Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2016, 10:30:31 Θέμα δημοσίευσης:
nikos_rallye1.3 έγραψε:
Ευχαριστω πολυ BTS.Εδω Ελλαδα εχεις υποψην σου αν μπορω να τον βρω καπου ακομα και μεταχειρισμενο.Αληθεια ο 4900645 πως σας φαινεται;
Μτχ πολύ δύσκολο να βρεις. Για καινούργιο, googlάρισε τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα ή κοίτα εξωτερικό (p.x. kamracing.co.uk).
Ο 645 βγάζει αρκετή δύναμη από ότι λένε στο εξωτερικό, αλλά θέλει τσέπες, μεγαλύτερα μπεκ, πρόγραμμα, ρυθμιζόμενο γρανάζι και επίσης δεν είναι και ότι καλύτερο για κάθε μέρα. www.euphemus.eu
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2016, 14:23:26 Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία άρα ψάχνω για καινούργιο λοιπόν.Το αυτοκίνητο έχει ήδη πρόγραμμα, σκούπα (δεν υπήρχε το μαμά φιλτροκούτι όταν το αγόρασα αλλιώς θα έβαζα ένα ελεύθερο σ'αυτό,είχε μια χοάνη που μάλλον δεν είχε καθαριστεί ποτέ,το πήρα σε όχι και τόσο καλή κατάσταση αλλά το συμμαζεύω σιγά σιγά) και από εξάτμιση απλά δεν έχει μεσαίο και φοράει τελικό group n.Aς υποθέσουμε ότι επιλέγω τον 645 αυτό το πρόγραμμα αρκεί;Και μπεκ ποια;Επίσης ψάχνω και για χταπόδι 4-2-1 κάποια πρόταση;
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Δεκ 2016, 21:37:58 Θέμα δημοσίευσης:
nikos_rallye1.3 έγραψε:
Ωραία άρα ψάχνω για καινούργιο λοιπόν.Το αυτοκίνητο έχει ήδη πρόγραμμα, σκούπα (δεν υπήρχε το μαμά φιλτροκούτι όταν το αγόρασα αλλιώς θα έβαζα ένα ελεύθερο σ'αυτό,είχε μια χοάνη που μάλλον δεν είχε καθαριστεί ποτέ,το πήρα σε όχι και τόσο καλή κατάσταση αλλά το συμμαζεύω σιγά σιγά) και από εξάτμιση απλά δεν έχει μεσαίο και φοράει τελικό group n.Aς υποθέσουμε ότι επιλέγω τον 645 αυτό το πρόγραμμα αρκεί;Και μπεκ ποια;Επίσης ψάχνω και για χταπόδι 4-2-1 κάποια πρόταση;
Με τον 645 χρειάζεσαι μεγαλύτερα μπεκ (από Άλφα Ρομέο 33 νομίζω 1.7 Boxer ή Κλειώ 1.8 16V). Ιδανικά θες χταπόδι 4-2-1 και μεγαλύτερη πεταλούδα εισαγωγής (ή να μηχανουργήσεις τη δικιά σου) και ίσως τσέπες (εμένα ήθελε- θα πρέπει να μετρήσεις). Φυσικά και το πρόγραμμα κονσέρβα δεν κάνει.
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 09:54:48 Θέμα δημοσίευσης:
Αν το αυτοκινητο το κυκλοφορεις καθημερινα,ο Ν ειναι το οριο που μπορεις να βαλεις για να εισαι στην λεπτη γραμμη χρηστικοτητας/αποδοσης αλλά και λειτουργιας με τα υπολοιπα ΟΕΜ ανταλλακτικα.
Εναλλακτικα σκεψου για τον 615 για πιο sport καταστασεις αλλά θελει λιγο ανεβασμα της συμπιεσης.
Φιλτροκουτι βρες ενα αμεσα,εστω και κομμενο στην μπροστινη πλευρα του.
Μπεκ και πεταλουδα δεν θα χρειαστεις σε καμια περιπτωση απο τωρα,απλά αν φτιαξεις την πεταλουδα σου θα κερδισεις αρκετα σε αποκριση και φασμα.Αλλά με το μαμα κλαπετο,δεν χρειαζεσαι πιο μεγαλη ετσι και αλλιως...
