PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Turbo σε 206....
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 18:11:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KostasKostas έγραψε:
Παίδες εγώ όταν έβγαλα την τουρμπινούλα απο το fiat (μια παλιά T3 garrett) και επειδή θα βγάλω και το intercooler σκεφτόμουνα κάποια στιγμή να τα βάλω στο 206 Twisted evil
Twisted evil

Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.

Πιστεύω μέχρι 0,6-0,7 πίεση δεν έχει ανάγκη απο άνοιγμα μοτέρ αλλά σίγουρα θέλει αναρτήσεις, φρένα ( έχω ταμπούρα πίσω Crying or Very sad ) κτλ κτλ...


Τουλαχιστον μια φλαντζουλα (μπορει και διπλη) χρειαζεται! Το προβλημα με τα δικα μας 1600αρια ειναι η αντοχη της πλαστικης πολλαπλης! Γιαυτο λοιπον βλεπω το 0.7 αρκετα υψηλο! Καλυτερα παιξε μαξιμουμ μεχρι 0.6 bar πιεση με την μαμα πολλαπλη! Εαν βεβαια βαλεις μεταλλικη μεχρι 0.8 μπορες πιστευω να παιξεις ανετα+διπλη φλαντζα για να ριξεις την συμπιεση!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2002, 02:29:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KostasKostas έγραψε:
Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.


Μπορείς να μας αιτιολογήσεις αυτό που περιγράφεις;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
KostasKostas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 8V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 08:29:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
KostasKostas έγραψε:
Το 8V μοτέρ έχει μεγαλύτερες αντοχές απο το 16V και νομίζω δεν έχει τόσο περιορισμένο εγκέφαλο.


Μπορείς να μας αιτιολογήσεις αυτό που περιγράφεις;


Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, απλά επειδή και σε άλλα αυτοκίνητα οι 8V κινητήρες έχουν αποδειχτεί ποιο "ανθεκτικοί" απο κάποιος άλλους (όπως π.χ. στο GOLF) έτσι πιστεύω ότι θα συμβαίνει και με το 206.

Για τον εγκέφαλο μου το είχε πεί ένας μηχανικός αλλά δεν ξέρω αν ισχυέι 100%...

Στο rallye όμως νομίζω ότι τα 8V "πειράζονται" ποιο εύκολα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 11:26:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 01:01:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rally έγραψε:
τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα.


Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή.
Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 00:23:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Rally έγραψε:
τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα.


Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή.
Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο.


Διάβαζα πριν λίγες εβδομάδες στο power ένα γράμμα οπου ο αποστολέας ζήταγε πληροφορίες για να τουρμπίσει ένα 206 1.4 8V (δεν θέλω να σχολιάσω το ότι αναφερόταν σε Τ 4) .Tο περιοδικό λοιπόν του απάντησε ότι το καλύτερο που θα είχε να κάνει ήταν να τοποθετήσει κινητήρα Rallye (γιατί άραγε δεν είπε 1.6 χs ,ίσως κόστος ίσως....) και μετά να εγκαταστήσει το turbo.Eπίσης ανέφερε ότι οι απαραίτητες μετατροπές για το turbο ήταν ενισχυμένια πιστόνια , ενισχυμένες μπιέλες , εκκεντροφόρους και κάποιος παραλληλος εγκέφαλος (aftermarket managment).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Νοέ 2002, 09:59:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomcat έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Rally έγραψε:
τα 16βαλβιδα ειναι κλασης ανωτερα και σηκωνουν πολλα περισσοτερα αυτο ειναι το σιγουρο.τωρα περι αξιοπιστιας υπαρχει μια λογικη σε αυτα που λες και κυριως εντοπιζεται στο γεγονος οτι το 8βαλβιδο μοτερ δεν πιεζεται τοσο πολυ αφου δεν οδηγειται σε υψηλες στροφες, ειναι ανωφελο θα ελεγα.


