Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:26:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | kpsig έγραψε: |
Το δικό μου μοτέρ είναι TU5JP4, από Xsara. Με τετραπετάλουδο, άγραφο, χταπόδι 4-2-1. Η εξάτμιση μου είναι 48 εξωτερική, με ένα καζανάκι τελικό, αντιγραφή PS. Για χρήση πίστας, σκέφτομαι να δοκιμάσω τελικό... σωλήνα. Εξυπηρετεί και τον διαχύτη που θέλω να φτιάξω. Τι λες; |
Λεω οτι καπου εχεις μπλεξει τα μπουτια σου μιας και ακομα και τα "υβριδια" των 140 αλογων,την 50αρα την τελειωνουν για πλακα οπότε καπου κατι δεν εχεις υπολογισει καλα αν χρησιμοποιεις 48 εξω σε συνδυασμο με πεταλουδες και παρελκομενα... |
Όχι δεν τα έχω μπλέξει, από λεφτά ξέμεινα... Λάστιχα, φρένα... τέλος. Ξέρω ότι χρειάζομαι 50αρα αλλά λέω.. μήπως χωρίς τελικό είμαι τελικά ΟΚ...
Πάντως 140 άλογα δεν έχω (δεν γίνεται μιας και το μοτέρ απλά ένα τετραπετάλουδο, τον άγραφο και μια ελεύθερη εξάτμιση έχει...). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:34:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ...
Οι δοκιμες που εκανα εγω,αφορουν 48 και 50mm. |
Εκτιμώ ότι τα νούμερα αυτά αφορούν διαμέτρους σωλήνα και όχι απόσταση μεταξύ τέλος δίχαλου-καταλύτη και καταλύτη-μεσαίου, σωστά;
Αν ναι, υπάρχουν από την εμπειρία αυτές οι αποστάσεις, ή αν υπάρχουν από μέτρηση σε υλοποίηση επώνυμων κατασκευαστών εξατμίσεων ή της PTS;
/ Β
ΥΓ ...καλό το SuperSprint χταπόδι, αλλά η εποχή είναι "νο μάνι, νο χάνι", οπότε αναρωτιόμουν μήπως μπορεί να υπάρχει κάποιο κέρδος στη απόδοση, οικονομικά.
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:58:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: |
Όχι δεν τα έχω μπλέξει, από λεφτά ξέμεινα... Λάστιχα, φρένα... τέλος. Ξέρω ότι χρειάζομαι 50αρα αλλά λέω.. μήπως χωρίς τελικό είμαι τελικά ΟΚ...
Πάντως 140 άλογα δεν έχω (δεν γίνεται μιας και το μοτέρ απλά ένα τετραπετάλουδο, τον άγραφο και μια ελεύθερη εξάτμιση έχει...). |
Αν φορας εκκεντροφορους απο J4(με τα παρελκομενα τους),τοτε για 54αρα εισαι σιγουρα.
Η 50αρα ειναι μικρη ακομα και για τα υβριδια οπως σου ειπα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 23:02:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: | Pughell έγραψε: | ...
Οι δοκιμες που εκανα εγω,αφορουν 48 και 50mm. |
Εκτιμώ ότι τα νούμερα αυτά αφορούν διαμέτρους σωλήνα και όχι απόσταση μεταξύ τέλος δίχαλου-καταλύτη και καταλύτη-μεσαίου, σωστά;
Αν ναι, υπάρχουν από την εμπειρία αυτές οι αποστάσεις, ή αν υπάρχουν από μέτρηση σε υλοποίηση επώνυμων κατασκευαστών εξατμίσεων ή της PTS;
/ Β
ΥΓ ...καλό το SuperSprint χταπόδι, αλλά η εποχή είναι "νο μάνι, νο χάνι", οπότε αναρωτιόμουν μήπως μπορεί να υπάρχει κάποιο κέρδος στη απόδοση, οικονομικά. |
Ακριβως,διατομη σωληνας ειναι,οχι αποστασεις.
