχω βάλει και ζαμφόρ απο 1.4 γιατί δεν είχε καθόλου,αναγκάστηκα όμως να αλλάξω και ψαλίδια γιατί τα δικά του δεν είχαν τις υποδοχές για τα στηρίγματα της ζαμφόρ.
Καλό θα ήταν αν δεν έχεις να βάλεις γιατί μόνο έτσι θα δείς διαφορά στις κλήσεις του αμαξώματος.
Αν προσθέσεις και ελατήρια απο Rallye 1.3 το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο πιστεύω-αυτό θα κάνω και εγώ όταν αλλάξω τα δικά μου με καινούρια.
Για μένα μην ξοδευτείς για τίποτε άλλο,είναι περιτά λεφτά για το τίποτα στο τέλος.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
oikongiorgos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 27 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Μάρ 2010, 20:32:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση, θα το κοιταξω αυτο που μου προτεινεις.
Απο λαστιχα, τι θα ελεγες?
Εχω πανω 165/65/13 και επειδη κανω πολλα χλμ, δεν θελω να τρωγονται γρηγορα.. Κατι μεσαιο δηλαδη. ΚΑι απ την αλλη...θερινα ή χειμερινα? 'Η παντός καιρου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Μάρ 2010, 13:20:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από ζαντολάστιχα είχα αλουμινίου με 165/65/13 Bridgestone B250 και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος,αρκετά καλό κράτημα και σε στεγνό και σε βρεγμένο και αρκετά ανθεκτικό λάστιχο όσον αναφορά τους Ελληνικούς δρόμους-λακούβες...Πρίν είχα Michelin Energy και στην πρώτη λακούβα που βρήκα,πέταξε 'καρούμπαλο',καλό κράτημα,αλλά από αντοχή...άσ'το καλύτερα!
Τώρα κατάφερα να βρώ αλουμινίου 14άρες -τριμπούλωνες φυσικά- και έχω βάλει Yokohama 165/60/14 και η συμπεριφορά έχει αλλάξει πάρα πολύ προς το καλύτερο και απο κράτημα και απο κλήσεις αμαξώματος.
Αν έχεις αλουμινίου 13άρες μπορείς να βάλεις και 175/60/13,πιστεύω ότι θα είναι λίγο καλύτερο σε κράτημα απο το 165/65/13 αλλά ίσως κόψει το αμάξι.Αν καταφέρεις και βρείς 14άρες,με 165/60/14 θα δείς μεγάλη διαφορά.Τα Yokohama αυτή τη φορά τα έβαλα γιατί σε 14άρια είχαν πιο νέο μοντέλο (A Drive) απο την Bridgestone και φυσικά ήταν και πιο φρέσκα.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάρ 2010, 20:46:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

oikongiorgos , το τόπικ σου "106 - Βοήθεια για ανάρτηση" , ενώθηκε με το υπάρχον http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12539&postdays=0&postorder=asc&start=20

Mod Team
Stevon


Ψάχτε και λίγο.....



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
NPIL (NIK)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 307 1.6 XT (2007)

Ένταξη: 24 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 53

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2010, 08:39:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το οτι εχω τα ιδια αμορτισερ , απο την μαμα του μοντ.99 106 ,,και παει κα.(μεχρι και ι.κτεο 2 φορες το περασα) ...τη προτεινετε τςρα? σοβαρα πιο λεει να παρω για 1.1 106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιούλ 2010, 13:26:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ενισχυμένα της Peugeot φίλε μου όπως αναφέρθηκε και παραπάνω Wink




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Οκτ 2010, 01:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηγαινε αντιπροσωπεια καλυτερα.

Παρτα και πηγαινε στο μηχανικο σου.

