PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Bridgestone RE050
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 00:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:
...FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού...


Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω):
"Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55. Άρα κάνει τόσο για το 1.1 & 1.4 όσο και για το 1.6 16V. Για 2.0 με τις 16άρες φυσικά δεν βγάζει.
Στην σπορ κατηγορία Potenza, η Bridgestone βγάζει 4 ελαστικά ξεκινώντας από το λιγότερο σπορ:
1) RE050
2) RE720
3) RE040
4) S-03
Τα (3) και (4) θα έλεγε κανείς ότι αλληλοσυμπληρώνονται."


Με απλά λόγια τα RE050 είναι καλά νορμάλ λάστιχα. Ή κάτι ανάμεσα σε νορμάλ και σπορ αν θέλετε. Η ίδια η Bridgestone το λέει...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 00:49:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:


Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω):
[i]"Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55.
Με απλά λόγια τα RE050 είναι καλά νορμάλ λάστιχα. Ή κάτι ανάμεσα σε νορμάλ και σπορ αν θέλετε. Η ίδια η Bridgestone το λέει...

Συμφωνα με το παρακατω βγαινει σε 40 και 45 μεχρι και 35 Shocked ..
Bridgestone Potenza RE050 RFT Run-Flat Tires
Are OE On Bmw Z4 Roadster

NASHVILLE, Tenn. (October 28, 2002) –BMW’s new Z4 roadster, due in dealer showrooms this month, will ride on Bridgestone Potenza& RE050 RFT run-flat leading edge technology tires.

BMW’s Z4 2.5i base model comes with Bridgestone Potenza RE050RFT run-flat in a 225/50R16 92V. The optional 17” tire package on the 2.5i includes the 225/45R17 91W Potenza RE050ARFT run-flat.

The higher-performing, even more extensively equipped BMW Z4 3.0i model is equipped with 225/45R17 91W Potenza RE050ARFT run-flat, with an optional 18” tire combination that includes the 225/40R18 88W Potenza RE050ARFT in the front and the 255/35R18 90W Potenza RE050ARFT in the rear.




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 00:53:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι αλλο Exclamation
Bridgestone supplies the Potenza RE050 Scuderia tires for the Enzo Ferrari in two sizes: 245/35ZR19(89Y) for the front tires and 345/35ZR19(110Y) for the rear tires. It has emphasized turning characteristics in the front tires and power-transmission character-istics in the rear tires.

The tread pattern is asymmetrical. Blocks on the outer side provide superior lateral rigidity to raise the threshold of control in high-speed turning. High-angled grooves on the inner side improve water dispersion to prevent hydroplaning in wet-weather driving. Also contributing to the Enzo Ferrari's performance is the silica rubber compound that Bridgestone has adopted in ultrahigh performance tires. That compound helps maintain firm, cling-to-the-road grip on both dry and wet surfaces.

Ferrari's choice of Bridgestone's Potenza RE050 Scuderia tires for the Enzo is the latest phase in the companies' close and deepening relationship.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 01:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην κουραζω βγαινει μεχρι και σε 30αρι σε 20αρα ζαντα.Ιδου
http://www.bridgestone-eu.com/upload/album/AP_1891.pdf
To RE 720 ειναι βροχολαστιχο
Το RE 040 ειναι μονο για supercars(TT,Z8 ) δεν βγαινει σε 14,13αρι
και το S-03 απλως απο αλλο πλανητη
Επομενως τα 050 ειναι για οσους απο εμας αισθανομαστε σπορ ανεξαρτητως κυβικων


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 02:09:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το pdf αυτό το έχω κι εγώ κατεβάσει στο σκληρό δίσκο. Αλλά είδα μόνο την 1η σελίδα που τελειώνει στο 55προφίλ! Evil Παραξενευμένος ξαναδιάβασα το pdf και είδα ότι έχει και 2η σελίδα Evil που τελειώνει στο 30 Shocked προφίλ!! Ειλικρινά συγνώμη για το λάθος μου! Sad

Από κει και πέρα συνεχίζει να ισχύει ότι είναι το λιγότερο σπορ από την σπορ σειρά της Bridgestone. Προωθείται ως ένα εξαιρετικό ελαστικό γενικής χρήσης, είτε για νορμάλ οδήγηση, είτε για σπορ! Πιστεύω ότι είναι άριστη επιλογή. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2003, 22:02:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από ό,τι κατάλαβα Μίλτο,αξίζει τελικά να περιμένω την άφιξή τους στην Ελλάδα.Μόλις μάθω και τιμές, θα σας ενημερώσω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 11:33:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:
Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού...
Miltellas έγραψε:
Ο μύθος καταρίφθηκε εν τη γενέση του στις 15 Μαρτίου που έγραφα (βλέπε και παραπάνω):

Μίλτο προς θεού μή με παρεξηγήσεις. Embarassed Confused Rolling eyes Δέν το είπα για κακό. Και σε αυτό το σημείο θέλω να ζητήσω συγνώμη γιατί είπα και έγραψα μ@λ.ίες. Εσείς μιλάτε για το RE050 και εγώ είδα και σας έλεγα για το S-03PP!!! Embarassed Embarassed Embarassed Τί μ....ς που είμαι και εγώ. Ειλικρινά συγνώμη γιατί μάλλον θα μπέρδεψα αρκετό κόσμο με τα λεγόμενα μου. Embarassed Confused Embarassed Και για να ολοκληρώσω και να αποκατασταθεί η αλήθεια... ΔΕΝ έχω δεί το RE050 απο κοντά! Αυτό που είδα στο seicento τελικά ήταν το S-03PP. Και πάλι συγνώμη... Sad Sad Sad


