Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ivan Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS2 16V (2002)
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 00:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσοι αγόρασαν το τεύχος Μαρτίου θα έχουν δει τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έκανε το περιοδικό πριν να αρχίσουν τις βελτιώσεις. Τα 0-100 km/h μετρήθηκαν σε 8,7'' το 400αρι καλύφθηκε σε 16'' και το χιλιόμετρο σε 30,5''. Οι συντακτες ακόμα τρίβουν το κεφάλι τους  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 17:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ταχύτητα εξόδου από το 400άρι;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ivan Μόλις έγραψα

 206 1.6 XS2 16V (2002)
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Φεβ 2003, 18:55:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Ταχύτητα εξόδου από το 400άρι; |
131,9 km/h |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 02:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ivan έγραψε: | Slash έγραψε: | Ταχύτητα εξόδου από το 400άρι; |
131,9 km/h |
Σφαιράτο για μαμά. Με ολίγο πείραγμα σε αβάνς, και λοιπά περιφερειακά, ίσως να έφτανε τα 140 (αν και στόχος μου θα ήταν για αυτό το μοτέρ ταχύτητα εξόδου 150 χλμ, για να πούμε οτι βρίσκεται μέσα στο παιχνίδι με τα μεγάλα παιδιά)
Πολύ καλό όμως.
Αλήθεια έχει μετρήσει κανείς το 1400 σε κάτι ανάλογο;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 11:39:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεταφέρω από άλλο topic...
Judger έγραψε: | Και κατι ακομα...Στο ειδικο ενθετο( drive faster) που συνοδευει το εκαστοτε τευχος εχει μετρησεις για το τελευταιο project του περιοδικου,που για οσους δεν γνωριζουν ειναι το 206 1,6 16V.Το αυτοκινητο μετρηθηκε σε επιταχυνσεις απο σταση καθως και σε ρεπριζ.Δεν εχω συγκρατησει το νουμερα ακριβως αλλα η μετρηση για τα 0-100 μου εμεινε.... 0-100 σε 8,7''!!!!!!!!!Ειναι νουμερο που δεν εχει βγει ποτε αλλοτε απο κανενα περιοδικο του ειδικου τυπου και μαλιστα ειναι πολυ κοντα στην επιδοση του 206 Gti( συμφωνα με το αρχειο του drive)Εγω απο την μερια μου ξερω( ως κατοχος του βεβαια!!!!) οτι το αυτοκινητο παει παρα πολυ καλα για τα αλογα του αλλα θεωρω το νουμερο αρκετα χαμηλο μεταξυ μας.Δεν ξερω βεβαια αν το αυτοκινητο το μετρησαν με τις 16αρες τις ζαντες και με την καινουργια την αναρτηση(δεν γραφουν κατι σχετικο).Απ οτι λενε θα το ψαξουν το θεμα ( και οι ιδιοι κουφαθηκαν) και στο απομενο τευχος θα επανελθουν με περισσοτερες πληροφοριες.Ειδωμεν!!!!!!!!!
|
GIANNIS206 έγραψε: | Εγώ έχω βγάλει παρόμοιους χρόνουσ πολλές φορές αλλά δεν το λέω γιατι θα με παρετε με τισ πέτρες!!! |
Miltellas έγραψε: | Πάντως όταν κοντράρομαι με τον PDuke βρίσκομαι το πολύ 1-2 μέτρα από τον προφυλακτήρα του. Αυτό σημαίνει διαφορά στα 0-100χαω λιγότερο από 0.5sec.
Μιλάω για ισιάδι, γιατί σε ανηφόρα βρίσκομαι έναν αιώνα πίσω...
Άλλο πράμα η πολλή ροπή, κι άλλο τα άλογα! |
danielos έγραψε: | μιλτελλα σε βρισκω πολυ σωστο παληκαρι μου!!!
μου αρεσε αυτο για την ροπη και ειμαι της ιδιας αποψης.
οσο για την κοντρα με τον pduke εισαι μεχρι τα 100 στον προφυλακτηρα του ή και μετα συνεχιζεις να κρατας την ιδια αποσταση!!??