Θα συμφωνήσω καθ' ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ αντοχής κινητήρα και ποσότητας βαλβίδων. Υπάρχει όμως έμμεση με την εξής έννοια: Ένας ίδιος κινητήρας με τα ίδια μέταλλα αλλά με διαφορετική κυλινδροκεφαλή, όπου ο ένας είναι 8βάλβιδος και ο άλλος 16βάλβιδος, είναι φυσιολογικό να αποδίδει περισσότερη δύναμη ψηλά ο 16βάλβιδος, τουτέστιν περισσότερα ζόρια άρα μικρότερη αντοχή.
Αυτό όμως αναιρείται όταν με οποιονδήποτε ανεβάζουμε την ιπποδύναμη σε 8βάλβιδο κινητήρα, το οποίο θα το επιτύχουμε με ανέβασμα του ορίου περιστροφής, άρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα για την αντοχή από ότι σε έναν 16βάλβιδο.


Διάβαζα πριν λίγες εβδομάδες στο power ένα γράμμα οπου ο αποστολέας ζήταγε πληροφορίες για να τουρμπίσει ένα 206 1.4 8V (δεν θέλω να σχολιάσω το ότι αναφερόταν σε Τ 4) .Tο περιοδικό λοιπόν του απάντησε ότι το καλύτερο που θα είχε να κάνει ήταν να τοποθετήσει κινητήρα Rallye (γιατί άραγε δεν είπε 1.6 χs ,ίσως κόστος ίσως....) και μετά να εγκαταστήσει το turbo.Eπίσης ανέφερε ότι οι απαραίτητες μετατροπές για το turbο ήταν ενισχυμένια πιστόνια , ενισχυμένες μπιέλες , εκκεντροφόρους και κάποιος παραλληλος εγκέφαλος (aftermarket managment).


το διαβασα και εγω το συγκεκριμενο αλλα δεν του ειπε αν θελει να το τουρμπισει να βαλει κινητηρα ραλλυ. του ειπε για τον δαρα και απο εκει και περα αν θελει κατι παραπανω καλο θα ηταν να βαλει του ραλλυ αφου ειναι γνωστη για το ποσο χερακι μπορει να μπει σε αυτην την μηχανη.οσο γιατι δεν του ειπε για την 1600 xs αυτα τα εχουμε ξαναπει αφου οπι δυο μηχανες εχουν μεγαλες διαφορες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PREDATOR_GR (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 308 GT

Ένταξη: 26 Δεκ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 18:36:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να αναθερμάνω λίγο το topic? Τώρα που η εποχή του DARAS Development πέρασε και οι εταιρίες εισάγουν σε όλο και πιο πολλά μοντέλα τους το turbo, εγώ αξίζει να τουρμπίσω το 206 1.6 cc μας ή όχι; Και αν ναι, ρίξτε ενημέρωση...! Μιλάμε για light turbo, όχι εξεζητημένα πράγματα....! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 18:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα χρειαστεις πολλα πραματα......πολυ χρημα με αποτελεσμα οχι αναλογο....καλητερα δωστο και τα λευτα που θα εριχνες συμπληρωσε τα και παρε ενα 207 cc η απλο ετοιμο....πιο αξιοπιστος θα εισαι με το σωστο σαζμαν και τον σωστο εγκεφαλο.

Αν απο την αλλη εχεις ψηθει για τουρμπισμα ενδεικτικα θες ενα 3000 για μοτερ (φλατζα ρεκτιφιε σφυρηλατα χταποδο τουρμπινες εισαγωγες κουλερ κλπ...) συν ενα 1500αρι για ενα αγραφο με το ρυθμησμα του μιας και με τον εγκεφαλλο του αυτοκινητου σου δεν παιζει ουτε με μαιμουδιες να δεχτει τουρμπο προγραμα...

το ποσο για τομοτερ ειναι ενδεικτηκο λαμβανοντας υποψιν οτι μονο μπιελες πιστονια θα βαλεις καινουρια και τα ρεστ μεταχειρα....


