Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 19:21:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Ρε δημητρη.. τι βλεπω? Φοβασαι να κατεβασεις 2α με 70? Σε κοβω συντηρητικο |
Άμα το κάνω αυτό θα μου μείνει στα χέρια... Είμαι σχεδόν σίγουρος. Μόνο με το συγχρονισμό κάνω τέτοιες "τολμηρές" αλλαγές , ο οποίος συγχρονισμός πλέον αποτελεί καθημερινή πρακτική για 'μένα (όντως, αλλαγές "βιλούδο" που λέει και ο BTS ).
Όσο για το Astra (βλ Vini), ναι έχει πολύ καλύτερο (αλλά γενικά μέτριο για σπορ οδήγηση) κιβώτιο. Μπορώ να αναφέρω το εξής : Ένας ο φίλος μου που το έχει ('98 1,4) μου το έδωσε μια φορά (από τις πολλές φορές). Σε μια φάση πήγα να βάλω τετάρτη αφού είχα φορτώσει την τρίτη (δεν την έσκασα κιόλας!), αλλά κατα λάθος έβαλα 2α . Πριν αφήσω τον συμπλέκτη το κατάλαβα και διόρθωσα το λάθος μου. Το μόνο όμως που ένιωσα ήταν ένα απαλό σκαλωματάκι, από αυτά δηλαδή που νιώθω καθημερινά στο peugeot ακόμα και με τις πιο συντηρητικές αλλαγές .
Βέβαια αν μπείτε σε ford puma θα επαναπροσδιορίσετε την έννοια του λεβιέ και της αίσθησής του. Μιλάμε για ΜΑΓΙΚΟ ΛΕΒΙΕ!!!! Τύφλα να 'χουν τα joysticks!!!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 19:50:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Βέβαια αν μπείτε σε ford puma θα επαναπροσδιορίσετε την έννοια του λεβιέ και της αίσθησής του. Μιλάμε για ΜΑΓΙΚΟ ΛΕΒΙΕ!!!! Τύφλα να 'χουν τα joysticks!!! |
Την Κυριακή το βράδυ, ένας φίλος μου έδωσε βόλτα το Civic Type R που μόλις αγόρασε. Το αυτοκίνητο είχε μόλις 900 χλμ και άστρωτο, οπότε δεν ήταν για πολλά πολλά. Ο λεβιές ήταν τύπου joystick, πάνω στην κονσόλα και είχε πάρα πολύ μικρές διαδρομές. Το δε κούμπωμα και των έξι ταχυτήτων ήταν πολύ σαφές και γλυκό ταυτόχρονα. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, κινητήρας και κιβώτιο λιπαίνονται από το ίδιο λάδι (!) και η συνολική τους χωρητικότητα είναι 6 λίτρα.
Αλλά ο λεβιές δεν ήταν το μόνο τέλειο πάνω στο αυτοκίνητο.
Κάθε κομμάτι του ήταν δείγμα μηχανικής τελειότητας. Και ήταν και όμορφο από κοντά! Ήταν δε πιο εύκολο και από αυτοκίνητο πόλης στην οδήγηση μέσα στην πόλη, αλλά εκεί που τρελάθηκα τελείως ήταν που με 2000στροφές και τρίτη, πάτησα λίγο το γκάζι και εκτοξεύτηκε μπροστά με απίστευτο τρόπο. Το gr N Evo 6 του Κύρκου, όταν με είχε πάει βόλτα στο Παραλληλοδρόμιο, δεν άρπαζε τόσο γρήγορα! σως το type R να έχει τον καλύτερο δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα στην αγορά.
Αυτοκίνητο από άλλο πλανήτη...Αν αποπειραθείς να κινηθείς γρήγορα με αυτό, φαντάζομαι πως η διαδρομή θα τελειώνει πολύ γρήγορα...Η Xsara VTS των 167 ίππων ενός παιδικού μου φίλου ήταν 'οικογενειακό' μπροστά στην αγωνιστική τεχνολογία του civic.
Christhehealer αν σ'αρέσει πάρτο. Αλλά έχε υπόψη πως στους ελληνικούς δρόμους δεν θα ευχαριστηθείς, διότι έχει πολύ υψηλά όρια για τους δημόσιους δρόμους και είναι εξαιρετικά ουδέτερο. Για να μπαίνουμε με τις πόρτες κατά βούληση, τα μικρά γαλλικά μας είναι μια χαρά...
