Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 13:13:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κανονιζει ποσοτητα μιγματος μεσω του map.
Ο λ δεν δουλευει καν με το συγκεκριμενο προγραμμα.
Απλα σε περιπτωση που καταλαβει πυρακια μεσω knock sensor,κοβει λιγο αβανς. |
Επιβεβαιώνω..!
Διατηρεί πλούσιο το μίγμα κ δε λαμβάνει υπόψη τον "λ".
Οι διαφορές που βλέπεται από μοτέρ σε μοτέρ, στην σταθερή αναλογία μίγματος είναι λόγω Map. Σε άλλον μετράει πολύ αέρα σε άλλον λίγο. Επίσης δε διορθώνει συνέχεια χάρτες, όπως γίνεται με άλλα προγράμματα.
Τελευταία έχω βάλει πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο, τύπου Gr "N", με κόφτη στις 8.100, λαμβάνει υπόψη "λ", δίνει καλό αβανς κ κάνει σχετικά φτωχή χαρτογράφηση στο μίγμα για να περνάει ΚΤΕΟ. Νομίζω είναι το ιδανικό σε αυτό τον κινητήρα, μιας κ οικονομία κάνει κ διατηρεί στην ιδανική τομή τις επιδόσεις του. Από πειράκια είναι Οκ κ με απλή βενζίνα.
Εχω δοκιμάσει 2-3 προγράμματα + το PS, περισσότερο βενζίνα καίνε κ πειράκια βαράνε παρά επιδόσεις δίνουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 16:31:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GEMI έγραψε: | Pughell έγραψε: | Κανονιζει ποσοτητα μιγματος μεσω του map.
Ο λ δεν δουλευει καν με το συγκεκριμενο προγραμμα.
Απλα σε περιπτωση που καταλαβει πυρακια μεσω knock sensor,κοβει λιγο αβανς. |
Επιβεβαιώνω..!
Διατηρεί πλούσιο το μίγμα κ δε λαμβάνει υπόψη τον "λ".
Οι διαφορές που βλέπεται από μοτέρ σε μοτέρ, στην σταθερή αναλογία μίγματος είναι λόγω Map. Σε άλλον μετράει πολύ αέρα σε άλλον λίγο. Επίσης δε διορθώνει συνέχεια χάρτες, όπως γίνεται με άλλα προγράμματα.
Τελευταία έχω βάλει πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο, τύπου Gr "N", με κόφτη στις 8.100, λαμβάνει υπόψη "λ", δίνει καλό αβανς κ κάνει σχετικά φτωχή χαρτογράφηση στο μίγμα για να περνάει ΚΤΕΟ. Νομίζω είναι το ιδανικό σε αυτό τον κινητήρα, μιας κ οικονομία κάνει κ διατηρεί στην ιδανική τομή τις επιδόσεις του. Από πειράκια είναι Οκ κ με απλή βενζίνα.
Εχω δοκιμάσει 2-3 προγράμματα + το PS, περισσότερο βενζίνα καίνε κ πειράκια βαράνε παρά επιδόσεις δίνουν. |
Το PS ειναι μακραν το πιο γραμμικο ολων στο 1300αρι.
Σιγουρα καιει τ'αντερα του και δεν ειναι για να μπλεκεις σε μποτιλιαρισμα,την αποκριση που εχει ομως δεν την εχει κανενα aftermarket.
Και δεν ειναι να πεις οτι εχω δοκιμασει μονον ενα aftermarket...
Απλα το PS εχει το προβλημα οτι χωρις τον εκκεντροφορο αναβει παντα το check engine.Αν μπει ο εκκεντροφορος βεβαια,τερμα...Μετα ουτε φοβερη καταναλωση εχει,ουτε καμια δυσλειτουργια.
