Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 15:08:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ πάντως που σκεφτόμουν κάποια στιγμή να στείλω το 206, θα έπαιζα σε μια λύση 207 GT-RC. Εν ολίγοις όμως καταλαβαίνω, ότι όσο και να φροντίζεις το αμάξι σου ευλαβικά, έχεις να κάνεις με ένα μοντέλο που εμφανίζει 2-3 στάνταρ προβλήματα στην πλειοψηφία των αμαξιών που αγοράστηκαν, που ακόμη κι αν το φτιάξεις, μπορεί να στο ξαναβγάλει ακόμη και πολύ σύντομα και που η Peugeot (Ελλάδος) βαράει μπαγλαμαδάκι κι ο καθένας κάνει ό,τι του καπνίσει, με αποτέλεσμα να έχεις σπανίως μια σωστή συντήρηση.
Άρα, πρέπει να θέσει κανείς το ερώτημα στον εαυτό του, αν έχει έξτρα λεφτά, υπερβολικά έξτρα υπομονή για μετά και κυρίως αν θέλει να μπλέξει με Peugeot και after market service που είναι άθλια ειδικά στο 207 GT-RC. Σύμφωνα πάντα με όσα γράφονται εδώ μέσα και λέγονται από πολλούς. Μπορεί κάποιοι να λένε ότι και τα VW και τα OPEL κτλ έχουν παρόμοια θέματα, αλλά ρωτάω (χωρίς να ξέρω), αν πας στην αντιπροσωπεία τους (ή και σε διαφορετικές), θα δεις τέτοια μεγάλη απόκλιση τεχνικών γνώσεων και θα χρειαστεί για την ίδια ζημιά να πηγαινοέρχεσαι 3-4 φορές; Θα δεις επίσης να προσπαθούν να σου φορτώσουν αστοχίες του αυτοκινήτου ή δικές τους σε σένα, για να μην έχεις ποτέ εγγύηση;
Τώρα το άλλο που λέτε για κόκκινα, για λαμπάκια, για λακκούβες κτλ, αυτό είναι στον οδηγό, αλλά εδώ έχουν γράψει άτομα που ήτανε υπέρ του δέοντος τυπικά σ'αυτόν τον τομέα. Μετά από τόσα χρόνια στην αγορά, ήτανε αποτυχημένη η ύπαρξη του THP βάσει του αποτελέσματος, κυρίως του service-εγγύησης αλλά και του χρονικού διαστήματος που τους πήρε μέχρι να σκαμπάσουν τι και πώς.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Παρ 10 Ιαν 2014, 15:18:15, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 15:13:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και συμφωνώ με ΌΛΑ όσα είπες παραπάνω, τονίζω τα ακόλουθα για να καταλάβουν ΌΛΟΙ τί θέλουν να πουν όσοι πήραν τον "Άσσο" από την παρτίδα :
TopGear έγραψε: | Μετά από τόσα χρόνια στην αγορά, ήτανε αποτυχημένη η ύπαρξη του THP βάσει του αποτελέσματος, κυρίως του service-εγγύησης αλλά και του χρονικού διαστήματος που τους πήρε μέχρι να σκαμπάσουν τι και πώς. |
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 15:15:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και, παρεμπιπτόντως, προσωπικά άνοιξα 3 φορές ψευτοκάπακο σε ισάριθμες επισκέψεις στην Επίσημη Αντιπροσωπεία της περιοχής μου μέχρι να καταλήξω να μου κάνουν ΣΩΣΤΟ χρόνισμα. Το οποίο κατάφερα μετά από προσωπικό μου ξεψάχνισμα σε όλα τα manual του ΤΗΡ, από Citroen, BMW και Peugeot. ΈΛΕΟΣ δηλαδή.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 16:26:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | Μάκη, ενδεικτικά :
Πλήρες χρόνισμα με ΟΛΟΚΛΗΡΟ το σετ που αποτελείται από :
καδένα, γλύστρες, τεντωτήρα, γρανάζι εκκ/ρου εισαγωγής, γρανάζι εκκ/ρου εξαγωγής, γρανάζι στροφάλου, μουαγιέ στροφάλου, τσιμούχα στροφάλου, βίδες, φλάτζες μπουζί, φλάτζα ψευτοκάπακου
κοστίζει 250 στα ανταλλακτικά και 100 έως 250 στα εργατικά. 100 παίρνουν τα συνεργεία έξω και 250 οι αντιπροσωπείες. Η τελευταία οδηγία της Πεζώ Γαλλίας λέει ότι για να γίνει χρονισμός στον κινητήρα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να αλλαχθούν ΟΛΑ τα ανταλλακτικά.
