Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 21:08:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι είναι
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
207gtmx Νέος χρήστης

207 RALLYE
Ένταξη: 09 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 92
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2010, 15:58:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ήθελα να γράψω δύο λόγια για τα ελατήρια της eibach 30mm με κωδικό
PRO KIT PEUGEOT 207 (W)
E10-70-010-01-22
Το 207rallye/gt είναι κατά την άποψή μου πολύ ψηλό με αποτέλεσμα να γέρνει μόνο και μόνο λόγω ύψους. Συνέπεια της κλίσης που παίρνει (όπως θα είδατε και στις φωτογραφίες του drive αυτού του μήνα) είναι η μεταφορά βάρους στις στροφές στον εμπρός εξωτερικό τροχό.
Σαν συνέπεια, όσοι οδηγούμε ζωντανά αναγκαζόμαστε να αυξάνουμε την πίεση στους εμπρός τροχούς (για να αποφευχθεί η παραμόρφωση του πλαϊνου του ελαστικού).
Βάζοντας σαν πρώτο βήμα τα ελατήρια της eibach, χαμηλωνει το κέντρο βάρους και σε συνδυασμό και με την λίγο αυξημένη σκληρότητα, μειώνονται οι κλίσεις στις στροφές και η μεταφορά βάρους μπροστά στο φρενάρισμα.
Με τη χρήση των ελατηρίων της eibach σε απότομες ανωμαλίες (πραγματικά απότομες ανωμαλίες και λακούβες) με αρκετά χλμ/ώρα, τα εργοστασιακά αμορτισέρ τερματίζουν, γενικά όμως με χαμηλές ταχύτητες σε λακούβες δεν υπάρχει πρόβλημα).
Αυτή η συμπεριφορά και το ¨κάθισμα" του αυτοκινήτου στα bump stops της ανάρτησης έχει σαν αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά των αμορτισέρ (μείωση ζωής κατά 10000 χλμ για παράδειγμα).
Προσωπικά προτείνω ανεπιφύλακτα την επιλογή των ελατηρίων της eibach σε πρώτη φάση, σε εργοστασιακό set-up και μελλοντικά (αν είναι καινούργιο το αυτοκίνητο, στα 40000χλμ για παράδειγμα) ίσως την προσθήκη των μαύρων κοντόλαιμων αμορτισέρ της Bilstein (μαύρα Bilstein χαμηλώματος) για κάποιον που δεν θέλει να χάσει πολύ σε άνεση και ποιότητα κύλισης σε καθημερινή χρήση.
Αλλάζοντας μόνο τα ελατήρια ΣΑΝ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ, θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα, είναι πολύ πιο ευκολο στον χειρισμό στις στροφές και δεν "ψαρεύει¨σε φρενάρισμα με πολλά (με τα εργοστασιακά ελατήρια ελαφραίνει πολύ ο πίσω άξονας και το αυτοκίνητο γονατίζει στην μπροστινή ανάρτηση). Γενικά είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο για τον λιγάκι ψαγμένο οδηγό.
Θα ήθελα τέλος να τονίσω ότι τα παραπάνω είναι η προσωπική μου άποψη, ότι καθένας έχει κάθε δικαιωμα να διαφωνήσει μαζί μου και ότι γενικά έγραψα δυο λόγια από την προσωπική μου εμπειρία με ελατήρια της eibach και εργοστασιακό κατά τα άλλα set-up.
Ελπίζω να βοήθησα κάποιους φίλους. Με χαρά θα απαντήσω σε πμ σας.
(δεν έχω καμμία επαγγελματική σχέση με καμμία εταιρεία, γράφω σαν απλός οδηγός)
Υ.Γ ξέχασα να αναφέρω παραπάνω ότι με τα ελατήρια της eibach προσωπικά θεωρώ ιδανική την πίεση των ελαστικών στα 36psi εμπρός-πίσω ή 36.5psi εμπρός-πίσω. (Δεν υπάρχει μεγάλη ανάγκη για υψηλή πίεση μπροστά επειδή δεν υπάρχει πλέον η απότομη και έντονη μεταφορά βάρους στον μπροστινό άξονα. Επίσης φαίνεται να λειτουργούν πολύ καλύτερα και να πατάνε πιο σίγουρα τα ελαστικά στον δρόμο) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Paylos_207T (Paylos) Νέος χρήστης

Peugeot 207 T 1.6 (16V) Rallye (2008)&am
Ένταξη: 01 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 80 Τόπος: ΕΔΕΣΣΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2010, 15:20:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα eibach του 207 cc ti diafora exoyn me tα 207 rallye? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2010, 21:09:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εχουν διαφορετικο κωδικο
ενδεχομενως να ειναι κατα κατι σκληρότερα λογς επιπλεον βαρους του cc...