Ελατηρια οπωσδηποτε μην ξεχασεις..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
moudakas (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 12:54:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρά παίδες πρόσφατα αγόρασα ενα saxo 1.1 του 98 για την πόλη και εχω κ γω ένα θεματάκι με τα αμορτισέρ βασικά είναι σαν να μην έχει καθόλου.Στις στροφές ψιλογέρνει κ μένα αλλα το θέμα είναι στα κοπανήματα λακούβες κτλπ κοπανάει πάρα πολύ και θέλω να τα αλλάξω πιο πολύ για τους συνεπιβάτες μου εμένα δεν με πολυενοχλεί,ποια είναι η πιο καλή κ οικονομική λύση για αυτή την περίπτωση?Σόρρυ που το ξεθάβω,επίσης αν βοηθάει επειδή ήθελα να αλλάξω και ζαμφόρ μπροστα πίσω ήθελε κ άλλα ακρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 14:01:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηγαινε παρε 4 bilstein μαυρα. Για τη δουλεια που το θες μια χαρα θα ειναι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
moudakas (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 15:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πώς θα ξέρω αν θα χρειαστώ και ελατήρια?ή είναι σίγουρο οτι θα χρειαστώ για τα συγκεκριμένα?και γω κατι σκεφτόμουν γιατί κατι κονι κιτρινα που είχα βρεί μου χαν πει οτι αν τα βαλω θα νε παρα πολυ σκληρά και θα χω πρόβλημα ισχυει?

Έχει επεξεργασθεί από τον/την moudakas στις Παρ 11 Νοέ 2011, 15:23:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 15:16:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες και αμορτισέρ Record ή Alko. Φτηνά και καλά.

Οι παχύτερες ζαμφόρ θα σου μειώσουν τις κλίσεις, αλλά δε θα στο πρότεινα, αν πρώτιστο μέλημά σου είναι η άνεση και η καθημερινή χρήση στην πόλη.


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
moudakas (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 16:10:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνώμες για τα κονι τα κιτρινα(τα βρηκα 50 μεταχειρισμενα) κ 150 τα bilstein καινουργια και κάτι monroe την απλή σειρά πάλι 150 με 2 χρονια εγγύηση τί λένε αυτά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 17:30:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπως και να χει μακρια απο Monroe.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 18:03:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

......και μακριά απο μεταχειρισμένα....
Λογικά το αμάξι είναι τριμπούλωνο και δεν πρέπει να έχει ζαμφόρ μπροστά και αντιστρεπτική πίσω.Σε αυτή την περίπτωση θέλεις άκρα και πίσω άξονα αν θέλεις να μειώσεις τις κλίσεις.Η τιμή για τα Bilstein νομίζω ότι είναι καλή(λογικά για τα Β4 πρέπει να λες),πάντως όπως το έχουμε ξαναπεί η λύση των original αμορτισέρ απο rallye ή των ενισχυμένων είναι ίσως η πιο ιδανική.Η τιμή τους τώρα πρέπει πλέον να είναι κοντά στα 230-250 euro.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
moudakas (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 18:11:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sotos 106xs έγραψε:
......και μακριά απο μεταχειρισμένα....
Λογικά το αμάξι είναι τριμπούλωνο και δεν πρέπει να έχει ζαμφόρ μπροστά και αντιστρεπτική πίσω.Σε αυτή την περίπτωση θέλεις άκρα και πίσω άξονα αν θέλεις να μειώσεις τις κλίσεις.Η τιμή για τα Bilstein νομίζω ότι είναι καλή(λογικά για τα Β4 πρέπει να λες),πάντως όπως το έχουμε ξαναπεί η λύση των original αμορτισέρ απο rallye ή των ενισχυμένων είναι ίσως η πιο ιδανική.Η τιμή τους τώρα πρέπει πλέον να είναι κοντά στα 230-250 euro.

Το αμάξι είναι όπως το πες κ τα θέλω αποκλειστικά για μέσα στην πόλη δηλαδή μαλ**α ή μεσέα γι'αυτό δεν θέλω κάτι τρελό απλά να μειώσω τα κοπανήματα.(έχω άλλο για εκτός)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
moudakas (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 13 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 21:39:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν το σάββατο έψαξα και βρήκα μέσω ενος γνωστού σε ένα διαλυτήριο αυτοκινήτων ένα ιδιο με το δικο μου αυτοκίνητο(saxo 1.1) αλλά αυτό ήταν 4μπούλονο κ φόραγε κάτι 14αρες ή 15αρες speedline χρυσές και επειδή τις λυπήθηκα οσο νε τις ζάντουλες σκέφτηκα να τις πάρω.Δυστηχώς όμως ο πίσω άξωνας ήταν κ αυτος με ταμπούρα σαν τον δικο μου κ λέω μιας κ κάνω τον κόπο να τα αλλάξω να βάλω κ κάτι πιο καλό(με δισκοφρενα).Δώστε μου λοιπόν τα φώτα σας,απο ποιά άλλα αυτοκίνητα μπορώ να πάρω πισω αξονα με δισκόφρενα κ ζαμφορ μπρος πίσω/ακρα? Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 01:30:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπροστα ακρα 4μπουλονα σου κανουνε απο ολα τα 106 με 4μπουλονια με αντιστρεπτικη που πιανει στο ακρο πανω,αντιστρεπτικη μπροστα την πιο χοντρη τη φορα το ραλλι