Περι διχαλου απο car.gr ,καμια επαφη...Ασε το μαμα,για το level που κοιτας,μια χαρα ειναι,εναλλακτικα δες για κανα επωνυμο χταποδι εστω και Raceland ή TA Technics(150-200 ευρω καινουργιο).
Υ.Γ. Στην εξατμιση σου κανε αμεσα αλλαγες,με σκετο τελικο εισαι χαμενος απο χερι,μονον βαβουρα κανει.
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 19:40:02 Θέμα δημοσίευσης:
Καλή χρονιά και ευχαριστω πολυ για τις συμβουλές.Για την εξάτμιση δεν έχει σκέτο τελικό έχει καταλύτη,έτσι το πήρα χωρίς μεσαίο.Προτείνεις δηλ. να βάλω το μαμα μεσαίο;Πες μου σε παρακαλώ τι προτεινεις από εξάτμιση.
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 19:54:30 Θέμα δημοσίευσης:
Αν μπορεις απο οικονομικης πλευρας,βαλε εναν 100αρη ή 200αρη καταλυτη,βαλε ενα μεσαιο καζανι και απο εκει και περα αν θελεις κρατας το τελικο σου ή οχι.
Το θεμα ειναι τι ζητας,σε ποιο φασμα,και φυσικα τι χρηματα θες να δωσεις.
Αν εισαι σε φαση που θες να κανεις δουλεια αλλά με χαμηλο κοστολογιο,βαλε ενα μαμα μεσαιο,και απο 16v κανει,απλά φροντισε να το παρει κομπλε με τις σωληνωσεις του,χωρις να κανεις κοψε-ραψε δηλαδη.
Οι μαμα σωληνωσεις ειναι 48mm εξωτερικα που για επιπεδο ΦΠΕ επαρκει.
Τωρα αν πας σε εκκεντροφορο και κυνηγας το απολυτο ψηλα,εκει αλλαζει το πραγμα...
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 21:06:56 Θέμα δημοσίευσης:
Προς το παρόν δεν ξέρω αν θα βάλω εκκεντροφόρο και μάλλον λέω να ακολουθήσω τις συμβουλές σου,έτσι κι αλλιώς το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και είμαι ευχαριστημένος.Τώρα το δύσκολο είναι το φιλτροκούτι,δηλ.τζαμπα λεφτά η σκούπα δηλαδή;
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 21:54:45 Θέμα δημοσίευσης:
Αν το χρησιμοποιεις σε καθημερινη βαση,τοτε πιθανοτατα σε νοιαζει η καταναλωση και λογικα δεν μπορεις να πληρωνεις 100αρα βενζινη...
Οπότε απο αυτα που εχω βιωσει σε προσωπικο επιπεδο με τα 1300αρια,μεινε σε περιφερειακα με ιδανικες επιλογες και θα ειναι μια χαρα χρηστικο αλλά και fun to drive.
Ενα παιδι στο fb πουλαει γνησιο χταποδι Devil προς 100 ευρω.Ειναι πολυ καλη τιμη δεδομενου αυτου που αγοραζεις.
Συμπληρωσε με μια καλη εξατμιση μαζι με καταλυτη και απο εξαγωγη θα εισαι αψογα.
Βρες ενα μαμα φιλτροκουτι και κοψε το στην μπροστινη πλευρα του(οχι εντελως σφαξιμο ομως ) και βαλε ενα panel μεσα.
Φτιαξε και την πεταλουδα μιας και εχει αρκετο "ψωμι" για βελτιωση και θα μπορεις να το χαιρεσαι καθε μερα,απροβληματιστα,και χωρις να "αναστεναζεις" καθε φορα που πατας το γκαζι ή φτανεις στο βενζιναδικο.
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 21:57:12 Θέμα δημοσίευσης:
Και σαν εξατμιση,μεινε σε aftermarket καταλυτη και μαμα μεσαιο με εναν σωληνα στην θεση του τελικου.
Θα εχεις πολυ ωραιο ηχο,ισως την ιδανικη αποδοση μεταξυ "καθημερινου" φασματος και δυναμης και μια σχετικη βελτιωση της αποδοσης απο τις μεσαιες και πανω.
