Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 09:22:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν στο μαμά φιλτροκούτι έχει το αμάξι μου. Να κανονίσουμε βόλτα όποτε θες άλλωστε πρέπει να βρεθούμε και για το μπλοκέ. Συμφωνώ ότι μια δυναμομέτρηση θα δείξει πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα αλλά ακόμη περιμένω ένα φίλο μου με Σουμπαρού να βρει δυναμόμετρο να πάμε μαζί να μετρήσουμε. όσο για το φίλο με το rc ας έχει υπόψη του ότι ο δικός μου κινητήρας δεν είναι πιεσμένος ενώ ο δικός του είναι εξελιγμένος από το εργοστάσιο με γνώμονα την ισχύ οπότε ήδη το εργοστασιακό του πρόγραμμα έχει τέτοιο προσανατολισμό που δύσκολα θα κάνει διαφορά μια βελτίωση. Δεν διαφωνώ ότι τα νούμερα μπορεί να είναι αισιόδοξα, σίγουρα θα είναι οι μέγιστες τιμές που έχουν πετύχει, δεν τα βρίσκω όμως εκτός πραγματικότητας αφού αν το δούμε ποσοστιαία μιλάμε για 8% αύξηση στη δύναμη και 10% στη ροπή. Επίσης σημασία έχουν και οι στροφές. Δηλαδή το εργοστασιακό βγάζει 138-140 στις 5500 το να βγάλει άλλα 12 εκεί είναι πάνχλωμο αλλά στις 6800 που λέει ο βελτιωτής είναι εφικτό. Όσο για τη ροπή η διαφορά δεν είναι τόσο στη μέγιστη ροπή όσο χαμηλά που λόγω νομοθεσίας ρύπων το εργοστασιακό πρόγραμμα φιμώνει τον κινητήρα 2500-3500 για να βγάζει καλύτερες τιμές στις μετρήσεις καυσαερίων. Εγώ πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος και μετά από ένα μήνα και 3200 χλμ το αμάξι συνεχίζει να συμπεριφέρεται σαν απολύτως εργοστασιακό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 09:46:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206xs έγραψε: | Επίσης σημασία έχουν και οι στροφές. Δηλαδή το εργοστασιακό βγάζει 138-140 στις 5500 το να βγάλει άλλα 12 εκεί είναι πάνχλωμο αλλά στις 6800 που λέει ο βελτιωτής είναι εφικτό. |
Σε αυτο εχεις απολυτο δικαιο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 11:25:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | εμένα με ενδιαφέρει το ξεκόλλημα στην έξοδο μιας στροφής που δεν θα είμαι απαραίτητα στις +5500rpm. |
Τι να πούμε εμείς με τα 1.6 16v που το αυτοκίνητο κάτω από τις 4000-4200 δεν πάει μια!
Πολύ σωστός και συμφωνώ απόλυτα!
Αυτό ακριβώς θα ήθελα να κάνω στο 206 1.6 16v.
Καλύτερη ροπή και απόκριση από χαμηλά και αν έρθουν και κάποια άλογα στις ψηλές στροφές είναι ευπρόσδεκτα....
(Και να σκεφτείς ότι εσύ έχεις το δίλιτρο GTi που είναι το πιο ροπάτο 206 από χαμηλά!!!!!!!!!! )
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 15:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Αυτό ακριβώς θα ήθελα να κάνω στο 206 1.6 16v.
Καλύτερη ροπή και απόκριση από χαμηλά και αν έρθουν και κάποια άλογα στις ψηλές στροφές είναι ευπρόσδεκτα....
|
Δεν θες πρόγραμμα, διαφορικό θέλεις.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 15:53:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 15:54:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακριβώς
για την ακρίβεια κ/π.... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 17:04:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | ultra-one έγραψε: | Αυτό ακριβώς θα ήθελα να κάνω στο 206 1.6 16v.
Καλύτερη ροπή και απόκριση από χαμηλά και αν έρθουν και κάποια άλογα στις ψηλές στροφές είναι ευπρόσδεκτα....
|
Δεν θες πρόγραμμα, διαφορικό θέλεις. |
ΡΟΠΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!
Δεν φτάνει που 1η και 2α είναι θεόκοντες από τη μάνα τους, το κ/π θα τις κάνει ακόμα χειρότερες!
Οφ τόπικ εδώ αλλά το έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ ότι η 3η, 4η και 5η έχουν οκ κλιμάκωση από μαμά, αλλά η 1η και 2α είναι πολύ κοντές και θα τις ήθελα πιο μακριές από ότι είναι τώρα.......
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 21:22:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και το Δικο μου κατω απο τις 5.500 σερνετε. Απο εκει και πανω
αρχιζει ο πόλεμος..
Σιγα μην σου δώσει το πρόγραμμα 20 άλογα...
Απλα αλλάζει η χαρτογράφηση για το μίγμα και αυτό ειναι.
Εδώ στα Rallye 16v 7 άλογα είναι πολλά..
Πως Ξαφνικά αλλάξανε ολα..
Και το δυναμόμετρο δεν είναι πάντα σωστό..
Το ίδιο αμάξι αν το μετρήσεις 10 φορές θα σου βγάλει αλλο
αποτέλεσμα. Οχι κάτι το τρελό αλλα θα το βγάλει.
Εμπιστοσυνη μόνο σε δοκιμασμένα πράγματα..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Δεκ 2006, 21:53:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | [ΡΟΠΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!
