Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 17:24:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά μίλησα και εγώ με Peugeot Sport και μου είπαν περίπου 160 άλογα και 19 Κg ροπή με κόστος περίπου 5000 ευρώ.
Ψάχνομαι συνέχεια για μηχανική βελτίωση που όμως θα έχει αρκετό αποτέλεσμα για τα περίπου 4000 ευρώ που διαθέτω.
Τούρμπο ή αλλαγή κινητήρα δεν με ενδιαφέρει.
Τάσο τα έχουμε ξαναπεί και μέσω πμ.
Θα ήθελα ένα αμάξι όχι που να σέρνεται στις χαμηλές και μετά στις υψηλές στροφές να ξεσπά απότομα.
Θέλω τον κινητήρα να έχει παντού δύναμη από τις 1000 στροφές/λεπτό έως τον κόφτη όπου αυτός τοποθετηθεί.
Θα δώσω αρκετά χρήματα βέβαια αλλά θέλω να γίνει αποτελεσματική εργασία τόσο από άποψης αρκετής αύξησης ισχύος και ροπής αλλά και από πλευράς αξιοπιστίας που είναι πολύ κοντά αν όχι η ίδια με αυτήν του εργοστασίου.
Πιστεύεις ότι με το εν λόγω Budget και τον συγκεκριμένο μηχανικό που έχουμε συζυτήσει θα ικανοποιηθούν όλα τα παραπάνω;
Υ.Γ. Τάσο μπορείς να αναλύσεις με λεπτομέρεια ένα ένα τα κομμάτια της Peugeot Sport πως θα επιδράσουν στον κινητήρα αλλά και στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 20:07:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Θα ήθελα ένα αμάξι όχι που να σέρνεται στις χαμηλές και μετά στις υψηλές στροφές να ξεσπά απότομα. |
Θέλεις να είναι γραμμικό δηλαδή
p206xs2 έγραψε: | Θέλω τον κινητήρα να έχει παντού δύναμη από τις 1000 στροφές/λεπτό έως τον κόφτη όπου αυτός τοποθετηθεί. |
Από τις 1000 στροφές? Έλεος ρε ψηλέ...
Πάντως απότι βλέπω για αυτά που ζητάς, μια μετατροπή σαν του Προέδρου θα σου έρθει κουτί 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 20:37:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206xs2 έγραψε: | Υ.Γ. Τάσο μπορείς να αναλύσεις με λεπτομέρεια ένα ένα τα κομμάτια της Peugeot Sport πως θα επιδράσουν στον κινητήρα αλλά και στην οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου; |
Εγκέφαλος Peugeot Sport:
Το πρόγραμμα του εγκεφάλου δεν έχει ιδιαίτερες πολυτέλειες για χαμηλές στροφές. Μοιάζει η χαρτογράφηση λες και είναι ON - OFF. Η στάθμη του καυσίμου δείχνει χαμηλή, πράγμα που δείχνει ότι τα μπεκ είναι μεγάλης παροχής.
Aπουσιάζουν πλήρως τα λειτουργικό για Α/C, αισθητήρα πίεσης και στάθμης λαδιού και το βεντιλατέρ έχει μόνο την διπλή σκάλα που ανοίγει στους 90 βαθμούς.
Μπεκ
Τα μπεκ είναι μεγάλης παροχής και κουμπώνουν μόνο πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής αλουμινίου.
Πεταλούδα φ60
Ενα τετράγωνο κομμάτι μέταλο με ένα μεγάλο κλαπέτο. Απουσιάζουν τα βηματικό μοτεράκι ρελαντί, αισθητήρες θερμοκρασίας κλπ όργανα που υπάρχουν στις πεταλούδες.
Πολλαπλή εισαγωγής.
Αυτο είναι ένα διαμάντι ροϊκής σχεδίασης. Κρίμα που δεν μπαίνει με τα δικά μας μπεκ... Καμμία σχέση με την πολλαπλή του C2 που είναι απαράδεκτη τόσο, όσο και η πολλαπλή που έχει μαμά το 206.
Εκκεντροφόροι Peugeot Sport
Ο εισαγωγής είναι κάτι λιγότερο από τους Peugeot Sport για το ραλλύ ενώ ο εξαγωγής ειναι το ίδιο. Εκκεντροφόροι σχεδιασμένοι να αποδίδουν ψηλά την δύναμη ενώ το ρελαντί τους λόγω του overlap είναι άστατο και μη γραμμικό.
