Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 14:54:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
El Sid έγραψε: | Εχω την αίσθηση ότι κανένα 206 δεν θα κατεβάζει 1η (εντάξει κανένα 1,1 ίσως...) αλλά με καλή φόρα και σωστή γραμμή με 2α βγαίνει άνετα. Τα Peugeot έχουν γενικά κοντές σχέσεις... |
Όποιος κατεβάσει 1η έστω και σε πέταλο το μόνο που θα καταφέρει είναι να κόψει την φόρα
του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο. Aν "κρεμάσει" ο κινητήρας και χρειάζεται 1η για ν' ανεβάσει στροφές [μην ξεχνάμε ότι δεν έχουμε M3 με τις τεράσιες ροπές] σημαίνει πολύ φρένο, πολύ περισσότερο απ' όσο χρειάζεται και για πολύ χρόνο.
O σωστός τρόπος είναι πολύ δυνατά το φρένο [να μας κολλήσει η μούρη στο παρμπρίζ] για πολύ λίγο χρονικό διάστημα. Kερδίζεις σε χρόνο γιατί κόβεις ταχύτητα χωρίς να ρίχνεις τις στροφές, συνεπώς έχεις γκάζια για να βγεις και "φυλάς" και τα φρένα αφού δεν γυρίζει ο δίσκος με το τακάκι κολημένο πάνω του ώστε να ζεσταίνεται-φθείρεται [ και ένας λόγος να ουρλιάζει ο Πρόεδρος κάθε φορά που μπαίνει στο αυτοκινητό μου]
Aυτό ιχύει για όλα τ' αυτοκίνητα. Aπό Imreza 330 μέχρι Avensis και πάει λέγοντας.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | El Sid έγραψε: | Εχω την αίσθηση ότι κανένα 206 δεν θα κατεβάζει 1η (εντάξει κανένα 1,1 ίσως...) αλλά με καλή φόρα και σωστή γραμμή με 2α βγαίνει άνετα. Τα Peugeot έχουν γενικά κοντές σχέσεις... |
Όποιος κατεβάσει 1η έστω και σε πέταλο το μόνο που θα καταφέρει είναι να κόψει την φόρα
του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο. Aν "κρεμάσει" ο κινητήρας και χρειάζεται 1η για ν' ανεβάσει στροφές [μην ξεχνάμε ότι δεν έχουμε M3 με τις τεράσιες ροπές] σημαίνει πολύ φρένο, πολύ περισσότερο απ' όσο χρειάζεται και για πολύ χρόνο.
O σωστός τρόπος είναι πολύ δυνατά το φρένο [να μας κολλήσει η μούρη στο παρμπρίζ] για πολύ λίγο χρονικό διάστημα. Kερδίζεις σε χρόνο γιατί κόβεις ταχύτητα χωρίς να ρίχνεις τις στροφές, συνεπώς έχεις γκάζια για να βγεις και "φυλάς" και τα φρένα αφού δεν γυρίζει ο δίσκος με το τακάκι κολημένο πάνω του ώστε να ζεσταίνεται-φθείρεται [ και ένας λόγος να ουρλιάζει ο Πρόεδρος κάθε φορά που μπαίνει στο αυτοκινητό μου]
Aυτό ιχύει για όλα τ' αυτοκίνητα. Aπό Imreza 330 μέχρι Avensis και πάει λέγοντας. |
Δηλαδη αν βρισκεσαι σε πολυ κλειστο ανηφορικο πεταλο τι κανεις?Δεν κατεβαζεις πρωτη?
Αν πατησεις φρενο,εστω και για κλασματα σε μια τετοια περιπτωση δεν θα πεσουν οι στροφες?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:37:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mιλάω για αγώνα. Δηλαδή μία συγκεκριμένη απόσταση στον μικρότερο χρόνο.
Aυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μας "κινείται" ανάμεσα στη μέγιστη ροπή και τη μέγιστη ιπποδύναμη. Tο ιδανικό είναι, όταν αρχίζουν να ισιώνουν οι τροχοί στην έξοδο, να είμαστε πολύ κοντά στην μέγιστη ροπή...
Στην ευθεία η λογική λέει ότι πάμε "κομμάτια". Δηλαδή 5500-6000 στροφές. Πόσο να πέσουν οι στροφές [που θα πέσουν]; Nα φτάσουν στις 3500-4000; Kάπου εκεί... Που είναι η μέγιστη ροπή του 1600; Στις 4200 αν θυμάμαι καλά; Άρα έχουμε ότι μπορεί να μας δώσει το αυτοκίνητο από άποψη δύναμης παντού.
