PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σας αρέσει το σαζμάν του 206;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 19:21:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Ρε δημητρη.. τι βλεπω? Φοβασαι να κατεβασεις 2α με 70? Σε κοβω συντηρητικο Shocked


Άμα το κάνω αυτό θα μου μείνει στα χέρια... Evil Είμαι σχεδόν σίγουρος. Μόνο με το συγχρονισμό κάνω τέτοιες "τολμηρές" αλλαγές , ο οποίος συγχρονισμός πλέον αποτελεί καθημερινή πρακτική για 'μένα (όντως, αλλαγές "βιλούδο" που λέει και ο BTS Smile Wink ).
Όσο για το Astra (βλ Vini), ναι έχει πολύ καλύτερο (αλλά γενικά μέτριο για σπορ οδήγηση) κιβώτιο. Μπορώ να αναφέρω το εξής : Ένας ο φίλος μου που το έχει ('98 1,4) μου το έδωσε μια φορά (από τις πολλές φορές). Σε μια φάση πήγα να βάλω τετάρτη αφού είχα φορτώσει την τρίτη (δεν την έσκασα κιόλας!), αλλά κατα λάθος έβαλα 2α Shocked . Πριν αφήσω τον συμπλέκτη το κατάλαβα και διόρθωσα το λάθος μου. Το μόνο όμως που ένιωσα ήταν ένα απαλό σκαλωματάκι, από αυτά δηλαδή που νιώθω καθημερινά στο peugeot ακόμα και με τις πιο συντηρητικές αλλαγές Crying or Very sad Mad Mad .
Βέβαια αν μπείτε σε ford puma θα επαναπροσδιορίσετε την έννοια του λεβιέ και της αίσθησής του. Μιλάμε για ΜΑΓΙΚΟ ΛΕΒΙΕ!!!! Twisted evil Τύφλα να 'χουν τα joysticks!!!


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 19:50:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Βέβαια αν μπείτε σε ford puma θα επαναπροσδιορίσετε την έννοια του λεβιέ και της αίσθησής του. Μιλάμε για ΜΑΓΙΚΟ ΛΕΒΙΕ!!!! Twisted evil Τύφλα να 'χουν τα joysticks!!!


Την Κυριακή το βράδυ, ένας φίλος μου έδωσε βόλτα το Civic Type R που μόλις αγόρασε. Το αυτοκίνητο είχε μόλις 900 χλμ και άστρωτο, οπότε δεν ήταν για πολλά πολλά. Ο λεβιές ήταν τύπου joystick, πάνω στην κονσόλα και είχε πάρα πολύ μικρές διαδρομές. Το δε κούμπωμα και των έξι ταχυτήτων ήταν πολύ σαφές και γλυκό ταυτόχρονα. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, κινητήρας και κιβώτιο λιπαίνονται από το ίδιο λάδι (!) και η συνολική τους χωρητικότητα είναι 6 λίτρα.

Αλλά ο λεβιές δεν ήταν το μόνο τέλειο πάνω στο αυτοκίνητο.
Κάθε κομμάτι του ήταν δείγμα μηχανικής τελειότητας. Και ήταν και όμορφο από κοντά! Ήταν δε πιο εύκολο και από αυτοκίνητο πόλης στην οδήγηση μέσα στην πόλη, αλλά εκεί που τρελάθηκα τελείως ήταν που με 2000στροφές και τρίτη, πάτησα λίγο το γκάζι και εκτοξεύτηκε μπροστά με απίστευτο τρόπο. Το gr N Evo 6 του Κύρκου, όταν με είχε πάει βόλτα στο Παραλληλοδρόμιο, δεν άρπαζε τόσο γρήγορα! σως το type R να έχει τον καλύτερο δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα στην αγορά.