Αν έχετε άλλες απορίες μου λέτε....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Νοέ 2004, 21:01:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι ειναι απαρεδεκτη του c2??? βεβαια εμενα μου μοιαζει ιδια με τη δικια μας αλλα αλουμινενια.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Νοέ 2004, 10:25:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | γιατι ειναι απαρεδεκτη του c2??? βεβαια εμενα μου μοιαζει ιδια με τη δικια μας αλλα αλουμινενια.... |
Το είπες και μόνος σου... Δεν έχει καμία διαφορά με την δικιά μας!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 15:44:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αλλα ειναι αλουμινενια...
θυμαμαι στα ραλλυ που ελεγαν οτι σε μεγαλες βελτιωσεις και ζορια η πλαστικη παραμορφωνοταν....
και αν ειναι ιδια γιατι να μην μπορουμε να βαλουμε μπεκ απο c2 γιατι αυτα δεν ειναι ιδια σιγουρα....
μηπως λοιπον απο μεσα ειναι διαφορετικη????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 16:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ξερω οτι αν η εισαγωγη ηταν ιδια δεν θα κανε τον κοπο να την φτιαξει η PSA...
Για να την βαζουν μονο στο 125αρι σημαινει οτι κατι προσφερει σε σχεση με την δικια μας...αν θελαν να βαλουν κατι για μουρι θα βαζαν κατι αλλο πιο χειροποιαστο...
και μην μου πειτε πως την καναν αλουμινενια για προσφερουν στους πωρωμενους βελτιωσιμοτητα θα γελαω για δεκα μερες ασταματητα...
Κατα την γνωμη μου αυτο που θελει να μας πει ο Τασος,και το πιστευω κι εγω,οτι της Peugeot Sport ειναι πολυ καλυτερη γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση και οτι του C2 ειναι απλα μια καπως καλυτερη αλλα και παλι για κανονικη χρηση...
Εμενα τα λεφτα της παντως μου φαινονται πολυ καλα κι αν μπαινει κουτι μπεκ εισαγωγη προγραμμα και εκκεντροφοροι,για 125 εργοστασιακα θα το ψαξω σοβαρα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 21:55:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Εμενα τα λεφτα της παντως μου φαινονται πολυ καλα κι αν μπαινει κουτι μπεκ εισαγωγη προγραμμα και εκκεντροφοροι,για 125 εργοστασιακα θα το ψαξω σοβαρα |
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό. 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 22:40:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: | Εμενα τα λεφτα της παντως μου φαινονται πολυ καλα κι αν μπαινει κουτι μπεκ εισαγωγη προγραμμα και εκκεντροφοροι,για 125 εργοστασιακα θα το ψαξω σοβαρα |
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό.  |
χωρίς εξάτμιση-καταλύτη? 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 00:11:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | BTS έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: | Εμενα τα λεφτα της παντως μου φαινονται πολυ καλα κι αν μπαινει κουτι μπεκ εισαγωγη προγραμμα και εκκεντροφοροι,για 125 εργοστασιακα θα το ψαξω σοβαρα |
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό.  |
χωρίς εξάτμιση-καταλύτη?  |
Φίλε Γιάννη, μην ψαρώνεις από τα έντυπα και τις διαφημίσεις. Αυτοί να πουλήσουν γυαλιστερούς σωλήνες για μεταξωτές κορδέλες θέλουν (με εξαίρεση κάποιες αξιόλογες προτάσεις ).
Μια χαρά είναι και η εργοστασιακή εξάτμιση σε αυτά τα επίπεδα δύναμης, μάλιστα πιθανότατα θα δώσει πολύ πιο επίπεδη καμπύλη από μία aftermarket....
