PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207-καπνος απο λαδια (απο την εξατμιση)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 13:27:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα μοντελα του 2007 ειχαν προβλημα με την κεφαλη του μοτερ....

και αν το μοτερ εχει αυτο το προβλημα που ειχε και το δικο μου και ειναι στο φασμα που εχει δωσει η πεζο σου το αλλαζουν στην εγυηση !
ψαξε να το δεις αυτο ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 16:47:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρχικα να ευχαριστήσω και τους δυο για το ενδιαφερον μιας και αφου ειστε παθοντες μπορειτε να με βοηθησετε. Να πω πως με το castrol απο τα πρωτα 100 χιλιομετρα που του εκανα ειδα διαφορα σε οτι αφορα την ηχο του μοτερ, θα ελεγα πως εχει ησυχασει. Για το θεμα της τουρμπινας ο μηχανικος που το ειδε καθως ξηλωσε πολυ πραμα κοιταζοντας εσωτερικα μου ειπε πως φαινεται σε αρκετα καλη κατασταση. Οσον αφορα τα περι αντικαταστασης μοτερ να ξαναπω οτι το αμαξι ειναι 5 χρονων υπαρχει περιπτωση να κατσουν να καλυψουν εστω και 1 ευρω, εκτος και αν εχει τυχει σε πολλα ατομα το εν λογο προβλημα και ειναι εξερεση το συγκεκριμενο ζητημα.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 23:51:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marios_207_GT έγραψε:
Αρχικα να ευχαριστήσω και τους δυο για το ενδιαφερον μιας και αφου ειστε παθοντες μπορειτε να με βοηθησετε. Να πω πως με το castrol απο τα πρωτα 100 χιλιομετρα που του εκανα ειδα διαφορα σε οτι αφορα την ηχο του μοτερ, θα ελεγα πως εχει ησυχασει. Για το θεμα της τουρμπινας ο μηχανικος που το ειδε καθως ξηλωσε πολυ πραμα κοιταζοντας εσωτερικα μου ειπε πως φαινεται σε αρκετα καλη κατασταση. Οσον αφορα τα περι αντικαταστασης μοτερ να ξαναπω οτι το αμαξι ειναι 5 χρονων υπαρχει περιπτωση να κατσουν να καλυψουν εστω και 1 ευρω, εκτος και αν εχει τυχει σε πολλα ατομα το εν λογο προβλημα και ειναι εξερεση το συγκεκριμενο ζητημα.


NAI υπαρχει οδηγια απο την peugeot οτι αν το μοτερ σου καει καποιο συγκεκριμενο λαδι και πανω και αφου κανουν καποιες μετρησεις να σου αλλαξουν καπακι και αν το προβλημα δεν φτιαξει το μοτερ η αναλογα το ποσο πολυ λαδι καει με την μια το μοτερ οπως εγινε και σε εμενα αν διαβασεις το θεμα μου .
το μοτερ μου το αλλαξαν στα 3 χρονια σχεδον !
ψαχτω !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 23:58:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημητρη οταν λες ολο το μοτερ, σου αλλαξαν και περιφερειακά πχ το τουρμπο, ή μονο κορμο και ξαναβαλαν τα περιφερειακα σου?



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 16:04:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Δημητρη οταν λες ολο το μοτερ, σου αλλαξαν και περιφερειακά πχ το τουρμπο, ή μονο κορμο και ξαναβαλαν τα περιφερειακα σου?


μονο το μοτερ πιο πισω εχω φωτο με το μοτερ μου για να δεις τι ακριβως ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 20:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αρχικα να ευχαριστήσω και τους δυο για το ενδιαφερον μιας και αφου ειστε παθοντες μπορειτε να με βοηθησετε. Να πω πως με το castrol απο τα πρωτα 100 χιλιομετρα που του εκανα ειδα διαφορα σε οτι αφορα την ηχο του μοτερ, θα ελεγα πως εχει ησυχασει. Για το θεμα της τουρμπινας ο μηχανικος που το ειδε καθως ξηλωσε πολυ πραμα κοιταζοντας εσωτερικα μου ειπε πως φαινεται σε αρκετα καλη κατασταση. Οσον αφορα τα περι αντικαταστασης μοτερ να ξαναπω οτι το αμαξι ειναι 5 χρονων υπαρχει περιπτωση να κατσουν να καλυψουν εστω και 1 ευρω, εκτος και αν εχει τυχει σε πολλα ατομα το εν λογο προβλημα και ειναι εξερεση το συγκεκριμενο ζητημα.


NAI υπαρχει οδηγια απο την peugeot οτι αν το μοτερ σου καει καποιο συγκεκριμενο λαδι και πανω και αφου κανουν καποιες μετρησεις να σου αλλαξουν καπακι και αν το προβλημα δεν φτιαξει το μοτερ η αναλογα το ποσο πολυ λαδι καει με την μια το μοτερ οπως εγινε και σε εμενα αν διαβασεις το θεμα μου .
το μοτερ μου το αλλαξαν στα 3 χρονια σχεδον !
ψαχτω !!!



Σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τη διάθεση σου να βοηθήσεις, αλλα δεν τα βλέπω και πολύ καλα τα πράγματα. Σήμερα πήγα από τη Lion και κάναμε μια κουβέντα, αρχικά μου είπαν να πάω 11 Μαϊου για μέτρηση, δεύτερον σε συζήτηση με έναν υπεύθυνο εκεί μου έδωσε να καταλάβω πως πολύ δύσκολα περνιέτε ένα μοτέρ στην εγγύηση, κι αυτό γιατί θέλουν χαρτιά από όλα τα σερβις, δεν φτάνει μόνο το book service και σκεφτείτε πως στο αυτοκίνητο μου τα 2 πρώτα έτη έκανε σερβις σε εξουσιοδοτημενο απο εκεί και πέρα το 2010 έκανε εκτος (χωρις να υπάρχει σφραγίδα στο βιβλίο) και το 2011 έκανε σε εξουσιοδοτημένο για το 2012 την αλλαγή λαδιών την έκανα πάλι εκτός πρόωρα κιόλας λόγο του προβλήματος που βλέπω να υπάρχει, τι να πώ μακάρι να είναι όλα καλά και να μην χρειαστώ τίποτα γιατί αν χρειαστώ βλέπω να το βάφω μπλε και βουρ για Πειραιά μεριά. Ένα μόνο σχόλιο έχω να κάνω, όλη αυτή η κατάσταση είναι άδικη, γιατί εφόσον υπήρχαν προβληματικοί κινητηρες έπρεπε να γίνει ανάκληση και όχι να παίζουμε κορόνα γράμματα για το ποιοι θα αλαχτούν.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 07:58:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marios_207_GT έγραψε:
nOkpos έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αρχικα να ευχαριστήσω και τους δυο για το ενδιαφερον μιας και αφου ειστε παθοντες μπορειτε να με βοηθησετε. Να πω πως με το castrol απο τα πρωτα 100 χιλιομετρα που του εκανα ειδα διαφορα σε οτι αφορα την ηχο του μοτερ, θα ελεγα πως εχει ησυχασει. Για το θεμα της τουρμπινας ο μηχανικος που το ειδε καθως ξηλωσε πολυ πραμα κοιταζοντας εσωτερικα μου ειπε πως φαινεται σε αρκετα καλη κατασταση. Οσον αφορα τα περι αντικαταστασης μοτερ να ξαναπω οτι το αμαξι ειναι 5 χρονων υπαρχει περιπτωση να κατσουν να καλυψουν εστω και 1 ευρω, εκτος και αν εχει τυχει σε πολλα ατομα το εν λογο προβλημα και ειναι εξερεση το συγκεκριμενο ζητημα.


NAI υπαρχει οδηγια απο την peugeot οτι αν το μοτερ σου καει καποιο συγκεκριμενο λαδι και πανω και αφου κανουν καποιες μετρησεις να σου αλλαξουν καπακι και αν το προβλημα δεν φτιαξει το μοτερ η αναλογα το ποσο πολυ λαδι καει με την μια το μοτερ οπως εγινε και σε εμενα αν διαβασεις το θεμα μου .
το μοτερ μου το αλλαξαν στα 3 χρονια σχεδον !
ψαχτω !!!



Σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τη διάθεση σου να βοηθήσεις, αλλα δεν τα βλέπω και πολύ καλα τα πράγματα. Σήμερα πήγα από τη Lion και κάναμε μια κουβέντα, αρχικά μου είπαν να πάω 11 Μαϊου για μέτρηση, δεύτερον σε συζήτηση με έναν υπεύθυνο εκεί μου έδωσε να καταλάβω πως πολύ δύσκολα περνιέτε ένα μοτέρ στην εγγύηση, κι αυτό γιατί θέλουν χαρτιά από όλα τα σερβις, δεν φτάνει μόνο το book service και σκεφτείτε πως στο αυτοκίνητο μου τα 2 πρώτα έτη έκανε σερβις σε εξουσιοδοτημενο απο εκεί και πέρα το 2010 έκανε εκτος (χωρις να υπάρχει σφραγίδα στο βιβλίο) και το 2011 έκανε σε εξουσιοδοτημένο για το 2012 την αλλαγή λαδιών την έκανα πάλι εκτός πρόωρα κιόλας λόγο του προβλήματος που βλέπω να υπάρχει, τι να πώ μακάρι να είναι όλα καλά και να μην χρειαστώ τίποτα γιατί αν χρειαστώ βλέπω να το βάφω μπλε και βουρ για Πειραιά μεριά. Ένα μόνο σχόλιο έχω να κάνω, όλη αυτή η κατάσταση είναι άδικη, γιατί εφόσον υπήρχαν προβληματικοί κινητηρες έπρεπε να γίνει ανάκληση και όχι να παίζουμε κορόνα γράμματα για το ποιοι θα αλαχτούν.
+1000 φιλε μου αλλα ελλαδα εισαι ! αν δεν εχει σωστο αντιπροσωπο τι περιμενεις !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 09:55:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πραγματικα ρε γαμοτο τι να πω... τα βλεπω ολα αυτα και στεναχωριεμαι απο την μια, και απο την αλλη αναρωτιεμαι αν αυτο ειναι το μελλον των αυτοκινητων-κινητηρων..

