PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Περι Διαστάσεων Ελαστικών
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 19:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην ξεχνατε και το fuel economy που γραφουν στο πλαι το κοντι...... Wink Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 21:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια δεν ξερω...ειμαι προβληματισμενος!
Εβαλα τα Φ1 σαν του gavana σε 195-50-15 και ενω ειμαι ευχαριστημενος στο κλειστο στροφιλικι απο τη συμπεριφορα λαστιχου και αναρτησης,στα πατημενα κομματια και στην εθνικη το αμαξι εχασε τη σταθεροτητα του, το σωστο πατημα του.
Αλλου στριβω και αλλου βρισκεται, μια ασαφεια που δεν μπορω να τη διακαιολογησω.
Επισης φαινεται να δουλευουν πιο πολυ και τα πισω λαστιχα.
Ειδικα πανω απο τα 120 ΚΑΜΙΑ σταθεροτητα αν εστω και λιγο στριψεις το τιμονι στην ευθεια.
Ενα "ψαρεμα" αλλο πραγμα, καιτι που με τα κοντι στις ιδιες ακριβως συνθηκες δεν συνεβαινε.
Τοτε ηταν βραχος, τωρα ειναι ψαροβαρκα.
Πραγματικα εχω στενοχωρηθει, το αμαξι δε μου αρεσει καθολου στην εθνικη, το νιωθω που αναλαφρο, ετοιμο να φυγει απο την πορεια του ανα πασα στιγμη.
Δεν ξερω τι να κανω να βελτιωσω την κατασταση.
Εχετε να προτεινετε κατι? Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 21:33:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευθυγράμμιση...
Κι εγώ μόλις τα έβαλα ένοιωθα ότι κάτι δεν πάει καλά...
Μόλις βρώ χρόνο θα επανέλθω. Πάω για κανα κρασι. Beer
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Οκτ 2004, 22:30:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα ειχε προβλημα η ευθυγραμμιση δεν θα ειχε προβλημα και παλαιοτερα? Ξαφνικα "προεκυψε" , μολις εβαλε τα καινουρια ?? Που θεωρητικα θα επρεπε (επειδη ακριβως ειναι καινουρια) να του απαλυνουν αντι να τονισουν καποιο υπαρχον προβλημα?

Δεν ειμαι ειδικος, σκεψεις κανω. Παντως αν ειναι η ευθυγραμμιση μπορει να φαινεται στη φθορα του πελματος των παλιων (αν τα ειδες καθολου).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 18:44:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ψάρεμα στο τιμόνι είναι καθαρά απόκλιση (toe out). Από μαμά εχουμε toe out. Τώρα αν σου φαίνεται άσχημο τόσο πολύ δεν ξέρω, πάντως όταν έκανα ευθυγράμμιση και αντί για απόκλιση είχα συγκλιση, είχα σταθερότερο τιμόνι αλλά και υποστροφή Wink

Παντως διαβασε και αυτό http://www.tirerack.com/tires/tiretech/general/tramlining.jsp μήπως εννοείς αυτό ως ψάρεμα.

Με ένα συγκριτικό των δύο αυτοκινήτων θα καταλάβουμε περισσότερα... Από δευτέρα όμως...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 19:30:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ήταν να μην διαβάσω το topic αυτό...

Μάλλον θα αφήσω τα 205/40/17 και θα πάω για 195/50/16 Sad

Αχ αυτές οι γ@#$μένες Superturismo... δεν θα αξιωθώ να τις βάλω Sad Crying or Very sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 21:49:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν εξαιρεσεις το κοψιμο σε επιδοσεις ης 16αρας
μακραν η καλυτερη λυση συμφωνω απολυτα....
αν ποτε βαλω 16 αυτο θα ειναι και το δικο μου σε συνδυασμο με ενα 14/60
κουκλα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 22:06:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ήταν να μην διαβάσω το topic αυτό...

Μάλλον θα αφήσω τα 205/40/17 και θα πάω για 195/50/16 Sad

Αχ αυτές οι γ@#$μένες Superturismo... δεν θα αξιωθώ να τις βάλω Sad Crying or Very sad

Για αυτή την διάσταση έχω ακούσει ότι είναι λίγο δυσευρετη και με περιορισμένη γκάμα Rolling eyes Rolling eyes


Με την ρόδα στον αέρα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Οκτ 2004, 22:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αμ δε... μαλιστα ειναι και αισθητα φτηνοτερα απο 195-45-16 η 205-45-16....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 03:05:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια διευκρίνηση... Γίώργο(sps) πού βρήκες οτι το 206 έχει ΤΟΕ out ? το 206 σύμφωνα πάντα με πηγές μου.. έχει 0,1-0,5mm TOE IN Smile Aστάθεια στο τίμόνι μπορεί να προέρχεται και απο λάθος Offset στις ζάντες οταν αυτο τείνει στο ποιό αρνητικό

Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 05:00:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16 που σου είναι μιά χαρά.. αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16 ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16 να με φτύσεις.. ασε που δέν θα ειναι και φθηνο..