Α,επισης το PS κραταει και τις χαμηλοτερες θερμοκρασιες στο μοτερ,σε αντιθεση με ολα τα υπολοιπα που μετα απο 10 λεπτα σκισιματος το βεντιλατερ δεν λεει να σβησει.
volvos έγραψε: | σε pt52 του λεφ ηταν 13-13.5 δε θυμαμαι οριακοτατο
και σε μαμα 106 με σκουπα εξατμιση μονο επεφτε κατω απο 12 καπου 11.5-12 δε θυμαμαι στελιος τα εχει καπου γραμμενα
ο πεζο σπορτ παντα |
Αστο,ξεχνα το...
Εχω μιλησει με Στελιο και το μονο που μετρησαν με PS ηταν του Λεφου με τους 52αρηδες και ηταν οντως στο 13.
Δεν εχει μετρησει αλλο PS...
Το PS παιζει στο 12αρι,μετρημενο και προσφατα στα δυο μοτερ που προανεφερα,και στου Σταυρου το Saxo και σε πολλα ακομα.
kpsig έγραψε: |
Στέλιο αυτό δε νομίζω ότι γίνεται.
Ο knock sensor OK, να κόψει πυράκια, αλλά πως αλλάζει το καύσιμο ο χάρτης και ανταποκρίνεται σε ευρύ φάσμα εκκεντροφόρων δεν το καταλαβαίνω.
Ο Map sensor δύσκολα θα δώσει τόσο γρήγορα τα αποτελέσματα μέτρησης υποπίεσης που χρειάζονται, άσε που σε μπαμπούλες εκκεντροφόρους θα δείχνει άλλα αντί άλλων τουλάχιστον μέχρι τις 4000 στροφές -για αυτό ψάχνονται με άγραφους μέσα στο κουτί του Marelli.... και χάρτες Alpha N.
Ρε συ, μήπως αυτό το 13/1 που θυμάμαι ήταν από 16V με εκκεντροφόρο μπαμπούλα αλλά πρόγραμμα PS για Ν εκκεντροφόρο;;; |
Κωστα ο χαρτης αλλαζει το καυσιμο μεσω map και ποτενσιομετρου πεταλουδας.
Δεν χρειαζεται κατι αλλο...
Αναλογα με τους εκκεντροφορους αλλαζει και η υποπιεση στην εισαγωγη.
Επισης προγραμμα PS για N εκκεντροφορους δεν υπαρχει...
Μονον Citroen Sport για Ν και Citroen Sport για mini gr A(βλεπε Challenge). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 16:34:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
exoyn metrisei alekoykoy pes toy
logiko meta apo tosa amaksia na ksexnaei |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 17:21:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεκουκου αν θυμασαι καλα ηταν με πατημενο ρυθμιστη βενζινης στην μορσα οποτε λογικο να εδειξε κατω απο 12.
Οπως ειπα,εχει μετρηθει επανηλλειμενα λιγο πανω απο 12,ειτε με μαμα εκκεντροφορους,ειτε με οτιδηποτε αλλο μεχρι και mini gr A,ακομα και με μοτερ "υβριδιο". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 20:24:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με αντλία βενζίνης στα 3,1 bar λέτε να βγάζει πλουσιότερο ? Έβαλα τέτοια αντλία κ υποψιάζομαι κατανάλωση μεγαλύτερη από το νορμαλ. Το μαμά πόα bar δουλεύει ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Φεβ 2011, 00:28:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2.7 bar μετρας με το μανομετρο μπροστα στην μπεκιερα στα 1300αρια.
Περι μεγαλυτερης αντλιας παντως σιγουρα δεν χρειαζεται με aftermarket προγραμμα.
Εγω ειχα βαλει προληπτικα εναν εξωτερικο ρυθμιστη οταν ειχα το PS προγραμμα μαζι με τον εκκεντροφορο γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα εχει οριακο duty cycle για τα μπεκ οποτε για να αποφυγω να τα εχω συνεχως στο overrun,ανεβασα λιγο την πιεση στο 2,9.
