Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 00:27:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και γω το group but περιμενω αλλα αυτο πρεπει να το ξερω πριν ερθει κ βαλω το μπλοκε τι βαλβολινες κανουν....κ φυσικα να μην το φαω πριν την ωρα του οπως λες....
με σκαλωσες τωρα
βγαινει δισκατο για μας?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 01:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | σημερα μπηκαν οι σικολεν σιν5
22.5 ευρω το λιτρο
οι ελφ βγηκαν μετα απο 20000χλμ με ενα σπασιμο σαζμαν (δε τις αλλαξα μπηκαν ιδιες στο επομενο!!!) με πιστες με με με
ηταν ξανθες και μαλιστα ο μηχναικος με εκραξε που τις αλλαζα αφου ηταν μια χαρα
διαφορες με το καιρο βλεπουμε...παντωσ παρολο που ειναι 75-90 οι σικολεν δεν ειδα καμια διαφορα με αυτο το κρυο εξω στα πρωινα ξεκινηματα και αυτο μονο συν μπορω να πω οτι ειναι |
Αυτά τα ακούει κανένας 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 01:46:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | volvos έγραψε: | σημερα μπηκαν οι σικολεν σιν5
22.5 ευρω το λιτρο
οι ελφ βγηκαν μετα απο 20000χλμ με ενα σπασιμο σαζμαν (δε τις αλλαξα μπηκαν ιδιες στο επομενο!!!) με πιστες με με με
ηταν ξανθες και μαλιστα ο μηχναικος με εκραξε που τις αλλαζα αφου ηταν μια χαρα
διαφορες με το καιρο βλεπουμε...παντωσ παρολο που ειναι 75-90 οι σικολεν δεν ειδα καμια διαφορα με αυτο το κρυο εξω στα πρωινα ξεκινηματα και αυτο μονο συν μπορω να πω οτι ειναι |
Αυτά τα ακούει κανένας  |
εμενα βγηκαν μαυρες στο gt μετα απο ουτε 10000χλμ κ ο μηχανικος μου πε να χω το νου μου να τις αλλαζω συχνα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 13:10:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | volvos έγραψε: | σημερα μπηκαν οι σικολεν σιν5
22.5 ευρω το λιτρο
οι ελφ βγηκαν μετα απο 20000χλμ με ενα σπασιμο σαζμαν (δε τις αλλαξα μπηκαν ιδιες στο επομενο!!!) με πιστες με με με
ηταν ξανθες και μαλιστα ο μηχναικος με εκραξε που τις αλλαζα αφου ηταν μια χαρα
διαφορες με το καιρο βλεπουμε...παντωσ παρολο που ειναι 75-90 οι σικολεν δεν ειδα καμια διαφορα με αυτο το κρυο εξω στα πρωινα ξεκινηματα και αυτο μονο συν μπορω να πω οτι ειναι |
Αυτά τα ακούει κανένας  |
Αν εννοείς εμένα, το ότι βγήκαν ξανθές δε μου λέει κάτι. Ή όχι κάτι που μπορώ να βασιστώ με βεβαιότητα τουλάχιστον. Εάν το ΑΤΒ δε λιπαίνεται επαρκώς δε σημαίνει ότι το λάδι θα πρέπει να βγει ντε και καλά μαύρο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 15:52:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιαννη μη ψαχνεις να ανακαλυψεις το τροχο...δες τι εχουν γραφτει απο οσους φορανε τοσα χρονια quaiffe και κρινε αναλογα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 16:27:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω απ οτι κατλαβα δεν θελει κατι ειδικο αυτο το μπλοκε θελει καλες συνθετικες βαλβολινες οπως βαζω τωρα κ να τις αλλαζω νωρις...ειδη ομως τις αλλαζω το πολυ καθε 10000 χλμ...δεν πιστευω να θελει και πιο μπρωστα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 17:56:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον δεν καταλαβαινόμαστε
Δεν προσπαθώ να ανακαλύψω τον τρόχό, κοινώς δε ζητάω κάτι παράλογο.
Απλά, ασφαλείς ενυπώσεις από κάποιον που δοκίμασε την τάδε βαλβολίνη και είχε καλά αποτελέσματα τόσο για το ΑΤΒ όσο και το υπόλοιπο σασμάν.
