Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 17:56:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mario207 έγραψε: | και τωρα τι κανεις για να σου πηγαινει εξισου "καλα" και στα ψηλα. οποιος εχει ραλλυε/τζι -τι το ξερει. χαμηλα δεν το ακους καθολου και ανεβαζει πολυ ωραια και ψηλα μουγγριζει και δε δινει !!!μετα τισ 4.000 στροφες περιπου πεφτει πολυ |
και το τουρμπο δεν ακουγεται σαν να δουλευει μονο ατμοσφαιρα στα ψηλα !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
booster (θανάσης) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 15 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 167
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 18:40:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι. Μου την έχει δώσει πολύ... Πιστεύω ότι αρχικά με μια φιλτροχοάνη και μια εξάτμιση τουλάχιστον θα φτιάξει ο ήχος και λίγο η απόκριση/ευστροφία. Έτσι τουλάχιστον θα ξεγελιόμαστε ότι πάει καλά και ψηλά (αφού όσο ανεβάζεις ακούγεται και περισσότερο). Από εκεί και πέρα, τίποτα... Βλέπεις το πρόγραμμα κρατά την ίδια "πολιτισμένη" λειτουργία του κινητήρα, με την έννοια ότι ανεβαίνει όλη καμπύλη ιπποδύναμης-ροπής όπως είναι παράλληλα προς τα πάνω.
Πάντος ρε παιδιά δεν είναι και τόσο χάλια ψηλά. Οκ μέχρι τις 4000-4500 ανεβάζει με μεγαλύτερο ρυθμό, αλλά μετά, έως τις 6200 πάει σταθερά πολύ καλά. Εμένα μου φαίνετε σας χαλάει (όπως χαλάει και εμένα) αυτό το μούγκρισμα που νοιώθεις ότι το αμάξι αγκομαχά, αντί να δίνει. Μην ξεχνάμε οι 150 ίπποι βγαίνουν στις 5900.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 20:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανεβάζω και μια φωτογραφία με την μέγιστη πίεση που σηκώνει πάντα με τέρμα γκάζι και στιγμιαία. Το μόνο που έχω είναι ένα βαρελάκι που δεν νομίζω να παίζει ρόλο.
http://img225.imageshack.us/my.php?image=11fk1.jpg |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
booster (θανάσης) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 15 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 167
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 20:48:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ ενδιαφέρον...
Παιδιά, ποιος άλλος έχει barometro να μας πει τι βλέπει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 21:41:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ηλεκτρονικο ειναι η μηχανικο?δλδ το εχεις συνδεση με διοδακια η στην εισαγωγη απο καλωδιο?
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 21:49:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λίγο δύσκολο να σηκώνει 1.1 μιας και είναι ρυθμισμένο 0.8 – 0.9 max.
Εάν για κάποιο λόγο ανέβη η πίεση πάνω από την ρυθμισμένη θα ανάψει λαμπάκι κινητήρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 21:51:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ηλεκτρονικό είναι και συνδέετε στον αισθητήρα κάτω από το φιλτροκούτι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 22:18:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με καλωδιο?εχω ακουσει οτι μπορεις να παρεις πιεση απο καπου εκει,απο ηλεκτρολογο,αλλα η μετρηση δε θα ειναι τοσο αξιοπιστη.ετσι μου εχουν πει,χωρις να το ξερω εγω(για να μη παρεξεγεθουμε) 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Μάρ 2008, 08:42:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση που θα δυσκολευτείτε να απαντήσετε;
Εγκαταστήσατε το μπαρόμετρο έτσι ώστε να παίρνει σήμα από τον εργοστασιακό αισθητήρα. Υπάρχει όμως ένα σοβαρό πρόβλημα.
Ο MAP sensor του DEFI έχει την ίδια συνάρτηση μεταφοράς με τον εργοστασιακό; Η τάση του αντιστοιχεί στην τάση του εργοστασιακού για όλο το φάσμα πιέσεων;
Τα DEFI βλέπουν μέχρι και δίμπαρα, κάτι που πολύ αμφιβάλω ότι μπορεί να κάνει ο εργοστασιακός αισθητήρας MAP.
Αν τυχόν έχουν απόκλιση στην τάση εξόδου οι δύο αισθητήρες, τότε το DEFI θα μετράει μεγαλύτερη πίεση από την πραγματική, κάτι που εξηγεί τις κάπως αισιόδοξες πιέσεις που βλέπετε!
Όχι τίποτε άλλο, 0.8 υποπίεση στο ρελαντί είναι μάλλον υπερβολικά μικρή.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
baden (baden) Μόλις έγραψα

207gt
Ένταξη: 30 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 23:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost. |
Αργυρη σε διαβαζω με πολυ προσοχη, τα λες πολυ καλα .Θα θελα να σε ρωτησω αν,
στις 1500 μπαινει ανεξαρτητα με την πιεση του γκαζιου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 06:08:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουσιαστικά έχει διαθέσιμη την ροπή από τις 1500 αρκεί να την ζητήσεις.
Με λίγο γκάζι στην ουσία με λίγο φορτίο δεν σηκώνει πίεση.
Παίζει ρόλο το πόσο πατάς εσύ το πετάλι του γκαζιού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thanos75x (Thanos) Μόλις έγραψα

207 RC
Ένταξη: 30 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Βόλος - Μαγνησία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2008, 17:40:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι ηταν και οι καλες παλιες εποχες με το Punto GT ΙΙΙ που πηγαινα στην εθνικη περιπου μεχρι τα 170km/h χωρις να τουρμπισει αφου πατουσα πολυ αργα σταδιακα το γκαζι απαλα... Ηταν το λεγομενο skroutz mode για ταξιδια γιατι αν παταγες αποτομα εβγαινε ο αραπης και φσσστ σου ρουφαγε ολη την βενζινη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|