PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Μετατροπή 106 1,4 8ν Quicksilver σε 1,6 16ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 12:56:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν με καταλαβες... Confused
Για να το κανεις μονοφυσο θελεις εκτος απο μονοφυση πλεξουδα και ηλεκτρολογο καθως δεν κουμπωνει ακριβως. Wink
Εκτος και αν καταφερει να βρει μια συγκεκριμενη πλεξουδα απο μοντελο παραγωγης του 2000 που πρεπει να κανεις ταμα στην Τηνο... Laughing

Για να το κανεις τριφυσο εκει τα πραγματα ειναι πιο απλα αν και παλι μαλλον θα χρειαστει ηλεκτρολογος καθως η φυσα του 1400 με το 16v δεν ειναι ιδια αν θυμαμαι καλα. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 13:09:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή το προβλημα εντοπίζετε στο θέμα του ηλεκτρολόγου?Σε ολα τα αλλα κινητηρας,ακρα,αναρτηση δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο προβλημα?οι βασεις μηχανης ας πουμε καθονται κουτι η πρεπει να γινει και εκει θεμα.Επισης,απο θεμα εγκεφαλου,θα πρεπει να παρω καινουργιο για να ειμαι σιγουρος η να κανω μια αναβαθμισουλα σε αυτον που θα μπει επανω??και τι προβλήματα μπορει να αντιμετωπίσω εκει.Τα λεω αυτα γιατι ηδη εχω προβληματιστη με το θέμα 3φυσο κ.τ.λ.

Το σιγουρο ειναι οτι το project θα προχωρήσει,αρα θελω τις γνωσεις σας,για αρχη τουλαχιστον,και για να μην πληρωνω παπατζηλικια,που εχω πληρωσει αρκετα με to corolla αλλα και με το mini(εκει να δεις)


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 13:51:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο μονοφυσος εγκεφαλος ειναι πολυ φτηνος,300Ε περιπου,για να τον παρεις καινουργιο.
Απλα θα βρεις και μεταχειρους με τα μισα χρηματα. Wink

Απο εκει και περα τα μηχανικα μπαινουν ολα(αρκει να ξερει ο μηχανικος),δεν χρειαζεται κοψε-ραψε σε τιποτα...
Τα ηλεκτρικα ειναι το ζορι.
Οσο για τις βασεις,ιδιες ειναι,μην αγχωνεσαι. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:22:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα σωστά ειπες αν εχεις το μαρουλι....Λοιπον το εχω για να το διαθέσω Laughing Laughing Laughing Θα ενημερώνω συνεχως για οτι κανω πανω στο αυτοκίνητο,οταν ξεκινησω...


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:31:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Σύμμαχε,

Συγνώμη για την παρέμβασή μου, αλλα νομίζω ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με ένα μπροστοκίνητο μπροστόβαρο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον μια τέτοια μετατροπή την οποία έχω δεί και οδηγήσει από πρώτο χέρι καθώς την έχει κάνει ένας πολύ καλός φίλος μου.
Το όχημα με ...ελαφρώματα και ανάλογες μηχ.βελτιώσεις θα αποκτήσει πολύ ''γκάζι'' αλλά δυστηχώς ότι και να κάνεις στον τομέα ανάρτησης, μετάδοσης και πλαισίου, εκτός ότι θα σου κοστήσει πάρα πολύ χρήμα και κόπο, ποτέ δεν θα ''περάσει'' σωστά η δύναμη και πάντα θα έχεις ένα όχημα που στο όριό του θα είναι υποστροφικό ή ''τεχνιέντως'' υπερστροφικό.

Το Golf V GTI είναι ένα πολύ καλό all around αυτοκίνητο.
Ενα μπλοκέ Quaiffe , μια σωστή βελτίωση 1ου σταδίου(βλέπε MTM) και μια ανάρτηση θα το μετατρέψει σε άκρως ενδιαφέρον όχημα για χρήση δρόμου και μή.

Προσωπικά αν έχεις τόσο χρήμα και κυρίως όρεξη θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με ένα πισωκίνητο κατα προτίμηση κεντρομήχανο όχημα.