Χμ... Υπολογιστής διαστάσεων ελαστικών

Έχω λιώσει απίστευτα βράδυα και ημέρες γι αυτό το θέμα, όσον αφορά τις διαστάσεις και την επιλογή ζάντας, για να δέσει ωραία με το όλο αμάξι όπως σκοπεύω να το κάνω... Wink Μπορώ να φάω 10 σελίδες για να γράψω όλη την ιστορία, αλλά θα περιοριστώ όχι στα βασικά, αλλά στα στοιχειώδη Cool

Εργοστασιακό ελαστικό (Factory default) : 206 1.4 XS 16V

Ήτοι 195/55/15 που φοράω...

Και αρχίζουμε:

PoLiThS έγραψε:
Σταύρο.. καλά θα κάνεις να βάλεις ένα 205/45/16


Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)

Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 205/45/16 έχω 590.9

Διαφορά των δύο: 5< mm

PoLiThS έγραψε:
αντε αμα θέλεις να το κοντύνεις λιγάκι 195/45/16


Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)

Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/45/16 έχω 581.9

Διαφορά των δύο: 14< mm

PoLiThS έγραψε:
ειδάλως αμα βρείς τιποτα της προκοπης σε 195/50/16


Διάμετρος ελαστικού (χιλ) Tire diameter (mm)

Στο 195/55/15 έχω 595.5
Στο 195/50/16 έχω 601.4

Διαφορά των δύο: 6< mm

--------------------------------------------------------------------------------------

Συνοψίζουμε: Τις μεγαλύτερες απώλειες θα τις έχω με το 195/45/16. Απορρίπτεται, ακόμα κι αν βγαίνουνε κορυφαία λάστιχα Cool

Άρα παίζουμε σε 205/45/16 και 195/50/16. Θα γούσταρα πολύ το 205, αλλά με τα άλογα που παίζω (90) ίσως να παραείναι πολύ το 205 διότι συνολικά έχω 4 εκατοστά μεγαλύτερο πέλμα (1 εκατοστό σε κάθε τροχό). Ο κατασκευαστής όμως μου δίνει το αμάξι με 195 πέλμα... Μήπως αυτό είναι το οριακό? Αν όχι, τότε γιατί να βάλει τόσο λίγο ο κατασκευαστής?! Cool Εγώ πιστεύω ύστερα από όσα έχω διαβάσει ότι το 195 είναι το οριακό... Rolling eyes Αποκλείοντας το 205 λοιπόν, μένουμε στο 195/50/16. Τώρα, για τιμές, τύπους ελαστικών, διαθεσιμότητα κλπ. κλπ. θα πέσει αντίστοιχη έρευνα την στιγμή που θα έχω τα λεφτά στην τσέπη. Γιατί και τώρα αν πάω να ρωτήσω και να ενημερωθώ, ίσως μέχρι τότε να έχει βγει κάτι καλύτερο. Οπότε, κρατάω την διάσταση και συνεχίζω τον αγώνα του ψαξίματος σε μάρκα, γόμα δείκτη ταχύτητας κλπ. όταν έρθει η ρημάδα η ώρα. Wink

Ευχαριστώ όσους μπήκανε στον κόπο να διαβάσουνε ένα ακόμα από τα θηριώδη post και περιμένω απαντήσεις/ερωτήσεις/σχόλια!!! Cool Twisted evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 11:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Μια διευκρίνηση... Γίώργο(sps) πού βρήκες οτι το 206 έχει ΤΟΕ out ? το 206 σύμφωνα πάντα με πηγές μου.. έχει 0,1-0,5mm TOE IN Smile Aστάθεια στο τίμόνι μπορεί να προέρχεται και απο λάθος Offset στις ζάντες οταν αυτο τείνει στο ποιό αρνητικό


Σε χιλιοστά δεν θυμάμαι να σου πω, αλλά θυμάμαι ότι όλα τα 206 που κοίταξα στο μηχάνημα που έκανα ευθυγράμμιση, η Peugeot έλεγε 1,75 μοίρες toe out. Επίσης όλα τα 206 είχαν μηδέν κάμπερ και 2 μοίρες κάστερ (εκτός από το 1.6 8v που είχε 3 μοίρες).

Εμένα έδειξε 0,75 μοίρες σύγκλιση, αντί για απόκλιση, οπότε δικαιολογήθηκαν τα μούτρα στο turn in τον τελευταίο καιρό, και εξωτερικά φαγωμένα λάστιχα.