Οι αντλίες καυσίμων κοστίζουν 190 ευρώ η χαμηλής και 430 η υψηλής (320 ή 340 αν την πάρεις από BMW), τιμές καλοκαίρι 2013. Τα εργατικά στην αντιπροσωπεία είναι 100 για τη χαμηλής και 150 για την υψηλής. Οπότε και πάλι λιγότερα έβαλα όταν είπα 250 και 500.
Το καθάρισμα με αφρό κοστίζει 70 ευρώ για κάθε μπουκάλι (στον καθαρισμό χρησιμοποιούν 2 οπότε 140 ευρώ) συν ό,τι εργατικά ζητήσουν.
Αν κάνεις καθάρισμα έξω ζητάνε περί τα 150-200 ευρώ και σου καθαρίζουν με ένα ειδικό τζελ συνήθως.
Τουρμπίνα RC καινούρια και ΚΚΚ (όχι κινέζικη αντιγραφή) κοστίζει 1000-1200 ευρώ, ανάλογα από ποιον τουρμπινά θα την πάρεις.
Εγώ αυτά τα χρήματα έχω δώσει. Στην αντιπροσωπεία. Γιατί στην περιοχή μου τα συνεργεία που ασχολούνται με νέους κινητήρες και ειδικά με ΤΗΡ είναι τόσα πολλά όσες και οι παρθένες σε οίκο ανοχής. |
Για την τελευταια οδηγια που λες, δεν το εχω ακουσει, και δεν ξερω ποτε βγηκε. ξερω οτι δεν ειναι απαραίτητο για χρονισμα να αλλαξεις γρανάζια εκκεντροφόρων, δλδ όλο τον μεταβλητό. Αυτο ελεγχεται συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη και αν διαπιστωθεί οτι εχει προβλημα το γραναζι του μεταβλητού, τοτε μόνο αλλάζεται, υπαρχει συγκεκριμενη διαδιακασια. Σπάνια περιπτωση ομως πχ εγω δεν αλλαξα ποτε γραναζια και μερικοι αλλοι που ξερω, και ειναι μια χαρα. τα βασικα που πρεπει να αλλαχτουν ειναι αυτά που φαινονται εδω http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=167 και δεν κοστιζουν πανω απο 120€. τωρα οπως ειπες τα εργαατικα μπορει να κυμαινονται απο 100-250, ο καθενας ζηταει οτι θελει οπως εχουμε διαπιστωσει. πηγαινε ομως σε αυτον με τα 100, σε τετοιους καιρους δεν ειναι κακο να κανει καποιος μια ερευνα αγοράς, εκτος και αν εισαι σε νησι!
Οι αντλίες καυσίμων τωρα, κοστίζουν 233 ευρώ η χαμηλής και 357 η υψηλής (βασει servicebox).
επισης καθαρισμα κανει ο καντερες απ οτι θυμαμαι με 100 (γα καποιον που μενει Αθήνα) νομιζω και χρόνισμα με πολυ λιγοτερα...
τουρμπίνα ειχα βρει οντως στην επισημη αντιπροσωπειας της Borgwarner στην Ελλάδα πριν 1 χρονο 1000€. 800€ η 150αρα.
dimkeras έγραψε: | Και, παρεμπιπτόντως, προσωπικά άνοιξα 3 φορές ψευτοκάπακο σε ισάριθμες επισκέψεις στην Επίσημη Αντιπροσωπεία της περιοχής μου μέχρι να καταλήξω να μου κάνουν ΣΩΣΤΟ χρόνισμα. Το οποίο κατάφερα μετά από προσωπικό μου ξεψάχνισμα σε όλα τα manual του ΤΗΡ, από Citroen, BMW και Peugeot. ΈΛΕΟΣ δηλαδή. | Αυτο πραγματικα ειναι καταντια, και δεν ειναι τιποτα αλλο απο την βαρεμαρα της μαστοραντζας να διαβασει το φυλλο οδηγιων του κατασκευαστη για τη σωστη διαδικασία, και ο μαλ**ας πληρώνει...