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 18:37:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Voila το λαστιχακι

Αυτη πρεπει να ειναι η μια εκδοχη γιατι μαλλον βγαινει και σε συμμετρικο και σε ασσυμετρο πελμα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 19:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και η τιμή του,που είναι προς το παρόν άγνωστη μιας και δεν έχει έρθει ακόμα το λάστιχο στην Ελλάδα,είναι λογική,θα είμαι το πρώτο μέλος του club που θα το φορέσει.Μόνο που θα πρέπει να το δώσω για δοκιμή σε κανέναν ...χερά... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 01:02:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Μόνο που θα πρέπει να το δώσω για δοκιμή σε κανέναν ...χερά... Wink


Σε χερά; Shocked
Ναι, έχεις δίκιο. Τέτοια λάστιχα με τόοοση δύναμη, πώς να τα τιθασεύσεις; Laughing Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάρ 2003, 21:04:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί με δουλεύεις ρε Μίλτο;Αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 07:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NICK έγραψε:
Γιατί με δουλεύεις ρε Μίλτο;Αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... Sad


Κι εσύ πώς την είδες βρε Νικ; Αδούλευτος θα την βγάλεις; Wink Laughing

Και μην ξεχνάς! Τα σπορ λάστιχα θέλουν και σπορ ανάρτηση!
Ανέμενε Ρ.Σ. Έρχονται!!! Wink Wink Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2003, 18:21:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναμένω-αναμένω...(μωρέ αν δεν είχα τόση δουλειά,θα τις είχα ξηλώσει μόνος μου... Mr. Green ).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2003, 07:48:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξ@νδρος έγραψε:
Voila το λαστιχακι

Αυτη πρεπει να ειναι η μια εκδοχη γιατι μαλλον βγαινει και σε συμμετρικο και σε ασσυμετρο πελμα
Σε τευχος περιοδικου που κυκλοφορησε εχθες εχει παρουσιαση του RE 050! Το ελστικο αποσπα αρκετα καλα σχόλια! Απο οτι λεει κυκλοφορει στους εξης τυπους: Ασσυμετρο, συμμετρικό και τελος Run-flat το οποιο μπορει να τοποθετηθει σε οποιαδηποτε ζαντα χωρις προσθετους δακτυλιους! Βεβαια αυτη η εκδοχη του ελαστικου θα κοστιζει 20 με 25 τις εκατό ακριβοτερα και θα εχει τουλαχιστον 20 τις εκατό μεγαλυτερο μη αναρτώμενο βαρος. Και η απορια μου...Ποιος τυπος ελαστικου ειναι το Run-flat? τα slik μηπως ?




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2003, 09:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρίς να είμαι σίγουρος, από την ετυμολογία των λέξεων run-flat.........

.........μήπως είναι τα λάστιχα που και σκασμένα συνεχίζουνε να πηγαίνουνε; Idea




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2003, 15:45:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς αυτό.Είναι έτσι κατασκευασμένα που αντέχουν χωρίς αέρα για 50-80 κμ. ,αλλά μόνο μέχρι το κοντινότερο βουλκανιζατέρ.Άκουσε κανένας από την Αθήνα για τιμές;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2003, 04:13:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενταξει σας το χω ξαναπει και σας τα χω κανει τσουρεκια. Αλλα γενικα το ολο θεμα με τα run-flat εμενα μου φαινεται αστειο καθως το S02 (ZR) που φοραω μου χει σκασει 2 φορες (μια απο προκα και μια απο βιδα) και τις 2 φορες με πιεση 0 μεσα και το λαστιχο ελαφρα πιττωμενο (φαινοταν σαν ενα μετρια φουσκωμενο κοινο ελαστικο) εκανα κοντρες στην Κηφισιας με >130 χιλιομετρα εν συνηδειση μου οτι το λαστιχο ειναι σκασμενο. Τι λεμε τωρα.. Και το λαστιχο ΔΕΝ ειναι run-flat προδιαγραφων. Εχει απλα πολυ δυνατο σκελετο + χαμηλο βαρος αυτοκινητου οποτε δεν το πατωνει και μενει στρογγυλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Απρ 2003, 22:19:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
... εκανα κοντρες στην Κηφισιας με >130 χιλιομετρα εν συνηδειση μου οτι το λαστιχο ειναι σκασμενο....


Shocked Shocked Shocked ...είσαι για δέσιμο!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2003, 05:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχεις δικιο. Η συνειδηση γραφεται με ει και η.. Καλα που μου το επισημανες με bold..

Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2003, 23:10:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mick206 έγραψε:
Θα ήθελα να προσθέσω πώς έχω δεί τα συγκεκριμένα λάστιχα το περασμένο Σάββατο που είχα πάει για καφέ στο Μικρολίμανο σε...
FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού. Εμφανισιακά είναι όντως πολύ όμορφο και μάλλον πρέπει να είναι και πολύ καλό αν αναλογιστούμε τις τεχνολογίες που έχει ενσωματώσει η Bridgestone(βλέποντας απο το επίσημο site της).
Αναμένουμε εντυπώσεις μέχρι να το δοκιμάσει κάποιος ή να έχει ακούσει κάποιος κάτι απο κάποιον που ''ξέρει'' Wink


Εγώ πάντως παιδιά που έχω τα Bridgestone RE720, έχω απογοητευτεί τόσο από τα λάστιχα όσο και από την συμπεριφορά της αντιπροσωπείας τους! Αυτό παίρνει συζήτηση! Μετά την αλλαγή ζω πια με το αιώνιο αριστερό τράβηγμα! Sad




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1429s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on