και εξηγω τι εννοω, ο mechanic εχει απολυτο δικιο που λεει οτι οι νεοι κινητηρες που εχουν 500 περιφεριακα πανω ειναι ΠΟΛΥ πιο ευαισθητοι και το θεωρο λογικο, ΑΛΛΑ οταν βλεπω κινητηρες με 30.000 χλμ, με 45.000χλμ και με 65.000χλμ να καινε 1 λιτρο λαδι στα 1000 χλμ και να πηγαινουν για αλλαγη κινητηρα Ε ΑΥΤΟ δεν ειναι ευαισθησια, αυτο ειναι μη ετοιμη-ορημη τεχνολογια... σε λιγο θα τα κανουμε τα αμαξια μιας χρησης, θα τα παιρνεις για ενα ςξαμηνο και μετα πεταμα... Rolling eyes


δηλαδη βλεπω ραλομοτερ και ακομα και απο 206 να φτανουν 200.000 χλμ και να ειναι οχι μονο απροβληματιστα (στον κινητηρα ) αλλα να μην καινε λαδι και να βγαζουν ακομα τα εργοστασιακα τους αλογα! Οκ , το ΤΗΡ εχει τουρμπο που συνεπαγεται καμια 30αρια περιφερειακα , και βγαζει 150 αλογα οχι 120 (106 rally) αλλα αν ειναι για 30 αλογα να κανω τους θαλαμους καυσης μου ζαγρε και τριπιους και να καινε λαδι στα 30.000χλμ ε οχι...

και μεκανικ μην πεις οτι φταιεει ο οδηγος, γιατι το ξερεις πολυ καλα οτι ενα ραλακι αν το παρεις με 0 χλμ και τα πρωτα 30.000 χλμ τα κανεις στους κοφτες το μοτερ του μετα το πολυ πολυ να καιει 100ml λαδι στα 5.000χλμ... δεν θα βγει off για αλλαγη μοτερ,
αρα ο οδηγος δεν φταιει ειδικα οταν βλεπεις παιδια σαν τον NOkpo να λενε οτι το ειχαν απο πρωτο χερι και το προσεχαν σαν τα ματια τους.


και στο φιναλε, 150 αλογα δεν ειναι αλογακια οπως ειπαν τα παιδια ΑΛΛΑ δεν ειναι και 200 ! να πεις οτι το εχεις ξεζουμισει...
και ξερετε γιατι 150 δεν ειναι πολλα για ενα 1600?

ΓΙΑΤΙ:
1ον - 150 βγαζει ο τακης , ο νικολας και ο βολβος (λαστ γιαρ) με TUJP4 , οκ με φτιαγμενο μοτερ συμφωνω αλλα ειναι τοσο καλοβελτιομενα ολα που καλιστα θα μπορουσαν να ειναι απο το εργοστασιο ετσι, οδηγησημα 24/7 χωρις προβληματα (αφου μπηκε το καταληλο προγραμμα και εστρωσαν) και χωρις ακομα να καινε λαδια. KAΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!

2ον - 160-170 νομίζω εβγαζε ο 1600 vtech στο honda civic του 97'
μοτερ που αν το βρεις σε αμαξι πανω ακομα και τωρα το 2012 θα ειναι το μαμα με 200.000 χλμ θα βγαζει τα ιδια αλογα με τοτε και δεν θα καιειε και λάδι... μετα μου λετε για κινητηρες... Rolling eyes
ΠΑΛΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!


αρα 150 αλογα δεν ειναι πολλα για 1600 μοτερ ειδικα τουρμπο


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 10:52:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα με τα νούμερα Laughing Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 11:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα με τα νούμερα Laughing Laughing


χχααχαχαχα μας τα χεις σπασει με τα νουμερα μου! δικα μου ειναι οτι θελω τα κανω! Wink

γιατι τι δεν σου αρεσε απο αυτα που ειπα?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 12:26:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Steve έγραψε:
Εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα με τα νούμερα Laughing Laughing


χχααχαχαχα μας τα χεις σπασει με τα νουμερα μου! δικα μου ειναι οτι θελω τα κανω! Wink

γιατι τι δεν σου αρεσε απο αυτα που ειπα?


εγω να συμφωνησω η θα πεσουν να με φανε καποια ατομα απο εδω μεσα παλι ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 12:29:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Steve έγραψε:
Εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα με τα νούμερα Laughing Laughing


χχααχαχαχα μας τα χεις σπασει με τα νουμερα μου! δικα μου ειναι οτι θελω τα κανω! Wink

γιατι τι δεν σου αρεσε απο αυτα που ειπα?


εγω να συμφωνησω η θα πεσουν να με φανε καποια ατομα απο εδω μεσα παλι ?


εσυ αγορι μου εισαι ο μονος που δικαιουτε να μιλαει ! με αλλαγη κινητηρα στις 30.000 χλμ...

