PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

32o ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ 19-11-2011
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 23:50:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

στο δε αη γιαννη οταν ο μπροστα σου εχει κανει 8.26 και εσυ του εχεις ριξει λεπτο απο τα 7-8χλμ της ειδικης που ηταν 10.6 με το τελευταιο κομματι να ειναι απλες κλειστες στροφες χωρις ευθειες για να σου παρουν χρονο γρηγορα αυτοκινητα και χωρις χασιματα και περιεργες καμπες για να πεις αχ σηκωσα γιατι φοβηθηκα...θεωρω οτι αν εβγαινε ολοκληρη αυτη η ειδικη θα τραβαγε πολυς κοσμος τα μαλλια του και θα ειχαμε κανει χαλαρα 7-7.10


Συγχαρητηρια παιδια...
Αντε και εις ανωτερα και του χρονου κλπ κλπ


Σε ποιο σημειο στον Αι γιαννη τους πιασατε....
Υπαρχει συγκεκριμενη τεχνικη για να περνας μεσα σε ειδικη τον μπροστινο σου...
Πρεπει να σου πω....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 23:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Laughing Laughing Laughing

Του Παπαρινόπουλου το πρειώνυ τι έπαθε ρε; Sad

Κατι εσκασε.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ)
Moderator
Επίσημο Μέλος

206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)

Ένταξη: 25 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 1316
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 23:55:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμείς πάντως δεν σε είδαμε εκεί που ήσουν χωμένος, δεν ξεχώριζες καθόλου!
κόρνα δεν ακούσαμε, μάλλον σου την είχε κλείσει χαχαχα

ο λέφος πάντως μας έπαιξε και φώτα, πήγαινε λίγο χαλαρά στο πρώτο μέρος

συγχαρητήρια στα παιδιά που τρέξανε και τερματίσανε αξιοπρεπώς... υπέροχη μέρα για ράλλυ πραγματικά! εμείς την απολαύσαμε

το επόμενο είναι Αμφίκλεια ε??????



Watch out!!! Red demoness on the loose!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 00:01:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kane έγραψε:
Ε και γιατί να μην βάλει ένα σετ εκκ Ν/2 προδιαγραφών; ναι μέν δε θα κερδίσει τίποτε σημαντικό, αλλά ότι πάρεις στα Ν, καλό είναι.
Θα ανέβει και λίγο πιο ψηλά το ωφέλιμο φάσμα.

Γιατι στο Saxo(Ν-5564) δεν δινει τοσο αγριο προφιλ οσο στο 106(Ν-5565) οποτε και το φασμα δεν θα παει τοσο ψηλα ωστε να εκμεταλλευτει το 13/59.

Θα μου πεις,"...ψιλα γραμματα,ο αλλος το ειχε με ΡΤ52..." αλλα μετα παει αλλου το θεμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 00:32:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

Σε αυτο να πω και ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο νικολα που μου επισημανε αρκετα σημεια λεσχη που τα ειχαμε γραψει ταπα και επειδη ειχε εμπειρια απο λευτερη μου εδωσε να καταλαβω το ταπεραμεντο του στον αγωνα...λολ.... Laughing

anytime

volvos έγραψε:

και εκει ερχεται η πανακτος... τελικα την ειχα παρεξηγησει. τρελλη ειδικη. το κυριοτερο καλο της ειναι οτι επειδη ειναι φλατ το δευτερο κομματι σου φευγει η φοβια του γκρεμου-σκοτωνομαι...

εκει εχουμε ζεσταθει για τα καλα εχουμε παρει και το διλεπτο απο μπροστα για νη τον ξαναπιασουμε και μπαινουμε μεσα. ο αλλος παλι με το ματι να γυαλιζει αλλα πιο ηρεμος. στην αρχη παμε απλα σβελτα αφου φοβομασταν ειδικη αλλα μετα αρχ**ια τα πρωτα 1-2 χλμ παλι ταπα. οχι σαν αη γιαννη αφου πλεον μας ειχε φυγει η πολυ καυλα αλλα γρηγορα.

Στο ειπα ειναι ειδικαρα....
Ειδικα αν την προσεξεις κιολας και πας σωστα μπορεις να κλεψεις πολλα δευτερολεπτα....

volvos έγραψε:

ειδικα στα βιλια ηταν εγκλημα που στελνανε αγωνιστικα απο χωριο οταν υπαρχει παρακαμψη.