μεχρι τα 100 οι διαφορες ειναι μικρες!!!τα 110 αλογα τα δικα σου με τα 138 του pduke δεν φαινονται τοσο πολυ μεχρι τα 100 χιλιομετρα.οταν μπει η τριτη ξεχωριζουν τα γρηγορα απο τα αργα!!!οι δυνατες ταχυτητες(τριτη,τεταρτη) ειναι αυτες που χαρακτηριζουν για μενα παντα την ιπποδυναμη ενος αυτοκινητου!!!!
οταν για παραδειγμα ενα ραλλυ εχει 8.7sec τα 100χαω και ενα 206 xs με 110 αλογα εχει 9.6 τα 100χαω αυτη η διαφορα του 0.9 sec δεν ειναι μεγαλη μιλαμε δηλαδη οτι το 206 βρισκεται λιγο πιο πισω απο τον προφυλακτηρα του ραλλυ!!οσο ανεβαινουν ομως τα χιλιομετρα αλλαζουν και τα δεδομενα!!! |
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 12:04:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Πάντως όταν κοντράρομαι με τον PDuke βρίσκομαι το πολύ 1-2 μέτρα από τον προφυλακτήρα του. Αυτό σημαίνει διαφορά στα 0-100χαω λιγότερο από 0.5sec.
Μιλάω για ισιάδι, γιατί σε ανηφόρα βρίσκομαι έναν αιώνα πίσω...
Άλλο πράμα η πολλή ροπή, κι άλλο τα άλογα! |
Aυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο χρόνος έγινε με 16αρες ζάντες με 205/45 λάστιχο.
Eπίσης λάστιχα επιλέχθηκαν τα Verdestein, και ανάρτηση η KW.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 03:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | οσο για την κοντρα με τον pduke εισαι μεχρι τα 100 στον προφυλακτηρα του ή και μετα συνεχιζεις να κρατας την ιδια αποσταση!!??
|
Τα έχουμε δοκιμάσει αρκετές φορές και με διάφορες ταχύτητες. Το 1.6 16V βρίσκεται συνέχεια κοντά ακόμη και σε επίπεδο τελικής. Πρέπει να ανηφορίσει ο δρόμος για να κερδίσει μέτρα το 2.0 και όσο πιο μεγάλη η ανηφόρα τόσο πιο πολλά τα μέτρα (αν τα μέτρα πήγαιναν με τις μοίρες θα έλεγα ότι για κάθε μοίρα κερδίζει επιταχύνοντας 10μέτρα τουλάχιστον - τέτοια διαφορά). Στο ισιάδι οι διαφορές είναι μικρές, αν δεν οδηγούσε ο PDuke το 2.0 θα τον έκανα να το πουλήσει... Αλλά ο "άτιμος" δεν έκανε μία φορά ένα λάθος σε κάποια αλλαγή να τον "καθαρίσω"... Πού θα μου πάει. Θα τον φάει το άγχος στο τέλος (εγώ δεν έχω αφού έχω το άλλοθι των λιγότερων κυβικών).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 09:52:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: |
Aυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο χρόνος έγινε με 16αρες ζάντες με 205/45 λάστιχο.
Eπίσης λάστιχα επιλέχθηκαν τα Verdestein, και ανάρτηση η KW. |
Εγώ πιστεύω ότι οι επιδόσεις αυτές είναι βελτιωμένες από τα ζαντολάστιχα και τις χαμηλές θερμοκρασίες.
Πάντως ενθουσιάστηκα. Μακάρι να είχα χρήμα να πάρω και ένα κλειστό 206 1.6 !!!
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 22:02:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτες οι μετρησεις ακουγονταν απο πριν βγει το περιοδικο και μαλιστα το αμαξι μετρηθηκε 2 διαφορετικες μερες ακουσα για επιβαιβεωση !
Το αμαξι μετρηθηκε χωρις τα 16α φυσικα!
Το κουφο 0-100 οφειλεται στο οτι εκανε 0-40 σε 1,4sec σε αντιθεση με το νορμαλ η πειραγμενο saxo(με15ες και αναρτηση) του ιδιου τευχους που εκανε για τα ιδια χλμ 2,4sec!!!!!Δηλαδη πολυ λιγο σπινιαρισμα και φοβερη εκκινηση κατι που μπορειτε να το διαπιστωσετε και μονοι σας ευκολα!Φαινεται τα xs λογω ελαστικων πανε καλυτερα απο τα 5θυρα ή το multiplexing εκανε το θαυμα του!