Τις PTS θα τις βρεις απο καποιο παιδι που εχει τετοια εξατμιση αλλά εκεινη εχει αλλο προσανατολισμο μιας και "κυνηγαει" και τα db περα απο την αποδοση,ελέω οριων gr N.
Δυστυχως εξατμιση για μοτερ gr A δεν εβγαλε ποτε η PS...
Αναφορικα με τις αποστασεις αναμεσα στο μοτερ-καταλυτη και καταλυτη-μεσαιο,εξαρταται απο το τι ακριβως εχεις ή σκοπευεις να κανεις στο μοτερ.
Εσυ επισης εχεις και επιπλεον μηκος μιας και η εξατμιση σου κανει την κουρμπα πανω απο την ψευτογέφυρα οπότε αλλαζει το πραγμα σε σχεση με ενα τυπικο σαξοραλλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 23:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | kpsig έγραψε: |
Όχι δεν τα έχω μπλέξει, από λεφτά ξέμεινα... Λάστιχα, φρένα... τέλος. Ξέρω ότι χρειάζομαι 50αρα αλλά λέω.. μήπως χωρίς τελικό είμαι τελικά ΟΚ...
Πάντως 140 άλογα δεν έχω (δεν γίνεται μιας και το μοτέρ απλά ένα τετραπετάλουδο, τον άγραφο και μια ελεύθερη εξάτμιση έχει...). |
Αν φορας εκκεντροφορους απο J4(με τα παρελκομενα τους),τοτε για 54αρα εισαι σιγουρα.
Η 50αρα ειναι μικρη ακομα και για τα υβριδια οπως σου ειπα... |
MAMAAAA λέμεεε μέσα το μοτέρ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 08:27:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα ειναι εντελως μαμα,ναι,τοτε πιθανον η 50αρα θα το καλυψει αλλά δεν ειναι και παλι σωστο...
Μεινε δηλαδη ως εχεις,και αφου τελειωσεις αυτο που εχεις στο μυαλο σου,μετα κανε την εξατμιση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 10:08:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | ....Εσυ επισης εχεις και επιπλεον μηκος μιας και η εξατμιση σου κανει την κουρμπα πανω απο την ψευτογέφυρα οπότε αλλαζει το πραγμα σε σχεση με ενα τυπικο σαξοραλλο. |
Ωχχχχ ναι σωστά, το είχα ξεχάσει...
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 22:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσενα θελει παρα πολυ προσοχη στο διχαλο,για να κρατησεις το μαμα μηκος(αν δεν φορας/φορεσεις εκκεντροφορους) και να κανεις παιχνιδι απο εκει και πισω,αλλά ακομα και με μαμα εκκεντροφορους ξεκινας απο 50αρα ελέω αυξημενου μηκους εξατμισης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 00:15:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Εσενα θελει παρα πολυ προσοχη στο διχαλο,για να κρατησεις το μαμα μηκος(αν δεν φορας/φορεσεις εκκεντροφορους) και να κανεις παιχνιδι απο εκει και πισω,αλλά ακομα και με μαμα εκκεντροφορους ξεκινας απο 50αρα ελέω αυξημενου μηκους εξατμισης. |
Roger, ευχαριστώ!
/ Β
ΥΓ Εκκεντροφόροι: CAT 743
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 07:22:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά για 8ν μόνο εδώ, το σκίσαμε το θέμα..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas205 (Κωνσταντίνος) Μέλος
Peugeot 205 1.1 ---> 1.3
Ένταξη: 21 Αύγ 2013 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 15:02:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα βρεθεί στα χέρια μου σε λίγο καιρό ένα μοτερ 1400 στο οποίο έχει γίνει μετατροπή με 8v κεφαλή απο 1300. Λεω μετατροπή καθώς ψάχνωντας για το block βρήκα πώς έχει κωδικό ET3 (ουσιαστικά προκεται για TU3 απλώς με 16v κεφαλή και υπήρχε στα μοντέλα 206/207/307).