Με αλλο προγραμμα ομως που σιγουρα δεν θα εχει τοσο αβανς,απιθανο να χρειαστει να ανεβασεις πιεση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 13:12:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O εξωτερικός ρυθμιστής που μπαίνει ? Μπορώ να βάλω έναν τέτοιο κ σε συνδυασμό με έναν μετρητή οξυγόνου-αέρα να φέρνω το μίγμα όπως θέλω ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 14:49:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοβεις τα επιστρεφομενα της μπεκιερας και τον παρεμβαλλεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 15:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία !! Που μπορώ να βγω ρυθμιστή please ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 15:33:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σου ελεγα αλλα εχει τοσους μεταχειρους σε διαφορα συνεργεια που δεν ξερω καν αν αξιζει να παρεις απο καταστημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 15:42:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελαν εχεις κανεναν υποψιν μαζι με μανονετρο?
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 15:48:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως οχι...
Με οργανακι ελαχιστες φορες εχω δει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 19:20:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν το χταποδάκι μπήκε κ είχε θέση για "λ" στον τελικό σωήνα στην φωτό δε φαίνεται-ειναι από κάτω. Οπότε τη θέση "λ" που έχει στον έναν σωλήνα θα βιδώσω έναν 2ο λ με widebrand κ με ρυθμιστή πίεσης θα φέρω το μίγμα εκείπου θέλω. Η τιμή του μεταχείρω μου βρήκε 78 € κ 40 € η τοποθέτηση σε εξατμισά.
Η διαφορά που δίνει είναι στις χαμηλές που θυμίζει 1600άρι μοτέρ. Ο θόρυβος άλλαξε έγινε πιο τραχύς κ στα ψηλά στιγγλίζει ένα πράμα..
Ερώτηση τώρα. Σκέφτομαι να ρυθμίσω βαλβίδες μόνος μου, ξέρει κανείς τις ανοχές με μα΄μά εκκεντροφόρο ? Κ επίσης να μου κάνει κ ένα σχετικό "σεμινάριο" με τι βγάζουμε πως φέρνουμε το ΑΝΣ στο rallye ?
Τέλος αξίζει να του βάλω εκκεντροφόρο ή όχι ?
Έχω διαβάσει όλα τα θέματα που αφορούν εκκεντροφόρους, piper, cam με 272-290 μοίρες κ έχω μπερδευτεί λίγο..
Thanks..!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος

ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 19:42:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοτέρ της εικόνας φοράς?
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 19:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι,το μοτερ στην εικονα ειναι απο την αγγελια που πηρε το χταποδι.
Γιαννη αν το ΑΧ που εχεις το πηρες ετοιμο(απο Κρητη και ειναι μαυρο;),τοτε νομιζω οτι φοραει ηδη εκκεντροφορο...
Αν το εφτιαξες εσυ,εγω προτεινω ανεπιφυλακτα τον gr N της Cat Cams για το 1300R.Σε συνδυασμο με το αντιστοιχο προγραμμα της PS,με "λογικο" κοστολογιο δυναμωνει παντου χωρις να χασει πουθενα και τραβαει χωρις κομπιασματα και πανω απο τις 7500.
Υποψιν βεβαια οτι χρειαζεσαι σωστη εξατμιση και εισαγωγη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 19:55:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΝ δεν φορας εκκεντρο και χωρις εξατμηση (τωρα βαζεις) πως βγαζεις 117 αλογα? 
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 20:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά το μοτεράκι το πήρα σκέτο κ φοράω 2 μήνες περίπου κ το είχα πάρει από Αθήνα. Είναι βελτιωμένο κ δυναμομετρημένο κατά τα λεγόμενα του παιδιού στα 117 hp. Του έχει κάνει rebuilt με μία ψιλοροική κ έφτιαξε το πρόγραμμα PS πάνω στο δυναμόμετρο αλλά λαμβάνοντας υπόψι τον λ΄.
