Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 19:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην ξεχνατε και το fuel economy που γραφουν στο πλαι το κοντι...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 21:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια δεν ξερω...ειμαι προβληματισμενος!
Εβαλα τα Φ1 σαν του gavana σε 195-50-15 και ενω ειμαι ευχαριστημενος στο κλειστο στροφιλικι απο τη συμπεριφορα λαστιχου και αναρτησης,στα πατημενα κομματια και στην εθνικη το αμαξι εχασε τη σταθεροτητα του, το σωστο πατημα του.
Αλλου στριβω και αλλου βρισκεται, μια ασαφεια που δεν μπορω να τη διακαιολογησω.
Επισης φαινεται να δουλευουν πιο πολυ και τα πισω λαστιχα.
Ειδικα πανω απο τα 120 ΚΑΜΙΑ σταθεροτητα αν εστω και λιγο στριψεις το τιμονι στην ευθεια.
Ενα "ψαρεμα" αλλο πραγμα, καιτι που με τα κοντι στις ιδιες ακριβως συνθηκες δεν συνεβαινε.
Τοτε ηταν βραχος, τωρα ειναι ψαροβαρκα.
Πραγματικα εχω στενοχωρηθει, το αμαξι δε μου αρεσει καθολου στην εθνικη, το νιωθω που αναλαφρο, ετοιμο να φυγει απο την πορεια του ανα πασα στιγμη.
Δεν ξερω τι να κανω να βελτιωσω την κατασταση.
Εχετε να προτεινετε κατι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 21:33:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευθυγράμμιση...
Κι εγώ μόλις τα έβαλα ένοιωθα ότι κάτι δεν πάει καλά...
Μόλις βρώ χρόνο θα επανέλθω. Πάω για κανα κρασι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 22:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα ειχε προβλημα η ευθυγραμμιση δεν θα ειχε προβλημα και παλαιοτερα? Ξαφνικα "προεκυψε" , μολις εβαλε τα καινουρια ?? Που θεωρητικα θα επρεπε (επειδη ακριβως ειναι καινουρια) να του απαλυνουν αντι να τονισουν καποιο υπαρχον προβλημα?
Δεν ειμαι ειδικος, σκεψεις κανω. Παντως αν ειναι η ευθυγραμμιση μπορει να φαινεται στη φθορα του πελματος των παλιων (αν τα ειδες καθολου). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 18:44:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ψάρεμα στο τιμόνι είναι καθαρά απόκλιση (toe out). Από μαμά εχουμε toe out. Τώρα αν σου φαίνεται άσχημο τόσο πολύ δεν ξέρω, πάντως όταν έκανα ευθυγράμμιση και αντί για απόκλιση είχα συγκλιση, είχα σταθερότερο τιμόνι αλλά και υποστροφή
Παντως διαβασε και αυτό http://www.tirerack.com/tires/tiretech/general/tramlining.jsp μήπως εννοείς αυτό ως ψάρεμα.
Με ένα συγκριτικό των δύο αυτοκινήτων θα καταλάβουμε περισσότερα... Από δευτέρα όμως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 21:49:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν εξαιρεσεις το κοψιμο σε επιδοσεις ης 16αρας
μακραν η καλυτερη λυση συμφωνω απολυτα....
αν ποτε βαλω 16 αυτο θα ειναι και το δικο μου σε συνδυασμο με ενα 14/60
κουκλα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 22:06:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ήταν να μην διαβάσω το topic αυτό...
Μάλλον θα αφήσω τα 205/40/17 και θα πάω για 195/50/16
Αχ αυτές οι γ@#$μένες Superturismo... δεν θα αξιωθώ να τις βάλω |
Για αυτή την διάσταση έχω ακούσει ότι είναι λίγο δυσευρετη και με περιορισμένη γκάμα
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 22:12:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμ δε... μαλιστα ειναι και αισθητα φτηνοτερα απο 195-45-16 η 205-45-16.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 03:05:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια διευκρίνηση... Γίώργο(sps) πού βρήκες οτι το 206 έχει ΤΟΕ out ? το 206 σύμφωνα πάντα με πηγές μου.. έχει 0,1-0,5mm TOE IN Aστάθεια στο τίμόνι μπορεί να προέρχεται και απο λάθος Offset στις ζάντες οταν αυτο τείνει στο ποιό αρνητικό
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 05:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο.. |
Χμ... Υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών
Έχω λιώσει απίστευτα βράδυα και ημέρες γι αυτό το θέμα, όσον αφορά τις διαστάσεις και την επιλογή ζάντας, για να δέσει ωραία με το όλο αμάξι όπως σκοπεύω να το κάνω... Μπορώ να φάω 10 σελίδες για να γράψω όλη την ιστορία, αλλά θα περιοριστώ όχι στα βασικά, αλλά στα στοιχειώδη
Εργοστασιακό ελαστικό (Factory default) : 206 1.4 XS 16V
Ήτοι 195/55/15 που φοράω...