Το βλεπω και το καμαρωνω και φανταζομαι οτι ειναι το δικο μου,αλλωστε ξεκινησαν ολοιδια(ακομα και στο χρωμα) απο την αντιπροσωπια!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 04:19:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω αναφερθεί ξανά στην εκπληκτική πρόσφυση του 206 16V (ακόμη και με τα μαμά ελαστικά - Conti Premium Contact). Με προσεκτική δόση γκαζιού εξφενδονίζεται. Σας έχω πει τί έπαθε ένα PuntoGT από την φοβερή πρόσφυση του 206 μου με τα καινούρια P7000.
Με 16άρες ζάντες δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει τα 9,5sec, κατά την γνώμη μου. Και με 205 λάστιχο θα βγάζει ίσως και πάνω από 10sec. Είναι λογικό. Με 14άρες θα έχει θεωρητικά ακόμη καλύτερη επιτάχυνση, αλλά στην πράξη ίσως να χαθεί αυτή η "φοβερή" ελκτική πρόσφυση. Εάν κάποιος έχει το 5θυρο 1.6 16V με τις 14άρες και τα 185/65/14, ίσως να ξέρει να μας πει.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 08:45:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα έχουμε ξανα πεί Μίλτο, ότι η καλύτερη λύση από πλευράς άνεσης-επιδόσεις είναι 195/50 R15!!!
Γιατί εμείς ..........ξέρουμε 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 14:30:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Έχω αναφερθεί ξανά στην εκπληκτική πρόσφυση του 206 16V (ακόμη και με τα μαμά ελαστικά - Conti Premium Contact). Με προσεκτική δόση γκαζιού εξφενδονίζεται. Σας έχω πει τί έπαθε ένα PuntoGT από την φοβερή πρόσφυση του 206 μου με τα καινούρια P7000.
Με 16άρες ζάντες δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει τα 9,5sec, κατά την γνώμη μου. Και με 205 λάστιχο θα βγάζει ίσως και πάνω από 10sec. Είναι λογικό. Με 14άρες θα έχει θεωρητικά ακόμη καλύτερη επιτάχυνση, αλλά στην πράξη ίσως να χαθεί αυτή η "φοβερή" ελκτική πρόσφυση. Εάν κάποιος έχει το 5θυρο 1.6 16V με τις 14άρες και τα 185/65/14, ίσως να ξέρει να μας πει. |
χμμμμ....μάλιστα....φίλτατε Μίλτο 4-5 postings πριν ο "christhehealer" έγραψε ότι το συγκεκριμένο 206 που έκανε το 0-100 σε 8,7" φορούσε 205/45/16...
Και φυσικά αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ!
Μήν γενικεύεις λοιπόν συμπεράσματα για τις επιδόσεις ή τουλάχιστον να γίνεσε πιο συγκεκριμένος για αυτά που ξέρεις...
Φιλικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 14:39:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Johnny έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Έχω αναφερθεί ξανά στην εκπληκτική πρόσφυση του 206 16V (ακόμη και με τα μαμά ελαστικά - Conti Premium Contact). Με προσεκτική δόση γκαζιού εξφενδονίζεται. Σας έχω πει τί έπαθε ένα PuntoGT από την φοβερή πρόσφυση του 206 μου με τα καινούρια P7000.
Με 16άρες ζάντες δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει τα 9,5sec, κατά την γνώμη μου. Και με 205 λάστιχο θα βγάζει ίσως και πάνω από 10sec. Είναι λογικό. Με 14άρες θα έχει θεωρητικά ακόμη καλύτερη επιτάχυνση, αλλά στην πράξη ίσως να χαθεί αυτή η "φοβερή" ελκτική πρόσφυση. Εάν κάποιος έχει το 5θυρο 1.6 16V με τις 14άρες και τα 185/65/14, ίσως να ξέρει να μας πει. |
χμμμμ....μάλιστα....φίλτατε Μίλτο 4-5 postings πριν ο "christhehealer" έγραψε ότι το συγκεκριμένο 206 που έκανε το 0-100 σε 8,7" φορούσε 205/45/16...
Και φυσικά αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ!
Μήν γενικεύεις λοιπόν συμπεράσματα για τις επιδόσεις ή τουλάχιστον να γίνεσε πιο συγκεκριμένος για αυτά που ξέρεις...