Στο ΑΧ το φοράω 2 μήνες κ στο δρόμο πάει πλύ καλά με ροπή από τις 2.800-7.500+ κ κόφτη στις 8.200. Με άλλο πρόγραμμα που το είχα στην αρχή ήταν ψόφιο μέχρι τις 5000 rpn κ είχε ένα ξέσμασμα μέχρι τις 7.500.
Με το που του έβαλα το δικό του πρόγραμμα, πάει άνετα μέχρι 8.000 rpn κ σε μετρήσεις 0-100 που έκανα (με gps-phone) τις κάνει σε 8,81 sec και τα 100 km/h τα πιάνει στην 2α , 8.000 στροφές (φοράω μακρύ σασμάν.
Τελικιάζει με την 4η στις 7.800 κ 196 χιλ/ω μετρημένα με gps πάντα κ με την 5η ταξιδεύει χαλαρά με 5.000 στα 150 χιλ/ω. Καίει κοντά στα 9l/100 km.
Όλα αυτά αφού του έχω καθαρίσει μπεκ, πεταλούδες, map κ φίλτρο χοάνη με μπουζί NGK BKR6E. Πριν είχα μπερδέματα, σβησίματα κ διάφορες αρρυθμίες, αλλά με αυτά που διάβασα στο forum το έκανα πραγματικό rallye !!
Από εξάτμιση τώρα του έβαλα το χταπόδι που είπα, με σωλήνα 45άρα μέχρι τελικό από vts 1600 πίσω. Επίσης με το χταπόδι έσβησε οριστικά το λαμπάκι που άναβε (chek engine).
Δοκίμασα διάφορα τελικά κ κατέληξα σε αυτό, που κ καλή απόδοση έχει κ λιγότερο θόρυβο.
Από φρένα-αναρτήσεις βελτίωσα τα ήδη υπάρχοντα του ΑΧ κ έχω σκοπό το καλοκαίρι να τα αλλάξω όλα με αυτά του 16v.
Τώρα είμαι στη ρύθμιση βαλβίδων κ πριν ξεκινήσω θα ήθελα τις συμβουλές σας. Για εκκεντρα απλά το σκέφτομαι αν μου συστήνατε κάποια κ αν είχα σοβαρά οφέλη.
Σκοπός μου είναι να το φτιάξω μέχρι να μου κάνει το οριστικό "κλικ" κ να το κρατήσω για πολλά χρόνια.
Ευχαριστώ παιδιά, περιμένω συμβουλές .!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 23:22:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω ποσο purist εισαι και αν εχεις την ορεξη και την υπομονη να ανεχεσαι τις ιδιοτροπιες του TU2,παντως αν εχεις δευτερο αυτοκινητο και αυτο δεν αποτελει το καθημερινο σου οχημα,αυτο που σου προτεινα ειναι οτι πιο overall...
Εδω μεσα σχεδον οι περισσοτεροι παλιοι ξερουν τι μλκας ειμαι με τα 1300αρια Rallye και ποσο τα αγαπαω...Δυστυχως το δικο μου το εδωσα απο λαθος εκτιμηση της στιγμης και ακομα το μετανιωνω.
Αν το ζητουμενο σου βεβαια ειναι το γκαζι,τοτε μην το σκεφτεσαι καν για παραπανω απο το 1300αρι μοτερ,αν παλι οχι,και αυτο που ζητας ειναι καθαρη οδηγικη απολαυση,τοτε ακουσε με και δεν θα χασεις.
117 αλογα δεν εχει με τιποτα,ουτε καν και με αλλαγμενο εκκεντροφορο...
Σε μαμα μορφη,σε Maha 3000,αυτα τα μοτερ βγαζουν καπου στα 95 αλογα,ισως οριακα λιγο παραπανω.
