Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 20:02:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Ο μόνος λόγος που θα έπρεπε να σε χαλάσει στην εν λόγω μετατροπή είναι το κόστος. Από εκεί και ύστερα σε διαβεβαιώ υπεύθυνα ότι το αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και λειτουργικότητα είναι ίδιο με πριν. Καλύτερο αν σκεφτείς την αμεσότητα στο γκάζι.
Πέρα από αυτό, χωρίς να αλλάξεις εγκέφαλο μπορείς να βγάλεις πάνω-κάτω τα ίδια άλογα, με μόνη υποχώρηση την αμεσότητα του γκαζιού. Αυτό κάνει ίσως την διαφορά μεταξύ πολεμικής μηχανής με το δυνατό αυτοκίνητο. Την ίδια δύναμη θα έχουν αλλά το ένα θα έχει ξεσπάσματα (με την μηχανική πεταλούδα) και θα είναι πιο "άγριο" ενώ αυτό με την ηλεκτρική θα είναι πιο ήπιο, θα έχει την δύναμη, αλλά θα βγαίνει πιο ομαλά στον δρόμο ενώ τα συμπτώματα που σου έχει τώρα (το μικρό "lag" που έχει στα ξεκινήματα το αυτοκίνητο) θα μείνουν περίπου ίδια (πάντα μικραίνουν όσο ανεβαίνει η δύναμη αλλά δεν εξαφανίζονται και τελείως).
Αυτά.
Το ύψος της ιπποδύναμης πάντως φτάνει με ηλεκτρική πεταλούδα γύρω στα 170-175 άλογα ενώ με την μηχανική ανεβαίνει κι'άλλο γιατί έχεις επιλογές μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής, ροική εξέλιξη πεταλούδας, ροϊκής πολλαπλής κλπ κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα |
Τάσο σήμερα μίλησα με τον μηχανικό σου και μου είεπ ότι αν δεν αλλάξω εγκέφαλο και εάν δεν αλλάξω πεταλούδα από ηλεκτρική σε μηχανική η κορυφή θα είναι 135 άλογα. από εκεί και πάνω το μοτερ στεγνώνει κτλ κτλ.
Δεν ξέρω αν ισχύει απλά σας αναφέρω τι μου είπε.
Δεν μου το προτείνει γιατί μετά θα θέλω και άλλο λίγο, οπότε θα έχω πετάξει λεπτά. Μου είπε να παω κατευθείαν σε μιά λ΄ση σαν την δική σου.
Κατι τελευταίο. το αμάξι σου έχει κλιμα , ή αιρ κοντισιον ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 21:06:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | συγνωμη για να καταλαβω κατι.
εγω που εχω gti με αισθητηρες βροχης,φωτων,ηλεκτρονικο κλιματισμο,ιμομπιλαιζερ,τριπ κομπιουτερ και λοιπες ηλεκτρονικες ευκολιες ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΓΚΕΦΑΛΟ και να τον συνδυασω με μηχανικο γκαζι??????? ποοοοοολυ χλωμο.
μην ξεχνατε οτι ο sidobre δεν εχει ουτε κλιματισμο....ειναι πιο παλιο μοντελο ...............
αρα κυριοι προσγειωθειτε δεν υπαρχει εγκεφαλος που θα λειτουργησει ολα αυτα σε 206. αν θελετε να τα καταργησετε τι να πω γιατι τα πληρωσατε?και μακαρι οποιος το κανει αυτο απλα να τα καταργησει χωρις να δημιουργησει και αλλα προβληματα! | Ααααααχχχχχ τι θα κάνω με σένα !!
Ο εγκέφαλος του κινητήρα τι δουλεία έχει με όλα αυτά εεεεεε???
Όλα αυτά που είπες τα ελέγχει το BSI το μόνο που θέλει είναι μια παράκαμψη για το συμπιεστή όλα τα άλλα λειτουργούν !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 21:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μην ξεχνατε οτι ο sidobre δεν εχει ουτε κλιματισμο....ειναι πιο παλιο μοντελο ............... |
Εγώ φέτος στις Ροβιές κάτι άλλο θυμάμαι... Δεν έχει αυτόματο κλιματισμό, απλά A/C και μπορώ να πώ ότι μου φάνηκε πως είτε δουλεύει είτε όχι, το αμάξι δεν χάνει σε επιδόσεις 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 22:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αργυρη εγω ειμαι απο χωριο
δηλαδη δεν εχουν καμια παρεμβολη το εγκεφαλακι της bsi με αυτο για αεροσακους τον εγκεφαλο του κινητηρα και με την πλεξουδα -ο sιdobre ειχε αλλαξει και αυτη-?