Και να θυμίσω ότι προ τριετίας, αγωνιστικό ΑΧ έκανε χρόνους στην 10άδα της γενικής, φορώντας μοτέρ 1600 16V, με την εξάτμιση του AX 1300 (περιορισμένο budget γαρ). Σκεφτείτε και προβληματιστείτε... 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 16:10:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Recifees έγραψε: | BTS έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: | Εμενα τα λεφτα της παντως μου φαινονται πολυ καλα κι αν μπαινει κουτι μπεκ εισαγωγη προγραμμα και εκκεντροφοροι,για 125 εργοστασιακα θα το ψαξω σοβαρα |
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό.  |
χωρίς εξάτμιση-καταλύτη?  |
Φίλε Γιάννη, μην ψαρώνεις από τα έντυπα και τις διαφημίσεις. Αυτοί να πουλήσουν γυαλιστερούς σωλήνες για μεταξωτές κορδέλες θέλουν (με εξαίρεση κάποιες αξιόλογες προτάσεις ).
Μια χαρά είναι και η εργοστασιακή εξάτμιση σε αυτά τα επίπεδα δύναμης, μάλιστα πιθανότατα θα δώσει πολύ πιο επίπεδη καμπύλη από μία aftermarket....
Και να θυμίσω ότι προ τριετίας, αγωνιστικό ΑΧ έκανε χρόνους στην 10άδα της γενικής, φορώντας μοτέρ 1600 16V, με την εξάτμιση του AX 1300 (περιορισμένο budget γαρ). Σκεφτείτε και προβληματιστείτε...  |
Γιατί λες τέτοια τώρα ?
Δεν ψαρώνω και σαν μετατροπή σκεφτόμουν πάντα ένα δίλιτρο μοτέρ αλλά αν υπάρχει και "η κότα που γεννά τα χρυσά αυγά " να μη τη βάλω στο κοτέτσι μου 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Νοέ 2004, 16:34:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΆΝΤΩΣ παιδες έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι την λύση light turbo με ένα κόστος που δεν θα ξεπερνάει τα 3500-4000 χιλιάρικα.
ήδη έχω σταμπάρει 2 τουρμπισμένα , και τα παρακολουθώ για να δω πως πανε (αξιοπιστία, αντοχή κ.τ.λ.)
160 άλογα με πίεση στο 0.4 μου φαίνεται ότι πρέπει. για τα αμάξι μας.
χώρια που το ιντερcooler είναι κουκλί στον μπροστινό προφυλακτήρα του gt.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 17:27:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: |
Κώστα, νομίζω πως υπάρχουν οικονομικότεροι τρόποι να φτάσεις, όχι τα 125 αλλά τα 130 άλογα. Εκκεντροφόροι από ραλλύ και πρόγραμμα υπερεπαρκούν για αυτό.  |
Σιγουρα εχεις δικιο,γι αυτο και ψαχνομαι ακομα...απλα φοβαμαι πολυ το γεγονος πως καποιος θα πειραξει τον εγκεφαλο του αυτοκινητου μου θα μου παρει ενα σωρο λεφτα και δεν θα ξερω τι εχει κανει και τις επιπτωσεις...για αυτο σκεφτομαι το εργοστασιακο προγραμμα...η αληθεια ειναι πως εκκεντροφορους απο 106 εδω στην Πατρα βαζεις φτηνα(με βαση τα λεγομενα του SPS).Εγω περιμενω ακομα να μαθω τι εκκεντροφορους φοραει το C2VTS αν του ραλλυε ειναι παραπλησιοι (η' και πιο αγριοι) μπορει να γινει μια ορεοτατη μιξη...
Το μονο σιγουρο ειναι το χταποδι που σε λιγο καιρο θελω να βαλω...αν βρω κανα φτηνο ραλλιαρικο....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 01:55:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πιο ευκολο ειναι αυτο...κ ειναι φτηνο.
Ενδεικτικα σου λεω οτι το δικο μου (4-2 ετσι γιατι το διχαλο ειναι χειροποιητο) το πηρα 70 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Κ καπου τοσα κ το διχαλο...σε αλλο ποστ εχω αναφερει τιμες.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Έχει επεξεργασθεί από τον/την -=N4X=- στις Πεμ 18 Νοέ 2004, 01:56:25, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 23:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
argonaftis έγραψε: | Δάρρας? |
πέρασα από τον Δάρα χτες.
έχει τουρμπισει πολλά αυτοκίνητα σαν το δικό μου 1.6 16v και έχω αρχίσει να το ψηλοσκέφτομαι.
με 40 άλογα και πίεση στο 0.4.