Ποια παρακαμψη εχει ρε συ?
Αφου δεν περναγαμε μεσα απο το χωριο, 4-5 σπιτια περναγαμε και αυτα εξω απο το χωριο...

volvos έγραψε:

υ.γ.2 θελω καποιος να μου δειξει φωτο του κυριαζη. να ξερω πως ειναι φατσα του να παω να τον προσκυνησω αν τον δω μπροστα μου. ειναι αδιανοητο να βλεπεις ενα απλα καλο οπως λενε Ν2 να κανει χρονους δεκαδας γενικης και να πηγαινει σε αυτο το ρυθμο.
Wink

Πρωτων ο Κυριαζης ειναι χαμαιλεοντας. Αν σου δειξω σημερα φωτο, αυριο μπορει να εχει αλλαξει λουκ, και να μην τον γνωρισεις.....

Δευτερον ο Σωτηρης και ο Σπυρος (συνοδηγος) ειναι στην 3αδα των πιο αξιολογων ατομων που εχω γνωρισει στον σαπιο κοσμο των αγωνων...

Και για να γκρεμιστουν οι μυθοι..... Το αμαξι τους δεν ειναι κατι τρελο..

Απο δυναμη ειναι κοντα στα δικα σας επιπεδα, απλα εχει ΣΑΖΜΑΝΑΡΑ και πολυ καλα ρυθμισμενη bilstein...

Τα παιδια, επειδη εχει τυχει να κανουμε δοκιμες στο ιδιο αμαξι, εχουν τρομερη χημεια μεταξυ τους, απολυτη αισθηση του δρομου και γραφουν παρα πολυ καλα και καθαρα. Απο 'κει και περα, ενα ζευγαρι χερια και πολλα κιλα @@....

Κατι αντιστοιχο του Χαλατση, αλλα με γαλλικο αυτοκινητο Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 00:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

xrisa-xs έγραψε:
εμείς πάντως δεν σε είδαμε εκεί που ήσουν χωμένος, δεν ξεχώριζες καθόλου!
κόρνα δεν ακούσαμε, μάλλον σου την είχε κλείσει χαχαχα

ο λέφος πάντως μας έπαιξε και φώτα, πήγαινε λίγο χαλαρά στο πρώτο μέρος

συγχαρητήρια στα παιδιά που τρέξανε και τερματίσανε αξιοπρεπώς... υπέροχη μέρα για ράλλυ πραγματικά! εμείς την απολαύσαμε

το επόμενο είναι Αμφίκλεια ε??????


Ε, ναι ειναι λιγο χαμηλα Razz

Οχι ανοιχτη ηταν, απλα κανει αρκετο θαρυβο σαζμαν και δεν πολυακουγεται....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 00:37:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:

Απο δυναμη ειναι κοντα στα δικα σας επιπεδα, απλα εχει ΣΑΖΜΑΝΑΡΑ και πολυ καλα ρυθμισμενη bilstein...

Για να μην τρεφετε αυταπατες,ενα καρφωτο(ιδιαιτερα σε ενα Ν αμαξι που δεν εχει "θεματα" δυναμης) ειναι αχρηστο πραγμα οταν μπορεις να βαλεις ενα συμβατικο σχεσατο με τα μισα χρηματα.
Τοσο απλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 00:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας γραψω και εγω κατι για την εμπειρια του αγωνα...
Τελευταιος για φετος, εκτος και αν παιξει κατι που μου ειπαν για Αμφικλεια...

Ο αγωνας για μας κυλησε πολυ ομαλα, μιας και ο Ρομπερτ ακομα μαθαινει το αμαξι...
Αφενως δεν ειναι ο "επαγγελματιας ταπας" αγωνιζομενος, καθως οικογενειαρχης, τρεχει απλα για το κεφι του...
Αφετερου, το αμαξι δεν ειναι για να το "ακουμπας" σε κανεναν βραχο.....
Ετσι ξεκινησαμε με στοχο την 3η θεση, ξέροντας ότι ο Ζαχος δεν θα φαίνεται ούτε με κυάλια, ο Κοπανακης είναι και αυτός γνωστός "ταπας". Οποτε στοχος μας ηταν να "παιζουμε" κοντα στον Γυζη, που και αυτος κανονικα μας εχει ευκολα..

Στο πρώτο σκέλος αη Γιαννη το αμαξι εκανε κατι περιεργα γλυστρηματα που μας φοβισαν λίγο....
Ψαθα μια απο τα ιδια στις υγρασιες, και ετσι αποφασισαμε να παμε χαλαρα, απλα να τερματισουμε, αφου ηδη στις 2 πρωτες ειδικες ειχαμε μεγαλη διαφορα απο τον 3ο Γυζη και διαφορα ασφαλειας πίσω μας.

Το ατυχημα του Χαλιβελακη επιρεασε τον Ρομπερτ, και ετσι και Μελετακι, απλα πηγαμε μια γρηγορη βολτα χωρις να κυνηγησουμε κατι...