Απ την πλευρα μου να πω οτι αυτα που πραγματικα χρειαστηκε ο κινητηρας μου μεχρι στιγμης 70000χμ/μοντ.2008, απο θεμα βλαβων, ειναι ενα χρόνισμα και μια αντλία ψύξης τουρμπο. ο καθαρισμος βαλβιδων ειναι συντηρηση και οχι βλαβη.
Κατα τα αλλα νομιζω οτι σε αυτη τη συζητηση ανακυκλώνουμε τα ιδια και τα ιδια. πιστευω οτι τα συμπερασματα εχουν βγει για τον καθενα μας αρκετα ποστ νωριτερα.
etuned
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makis106 στις Παρ 10 Ιαν 2014, 16:51:23, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 16:48:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια οι τιμες που λετε παραπανω απεχουν σε πολλα, ενας καθαρισμος παει στο 100αρικο μια αλλαγη τουρμπινας (εργατικα) παλι ενα 100αρικο, μεταχειρισμενες τουρμπινες βρισκεις με 250 καινουριες αν ψαχτει καλα καποιος με 700 την εχει παρει απο RC (μπορει και λιγοτερο) οσο για το χρονισμο εγω το χρονισα κοντα στα 55.0000 χιλιομετρα, ο προηγουμενος ιδιοκτητης ουτε τεντωτηρα δεν ειχε αλλαξει, εγω αλλαξα τεντωτηρα και κατι βιδες (νομιζω εκκεντροφορων) και εδω και 15.000 χιλιομετρα ολα ειναι αψογα, κοστος 120 ευρω, πιστευω οτι για κατι ανλτιες κλπ που αναφερετε δεν ειναι "τρελα" εξοδα ακομα και το χρονισμα, παλευονται. Εγω παραπανω οταν ειπα να εχει καβατζα λεφτα για παν ενδεχομενο εννοουσα για τιποτα θεματα με ελατηρια στα πιστονια που βλεπω οτι εχουν θεμα πολλα μοντελα μεχρι και 2008 με πανω απο 100.000km.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 16:49:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | Αν και συμφωνώ με ΌΛΑ όσα είπες παραπάνω, τονίζω τα ακόλουθα για να καταλάβουν ΌΛΟΙ τί θέλουν να πουν όσοι πήραν τον "Άσσο" από την παρτίδα :
TopGear έγραψε: | Μετά από τόσα χρόνια στην αγορά, ήτανε αποτυχημένη η ύπαρξη του THP βάσει του αποτελέσματος, κυρίως του service-εγγύησης αλλά και του χρονικού διαστήματος που τους πήρε μέχρι να σκαμπάσουν τι και πώς. |
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ. |
Σε αυτο συμφωνω κι εγω 100%
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 01:08:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κινητήρας THP ήταν ο πρώτος τουρμποκινητήρας βενζίνης της Peugeot/Citroen εδώ και δεκαετίες, πώς περιμένατε να έχει εκπαιδευτεί το τεχνικό προσωπικό;
Κανένας δεν ήθελε να μπει στη διαδικασία ούτε καν να ακολουθήσει τις ανακοινώσεις του κατασκευαστή. Και ο ίδιος ο κατασκευαστής να κάνει καμια 10αριά ανακλήσεις της προκοπής.
Τα τρία κακά της μοίρας τους δεν ήξεραν και συνεχίζουν ως επί το πλείστον να μην ξέρουν. Σε καμια 10αριά χρόνια τα ξαναλέμε αλλά μέχρι τότε σας συνιστώ να διαβάζετε εσείς το manual.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 01:39:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άλλο το 206 άλλο το 207, αλλά η συμβίωση μου με ένα 206CC 1.6 της αρραβωνιαστικιάς μου (το οποίο επίσης πήρε μεταχειρμένο) μια χαρά είναι! Το αμάξι δόξα τον Θεό είναι καλό! Οπότε δν πτοήθηκα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 09:22:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ο κινητήρας THP ήταν ο πρώτος τουρμποκινητήρας βενζίνης της Peugeot/Citroen εδώ και δεκαετίες, πώς περιμένατε να έχει εκπαιδευτεί το τεχνικό προσωπικό;
Κανένας δεν ήθελε να μπει στη διαδικασία ούτε καν να ακολουθήσει τις ανακοινώσεις του κατασκευαστή. Και ο ίδιος ο κατασκευαστής να κάνει καμια 10αριά ανακλήσεις της προκοπής.