Κι επειδή υπονοείτε διάφορα, εννοείται ότι πριν ποστάρω έκατσα και διάβασα με προσοχή όσα έχουν γραφτεί στο παρόν τόπικ. Αλλά δεν παρατήρησα να βγαίνει κάποιο συμπέρασμα ότι η Α βαλβολίνη είναι η top για την περίπτωσή μας (ΜΑ με ΑΤΒ). Άλλωστε αν υπήρχε κάτι γραμμένο και δοκιμασμένο με 1000% επιτυχία δεν εμπαινα καν στον κόπο να ρωτήσω.
Σύμφωνα με τα χαρτιά (ετικέτες κάθε προιόντος) τα καταληλότερα λιπαντικά για ΜΑ με ΑΤΒ φαίνεται να είναι τα 2 που ανέφερα παραπάνω. Η θεωρια από την πράξη όμως πολλές φορές διχάζεται. Λαμπρό παράδειγμα η amsoil MTG που τη δοκίμασα και μόνο ικανοποιητική δεν ήταν  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2008, 18:28:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει (κατά σειρά):
Motul Gear 300
Εlf TRP
LE 604
Motul Competition
Motul gear 300 και Elf TRP θα τις έβαζα στο ίδιο καζάνι. Ισως η motul να γρατζουνάει λίγο πιο πολύ τα πρωϊνά. Στα σκισίματα το ίδιο μου φάνηκαν. Και οι δύο βγήκαν ΟΚ.
Με τις LE απόλυτα ικανοποιημένος, την θεωρώ πολύ καλύτερη στην λειτουργία, χάνει όμως στην εκτίμηση αρκετών (επειδή είναι ορυκτέλαιο + πρόσθετα αντιτριβικά).
Πλέον φοράω Motul Competition εδώ και αρκετό καιρό και θα μείνω με αυτές. Τρομερή αίσθηση, τρομερές ιδιότητες, αλλά πρέπει να ξέρεις τί βάζεις και γιατί. Ο λόγος; 75w140! Αλλά μέχρι στιγμής έχουν αποδείξει τις ειδικές ιδιότητές τους στην πίστα και στο σκίσιμο (διορθώθηκαν πολλά μικροπροβληματάκια που είχα με τις αλλαγές) και δεν έχω δει να "κουράζεται" το σασμάν. Αλλά θεωρώ ότι καλύτερα μόνο για trackday car (επειδή δεν το έχω δοκιμάσει για κάθε μέρα).
Εν κατακλείδι: Για κάθε μέρα και με ATB θα έβαζα Εlf TRP (με τα σημερινά δεδομένα, περιμένοντας γνώμες και για τις Silikolene)
Για προχωρημένες καταστάσεις, δισκάτα μπλοκέ και μεγάλες απαιτήσεις, Motul Competition.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2008, 15:20:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως είναι δυνατόν να καταλάβουμε αν μια βαλβολίνη που χρησιμοποιούμε και δεν αλλοιώνεται από την χρήση, δεν είναι κατάλληλη για το ΑΤΒ μας 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2008, 17:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Τάσο
COOL ALEXIS προφανώς από τη μειωμένη ή κακή-περίεργη απόδοση του ΑΤΒ. Δεν είχα και ποτέ για να ξέρω αλλά φαντάζομαι πως όταν υπολειτουργεί ή παρουσιάζει συμπτώματα ανεπαρκους λίπανσης, το καταλαβαίνεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Δεκ 2008, 21:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα το ατβ επειδη εχει ισια γραναζια μικροτερες ανοχες και συναρμογες πιο σφιχτες αρα ζοριζει ας πουμε τη βαλβολινη περισσοτερο
χαρακτηριστικο παραδειγμα η ΧΧΧΧΧ που σε 3 αμαξι αβγηκε καταμαυρη και σε αθλια κατασταση. στον ενα δε απο τους 3 ειχε μπει 2 φορες με τη δευτερη στα 2-3000χλμ για να ξεπλυθει και καλα το σαζμαν απο παλιες βαλβολινες κλπ κλπ με αποτελεσμα μετα απο αλλα 2000χλμ να του σπασει το σαζμαν και να ξαναβγουν καταμαυρες.... μην αναφερουμε ονοματα δεν εχει σημασια οσοι διαβαζουν ξερουν την ιστορια...