Αυτοκίνητο από άλλο πλανήτη...Αν αποπειραθείς να κινηθείς γρήγορα με αυτό, φαντάζομαι πως η διαδρομή θα τελειώνει πολύ γρήγορα...Η Xsara VTS των 167 ίππων ενός παιδικού μου φίλου ήταν 'οικογενειακό' μπροστά στην αγωνιστική τεχνολογία του civic.

Christhehealer αν σ'αρέσει πάρτο. Αλλά έχε υπόψη πως στους ελληνικούς δρόμους δεν θα ευχαριστηθείς, διότι έχει πολύ υψηλά όρια για τους δημόσιους δρόμους και είναι εξαιρετικά ουδέτερο. Για να μπαίνουμε με τις πόρτες κατά βούληση, τα μικρά γαλλικά μας είναι μια χαρά...

Ξέφυγα λίγο από το θέμα, αλλά για τέτοιες κατασκευές, χαλάλι...


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kinq1 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


VW Polo 1.4

Ένταξη: 07 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 1
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 00:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγκρίνοντας το κιβώτιο ταχυτήτων του 206 1.1 της αδερφής μου με το δικό μου VW Polo που έχω τώρα αλλά και Peugeot 306 που είχα παλιότερα έχω την αίσθηση ότι του 206 είναι το πιο ψεύτικο. Έχω κι εγώ την αίσθηση ότι αν το παραζορίσω θα μου μείνει στο χέρι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 00:28:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σασμάν του Rallye σας αρέσει; Εάν ναι, τότε θα σας αρέσει και του 206 1.6 16V γιατί είναι το ίδιο... (Όπως εξάλλου και το μοτέρ, με κάποιες διαφοροποιήσεις)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 08:47:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, το σασμάν του 206 1.6 με του 1.4 δεν έχουν καμία σχέση! Τού 1.6 είναι πολύ πιο "σφιχτό" και νοιώθεις πότε μια ταχύτητα σου έχει κουμπώσει, ενώ του 1.4 έχει πιο λαστιχένια αίσθηση.

Σε σχέση (μια που συγκρίνουμε και άλλα αμάξια) με το VTS του φίλου μου, έχει λίγο καλύτερη αίσθηση (μάλλον πιο κοντού λεβιέ), σε σχέση με xsara 1.6 8V έχει σαφώς καλύτερο σασμάν.

Το μόνο αρνητικό, όταν είναι κρύο μου γρατζουνάει (καμιά φορά) η δευτέρα.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 09:00:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

.........
Όσο για το Astra (βλ Vini), ναι έχει πολύ καλύτερο (αλλά γενικά μέτριο για σπορ οδήγηση) κιβώτιο. Μπορώ να αναφέρω το εξής : Ένας ο φίλος μου που το έχει ('98 1,4) μου το έδωσε μια φορά (από τις πολλές φορές). Σε μια φάση πήγα να βάλω τετάρτη αφού είχα φορτώσει την τρίτη (δεν την έσκασα κιόλας!), αλλά κατα λάθος έβαλα 2α Shocked . Πριν αφήσω τον συμπλέκτη το κατάλαβα και διόρθωσα το λάθος μου. Το μόνο όμως που ένιωσα ήταν ένα απαλό σκαλωματάκι, από αυτά δηλαδή που νιώθω καθημερινά στο peugeot ακόμα και με τις πιο συντηρητικές αλλαγές Crying or Very sad Mad Mad .
...........


Eυτυχώς τα παραπάνω σύμπτωμα στο Αστρα δεν το έχω...
Αλλωστε από το 1998 που έχει κυκλοφορήσει, αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει από την Opel προς το καλύτερο...
Πάντως θα συμφωνούσα ότι γενικά δεν είναι αυτοκίνητο που να πηγαίνει με τις "μπάντες", είναι άλλη κλάση... Rolling eyes Rolling eyes
Με το 206 πήγαινα σαν τον μουρλό .... γκάζι, αλλαγή, φρένα, εξατμίσεις, θόρυβος...με το Astra όλα είναι ποιο ήρεμα, ποιο κυριλέ (προς το παρόν τουλάχιστον ... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 09:13:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:



Με το 206 πήγαινα σαν τον μουρλό .... γκάζι, αλλαγή, φρένα, εξατμίσεις, θόρυβος...με το Astra όλα είναι ποιο ήρεμα, ποιο κυριλέ (προς το παρόν τουλάχιστον ... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes )[/quote]

Ειδικά αν έβρεχε Very happy Very happy Very happy Φτιαχνότανε Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 09:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:

Vini έγραψε:

Με το 206 πήγαινα σαν τον μουρλό .... γκάζι, αλλαγή, φρένα, εξατμίσεις, θόρυβος...με το Astra όλα είναι ποιο ήρεμα, ποιο κυριλέ (προς το παρόν τουλάχιστον ... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes )


Ειδικά αν έβρεχε Very happy Very happy Very happy Φτιαχνότανε Wink


Μάλλον φτιαχνόντουσαν τα continental...στην βροχή... Laughing Laughing
Πάντως το 206 ήταν πολύ άγριο...και γενικά σαν μοντέλο έχει άγριες διαθέσεις...

Και το κιβώτιο (για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα) θαυμάσιο & ιδανικό για σπορτιφ καταστάσεις και γρήγορες αλλαγές.... 7 μήνες δεν βρήκα σοβαρό ψεγάδι... Κάποια παραπονάκια είναι λόγω κρύου ξεκινήματος, αλλά και δική μου απειρίας ή ακόμη και αμάθειας του κιβωτίου του 206...

Οπότε γυρνάμε σε αυτό που λέει ο Μίλτος ότι μεγάλο ρόλο παίζει ο οδηγός και η οδηγηση του... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 10:10:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
οταν αγορασα το 206 το κιβωτιο δουλευε μαγικα!
ηταν τελειο. οι ταχυτητες κουμπωναν πανευκολα και αβιαστα , μετα τα 5000 χλμ αρχισαν τα προβληματα.
Νομιζω πως οταν το κιβωτιο ειναι καινιουργιο (παρθενο) τοτε δουλευει και καλυτερα.

Εχω το 206 (1,4 ΧΤ) μου εδω και 10 μηνες και 45.000 χιλιομετρα περιπου!! Το κιβωτιο δουλευε και συνεχιζει να δουλευει τελεια!! Σε κινηση και ενω πηγαινω με 30 χιλιομετρα εχει τυχει πολλες φορες να κατεβασω και 1η ταχυτητα για να φυγω γρηγορα χωρις κανενα προβλημα!! Και η οπισθεν επισης κουμπωνει πολυ ευκολα...Απλα πρεπει να σταματησει το αυτοκινητο..Δεν μπορεις δηλαδη να εχει 5 χιλιομετρα στο αυτοκινητο και εσυ να πας απο 1η να βαλεις οπισθεν! Το μονο μου παραπονο ειναι το πρωϊ που μεχρι να ζεσταθουν οι βαλβολινες (total) ''γρατζουναει'' λιγο. Γενικα παντως επειδη οδηγαω σχεδον παντα σε ανοιχτο δρομο και ''φορτωνω'' την καθε ταχυτητα (εκτος1ης) μεχρι της 4.800 περιπου παρολ' αυτα το κιβωτιο μου ειναι σαν την 1η μερα που πηρα το ααυτοκινητο!




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 11:11:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το ποσο δυσχρηστο ειναι ενα κιβωτιο εξαρταται απο τον οδηγο και τον τροπο που αλλαζει ταχυτητες (που,πως,ποτε).επισης οταν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εκτος αποτο στρωσιμο της μηχανης στρωνεται και το κιβωτιο.δηλαδη τα γραναζια του κιβωτιου ειναι καινουργια και δεν 'κουμπωνουν' το ενα με το αλλο ακομα σωστα (πολυ θα ηθελα να κανω μια αναλυση και εδω αλλα θα βριζουν ολοι Very happy Very happy Very happy ).


Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο και με τα δικά σου και με του Μίλτου.

2 χρόνια σχεδόν ούτε μια παραμικρή γκρίνια από το κιβώτιο.

Σφιχτό, ακριβές, γρήγορο με πάρα πολύ καλά "κουμπώματα".

Το μόνο που παραδέχομαι είναι ότι πρέπει να του δώσεις λίγο χρόνο για να το μάθεις γιατί το κάθε κιβώτιο έχει τον δικό του τρόπο. Πλέον οι αλλαγές και τα κατεβάσματα γίνονται σαν ποίημα!

Επίσης όπως δίνεις χρόνο στο αυτοκίνητο να ζεσταθεί πριν το σκίσεις το ίδιο θέλει και το σασμάν αφού πρέπει να κυκλοφορήσει λίγο η βαλβολίνη πριν αρχίσεις να γίνεσαι βίαιος.

Η πρώτη κατεβαίνει εύκολα πλέον χωρίς γκρίνια (πρέπει να μάθεις το κόλπο).

Σαν σασμάν σε σχέση με όσα έχω οδηγήσει είναι καλό αλλά θα ήθελα λίγο ακόμα μικρότερες διαδρομές (ενα shortshift κάνει...)

Τα περισσότερα όμως αυτοκίνητα έχουν πολύ μαλακά και ασαφή με μεγάλες ανοχές πράγμα που μπερδεύει. Αρα δεν είναι πάντα καλό να μπαίνει εύκολα η ταχύτητα... Προτιμώ τα "σφιχτά" γιατί ξέρεις που να κατευθυνθείς.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 12:17:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Ntinos έγραψε:
εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το ποσο δυσχρηστο ειναι ενα κιβωτιο εξαρταται απο τον οδηγο και τον τροπο που αλλαζει ταχυτητες (που,πως,ποτε).επισης οταν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εκτος αποτο στρωσιμο της μηχανης στρωνεται και το κιβωτιο.δηλαδη τα γραναζια του κιβωτιου ειναι καινουργια και δεν 'κουμπωνουν' το ενα με το αλλο ακομα σωστα (πολυ θα ηθελα να κανω μια αναλυση και εδω αλλα θα βριζουν ολοι Very happy Very happy Very happy ).


Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο και με τα δικά σου και με του Μίλτου.

2 χρόνια σχεδόν ούτε μια παραμικρή γκρίνια από το κιβώτιο.

Σφιχτό, ακριβές, γρήγορο με πάρα πολύ καλά "κουμπώματα".

Το μόνο που παραδέχομαι είναι ότι πρέπει να του δώσεις λίγο χρόνο για να το μάθεις γιατί το κάθε κιβώτιο έχει τον δικό του τρόπο. Πλέον οι αλλαγές και τα κατεβάσματα γίνονται σαν ποίημα!

Επίσης όπως δίνεις χρόνο στο αυτοκίνητο να ζεσταθεί πριν το σκίσεις το ίδιο θέλει και το σασμάν αφού πρέπει να κυκλοφορήσει λίγο η βαλβολίνη πριν αρχίσεις να γίνεσαι βίαιος.

Η πρώτη κατεβαίνει εύκολα πλέον χωρίς γκρίνια (πρέπει να μάθεις το κόλπο).

Σαν σασμάν σε σχέση με όσα έχω οδηγήσει είναι καλό αλλά θα ήθελα λίγο ακόμα μικρότερες διαδρομές (ενα shortshift κάνει...)

Τα περισσότερα όμως αυτοκίνητα έχουν πολύ μαλακά και ασαφή με μεγάλες ανοχές πράγμα που μπερδεύει. Αρα δεν είναι πάντα καλό να μπαίνει εύκολα η ταχύτητα... Προτιμώ τα "σφιχτά" γιατί ξέρεις που να κατευθυνθείς.