Aπό την άλλη για να πάρει πρώτη εν κινήσει ένα "βολτίσιο" αυτοκίνητο πρέπει οι στροφές να είναι 1000-1500 το πάρα πολύ. Πρακτικά έστω και για μισό δεύτερο ακινητοποιείται για να μπει η ταχύτητα. Aν φτάσουμε πριν ή ακόμα και μέσα στη στροφή να είμαστε τόσο χαμηλά, αντίο ζωή. Mέχρι να ξανανέβουμε στην οφέλιμη περιοχή του κινητήρα, μας έχει περάσει κι η καντίνα με τα "βρώμικα"...
Tα νούμερα είναι λίγο "μπακάλικα", αλλά πιστεύω ότι καταλαβαίνουμε τι εννοώ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 18:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη η περιπτωση που ανεφερα δεν μπορει να υπαρξει σε συνθηκες αγωνα
Στο δικο μου δεν χρειαζεται απο οτι θυμαμαι να πεσει στις 1.500 για να βαλω απο δευτερα πρωτη. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 19:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτέρη παιδί μου, σε μια ειδική διαδρομή ασφάλτινου [αλλά και χωμάτινου] αγώνα, αν υπάρχει ένα ανηφορικό πολύ κλειστό πέταλο, όπως έρχεται μαλιοκούβαρα απο κάτω ο εκλεκτός συνάδελφος, θα κατεβάσει μία, άντε δύο, θ' αφήσει κάτι "ψηλά" το γκάζι, θα τραβήξει χειρόφρενο και θα εξαφανιστεί πριν προλάβουμε να τον χειροκροτήσουμε...
Αυτό κάνουν οι αγωνιζόμενοι με τ' αγωνιστικά στον δρόμο. Εμάς όμως δεν μας αφορά αυτό.
Γιατί στην πίστα ισχύουν άλλα και οι χειρισμοί είναι όπως τους περιγράφω
παραπάνω. Είπα, οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί. Μπορεί το δικό σου να παίρνει την πρώτη παραπάνω από 1500 στροφές αλλά δεν παύει να την παίρνει σταματημένο [αλλοιώς θα πάρεις το συχρονιζέ στο χέρι] και πολύ μακρυά από τις τιμές της μέγιστης ισχύος και ροπής...
Άρα έχεις χάσει χρόνο:
α) κατά την είσοδο, γιατί χρειάζεται να επιβραδύνεις υπερβολικά για να μπει η πρώτη,
β) Κατά την διάρκεια της στροφής γιατί αν προσπαθήσεις να επιταχύνεις μέσα στην στροφή θα βγάλειο μούρες... φιλιά στα πεκινουά. Άρα θα μείνεις με την ήδη χαμηλή που έχεις από την είσοδο
γ) έχεις και μια αλλαγή παραπάνω για την ευθεία. Κι άλλο χάσιμο
χρόνου...
Άρα τι μένει; Ο δρόμος του Θεού, που λέει ο Θείος [το πρώτο μου post στην σελίδα] 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 23:36:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: |
Άρα τι μένει; Ο δρόμος του Θεού, που λέει ο Θείος [το πρώτο μου post στην σελίδα]  |
εκτός από το δρόμο του Θεού, οδηγεί και σε άλλους δρόμους...
Περίπτωση Αααα (κάτοχοι Peugeot χωρίς Α-Μπε-Ες)
...οδηγεί και στο διπλανό στρέμμα, γιατί αν το μεσαίο πεντάλ βρεθεί σε στενή επαφή με την βελούδινη μοκέτα (ή την λαστιχένια, ή την αλουμινένια, κατά περίπτωση) το πιθανότερο είναι τα βολτίσια φρένα σε απόλυτο συνδυασμό με τα βολτίσια ελαστικά, να επιφέρουν ένα εντυπωσιακό "μπλοκάρισμα" με την συνοδεία του αντίστιχου καπνού από τα λάστιχα και την φθορά αυτών....
στην συνέχεια ο wannabe Sebastian Loeb κάνει απολογισμό των ζημιών στο άτυχο Peugeot του...