Ξέφυγα λίγο από το θέμα, αλλά για τέτοιες κατασκευές, χαλάλι...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kinq1 Μόλις έγραψα

VW Polo 1.4
Ένταξη: 07 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 00:07:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγκρίνοντας το κιβώτιο ταχυτήτων του 206 1.1 της αδερφής μου με το δικό μου VW Polo που έχω τώρα αλλά και Peugeot 306 που είχα παλιότερα έχω την αίσθηση ότι του 206 είναι το πιο ψεύτικο. Έχω κι εγώ την αίσθηση ότι αν το παραζορίσω θα μου μείνει στο χέρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 08:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, το σασμάν του 206 1.6 με του 1.4 δεν έχουν καμία σχέση! Τού 1.6 είναι πολύ πιο "σφιχτό" και νοιώθεις πότε μια ταχύτητα σου έχει κουμπώσει, ενώ του 1.4 έχει πιο λαστιχένια αίσθηση.
Σε σχέση (μια που συγκρίνουμε και άλλα αμάξια) με το VTS του φίλου μου, έχει λίγο καλύτερη αίσθηση (μάλλον πιο κοντού λεβιέ), σε σχέση με xsara 1.6 8V έχει σαφώς καλύτερο σασμάν.
Το μόνο αρνητικό, όταν είναι κρύο μου γρατζουνάει (καμιά φορά) η δευτέρα.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 09:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
.........
Όσο για το Astra (βλ Vini), ναι έχει πολύ καλύτερο (αλλά γενικά μέτριο για σπορ οδήγηση) κιβώτιο. Μπορώ να αναφέρω το εξής : Ένας ο φίλος μου που το έχει ('98 1,4) μου το έδωσε μια φορά (από τις πολλές φορές). Σε μια φάση πήγα να βάλω τετάρτη αφού είχα φορτώσει την τρίτη (δεν την έσκασα κιόλας!), αλλά κατα λάθος έβαλα 2α . Πριν αφήσω τον συμπλέκτη το κατάλαβα και διόρθωσα το λάθος μου. Το μόνο όμως που ένιωσα ήταν ένα απαλό σκαλωματάκι, από αυτά δηλαδή που νιώθω καθημερινά στο peugeot ακόμα και με τις πιο συντηρητικές αλλαγές .
...........
|
Eυτυχώς τα παραπάνω σύμπτωμα στο Αστρα δεν το έχω...
Αλλωστε από το 1998 που έχει κυκλοφορήσει, αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει από την Opel προς το καλύτερο...
Πάντως θα συμφωνούσα ότι γενικά δεν είναι αυτοκίνητο που να πηγαίνει με τις "μπάντες", είναι άλλη κλάση...
Με το 206 πήγαινα σαν τον μουρλό .... γκάζι, αλλαγή, φρένα, εξατμίσεις, θόρυβος...με το Astra όλα είναι ποιο ήρεμα, ποιο κυριλέ (προς το παρόν τουλάχιστον ... ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 09:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το 206 πήγαινα σαν τον μουρλό .... γκάζι, αλλαγή, φρένα, εξατμίσεις, θόρυβος...με το Astra όλα είναι ποιο ήρεμα, ποιο κυριλέ (προς το παρόν τουλάχιστον ... )[/quote]
Ειδικά αν έβρεχε Φτιαχνότανε 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 09:26:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: |
Vini έγραψε: |
Με το 206 πήγαινα σαν τον μουρλό .... γκάζι, αλλαγή, φρένα, εξατμίσεις, θόρυβος...με το Astra όλα είναι ποιο ήρεμα, ποιο κυριλέ (προς το παρόν τουλάχιστον ... ) |
Ειδικά αν έβρεχε Φτιαχνότανε  |
Μάλλον φτιαχνόντουσαν τα continental...στην βροχή...
Πάντως το 206 ήταν πολύ άγριο...και γενικά σαν μοντέλο έχει άγριες διαθέσεις...
Και το κιβώτιο (για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα) θαυμάσιο & ιδανικό για σπορτιφ καταστάσεις και γρήγορες αλλαγές.... 7 μήνες δεν βρήκα σοβαρό ψεγάδι... Κάποια παραπονάκια είναι λόγω κρύου ξεκινήματος, αλλά και δική μου απειρίας ή ακόμη και αμάθειας του κιβωτίου του 206...
Οπότε γυρνάμε σε αυτό που λέει ο Μίλτος ότι μεγάλο ρόλο παίζει ο οδηγός και η οδηγηση του...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 10:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | οταν αγορασα το 206 το κιβωτιο δουλευε μαγικα!