αν και τυχερος μεσα στην ατυχεια σου!! στο καλυψαν εγγυηση αλλιως οχι μονο την σαυρα θα πουλουσες... και το πουλι θα εβγαζες στο κλαρι.. Cool Laughing


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 13:40:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nOkpos έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
nOkpos έγραψε:
marios_207_GT έγραψε:
Αρχικα να ευχαριστήσω και τους δυο για το ενδιαφερον μιας και αφου ειστε παθοντες μπορειτε να με βοηθησετε. Να πω πως με το castrol απο τα πρωτα 100 χιλιομετρα που του εκανα ειδα διαφορα σε οτι αφορα την ηχο του μοτερ, θα ελεγα πως εχει ησυχασει. Για το θεμα της τουρμπινας ο μηχανικος που το ειδε καθως ξηλωσε πολυ πραμα κοιταζοντας εσωτερικα μου ειπε πως φαινεται σε αρκετα καλη κατασταση. Οσον αφορα τα περι αντικαταστασης μοτερ να ξαναπω οτι το αμαξι ειναι 5 χρονων υπαρχει περιπτωση να κατσουν να καλυψουν εστω και 1 ευρω, εκτος και αν εχει τυχει σε πολλα ατομα το εν λογο προβλημα και ειναι εξερεση το συγκεκριμενο ζητημα.


NAI υπαρχει οδηγια απο την peugeot οτι αν το μοτερ σου καει καποιο συγκεκριμενο λαδι και πανω και αφου κανουν καποιες μετρησεις να σου αλλαξουν καπακι και αν το προβλημα δεν φτιαξει το μοτερ η αναλογα το ποσο πολυ λαδι καει με την μια το μοτερ οπως εγινε και σε εμενα αν διαβασεις το θεμα μου .
το μοτερ μου το αλλαξαν στα 3 χρονια σχεδον !
ψαχτω !!!



Σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τη διάθεση σου να βοηθήσεις, αλλα δεν τα βλέπω και πολύ καλα τα πράγματα. Σήμερα πήγα από τη Lion και κάναμε μια κουβέντα, αρχικά μου είπαν να πάω 11 Μαϊου για μέτρηση, δεύτερον σε συζήτηση με έναν υπεύθυνο εκεί μου έδωσε να καταλάβω πως πολύ δύσκολα περνιέτε ένα μοτέρ στην εγγύηση, κι αυτό γιατί θέλουν χαρτιά από όλα τα σερβις, δεν φτάνει μόνο το book service και σκεφτείτε πως στο αυτοκίνητο μου τα 2 πρώτα έτη έκανε σερβις σε εξουσιοδοτημενο απο εκεί και πέρα το 2010 έκανε εκτος (χωρις να υπάρχει σφραγίδα στο βιβλίο) και το 2011 έκανε σε εξουσιοδοτημένο για το 2012 την αλλαγή λαδιών την έκανα πάλι εκτός πρόωρα κιόλας λόγο του προβλήματος που βλέπω να υπάρχει, τι να πώ μακάρι να είναι όλα καλά και να μην χρειαστώ τίποτα γιατί αν χρειαστώ βλέπω να το βάφω μπλε και βουρ για Πειραιά μεριά. Ένα μόνο σχόλιο έχω να κάνω, όλη αυτή η κατάσταση είναι άδικη, γιατί εφόσον υπήρχαν προβληματικοί κινητηρες έπρεπε να γίνει ανάκληση και όχι να παίζουμε κορόνα γράμματα για το ποιοι θα αλαχτούν.
+1000 φιλε μου αλλα ελλαδα εισαι ! αν δεν εχει σωστο αντιπροσωπο τι περιμενεις !



Εγώ πιστεύω πως ο τελευταίος που έχει ευθύνη είναι ο αντιπρόσωπος, δεν βρήκα σε κάποιο ξένο φόρουμ να λένε για ανάκληση, αντίθετα η μαμα Peugeot έκανε πλάκα με τις τσέπες όλων και όχι τόσο με τη δική μου που αγόρασα το όχημα μεταχειρισμένο αλλα με άλλων παιδιών από εδώ όπως εσύ που έσκασαν 20 χιλιάδες γιούρια για ένα αυτοκίνητο με προβληματικούς κινητήρες στα πρώτα μοντέλα (δέχομαι οτι είναι τα πρώτα αλλά απαιτώ και ανάλογη συμπεριφορα στο after sale) με 5 στα 10 να αλλάζουν αντλίες υψηλής και όλους να έχουν πρόβλημα με χρονισμό ή να χρειάζεται να αλλάξουν 2-3 φορές τεντωτήρα καδένας δηλαδή ένα ανταλακτικό που έχει βγάλει 5-6-7 κωδικούς η peugeot. Πραγματικά ΕΛΕΟΣ, εγώ δεν είμαι διατεθιμένος να σκάσω ούτε ένα ευρώ για αυτό το πράμα και πιστεύω πως λούζομαι τα καμόματα μου ότα κορόιδευα φίλους με Ιαπωνικά αυτοκίνητα όταν τους έλεγα οτι τα αμάξια τους δεν στρίβουν ή οτι για να βγάλουν τη δύναμη τους πρέπει να φτάσουν στις 250.000.000.000 στροφες, εκείνοι τώρα όμως έχουν αυτοκίνητα. Το τελευταίο που έχω να πω είναι πως ακόμα και το Group Vag που έχει προβληματα με κινητήρες έχει πιο πολύπλοκα μηχανήματα κατα τη γνώμη μου (δεν έχω γνώσεις μηχανικών αλλα αυτό πιστεύω) όταν βλέπω το EOS του αδελφού μου να βγάζει 160 άλογα στα 1400 κυβικά και να έχει τουρμπίνα σχεδόν διπλάσιας πίεσης απο μας και ένα κομπρέσορα ακόμα, ξέρω είμαι εντελώς εκτός θέματος και ζητώ συγνώμη αλλα έχω σκάσει αυτές τις μέρες γιατί όπως καταλαβαίνεται για να πάρω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σημαίνει πως δεν είχα να το πάρω καινούριο και χάνοντας ουσιαστικά τον ιδρώτα μου είναι αρκετά καταστροφικό.......Εύχομαι να είναι το τελευταίο κρούσμα το δικό μου