εισαι σιγουρος?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PREDATOR_GR (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 308 GT

Ένταξη: 26 Δεκ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:04:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χμ... Rolling eyes Αναμενόμενη η απάντηση... Η αλήθεια είναι ότι η δυνατότητα για άλλο αμάξι δεν υπάρχει... Μιας και το αμάξι αγοράστηκε προ διετίας από την αρραβωνιαστικιά...

Το κόστος -για να πω την αλήθεια- το περίμενα μεγαλύτερο, αλλά αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η αξιοπιστία του μοτερ... Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:15:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το κυριότερο δίλημμα σου πρέπει να είναι το εξής:

θές αμάξι που να μη πάει άλλα να δουλεύει και να το εμπιστεύεσαι χωρίς δεύτερη σκέψη?

ή

θές αμάξι που να παίζει μπάλα άλλα να κάνεις το σταυρό σου κάθε φορά πριν βάλεις μπρός?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Episis k πολλαπλη εισαγωγξς αφου η πλαστική ανοίγει σα μανιταρι...
κοινως εγκλημα κ μονο να το σκέφτεσαι



κι ομως γιαννη αν σου πω οτι ο 744 εχει ετοιμους χαρτες τουμπο απο το ντιζελ????λολ κ ομγ

επισης σαλεξ πρπσφατα εφτιαξε προγραμμα για 206 τουρμπο ρωσια....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:20:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο δεν το γνωριζα τακη.....εννοειται οτι θελει εισαγωγη.....και οπως ειπε και κ τασος πιο πανω ειτε θα το εχεις οπλο....ειτε βολτησιο που θα τρωει το ξυλο απο τα μαμα νεας γενιας....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PREDATOR_GR (Βασίλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 308 GT

Ένταξη: 26 Δεκ 2013
Δημοσιεύσεις: 68

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2014, 19:22:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλιστα...Οκ με πείσατε χεχε Wink
Το αφήνω ως έχει!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2014, 08:36:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε μου θα χρειαστείς ένα δεκάρικο πάνω - κάτω για να το κάνεις όπλο και όχι 4-5 χιλιάρικα. Για αξιόπιστο όπλο που θα ασχολείσε με άλλες κατηγοριες και όχι με νέας γενιάς αυτοκίνητα όπως λές, γιατι απλά δεν θα αξίζει. Αν τα έχεις προχώρα αλλιώς κάτσε στα αυγά σου.Σίγουρα έιναι πολλά τα λεφτά και δύσκολες εποχές και όπως και να το κάνεις η συντήρηση του και μόνο δεν θα είναι όπως την ήξερες μεχρι τώρα..... Άν όμως θα τα είχες και το έκανες γιατί γουσταρεις το 206 και το θές όπλο και όχι κάποιο άλλο αμάξι έτοιμο αλλα το 206 σου, τότε κάντο. Η απόλαυση που θα σου χαρίζει όταν θα πατάς το γκάζι θα σε αποζημειώνει και θα λές χαλάλη του.Μην βιαστεί κανείς να με κατακρίνει, γιατι άν δεν το έχεις νιώσει αυτό το συναιθημα ...απλα δεν μπορείς να το καταλάβεις. Το δίλημα είναι για μένα καθαρά αν τα έχεις και σε παίρνει να τα πετάξεις και όταν λέω να τα πετάξεις, εννοω ότι μην περιμένεις κάποια στιγμη να τα πάρεις πίσω πουλώντας το.Αν το σκέφτεσαι για light καταστάσεις και κλειστό μοτερ........μην ξεκινήσεις κάν ούτε να το σκέφτεσαι,γιατι τότε ίσχυει ότι σου είπαν και οι προλαλήσαντες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Ιούλ 2014, 07:27:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PREDATOR_GR έγραψε:
Μάλιστα...Οκ με πείσατε χεχε Wink
Το αφήνω ως έχει!


με προσεκτικη επιλογη πραγματων, νομιζω αξιζει το τουρμπισμα.