Περίπτωση Βου (κάτοχοι Peugeot εξοπλισμένα με Α-Μπε-Ες)
....οδηγεί και στον πάτο του Ranking List, καθώς τελικά ενώ αποφεύγεται το μπλοκάρισμα, χάνεται χρόνος γιατί οι στροφές του κινητήρα θα πέσουν αρκετά
ο δρόμος του Θεού τελικά, ποιός είναι;;;
το σωστό φρενάρισμα πρίν την κούρμπα, το γκάζι στην είσοδο της στροφής και τα υπόλοιπα αναλαμβάνει η σωστή έμπνευση/επιλογή του ιδιοκτήτη του Peugeot στον εξοπλισμό set up αναρτήσεων/ελαστικών και χαμηλής φθοράς των τελευταίων, που μπορεί να φέρει και ένα ταπεινό 1400αράκι σε θέση που θα κάνει κάποια μάτια να τριφτούν....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 14:11:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | ο δρόμος του Θεού τελικά, ποιός είναι;;; |
Αυτός που λέω εγώ Βάγγο. Μην το ψάχνεις. Σε όποια σχολή ασφαλούς ή αγωνιστικής οδήγησης και να πας, αυτά θα σου πουν...
Αν τα εφαρμόσεις σωστά έχεις αποτέλεσμα. Εάν κάνεις τα δικά σου θα ψάχνεσαι μονίμως να βρεις τι σου φταίει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούλ 2005, 16:48:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί το ζορίζετε τόσο πολύ το πράγμα;
α. βλέπεις την επόμενη στροφή
β. πιάνεις γραμμή κ υπολογίζεις:
ι) την ταχύτητα σου
ιι) την ταχύτητα εισόδου στη στροφή
γ. έχοντας υπολογίσει τα ανωτέρω πατάς τόσο φρένο (χωρίς ενεργοποίηση ABS, θέλει ένα "κλακ" παραπάνω για να "ανοίξει") ώστε η ταχύτητα Βι να πέσει σε Βιι ακριβώς όταν θα είσαι στην είσοδο της στροφής.
δ. Κρατάς για όσο χρειάζεται σταθερή ταχύτητα κ μετά πάτωμα...
ε. επόμενη στροφή παρακαλώωω
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούλ 2005, 16:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στη θεωρία δε θα στρίψει ποτέ κανείς...πάντα ακίνητος θα είναι μπροστά στην οθόνη του. Τα κουβαδάκια σας και στην παραλια να δουμε τι ψαρια πιανει ο καθεις...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2005, 09:50:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | Τα κουβαδάκια σας και στην παραλια να δουμε τι ψαρια πιανει ο καθεις...  |
για ψάρεμα θα πάμε;;;;;
και εγώ που νόμιζα οτι θα γίνει ένα time-trial σε πίστα.....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2005, 09:52:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Baphomet έγραψε: | Τα κουβαδάκια σας και στην παραλια να δουμε τι ψαρια πιανει ο καθεις...  |
για ψάρεμα θα πάμε;;;;;
και εγώ που νόμιζα οτι θα γίνει ένα time-trial σε πίστα..... |
αλληγορικό ήταν για να συνδυαστεί με την καλοκαιρινή περίοδο και να δώσει μια χιουμοριστική νότα στο ποστ μου...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2005, 10:16:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, αλλά επειδή θα μπούμε οι περισσότεροι πρώτη φορά σε πίστα... Μήπως είμαστε εμείς τα ψάρια; Και αν ισχύει αυτό... Ποιος θα μας ψαρέψει;;; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2005, 10:22:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Ναι, αλλά επειδή θα μπούμε οι περισσότεροι πρώτη φορά σε πίστα... Μήπως είμαστε εμείς τα ψάρια; Και αν ισχύει αυτό... Ποιος θα μας ψαρέψει;;;  |
Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά... δεν ειναι κανεις υποχρεωμένος να τρεχει στο οριο με το που θα μπει, ουτε υπάρχει άμεσος ανταγωνισμός όπως στα καρτ. Πρώτο μέλημα μας είναι η γνώση του αυτοκινήτου και του εαυτό μας μέσα από την "αγωνιστική οδήγηση" σε ένα περιβάλλον πολύ πιο ασφαλές από οτι η παραλιακή ή οι ορεινές διαδρομές... εκεί κανείς δεν έχει πρόβλημα να πηγαίνει τέζα όμως ε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2005, 15:21:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | .....Ποιος θα μας ψαρέψει;;;  |
Εγω, που εχω ξανα(μανα)παει!!