Το συγκεκριμενο setup χωρις τελικο καζανι,οσο περιεργο και αν σου φαινεται,το εδινε η ιδια η Peugeot Sport στο ενιαιο που ειχε κανει το 1995 περιπου.
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2017, 23:57:17 Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Και σαν εξατμιση,μεινε σε aftermarket καταλυτη και μαμα μεσαιο με εναν σωληνα στην θεση του τελικου.
Θα εχεις πολυ ωραιο ηχο,ισως την ιδανικη αποδοση μεταξυ "καθημερινου" φασματος και δυναμης και μια σχετικη βελτιωση της αποδοσης απο τις μεσαιες και πανω.
Το συγκεκριμενο setup χωρις τελικο καζανι,οσο περιεργο και αν σου φαινεται,το εδινε η ιδια η Peugeot Sport στο ενιαιο που ειχε κανει το 1995 περιπου.
Ναι το είχα δει και εγώ!
Να ρωτήσω, η σκέτη σωλήνα χωρίς τελικό... Τι λέει, έχει δοκιμάσει κανείς; ΔΛΔ χταπόδι 4-2-1 και μετά σωλήνα (με εκκεντροφόρο σε στυλ 645), χωρίς αλλαγή διαμέτρου. Εννοείται για χρήση πίστας και με επαναπρογραμματισμό !
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 08:39:59 Θέμα δημοσίευσης:
Ο παλμος της εξατμισης κινειται παλινδρομικα,απο το μοτερ προς τον πισω προφυλακτηρα δηλαδη αλλά και αντιστροφα(ελέω overlap).
Οσο περισσοτερο το overlap,τοσο μεγαλυτερη και η αντιστροφη κινηση των καυσαεριων.
Οπότε το επιθυμητο ειναι να εχουμε την μεγιστη δυνατη κινηση των καυσαεριων απο το μοτερ προς τον πισω προφυλακτηρα αλλά και την ελαχιστη αντιστροφη κινηση,δηλαδη απο πισω προς το μοτερ.
Αυτο το πετυχαινουμε ιδανικα με καταλυτη καθως το πλεγμα που διαθετει ειναι το καλυτερο "φρενο" στην κινηση των καυσαεριων γενικοτερα.
Βεβαια ο μεσος tuner θα πει "...μλκiες,ο καταλυτης κοβει σε ολες τις περιπτωσεις,με ενα τελικο μονον θα παρεις τα μεγιστα!" αλλά δεν τον κοβει να κατανοησει οτι τα καυσαερια εξερχομενα απο την κεφαλη εχουν την μεγαλυτερη κινητικη ενεργεια που μπορει να βγαλει το μοτερ οπότε και η κινηση απο το μοτερ και προς τον πισω προφυλακτηρα ειναι και αυτη κατα την οποια μια Χ ποσοτητα καυσαεριου θα διανυσει και την μεγαλυτερη διαδρομη.
Για να το κανω πιο κατανοητο,αν διανυει πχ 50cm απο το μοτερ προς τα πισω,τοτε θα διανυσει 45cm κατα την αναστροφη κινηση.
Οσο περισσοτερες οι στροφες,τοσο μεγαλυτερη η αποσταση που διανυει και παραλληλα και τοσο μικροτερη και η αναστροφη κινηση.
Οπότε παλι δημιουργειται το ερωτημα "Δηλαδη στο τερμα γκαζι ενας σκετος σωληνας θα δουλεψει τα μεγιστα;" και η απαντηση ειναι ουτε καν,μιας και ακομα και στον κοφτη ή ακομα και σε συστημα εξατμισης ελαχιστου συνολικου μηκους,το καυσαεριο παντα θα παλινδρομει.
Οπότε αν θεσουμε ως δεδομενο οτι ο θορυβος δεν μας πολυενδιαφερει σαν αρχικο κριτηριο,τοτε αυτο που οι περισσοτεροι θελουμε ειναι ενα μοτερ που και να σερνεται μεχρι τις πχ 2000-2500 δεν μας νοιαζει.
Οπότε σαν πρωτη κινηση,διαλεγουμε ποσο πισω θελουμε να βαλουμε τον καταλυτη μας,δηλαδη ποσο μακρια απο το μοτερ.