και παλι ομως δεν το πιστευω οτι δεν θα υπαρχουν επιπλοκες με τοσο ευαισθητα ηλεκτρονικα ...
αλλα αμα επιμενεις λεω να παω για αρμεγμα απο αυτο ξεεεεεεεεεεεεερω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Νοέ 2004, 11:37:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δουλεύει κανονικά χωρίς πρόβλημα !!
Ο Τάσος μόνο πλεξούδα κινητήρα έχει αλλάξει και τίποτα άλλο !
Όσο για το άρμεγμα μπεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Νοέ 2004, 20:31:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή θες να μου πεις οτι με ολες αυτες τις ηλεκτρικές αηδίες που εχει το δικό μου ,εχω την ιδια πλεξούδα με sidobre και οτι αμα βάλω πλεξούδα-πεταλούδα απο ραλλύ θα λειτουργούν ολα πλην ιμομπιλαιζερ????????
μπεεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Νοέ 2004, 20:36:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο πρωτο μπε εχεις ενα ε παραπανω....αν δεν ξερεις εσυ να μιλας προβατισια δεν μπορεις να μας παραπληροφορεις ολους ενταξει?????

Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 09:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | dηλαδη θες να μου πεις οτι με ολες αυτες τις ηλεκτρικες αηδιες που εχει το δικο μου εχω την ιδια πλεξουδα με sidobre και οτι αμα βαλω πλεξουδα-πεταλουδα απο ραλλυ θα λειτουργουν ολα πλην ιμομπιλαιζερ????????
μπεεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε μπεεεε |
ΔΕΝ θα βάλεις πλεξούδα από ραλλύ. Θα βάλεις την πλεξούδα που δίνει η φίλη σου η Peugeot Sport για το 206 Cup, που είναι ειδικά για Multiplex!!! Και αυτή θα κάνει την δουλειά που πρέπει για να μετατρέψει τις συνδεσμολογίες από Bosch σε Μarelli. Aπό εκεί και ύστερα, η BSI σου θα κάνει όλα τα ηλεκτρονικά σου να δουλεύουν όπως σήμερα ενώ ο Marelli σου θα κάνει τον κινητήρα σου να βγάλει φτερά... Σαν το redbull ενα πράγμα.
Για να μην μπερδεύεστε, υπάρχουν οι εξής εγκέφαλοι: Εγκέφαλος ανάφλεξης (Bosch, Marelli κλπ), εγκέφαλος αυτοματισμών (BSI), εγκέφαλος αερόσακων (κάτω από το χειρόφρενο, εγκέφαλος ABS που είναι μπροστά δεξιά στον χώρο του κινητήρα όπως τον κοιτάς δίπλα στην μπαταρία.
Αρα η απάντηση που ψάχνεις είναι: Ναι δουλεύει και σε εσένα η λύση αυτή χωρίς κανένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά σου και θα δουλεύει ΑΨΟΓΑ. Ηδη υπάρχει, όπως έχουμε πει και αλλού, ένα 307 με την συνταγή την δική μου, με multiplex και δουλεύει πάρα πολύ καλά!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 13:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο αυτό το 307 ποιο είναι;
Υπάρχει πουθενά δημοσιευμένο(περιοδικά, forum) το θέμα αυτού του 307; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Νοέ 2004, 23:08:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως ειναι μπορντώ και αυτος που το εχει ειναι ο κύριος που θα μου αλλάξει το σαζμάν στην εγγύησηηηηηηηη??????
μπεεεε
Πάντως Sidobre ακριβώς αυτο που είπες έψαχνα.... Πως θα αλλάξει η συνδεσμολογίαααα με εσωσες τωρα ειμαι ενα πρόβατο που πετααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|