Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:20:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Στελιο,βασει lbs τα ελατηρια καθονται στα 300kg/τροχο του 106 4 ιντσες! Απορω πως γινεται να επιμενεις οτι με αλλα αμορτισερ θα δουλευε! Ακομη και groupN τα ιδια σκ**α θα ηταν!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοώ οτι θα δούλευε με αλλά αμορτισέρ με πιο κοντό στέλεχος,οχι απαραίτητα με διαφορετικό bump.
Και δεν επιμένω "εγω",πολύ πρόσφατα ο Κυρλαγκιτσης έστησε αγωνιστικό με 200αρια και δουλευει και άψογα.
Αυτό βέβαια δεν συνεπάγεται οτι αν το κάθε βλαμμενο παει και τοΥ ζητήσει 800 λιμπρες,οτι θα του πει οτι δεν το κανει ή οτι δεν δουλευει.
Οτι θελει ο λαός δηλαδη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:36:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα στην προκειμενη,δε τερματιζαν τα αμορτισερ,αλλα τα ελατηρια...
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:39:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεδομένου οτι το ελατήριο εχει ελεύθερο μήκος σχεδόν μιάμιση φορά την διαδρομή του αμορτισέρ,αναλογισου που κάνατε μαλακiα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:44:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παλι,το ελατηριο,δεν εχει μεγαλυτερο συμπιεσμενο μηκος απο την ενεργο διαδρομη του αμορτισερ,ουτε καν ισο!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:46:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελεύθερο ( αρχικό) μήκος ελατηρίων 20cm (τελικό 19)
Η διαδρομή αμορτισέρ είναι κάπου στους 15-16 ρε μάστορα, ποια μιάμιση φορά?
Δηλαδή άμα είχα βάλει 18ρια ελατήρια θα ήταν καλα? Θα ακουμπούσε ο τροχός το θόλο...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Νοέ 2015, 23:53:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με ύψος ελατηριου 20 εκατοστά και διαδρομή εμβολου 15,πόσο ειναι,λιγότερο από 1μιση;
Απλά δεν σας έκοψε οτι μαλακωσαν τα Leda,η εύκολη σκέψη ήταν οτι ειναι λίγες οι λιμπρες...Αν είχατε προβλέψει σωστά,στο πρώτο σεταρισμα θα αφηνατε την αναρτηση να κρεμάσει και θα ανεβαζατε το κάτω πιατελο τοσο ωστε να μαζέψει τα κενά και να μην παιζει το ελατήριο ανάμεσα στα πιατέλα,πραγμα που φυσικά και δεν έγινε και οταν μαλακωσε το ελατήριο,αυτονόητο οτι μόλις πατούσε η καροτσα στο έδαφος και το ύψος να ειναι σαύρα.
Πυρηνική φυσική,ε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 00:01:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας υποθεσουμε οτι το αυτοκινητο δεν εχει αμορτισερ ή εστω οτι εχει απειρη διαδρομη,το ελατηριο απο τη στιγμη που καθεται το αυτοκινητο πανω του,συμπιεζεται κατα 10cm,στο μισο του μηκος δηλαδη. Ο Γιωργος προφορτισε το ελατηριο αναγκαστικα για να φερει το υψος σε λογικα πλαισια κανοντας το ελατηριο να χασει επιπλεον cm διαθεσιμης συμπιεσης...ποσα cm διαθεσιμα περισσευουν;
Δεν ειναι πυρηνικη φυσικη,"εμεις και ο κοσμος" πεμπτης δημοτικου ειναι.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 00:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολοκαίνουρια τα ελατήρια, αυτό ακριβώς όπως το είπες, έσφιξα πιατέλα κατέβασα και το λάστιχο ήταν στο φρυδάκι...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 07:27:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιώργο,ρωτάω αλλη μια φορά,μήπως και απαντήσεις...