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 14:41:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sad τελικα τι παιχτηκε με το δικο σου? που το καιει το λαδι?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 17:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Sad τελικα τι παιχτηκε με το δικο σου? που το καιει το λαδι?


11 Μαϊου όπως είπα έχω ραντεβού με τη Lion για να ξεκινήσουν οι μετρήσεις, από εκεί και πέρα βλέπουμε...........


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 19:48:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
πραγματικα ρε γαμοτο τι να πω... τα βλεπω ολα αυτα και στεναχωριεμαι απο την μια, και απο την αλλη αναρωτιεμαι αν αυτο ειναι το μελλον των αυτοκινητων-κινητηρων..

και εξηγω τι εννοω, ο mechanic εχει απολυτο δικιο που λεει οτι οι νεοι κινητηρες που εχουν 500 περιφεριακα πανω ειναι ΠΟΛΥ πιο ευαισθητοι και το θεωρο λογικο, ΑΛΛΑ οταν βλεπω κινητηρες με 30.000 χλμ, με 45.000χλμ και με 65.000χλμ να καινε 1 λιτρο λαδι στα 1000 χλμ και να πηγαινουν για αλλαγη κινητηρα Ε ΑΥΤΟ δεν ειναι ευαισθησια, αυτο ειναι μη ετοιμη-ορημη τεχνολογια... σε λιγο θα τα κανουμε τα αμαξια μιας χρησης, θα τα παιρνεις για ενα ςξαμηνο και μετα πεταμα... Rolling eyes


δηλαδη βλεπω ραλομοτερ και ακομα και απο 206 να φτανουν 200.000 χλμ και να ειναι οχι μονο απροβληματιστα (στον κινητηρα ) αλλα να μην καινε λαδι και να βγαζουν ακομα τα εργοστασιακα τους αλογα! Οκ , το ΤΗΡ εχει τουρμπο που συνεπαγεται καμια 30αρια περιφερειακα , και βγαζει 150 αλογα οχι 120 (106 rally) αλλα αν ειναι για 30 αλογα να κανω τους θαλαμους καυσης μου ζαγρε και τριπιους και να καινε λαδι στα 30.000χλμ ε οχι...

και μεκανικ μην πεις οτι φταιεει ο οδηγος, γιατι το ξερεις πολυ καλα οτι ενα ραλακι αν το παρεις με 0 χλμ και τα πρωτα 30.000 χλμ τα κανεις στους κοφτες το μοτερ του μετα το πολυ πολυ να καιει 100ml λαδι στα 5.000χλμ... δεν θα βγει off για αλλαγη μοτερ,
αρα ο οδηγος δεν φταιει ειδικα οταν βλεπεις παιδια σαν τον NOkpo να λενε οτι το ειχαν απο πρωτο χερι και το προσεχαν σαν τα ματια τους.


και στο φιναλε, 150 αλογα δεν ειναι αλογακια οπως ειπαν τα παιδια ΑΛΛΑ δεν ειναι και 200 ! να πεις οτι το εχεις ξεζουμισει...
και ξερετε γιατι 150 δεν ειναι πολλα για ενα 1600?

ΓΙΑΤΙ:
1ον - 150 βγαζει ο τακης , ο νικολας και ο βολβος (λαστ γιαρ) με TUJP4 , οκ με φτιαγμενο μοτερ συμφωνω αλλα ειναι τοσο καλοβελτιομενα ολα που καλιστα θα μπορουσαν να ειναι απο το εργοστασιο ετσι, οδηγησημα 24/7 χωρις προβληματα (αφου μπηκε το καταληλο προγραμμα και εστρωσαν) και χωρις ακομα να καινε λαδια. KAΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!

2ον - 160-170 νομίζω εβγαζε ο 1600 vtech στο honda civic του 97'
μοτερ που αν το βρεις σε αμαξι πανω ακομα και τωρα το 2012 θα ειναι το μαμα με 200.000 χλμ θα βγαζει τα ιδια αλογα με τοτε και δεν θα καιειε και λάδι... μετα μου λετε για κινητηρες... Rolling eyes
ΠΑΛΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!