βεβαια παιζει να τα εχουν κανει και πιο μαλακά για να περνουν λιγοτεροι κραδασμοι στο πιο "ευαίσθητο" καμπριο αμαξωμα...
ναι ναι το ξερω
σε βοηθησα πολυ 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούν 2010, 23:30:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Paylos_207T έγραψε: | τα eibach του 207 cc ti diafora exoyn me tα 207 rallye? |
οσοι δινουν τιμες στην αναρτηση τους παντως δινουν ενα κλικ πιο σκληρα ελατηρια,μπρωστα για το cc
τωρα ελατηρια χαμηλοματος, ειναι ποιασε το αυγο κ κουρεφτο...κανεις δεν δινει τπτ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomtoup207 (ΘΩΜΑΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 2007
Ένταξη: 22 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 78 Τόπος: Βεροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 00:50:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω που εχω το 1,4 μπορω να βαλω ελατηρια χαμηλοματος καπου στα 3 με 3,5μμ κατω??
Το αμαξι ειχε τωρα 45000κμ και μοντ 07 ποσο θα αντεξουν τα μαμα μετα ελατηρια χαμηλοματος?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alexis22 (Aλεξανδρος) Δραστήριο μέλος

207 RC
Ένταξη: 17 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 251 Τόπος: Σερρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 01:00:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tomtoup207 έγραψε: | Εγω που εχω το 1,4 μπορω να βαλω ελατηρια χαμηλοματος καπου στα 3 με 3,5μμ κατω??
Το αμαξι ειχε τωρα 45000κμ και μοντ 07 ποσο θα αντεξουν τα μαμα μετα ελατηρια χαμηλοματος?? |
Μπορεις να βαλεις ελατηρια,αλλα το ποσο θα αντεξουν εξαρταται απο τους δρομους που κυκλοφορεις και τον τροπο οδηγησης παντως το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστουν αλλαγη νωριτερα με τα ελατηρια χαμηλωματος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomtoup207 (ΘΩΜΑΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 2007
Ένταξη: 22 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 78 Τόπος: Βεροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 09:43:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexis22 έγραψε: | tomtoup207 έγραψε: | Εγω που εχω το 1,4 μπορω να βαλω ελατηρια χαμηλοματος καπου στα 3 με 3,5μμ κατω??
Το αμαξι ειχε τωρα 45000κμ και μοντ 07 ποσο θα αντεξουν τα μαμα μετα ελατηρια χαμηλοματος?? |
Μπορεις να βαλεις ελατηρια,αλλα το ποσο θα αντεξουν εξαρταται απο τους δρομους που κυκλοφορεις και τον τροπο οδηγησης παντως το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστουν αλλαγη νωριτερα με τα ελατηρια χαμηλωματος. |
Γενικα χαλαρα παω και δεν πεφτω μεσα σε λακουβες...
Δλδ κανενα 10000 με 20000 εκει θα αντεξουν?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 12:20:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με τα κμ που εχεις κ τα γνησια αμορτισερ,ηδη δεν ειναι κ στην καλυτερη κατασταση τα αμορτισερ σου 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tomtoup207 (ΘΩΜΑΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 2007
Ένταξη: 22 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 78 Τόπος: Βεροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 13:28:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | με τα κμ που εχεις κ τα γνησια αμορτισερ,ηδη δεν ειναι κ στην καλυτερη κατασταση τα αμορτισερ σου  |
οποτε το αφηνω ετσι αμα ειναι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2010, 13:52:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι το καλυτερο που μπορεις να κανεις.κ οταν τον παρουνε κλαρινο τα γνησια,τοτε βαζεις μια αναρτηση 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2010, 23:36:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την τρίτη έβαλα τα ελατήρια της Eibach για χαμήλωμα στο LeMans μου.