Το ""μαγικο χαλί" των πρώτων ημερών βασικά πως έγινε πολύ μαλακό και τερματίζει για πλάκα;
Αν εξηγήσεις αυτό,ίσως συννενοηθουμε.
Περί λαστιχου στο φρυδακι,κατανοητό,αλλά ήθελες το χαμηλωμα,δεν ειναι κατι που δεν το αποζητουσες,σωστά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 07:51:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο, ο αρχικός ενθουσιασμός άρχισε να ξεθωριάζει όταν διαπιστωσα οτι σε εγκάρσιες ανωμαλίες κοπανούσε έντονα. Η αληθεια είναι οτι δεν ξαναείχα ποτέ coilover ωστε να έχω ένα reference. Ο στόχος μου, αν θυμάσαι ήταν να πάω ψηλότερα από το PS ύψος, δηλαδή γύρω στον ένα πόντο χαμηλότερα από μαμά, προσπαθώντας παράλληλα να εξαλείψω το προαναφερθέν κοπάνημα (νομίζω το είχαμε συζητήσει αρκετά και το είχαμε αποδώσει στο μεγάλο bump των αμορτισέρ). Αν δει κανείς ξανά τα προηγούμενα ( ανοιξιάτικα) ποστ, θα διαπιστώσει οτι το μέτρησα/ανέβασα/ρύθμισα ουκ ολίγες φορές. Κάπου εκεί η φαίνεται οτι τερμάτισε η προφόρτιση. Εϊναι χαρακτηριστικό οτι το πιατέλο με μεγάλη δυσκολία ανέβαινε πλέον, φυσικά χτυπώντας το με... σφυροκάλεμο σχεδόν. Το αυτοκίνητο έμεινε ακίνητο όλο το καλοκαίρι. Βγάζοντάς το για χειμώνα, με το που μπήκε δεύτερο άτομο συνοδηγός, έντονο κοπάνημα από τερματισμένες σπείρες, σε οποιαδήποτε μέτρια ανωμαλία... Αυτή ακριβώς είναι η... προιστορία και ξέρεις οτι δεν έχω λόγο να πω σαχλαμάρες, να κρύψω κάτι και να επιμείνω σε ένα πιθανό αρχικό λάθος ( αρχική καλή εντύπωση), σπρώχοντας και άλλους ενδεχομένως, στο ίδιο λάθος.
Όπως ανέφερα και πριν, κατά την τοποθέτηση έκανα ακριβώς αυτό που περιέγραψες, κάτι που έκανα και στα ελατήρια που έβαλα τώρα. Με τα τωρινά 18ρια ελατήρια, απλά έσφιξα τα πιατέλα με το χέρι ( στον αέρα οι τροχοι) και το αμάξι στάθηκε ψηλά μια χαρά όταν το κατέβασα.
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!


 206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1036 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 08:43:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην δεν υπαρχει κατι πιο λαθος απο το να προφορτιζεις το ελατηριο για να σηκωσεις το αμαξι....
η λεδα δεν ειναι μαπα απλα ειναι λαδιου (σκετο) και θελει λιγο πιο σκληρο ελατηριο για να δουλεψει σωστα...
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 09:40:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στεφανε φαντασου,εαν δεν ειχε προφορτισει τα ελατηρια ο Γιωργος,η αναρτηση θα ακουμουσε στα bump stop! Πιο σαυρα και απο εγγλεζικο ηταν 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 10:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην το πάτε ακριβώς με την αναφερόμενη σκληρότητα και θα εξηγήσω παρακάτω γιατί το λεω.
Το σίγουρο ειναι πως αφου το αμαξι "καθόταν" τόσο πολύ σε ηρεμία με το συγκεκριμένο μήκος ελατηρίου που μονο κοντό δεν ηταν σημαίνει οτι για χ λογους δεν ήταν το κατάλληλο. Αμα είναι να τερματίζει και να βροντάει...