απλα θελει πολυ τρεξιμο απο μερους σου αν θελεις να γλυτωσεις πολλα λεφτα, να παρεις όλα τα πραγματα μόνος σου και μετα να πας σ' εναν μηχανικό εμπιστοσυνης να στα περασει...


αμα ενδιαφερεσαι να σου κανω μια λιστα τι θα χρειαστεις και που θα τα βρεις και απο εκει και περα το ψαχνεις μονος σου.

με αυτον τον τροπο που σου περιεγραψα μπορεις να τουρμπίσεις αξιοπιστα στα 200 αλογα περιπου, χωρις να αλλαξεις πιστονια-μπιελες με κοστος απο 2500 μέχρι 3500 ευρω, αναλογως των ανταλλακτικών που θα βρεθούν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lambrosp 
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 1.6 T (16v) xs 2003

Ένταξη: 18 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 133

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2014, 12:29:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν αξίζει φίλε μου.......ή με πιστόνια, μπιέλες μέταλλα,ελατήρια και άγραφο εκέφαλο.....ή κάθησε στα αυγά σου!!!!!! Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά.

Έχει επεξεργασθεί από τον/την lambrosp στις Τετ 23 Ιούλ 2014, 13:08:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2014, 13:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lambrosp έγραψε:
Δεν αξίζει φίλε μου.......ή με πιστόνια, μπιέλες μέταλλα,ελατήρια και άγραφο εκέφαλο.....ή κάθεσε στα αυγά σου!!!!!! Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά.

+1 Afroman
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
turbomaniac (alex)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


wv golf 1.6 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2014, 14:11:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lambrosp έγραψε:
Δεν αξίζει φίλε μου.......Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά.


αυτη ειναι η επικρατουσα αποψη, αλλα ειναι λαθος.

η γνωση φερνει την αξιοπιστια και όχι το χρήμα....

όπως επισις και εκ του αποτελεσματος κρινεται μια μετατροπή και όχι απο το ποσο high tech ειναι.


σε ατμοσφαιρικο αμαξι που το κανεις τουρμπο ή πας για 5ο μπεκ ή βαζεις αγραφο, οποτε δεν αξιζει το κόστος, καλύτερα παιρνεις αλλο αμαξι, αν ειναι να βαλεις αγραφο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2014, 19:54:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

turbomaniac έγραψε:
lambrosp έγραψε:
Δεν αξίζει φίλε μου.......Δεν νοείτε κλειστό μοτερ ,παράλληλα εγεφαλάκια ,extra μπέκ το 2014.Έτσι τουρμπίζαν το 80 και κάναν την προσευχή τους για πότε θα σπάσουν.Απλά και φιλικά.


αυτη ειναι η επικρατουσα αποψη, αλλα ειναι λαθος.

η γνωση φερνει την αξιοπιστια και όχι το χρήμα....

όπως επισις και εκ του αποτελεσματος κρινεται μια μετατροπή και όχι απο το ποσο high tech ειναι.


σε ατμοσφαιρικο αμαξι που το κανεις τουρμπο ή πας για 5ο μπεκ ή βαζεις αγραφο, οποτε δεν αξιζει το κόστος, καλύτερα παιρνεις αλλο αμαξι, αν ειναι να βαλεις αγραφο.



Το κοστος ενος αγραφου ειναι γυρω στο 1000αρικο λοιπον εγω (μιας και το εω δει το εργο) απο κει θα ξεκιναγα και μετα με το αν θα εκανα σφυρια τα εντοσθια.....

και ναι φιλε το 5ο μπεκ το βαζαν εποχες παλιες οπου καθως ειχαν βγει οι μαχητες των δρομων και εμφανηστηκαν και πλυθηναν τα τριπορτα civic με ποικοιλοχρωμα νεον και εκαναν χρυσες δουλειες μερικα συνεργεια οπου εβαζαν τουρμπο και σε παπακια (οσοι ειναι απο πειραια με πιανουν)!!! και για αυτη την λυση τοτε ζητουσαν την αρτα και τα γιαννενα.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 6 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3349s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on