Και αρχίζουμε:
PoLiThS έγραψε: | Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 |
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)
Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 205/45/16 έχω 590.9
Διαφορά των δύο: 5< mm
PoLiThS έγραψε: | αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 |
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)
Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/45/16 έχω 581.9
Διαφορά των δύο: 14< mm
PoLiThS έγραψε: | ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 |
Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)
Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/50/16 έχω 601.4
Διαφορά των δύο: 6< mm
--------------------------------------------------------------------------------------
Συνοψίζουμε: Τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχω με το 195/45/16. Απορρίπτεται, ακόμα κι αν βγαίνουνε κορυφαία λάστιχα
Άρα παίζουμε σε 205/45/16 και 195/50/16. Θα γούσταρα πολύ το 205, αλλά με τα άλογα που παίζω (90) ίσως να παραείναι πολύ το 205 διότι συνολικά έχω 4 εκατοστά μεγαλύτερο πέλμα (1 εκατοστό σε κάθε τροχό). Ο κατασκευαστής όμως μου δίνει το αμάξι με 195 πέλμα... Μήπως αυτό είναι το οριακό? Αν όχι, τότε γιατί να βάλει τόσο λίγο ο κατασκευαστής?! Εγώ πιστεύω ύστερα από όσα έχω διαβάσει ότι το 195 είναι το οριακό... Αποκλείοντας το 205 λοιπόν, μένουμε στο 195/50/16. Τώρα, για τιμές, τύπους ελαστικών, διαθεσιμότητα κλπ. κλπ. θα πέσει αντίστοιχη έρευνα την στιγμή που θα έχω τα λεφτά στην τσέπη. Γιατί και τώρα αν πάω να ρωτήσω και να ενημερωθώ, ίσως μέχρι τότε να έχει βγει κάτι καλύτερο. Οπότε, κρατάω την διάσταση και συνεχίζω τον αγώνα του ψαξίματος σε μάρκα, γόμα δείκτη ταχύτητας κλπ. όταν έρθει η ρημάδα η ώρα.
Ευχαριστώ όσους μπήκανε στον κόπο να διαβάσουνε ένα ακόμα από τα θηριώδη post και περιμένω απαντήσεις/ερωτήσεις/σχόλια!!!
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 11:12:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Μια διευκρίνηση... Γίώργο(sps) πού βρήκες οτι το 206 έχει ΤΟΕ out ? το 206 σύμφωνα πάντα με πηγές μου.. έχει 0,1-0,5mm TOE IN Aστάθεια στο τίμόνι μπορεί να προέρχεται και απο λάθος Offset στις ζάντες οταν αυτο τείνει στο ποιό αρνητικό |
Σε χιλιοστά δεν θυμάμαι να σου πω, αλλά θυμάμαι ότι όλα τα 206 που κοίταξα στο μηχάνημα που έκανα ευθυγράμμιση, η Peugeot έλεγε 1,75 μοίρες toe out. Επίσης όλα τα 206 είχαν μηδέν κάμπερ και 2 μοίρες κάστερ (εκτός από το 1.6 8v που είχε 3 μοίρες).
Εμένα έδειξε 0,75 μοίρες σύγκλιση, αντί για απόκλιση, οπότε δικαιολογήθηκαν τα μούτρα στο turn in τον τελευταίο καιρό, και εξωτερικά φαγωμένα λάστιχα.
Τέλος ο σπύρος φοράει ζάντες peugeot οπότε χλωμό το offset. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 12:33:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Παιδια δεν ξερω...ειμαι προβληματισμενος!
Εβαλα τα Φ1 σαν του gavana σε 195-50-15 και ενω ειμαι ευχαριστημενος στο κλειστο στροφιλικι απο τη συμπεριφορα λαστιχου και αναρτησης,στα πατημενα κομματια και στην εθνικη το αμαξι εχασε τη σταθεροτητα του, το σωστο πατημα του.