Τέλος ο σπύρος φοράει ζάντες peugeot οπότε χλωμό το offset.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 12:33:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Παιδια δεν ξερω...ειμαι προβληματισμενος!
Εβαλα τα Φ1 σαν του gavana σε 195-50-15 και ενω ειμαι ευχαριστημενος στο κλειστο στροφιλικι απο τη συμπεριφορα λαστιχου και αναρτησης,στα πατημενα κομματια και στην εθνικη το αμαξι εχασε τη σταθεροτητα του, το σωστο πατημα του.
Αλλου στριβω και αλλου βρισκεται, μια ασαφεια που δεν μπορω να τη διακαιολογησω.
Επισης φαινεται να δουλευουν πιο πολυ και τα πισω λαστιχα.
Ειδικα πανω απο τα 120 ΚΑΜΙΑ σταθεροτητα αν εστω και λιγο στριψεις το τιμονι στην ευθεια.
Ενα "ψαρεμα" αλλο πραγμα, καιτι που με τα κοντι στις ιδιες ακριβως συνθηκες δεν συνεβαινε.
Τοτε ηταν βραχος, τωρα ειναι ψαροβαρκα.
Πραγματικα εχω στενοχωρηθει, το αμαξι δε μου αρεσει καθολου στην εθνικη, το νιωθω που αναλαφρο, ετοιμο να φυγει απο την πορεια του ανα πασα στιγμη.
Δεν ξερω τι να κανω να βελτιωσω την κατασταση.
Εχετε να προτεινετε κατι? Crying or Very sad


Σπύρο τι διάσταση φόραγες πριν;


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Οκτ 2004, 15:29:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

195-50-16
yoko a539
dunlop 9000
goodyear f1

αυτα οταν εψαχνα εγω.....

πολιτης το περασες στο κακ το 206? ειχα περασει στις 30 αλλα δεν ειχα δει κανεναν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 04:37:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα να κάνω και μια αστεία ερώτηση... απο πότε το ΤΟΕ μετριέται σε μοιρες ? δεν θέλω να προσβάλω για όνομα του θεού αλλα μετριέται σε χιλιοστά και δέκατα του χιλιοστού και ορίζεται σαν η διαφορά στην αποσταση των 2 τροχών ένός αξονα όταν κάνουμε την μέτρηση αντιδιαμετρικά και παράλληλα με το έδαφος πάνω στους τροχούς.




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 09:27:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

na ρωτησω και εγω κατι??
πως ειναι δυνατο να ρυθμισουμε το toe-αν ειναι αυτο που λετε-χωρις να επηρεαστει το καστερ?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 13:06:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
na ρωτησω και εγω κατι??
πως ειναι δυνατο να ρυθμισουμε το toe-αν ειναι αυτο που λετε-χωρις να επηρεαστει το καστερ?????


Το κάστερ δεν επηρρεάζεται από τη ρύθμιση της σύγκλισης-απόκλισης. Το κάμπερ επηρρεάζεται ελαφρά.


www.euphemus.eu


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Κυρ 24 Οκτ 2004, 17:01:51, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Οκτ 2004, 13:10:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/general/align.jsp



Toe is expressed in either degrees or fractions-of-an-inch, and an axle is said to have positive toe-in when imaginary lines running through the centerlines of the tires intersect in front of the vehicle and have negative toe-out when they diverge. The toe setting is typically used to help compensate for the suspension bushings compliance to enhance tire wear. Toe can also be used to adjust vehicle handling.

Όσοι έχουν κέφι ας διαβάσουν και τα υπόλοιπα άρθρα του site.

Νίκο, το pc του ευθυγραμμισά έλεγε και χιλιοστά και μοίρες, αλλά απόκλιση. Είχα +0.75 και το πήγε -1,75. Και το πλήν ορίζεται ως απόκλιση. Πάντως αν μπορείς να βρείς από κάπου πληροφορίες με ενδιαφέρουν πολύ, ίσως και αρκετούς ακόμα.(ίσως σε άλλο thread)

Πάνο, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά θυμάμαι ότι ρυθμίζει κάτι σε σχέση με το βασιλικό πέιρο. Το κάστερ δεν επηρεάζεται, και σε εμάς εξαρτάται μόνο από το γόνατο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 16:10:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1)Παιδια thanks για τις πληροφοριες, καταλαβα ορισμενα πραγματα που δεν ηξερα!
Γιωργο πρπει να τα πουμε απο κοντα γιατι μπερδευτηκα λιγο!

Αν το εργοστασιο προτεινει -1.75, δε μπορουμε απο μονοι μας να βαλουμε μια αλλη τιμη που να ταιριαζει καλυτερα στο 195-50-15, ή στο οδηγικο μας στυλ?

2) Πετρο, φορουσα 195-55-15
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gavanas (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XS 1.6 2003

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 219
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Οκτ 2004, 18:51:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορούμε. Αλλωστε τα "στημένα" επιλέγουν συγκλιση, για σταθερότητα. Το πλεονέκτημα της "βιδωμένης" μούρης στο turn-in της απόκλισης το επιτυγχανουν με άλλους τρόπους Wink .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 6 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1371s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on