Φιλικά,

Δημήτρης. Smile


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 14:56:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ως ενα βαθμό εχεις δικιο,αλλα(ο γνωστος ελληνικος αντιθετικος συνδεσμος Laughing )

1)Το κεντροβαρο πισωκλινητο οχημα(mr2 μου ήρθε στο μυαλο οπως και το clio V6) απλα δεν κρατιετε στον δρομο,αποψη μου.Θα προτιμούσα κατι σε 4κίνητο,αλλα εκει ανεβένει πολύ το κόστος του after market π.χ δες τα ανταλακτικα αναβαθμισης για ενα EVO η καποιο αντιστοιχο.

2)Ειλικρινα θα ήθελα τις εντυπώσεις απο τον φίλο σου,απλα να σου αναφερω οτι δεν φτιαχνω το αυτοκίνητο για να το πουλήσω αλλα γιατι ειναι το hobby μου.Οποτε και μου αρέσει το ψαξιμο στον τομεα γενικα..

3)VW Golf GTi Tfsi το πουλαω απο στιγμη σε στιγμη γιατι το αυτοκινητο ναι μεν ειναι ασφαλεστατο,αλλα και το λαμπακι λαδιου στα 6500km και με το αυτοκινητο να καιει μονο 100'' ειναι too much για την ιστορία της vw.Συνεπως ουτε που περναει απο το μυαλό μου το πειραγμα του.

4)Το αυτοκινητο το εχω παρει εδω και 2 εβδομαδες με συγκεκριμενο σκοπο(ο οποιος θα πραγματοποιηθει)και πιστεψεμε δεν εχει κανει ουτε 100km(αφοτου το αγορασα) ειναι αραγμενο στο γκαραζ και εκει θα μεινει μεχρι να συγκεντρωσω τις σωστεσ πληροφοριες για να το κανω σωστό.Το λάθος που εχω κανει,ειναι οτι δεν σας ειπα οτι δεν το θελω για να κινουμε,αρα δεν καιγομαι,οποτε και αν γινει.Το θεμα μου ειναι να γινει σωστα.


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 15:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και επειδή ειναι αψυχο το ολο θέμα εδω μέσα και δεν βλεπουμε το πως το λεει ο αλλος.Θελω να σας πω οτι ολες μου οι ενστασεις ειναι καλοπροαιρετες και οτι απο εσας μαθαινω τα παντα για το peugeot μου,αρα σας ευχαριστω όλου για την διάθεση να απαντήσετε στους προβληματισμους μου,εκ των προτερον
φιλικα Γιαννης


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mixalis13 (mixalis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) quicksilver (B2002)

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 15:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα κ απο εμένα!! κ εγώ έχω το ίδιο αμάξι με εσένα του 2002 κ όλας.. θέλω να μάθω αν τα γόνατα και τα ζαμφόρ είναι ίδια με του rallye.. γιατί σκέφτομαι κ εγώ την σταδιακή όμως μετατροπή σε 16v!! όποιος ξέρει ας βοηθήσει..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 15:32:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω λεω να κανουμε ενα ΠΡΩΗΝ QUICKSILVER CLUB Laughing Laughing Laughing

ΚΑΙ
νυν 16V Twisted evil Twisted evil


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mixalis13 (mixalis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v) quicksilver (B2002)

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 15:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαχα!! λες ε? Razz θελω απο θεμα στριψήματος-φρεναρίσματος να γίνω σαν τους μεγάλους αδερφούς!! γι αυτό σκέφτομαι σιγά σιγά και για αναρτησεις(GrN bilstein) και πισω άξονα... και στη συνέχεια τα άλλα!! αν είναι ίδια τα ζαμφορ γονατα πηγαίνω 1 βήμα μπροστα.. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Οκτ 2007, 17:56:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σας παρακαλέσω να μην επεκταθούμε και στα της ανάρτησης του 106 σε αυτό το τοπικ γιατί θα μπλέξει αρκετά το πράγμα.

Περιοριστείτε στα του μοτέρ εδώ.

Εκ της MOD Team
MEMsound


Στο προκείμενο τώρα...