Τα τρία κακά της μοίρας τους δεν ήξεραν και συνεχίζουν ως επί το πλείστον να μην ξέρουν. Σε καμια 10αριά χρόνια τα ξαναλέμε αλλά μέχρι τότε σας συνιστώ να διαβάζετε εσείς το manual. |
Όχι Στέλιο, δεν το δέχομαι αυτό που λες.
Δηλαδή ποιός άλλος κατασκευαστής έβγαλε κινητήρα turbo μετά από δεκαετίες και δε φρόντισε :
α) να εκπαιδεύσει το τεχνικό προσωπικό στις επισκευές
β) να εκπαιδεύσει το τεχνικό προσωπικό στη συντήρηση
γ) να φτιάξει ένα manual της προκοπής βάσει του οποίου να λειτουργεί κάθε Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής ή Αντιπρόσωπος
δ) να δει πού πάσχει η κατασκευή του και να προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ αντικατάσταση ή ανάκληση σε ελαττωματικά ανταλλακτικά
Άσε που έχουν περάσει και 8 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του συγκεκριμένου κινητήρα.
Και έστω άντε ότι ο ΤΗΡ είναι προβληματικό μοτέρ και γι'αυτό τα πρώτα δείγματα ήταν αρνητικά. Έχετε ιδέα ΠΟΣΕΣ ανακλήσεις έχουν γίνει για τα MINI στο εξωτερικό; Έχετε ιδέα; Για ανοίξτε καμία σελίδα και διαβάστε τα : Mini Cooper Recalls
Η Πεζώ δηλαδή γιατί να βγάζει την ουρά της απ'έξω; Οι άλλοι τί είναι, βλάκες; Αλλά σε κάτι τέτοια φαίνεται η Σοβαρότητα μιας εταιρίας. Και η Σοβαρότητα της Πεζώ είναι Ανύπαρκτη.
Προσωπικά το θέμα μου με την Πεζώ τελείωσε όταν προσπαθούσαν από το τμήμα εγγυήσεων της Λάιον να με πείσουν ότι για την καμμένη μονάδα ESP ευθύνομαι εγώ και ο τρόπος που οδηγώ. Όταν τόσοι και τόσοι άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα αλλά τους έβγαινε εντός εγγύησης και το αντικαθιστούσαν Δωρεάν, εμένα μου πρότειναν να δώσω 1200 ευρώ για να μου αντικαταστήσουν τη μονάδα, χαριστικά κιόλας γιατί ήμουν εκτός εγγύησης. Οι Γελοιωδέστατοι.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PREDATOR_GR (Βασίλης) Νέος χρήστης

Peugeot 308 GT
Ένταξη: 26 Δεκ 2013 Δημοσιεύσεις: 68
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 22:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κύριοι με κάλυψαν πλήρως οι απαντήσεις και σας ευχαριστώ άπαντες θερμά!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 22:39:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεκολλήστε με το θέμα "PEUGEOT". ΑΝ σε ένα πράγμα φταίει η peugeot , αυτό είναι το after sales.(το οποίο ΔΕΝ μασ νοιάζει ιδιαίτερα σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο >3ετίας.....)
2on το οτι κακώς δεν αναγνωρίζει (έστω για τις πρώτες 100.000 χλμ) οτι πρόκειται για κατασκευαστικό σφάλμα και να έκανε ανάκληση.Βλέπε πχ ESP.. και αυτό το πλήρωσαν δυστυχώς περισσότερο όσοι τα πήραν καινούργια και πέραν του κόστους κτήσης αναγκάστηκαν να πληρώσουν και γ...τικα
γράψτε στο google "πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού" και δείτε θα βγάλει πρώτα τη peugeot ή το group VAG????
Γράψτε "Πρόβλημα με καδένα χρονισμού" να δείτε τι θα βγάλει... μήπως μόνο η peugeot έχει πρόβλημα?