Η πρώτη έσθηση όταν έκατσα στο κάθισμα, ήταν οτι ακουμπούσα στον δρόμο. Τόσο χαμηλό μου φάνηκε! Δεύτερη διαπίστωση όταν ξεκίνησα, ήταν οτι τα συγκερκιμένα ελατήρια είναι πιο μαλακά απο τα μαμά. Το κατάλαβα στην πρώτη ανωμαλία που βρήκα στον δρόμο και είπα μήπως ήταν ιδέα μου, αλλα δεν. Σε καθημερινά δρομολόγια που κάνω για την δουλειά μου, φανηκε καθαρά οτι τα ελατήρια είναι ένα κλικ πιο μαλακά απο τα τα μαμά!
Επίσης βοηθάνε πολύ το αυτοκίνητο στο απότομο φρενάρισμα απο πολλά km (πιο σταθερό), και πιο καλό κράτημα στις στροφές (με τα μαμά είχε την τάση για υπερστροφή και υποστροφή αναλόγος την περίσταση).
Γενικώς, μου άρεσαν πάρα πολυ σαν συμπεριφορά, εμφάνιση και επιδώσεις και δεν νομίζω να τα αλλάξω για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα αμάξι έχει 60000km και μέχρι τώρα είναι όλα μαμά.
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2010, 23:42:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sasasj έγραψε: | Τα αμάξι έχει 60000km και μέχρι τώρα είναι όλα μαμά. |
Πολλά χιλιόμετρα ρε Σάκη και απ ότι θυμάμαι τα πήραμε μαζί περίπου,,,,
καλά εγώ είμαι και στο αλλο ακρο μιας και μετακινούμαι με μηχανή κυρίως καθημερινά και έχω μόλις 12.500κμ
Τεσπα, ωραίο review για τα ελατήρια,,,,, 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος

207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιούν 2010, 23:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα km τα κανα απο τις βολτες και απο την δουλειά, μιας και κάθε μέρα κάνω 30 km για να παω και αλλα τοσα για να γυρίσω. Καθημερινά δηλ κάνω 60km καθαρά για την δουλειά. Ευτυχώς για τα km του σε ένα χρόνο και κάτι, δεν μου έβγαλε απολύτως τίποτα απο προβλήματα! Ούτε κάν κάποιο λαμπάκι!
Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια! Απλά τα ειπα όπως τα έζησα! 
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Panos_Rallye207 (Panos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 02 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 49
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2010, 03:00:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Paides mia aporia.. ti exei kanei sto amaksi kai einai etsi xamilwmeno? foraei apostates h' exei valei pio fardia lastixa? euxaristw k sorry an eimai offtopic 
French power... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
driver7 (thanassis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 RC f/l
Ένταξη: 12 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 262
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2010, 11:55:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοείς τι έχει κάνει? Φοράει 18αρια με 225-35-18 μάλλον και χαμήλωμα 6+ πόντους....ας ελπίσουμε να φοράει coilover μήπως και σώσει κάτι από την οδική συμπεριφορά με τόσο άσκοπο χαμήλωμα, γιατί αν φοράει τίποτα ελατήρια 6 ποντα ή και κομμένα που συνηθίζουν στο εξωτερικό....θα έχει γίνει βάρκα...Τώρα αν φοράει προσθήκες ή έχει οφσετ η ζάντα κάτω από 15, ή έχει πλάτος 7.5 ή 8 δεν το ξέρουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
CHRIS106 (CHRISTOS) Νέος χρήστης

peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 13 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 86 Τόπος: nafpaktos
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Σεπ 2010, 15:13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μια βοήθεια..
Βρήκα einbach 3ποντα στα 80ευρω απο εναν τυπο ο οποιος μου είπε οτι τα χει δουλεψει 2-3 μηνες. Αξίζει το ρίσκο??