αρα 150 αλογα δεν ειναι πολλα για 1600 μοτερ ειδικα τουρμπο

Φίλε Αλέξανδρε, συμφωνω στο οτι οσο πιο πολυπλοκοι γινονται οι κινητήρες, τόσο πιο ευαίσθητοι είναι, και ο ΤΗΡ ειναι αρκετα πιο πολυπλοκος απο εναν TU, όμως αυτο γινεται επειδη ειναι πιο εξελιγμενος, και αυτο σημαινει οτι ειναι πιο οικονομικος, πιο αποδοτικος και πιο καθαρός.
Και μπορει 150 να μην ειναι τοσα πολλα για εναν 1600 (όχι οτι ειναι λιγα, μην τρελαθουμε, κ φυσικα μην ξεχναμε τη βελτιωσιμοτητα αυτου του μοτερ), αλλα 200 ειναι Arrow ΤΗΡ200, ισως ο πιο δυνατος 1600ρης ever, αν δεν κανω λάθος (που με σχετικα λιγα ευρω, με ενα προγραμμα μπορεις να ανεβεις στα πχ 240+ χωρις να πειραξεις βιδα!). Wink
Και αν το δεις αλλιώς, ισως ο 150ρης να ειναι το πειραμα, μεχρι να εξελιχτει σε 175αρη, και τελικα σε 200αρη και ισως και παραπανω αργοτερα. Βεβαια μερος του πειραματος ειμαστε και εμεις, και το χρηματοδοτουμε κιολας, οσοι την πατησαν και πηραν ΤΗΡ του 2007 και γιναν κολλητοι με τους μηχανικους της Peugeot, αλλα και εμεις οι πιο μετα που ακομα εχουμε θεματα. Γιατι πρεπει να περιμενεις τις παιδικες ασθενειες ενος μοτερ που φτιαχτηκε απο το μηδεν και ειναι μαλ***α να το αγορασεις στον πρωτο χρόνο, αλλα καποιος πρεπει να κανει την αρχη, και να πληρώσει τις μαλ***ες των κατασκευαστών, το αλλο μεγαλο θεμα, οπου οπως εχω ξαναπει, μαλλον βιαστηκαν να δωσουν στην παραγωγή αυτο το μοτερ, (για διαφορους ίσως λογους, δεν με ενδιαφερουν), που μαλλον δεν δοκιμαστηκε για οσο θα επρεπε, ωστε να διαπιστώσουν πχ τη ΜΕΓΙΣΤΗ μαλ***α του θεματος με το χρονισμα (απαραδεκτο, οχι για αυτον τον high tech κινητηρα, αλλα για οποινδήποτε κινητηρα), που ακομα παλευουν να μαζεψουν και εμεις πληρωνουμε, του τεντωτηρα, των κεφαλων που καινε λαδια, των αντλιών υψηλής, των τουρμπινων κλπ. που ΔΕΝ εχουν να κανουν με θεμα συντηρησης!
Δε λεω, ετσι θα δοκιμαστει και θα βελτιωθει ο κινητηρας, στους καταναλωτες, αλλα το πραγμα ξεφυγε, ειδικα στην αρχη.
Βέβαια ολα αυτα μπορει να ειναι on plan και να μην νοιαζονται ιδιαιτερα οι κατασκευαστες και τα αφεντικα, μιας απ ολο αυτο κερδισμενοι βγαινουν απο ανταλλακτικα επισκευες κλπ. αλλα σιγουρα δεν κανει καλο στη φημη της εταιριας, οσο και στις τσεπες μας.
Σκεψου τι γαματος κινητηρας ειναι (ή θα ειναι) ενας ΤΗΡ200 με λυμενα ολα αυτα τα προβληματα, γιατι σταδιακα περιοριζονται αν οχι εξαλειφονται. Βεβαια πιο γαματα θα ηταν να τον ειχαμε εξαρχης ετσι στα αμαξια μας και να πληρωναμε μονο συντηρηση... αλλά!



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mathanas 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 rallye 2009

Ένταξη: 08 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 343

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 20:29:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα χω γραψει αλλα θα τα ξαναγραψω....

Ας κανει καποιος ενα απλο search σε forum για tsi, αυτα που θα διαβασει εδω και σε ξενα forum για τον thp, δε θα τα βρει πουθενα και για κανενα αλλο αμαξι