πισω δισκους-μονο ραλλι 106 σου κανει 1600,περνεις κομπλε αξονα με δισκοφρενα και θες και σωληνακια και κατανεμητη,ο αξονας θα χει αντιστρεπτικη και ραβδους στρεψεως οποτε τα χεις ολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 106xs (Σωτηρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 s1 BlueBullet

Ένταξη: 18 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Somewhere In Time

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 09:48:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός.
Λογικά πρέπει να έχεις τα τριγωνικά ψαλίδια,κοίταξε αν έχουν τις βόλτες για την ζαμφόρ,αν ναί τότε μπροστά θα θέλεις μόνο ζαμφόρ(απο 14άρι απλό όμως),αν όχι τότε χρειάζεσαι και ψαλίδια οπότε βάζεις ότι θέλεις - εννοείται ότι θα χρειαστείς κομπλέ άκρα με ημιαξόνια.
Πίσω-αν θέλεις να πας πιο οικονομικά-εκτός απο δισκόφρενα rallye-gti-vts μπορείς να βάλεις και άξονα με ταμπούρα απο XSi ή Rallye 1.3,έχουν μεγαλύτερα ταμπούρα απο τα απλά 106/saxo και μεγαλύτερη αντιστρεπτική και φυσικά είναι πιο φτηνοί,αρκεί να τούς βρείς σε καλή κατάσταση.




Τέλος Εποχής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kwstas1.1 (Kwninos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207GT & Peugeot 106 xr 1.1 (

Ένταξη: 08 Μάρ 2014
Δημοσιεύσεις: 94
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2014, 18:06:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλησπερα παιδια ! Ειμαι νεος στο κλαμπ ! εχω ενα πεζακι 1.1 xr μοντελο του 94' το μονοποιντ...το αυτοκινητο το εχουμε παρει απο το 2004 και εχει 120.000χλμ και τα αμορτισερ δν εχουν αλλαχτει ΠΟΤΕ ! Λπν πλεον που το εχω παρει γ μενα εχω δει οτι θελει απεγνωσμενα αμορτισερ καθοτι του πινω το αιμα κ το στριβω συνεχεια! Παιρνει απιστευτες κλισεις γενικα στις στροφες και πολλες φορες σηκωνω και ροδα χαχα ! Λπν θα ηθελα να μου πειτε αν μπορειτε την αποψη σας....Σκεφτομαι να βαλω αμορτισερ τα Koni Sport (κιτρινα) ! Το αμαξι μου ειναι μαμα απο θεμα ελατηριων κλπ κ ειναι 8εομαλακα και δν εχει ουτε αντιστρεπτικες ουτε τπτ ! Απλα θελω να βαλω οτι καλυτερο για αμορτισερ ! Τα λεφτα δν με ενδιαφερουν και ξερω οτι πολλοι "λενε" θα πεταξεις τα λεφτα κ ασκοπα στο αμαξι αυτο !? αλλα πραγματικα δν με ενδιαφερει !τα εχω βρει κομπλε με τοποθετηση κομπλε 440ε ! Σκεφτικα κ για του ραλλυ τα μαμα αλλα θελω ακομη ενα τικ παραπανω αν αυτο γινεται με τα κονι κιτρινα ! Θελω λπν να μ πειτε μια αποψη ! Θα γινει καλυτερο το αμαξι αρκετα ? Και επισης θα δουλεψουν καθολου τα αμορτισερ αυτα με ολα τα μαμα π εχω (ελατηρια κλπ) ?δλδ θα δω διαφορες με τωρα ?! Το αμαξακι αν κ αστητο μπαινει μια χαρα,απλα θελω να το βοηθησω με ενα τικ παραπανω !Σας ευχαριστω πολυ παιδια εκ των προτερων ! Smile :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2234s (PHP: 49% - SQL: 51%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on