Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 23:22:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Loeb παλι εκανε τα μαγικα του στο Μοντε.....απαντησε με τον καλητερο τροπο σε οσους πιστευαν οτι θα τον κοντραριζαν , ο οποιος εκτος οτι το γνωριζει το Μοντε με κλειστα ματια δεν υπολογισαν οτι φετος οπου τρεξει δεν θα εχει κανενα απολυτος ανχος μια και δεν θα κυνηγαει πρωταθλημα αυτοματος αυτο του δινει περισσοτερη ταχυτητα.
Με απογοητευσε ο Λατβαλα διοτι φαινεται λιγος για μεγαλες ομαδες οπως η vw, ford τον κυριευει το ανχος και τον οδηγει στην εξοδο.
Προσωπικα ο νεος πρωταθλητης θα ειναι ο Οζιε.
Μονο θετικα θα ελεγα την πρωτη εμφανιση του polo μου θυμισε την citroen οπου ηταν ανταγωνιστικη απο τους πρωτους αγωνε ςσε οποιο νεο αγωνιστικο παρουσιαζε, ετσι και εδω φαινεται η δουλεια του μεγαλου Καρλος Σαϊνθ.
Παντος θα δουμε πιστευω καλο πρωταθλημα φετος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2013, 03:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
B.M-SPORT έγραψε: | δεν υπολογισαν οτι φετος οπου τρεξει δεν θα εχει κανενα απολυτος ανχος μια και δεν θα κυνηγαει πρωταθλημα αυτοματος αυτο του δινει περισσοτερη ταχυτητα. |
Συμφωνω απολυτα!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikou Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 8
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikou Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 8
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikou Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 11:56:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sweden Rally 2013 Highlights VIDEO
Ο Sebastien Ogier και η VW άρχισαν να δείχνουν για τα καλά τα κοφτερά τους δόντια, πετυχαίνοντας στη Σουηδία την πρώτη τους νίκη στο θεσμό του WRC. Με τον τρόπο αυτό απάντησαν σε όσους πίστεψαν πως η δεύτερη θέση της γενικής στο ράλλυ του Μόντε Κάρλο ήταν τυχαία, βάζοντας παράλληλα σοβαρή υποψηφιότητα για τον φετινό τίτλο.
http://www.peritroxon.gr/agones/5355-video-sweden-rally-2013-highlights |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!


 Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 17:36:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διόρθωσε τα λινκ.
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2014, 11:15:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιξντ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2014, 15:19:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nass @4T εγραψε:
RRC και R5 πρέπει να είναι περίπου στα ίδια ή ίσως λίγο ταχύτερα τα RRC και τα 2 σαφώς ταχύτερα πλέον από τα S2000 όπως είδαμε στο πρόσφατο Ακρόπολις.
Εχουν πρακτικά ίδιο σασί και κινητήρα 1.6T, από εκεί και πέρα:
RRC:
- Περιοριστής 30 mm --> Μικρότερη ροπή από R5
+ Βάρος 1200 Kg
+ Κινητήρας ελεύθερος (Global Racing Engine αν και μερικοί διάλεξαν σαν βάση κινητήρα παραγωγής πχ. Ford 1.6T EcoBoost)
+ Κόφτης 8500 rpm
+ Πλην αεροδυναμικού "πακέτου", 6πίστονων/υδρόψυκτων φρένων και βολάν, κατά τα λοιπά είναι ένα WRC με μικρότερη δύναμη/ροπή. Πχ. το αυτοκίνητο του Bouffier στο Ακρόπολις ήταν πρώην WRC (του Hirvonen) "γδυμένο"
- Λόγω των παραπάνω, κόστος πολύ κοντά σε αυτό του WRC κάπου €300Κ
R5:
+ Περιοριστής 32 mm
- Βάρος 1230 Kg
- Κινητήρας και πολλά μηχανικά μέρη από μοντέλο παραγωγής (πχ. του Fiesta είναι πρακτικά ο κινητήρας του δίλιτρου Mondeo με Turbo και αλλαγή κυβισμού στα 1.6)
- Κόφτης 7500 rpm --> Λιγότερη δύναμη από RRC
- Περιορισμοί σε αριθμό και σχεδίαση αναρτήσεων
- Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|