Δεν φτάνει που 1η και 2α είναι θεόκοντες από τη μάνα τους, το κ/π θα τις κάνει ακόμα χειρότερες! |
ultra-one έγραψε: |
Οφ τόπικ εδώ αλλά το έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ ότι η 3η, 4η και 5η έχουν οκ κλιμάκωση από μαμά, αλλά η 1η και 2α είναι πολύ κοντές και θα τις ήθελα πιο μακριές από ότι είναι τώρα....... |
5η με 6.500 στα 227χλμ είναι ΟΚ?
Αν μακρύνεις και την 1η/2α μετά δεν θα σε περνάνε μόνο τα Audi 80... KAI TA SEICENTO ΘΑ ΣΕ ΡΑΒΟΥΝΕ!!!!
Βάλε μυαλό Χάρη. Μυαλό και ένα 14/60 να κάνεις την δουλειά σου!!!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 01:58:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | ultra-one έγραψε: | [ΡΟΠΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!
Δεν φτάνει που 1η και 2α είναι θεόκοντες από τη μάνα τους, το κ/π θα τις κάνει ακόμα χειρότερες! |
ultra-one έγραψε: |
Οφ τόπικ εδώ αλλά το έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ ότι η 3η, 4η και 5η έχουν οκ κλιμάκωση από μαμά, αλλά η 1η και 2α είναι πολύ κοντές και θα τις ήθελα πιο μακριές από ότι είναι τώρα....... |
5η με 6.500 στα 227χλμ είναι ΟΚ?
Αν μακρύνεις και την 1η/2α μετά δεν θα σε περνάνε μόνο τα Audi 80... KAI TA SEICENTO ΘΑ ΣΕ ΡΑΒΟΥΝΕ!!!!
Βάλε μυαλό Χάρη. Μυαλό και ένα 14/60 να κάνεις την δουλειά σου!!! |
Συμφωνω απολυτα.Σε ανηφορα ειδικα με μακρια πρωτη δευτερα το ρολοι τοιχου θα γυρναει πιο γρηγορα απο το στροφομετρο σου.
14/60 επειγοντως!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 06:14:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Αν μακρύνεις και την 1η/2α μετά δεν θα σε περνάνε μόνο τα Audi 80... KAI TA SEICENTO ΘΑ ΣΕ ΡΑΒΟΥΝΕ!!!!
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 12:25:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν μακρυνεις μονο την 5η τοτε μπορεις να μιλας για 200+?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 12:43:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Αν μακρυνεις μονο την 5η τοτε μπορεις να μιλας για 200+? |
Με 14/60 στον κόφτη βλέπεις 200. Πόσοι (και πόσο) τα πάμε μέχρι εκεί;
Αλλά ναι, μπορείς να αλλάξεις και την 5η
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 12:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Πόσοι (και πόσο) τα πάμε μέχρι εκεί;
|

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 12:59:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Sidobre έγραψε: |
Πόσοι (και πόσο) τα πάμε μέχρι εκεί;
|
 |
Καλά εσένα το πάτωμα έχει κάνει γούβα πια.
Ασε που η Νικολούλη ακόμα ψάχνει για τις ακίδες των μπουζί σου... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 13:55:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | brz20 έγραψε: | Αν μακρυνεις μονο την 5η τοτε μπορεις να μιλας για 200+? |
Με 14/60 στον κόφτη βλέπεις 200. Πόσοι (και πόσο) τα πάμε μέχρι εκεί;
Αλλά ναι, μπορείς να αλλάξεις και την 5η |
To 307 τι φοραει?
Τελευταια ερωτηση γιατι το εχουμε βγαλει λιγο τα ματια.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 13:56:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | 5η με 6.500 στα 227χλμ είναι ΟΚ? |
H κλιμάκωση της 5ης σε μαμά 206 1.6 είναι ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΗ αφού στις 5750 στροφές που αντιστοιχούν στη ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥ, η ταχύτητα υπολογίζεται σε 200,74 χαω που είναι και η πραγματική τελική ταχύτητα του!
Στο παρελθόν η Peugeot έβαζε παραδοσιακά πιο μακρίες 1ες και 2ες από τη χάλια κλιμάκωση που έβαλε στο 206 1.6 16v.
(Σχεδόν όλα τα μοντέλα 205 έπιαναν 100+ χαω με 2α για παράδειγμα)
Αν θέλετε συζητάμε για τις σχέσεις του κιβωτίου στο σωστό τόπικ (ανκαι το έχουμε ξανασυζητήσει νομίζω).
Ο 1.6 16v έχει εμφανή "τρύπα" ροπής στις 3000-3500 στροφές και αυτό σίγουρα φτιάχνεται με πρόγραμμα ή/και ένα ήπιο καλοσχεδιασμένο εκκεντροφόρο μεταξύ άλλων.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 14:05:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΚ, εσύ ξέρεις.....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Δεκ 2006, 14:21:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
Στο παρελθόν η Peugeot έβαζε παραδοσιακά πιο μακρίες 1ες και 2ες από τη χάλια κλιμάκωση που έβαλε στο 206 1.6 16v.
(Σχεδόν όλα τα μοντέλα 205 έπιαναν 100+ χαω με 2α για παράδειγμα) |
Στο 107 η 2α βγάζει 100κάτι... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|