Συμμαχε εγω μαζί σου όσο αφορά την μετατροπή.
Από την στιγμή που έχεις επιλέξει αυτό το όχημα για να κάνεις το χόμπι σου και δεν το έχεις για κάθε μέρα, και σαν μοναδικό όχημα, μάζεψε όλα τα στοιχεία/πληροφορίες που έχεις και προχώρα.
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ αν ξεκινούσα ενα αντίστοιχο προτζεκτ θα επέλεγα κάτι πισωκίνητο (αν και τελικά βγαίνει πιο ακριβά).
Από την άλλη το 106 εχει τον δικό του μοναδικό χαρακτήρα και γινεται ένα πρώτης τάξεως "οπλάκι" διασκέδασης (παρά τα σχετικά μειονεκτήματα της εμπρός κίνησης και βάρους)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 08:55:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

    Θα σας παρακαλέσω να μην επεκταθούμε και στα της ανάρτησης του 106 σε αυτό το τοπικ γιατί θα μπλέξει αρκετά το πράγμα.

    Περιοριστείτε στα του μοτέρ εδώ.

    Εκ της MOD Team
    MEMsound

Σεβαστο..

Επελεξα το συγκεκριμενο μοντελο διοτι εχω ακουσει τα καλύτερα απο θεμα βελτιωσεων,και δεν εκλεινα τα αυτια μου στα ασχημα πραγματα που ακουγα,γιατι πολυ απλα δεν το ειχα το αυτοκινητο.Απλα τα ασημα ηταν πολυ λίγα.

Παρα πολλοι μου είπαν οτι μπορώ να κανω οτι θέλω πανω στο 106 γιατι πια υπάρχει η γνωση,ακουσα μεχρι και μοτερ 2,0cc να μπορουν να μου βαλουν,ολα θα τα αναλυσουμε στην πορεία και σιγουρα μετα απο συζητήσεις μαζι σας,γιατι κακα τα ψεματα αρκετοι απο εσας γνωρίζουν πολυ περισσοτερα πραγματα απο'τι εγω.

Εχθες μίλησα με εναν μηχανικο,και μου ειπε οτι και ο pug,με τα τριφυσα,αλλα μου είπε οτι ειναι και πολυ δύσκολο να βρούμε καλο μοτερακι,εκτος και αν το παρουμε και του κανουμε μια ανακατασκευη (και μια ροικη Laughing Cool ) να ειμαστε σιγουροι,το θεμα μου ειναι οτι αυτος μου ειπε οτι δεν θα εχει κανενα προβλημα για περαιτερο πειραγμα..Τωρα αυτο κατα ποσο ειναι αληθες......Δεν μιλαω για τα αλλα γιατι θα ειμαι off topic


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 09:11:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατα την αποψη μου ξεκινα με το τι θες να κανεις στο μοτερ,και ποσο ψηλα σκοπευεις να το φτασεις σε αλογα.
Κακα τα ψεματα σχεδον ολα τα μοτερ 106/Saxo ειναι σκισμενα,λογικο αλλωστε...
Οποτε επειδη ο χρονος δεν ειναι προβλημα,ουτε και το χρημα απο οτι φαινεται,καλο θα ηταν το μοτερ που θα παρεις να το κανεις ενα "φρεσκαρισμα" με μεταλλα σε πιστονια και στροφαλο,φλαντζες,κλπ.
Απο εκει και περα,στο θεμα της "εξελιξης" εχω ξαναπει οτι η ροικη ειναι κοροιδιστικα χρηματα,βεβαια οι αποψεις διχαζονται.
Εγω παντως θα προτιμουσα ενα mild μοτερ με αποδοση 140-150 αλογων που και απροβληματιστο θα ειναι,και θα οδηγιεται κιολας ευκολα σε στριφτερες διαδρομες χωρις να χαζοσπινιαρει απο την επιπλεον δυναμη ή να θελει εξελιγμενη μεταδοση(μπλοκε,σχεσατο σασμαν,κοντο Κ/Π,κλπ).
Afterall ποτε δεν ημουν εντελως των ακρων. Rolling eyes

Για να πω την αμαρτια μου παντως,θα προτιμουσα τριφυσο για να μην μπλεξω με προγραμματα και λοιπες βλακειες...Οπως επισης τωρα πια που η περιοδος "ανωριμοτητας" εχει παρελθει,θα ηθελα κατι ησυχο και ανετο αλλα και σπορ παραλληλα.

