Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 11:46:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Συγκεκριμενα παντως ο εναλλακτης θερμοκρασιας που εχουν τα "γρηγορα" 106 απο το εργοστασιο,δεν κανει και φοβερη δουλεια. |
Δυστυχώς, έτσι είναι.
Από την άλλη, για να μη βρίσκουμε μόνο στραβά, έχεις δει ποτέ πόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού χωρίς αυτό το μαραφέτι?
Εγώ, πάντως, όχι.
Αλλά, καθαρά για λόγους περιέργειας, θα ήθελα να το δω.
Ίσως, τελικά, να βοηθάει... 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 12:04:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες να μην ξερω;
Αφου ειχα και το εβγαλα.
Να σου πω την αληθεια ουσιαστικη διαφορα δεν ειδα ρε...
Περισσοτερα καταλαβα με την αλλαγη καιρου παρα με αυτο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis_7 (Alexis_7) Μόλις έγραψα

Citroen zx 1.4 (8v)
Ένταξη: 13 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 00:18:23 Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη |
|
|
Φιλοι Νικο και Στελιο, συζηταγα χτες με τον μηχανικο μου και μου ελεγε οτι ενας πελατης του ειχε καταργισει τον ψυκτη λαδιου και μεσα σε ενα χρονο εκανε κρακ ο κορμος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 00:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε καλά, δεν είναι σίγουρο ότι συνδέονται τα δύο περιστατικά. Ο κόρμος πώς έσπασε; Μπιέλα;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 09:06:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη |
|
|
Alexis_7 έγραψε: | Φιλοι Νικο και Στελιο, συζηταγα χτες με τον μηχανικο μου και μου ελεγε οτι ενας πελατης του ειχε καταργισει τον ψυκτη λαδιου και μεσα σε ενα χρονο εκανε κρακ ο κορμος |
Καλα...Και εγω ξερω αυτοκινητα που μιζαρισαν το πρωι για να πανε στην δουλεια τους και τα καρφωσαν ολα...
Μην ακουτε βλακειες.
Εγω ειμαι ετσι εδω και παρα πολυ καιρο.Συνεπειες δεν υπαρχουν ή τουλαχιστον δεν ειναι εμφανης με το ματι.
Παρεπιπτωντος για να σπασει κορμος,το λαδι δεν εχει καμια απολυτως σχεση.
Αυτο που σου ειπε μηχανολογικα δεν στεκει για τον εξης απλο λογο.
Για να σπασει ο κορμος,πρεπει η πιεση στους θαλαμους να ειναι τοσο μεγαλη(νιτρο,turbo,κλπ) ή εναλλακτικα να βγει καμια μπιελα απο το πλαι.
Αν παλι εννοουσε σε αλουμινενιο μοτερ,πες στον βλακα οτι πρωτα θα ραγιζε το μαντεμενιο χιτωνιο που εχει μεσα,μετα θα εβγαινε η μπιελα απεξω και μετα θα εκανε ζημια στον κορμο...
Εχει γεμισει ο κοσμος ασχετους που ανοιξαν συνεργεια και λενε οτι μαλ***α τους κατεβει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis_7 (Alexis_7) Μόλις έγραψα

Citroen zx 1.4 (8v)
Ένταξη: 13 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 21:49:55 Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη |
|
|
Οχι-οχι Στελιο ηξερα και το ατομο απο το συνεργειο... Ειχε καταργησει τον ψυκτη λαδιου (για οικονομικους λογους) και ειχε πει πως η θερμοκρασια ανεβηκε πιο πολυ σε σχεση με παλιοτερα και εικανε κρακ το μπλοκ του μαλιστα ειδα τον κορμο και επαθα την πλακα μου... Γι αυτο σκευτομαι να βαλω τον ψυκτη λαδιου του rallye 1.3 αμεσα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis_7 (Alexis_7) Μόλις έγραψα

Citroen zx 1.4 (8v)
Ένταξη: 13 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 21:51:51 Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη |
|
|
Στελιο σε τι θερμοκρασια δουλευες οταν ειχες τον ψυκτη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 23:11:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνώμη μου πάντως είναι να το βάλεις το ψυγειάκι.Μόνο καλό θα κάνει παρά κακό.Είναι καλό το λάδι να έχει μία σταθερή θερμοκρασία. 
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis_7 (Alexis_7) Μόλις έγραψα

Citroen zx 1.4 (8v)
Ένταξη: 13 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Νοέ 2007, 20:09:58 Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη |
|
|
Σιγουρα... Δεν μιλαω για το ψυγειο. Για το ψυκτη λαδιου που εχουν τα 1,3 8v μιλαω... Μονο κακο δεν θα κανω αν το βαλω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Νοέ 2007, 08:41:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξαναλεω!
Κορμος απο θερμοκρασια λαδιου δεν ραγιζει.
Στα αλουμινενια μοτερ(1300) δεν υφισταται καν κορμος αφου τα χιτωνια ειναι εμβαπτιζομενα μεσα στο μπλοκ και γυρω τους περναει νερο.
Αν παλι μιλαμε για μαντεμενιο κορμο,παλι δεν υπαρχει περιπτωση να κανει ρηγμα απο θερμοκρασια λαδιου καθως πρωτα θα "σφιξουν" τα κουζινετα του στροφαλου και μετα θα κολλησει το μοτερ οποτε αν οι στροφες ειναι αυξημενες θα κοψει καποια μπιελα και μετα θα σπασει τον κορμο,αλλα οχι με ρηγμα αλλα με ολοκληρη τρυπα.
Ρωτηστε καποιον συνειδητοποιημενο μηχανικο και θα δειτε τι θα σας πει.
Απο εκει και περα,για να σας φυγουν και οι αποριες,αν οντως υπηρχε προβλημα,οσα μοτερ δουλευουν με πολυ συμπιεση,θα "τηγανιζαν" το λαδι στο πρωτο μισαωρο.
Ισχυει κατι τετοιο;
Ενδεικτικα,το μοτερ μου εχει συμπιεση περιπου στο 11 και οι μεταβολες στην θερμοκρασια λαδιου δεν ηταν καν εμφανεις(ή πολυ μικρες που δεν φαινονται με το ματι).
Το μονο το οποιο παρατηρησα παντως κατα τους κρυους μηνες,ειναι οτι το λαδι ζεσταινεται πιο αργα χωρις τον εναλλακτη οταν το μοτερ ειναι κρυο.
Απο εκει και περα διακυμανσεις αισθητες με το ματι,δεν παρατηρησα.
Η θερμοκρασια ειναι περιπου στην μεση και λιγο πιο πανω(στο ταξιδι) και ανεβαινουν μεχρι και την τελευταια ασπρη γραμμη στο σκισιμο στο βουνο ή στο μποτιλιαρισμα το καλοκαιρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|