Εχω δοκιμάσει στο saxo με ιδια αμορτισερ τα εξής και τα ταξινομώ κατα αίσθηση σκληρότητας από το πιο σκληρό:
1. apex 200lbs / 20cm
2. gaz 275lbs / 20cm
3. tein 250lbs / 22cm
και όσο παράλογο κι αν φαινεται τα apex ήταν τα πιο σκληρά. Αναφερόμενος στην αρχική μου πρόταση... νομίζω οτι μπορει να έχετε δίκιο και οι 2 μεριές.
ΥΓ. Το honeymoon period το χουμε περάσει οι περισσότεροι, ειδικά με πράγματα που αποκτήσαμε ενώ επιθυμούσαμε πολύ. Ο ενθουσιασμός, μας κάνει στην αρχή να μην βλέπουμε αντικειμενικά μια κατάσταση. Προσωπικά χαίρομαι ανθρώπους που ξέρουν να το παραδέχονται και δεν επιμένουν στην ξεροκεφαλιά τους λόγω εγωισμού. Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που επειδή κάποτε έγραψαν οτι τα 7 ποντα με μπιλστάιν (ισως μαυρα) ειναι τρομερά επιμένουν ακόμα, αυτο ειναι οτι χειρότερο σ' ενα φορουμ.
vive le sport μάγκες!
ΥΓ. Γιώργο (alfasud) καλά να πάθεις, έμπλεξες με τον κρυφολούλη τον τζεο που ταχαμ στρίβει τα βουνά και σε παρέσυρε... πέτα 4 χωνιά να γίνεις άνθρωπος και άσε τον τζεο πίσω σου χωρις οξυγόνο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 12:06:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
ΥΓ. Γιώργο (alfasud) καλά να πάθεις, έμπλεξες με τον κρυφολούλη τον τζεο που ταχαμ στρίβει τα βουνά και σε παρέσυρε... πέτα 4 χωνιά να γίνεις άνθρωπος και άσε τον τζεο πίσω σου χωρις οξυγόνο  |
Ψήνεται ψήνεται!!
Υ.Γ. Ο τζέο τα λεγε ο καημένος από την αρχή...
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 15:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ πλαγιοκοφτη,φροντισε να ερθεις στο νησι να σου δειξουμε πως στριβουν τα βουνα
Να χορτασει το ματι σου,φυστικιες,χασιματα,γιαμπ πανω στο απεξ,φουρκετες με αναποδη κλιση κλπ (με την ορολογια και μονο σιγουρα σ'εχω πεισει) 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Νοέ 2015, 16:16:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
di.vol (δημητρης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 01 Φεβ 2015 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Νοέ 2015, 23:24:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα παιδια. Για την ιστορια να πω πως τα 106-σαξο που υποτιθετε πως θα ετρεχαν στο ενιαιο το 2015 ειχαν-εχουν, οπως αναφερθηκε παραπανω, αναρτηση του Κυρλαγκιτση με 40αρι καλαμι και μαλακο ελατηριο νομιζω κατω απο 200 λιμπρες (θα το κοιταξω αυριο και θα σας πω) λογω του οτι διατηρουσαν τις μαμα ραβδους πισω. Μεχρι στιγμης δεν εχω εντοπισει κατι παραξενο και θα ελεγα πως λειτουργει πολυ καλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Νοέ 2015, 10:05:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο δελτιο της Ομαε εγραφαν για αναρτηση προδιαγραφες jamsport και ελατηρια 180-102 /60-50 με καλυμματα φυσουνες.Αν θυμαμαι καλα επρεπε να μεινει το ΟΕΜ μπρατσο αναρτησης (οχι στενα δηλαδη).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Νοέ 2015, 10:53:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιωργο,το μπρατσο δεν εχει να κανει με τα στενα
Παντως αμφιβαλλω πως για χρηση πιστας θα χρησιμοποιουσαν ελατηριο κατω απο 200lbs/in.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|