Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 18:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KostasKostas έγραψε: | Παίδες εγώ όταν έβγαλα την τουρμπινούλα απο το fiat (μια παλιά T3 garrett) και επειδή θα βγάλω και το intercooler σκεφτόμουνα κάποια στιγμή να τα βάλω στο 206
Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.
Πιστεύω μέχρι 0,6-0,7 πίεση δεν έχει ανάγκη απο άνοιγμα μοτέρ αλλά σίγουρα θέλει αναρτήσεις, φρένα ( έχω ταμπούρα πίσω ) κτλ κτλ...
|
Τουλαχιστον μια φλαντζουλα (μπορει και διπλη) χρειαζεται! Το προβλημα με τα δικα μας 1600αρια ειναι η αντοχη της πλαστικης πολλαπλης! Γιαυτο λοιπον βλεπω το 0.7 αρκετα υψηλο! Καλυτερα παιξε μαξιμουμ μεχρι 0.6 bar πιεση με την μαμα πολλαπλη! Εαν βεβαια βαλεις μεταλλικη μεχρι 0.8 μπορες πιστευω να παιξεις ανετα+διπλη φλαντζα για να ριξεις την συμπιεση!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KostasKostas Μόλις έγραψα

 206 XS 8V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 08:29:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | KostasKostas έγραψε: | Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.
|
Μπορείς να μας αιτιολογήσεις αυτό που περιγράφεις; |
Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, απλά επειδή και σε άλλα αυτοκίνητα οι 8V κινητήρες έχουν αποδειχτεί ποιο "ανθεκτικοί" απο κάποιος άλλους (όπως π.χ. στο GOLF) έτσι πιστεύω ότι θα συμβαίνει και με το 206.
Για τον εγκέφαλο μου το είχε πεί ένας μηχανικός αλλά δεν ξέρω αν ισχυέι 100%...
Στο rallye όμως νομίζω ότι τα 8V "πειράζονται" ποιο εύκολα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rally (Γιάννης) Μέλος

106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 11:26:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 01:01:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rally έγραψε: | τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα. |
Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή.
Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 00:23:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Rally έγραψε: | τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα. |
Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή.
Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο. |
Διάβαζα πριν λίγες εβδομάδες στο power ένα γράμμα οπου ο αποστολέας ζήταγε πληροφορίες για να τουρμπίσει ένα 206 1.4 8V (δεν θέλω να σχολιάσω το ότι αναφερόταν σε Τ 4) .Tο περιοδικό λοιπόν του απάντησε ότι το καλύτερο που θα είχε να κάνει ήταν να τοποθετήσει κινητήρα Rallye (γιατί άραγε δεν είπε 1.6 χs ,ίσως κόστος ίσως....) και μετά να εγκαταστήσει το turbo.Eπίσης ανέφερε ότι οι απαραίτητες μετατροπές για το turbο ήταν ενισχυμένια πιστόνια , ενισχυμένες μπιέλες , εκκεντροφόρους και κάποιος παραλληλος εγκέφαλος (aftermarket managment). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rally (Γιάννης) Μέλος