οι σικολεν παντως αν και 90αρες μετα απο 600χλμ και ενα σκ στην αρκαδια στους -2 σταθερα εχει το ιδιο σιφτινκ με την ελφ ακομα και με 20ποντους χιονι πανω στο αμαξι...αυτο μονο καλο μπορει να ειναι για μια εμφανως πιο παχυρευστη βαλβολινη απο την ελφ ακομα και στην υφη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 16:15:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον μετα απο 2-3000χλμ με τις σικολεν
τελικα το σιφτινκ ειδικα πρωινα ειναι χειροτερο απο ελφ αισθητα.
εκει που με τη γαιδουροντιζα ειχα ξεχασει τι σημαινει να μη μπαινει 1η το πρωι με 0βαθμους το ξαναθυμηθηκα.
οχι κατι τραγικο αλλα θελει περισσοτερη δυναμη
γενικα οι ελφ ηταν καλυτερες σε χρηση πολης κλπ κλπ
τωρα σε θεμα αντοχης πιστας κλπ θα πρεπει να παω κανα μεγαρο για να δω διαφορες
αλλα δε ξερω ειλικρινα αν αξιζουν την επι2 τιμη τους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 18:41:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα ολα ειναι θεμα τιμης....τι να λεει αν η ταδε ειναι λιγο καλυτερες κ τις κρατας κ 10.000 χλμ παραπανω απο την στιγμη που τις αλλες μπορεις να βαλεις 2 φορες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 09:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
υπαρχει ενα θεμα με πιστα και γενικα σκισιμο πολυ ωρα με τα σαζμαν μας.
αν προστευουν παραπανω οι σικολεν ισως αξιζουν για ενα σιδεροφαγο
για ολους τους αλλους δε νομιζω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε εντάξει, εγώ τουλάχιστον κατατοπίστηκα και αποφάσισα τι θα βάλω μετά το rebuilt του σασμάν και την προσθήκη ΑΤΒ:
Kλασικά ΤRP! Αφήνω κι ένα ενδεχόμενο για ΜοtylGear300.
Άλλωστε όποια από τις 2 βάλω, καλυτερα από τις MTG θα είναι σίγουρα! Τώρα το πρωί για να μπει η 1η με το ψωφόκρυο που έχει στις Αφίδνες θέλω βαριοπούλα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 11:25:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οταν τις βγαλεις καλυτερα να μην εισαι εκει...
εγω και καταφρακτος ειχαμε παθει σοκ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 11:31:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | οταν τις βγαλεις καλυτερα να μην εισαι εκει...
εγω και καταφρακτος ειχαμε παθει σοκ  |
Eεεε ναι, λίγο δύσκολο αυτό
(γιατί εγώ θα τις βγάλω, αλλά ok θα φροντίσω να μην κοιτάω τη λεκανίτσα ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 20:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διαχωριστηκαν τα τοπικ για να ειμαστε ακριβείς μιας και άλλες οι απαιτήσεις ενός γραναζωτους διαφορικου και άλλες ενός δισκάτου
για τα δισκάτα βλ εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15173
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 22:16:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mάνθο, σόρρυ, αλλά δεν συμφωνώ με τον διαχωρισμό.
Μπορεί το ένα να είναι δισκάτο και το άλλο γραναζωτό, αλλά έχουν και τα δύο απαιτήσεις για πολύ καλές βαλβολίνες (άσχετα αν θέλει να βάλει κάποιος στο δισκάτο fm).
Αυτή την στιγμή (ξανα)γράφτηκε μια καλή βαλβολίνη στα δισκάτα που κάνει άριστα για γραναζωτά αλλά εδώ δεν φαίνεται.
Είναι προτιμότερο να γράφουμε για ΤΙ μιλάμε και να παραμείνουν και οι δύο αφού μιλάμε για στανταρ τις καλύτερες βαλβολίνες της αγοράς.
Δες το, αν νομίζεις τα ξαναενώνουμε και αυτό το μήνυμα θα αυτοκαταστραφεί
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 00:14:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ το βλέπουμε αυριο
τωρα δεν αντεχω 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|