ηταν τελειο. οι ταχυτητες κουμπωναν πανευκολα και αβιαστα , μετα τα 5000 χλμ αρχισαν τα προβληματα.
Νομιζω πως οταν το κιβωτιο ειναι καινιουργιο (παρθενο) τοτε δουλευει και καλυτερα.
|
Εχω το 206 (1,4 ΧΤ) μου εδω και 10 μηνες και 45.000 χιλιομετρα περιπου!! Το κιβωτιο δουλευε και συνεχιζει να δουλευει τελεια!! Σε κινηση και ενω πηγαινω με 30 χιλιομετρα εχει τυχει πολλες φορες να κατεβασω και 1η ταχυτητα για να φυγω γρηγορα χωρις κανενα προβλημα!! Και η οπισθεν επισης κουμπωνει πολυ ευκολα...Απλα πρεπει να σταματησει το αυτοκινητο..Δεν μπορεις δηλαδη να εχει 5 χιλιομετρα στο αυτοκινητο και εσυ να πας απο 1η να βαλεις οπισθεν! Το μονο μου παραπονο ειναι το πρωϊ που μεχρι να ζεσταθουν οι βαλβολινες (total) ''γρατζουναει'' λιγο. Γενικα παντως επειδη οδηγαω σχεδον παντα σε ανοιχτο δρομο και ''φορτωνω'' την καθε ταχυτητα (εκτος1ης) μεχρι της 4.800 περιπου παρολ' αυτα το κιβωτιο μου ειναι σαν την 1η μερα που πηρα το ααυτοκινητο!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 11:11:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το ποσο δυσχρηστο ειναι ενα κιβωτιο εξαρταται απο τον οδηγο και τον τροπο που αλλαζει ταχυτητες (που,πως,ποτε).επισης οταν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εκτος αποτο στρωσιμο της μηχανης στρωνεται και το κιβωτιο.δηλαδη τα γραναζια του κιβωτιου ειναι καινουργια και δεν 'κουμπωνουν' το ενα με το αλλο ακομα σωστα (πολυ θα ηθελα να κανω μια αναλυση και εδω αλλα θα βριζουν ολοι ). |
Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο και με τα δικά σου και με του Μίλτου.
2 χρόνια σχεδόν ούτε μια παραμικρή γκρίνια από το κιβώτιο.
Σφιχτό, ακριβές, γρήγορο με πάρα πολύ καλά "κουμπώματα".
Το μόνο που παραδέχομαι είναι ότι πρέπει να του δώσεις λίγο χρόνο για να το μάθεις γιατί το κάθε κιβώτιο έχει τον δικό του τρόπο. Πλέον οι αλλαγές και τα κατεβάσματα γίνονται σαν ποίημα!
Επίσης όπως δίνεις χρόνο στο αυτοκίνητο να ζεσταθεί πριν το σκίσεις το ίδιο θέλει και το σασμάν αφού πρέπει να κυκλοφορήσει λίγο η βαλβολίνη πριν αρχίσεις να γίνεσαι βίαιος.
Η πρώτη κατεβαίνει εύκολα πλέον χωρίς γκρίνια (πρέπει να μάθεις το κόλπο).
Σαν σασμάν σε σχέση με όσα έχω οδηγήσει είναι καλό αλλά θα ήθελα λίγο ακόμα μικρότερες διαδρομές (ενα shortshift κάνει...)
Τα περισσότερα όμως αυτοκίνητα έχουν πολύ μαλακά και ασαφή με μεγάλες ανοχές πράγμα που μπερδεύει. Αρα δεν είναι πάντα καλό να μπαίνει εύκολα η ταχύτητα... Προτιμώ τα "σφιχτά" γιατί ξέρεις που να κατευθυνθείς.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XASOS Νέος χρήστης

ΒMW 525
Ένταξη: 10 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 12:17:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ntinos έγραψε: | εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το ποσο δυσχρηστο ειναι ενα κιβωτιο εξαρταται απο τον οδηγο και τον τροπο που αλλαζει ταχυτητες (που,πως,ποτε).επισης οταν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εκτος αποτο στρωσιμο της μηχανης στρωνεται και το κιβωτιο.δηλαδη τα γραναζια του κιβωτιου ειναι καινουργια και δεν 'κουμπωνουν' το ενα με το αλλο ακομα σωστα (πολυ θα ηθελα να κανω μια αναλυση και εδω αλλα θα βριζουν ολοι ). |
Θα με βρείς απόλυτα σύμφωνο και με τα δικά σου και με του Μίλτου.