(just kidding ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιούλ 2005, 16:39:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | [Περίπτωση Βου (κάτοχοι Peugeot εξοπλισμένα με Α-Μπε-Ες)
....οδηγεί και στον πάτο του Ranking List, καθώς τελικά ενώ αποφεύγεται το μπλοκάρισμα, χάνεται χρόνος γιατί οι στροφές του κινητήρα θα πέσουν αρκετά
ο δρόμος του Θεού τελικά, ποιός είναι;;;
το σωστό φρενάρισμα πρίν την κούρμπα, το γκάζι στην είσοδο της στροφής και τα υπόλοιπα αναλαμβάνει η σωστή έμπνευση/επιλογή του ιδιοκτήτη του Peugeot στον εξοπλισμό set up αναρτήσεων/ελαστικών και χαμηλής φθοράς των τελευταίων, που μπορεί να φέρει και ένα ταπεινό 1400αράκι σε θέση που θα κάνει κάποια μάτια να τριφτούν.... |
με προλαβες πολυ σωστα Βαγγελη.Αν κανω οτι παταω αποτομα φρενο,θα ενεργοποιηθει το προαναφερθεν συστημα,η αισθηση του πενταλ θα γινει οσαν πατας βουτηρο και θα ακουστει το γνωριμο γκρουκ με πιθανο αποτελεσμα το αυτοκινητο να κοκαλωσει.(λεμε τωρα)
Αυτο το οποιο εχω ακουσει ειναι οτι στα αγωνιστικα σαξο,οι οδηγοι απενεργοποιουν το εν λογω συστημα για τον παραπανω λογο.
Στα μεγαρα με το 205 μια φορα που προσπαθησα να κανω αυτο που ειπε ο θειος χρηστος διαπραγματευτικα την αγορα κτηματος με φυστικες πλησιων της στροφης. Τελικα οι διαπραγματευσεις δεν καρποφορησαν. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 07:36:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | εκεί κανείς δεν έχει πρόβλημα να πηγαίνει τέζα όμως ε? |
Καλά.. Ας μπούμε πίστα κ θα αναθεωρήσεις την άποψη σου για το τι θεωρείς τέζα
...δεν μπορώ, δεν μπορώ να περιμέεεενωωωωω
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Ιούλ 2005, 10:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Στα μεγαρα με το 205 μια φορα που προσπαθησα να κανω αυτο που ειπε ο θειος χρηστος διαπραγματευτικα την αγορα κτηματος με φυστικες πλησιων της στροφης. Τελικα οι διαπραγματευσεις δεν καρποφορησαν.  |
Kαταρχήν δεν είμαι "Θείος".
Mου λείπουν καμιά 15αριά πρωταθλήματα αγώνων αυτοκινήτου...
Kατά δεύτερον δεν φρενάρουμε ποτέ με τους τροχούς υπό γωνία. Γιατί πάλι θα μας φταίνε άλλα από αυτά που έχουμε κάνει λάθος.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 00:34:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Στα μεγαρα με το 205 μια φορα που προσπαθησα να κανω αυτο που ειπε ο θειος χρηστος διαπραγματευτικα την αγορα κτηματος με φυστικες πλησιων της στροφης. Τελικα οι διαπραγματευσεις δεν καρποφορησαν.  |
Kαταρχήν δεν είμαι "Θείος".
Mου λείπουν καμιά 15αριά πρωταθλήματα αγώνων αυτοκινήτου...
Kατά δεύτερον δεν φρενάρουμε ποτέ με τους τροχούς υπό γωνία. Γιατί πάλι θα μας φταίνε άλλα από αυτά που έχουμε κάνει λάθος. |
To θειος εσυ το ανεφερες παραπανω και το ειπα με καθε καλη προθεση!
Δεν φρεναρα υπο γωνια! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 09:46:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α) "Θείος" είναι το παρατσούκλι του Mιχελακάκη, Λευτέρη. You know... The Master!!!
β) Φρέναρες. Tο έχω κάνει ένα σωρό φορές στην πίστα μέχρι να μάθω "πως λειτουργεί" και πως γίνεται σωστά. Kαι με δάσκαλο τον παραπάνω. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Αύγ 2005, 19:59:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιοδικό Faster Τεύχος 13 (Αύγουστος 2005 - σελίδα 36):
"Την Κυριακή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στην πίστα Kartodromo στις Αφίδνες, το Alfa Trofeo, ένας θεσμός που διοργανώνεται με επιτυχία εδώ και αρκετά χρόνια από τον Ελληνικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Alfa Romeo (Ε.Σ.Ι.Α.Ρ).....
......Αρκετές συμμετοχές είχε η κατηγορία Open, όπου διάφοροι Σκαραβαίοι οργίασαν, ενώ πολύ καλά πήγαν και οι δύο συμμετοχές του Peugeot Sport Club (μας έκλεισε το σπίτι ο πρόεδρος 1:01 έκανε...Π.Β.) που φιλοδοξεί από του χρόνου να διοργανώνει τα αντίσοιχα δικά του events. "
Φυσικά φιγουράρει και το Animal (λίγο πριν την είσοδο της K1...)
Εδώ το άριστα είναι μάλλον λίγο... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|