δεν νομίζω ΄τι είναι κακό ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 23:55:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Οι κωδικοί που δίνει για τα ανταλλακτικά όσο αφορά την βελτίωση στην δύναμη του αυτοκινήτου είναι η ίδια. Τσέκαρέ το. Αυτά που αλλάζουν είναι η ανάρτηση και τα υπόλοιπα περιφερειακά! Οι εκκεντροφόροι, ο εγκέφαλος κλπ κλπ, η πολλαπλή εισαγωγής, τα μπεκ και όλα αυτά έχουν τους ίδιους κωδικούς.
Μπορώ να αναλύσω -πλέον- τι κάνει το καθένα και πως θα αντιδράσει στο αυτοκίνητο αν θέλετε.
Γιατί πάντως σώνει και καλά Peugeot Sport και όχι κάτι ανάλογο που θα κάνει για τον δρόμο; Αφού τα παιδιά το λένε και ξεκάθαρα! Εγγύηση ΔΕΝ δίνουν!
Σας χαλάνε δηλαδή 160 άλογα δρόμου; Που θα παίρνουν και κάρτα καυσαερίων; Δεν μπορώ να σας καταλάβω!
Πάρτε το χαμπάρι: Με μαϊμουδιές και σαχλαμάρες, άλογα ΔΕΝ βγαίνουν. Ούτε με μεσοβέζικες λύσεις. Η θα κάνετε κάτι καλό, ή θα πετάξετε τα λεφτουδάκια σας! Ωμά, ψυχρά και με την ευγένια που πρέπει! |
δεν μας χαλάνε οι 160 ίπποι.
όμως με χαλάει να κάθομαι να βγάζω ηλεκτρικά γκάζια κτλ.
να θέσω αλλιώς την ερώτηση.
με τον ίδιο εγκέφαλο, και με το ηλεκτρικό γκάζι, πόσο μπορώ να ανέβω. αν κάνω μια ροική εξέλιξη, μια σκούπα, ρεπροφιλινγκ στον μπούμπη, κ.τ.λ.
ποσο θα ανέβω ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 09:57:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: |
δεν μας χαλάνε οι 160 ίπποι.
όμως με χαλάει να κάθομαι να βγάζω ηλεκτρικά γκάζια κτλ.
να θέσω αλλιώς την ερώτηση.
με τον ίδιο εγκέφαλο, και με το ηλεκτρικό γκάζι, πόσο μπορώ να ανέβω. αν κάνω μια ροική εξέλιξη, μια σκούπα, ρεπροφιλινγκ στον μπούμπη, κ.τ.λ.
ποσο θα ανέβω ? |
Ο μόνος λόγος που θα έπρεπε να σε χαλάσει στην εν λόγω μετατροπή είναι το κόστος. Από εκεί και ύστερα σε διαβεβαιώ υπεύθυνα ότι το αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και λειτουργικότητα είναι ίδιο με πριν. Καλύτερο αν σκεφτείς την αμεσότητα στο γκάζι.
Πέρα από αυτό, χωρίς να αλλάξεις εγκέφαλο μπορείς να βγάλεις πάνω-κάτω τα ίδια άλογα, με μόνη υποχώρηση την αμεσότητα του γκαζιού. Αυτό κάνει ίσως την διαφορά μεταξύ πολεμικής μηχανής με το δυνατό αυτοκίνητο. Την ίδια δύναμη θα έχουν αλλά το ένα θα έχει ξεσπάσματα (με την μηχανική πεταλούδα) και θα είναι πιο "άγριο" ενώ αυτό με την ηλεκτρική θα είναι πιο ήπιο, θα έχει την δύναμη, αλλά θα βγαίνει πιο ομαλά στον δρόμο ενώ τα συμπτώματα που σου έχει τώρα (το μικρό "lag" που έχει στα ξεκινήματα το αυτοκίνητο) θα μείνουν περίπου ίδια (πάντα μικραίνουν όσο ανεβαίνει η δύναμη αλλά δεν εξαφανίζονται και τελείως).
Αυτά.