Οποιος μπορει ας πει καμια γνωμη. Ευχαριστω
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
angelokeeper (Άγγελος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 07 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Σεπ 2010, 23:56:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: SOS 207 rallye αναρτηση μαμα και προβλημα |
|
|
vaggelisgr έγραψε: | παιδες γεια χαρα. εχω το rallye το 207 εδω και δυο χρονια σχεδον.θελω τη βοηθεια σας στο εξης θεμα. απο οταν το πηρα το αμαξι το κατεβασα 3,5 cm με ελατηρια HR με τη μαμα αναρτηση φορεμενη ως και σημερα.ολα οκ μεχρι πριν τρεις μερες. αρχισα να ακουω απο μπροστα αριστερα στον τροχο ενα γκαπ γκαπ σε πολυ χαμηλες ταχυτητες, πρωτη δευτερα και οταν το αφηνα να τσουλισει με νεκρα. λες και εβρισκε ο τροχος σε κατι πλαστικο κατι τετοιο.απο χτες δυστυχως προστεθηκε και αλλος ηχος απο το ιδιο σημειο,οταν στριβω τιμονι δεξια ακουγεται κρακ κρακ και οταν το παω αργα και παταω αποτομα το γκαζι και το αφηνω αμεσως ακουγεται το κρακ αυτο, σαν να ναι το πιατο του αμορτισερ, η βαση του, ενα τετοιο πραγμα.το παω μια φορα στη πεζω δεν ειναι τπτ μου λενε. το ξαναπαω σημερα τους κανω βολτα και ως εκ θαυματος τα ακουνε σημερα ολα αυτα.το αφηνω εκει, και τελικα μου λενε πως το αμαξι εχει προβλημα στα μπροστα τα αμορτισερ και να περασω αυριο απο κει να το συζητησουμε (δεν μου αρεσε καθολου αυτο). να σημειωσω πως οι ηχοι που ανεφερα ξεκινησαν εντελως ξαφνικα, χωρις να σκασω σε καμια λακουβα κτλ..το αμαξι εχει ακομα δυο μηνες εγγυηση βεβαια αλλα...μολις τους το πηγα , φυσικα , σχολιασαν και ρωτησαν αν το χω χαμηλωσει..και δεν το αρνηθηκα αφου ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιον..τι περιμενω να ακουσω αυριο τωρα σαν πονηρος και γω.. "κυριε εχετε το εν λογω προβλημα λογω κακης επιλογης aftermarket ελατηριων και μη προτεινομενου ζευγαρωματος. η βλαβη στα αμορτισερ σας δυστυχως προκληθηκε απο εκει..λυπουμαστε μα σε αυτην την περιπτωση παυει να ισχυει η οποια εγγυηση " αυτο περιμενω εγω λεω τωρα...την ακουω τη λυπητερη τι κανω? ¨1) να πλακωθω με την πεζω, 2) να πω αντε γεια σας και σεις, 3) ευκαιρια για aftermarket αναρτηση με τα ηδη υπαρχοντα ελατηρια? εδω καλειστε να βοηθησετε ολοι σας αν και εχω διαβασει τα θεματα σχετικα με την αναρτηση σε 207 rallye κτλ. λεω τον πονο μου και να με συγχωρεσετε αλλα ειδα οτι πολλα παληκαρια εχουν κανει το ιδιο χαμηλωμα μονο με ελατηρια και να φυλαχτουν και αυτοι!! ενας να την παταει και να προλαβαινουν οι υπολοιποι που λενε! αναμενω με ενδιαφερον απαντησεις.. ευχαριστω, τα λεμε | φίλε μου είχα και γω το ιδιο ακριβως προβλημα..εχω βαλει ελατηρια χαμηλωματοσ 3ποντα και εχω περιπου 20,000 κμ με αυτα..εδω και καιρο αρχισα να ακουω απο δεξια τουσ ιδιους ηχους με σενα στο 307 μου...πραγμα που επιδεινονωταν με τον καιρο μου ...και υποψιαζόμουνα τις αναρτησεις αλλα τελικα ηταν το μπρατσακι ζυγαριας....το αλλαξα και ολα οκ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2010, 08:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sasasj έγραψε: | Την τρίτη έβαλα τα ελατήρια της Eibach για χαμήλωμα στο LeMans μου.