Επειδή εμείς έχουμε peugeot και εδώ συζητάμε για peugeot δε σημαίνει οτι τα υπόλοιπα λειτουργούν σωστά και δε βγάζουν προβλήματα... Αν θέλετε αξιοπιστία --->>> ατμόσφαιρα-->τέλος
Η τεχνολογία ,τα μπλιμπλίκια και κυρίως τα αλογατάρια δυστυχώς κοστίζουν. ΟΤΙ άλλο και να πούμε δυστυχώς έτσι θα είναι πάντα. Αυριο θα είναι "αξιόπιστος" ο thp και θα έχουν βγεί στην αγορά κινητήρες με άλλα και ίσως πιο ακριβά προβλήματα (ελέω της τάσης να τα κάνουμε όλα πιο πολύπλοκα,ψηφιακά κτλπ)
Το δικό μου πάντως το έχω πληρώσει χρυσάφι για άλλα προβλήματα αλλα ακόμα ούτε σε εμένα ούτε στο προηγούμενο ιδιοκτήτη έχει βγάλει πρόβλημα με ESP , Τρόμπα νερού ηλεκτρική ,τρόμπες βενζίνης... και είναι 11/2007. με 86.000 χλμ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
galetas710 (νικος) Νέος χρήστης

 peugeot 207 rallye limited edition 2010
Ένταξη: 17 Δεκ 2010 Δημοσιεύσεις: 65 Τόπος: αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 23:11:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλ Τασο εσυ θα '' συμβουλευες'' το Βασιλη να το παρει το rc ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 23:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, είναι απλό. Εγώ τουλάχιστον έτσι τα βλέπω ως άσχετος-τρίτος παρατηρητής.
Υπάρχει το συγκεκριμένο μοτέρ. Η Peugeot, η VW, οι λοιποί κατασκευαστές, θελήσανε να στριμώξουνε 15 σταύλους σε τόσα λίγα κυβικά. Πήρανε το ρίσκο της απόδοσης, με τίμημα την αξιοπιστία. Μπορεί και οι λοιπές εταιρείες να βγάζουν προβλήματα, αλλά απ'ό,τι συμπεραίνω, σαν τον ζαμανφουτισμό, την αδιαφορία, τη διαφορά γνώσεων ανά αντιπροσωπεία και την ασχετίλα της Peugeot δεν υπάρχει καμία.
Συνεπώς, αν επιλέξεις αυτό το μοτέρ (που ας κάνουμε την παραδοχή ότι ΟΛΑ των ανταγωνιστών τα μοτέρ έχουν ΙΣΑ προβλήματα), παντρεύεσαι την Peugeot με όλα τα παρελκόμενα. Κι αυτό μεταφράζεται σε σπατάλη χρήματος του καταναλωτή, σε σπάσιμο νεύρων, σε αγανάκτιση που αρκετοί θέλουν να ξεμπλέξουν μια και καλή.
Αν είσαι γνώστης, ίσως αντιληφθείς μερικές βλάβες έγκαιρα, αν πιάνουν δε και τα χέρια σου, άντε να επέμβεις και να γλιτώσεις έτσι πολλές δυσάρεστες καταστάσεις. Αλλά όταν το 80% είναι απλοί χρήστες που θέλησαν να αγοράσουν ένα γρήγορο μοντέλο με λίγα κυβικά και τους συμπεριφέρεσαι έτσι, τότε γιατί να μπλέξεις τόσο;