Η εργοστασιακη θεση δεν ειναι παντα η ιδανικη,μιας και το εργοστασιο εχεις ως σκοπο και την ροπη απο χαμηλα,και τον θορυβο αλλά μαζι και τα καυσαερια που βγαζει οσο ειναι κρυο,για αυτο και σχεδον παντα ο καταλυτης ειναι πολυ κοντα στο μοτερ.
Φυσικα απο το χταποδι/downpipe και πισω,εννοειται οτι επιλεγουμε την ιδανικη διαμετρο σωληνας,δεν κοβουμε και ραβουμε,επιλεγουμε μιας σωστης διαμετρου κουρμπαριστη(ή ακομα καλυτερα ευθυγραμμη) σωληνα.
Μετα τον καταλυτη,επιλεγουμε στο περιπου σε τι αποσταση θα μπει το μεσαιο καζανι μας.
Οσο πιο μακρια απο τον καταλυτη,τοσο πιο απομακρυσμενο φασμα θα καλυπτει.
Τι σημαινει αυτο...
Εστω οτι η θεση του καταλυτη εκει που τον βαλαμε,κανει το μοτερ να αποδιδει ιδανικα καπου στις 2000 με 3500.
Τωρα πρεπει να βρουμε την ιδανικη αποσταση του μεσαιου,ωστε να καλυψει το φασμα 3500-5000(τα νουμερα ενδεικτικα ).
Οπότε απομακρυνουμε το μεσαιο απο τον καταλυτη για μια σεβαστη αποσταση.
Απο εκει και περα,αν ο παραγομενος θορυβος δεν μας ενοχλει,τοτε μπορει να συνεχισει αφοβα σκετη σωληνα.
Φυσικα βασικα κριτηρια ειναι η διατομη της σωληνας που θα χρησιμοποιησουμε,η διαδρομη του στροφαλου του μοτερ και το overlap που εχει.
Άλλες ενδιαμεσες αποστασεις/διατομες σωληνας/μηκη καζανιων εχει ενα μαμα μοτερ,άλλες εχει ενα εκκεντροφορατο ή ακομα πιο hardcore.
Σαν επιλογος,μεχρι στιγμης εχω δυο παραδειγματα(σε 16v βεβαια) οπου τοποθετηθηκε καταλυτης και μεσαιο(χωρις τελικο).
Στο ενα μπηκε aftermarket καταλυτης,μαμα μεσαιο και σωληνας πισω,στο αλλο μπηκε aftermarket καταλυτης και aftermarket μεσαιο.
Τα μοτερ,και στις δυο περιπτωσεις "ανεπνευσαν" σημαντικα σε ολο το φασμα με εμφαση ψηλα.Εχασαν βεβαια απο το ρελαντι μεχρι τις 2500 περιπου αλλά ηταν φασμα που ετσι και αλλιως δεν ηταν το ζητουμενο.
Επισης ακριβως ιδια παραδειγματα θα βρειτε σε αρκετες εργοστασιακες αγωνιστικες κατασκευες,ξεκινωντας απο την εποχη του Clio 1800 16v και συνεχιζοντας μεχρι και σημερα,πχ Citroen C2 R2 Max,κλπ,κλπ,κλπ...
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 12:08:47 Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Και σαν εξατμιση,μεινε σε aftermarket καταλυτη και μαμα μεσαιο με εναν σωληνα στην θεση του τελικου.
Θα εχεις πολυ ωραιο ηχο,ισως την ιδανικη αποδοση μεταξυ "καθημερινου" φασματος και δυναμης και μια σχετικη βελτιωση της αποδοσης απο τις μεσαιες και πανω.
Το συγκεκριμενο setup χωρις τελικο καζανι,οσο περιεργο και αν σου φαινεται,το εδινε η ιδια η Peugeot Sport στο ενιαιο που ειχε κανει το 1995 περιπου.