Η πρώτη έσθηση όταν έκατσα στο κάθισμα, ήταν οτι ακουμπούσα στον δρόμο. Τόσο χαμηλό μου φάνηκε! Δεύτερη διαπίστωση όταν ξεκίνησα, ήταν οτι τα συγκερκιμένα ελατήρια είναι πιο μαλακά απο τα μαμά. Το κατάλαβα στην πρώτη ανωμαλία που βρήκα στον δρόμο και είπα μήπως ήταν ιδέα μου, αλλα δεν. Σε καθημερινά δρομολόγια που κάνω για την δουλειά μου, φανηκε καθαρά οτι τα ελατήρια είναι ένα κλικ πιο μαλακά απο τα τα μαμά!
Επίσης βοηθάνε πολύ το αυτοκίνητο στο απότομο φρενάρισμα απο πολλά km (πιο σταθερό), και πιο καλό κράτημα στις στροφές (με τα μαμά είχε την τάση για υπερστροφή και υποστροφή αναλόγος την περίσταση).
Γενικώς, μου άρεσαν πάρα πολυ σαν συμπεριφορά, εμφάνιση και επιδώσεις και δεν νομίζω να τα αλλάξω για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα αμάξι έχει 60000km και μέχρι τώρα είναι όλα μαμά. |
Φιλε μου καλορηζικα και καλοφορετα,
Θελω ομως να σε ρωτησω καποιες αποριες που εχω
(μιας και στα θεματα αναρτησης ειμαι ασχετος)
μεχρι στιγμης (τα) χρειαστηκα να φρεναρω απο 1 φορα απο κοφτη 5ης
και 2-3 απο 210+ μαλιστα η μια απο αυτες ηταν μεσα σε καμπη (γινεται στροφη ομως αν εισαι με τοσα)
δεν ενιωσα το "ψαρεμα" που λες
ισως βεβαια γιατι ημουν φορτωμενος (δεν ξερω αν αυτο παιζει ρολο)
ασχετο αλλα ευτυχως τα φρενα δεν με προδωσανε...
Αλλα σε στροφηλικι και σε αποτομο φρεναρισμα
πριν την εισοδο σε στροφη
νιωθω την ουρα σαν να εχει την ταση να "κινειται" δεξια αριστερα
(κατι αντιστοιχο αλλα σε αλλη κλιμακα ενιωθα και με το καπ που ειχα)
αυτο ειναι το "ψαρεμα" που αναφερεις?
στο στρηψιμο και με βγαλμενο esp
ο κωλος φευγει το ηδιο?
αν το παρακανεις εχει την "ταση" να σου διπλωνει?
(μια φορα το ειχα παρακανει και με τερμα αναποδο η ουρα ηταν στο αντιθετο ρευμα... ευτυχως που δεν με προδωσε το μοτερ και δεν ερχοτανε κανενας απο απεναντι... )
σε τετοιους ρυθμους πως το βλεπεις?
ειναι ποιο προβλεψημο η ποιο απολυτο?
Τελος κατι λιγο ασχετο,
αλλα στην πορτα δινει πιεσεις αναφεροντας οτι ειναι για τα brigestone
για τα κοντι σπορ κοντακτ ΙΙ που φοραω (δυστυχως μετα τις 15κατι χλμ την εχουνε ακουσει στερεωφωνικα)
κραταω τις ηδιες πιεσεις η τις αλλαζω?
υπ'οψιν εχω την πιεση που λεει τωρα στην πορτα
αλλα εχω 2psi κατω τα πισω (ισως ειναι ιδεα μου)
νομιζω ομως οτι εχει μια μικρη διαφορα ο κωλος
και δεν φευγει με την ηδια ευκολια που φευγει αν ειναι και τα 4 ηδια...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2010, 15:30:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν υπαρχη με την καμια με μαμα αμορτισερ κ ελατηρια χαμηλοματος να ναι πιο φιλικο στο οριο απ οτι με τα μαμα ελατηρια
οσο για την πιεση στα πισω ελαστικα ναι..αν εχεις την ιδια με μπρωστα ειναι πιο παιχνιδιαρικος ο κολος...με λιγο λιγοτερη 1-2 κραταει καλυτερα...
γενικα οσο πιο μαλ**α πλαινα τοσο περισοτερη πιεση θες για να στριψεις...βεβεα αυτο εχει τα μειον του στις ανωμαλιες κτλ του δρομου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|