Φιλικά |
παιδια απλα να υπενθυμισω οτι ειχαν γραψει σε παραθεση στο περιοδικο οτι θα ξανακοιταξουν τις επιδοσεις και τα οργανα τους.γιατι δεν φαινεται και πολυ 'λογικο'.ειδικα με τις 16αρες.και δεν μιλαω για το 0-100 που παιζει ρολο η ελκτικη προσφυση αλλα για τα 0-160 και για εξοδο απο χιλιομετρο.εκει λογικα επρεπε να βγει μειον.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 16:23:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως οι ρεπρίζ είναι ψιλομέτριες με τα 16άρια...
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 10:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ειδικα με τις 16αρες |
danielo εχω την εντυπωση οτι οι μετρησεις εγιναν με τις μαμα ζαντες.....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 11:46:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η γνωμη μου ειναι οτι οι μετρησεις φενονται αρκετα λογικες αν λαβουμε υποψην μας τα εξης.
1.η διασταση 205/45 16 'κοντενει' τη συνολικη διαμετρο του τροχου που σημαινει θεωρητικα μιας και δεν αλλαξε τραγικα η διασταση σε καλυτερες επιταχυνσεις και μειωμενη τελικη (η εστω σε υψηλοτερες στροφες).τρανταχτο παραδειγμα τα saxo του 2000 με 15 αρες και 195/45 15 ειναι γρηγοροτερα απο τα προηγουμενα με 185/55 14.
2. αυτο που κανει ενα αυτοκινητο να χανει σε επιταχυνση αλλαζοντας σε ποιο φαρδυ λαστιχο και μεγαλυτερη ζαντα ειναι και το φαρδος του πελματος που νομιζουν μερικοι αλλα και το βαρος του ελαστικου και της ζαντας,γιατι υπαρχει μεγαλυτερη ροπη αδρανειας οποτε χρειαζεται περισσοτερη δυναμη απο τον κινητηρα (ροπη στρεψης)για να νικηθει η αδρανεια και να γυρισει ο τροχος(οσο μεγαλυτερη αδρανεια εχει ενα σωμα τοσο μεγαλυτερη αντισταση φερνει προς την αλλαγη της κινητικης του καταστασης).αν τωρα υποθεσουμε οτι η ζαντα που εβαλαν εχει μικροτερο βαρος απο την μαμισια (ενα καλο κραμα αλουμινιου γιατι after market ζαντες βαριες υπαρχουν αρκετες ) τοτε η αλλαγη ισοσταθμιζεται.
3.οι μετρησεις εγιναν χειμωνα με χαμηλες θερμοκρασιες και σαν αποτελεσμα μεγαλυτερη πυκνοτητα του εισερχομενου αερα στον θαλαμο καυσης.
παντως αν οι ρεπριζ χειροτερεψαν τοτε μια καλη εξηγηση ειναι οτι το αμαξι κερδισε επιταχυνσεις λογο κοντυτερου τροχου και εχασε ρεπριζ απο το βαρος του λαστιχου με την ζαντα.
στο παιδι τωρα που λεει για 14αρες ζαντες εγω απανταω την περιπτωση με τα saxo που ειναι λιγο πολυ πασιγνωστη οπως και σε ολα τα rallye που βαζουν 195/45 15 για καλυτερες επιταχυνσεις σε συνδυασμο με την ομαλοτερη αποδοση ισχυος στον δρομο που παιζει βασικο ρολο (οχι πολυ 'γραψιμο' στην εκκινηση)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Φεβ 2003, 18:23:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο μεσα απο το drive,εμαθα πως οι μετρησεις ειναι με 15ρες.
Και ειναι λογικο να το μετρησουν τελειως μαμα για να δουν μετα τις διαφορες με το φτιαγμενο.
Και οπως ειπε ο Καισαρας,ξαναμετρηθηκε και εκανε 0-100 σε 8.8. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Φεβ 2003, 01:10:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pε παιδια ειναι λογικο να ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΜΕ 15 αλλιως τι νοημα θα ειχε?
Οταν κανεις μια βελτιωση εφ ολης της υλης σε ενδιαφερουν οι ικανοτητες του αυτοκινητου τελειως νορμαλ για συγκριση!