Τα'πα λίγα μπακαλίστικα , αλλά το χειρότερο πράγμα είναι να σου βγει το όνομα. Και της Peugeot έχει βγει, κακά τα ψέμματα. Δηλαδή και να ήθελα να πάω σε RC, δε θα πήγαινα μόνο και μόνο μ'αυτά που'χω ακούσει. Θα τα'δινα για OPC ξέρω γω, που όμως θα'χα πιο ανθρώπινη αντιμετώπιση ή το after sales support είναι καλύτερο. Η μέγιστη πλειοψηφία θέλει να πάρει το αμάξι, να το'χει να πηγαίνει, να μη γυρνάει σε συνεργείο κάθε τρεις και λίγο. Δεν το παίρνει για να το ψειρίζει, του υπόσχονταν ταχύτητα και διασκέδαση σε καλή τιμή, το πήρε για να τα ζήσει αυτά κι όχι να βιώνει μια μόνιμη ταλαιπωρία, εμπαιγμό και εξευτελιστική αντιμετώπιση συνεχώς.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2014, 00:15:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η καλυτερη aftersale ειναι απο την Vw-Audi λογω Kosmocar, στου αδελφου μου το Eos (160αρι TSi) εβγαλε δισκο πλατο εντος εγγυησης συγκεκριμενα στους 20 μηνες με 38.000km και αλλαχτηκε εγγυηση, οχι επειδη ηταν καλο το συνεργειο αλλα επειδη πηρε τηλεφωνο στην kosmocar και ζητησε να βγει ο δισκος και αν οντως φανει κακη χρηση δικη του θα πληρωνε απαντα, μολις τον εβγαλαν ειδαν ελατωματικο ρουλεμαν και αλλαχτηκε ολο το σετ με μηδενικο κοστος. στους 26 μηνες, 2 δηλαδη μετα το περας της εγγυησης χαλασε η αντλια νερου, ξανα τηλεφωνο στην kosmocar παραπονα για το οτι εχει σκασει 35+ χιλαιρικα και εχει 2 προβληματα σε μισο χρονο, δωθηκε μεσα σε μιση ωρα εντολη στην αντιπροσωπεια να επισκευαστει το αμαξι χωρις χρεωση. δεν χρεαζεται να μιλησουμε για τη Peugeot που καποτε αστειευομενος ενας αχρηστος για το επαγγελμα μου ειπε να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα οταν του ανεφερα ποσα προβληματα μου εχει βγαλει.
Μάριος
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2014, 10:11:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι το πως ο επισημος αντιπροσωπος στην Ελλαδα αλλαξε τις μισες μοναδες του esp δωρεαν(εκτος εγγυησης) και τις αλλες μισες ειτε δεν τις αλλαξε ειτε μοιραστηκαν μισα μισα με τον πελατη.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2014, 10:26:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Ρε παιδιά, είναι απλό. Εγώ τουλάχιστον έτσι τα βλέπω ως άσχετος-τρίτος παρατηρητής.
Υπάρχει το συγκεκριμένο μοτέρ. Η Peugeot, η VW, οι λοιποί κατασκευαστές, θελήσανε να στριμώξουνε 15 σταύλους σε τόσα λίγα κυβικά. Πήρανε το ρίσκο της απόδοσης, με τίμημα την αξιοπιστία. Μπορεί και οι λοιπές εταιρείες να βγάζουν προβλήματα, αλλά απ'ό,τι συμπεραίνω, σαν τον ζαμανφουτισμό, την αδιαφορία, τη διαφορά γνώσεων ανά αντιπροσωπεία και την ασχετίλα της Peugeot δεν υπάρχει καμία.
Συνεπώς, αν επιλέξεις αυτό το μοτέρ (που ας κάνουμε την παραδοχή ότι ΟΛΑ των ανταγωνιστών τα μοτέρ έχουν ΙΣΑ προβλήματα), παντρεύεσαι την Peugeot με όλα τα παρελκόμενα. Κι αυτό μεταφράζεται σε σπατάλη χρήματος του καταναλωτή, σε σπάσιμο νεύρων, σε αγανάκτιση που αρκετοί θέλουν να ξεμπλέξουν μια και καλή.