2 χρόνια σχεδόν ούτε μια παραμικρή γκρίνια από το κιβώτιο.
Σφιχτό, ακριβές, γρήγορο με πάρα πολύ καλά "κουμπώματα".
Το μόνο που παραδέχομαι είναι ότι πρέπει να του δώσεις λίγο χρόνο για να το μάθεις γιατί το κάθε κιβώτιο έχει τον δικό του τρόπο. Πλέον οι αλλαγές και τα κατεβάσματα γίνονται σαν ποίημα!
Επίσης όπως δίνεις χρόνο στο αυτοκίνητο να ζεσταθεί πριν το σκίσεις το ίδιο θέλει και το σασμάν αφού πρέπει να κυκλοφορήσει λίγο η βαλβολίνη πριν αρχίσεις να γίνεσαι βίαιος.
Η πρώτη κατεβαίνει εύκολα πλέον χωρίς γκρίνια (πρέπει να μάθεις το κόλπο).
Σαν σασμάν σε σχέση με όσα έχω οδηγήσει είναι καλό αλλά θα ήθελα λίγο ακόμα μικρότερες διαδρομές (ενα shortshift κάνει...)
Τα περισσότερα όμως αυτοκίνητα έχουν πολύ μαλακά και ασαφή με μεγάλες ανοχές πράγμα που μπερδεύει. Αρα δεν είναι πάντα καλό να μπαίνει εύκολα η ταχύτητα... Προτιμώ τα "σφιχτά" γιατί ξέρεις που να κατευθυνθείς. |
Βαρέθηκα να διαβάζω να λέτε ότι φταίνε οι οδηγοί με τις αλλαγές τους. δεν νομίζω ότι έιναι τόσο δύσκολο. δεν λέω να κάνουν ιδανικές αλλά σωστές.... και εντάξει εν κινήσει. όταν το αυτοκίνητο έιναι σταματημένο και απο νακρα πας με πολύαργές κινήσεις να βάλεις όπισθεν φταιει ο οδηγός που δεν μπαινει ή το κιβώτιο...????? Μην πουλάτε μούρη λοιπον...απλά μπορεί να έτυχε να μην έχετε πρόβλημα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 12:58:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XASOS έγραψε: | Μην πουλάτε μούρη λοιπον...απλά μπορεί να έτυχε να μην έχετε πρόβλημα..... |
Μήπως γίνεσαι αυστηρός ή ίσως και λίγο προσβλητικός χωρίς να υπάρχει λόγος;
Κατ'αρχήν για την όπισθεν μήπως δεν έχεις προσέξει ότι όσο έχει στροφές ο κινητήρας ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ??? Για την δική σου ασφάλεια μήπως;
Και στροφές όχι απαραίτητα επειδή πατάς γκάζι, αλλά επειδή ο εγκέφαλος κράτησε από την προηγούμενη "εντολή" σου ψηλότερα το αβανς;
Μήπως δεν έχεις προσέξει ότι οι ταχύτητες δεν μπαίνουν ακριβώς στην ευθεία αλλά ακολουθούν μια διαφορετική διαδρομή;
Μήπως επειδή δεν του έχεις αφιερώσει λίγο χρόνο να σου δείξει αυτό τον ιδανικό τρόπο να βάζεις τις ταχύτητες παρά το βιάζεις ώστε να τις βάζεις όπως βολεύει εσένα;
Και μήπως αν το έκανες αυτό από την αρχή πλέον δεν συμπεριφέρεται σωστά;
λέω μήπως....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 13:10:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΡΕ Sidorbe δεν μας λες και μας το κόλπο με την πρώτη??????????
Γιατί........ έχουν παίξει τα νεύρα μου!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 13:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | ΡΕ Sidorbe δεν μας λες και μας το κόλπο με την πρώτη??????????
Γιατί........ έχουν παίξει τα νεύρα μου!  |
Eπειδή δεν θέλω να σε βάλω να μαθαίνεις τεχνικές τύπου μύτη τακούνι (όπως λέει και ο BTS) δοκίμασε το εξής:
Για αρχή βρές την ακριβή διαδρομή της πρώτης. Δεν είναι δύσκολο... θα το καταλάβεις εύκολα αν την πας τόσο γλυκά που θα μπεί μόνη της.