Το ύψος της ιπποδύναμης πάντως φτάνει με ηλεκτρική πεταλούδα γύρω στα 170-175 άλογα ενώ με την μηχανική ανεβαίνει κι'άλλο γιατί έχεις επιλογές μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής, ροική εξέλιξη πεταλούδας, ροϊκής πολλαπλής κλπ κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 10:47:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ο μόνος λόγος που θα έπρεπε να σε χαλάσει στην εν λόγω μετατροπή είναι το κόστος. Από εκεί και ύστερα σε διαβεβαιώ υπεύθυνα ότι το αυτοκίνητο σε αξιοπιστία και λειτουργικότητα είναι ίδιο με πριν. Καλύτερο αν σκεφτείς την αμεσότητα στο γκάζι.
Πέρα από αυτό, χωρίς να αλλάξεις εγκέφαλο μπορείς να βγάλεις πάνω-κάτω τα ίδια άλογα, με μόνη υποχώρηση την αμεσότητα του γκαζιού. Αυτό κάνει ίσως την διαφορά μεταξύ πολεμικής μηχανής με το δυνατό αυτοκίνητο. Την ίδια δύναμη θα έχουν αλλά το ένα θα έχει ξεσπάσματα (με την μηχανική πεταλούδα) και θα είναι πιο "άγριο" ενώ αυτό με την ηλεκτρική θα είναι πιο ήπιο, θα έχει την δύναμη, αλλά θα βγαίνει πιο ομαλά στον δρόμο ενώ τα συμπτώματα που σου έχει τώρα (το μικρό "lag" που έχει στα ξεκινήματα το αυτοκίνητο) θα μείνουν περίπου ίδια (πάντα μικραίνουν όσο ανεβαίνει η δύναμη αλλά δεν εξαφανίζονται και τελείως).
Αυτά.
Το ύψος της ιπποδύναμης πάντως φτάνει με ηλεκτρική πεταλούδα γύρω στα 170-175 άλογα ενώ με την μηχανική ανεβαίνει κι'άλλο γιατί έχεις επιλογές μεγαλύτερης πολλαπλής εισαγωγής, ροική εξέλιξη πεταλούδας, ροϊκής πολλαπλής κλπ κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα |
ωραία. δηλαδή αν το πάω στον δικό σου θα μπορέσω να το κάνω 150 αλογάκια με την αξιοπιστία που έχεις εσύ ?
δεν θέλω να αλλάξω το ηλεκτρικό γκάζι.
Και κάτι άλλο . ακόμα πιστεύω ότι έχω sagem εγκέφαλο. το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω το χαρτάκι ποια τι γράφει διότι έχει βραχεί.
είσαι σίγουρος ότι δεν έχει μπει sagem σε αυτό το αμάξι ?
από την άλλη λες εσύ και ο κούζμαν, ότι δεν επαναπρογραμματίζεται αυτοί οι εγκέφαλοι !! είναι έτσι ?
ο μαρέλι που φοράς είναι ο εργοστασιακός ή τον άλλαξες ?
με άλλον του group ?
το κόστος της μετατροπής δεν το σκέφτομαι τόσο πολύ διότι εδώ σκεφτομαι την λύση του turbo στα 4 χιλιάρικα...
λες να πάρω τον λιόλο ένα τηλ. ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206xs2 (Γρηγόρης) Δραστήριο μέλος


 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 02 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 273 Τόπος: Αθήνα, Νέος Κόσμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 18:46:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο το multiplexing δημιουργεί πρόβλημα για αυτά τα 170 hp περίπου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Νοέ 2004, 19:05:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συγνωμη για να καταλαβω κατι.
εγω που εχω gti με αισθητηρες βροχης,φωτων,ηλεκτρονικο κλιματισμο,ιμομπιλαιζερ,τριπ κομπιουτερ και λοιπες ηλεκτρονικες ευκολιες ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΓΚΕΦΑΛΟ και να τον συνδυασω με μηχανικο γκαζι??????? ποοοοοολυ χλωμο.
μην ξεχνατε οτι ο sidobre δεν εχει ουτε κλιματισμο....ειναι πιο παλιο μοντελο ...............
αρα κυριοι προσγειωθειτε δεν υπαρχει εγκεφαλος που θα λειτουργησει ολα αυτα σε 206. αν θελετε να τα καταργησετε τι να πω γιατι τα πληρωσατε?και μακαρι οποιος το κανει αυτο απλα να τα καταργησει χωρις να δημιουργησει και αλλα προβληματα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|