Κρινωντας απο την διαφορα που ειχε στο γκαζι το πρωτο μου 1300αρι με το δευτερο που ειχα παρει(που ηταν μαμα και σε αρκετα κακο χαλι),το πρωτο μου που φορουσε ολο το πακετο προγραμματος/εκκεντροφορου(gr N),χταποδι,κλπ,κλπ,πολυ εμπειρικα και χονδρικα πιστευω οτι θα εβγαζε καπου στα 105,αντε λιγο παραπανω,στο ιδιο δυναμομετρο οπου το αλλο εβγαλε 87 αλογα.
http://i167.photobucket.com/albums/u146/kanesaxo/Copyof12.jpg
Οποτε με μια σωστη κεφαλη(στο δικο μου δεν την ειχα σκαλιξει,πλην πλανισματος) οριακα ισως αγγιξει τα 110 αλογα σε Maha.
Ο λογος που δεν σου προτεινω να πας για περισσοτερα ειναι οτι θα μπλεξεις ασχημα...
Εχω δει παμπολλα παραδειγματα βελτιωμενων 1300 και κανενα δεν δουλευει τοσο γραμμικα οσο ενα καλο Ν.
Απλα το μεγαλο πλεονεκτημα με μοτερ τετοιου επιπεδου ειναι οτι δεν χρειαζεται ιδιαιτερη συντηρηση και το φασμα του ειναι εντελως εκμεταλλευσιμο οπως ακριβως και στο μαμα μοτερ,με την διαφορα οτι λογο του προγραμματος της PS δουλευει ακομα καλυτερα και απο το μαμα στις χαμηλομεσαιες.
Τωρα βεβαια ειναι θεμα δικο σου το τι θες και τι σου λειπει απο το αυτοκινητο σου οποτε ο τελικος λογος ειναι δικος σου.
Υ.Γ. Βρες επειγωντος ενα σασμαν με κλειστες σχεσεις και 13/59.Αν ταξιδευεις,απλα βαλε μια μακρια 5η.
Υ.Γ.2 Οι βαλβιδες του χρονιζονται 20/40 και με διαφοροποιημενο διακενο δεν θα δεις κατι διαφορετικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος


 Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 23:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | .. Οι βαλβιδες του χρονιζονται 20/40 και με διαφοροποιημενο διακενο δεν θα δεις κατι διαφορετικο. |
20 εισαγωγης - 40 εξαγωγης
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2011, 23:55:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
20-40 Οκ. Πως φέρνω τώρα το ΑΝΣ για να μείνουν ελεύθερες οι βαλβίδες ? Έχω ρυθμίσει πολλές μοτοσυκλέτες με το γνωστό φίλερ κ κόντρα παξιμάδι, κάπως έτσι δεν είναι κ σε αυτόν τον κινητήρα ?
Επίσης Στέλιο θα σ ακούσω κ δε θα το σκαλίσω άλλο το μοτέρ. Άλλωστε για να το στρώσω μέχρι εδώ, ραναλντί, αρρυθμίες κλπ. είδα κ έπαθα-καθηγητής έγινα.. Πλην όμως τώρα που το βόλταρα για μελέτη με το χταπόδι πάνω, ακούω ότι αδειάζει πιο αργά τα καυσαέρια (ακούγεται στις αλλαγές ταχυτήτων) στις πολύ ψηλές. Μάλλον θα βάλω 47 σωλήνα με μπομπέ μεσαίο για να αδειάζει πιο γρήγορα κ να ησυχάσει κ λίγο ακόμα.
Μία ερώτηση επίσης ακόμα. Το λαμπάκι έσβησε τελίως σε τι να οφείλεται ? Κάπου διάβασα ότι με πιο άγριο εκκεντροφόρο κ πρόγραμμα ps -σβήνει το λαμπάκι, αυτό σημαίνει ότι "στρώνει" το μίγμα σε πιο πλούσιο με τους άγριους εκκεντροφόρους ? Μέχρι να βάλω halmeter θα μένω με την απορία για το τι μίγμα έχω. Τα μπουζί βγαινουν μαύρα εσωτερικά κ μέσα τους με άσπρη ακίδα πάντως.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την GEMI στις Κυρ 06 Μάρ 2011, 00:19:43, 4 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|