Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα άκρα τελικά μπήκαν χθες!
Προς το παρόν είμαι στη φάση "δεν ξέρω που πατάνε οι τροχοί μου" και "το τιμόνι ελάφρυνε και έγινε ασαφές", αλλά έχω υπομονή μέχρι να φορμαριστούν τα λάστιχα μου στη νέα γεωμετρία. Την πραγματική διαφορά θα τη δω μετά από 1000+ χιλιόμετρα αφού μη ξεχνάμε ότι η αλλαγή είναι 2 ολόκληρες μοίρες, (από +0,5 μοίρες θετικό κάμπερ που είχα σε -1,5 μοίρες αρνητικό με τα άκρα) οπότε τα λάστιχα μου τώρα πατάνε μόνο από μέσα! (από +0,5 μοίρες θετικό κάμπερ που είχα σε -1,5 μοίρες αρνητικό με τα άκρα).
Εννοείται ότι πρέπει να πάω και για ευθυγράμμηση για να είμαι κομπλέ.
Περιμένετε σχόλια και εντυπώσεις σύντομα!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα)
αλλα καλήτερα να κάνεις υπομονή αυτά τα 1000 ή και παραπάνω χιλιόμετρα να πατήσουν( φαγωθουν) τα λάστιχα και να εχεις πιο συγκρίσιμο συμπέρασμα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:44:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα) |
Xμμ! Καλή σκέψη...... Δεν το σκέφτηκα!
Δεν θα είναι "έτοιμα" φορμαρισμένα αλλά η διαφορά θα είναι ότι θα χρειαστούν να φορμαριστούν 1 μοίρα αντί 2.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούν 2008, 23:29:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα) |
Αυτό δεν παίζει τελικά διότι τα Exalto 2 έχουν Inside και Outside
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 00:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | οταν τα βαλει ο ουλτρα ουαν
θα δεις ποστ στο πορταλ πρωτο πρωτο στην ιστοσελιδα του
στο μπλοκ του στο 309κλαμπ αγγλιας στο 206κλαμπ αυστραλιας
γενικα θα πατας στο google ακραξονια και θα βγαινει η φατσα του χαρη μ ενα χαμογελο ΝΑ  |
Έχω ΛΑΛΗΣΕΙ!!!!!!!!!!
Ακόμη παραμιλάω.......
Και για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, στα πρώτα 100 χιλιόμετρα με τα άκρα και μέχρι να αρχίσουν να στρώνουν τα λάστιχα στη νέα γεωμετρία, το αυτοκίνητό ήταν από χάλια μέχρι επικίνδυνο αφού το πέλμα πατούσε μόνο στη μέσα μεριά.
Στην εθνική το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα ασταθές και το τιμόνι τελείως ελαφρύ και ασαφές.
Έκανα 500+ χιλιόμετρα το ΣΚ (που δεν είναι αρκετά αφού ακόμη τα πέλματα δεν πατάνε κάτω σε όλο το πλάτος) και το αυτοκίνητο γίνεται καλύτερο με το κάθε χιλιομετρο που περνάει και ακόμη πρέπει να πάει για ευθυγράμμηση μετά την εφαρμογή των άκρων!
Σήμερα πήγα στις Αλυκές Βοιωτίας (για όσους ξέρουν τον δρόμο) και έχω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ερωτευτεί το αυτοκίνητο μου!!!!!!!!!!
Το 206 ΕΠΡΕΠΕ να έχει 1,5 μοίρα αρνητικό κάμπερ από το εργοστάσιο και είναι έγκλημα όπως λέει και ο Τάκης πιο κάτω που έχει μηδενικό ή και θετικό.
Το τιμόνι ακούει με την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ απειροελάχιστη κίνηση, η αρχική υποστροφή είναι από ελάχιστη έως μηδενική και η υποστροφή μέσα στη στροφή αισθητά μειωμένη, το πάτημα και η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο είναι πολύυυυυυυυυ καλύτερη από το μαμά κάμπερ και η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών πολύ καλύτερη από πριν.
Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν.
Στις κατηφορικές διαδρομές και ειδικά στις φουρκέτες επιβάλλεται σοβαρότητα και προσοχή αφού η ουρά είναι έτοιμη να σε δαγκώσει και το αυτοκίνητο απαιτεί σεβασμό στις κινήσεις του τιμονιού που πλέον μπορούν να είναι πολύ μικρότερες από πριν αφού το αυτοκίνητο ακούει με την παραμικρή κίνηση του τιμονιού.
Για μένα που μου αρέσει να οδηγώ με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών και όχι να παλεύω με το τιμόνι με έχει κατενθουσιάσει.
Στα "S" το αυτοκίνητο στρίβει με ελάχιστο τιμόνι, φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, άμεσα και χωρίς καθόλου καθυστέρηση στην αλλαγή πορείας με μια ουδέτερη προς ελαφρά υπερστροφική τάση ακόμη και με φουλ γκάζι.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το 206 απέκτησε ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ τιμόνι σε αίσθηση ΚΑΙ κυρίως σε ακρίβεια και ένα πολύ πιο σπορ στήσιμο.
Είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ βελτίωση που έχω κάνει μέχρι τώρα στο αυτοκίνητο!
Δεν θέλω να υπερβάλλω αλλά μου θύμισε πολύ περισσότερο το 205GTi 1.9 (και το 309 GTi λιγότερο) από αυτό το ΠΡΑΓΜΑ που ήταν πριν μπούν τα άκρα, ενώ ταυτόχρονα η συμπεριφορά της ουράς (ακόμη και με φρένα μέσα στη στροφή) είναι πολύ πιο προοδευτική από του 205.
Είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα 1000-2000χμ που θα πατήσουν καλά τα πέλματα κάτω, το αυτοκίνητο θα γίνει ακόμη καλύτερο.
Ένα πράγμα θα σας πω!
ΤΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΑΚΡΑ PS!
Δείτε τι λένε όσοι έβαλαν τα άκρα και σκεφτήτε το πολύ σοβαρά!:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | volvos έγραψε: | μετα απο 2000+ με τα ακρα
μπορω να πω οτι το αμαξι μου εχει τσακωθει με την υποστροφη
ειναι απλα αδυνατο να βγαλει μουτρα σε συνδιασμο και με την αναρτηση βεβαια...
και πολυ φοβαμαι οτι στη πιστα θα αρχισω να εχω μικροθεματακια με το κωλο παρολες τις 22αρες
σε φρεναρισμα εγω γνωμη δε μπορω να εχω καθως εβαλα και σερβο με αποτελεσμα να αμαξι να φρεναρει πολυ καλυτερα και το abs να μη μπαινει σχεδον καθολου
καμπερ ειπαμε με τα ακρα παιρνει μια μιση μοιρα
νουμερο που θεωρω οτι ειναι ιδανικο για overall χρηση...
το γενικο συμπερασμα παντως ειναι οτι το αμαξι ειναι εγκλημα που δεν ειχε μιση με μια μοιρα καμπερ απο το εργοστασιο (οπως τα 106) |
Συμφωνώ και επαυξάνω! |
+100000000000000000000000000000000000000!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 08:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...
ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ
edit by MEMsound...
και σε GIF για να μένει χαραγμένο στην μνήμη...:
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν. |
Υποστροφή σε ανηφορικές φουρκέτες?
Με μπροσθόβαρο αμάξι?
Μάλιστα...
ultra-one έγραψε: | με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών
φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, |
Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας"
Anyway, μεγειά και καλοπάτητα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:25:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...
ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ |
Ο Τάκης ξανακτυπά!
Steve έγραψε: |
ultra-one έγραψε: | με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών
φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, |
Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας"
Anyway, μεγειά και καλοπάτητα  |
Ευχαριστώ!
Άντε και στα δικά σου!!
ΌΧΙ δεν έχω μπερδέψει τους καρπούς με τους αγκώνες! Στις περισσότερες στροφές μπορώ πλέον να στρίβω με τους καρπούς χωρίς να κινώ τους αγκώνες
Y.Γ: Έχω κάνει Update και στο τόπικ για το Setup μας εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=245705
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 11:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήγα σήμερα στο Δόκτορα για ευθυγράμμηση και μόλις έβαλε το αυτοκίνητο πάνω έπαθε σοκ!
Μετά την αλλαγή των ακραξονίων είχα κοντα 10χιλ ολική σύγκλιση και στην κυριολεξια το αυτοκίνητο σερνότανε μπροστά!!!!!
Του είπα ότι θέλω το τιμόνι να είναι υπερευαίσθητο και υπερακριβές και μου έκανε 2χιλ ολική σύγκλιση.
Περισσότερα σχόλια για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και του τιμονιού όταν κάνω μερικά χιλιόμετρα εκτός Αθήνας! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 11:48:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pes moy oti kanate corner weighting  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 12:18:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | pes moy oti kanate corner weighting  |
Σου έγραψα σε άλλο ποστ ότι δεν κάναμε διότι απαιτεί χρόνο και σήμερα δεν ήταν η πιο κατάλληλη μέρα αφού η ροή πελατών ήταν συνεχής!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2008, 11:31:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Πήγα σήμερα στο Δόκτορα για ευθυγράμμηση και μόλις έβαλε το αυτοκίνητο πάνω έπαθε σοκ!
Μετά την αλλαγή των ακραξονίων είχα κοντα 10χιλ ολική σύγκλιση και στην κυριολεξια το αυτοκίνητο σερνότανε μπροστά!!!!!
Του είπα ότι θέλω το τιμόνι να είναι υπερευαίσθητο και υπερακριβές και μου έκανε 2χιλ ολική σύγκλιση. |
Πείτε με ανώμαλο αλλά το τιμόνι μου άρεσε πολύ περισσότερο με τα 10χιλιοστά σύγκλιση!!!
Είχε μια "αιχμηρότητα" ξυραφιού και μικρομετρική ακρίβεια που έχει χαθεί σε μεγάλο βαθμό με τα 2χιλ σύγκλιση. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερο από πριν τα άκρα, αλλά και πάλι δεν είναι αυτό που θέλω.
Κάπου στο ίντερνετ βρήκα ότι η μέγιστη επιτρεπόμενη σύγκλιση (πριν ξεκινήσει να υπάρχει σημαντική φθορά των ελαστικών) είναι 3/16" (4,8χιλ) αλλά δεν διευκρίνιζε αν είναι συνολική ή σε κάθε τροχό.
Σίγουρα στην επόμενη ευθυγράμμηση με βλέπω να πηγαίνω σε 3+ χιλ συνολική σύγκλιση.
Steve έγραψε: | volvos έγραψε: | corner weighting  |
Α? |
Μετράνε το βάρος που έχει το αυτοκίνητο σε κάθε τροχό
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 22:31:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δάκρυα πολλά... στιγμές ιστορικές.
Σήμερα τοποθετήθηκαν τα ακραξόνια...
Λόγω έλλειψης stock γενικότερα στην Λάρισα από ακραξόνιο 206 (αριστερό αλλά και δεξιό), έπρεπε να λυθεί η ανάρτηση, να τα πάρω στο χέρι και να τρέξω στο μηχανουργείο.
Το κόστος για 4 τρύπες και 50 λεπτά δουλειάς ήταν στα 20 ευρώ, και για τα δύο ημιαξόνια (ναι, τραβήξτε τα @@ σας να φτάσουν μέχρι το πάτωμα όσοι δώσατε παραπάνω )
Αι αποστάσεις των τρυπών γίναν μια χαρά, ο αισθητήρας του ABS ταίριαξε κουτί.
Δυστυχώς όμως το "καρούμπαλο" που έχει το κάθε ακραξόνιο, στην αρχή δεν είχε φαγωθεί αρκετά, ενώ μετά φαγώθηκε ελάχιστα δέκατα παραπάνω, όσα χρειάστηκε για να βρίσκει ο αισθητήρας του ABS στα δόντια του ημιαξονίου. Και στα δύο ημιαξόνια.
Η μόνη ροδέλα που υπήρχε, ήταν σε πάχος όσο φαγώθηκε το "καρούμπαλο". Λόγω μη ευρέσεως άλλης πιο λεπτής ροδέλας, μπήκαν αυτές με σκοπό να μην έχω ABS έστω για μια ημέρα, μέχρι να βρώ δύο ροδέλες λεπτότερες για να κάνουμε την δουλειά μας.
Πέραν λοιπόν του "παιδικού" αυτού προβλήματος, σε συνδυασμό με την αλλαγή όλης της ανάρτησης, σε συνδυασμό με το μπλοκέ της Quaife, και σε συνάρτηση με την μείωση των κλίσεων του αμαξώματος, στρίβεις με λιγότερο τιμόνι σε κάθε στροφή.
Να τονίσω πώς αυτά είναι λόγια προ-πατήματος ελαστικών στην 1,5° κάμπερ και προ-ευθυγράμμισης και προ-στρωσίματος ανάρτησης. Σε 2000 χιλιόμετρα πιστεύω ότι θα έχουμε μια πιο σαφή εικόνα.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 18:41:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ayto me ti rodela και τη ακριβη θεση του αισθητηρα για να μη βρισκει στο ημιαξονιο το αντιμετωπισαμε και στου χαρη το αμαξι στη πορεια
πολυ προσοχη
τουλαχιστον κρατησε πατρον ο πο**τη* να στειλουμε εκει τα επομενα που ερχονται??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|