PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 11:46:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Συγκεκριμενα παντως ο εναλλακτης θερμοκρασιας που εχουν τα "γρηγορα" 106 απο το εργοστασιο,δεν κανει και φοβερη δουλεια.


Δυστυχώς, έτσι είναι.

Από την άλλη, για να μη βρίσκουμε μόνο στραβά, έχεις δει ποτέ πόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού χωρίς αυτό το μαραφέτι?
Εγώ, πάντως, όχι.
Αλλά, καθαρά για λόγους περιέργειας, θα ήθελα να το δω.

Ίσως, τελικά, να βοηθάει... Rolling eyes




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 12:04:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λες να μην ξερω; Rolling eyes
Αφου ειχα και το εβγαλα.
Να σου πω την αληθεια ουσιαστικη διαφορα δεν ειδα ρε... Sad
Περισσοτερα καταλαβα με την αλλαγη καιρου Laughing παρα με αυτο. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 23:24:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν βάζει τον ET3J4 μου λέω γω τώρα με το Quaife μέσα έτοιμο σε 16/65? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alexis_7 (Alexis_7)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen zx 1.4 (8v)

Ένταξη: 13 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 00:18:23    Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλοι Νικο και Στελιο, συζηταγα χτες με τον μηχανικο μου και μου ελεγε οτι ενας πελατης του ειχε καταργισει τον ψυκτη λαδιου και μεσα σε ενα χρονο εκανε κρακ ο κορμος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 00:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε καλά, δεν είναι σίγουρο ότι συνδέονται τα δύο περιστατικά. Ο κόρμος πώς έσπασε; Μπιέλα;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 09:06:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexis_7 έγραψε:
Φιλοι Νικο και Στελιο, συζηταγα χτες με τον μηχανικο μου και μου ελεγε οτι ενας πελατης του ειχε καταργισει τον ψυκτη λαδιου και μεσα σε ενα χρονο εκανε κρακ ο κορμος

Καλα...Και εγω ξερω αυτοκινητα που μιζαρισαν το πρωι για να πανε στην δουλεια τους και τα καρφωσαν ολα... Laughing

Μην ακουτε βλακειες. Rolling eyes
Εγω ειμαι ετσι εδω και παρα πολυ καιρο.Συνεπειες δεν υπαρχουν ή τουλαχιστον δεν ειναι εμφανης με το ματι.
Παρεπιπτωντος για να σπασει κορμος,το λαδι δεν εχει καμια απολυτως σχεση.
Αυτο που σου ειπε μηχανολογικα δεν στεκει για τον εξης απλο λογο.
Για να σπασει ο κορμος,πρεπει η πιεση στους θαλαμους να ειναι τοσο μεγαλη(νιτρο,turbo,κλπ) ή εναλλακτικα να βγει καμια μπιελα απο το πλαι.

Αν παλι εννοουσε σε αλουμινενιο μοτερ,πες στον βλακα οτι πρωτα θα ραγιζε το μαντεμενιο χιτωνιο που εχει μεσα,μετα θα εβγαινε η μπιελα απεξω και μετα θα εκανε ζημια στον κορμο...

Εχει γεμισει ο κοσμος ασχετους που ανοιξαν συνεργεια και λενε οτι μαλ***α τους κατεβει. Mad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Alexis_7 (Alexis_7)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen zx 1.4 (8v)

Ένταξη: 13 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 21:49:55    Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι-οχι Στελιο ηξερα και το ατομο απο το συνεργειο... Ειχε καταργησει τον ψυκτη λαδιου (για οικονομικους λογους) και ειχε πει πως η θερμοκρασια ανεβηκε πιο πολυ σε σχεση με παλιοτερα και εικανε κρακ το μπλοκ του μαλιστα ειδα τον κορμο και επαθα την πλακα μου... Γι αυτο σκευτομαι να βαλω τον ψυκτη λαδιου του rallye 1.3 αμεσα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alexis_7 (Alexis_7)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen zx 1.4 (8v)

Ένταξη: 13 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 21:51:51    Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο σε τι θερμοκρασια δουλευες οταν ειχες τον ψυκτη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 4x4 Τ16...

Ένταξη: 25 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 245
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 23:11:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γνώμη μου πάντως είναι να το βάλεις το ψυγειάκι.Μόνο καλό θα κάνει παρά κακό.Είναι καλό το λάδι να έχει μία σταθερή θερμοκρασία. Wink


www.kanteres.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Alexis_7 (Alexis_7)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Citroen zx 1.4 (8v)

Ένταξη: 13 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Νοέ 2007, 20:09:58    Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγουρα... Δεν μιλαω για το ψυγειο. Για το ψυκτη λαδιου που εχουν τα 1,3 8v μιλαω... Μονο κακο δεν θα κανω αν το βαλω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Νοέ 2007, 08:41:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξαναλεω!
Κορμος απο θερμοκρασια λαδιου δεν ραγιζει.
Στα αλουμινενια μοτερ(1300) δεν υφισταται καν κορμος αφου τα χιτωνια ειναι εμβαπτιζομενα μεσα στο μπλοκ και γυρω τους περναει νερο.
Αν παλι μιλαμε για μαντεμενιο κορμο,παλι δεν υπαρχει περιπτωση να κανει ρηγμα απο θερμοκρασια λαδιου καθως πρωτα θα "σφιξουν" τα κουζινετα του στροφαλου και μετα θα κολλησει το μοτερ οποτε αν οι στροφες ειναι αυξημενες θα κοψει καποια μπιελα και μετα θα σπασει τον κορμο,αλλα οχι με ρηγμα αλλα με ολοκληρη τρυπα.

Ρωτηστε καποιον συνειδητοποιημενο μηχανικο και θα δειτε τι θα σας πει.

Απο εκει και περα,για να σας φυγουν και οι αποριες,αν οντως υπηρχε προβλημα,οσα μοτερ δουλευουν με πολυ συμπιεση,θα "τηγανιζαν" το λαδι στο πρωτο μισαωρο.
Ισχυει κατι τετοιο; Whistling

Ενδεικτικα,το μοτερ μου εχει συμπιεση περιπου στο 11 και οι μεταβολες στην θερμοκρασια λαδιου δεν ηταν καν εμφανεις(ή πολυ μικρες που δεν φαινονται με το ματι).
Το μονο το οποιο παρατηρησα παντως κατα τους κρυους μηνες,ειναι οτι το λαδι ζεσταινεται πιο αργα χωρις τον εναλλακτη οταν το μοτερ ειναι κρυο.
Απο εκει και περα διακυμανσεις αισθητες με το ματι,δεν παρατηρησα.
Η θερμοκρασια ειναι περιπου στην μεση και λιγο πιο πανω(στο ταξιδι) και ανεβαινουν μεχρι και την τελευταια ασπρη γραμμη στο σκισιμο στο βουνο ή στο μποτιλιαρισμα το καλοκαιρι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0983s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on