Κατεβάζοντας λοιπόν από 2α σε 1η, βάζεις τον επιλογέα ταχυτήτων προς την πρώτη και θα σου σταματήσει ακριβώς πάνω στο συγχρονιζέ (δεν θα σε αφήνει λοιπόν να βάλεις την πρώτη) Πιέζοντας μαλ**α τον επιλογέα πάτα λίγο φρένο! Ως δια μαγείας η πρώτη θα μπεί γλυκά και ωραία.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 14:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
... θα το καταλάβεις εύκολα αν την πας τόσο γλυκά που θα μπεί μόνη της.
|
Σωστός, οι αλλαγές δεν θέλουν δύναμη. Ένα ελαφρύ σπρώξιμο πάνω στην σωστή διαδρομή φτάνει!
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 14:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre, τι τεχνικές είναι αυτές, μύτι - τακούνι....;;;;
Σε λίγο θα μας πεις να φορέσουμε κράνος, γάντια, να βάλουμε roll cage και να κατέβουμε σε καμία ειδική...
Ήμαρτον.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 14:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Sidobre, τι τεχνικές είναι αυτές, μύτι - τακούνι....;;;;
Σε λίγο θα μας πεις να φορέσουμε κράνος, γάντια, να βάλουμε roll cage και να κατέβουμε σε καμία ειδική...
Ήμαρτον..... |
Mα δεν περιέγραψα τίποτα τέτοιο....
Πότε θα κάνουμε καμμιά ανάβαση????? 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 15:35:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε γενικές γραμμές το σασμάν του 206 είναι μέτριο.Με την αλλαγή βαλβολίνης είδα κατακόρυφη βελτίωση,περιορίστηκε η ασάφεια στις αλλαγές,η πρώτη σχέση κουμπώνει πλέον και εν κινήσει,δεν "χτυπάει" στα κρύα πρωινά.Το πρόβλημα στην όπισθεν εξακολουθεί-σε μικρότερο βαθμό.
Οι μακρυές σχέσεις-το μεγαλύτερο "μειονέκτημα" κατά τη άποψή μου,με κάνουν να σκέφτομαι την αντικατάσταση με ένα quick shift.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 16:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε teoman να ξερεις οτι αν βαλεις short-shift θα σκληρηνει παρα πολυ το σαζμαν σου...Κατσε και σκεψου αν αξιζει ολο αυτο το πανηγυρι για να εχεις λιγο πιο κοντες σκεψεις...Βεβαια αυτο που σου λεω θα το καταλαβεις οταν εισαι στη φαση της ηρεμης και χαλαρης βολτας και οχι πανω στην αρχικη λυσσα.....
Φιλε Δημητριε να ξερεις οτι η 2α του σαζμαν μας ( κι εγω 1,6 16V εχω) απο 3η μπενει πολυ ευκολα με τα χιλιομετρα που αναφερεις...Αν το δοκιμασεις προσπαθησε να πατησεις τερμα το συμπλεκτη και να μετακινησεις αποφασιστηκα(...οχι με μανια ετσι!!!) το λεβιε προς την 2α.Θα δεις οτι η ταχυτητα θα κουμπωσει κανονικοτατα,απλα σε εκεινο το σημειο να αφησεις πολυ μαλ**α τον συμπλεκτη και να πατας και το γκαζι ταυτοχρονα ετσι ωστε να πετυχεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.
Καλα εχω πολλους φιλους τελικα ε???
(τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικες μου εκτιμησεις και αποψειςετσι??
μην αρχισετε ολοι μαζι να βαρατε... ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 17:39:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Φιλε Δημητριε να ξερεις οτι η 2α του σαζμαν μας ( κι εγω 1,6 16V εχω) απο 3η μπενει πολυ ευκολα με τα χιλιομετρα που αναφερεις...Αν το δοκιμασεις προσπαθησε να πατησεις τερμα το συμπλεκτη και να μετακινησεις αποφασιστηκα(...οχι με μανια ετσι!!!) το λεβιε προς την 2α.Θα δεις οτι η ταχυτητα θα κουμπωσει κανονικοτατα,απλα σε εκεινο το σημειο να αφησεις πολυ μαλ**α τον συμπλεκτη και να πατας και το γκαζι ταυτοχρονα ετσι ωστε να πετυχεις το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. |
Θα δοκιμάσω, αν και μέχρι τώρα με έχει σώσει η "μύτη - τακούνι" (ή αλλιώς συγχρονισμός) που αναφέρει ο BTS και ο Sibobre.
Επίσης συμφωνώ με τον BTS, πως το Honda Civic Type R είναι μια ωδή στην μηχανολογία...
Και το δικό μας ψιλοάσμα είναι αν σκεφτείς και το κόστος του (πάρα πολύ σημαντικό) 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|