Βεβαια η δικη σου περιπτωση ειναι ιδιαιτερη καθως το θελεις μονο για ειδικη χρυση οποτε μπορεις να καταφυγεις σε ακραια πραγματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 09:49:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εγω παντως θα προτιμουσα ενα mild μοτερ με αποδοση 140-150 αλογων που και απροβληματιστο θα ειναι,και θα οδηγιεται κιολας ευκολα σε στριφτερες διαδρομες χωρις να χαζοσπινιαρει απο την επιπλεον δυναμη ή να θελει εξελιγμενη μεταδοση(μπλοκε,σχεσατο σασμαν,κοντο Κ/Π,κλπ).
Afterall ποτε δεν ημουν εντελως των ακρων. Rolling eyes ...

...Βεβαια η δικη σου περιπτωση ειναι ιδιαιτερη καθως το θελεις μονο για ειδικη χρυση οποτε μπορεις να καταφυγεις σε ακραια πραγματα.


Υπάρχει ένα τέτοιο 106.
Του Γιάννη.
Μπορείς να το δεις από κοντά στην Λέσχη κάθε Πέμπτη.

από την άλλη η ειδική χρήση επιτρέπει "ελευθερίες" για ακρότητες...
...και πολύ πιθανό εκεί να είναι η μέγιστη ευχαρίστηση...

να σημειώσω εδώ ότι ειναι αρκετά πιθανό να βρεις λιγότερο σκισμένο μοτερ από saxo vts (αν και όλα σχετικά είναι)

Θα συμφωνήσω με τον Στέλιο ότι πριν αρχίσεις την εγχείρηση να ορίσεις ένα σχετικό "ταβάνι" ιπποδύναμης και κόστους εκτός και αν το πας "ξεκινάμε και βλέπουμε" οπότε βάλε σωστές βάσεις εξ αρχής...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Συμμαχος 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1,4quicksilver(2002)

Ένταξη: 31 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 10:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ταβανι σε χρήματα εχει μπει..Σε ιποδύναμη δεν μπορει να μπει ταβανι και το ξερετε πολυ καλα..Δεν ειμαι απο τους τύπους που το κανουν για να το δει ο αλλος.Το κανω διοτι ειναι η λόξα μου Confused Cool

Θα ερθω στη λέσχη στις 8 τιν πεμπτη,αλλα δεν μπορω να κατσω παραπανω απο μια ωρα διοτι εχω μια δουλισα... Wink Wink

Μαλιστα περασα εχθες κατα τις 11 το βραδυ και ειδα ενα μπλε 206 παρκαρισμενο απεξω..

Αν δω οτι δεν τραβαει το πουλαω το αυτοκινητο..ποτε δεν ειμαι απολυτος σε κατι και μου αρεσει να ακουω ανθρωπους που το εχουν δοκιμασει..Αλλα αν ξεκινησω θα το κανω μεχρι τελους.

Οπως ειπε και ο pug οι εποχές των τραβηγμενων πραγματων εχουν περασει,πιστευω οτι τωρα οποιος κανει κατι, ξερει γιατι το κανει.

Μακαρι να προλαβω να σας γνωρισω,αλλιως την αλλη Πεμπτη.


Υπάρχουν στιγμές που το σώμα σου αδυνατεί να ακολουθήσει τη σκέψη σου.Εκείνα τα δέκατα του δευτερολέπτου,ευχεσαί να μήν είχες όρια.Να είχες γκάζι στα πόδια σου..Ηαπλά ενα PEUGEOT.Ασε τους αλλους απλα να θαυμάζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 10:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο την στιγμη που εχεις βαλει ταβανι σε χρηματα(αλλα οχι σε αλογα),τοτε ξεκινα και δες πρωτα τι λειτουργει αξιοπιστα και απροβληματιστα(με χαμηλο κοστος συντηρησης) υπο ολες τις συνθηκες και μετα κινησου αναλογα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 12:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εγω εδωσα πανω απο 11.000Ε για το 13αρι μου και πιστεψε με,το εχω ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ!!!!!!!! Sad


+1000.