ο thp τα πρωτα μοτερ (αλλο αν καποιοι εδω μεσα με το 156ρι το και "καλα πολυ βελτιωμενο σε αξιποπιστια" γραφουνε οτι πανε για χρονισμους αλλαγες κεφαλων και κ.τ.λ)
- εχει προβλημα με το χρονισμο μονιμως,
- καθε τοσο πρεπει να αλλαζεις τεντωτηρες και να μη παρκαρεις σε κατηφορες για να μη κανει σα τρακτερ,
- καιει λαδια, αν εισαι τυχερος και σου μετρησουν οτι καει 1 λιτρο καθε 1km που κανεις "ΜΠΟΡΕΙ" αν εισαι τυχεορος ξαναλεω και να σου αλλαξουν κεφαλη (ελληνες μαστορατζες και μετα σιγουρα θα χεις ενα σωρο αλλα προβληματα οπως εχει γραφτει) αν συνεχιζεις να εισαι τυχερος ισως σου αλλαξουν μοτερ
- αν παρολα αυτα δεν εχεις παθει ολα αυτα θα ΠΡΕΠΕΙ να εχεις αλλαξει μερικες βαλβιδες Ν75, Ν7005, Ν17909895 κτλ προληπτικα, θα πρεπει να χεις προνοησει να χεις αλλαξει σκαστρες , βαλβιδες αναθυμιασεων ντεποζιτου βενζινης ωστε να μη βρεθεις με 50 αντι 150 αλογα
- να κοιτας συνεχως τα long term fuel trims γιατι το χρονισμα που σου κανανε πριν 1 μηνα μπορει να χει φυγει παλι...
- φυσικα να χεις προμηθευτει ταπες απο τον thp200 να κλεισεις τις πισω ανaθυμιασεις, να βαλεις δοχειο ειδικο αναθυμιασεων ωστε να μη κλεισουν οι βαλβιδες σου απο τη μουργα και τον ανθρακα που καθεται οποτε θα βρεθεις παλι με 100 αλογα αντι 150 τρελη κατανλωση κτλ ....για να σαι σιγουρος θες methanol -water injectio kit κ.τ.λ ....
- Να προσεχεις παρα πολυ γιατι ο thp ειναι τεχνολογικο διαμαντι και θελει την απολυτη προσοχη του χρηστη και ΦΥΣΙΚΑ δεχεται μονο ενα λαδι 0-30 και οχι τα 5-30 που γραφει η μαμα κατασκευαστρια εταιρεια επιτηδες για να τον σπας , και ΦΥΣΙΚΑ μονο ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 0-30 ΟΧΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ οπως ολα τα αλλα κοινα μοτερακια....
- Α και οποιος εχει το 150ρι θα πρεπει να αλλαξει και εξατμιση γιατι βγαζει 150 στις 5800 ομως λογω εξατμισης με δυσκολια στροφαρει μεχρι τις 5500....

Αν λεω ψεματα διαγραψτε με.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 20:46:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον ο πιο δυνατος 1600 αρης ειναι ένας άλλος THP που παραγει 256 άλογα και θα μπει στο DS4 RACING. Είναι σχετικά ίδιο μοτέρ απλά το αναφέρω εγκυκλοπεδικά. Όσο για την αντιπαράθεση για βλάβες κλπ, για το αν ειναι ευαίσθητο το μοτερ΄και όχι για το αν είναι προβληματικο, εγώ έχω να κάνω την εξής ερώτηση: Το Skoda (ναι τη μάρκα που όλοι ακούμε και γελάμε) του πατέρα μου (μοντέλο 2003 1.8 Turbo 150 άλογα) με την πιο κάφρικη συντήρηση και 170.000 χιλιόμετρα και όταν λέω κάφρικη εννοώ οτι για δίσκο πλατό θα παέι όταν δεν κουμπώνουν καθόλου οι ταχύτητες ή για σερβις οταν δεν έχει ούτε σταγόνα λάδι το κάρτερ γιατί δεν έχει βγάλει πρόβλημα??? Να πούμε οτι έτυχε, ένα σωρό άλλα γιατι δεν βγάζουν, παιδιά δεν έχω τρέλα με τα VAG απλά αυτά έχω μεσα στο σπίτι μου και για αυτα μπορώ να μιλήσω, το να πω οτι το αμάξι του μπατζανάκη του κουμπαρου μου οτι έχει πρόβλημα δεν το δεχομαι. Καλός ή κακός δεν γίναμε πειραματόζωα της Peugeot αλλά της ιερόδουλης της BMW γιατι και εμεις και τα σιτροεν και τα μινι δοκιμάσαμε και εξελίξαμε αυτούς τους κινητήρες χάλασαν οι φήμες των εταιριών (εγώ αμαξι του PSA δεν αγοράζω ποτε ξανα) και σου ρχετε τωρα η BMW με τον THP στην καινουρια σειρα 3, που το μοτερ πιθανον να εχει τελειοποιηθει ωστε να πουλαει στους φραγκατους ενα αξιοπιστο αμαξι, αποτελεσμα ολου αυτου......ΕΝΑΣ ΣΚΑΣΜΟΣ ΛΕΦΤΑ απο εμας λογο πωλησεων και ανταλακτικων ελαχιστα χρηματα για εξελιξη απο αυτους και τη φημη τους στα υψη

Υ.Γ παντα φιλικα τα οσα γραφω, δεν θελω να θιξω καποιον ουτε να ερθω σε αντιπαραθεση, εγω το βλεπω σαν ανταλαγη αποψεων, καλο βραδυ σε ολους!!!