Βαρέθηκα να διαβάζω να λέτε ότι φταίνε οι οδηγοί με τις αλλαγές τους. δεν νομίζω ότι έιναι τόσο δύσκολο. δεν λέω να κάνουν ιδανικές αλλά σωστές.... και εντάξει εν κινήσει. όταν το αυτοκίνητο έιναι σταματημένο και απο νακρα πας με πολύαργές κινήσεις να βάλεις όπισθεν φταιει ο οδηγός που δεν μπαινει ή το κιβώτιο...????? Μην πουλάτε μούρη λοιπον...απλά μπορεί να έτυχε να μην έχετε πρόβλημα.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 12:58:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
Μην πουλάτε μούρη λοιπον...απλά μπορεί να έτυχε να μην έχετε πρόβλημα.....


Μήπως γίνεσαι αυστηρός ή ίσως και λίγο προσβλητικός χωρίς να υπάρχει λόγος;

Κατ'αρχήν για την όπισθεν μήπως δεν έχεις προσέξει ότι όσο έχει στροφές ο κινητήρας ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ??? Για την δική σου ασφάλεια μήπως;

Και στροφές όχι απαραίτητα επειδή πατάς γκάζι, αλλά επειδή ο εγκέφαλος κράτησε από την προηγούμενη "εντολή" σου ψηλότερα το αβανς;

Μήπως δεν έχεις προσέξει ότι οι ταχύτητες δεν μπαίνουν ακριβώς στην ευθεία αλλά ακολουθούν μια διαφορετική διαδρομή;

Μήπως επειδή δεν του έχεις αφιερώσει λίγο χρόνο να σου δείξει αυτό τον ιδανικό τρόπο να βάζεις τις ταχύτητες παρά το βιάζεις ώστε να τις βάζεις όπως βολεύει εσένα;

Και μήπως αν το έκανες αυτό από την αρχή πλέον δεν συμπεριφέρεται σωστά;

λέω μήπως....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 13:10:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ Sidorbe δεν μας λες και μας το κόλπο με την πρώτη??????????

Γιατί........ έχουν παίξει τα νεύρα μου! Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 13:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomcat έγραψε:
ΡΕ Sidorbe δεν μας λες και μας το κόλπο με την πρώτη??????????

Γιατί........ έχουν παίξει τα νεύρα μου! Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Eπειδή δεν θέλω να σε βάλω να μαθαίνεις τεχνικές τύπου μύτη τακούνι (όπως λέει και ο BTS) δοκίμασε το εξής:

Για αρχή βρές την ακριβή διαδρομή της πρώτης. Δεν είναι δύσκολο... θα το καταλάβεις εύκολα αν την πας τόσο γλυκά που θα μπεί μόνη της.

Κατεβάζοντας λοιπόν από 2α σε 1η, βάζεις τον επιλογέα ταχυτήτων προς την πρώτη και θα σου σταματήσει ακριβώς πάνω στο συγχρονιζέ (δεν θα σε αφήνει λοιπόν να βάλεις την πρώτη) Πιέζοντας μαλ**α τον επιλογέα πάτα λίγο φρένο! Ως δια μαγείας η πρώτη θα μπεί γλυκά και ωραία.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 14:21:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

... θα το καταλάβεις εύκολα αν την πας τόσο γλυκά που θα μπεί μόνη της.



Σωστός, οι αλλαγές δεν θέλουν δύναμη. Ένα ελαφρύ σπρώξιμο πάνω στην σωστή διαδρομή φτάνει!


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 14:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre, τι τεχνικές είναι αυτές, μύτι - τακούνι....;;;;
Σε λίγο θα μας πεις να φορέσουμε κράνος, γάντια, να βάλουμε roll cage και να κατέβουμε σε καμία ειδική...
Ήμαρτον.....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 14:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Sidobre, τι τεχνικές είναι αυτές, μύτι - τακούνι....;;;;
Σε λίγο θα μας πεις να φορέσουμε κράνος, γάντια, να βάλουμε roll cage και να κατέβουμε σε καμία ειδική...
Ήμαρτον.....