...ήθελα να ρωτήσω αν αυτό το set-up αποδίδει σε 16V, αλλά απαντήθηκε σε επόμενο ποστ, οπότε θα ήθελα να ρωτήσω:
α. όσον αφορά 16V, για τι διαμέτρου σωλήνα/ες μιλάμε; (έμφαση στη ροπή. με αντίστοιχους εκκεντροφόρους) (γνωρίζω ότι έχει απαντηθεί ξανά αλλά για τι περίπτωση που έχουν προκύψει νέα δεδομένα)
β. σχετικά με τις αποστάσεις μεταξύ καταλύτη-μεσαίου, υπάρχουν από την εμπειρία αριθμητικά δεδομένα αποστάσεων (πάλι με έμφαση στη ροπή) ή έστω προτεινόμενα;
γ. τέλος τα οικονομικά 'χταπόδια' πχ TA-Techincs, είναι φθηνά ή φθηνιάρικα; δηλαδή έχουν απόδοση ή απόδοση με συγκεκριμένο set-up;
/ Β
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 16:10:41 Θέμα δημοσίευσης:
Στα 16v,τα χταποδια ειναι λιγο πονεμενη ιστορια.
Γενικα το value for money δεν ειναι ιδιαιτερα καλο αλλά αν καποιος παιζει με JP4/JP4S μοτερ,εκει αξιζει να πληρωσει ενα Supersprint.
Στις υπολοιπες περιπτωσεις του J4 μοτερ,το μαμα μαντεμι ειναι αρκετα καλο και ενα μακρυ(οχι φαρδυ ) διχαλο υπερκαλυπτει τα δεδομενα ενος βολτισιου μοτερ(ακομα και αρκετα δυνατου).
Σχετικα με την διατομη της εξατμισης,δεν υπαρχουν και πολλα σεναρια,απο τα 48mm της μαμα(παντα εξωτερικη διατομη ),πας στα 50 και μετα στα 54.
Πανω απο 54 δεν θα χρειαστει σχεδον πουθενα μιας και η συγκεκριμενη διατομη εξυπηρετει ανετα 175-180 αλογα οπότε...
Οι δοκιμες που εκανα εγω,αφορουν 48 και 50mm.
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 18:49:52 Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Στα 16v,τα χταποδια ειναι λιγο πονεμενη ιστορια.
Γενικα το value for money δεν ειναι ιδιαιτερα καλο αλλά αν καποιος παιζει με JP4/JP4S μοτερ,εκει αξιζει να πληρωσει ενα Supersprint.
Στις υπολοιπες περιπτωσεις του J4 μοτερ,το μαμα μαντεμι ειναι αρκετα καλο και ενα μακρυ(οχι φαρδυ ) διχαλο υπερκαλυπτει τα δεδομενα ενος βολτισιου μοτερ(ακομα και αρκετα δυνατου).
Σχετικα με την διατομη της εξατμισης,δεν υπαρχουν και πολλα σεναρια,απο τα 48mm της μαμα(παντα εξωτερικη διατομη ),πας στα 50 και μετα στα 54.
Πανω απο 54 δεν θα χρειαστει σχεδον πουθενα μιας και η συγκεκριμενη διατομη εξυπηρετει ανετα 175-180 αλογα οπότε...
Οι δοκιμες που εκανα εγω,αφορουν 48 και 50mm.
Το δικό μου μοτέρ είναι TU5JP4, από Xsara. Με τετραπετάλουδο, άγραφο, χταπόδι 4-2-1. Η εξάτμιση μου είναι 48 εξωτερική, με ένα καζανάκι τελικό, αντιγραφή PS. Για χρήση πίστας, σκέφτομαι να δοκιμάσω τελικό... σωλήνα. Εξυπηρετεί και τον διαχύτη που θέλω να φτιάξω. Τι λες;
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:17:20 Θέμα δημοσίευσης:
kpsig έγραψε:
Το δικό μου μοτέρ είναι TU5JP4, από Xsara. Με τετραπετάλουδο, άγραφο, χταπόδι 4-2-1. Η εξάτμιση μου είναι 48 εξωτερική, με ένα καζανάκι τελικό, αντιγραφή PS. Για χρήση πίστας, σκέφτομαι να δοκιμάσω τελικό... σωλήνα. Εξυπηρετεί και τον διαχύτη που θέλω να φτιάξω. Τι λες;
Λεω οτι καπου εχεις μπλεξει τα μπουτια σου μιας και ακομα και τα "υβριδια" των 140 αλογων,την 50αρα την τελειωνουν για πλακα οπότε καπου κατι δεν εχεις υπολογισει καλα αν χρησιμοποιεις 48 εξω σε συνδυασμο με πεταλουδες και παρελκομενα...
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης