Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 21:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το CC ομως δεν ειναι συμβατικο 206 σε κατανομη...
Οσο για το "μαλακά αμορτισερ,σκληρες ραβδοι και αντιστρεπτικη",για αυτο κανει τραμπαλα η καροτσα ακομα και με τις μαμα ραβδους,κατα ποσο με ακομα σκληροτερες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 21:40:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eγω ειπα αμορτισερ rc σε ραβδους 20αρες...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 21:41:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βασικα αυτη ειναι η τελεια συνταγη το λεμε δεκαετιες τωρα
αμορτισερ rc
μαμα ελατηρια μπρος
αντιστρεπτικες 21-22 μπρος πισω και ραβδοι πισω 20
και οποιος τολμα ας ακολουθησει στο βουνο..... αλλα απο πισω για να τρωει και τα χωματα απο τις μπουκες στο καπο |
Ενδιαφερουσα συνταγη...η λεπτομερεια ειναι "τα αμορτισερ RC" = αυτο που εγραψα στον Στιβ πιο πάνω
οτι για να βαλει ραβδους ΡΨ ο Νικος θελει κι αλλα αμορτισερ
Αρα για να βγαίνει κι ενα συμπερασμα της προκοπής απο την κουβεντα
το πρόβλημα με την υποστροφη που εγραφες στην αρχή οφειλόταν στον "λάθος δρομο για τετοια πραγματα"
Στην παρουσα φαση (ΑΝ τα ελαστικα σου εκτός απο φορα κυλισης ΔΕΝ εχουν "inside-outside) ξεζανταρε τα και βαλε το δεξιά->αριστερα και τουμπαλιν.
Θα διορθωθει καπως η κατασταση (που εχει επιδεινωθει λογω φθορας των ελαστικών σου) - δοκιμασμενο αυτο 2-3 φορες.
Μετα πας για καμπερ εμπρός - ειτε με στραβωμα της μπουκαλας χαμηλά ή με ακρα PS (250+ευρω = μαλλον υπερβολη οταν ιδιως σκεφτεσαι να το δωσεις το αμαξι).
Αν και εγω ισως δοκιμαστικα (και αφου ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ συμμαζεψω πρωτα το πισω μερος - εστω με σκληροτερα αμορτισερ - χωρις σωνει καλα ραβδους ΡΨ - ή εστω συνδυαστικα) 2 αποστατες εμπρος αρχικα και ισως και πίσω στην συνεχεια. Το σεναριο αποστατες θελει λιγο αναλυση αλλα το βλεπουμε αυτο εν καιρο - και λεω αποστατες μιας και απ οτι εχω καταλαβει σου αρεσουν οι ζαντες που εχεις τωρα και δεν σκεφτεσαι για αλλαγη με αλλες με μικροπτερο οφφσετ.
Μιας και η αλλαγη/τραμπα των πισω αμορτισερ ειναι πολυ ευκολη σαν διαδικασια, (=4 βιδες) πριν σκεφτεις για ραβδους/αλλαγες υψων/ευθυγραμμίσεις και αλλα τετοια χρονοβορα και με ενα σχετικό κοστος)...δοκιμασε οτι αλλο σκληροτερο αμορτισερ εχεις/μπορεις να βρεις διαθεσιμο (εστω και δανεικο) να δεις πως θα αλλαξει η συμπεριφορα του αμαξιου.
Σε σχετικές συζητησεις με Πουπα΄κη μου ειχε απειρες φορες οτι το στριψιμο ενός αυτοκινητου ξεκινάει απο πίσω.
Αν τα πίσω αμορτισερ δεν μπορουν να ελεγξουν την ταλαντωση/κινηση της καροτσας
->τοσο στα φρενα πριν την στροφη ή/και στην εισοδο της (να μην επιτρεππουν ανασηκωμα του πισω μερους)
-> οσο και στην εξοδο (οπου κατα την επιταχυνση ο κωλος τεινει να συμπιεστει αρχικα και το αμορτισερ πρεπει να ελεγξει την εκτονωση της ραβδου μετα και να μην επιτρεψει να γινει αυτο προωρα ή ανεξελεκτα)
τοτε το πισω μερος "κανει τα δικα του"...
υ.γ. welcome στο φανταστικο κοσμο του "στησιματος"
-------------------------
edit δεν ειχα δει το 2 τελευταια ποστ πριν το γραψω...
αυτο ακριβως... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Κυρ 28 Αύγ 2011, 21:51:29, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 21:43:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Αυτο που λεει ο Στέλιος συμφωνώ κι εγώ γιατι το εχω πάθει, αμα βάλεις μαλακό αμορτισέρ και σκληρό ελατήριο συμβαίνει πως το αμορτισερ δεν μπορεί να ελεγξει την ορμή του ελατηριου. Για να το καταλαβετε σκεφτείτε αν δεν υπηρχαν καθολου αμορτισερ πως θα ταν.
2. Κρατάω επιφυλάξεις γενικότερα για το οτι πασχει κατι μονο πίσω, το πισω μερος στο 206 εχει καταλυτικό ρόλο από την τοποθέτηση του αυτοκινητου μεχρι την εξοδο ομως αν βάλεις κατι σκληρότερο πίσω μπορει να ανακαλύψεις αδυναμίες μπροστά. Κοντολογίς θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο.
3. Τελικά δεν ηταν θεμα υποστροφής το προβλημα οπως ειπε και ο Μάνθος.
Το αμαξι δειχνει μια χαρα και μονο μούτρα δεν βγάζει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Αύγ 2011, 23:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι εχετε μια ταση με τις προσθηκες;
Οσο πιο "τετραγωνο" γινεται ενα αυτοκινητο,τοσο χειροτερο turn in εχει και φυσικα τοσο πιο δυσκολα βολευεται σε φουρκετες και λοιπες κλειστες στροφες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 04:09:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα πω την αληθεια εβλεπα κατα καιρους να γραφεται εδω απο διαφορους ψαγμενους στο θεμα με 206 οτι πιο πολυ προβληματιζε ο ποπος παρα η μουρη...και μου εκανε εντυπωση,ελεγα τι σκ@τ@ μονο εγω εχω μουτρα...
Βεβαια η αληθεια ειναι οτι νιωθω παλι μουτρα(μπαλονιασμα) μπροστα αλλα αυτο θα το ψαξουμε και μετα την αλλαγη των πισω αμορτισερ...ο Στελιος λεει οτι αυτο διορθωνεται αν βγαινω πιο γρηγορα στην εξοδο γραμμικα αμεσως μετα το απεξ...και μου ακουγεται λογικο
Το ολο θεμα στησιματος θελει προσεκτικες κινησεις γιατι εδω παιζεις με τις λεπτομερειες τελικα..
Και κατι για την διαδρομη...οσοι Θεσσαλονικεις δεν εχουν παει εστω για βολτα δεν ξερουν τι χανουν
Ειμουν τυφλος και ειδα φως
Απιστευτη ασφαλτος,απιστευτα σροφιλικια,ανοιχτες , κλειστες ,φουρκετες.....οτι θες
ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ
Και νεκρικη κινηση....
Οσο ειναι καθαρη ακομα απο σκονες αξιζει τερμα να πατε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 09:44:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-----------------
και @Στελιο...
δεν λεω "σωνει και καλα βαλε προσθηκες" - ειπα και πιο πάνω "δοκιμαστικα"
στο δικο μου πάντως, μου αρεσουν - αν και μπήκαν "αναγκαστικα" - αλλα και απο παλιότερα οταν απο ΕΤ 28 πηγα σε ΕΤ 20 και πιο κάτω πάλι μου αρεσε.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 09:52:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον τίτλο φτιάξτε... "Σετάροντας" είναι.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 15:32:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oι προσθηκες οντως δεν μου πολυακουγονται ωραια
Ας βρω σκληροτερα αμορτισερ πισω,βλεπουμε πως παει το αμαξι και τι χρειαζεται στην συνεχεια
Αλλωστε μπορει με αυτη την αλλαγη μονο να μεινω ευχαριστημενος απο την συνολικη αποδοση του...οποτε αναμενουμε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 15:43:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | Oι προσθηκες οντως δεν μου πολυακουγονται ωραια
Ας βρω σκληροτερα αμορτισερ πισω,βλεπουμε πως παει το αμαξι και τι χρειαζεται στην συνεχεια
Αλλωστε μπορει με αυτη την αλλαγη μονο να μεινω ευχαριστημενος απο την συνολικη αποδοση του...οποτε αναμενουμε  |
κάνε την υπερβάση και δοκίμασε πίσω viarouge αμορτισερ, τα ειχα δοκιμάσει στην γαλλία σε σαξό και ηταν πραγματικά κτήνη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:07:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι εστι viarouge? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:11:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | τι εστι viarouge? |
στην γαλλία παίζουν πολύ, τα θεωρούν επιπεδου PS.
http://www.amortisseurs-viarouge.com/
Δεν εχω ιδεα πως ειναι σε 206, αλλά εγω θα τα δοκιμάζα.
Ψάξτο λίγο αν εχεις ορεξη, σε γαλλικά φορουμ θα βρεις απειρες κριτικές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αγορακι μου στειλε ενα μυνημα στο ραλιμανιακ εχει μια ντουζινα πεζο σπορτ απο το 206 το καπ
παρε δυο και κανε τη δουλεια σου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:19:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αγορακι μου στειλε ενα μυνημα στο ραλιμανιακ εχει μια ντουζινα πεζο σπορτ απο το 206 το καπ
παρε δυο και κανε τη δουλεια σου |
btw ps 206 cup καινούρια έδινε ο μηχανικός μου τοποθετημενη 600€ νομιζω, δεν ξερω αν την εχει ακομα. Αν τυχον θελει καποιος ας μου στειλει πμ να του πω ποιος ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:25:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
jonhy ΑΝ ειναι του ελληνικου 206καπ του 1.4 η ελληνικη παπατζα ειναι για γελια
ουτε 100 δε αξιζει τα μπροστα ειδικα
τα πισω τη παλευαν λιγο και ηταν και παμφθηνα να τα παρεις σκετα για αυτο το ειπα νικο (κατω απο 90 το ενα τοτε)
τα εμπρος ηταν ενα μαρτυριο
αν δινει 600 τη γνησια του 1.6 ειναι τσαμπα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:29:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | jonhy ΑΝ ειναι του ελληνικου 206καπ του 1.4 η ελληνικη παπατζα ειναι για γελια
ουτε 100 δε αξιζει τα μπροστα ειδικα
τα πισω τη παλευαν λιγο και ηταν και παμφθηνα να τα παρεις σκετα για αυτο το ειπα νικο (κατω απο 90 το ενα τοτε)
τα εμπρος ηταν ενα μαρτυριο
αν δινει 600 τη γνησια του 1.6 ειναι τσαμπα  |
αν εχω καταλαβει πανο ειναι του 1.6.
Ετρεχε και με 1.6 cup οποτε νομιζω ξερει και δεν θα κανει λάθος.
Την πήρε ακριβοτερα απλα του ειχε μείνει και ηθελε να την διωξει, και την δινει 600 ή 650 τοποθετημενη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:30:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
600 δινει Ντινος του 1.6 μπρος πισω μονο αμορτισερ
Επισης 200 ευρω για πισω αμορτισερ δεν δινω ουτε μεθυσμενος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos 206cc έγραψε: | 600 δινει Ντινος του 1.6 μπρος πισω μονο αμορτισερ
Επισης 200 ευρω για πισω αμορτισερ δεν δινω ουτε μεθυσμενος  |
χωρις να θέλω να ειμαι απολυτος δεν νομιζω να περνεις κατι καλυτερο απ αυτα που χεις με 200€ για 2 πισω αμορτισερ.
Ντίνος εχει τρομερές τιμές γενικά αλλα εγώ δυστυχώς την εχω πατησει λιγο.
1. μια με ds2500 που η πάστα ηταν χαλια και θρυματιζοταν, εφευγαν κομματια...
2. Περιμένω ακομα να φέρει μπροστινά ρουτιέρ
3. κανονιζουμε να μου στειλει με φορτοταξι κατι σπιτι και δεν εδωσε εντολη στην μεταφορική κι εγινε μπλεξιμο.
4. εχει το καλο οτι εχει ηλεκτρονικο καταλογο και ξερεις τι γινεται, αλλα αν ψαχτεις βρισκεις τα ιδια πιο φτηνα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την plaketokofths στις Δευ 29 Αύγ 2011, 16:37:51, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|