Εδώ είμαστε!

Φίλε μου, το 106 μου ήταν πρώην 1.4 XR ('96) και τώρα είναι 1.6 8ν.

Το κόστος μέχρις στιγμής ανέρχεται στα 4.500 Ε.

Θα μου πεις, "σαν πολλά δεν είναι για 8ν?"

Φίλε μου, με αρκετή δόση ειλικρίνειας θα σου πω να το ξανασκεφτείς.

Θα παρουσιαστούν βλάβες που ούτε καν έχεις φανταστεί!


Σου έχει κάψει ποτέ εγκέφαλο?
Το οποίο να οδηγήσει στο να περάσει άκαυτη βενζίνη στην εξάτμιση;
Το οποίο να οδηγήσει στο να πάρει φωτιά ο καταλύτης;
Το οποίο να οδηγήσει στο να μαυρίσει η μοκέτα σου και να γλιτώσεις στο τσακ το παρανάλωμα; Laughing

Σου έχει φύγει ποτέ ημιαξόνιο ενώ πηγαίνεις με 180?
Και ενώ έχεις πάρει καινούρια ανακατασκευασμένα ημιαξόνια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;

Σου έχει τρυπήσει ποτέ το ομολογουμένως καλό χταπόδι Supersprint?

Και όταν πας να σου φτιάξουν εξάτμιση να "κάτσει" πολύ χαμηλά το ζουάν και να βρίσκει με το παραμικρό κάτω?

Όταν γυρίζεις το τιμόνι, σου κάνει ένα ΝΤΟΥΚ επειδή, μάλλον, δεν έκατσε σωστά η νέα ανάρτηση;



Very happy Very happy Very happy


Αυτά παθαίνεις όταν βάζεις χέρι σε ένα αυτοκίνητο.

Άσε τους άλλους να σου λένε ότι όοοοολα θα πάνε καλά!


Αν είσαι διατεθειμένος να τα περάσεις όλα αυτά, και πολλά χειρότερα, ξεκίνα.

---

Και να πω και την πικρή αλήθεια, για ποιό λόγο να κάνεις ένα Quicksilver (καρότσα S2) 1600?
Ίδια φάτσα έχει με το rallye.

Το να πεις ότι θα έκανες ένα S1 1600, οκ, θα έλεγα ότι έχει μια μοναδικότητα.
Αν και, πιο πολλά 13άρια 16ν θα βρεις στους δρόμους, παρά Ταξί!!!


Αυτά από έναν παθών.


Δε λέω.

Έχει φάση να ταπεινώνεις Golf GT, αλλά όλα έχουν το τίμημά τους.




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 12:13:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:
...
Αν και, πιο πολλά 13άρια 16ν θα βρεις στους δρόμους, παρά Ταξί!!!

Πως ξεχωριζει ο ανθρωπος που ζηλευει... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 12:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:
...
Αν και, πιο πολλά 13άρια 16ν θα βρεις στους δρόμους, παρά Ταξί!!!

Πως ξεχωριζει ο ανθρωπος που ζηλευει... Laughing Laughing Laughing


OFF TOPIC, αλλά...

Δε ζηλεύω ρε.

Απλά με πάτησε ένα γυμνό 13άρι 16ν και πικράθηκα. Very happy
Το άτιμο.
750 kg και 16ν.

Τελικά, όντως κάτι παθαίνουν στην 3η και ανοίγουν.
Μέχρι 2ες μαζί, αλλά μετά... bye bye! Twisted evil




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 12:21:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

750 κιλα με 16v μοτερ πες του δεν φτανει ουτε στον υπνο του,και ας εχει ξηλωσει και τα φτερα και τον ουρανο... Cool
Καμια 800αρια,μπορει... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3013s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on