Mα δεν περιέγραψα τίποτα τέτοιο.... Rolling eyes Question Rolling eyes Question

Silly Silly Silly Silly Silly Silly

Πότε θα κάνουμε καμμιά ανάβαση????? Shocked Shocked



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 15:35:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε γενικές γραμμές το σασμάν του 206 είναι μέτριο.Με την αλλαγή βαλβολίνης είδα κατακόρυφη βελτίωση,περιορίστηκε η ασάφεια στις αλλαγές,η πρώτη σχέση κουμπώνει πλέον και εν κινήσει,δεν "χτυπάει" στα κρύα πρωινά.Το πρόβλημα στην όπισθεν εξακολουθεί-σε μικρότερο βαθμό.
Οι μακρυές σχέσεις-το μεγαλύτερο "μειονέκτημα" κατά τη άποψή μου,με κάνουν να σκέφτομαι την αντικατάσταση με ένα quick shift.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 16:20:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε teoman να ξερεις οτι αν βαλεις short-shift θα σκληρηνει παρα πολυ το σαζμαν σου...Κατσε και σκεψου αν αξιζει ολο αυτο το πανηγυρι για να εχεις λιγο πιο κοντες σκεψεις...Βεβαια αυτο που σου λεω θα το καταλαβεις οταν εισαι στη φαση της ηρεμης και χαλαρης βολτας και οχι πανω στην αρχικη λυσσα.....

Φιλε Δημητριε να ξερεις οτι η 2α του σαζμαν μας ( κι εγω 1,6 16V εχω) απο 3η μπενει πολυ ευκολα με τα χιλιομετρα που αναφερεις...Αν το δοκιμασεις προσπαθησε να πατησεις τερμα το συμπλεκτη και να μετακινησεις αποφασιστηκα(...οχι με μανια ετσι!!!) το λεβιε προς την 2α.Θα δεις οτι η ταχυτητα θα κουμπωσει κανονικοτατα,απλα σε εκεινο το σημειο να αφησεις πολυ μαλ**α τον συμπλεκτη και να πατας και το γκαζι ταυτοχρονα ετσι ωστε να πετυχεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.


Καλα εχω πολλους φιλους τελικα ε??? Very happy Very happy
(τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικες μου εκτιμησεις και αποψειςετσι??
μην αρχισετε ολοι μαζι να βαρατε... Exclamation Exclamation )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 17:39:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Φιλε Δημητριε να ξερεις οτι η 2α του σαζμαν μας ( κι εγω 1,6 16V εχω) απο 3η μπενει πολυ ευκολα με τα χιλιομετρα που αναφερεις...Αν το δοκιμασεις προσπαθησε να πατησεις τερμα το συμπλεκτη και να μετακινησεις αποφασιστηκα(...οχι με μανια ετσι!!!) το λεβιε προς την 2α.Θα δεις οτι η ταχυτητα θα κουμπωσει κανονικοτατα,απλα σε εκεινο το σημειο να αφησεις πολυ μαλ**α τον συμπλεκτη και να πατας και το γκαζι ταυτοχρονα ετσι ωστε να πετυχεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.


Θα δοκιμάσω, αν και μέχρι τώρα με έχει σώσει η "μύτη - τακούνι" (ή αλλιώς συγχρονισμός) που αναφέρει ο BTS και ο Sibobre.
Επίσης συμφωνώ με τον BTS, πως το Honda Civic Type R είναι μια ωδή στην μηχανολογία... Exclamation Exclamation
Και το δικό μας ψιλοάσμα είναι αν σκεφτείς και το κόστος του (πάρα πολύ σημαντικό) Very happy Very happy


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1385s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on