Ψάχνωντας όσο περισσότερο μπορούσα σε προηγουμενες σελίδες βρήκα καποια αναφορά για την συγκεκριμένη μετατροπή αλλά η δυσκολία στο πάντρεμα των ηλεκτρονικών είχε οδηγήσει τον κάτοχο στην 16v λύση.
Επομένως οποιαδήποτε πληροφορία γνωρίζετε για το συγκεκριμένο block ή το πάντρεμα που πιθανώς έχει γίνει με την κεφαλή, ευπρόσδεκτη.
"If in doubt, flat out" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 17:36:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικα θα φοραει τις πολυ μακριες μπιελες οπότε το συνδυαζεις με τον δικο του στροφαλο και πιστονια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas205 (Κωνσταντίνος) Μέλος
Peugeot 205 1.1 ---> 1.3
Ένταξη: 21 Αύγ 2013 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 15:52:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο μπλοκ του 1.3 rallye (tu2), και το αλουμινένιο μπλοκ tu3;
Επίσης απο την στιγμή που έχουν ίδιο bore ο διαφορετικός κυβισμός ωφείλεται σε μακρύτερες μπίελες ή διαφορετικό στρόφαλο;
"If in doubt, flat out" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 18:59:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,εχουν διαφορες.
Μονον το μπλοκ των tu3jp μοιαζει με των tu2j2,και παλι χωρις να ειναι ολοιδιο.
Τα κυβικα προκυπτουν απο στροφαλο,που συνδυαζεται ειτε με μακρυτες,ειτε με κοντυτερες μπιελες.
Γενικα τα "σωθικα" του 1300R ειναι unique με εξαιρεση τις μπιελες(ιδιες με tu5),τα χιτωνια(ιδια με tu3jp),το μπλοκ(tu3jp) και τον στροφαλο(tu24). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas205 (Κωνσταντίνος) Μέλος
Peugeot 205 1.1 ---> 1.3
Ένταξη: 21 Αύγ 2013 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 20:16:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο αναφερόμουν στο μπλοκ αυτό καθαυτό, χωρίς τα "σωθικά" του. Με λίγα λόγια, αν έχουμε ενα μπλοκ tu3 και όλα τα επιμέρους κομμάτια ενος tu2 (εκτος του μπλοκ), μπορούμε να συνθέσουμε το μοτερ του 13ριου;
"If in doubt, flat out" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 20:26:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,σε γενικες γραμμες ναι,απλά εχουν καποιες μικροδιαφορες στις αντλιες λαδιου,κλπ.
Οι δυο Γιωργαδες(απο Σαμο),μπορουν να σου πουνε περισσοτερα επι του θεματος της λιπανσης.
Παντως σαν μπλοκ/χιτωνια ειναι ιδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas205 (Κωνσταντίνος) Μέλος
Peugeot 205 1.1 ---> 1.3
Ένταξη: 21 Αύγ 2013 Δημοσιεύσεις: 179
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιούλ 2019, 22:26:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως γνωρίζει κάποιος την εργοστασιακή δίαμετρο της πεταλούδας του 13ριου;
"If in doubt, flat out" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2019, 10:46:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas205 έγραψε: | Μήπως γνωρίζει κάποιος την εργοστασιακή δίαμετρο της πεταλούδας του 13ριου; |
54mm εσωτερικά.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
m_power_lunatic (john) Φανατικό μέλος
PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!
Ένταξη: 10 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 307 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2019, 12:05:40 Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας κωδικός ΜFZ 10FMOE |
|
|
Ξέρει κανείς να μου πει αν ο κωδικός κινητήρα MFZ 10FM0E είναι από 13αρι rallye η 16αρι 8v?Νομίζω ότι είναι από 16αρι 8v μπορεί κάποιος να με επιβεβαιώσει η διαψευσει?
INSANE IN THE ///MIDBRAIN... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2019, 19:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MFZ = 13άρι
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|