Αν είσαι γνώστης, ίσως αντιληφθείς μερικές βλάβες έγκαιρα, αν πιάνουν δε και τα χέρια σου, άντε να επέμβεις και να γλιτώσεις έτσι πολλές δυσάρεστες καταστάσεις. Αλλά όταν το 80% είναι απλοί χρήστες που θέλησαν να αγοράσουν ένα γρήγορο μοντέλο με λίγα κυβικά και τους συμπεριφέρεσαι έτσι, τότε γιατί να μπλέξεις τόσο;
Τα'πα λίγα μπακαλίστικα , αλλά το χειρότερο πράγμα είναι να σου βγει το όνομα. Και της Peugeot έχει βγει, κακά τα ψέμματα. Δηλαδή και να ήθελα να πάω σε RC, δε θα πήγαινα μόνο και μόνο μ'αυτά που'χω ακούσει. Θα τα'δινα για OPC ξέρω γω, που όμως θα'χα πιο ανθρώπινη αντιμετώπιση ή το after sales support είναι καλύτερο. Η μέγιστη πλειοψηφία θέλει να πάρει το αμάξι, να το'χει να πηγαίνει, να μη γυρνάει σε συνεργείο κάθε τρεις και λίγο. Δεν το παίρνει για να το ψειρίζει, του υπόσχονταν ταχύτητα και διασκέδαση σε καλή τιμή, το πήρε για να τα ζήσει αυτά κι όχι να βιώνει μια μόνιμη ταλαιπωρία, εμπαιγμό και εξευτελιστική αντιμετώπιση συνεχώς. |
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.-
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιαν 2014, 22:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα παλι 2 ειναι τα προβληματα στο αμαξι οτι δεν εχω τα λεφτα να αλλαζω πιο συχνα λαστιχα και οτι δεν παει οπως θα θελα μετα τις 5500 στροφες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιαν 2014, 09:23:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βουλομενο γράμμα διαβαζεις..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios106 (marinos) Μόλις έγραψα

 peuzeot 207 RC- 106 XR
Ένταξη: 01 Νοέ 2013 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: κορινθος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2014, 23:57:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να πώ και γώ την αποψη μου ώς νέος κάτοχος 207 rc ο οποίος κάθισε και διάβασε όλα τα προηγούμενα ...μετά την αγορά.
Ειναι η 1η φορά που παίρνω μεταχειρο αμάξι και η αλήθεια είναι ότι το έχω φοβηθεί το όλο σκηνικό με τα προβλήματα και τις ιδιοτροπίες του ΤΗΡ . το αμάξι το πήρα για καθημερινή χρήση και έχει 80000 πραγματικά χλμ .
Η επαφή μαζί του ήταν εκπληκτική όσον αφορά το handling το στήσιμο και τα φρένα. Ειλικρινα έχω πάθει πλάκα με τον τρόπο που στρίβει και αυτό από μόνο του με έχει αποζημιώσει και με το παραπάνω..υπεράνω κριτικής είναι και τα φρένα του αν και σχετικά μικρά για το βάρος εντούτις δεν δείχνουν σημάδια κόπωσης. η καμπίνα έχει μερικούς τριγμούς από την σκληρή ανάρτηση (ίσως υπερβολική για τα γούστα μου πλέον..) αλλά δεν είναι κάτι που δεν συνηθίζεις η σε ενοχλεί ιδιαίτερα. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι υπερπλήρες και θυμίζει gti ειδικά με τα σουπερ καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα.
Ως 20ετής κατοχος 106 (1ο χέρι) διαπίστωσα ότι ότι με έφτιαχνε στο 106 και το κράτησα τόσα χρόνια υπάρχουν σε υπερθετικό βαθμό στο 207 rc.
το μοτέρ έχει φοβερή ροπή με μαμά πρόγραμμα αν και ψηλά δέιχνει κάπως πνιγμένο, μάλλον θα θέλει καθάρισμα σε βαλβίδες κλπ. το κιβώτιο είναι λιγο σφιχτό στις αλλαγές , μάλλον δεν πρέπει να έχει αλλάξει βαλβολίνες καθόλου και πρέπει να είχε βάναυση χρήση αν και δεν γραντζουνάει ταχύτητες ούτε στην αλλαγή 1η - 2η.
γενικά έχω διαβάσει αρκετά πράγματα εδώ μέσα και έχω πάρει αρκετές πληροφορίες ( πολλές αντιφατικές ) όπως σε όλα τα φορουμ
Η γνώμη μου είναι ότι αν εξαιρέσεις το μοτέρ που είχε-έχει κάποια προβλήματα το 207 σαν σασί γενικότερα είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο. ειναι όμορφο και χωρίς facelifting και έχει διαχρονικό σχήμα. Μπορεί η πόρτες να μην κλείνουν με τον ήχο ένός audi αλλά η peugeot έχει άλλους τρόπους να σε εξιτάρει και να σου φτιάχνει την ημέρα.
τις αντιπροσωπέιες προσωπικά τις έχω χεσμένες μιάς και έχω άκρη με φίλικό συνεργείο (άλλαξα συμπλέκτη με ένα 50άρι εργατικά...)
Μόνο για χρόνισμα θα το ανεβάσω αθήνα σε κάποιο γνωστό συνεργείο για να κάνει μια και καλή σωστή δουλειά
αυτά για αρχή
Μαρίνος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|