Εγω εχω δει μετρημενο 106 16ν που σε 14ες με 175 /50(αν θυμαμαι καλα) πηγαινε καλυτερα σε ολες τις μετρησεις!(danielο αυτο που καηκε σε παλιοτερο σταδιο)
'η ακομα τα πρωτα clio 1,416ν που εχασαν με τις 15 3-4sec στα 160
Το κοντυτερο βημα δινει στο 99% καλυτερες ρεπριζ και ποτε χειροτερες!
Η εxtra ελκτικη απο φαρδυτερα συνηθως εξανεμιζεται απο πολυ μεγαλυτερες τριβες!Οποτε οτι και (αν) παρεις στην αρχη και μετα....
Τα φαρδια μπαινουν για οδικη συμπεριφορα κυριως χωρις να αγνοειται βεβαια ο παραγων ελκτικη!Και μη πειτε για τα dragster ας ειχατε τοσα αλογα και το συζηταγαμε!Γενικα η σχεση ελαστικων δρομου δεν ειναι επιστημονικα ξεκαθαρισμενη οποτε μιλαει κυριως η πραξη!και το καταλληλο φαρδος βρισκεται με δοκιμες μονο!Ειναι πολλοι παραγοντες που επηρεαζουν.
Mπορει και να παει καλυτερα(αν και δεν το πιστευω οτι θα μπορουσε καποιος να το μετρησει χαμηλοτερα με οποιεσδηποτε συνθηκες)με 16 το 206 αλλα αυτο ειναι λιγο απιθανο,αν βαλει κανεις σας.... ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 09:04:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι οταν βγαζουν στις μετρησεις 8.7 και 8.8 sec η μαμα peugeot δινει 9.4 αν δεν κανω λαθος!!!!
ειναι μεγαλη η αποκλιση . δεν ειναι λιγα κλασματα του δευτερολεπτου!
για παραδειγμα: εστω οτι δεν ειναι 110 αλογα που το δινει το εργοστασιο και ειναι 118 αλογα που βγαζουν στις δυναμομετρησεις!το βαρος του αν δεν κανω λαθος ειναι 1050 κιλα! δηλαδη αναλογια κιλων ανα ιππο 8.898.
το ραλλυ το δινει 122 αλογα.αγνοω οτι τα καινουργια τα τριφισα εχουν απο 124 εως 128 αλογα!με 950 κιλα.αναλογια κιλων ανα ιππο 7.786.και το δινει 8.7sec η peugeot.σε μια μετρηση που εκαναν στο drive σε ενα κοκκινο saxo με σκουπα και ρυθμιστη πιεσης ηταν 8.3sec τα 100 χιλιομετρα.παλι κατι δεν παει καλα. αυτη η διαφορα του 1 κιλου ανα ιππο ειναι πολυ!!! μεγαλη για να εχουν τις ιδιες επιδοσεις.και μην μου πει κανεις οτι για αυτο παιζει ρολο το σασμαν γιατι εδω εχουμε ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Φεβ 2003, 09:41:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο 1.6 16V, έχει δώσει κατα καιρούς μεγάλες διαφορές στην ιπποδύναμη...
Αρχικά, παρουσιάστηκε με απόδοση 122 ίππων, αργότερα μετά από μετρήσεις του Auto Motor Sport, τα Rally, 106 Gti και Saxo έβγαζαν 128 - 129 ίππους!!!
Τότε τα 0-100, άγγιζαν και τα 8 sec!!!!
Μετά από λίγο καιρό, παρουσιάστηκε ο 1.6 με τα (υποθετικά) 110 άλογα...
Την ίδια περίοδο, έγιναν πάλι μετρήσεις σε Saxo και Rally και έδιναν ~124 ίππους (μάλλον λόγω των αυστηρότερων ορίων στα καυσαέρια)
Τελευταία, ο 1.6 16V και στο 206 και στα Rally, Saxo, φαίνεται να έχει πάρει πάλι την ανιούσα...
Δεν έχει γίνει κάποια μέτρηση απο το AMS, και περιμένω με περιέργεια, γιατί είναι όντως πολύ "πονηρή" αυτή η επίδοση.
Αν ισχύει αυτή η επίδοση, ίσως θα έπρεπε να γίνει κάποια ανακοίνωση από την επίσημη Peugeot...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|