Αλλου στριβω και αλλου βρισκεται, μια ασαφεια που δεν μπορω να τη διακαιολογησω.
Επισης φαινεται να δουλευουν πιο πολυ και τα πισω λαστιχα.
Ειδικα πανω απο τα 120 ΚΑΜΙΑ σταθεροτητα αν εστω και λιγο στριψεις το τιμονι στην ευθεια.
Ενα "ψαρεμα" αλλο πραγμα, καιτι που με τα κοντι στις ιδιες ακριβως συνθηκες δεν συνεβαινε.
Τοτε ηταν βραχος, τωρα ειναι ψαροβαρκα.
Πραγματικα εχω στενοχωρηθει, το αμαξι δε μου αρεσει καθολου στην εθνικη, το νιωθω που αναλαφρο, ετοιμο να φυγει απο την πορεια του ανα πασα στιγμη.
Δεν ξερω τι να κανω να βελτιωσω την κατασταση.
Εχετε να προτεινετε κατι? |
Σπύρο τι διάσταση φόραγες πριν;
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 15:29:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
195-50-16
yoko a539
dunlop 9000
goodyear f1
αυτα οταν εψαχνα εγω.....
πολιτης το περασες στο κακ το 206? ειχα περασει στις 30 αλλα δεν ειχα δει κανεναν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 04:37:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα να κάνω και μια αστεία ερώτηση... απο πότε το ΤΟΕ μετριέται σε μοιρες ? δεν θέλω να προσβάλω για όνομα του θεού αλλα μετριέται σε χιλιοστά και δέκατα του χιλιοστού και ορίζεται σαν η διαφορά στην αποσταση των 2 τροχών ένός αξονα όταν κάνουμε την μέτρηση αντιδιαμετρικά και παράλληλα με το έδαφος πάνω στους τροχούς.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 09:27:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
na ρωτησω και εγω κατι??
πως ειναι δυνατο να ρυθμισουμε το toe-αν ειναι αυτο που λετε-χωρις να επηρεαστει το καστερ????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 13:06:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | na ρωτησω και εγω κατι??
πως ειναι δυνατο να ρυθμισουμε το toe-αν ειναι αυτο που λετε-χωρις να επηρεαστει το καστερ????? |
Το κάστερ δεν επηρρεάζεται από τη ρύθμιση της σύγκλισης-απόκλισης. Το κάμπερ επηρρεάζεται ελαφρά.
www.euphemus.eu
Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Κυρ 24 Οκτ 2004, 17:01:51, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 13:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.tirerack.com/tires/tiretech/general/align.jsp
Toe is expressed in either degrees or fractions-of-an-inch, and an axle is said to have positive toe-in when imaginary lines running through the centerlines of the tires intersect in front of the vehicle and have negative toe-out when they diverge. The toe setting is typically used to help compensate for the suspension bushings compliance to enhance tire wear. Toe can also be used to adjust vehicle handling.
Όσοι έχουν κέφι ας διαβάσουν και τα υπόλοιπα άρθρα του site.
Νίκο, το pc του ευθυγραμμισά έλεγε και χιλιοστά και μοίρες, αλλά απόκλιση. Είχα +0.75 και το πήγε -1,75. Και το πλήν ορίζεται ως απόκλιση. Πάντως αν μπορείς να βρείς από κάπου πληροφορίες με ενδιαφέρουν πολύ, ίσως και αρκετούς ακόμα.(ίσως σε άλλο thread)
Πάνο, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά θυμάμαι ότι ρυθμίζει κάτι σε σχέση με το βασιλικό πέιρο. Το κάστερ δεν επηρεάζεται, και σε εμάς εξαρτάται μόνο από το γόνατο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 16:10:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1)Παιδια thanks για τις πληροφοριες, καταλαβα ορισμενα πραγματα που δεν ηξερα!
Γιωργο πρπει να τα πουμε απο κοντα γιατι μπερδευτηκα λιγο!
Αν το εργοστασιο προτεινει -1.75, δε μπορουμε απο μονοι μας να βαλουμε μια αλλη τιμη που να ταιριαζει καλυτερα στο 195-50-15, ή στο οδηγικο μας στυλ?
2) Πετρο, φορουσα 195-55-15 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος
206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 18:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορούμε. Αλλωστε τα "στημένα" επιλέγουν συγκλιση, για σταθερότητα. Το πλεονέκτημα της "βιδωμένης" μούρης στο turn-in της απόκλισης το επιτυγχανουν με άλλους τρόπους . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|