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 20:54:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@ mathanas

Καλα τα λες, απλα θέλω να σημειώσω-συμπληρώσω καποια πραγματα.

mathanas έγραψε:
ο thp τα πρωτα μοτερ
- εχει προβλημα με το χρονισμο μονιμως

Μαζι σου, μεγαλο φιασκο και ακομα τρεχουν να το μαζεψουν, εχει βελτιωθει το θεμα, αλλα δεν ξερω αν εχει τελικα λυθει.

mathanas έγραψε:
καθε τοσο πρεπει να αλλαζεις τεντωτηρες και να μη παρκαρεις σε κατηφορες για να μη κανει σα τρακτερ

Σωστο. βεβαια πιστευω οτι επιτελους εχει λυθει.

mathanas έγραψε:
καιει λαδια, αν εισαι τυχερος και σου μετρησουν οτι καει 1 λιτρο καθε 1km που κανεις "ΜΠΟΡΕΙ" αν εισαι τυχεορος ξαναλεω και να σου αλλαξουν κεφαλη (ελληνες μαστορατζες και μετα σιγουρα θα χεις ενα σωρο αλλα προβληματα οπως εχει γραφτει) αν συνεχιζεις να εισαι τυχερος ισως σου αλλαξουν μοτερ

Αν εξαιρεσεις μικρες δικαιολογημενες καταναλωσεις λαδιου (αναθυμιασεις κλπ) Για τις εκτος οριων, για μενα, μεγαλο φταιξιμο σε ποιοτητα υλικων (οδηγων βαλβιδων, τουρμπίνας)
mathanas έγραψε:
αν παρολα αυτα δεν εχεις παθει ολα αυτα θα ΠΡΕΠΕΙ να εχεις αλλαξει μερικες βαλβιδες Ν75, Ν7005, Ν17909895 κτλ προληπτικα, θα πρεπει να χεις προνοησει να χεις αλλαξει σκαστρες , βαλβιδες αναθυμιασεων ντεποζιτου βενζινης ωστε να μη βρεθεις με 50 αντι 150 αλογα

Αυτα με δεδομενο οτι δεν εχουν βγει σε ολους, τα θεωρεις λεπτομερειες κ θα τα δικαιολογουσες σιγουρα αν ηταν μονο αυτα.

mathanas έγραψε:
να κοιτας συνεχως τα long term fuel trims γιατι το χρονισμα που σου κανανε πριν 1 μηνα μπορει να χει φυγει παλι...

Συμφωνω, το αναφεραμε ξανα.

mathanas έγραψε:
φυσικα να χεις προμηθευτει ταπες απο τον thp200 να κλεισεις τις πισω ανaθυμιασεις, να βαλεις δοχειο ειδικο αναθυμιασεων ωστε να μη κλεισουν οι βαλβιδες σου απο τη μουργα και τον ανθρακα που καθεται οποτε θα βρεθεις παλι με 100 αλογα αντι 150 τρελη κατανλωση κτλ ....για να σαι σιγουρος θες methanol -water injectio kit κ.τ.λ ....
ισχυει, αλλα ειναι ειναι μειονεκτημα της τεχνολογιας του αμεσου. Το εχουν και τα tsi.

mathanas έγραψε:
Να προσεχεις παρα πολυ γιατι ο thp ειναι τεχνολογικο διαμαντι και θελει την απολυτη προσοχη του χρηστη και ΦΥΣΙΚΑ δεχεται μονο ενα λαδι 0-30 και οχι τα 5-30 που γραφει η μαμα κατασκευαστρια εταιρεια επιτηδες για να τον σπας , και ΦΥΣΙΚΑ μονο ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 0-30 ΟΧΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ οπως ολα τα αλλα κοινα μοτερακια....
- Α και οποιος εχει το 150ρι θα πρεπει να αλλαξει και εξατμιση γιατι βγαζει 150 στις 5800 ομως λογω εξατμισης με δυσκολια στροφαρει μεχρι τις 5500....


Laughing μαζι σου!



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ParisMcridis (paris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II

Ένταξη: 26 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 979

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Απρ 2012, 22:36:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Ας κανει καποιος ενα απλο search σε forum για tsi, αυτα που θα διαβασει εδω και σε ξενα forum για τον thp, δε θα τα βρει πουθενα και για κανενα αλλο αμαξι

το οτι δε τα γραφουν στα φορουμ δε λεει κατι...ξερω τουλαχιστον 6 τσι 180αρια που καινε 1 λιτρο τα 100χλμ και πανε για αλλαγη κεφαλης και ενα που εχει σπασει γιατι ο ιδιοκτητης δε το προσεξε(γυναικα).Δες λιγο αν και τα golf(που εχουν πανω απο 50000) εχουν το ιδιο προβλημα με την καρβουνιλα στις βαλβιδες και μετα πες μου.Επισης σκεψου οτι για ολα τα vag δινεις τουλαχιστον 4-5000 πανω στην αγορα σε σχεση με το δικο σου+ οτι παραπανω σε ανταλακτηκα γιατι απλα ειναι vag.Μην αναφερω και κατι θεματακια με τα σασμαν στα πρωτα golf.Μη κατακρινεις τοσο τον thp μπορει να σε εχει πικρανει γιατι αυτον εχεις αλλα και αλλο αμαξι να ειχες με 150+ αλογα απο 1,4 η 1,6 τα ιδια θα τραβαγες εκτος αν ηταν κανα κολτ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 7 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3456s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on