106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 09:59:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Rally έγραψε: | τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα. |
Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή.
Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο. |
Διάβαζα πριν λίγες εβδομάδες στο power ένα γράμμα οπου ο αποστολέας ζήταγε πληροφορίες για να τουρμπίσει ένα 206 1.4 8V (δεν θέλω να σχολιάσω το ότι αναφερόταν σε Τ 4) .Tο περιοδικό λοιπόν του απάντησε ότι το καλύτερο που θα είχε να κάνει ήταν να τοποθετήσει κινητήρα Rallye (γιατί άραγε δεν είπε 1.6 χs ,ίσως κόστος ίσως....) και μετά να εγκαταστήσει το turbo.Eπίσης ανέφερε ότι οι απαραίτητες μετατροπές για το turbο ήταν ενισχυμένια πιστόνια , ενισχυμένες μπιέλες , εκκεντροφόρους και κάποιος παραλληλος εγκέφαλος (aftermarket managment). |
το διαβασα και εγω το συγκεκριμενο αλλα δεν του ειπε αν θελει να το τουρμπισει να βαλει κινητηρα ραλλυ. του ειπε για τον δαρα και απο εκει και περα αν θελει κατι παραπανω καλο θα ηταν να βαλει του ραλλυ αφου ειναι γνωστη για το ποσο χερακι μπορει να μπει σε αυτην την μηχανη.οσο γιατι δεν του ειπε για την 1600 xs αυτα τα εχουμε ξαναπει αφου οπι δυο μηχανες εχουν μεγαλες διαφορες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 18:36:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να αναθερμάνω λίγο το topic? Τώρα που η εποχή του DARAS Development πέρασε και οι εταιρίες εισάγουν σε όλο και πιο πολλά μοντέλα τους το turbo, εγώ αξίζει να τουρμπίσω το 206 1.6 cc μας ή όχι; Και αν ναι, ρίξτε ενημέρωση...! Μιλάμε για light turbo, όχι εξεζητημένα πράγματα....! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 18:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα χρειαστεις πολλα πραματα......πολυ χρημα με αποτελεσμα οχι αναλογο....καλητερα δωστο και τα λευτα που θα εριχνες συμπληρωσε τα και παρε ενα 207 cc η απλο ετοιμο....πιο αξιοπιστος θα εισαι με το σωστο σαζμαν και τον σωστο εγκεφαλο.
Αν απο την αλλη εχεις ψηθει για τουρμπισμα ενδεικτικα θες ενα 3000 για μοτερ (φλατζα ρεκτιφιε σφυρηλατα χταποδο τουρμπινες εισαγωγες κουλερ κλπ...) συν ενα 1500αρι για ενα αγραφο με το ρυθμησμα του μιας και με τον εγκεφαλλο του αυτοκινητου σου δεν παιζει ουτε με μαιμουδιες να δεχτει τουρμπο προγραμα...
το ποσο για τομοτερ ειναι ενδεικτηκο λαμβανοντας υποψιν οτι μονο μπιελες πιστονια θα βαλεις καινουρια και τα ρεστ μεταχειρα....
εισαι σιγουρος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:04:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμ... Αναμενόμενη η απάντηση... Η αλήθεια είναι ότι η δυνατότητα για άλλο αμάξι δεν υπάρχει... Μιας και το αμάξι αγοράστηκε προ διετίας από την αρραβωνιαστικιά...
Το κόστος -για να πω την αλήθεια- το περίμενα μεγαλύτερο, αλλά αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η αξιοπιστία του μοτερ... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:15:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κυριότερο δίλημμα σου πρέπει να είναι το εξής:
θές αμάξι που να μη πάει άλλα να δουλεύει και να το εμπιστεύεσαι χωρίς δεύτερη σκέψη?
ή
θές αμάξι που να παίζει μπάλα άλλα να κάνεις το σταυρό σου κάθε φορά πριν βάλεις μπρός?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:17:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Episis k πολλαπλη εισαγωγξς αφου η πλαστική ανοίγει σα μανιταρι...
κοινως εγκλημα κ μονο να το σκέφτεσαι
κι ομως γιαννη αν σου πω οτι ο 744 εχει ετοιμους χαρτες τουμπο απο το ντιζελ????λολ κ ομγ
επισης σαλεξ πρπσφατα εφτιαξε προγραμμα για 206 τουρμπο ρωσια.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:20:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο δεν το γνωριζα τακη.....εννοειται οτι θελει εισαγωγη.....και οπως ειπε και κ τασος πιο πανω ειτε θα το εχεις οπλο....ειτε βολτησιο που θα τρωει το ξυλο απο τα μαμα νεας γενιας.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:22:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλιστα...Οκ με πείσατε χεχε
Το αφήνω ως έχει!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2014, 08:36:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου θα χρειαστείς ένα δεκάρικο πάνω - κάτω για να το κάνεις όπλο και όχι 4-5 χιλιάρικα. Για αξιόπιστο όπλο που θα ασχολείσε με άλλες κατηγοριες και όχι με νέας γενιάς αυτοκίνητα όπως λές, γιατι απλά δεν θα αξίζει. Αν τα έχεις προχώρα αλλιώς κάτσε στα αυγά σου.Σίγουρα έιναι πολλά τα λεφτά και δύσκολες εποχές και όπως και να το κάνεις η συντήρηση του και μόνο δεν θα είναι όπως την ήξερες μεχρι τώρα..... Άν όμως θα τα είχες και το έκανες γιατί γουσταρεις το 206 και το θές όπλο και όχι κάποιο άλλο αμάξι έτοιμο αλλα το 206 σου, τότε κάντο. Η απόλαυση που θα σου χαρίζει όταν θα πατάς το γκάζι θα σε αποζημειώνει και θα λές χαλάλη του.Μην βιαστεί κανείς να με κατακρίνει, γιατι άν δεν το έχεις νιώσει αυτό το συναιθημα ...απλα δεν μπορείς να το καταλάβεις. Το δίλημα είναι για μένα καθαρά αν τα έχεις και σε παίρνει να τα πετάξεις και όταν λέω να τα πετάξεις, εννοω ότι μην περιμένεις κάποια στιγμη να τα πάρεις πίσω πουλώντας το.Αν το σκέφτεσαι για light καταστάσεις και κλειστό μοτερ........μην ξεκινήσεις κάν ούτε να το σκέφτεσαι,γιατι τότε ίσχυει ότι σου είπαν και οι προλαλήσαντες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 07:27:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PREDATOR_GR έγραψε: | Μάλιστα...Οκ με πείσατε χεχε
Το αφήνω ως έχει! |
με προσεκτικη επιλογη πραγματων, νομιζω αξιζει το τουρμπισμα.
απλα θελει πολυ τρεξιμο απο μερους σου αν θελεις να γλυτωσεις πολλα λεφτα, να παρεις όλα τα πραγματα μόνος σου και μετα να πας σ' εναν μηχανικό εμπιστοσυνης να στα περασει...
αμα ενδιαφερεσαι να σου κανω μια λιστα τι θα χρειαστεις και που θα τα βρεις και απο εκει και περα το ψαχνεις μονος σου.
με αυτον τον τροπο που σου περιεγραψα μπορεις να τουρμπίσεις αξιοπιστα στα 200 αλογα περιπου, χωρις να αλλαξεις πιστονια-μπιελες με κοστος απο 2500 μέχρι 3500 ευρω, αναλογως των ανταλλακτικών που θα βρεθούν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lambrosp Μέλος

peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003
Ένταξη: 18 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 133
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2014, 12:29:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν αξίζει φίλε μου.......ή με πιστόνια, μπιέλες μέταλλα,ελατήρια και άγραφο εκέφαλο.....ή κάθησε στα αυγά σου!!!!!! Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την lambrosp στις Τετ 23 Ιούλ 2014, 13:08:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2014, 13:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lambrosp έγραψε: | Δεν αξίζει φίλε μου.......ή με πιστόνια, μπιέλες μέταλλα,ελατήρια και άγραφο εκέφαλο.....ή κάθεσε στα αυγά σου!!!!!! Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά. |
+1  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
turbomaniac (alex) Νέος χρήστης

wv golf 1.6 16V
Ένταξη: 15 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2014, 14:11:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lambrosp έγραψε: | Δεν αξίζει φίλε μου.......Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά. |
αυτη ειναι η επικρατουσα αποψη, αλλα ειναι λαθος.
η γνωση φερνει την αξιοπιστια και όχι το χρήμα....
όπως επισις και εκ του αποτελεσματος κρινεται μια μετατροπή και όχι απο το ποσο high tech ειναι.
σε ατμοσφαιρικο αμαξι που το κανεις τουρμπο ή πας για 5ο μπεκ ή βαζεις αγραφο, οποτε δεν αξιζει το κόστος, καλύτερα παιρνεις αλλο αμαξι, αν ειναι να βαλεις αγραφο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2014, 19:54:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
turbomaniac έγραψε: | lambrosp έγραψε: | Δεν αξίζει φίλε μου.......Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά. |
αυτη ειναι η επικρατουσα αποψη, αλλα ειναι λαθος.
η γνωση φερνει την αξιοπιστια και όχι το χρήμα....
όπως επισις και εκ του αποτελεσματος κρινεται μια μετατροπή και όχι απο το ποσο high tech ειναι.
σε ατμοσφαιρικο αμαξι που το κανεις τουρμπο ή πας για 5ο μπεκ ή βαζεις αγραφο, οποτε δεν αξιζει το κόστος, καλύτερα παιρνεις αλλο αμαξι, αν ειναι να βαλεις αγραφο. |
Το κοστος ενος αγραφου ειναι γυρω στο 1000αρικο λοιπον εγω (μιας και το εω δει το εργο) απο κει θα ξεκιναγα και μετα με το αν θα εκανα σφυρια τα εντοσθια.....
και ναι φιλε το 5ο μπεκ το βαζαν εποχες παλιες οπου καθως ειχαν βγει οι μαχητες των δρομων και εμφανηστηκαν και πλυθηναν τα τριπορτα civic με ποικοιλοχρωμα νεον και εκαναν χρυσες δουλειες μερικα συνεργεια οπου εβαζαν τουρμπο και σε παπακια (οσοι ειναι απο πειραια με πιανουν)!!! και για αυτη την λυση τοτε ζητουσαν την αρτα και τα γιαννενα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|