Δευτερο λουπ, μαθαινουμε οτι ο Γυζης εμεινε πριν φτασει στην πρωτη ειδικη, 500μ απο εκκινηση βλεπουμε τον Ζαχο ο οποιος ειχε μεινει απο ημιαξονιο και πλεον αφου ειχαμε εξασφαλισει την 2η θέση και οι διαφορα μπροστα μας ηταν τεραστια και πισω μας πολυ ελεγχομενη, πηγαμε χαλαρα να τερματισουμε και να παρουμε οτι βαθμους μπορουσαμε.

Αποτελεσμα 3οι στο κυπελλο ασφαλτου στην Α/7

Γενικα ηταν ενας ωραιος αγωνας, με λίγες αλλά καλες μαχες ανα κατηγορια απ'οσο ειδα χρονους.

Το αμαξι ειναι απλα αλλου.... Αν και δεν εχει τον μεγαλο περιοριστη και η δυναμη του κυμαινεται κοντα στα επιπεδα ενος μαμα 207, εχει απιστευτο πατημα. Αν του χρονου γινουν οι 2 εξελιξεις που θελει να κανει στο αμαξι, και αποφασισει να παει λιγο πιο γρηγορα, το αμαξι ειναι ικανο να γραφει πολυ καλους χρονους. Οκ, οχι επιπεδου κλιο η ds3, καθως ειναι κλασεις αργοτερο, αλλα πραγματικα μπορει να ειναι περι το 1 το χλμ πισω ανα ειδικη....

Κριμα για τον Χαλιβελάκη που ειχε εξοδο και χτυπησε χερι και κλειδα.
Δυστυχως το αμαξι ειχε αρκετη ζημια και δεν ξερω αν φτιαχνεται... Κριμα γιατι ενα s1600 ηταν κοσμημα για τους ελληνικους αγωνες οπως και να εχει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 01:03:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Road_Runner έγραψε:

Απο δυναμη ειναι κοντα στα δικα σας επιπεδα, απλα εχει ΣΑΖΜΑΝΑΡΑ και πολυ καλα ρυθμισμενη bilstein...

Για να μην τρεφετε αυταπατες,ενα καρφωτο(ιδιαιτερα σε ενα Ν αμαξι που δεν εχει "θεματα" δυναμης) ειναι αχρηστο πραγμα οταν μπορεις να βαλεις ενα συμβατικο σχεσατο με τα μισα χρηματα.
Τοσο απλα...

Για να μην τρεφεις και εσυ αυταπατες... Ο σωτηρης ποτε δεν αλλαζει χωρις συμπλεκτη. Το μονο που προσφερει το καρφωτο ειναι η ασφαλεια σε 1-2 αλλαγες στον αγωνα, που μπορει να τυχει να αφησεις γρηγορα συμπλεκτη...

Και με ενα καρφωτο σαζμαν ξερεις, οτι μπορεις να πεταξεις την πρωταρα σε οποιαδηποτε φουρκετα χωρις να σκεφτεις αν θα μπορεσεις να βγεις απο αυτη....
Ειδικα σε γαλλικο αμαξι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Nizak 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 09:16:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Nizak έγραψε:

Στέλιο στο ράλι η ρεζέρβα είναι υποχρεωτική, (εκτός και αν μιλάμε για το αθάνατο 13ρι και νομίζω και το williams)

Νικολη το ηξερα απλα πανω στην χαζομαρα μου το εγραψα χωρις να προσεξω καν τι ελεγα... Embarassed
Περι 106 1300 και Williams ομως δεν το ηξερα καν.Εξαιρουνται του κανονισμου λογο ομολογκασιον; Shocked


Θυμάσαι το Light 13ρι που πουλιόταν χωρίς ρεζέρβα, χωρίς εταζέρα και χωρίς τα σκιάδια για τον ήλιο? Αυτά τα λέει και στην homologation άρα μπορείς να τρέξεις χωρίς αυτά, και καλά τα σκιάδια και η εταζέρα που πλέον μπορείς να τα βγάλεις (το 1995 όχι) αλλά η ρεζέρβα κάτι κάνει αν λείπει από τα 100 άλογα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 10:54:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:

Για να μην τρεφεις και εσυ αυταπατες... Ο σωτηρης ποτε δεν αλλαζει χωρις συμπλεκτη. Το μονο που προσφερει το καρφωτο ειναι η ασφαλεια σε 1-2 αλλαγες στον αγωνα, που μπορει να τυχει να αφησεις γρηγορα συμπλεκτη...

Και με ενα καρφωτο σαζμαν ξερεις, οτι μπορεις να πεταξεις την πρωταρα σε οποιαδηποτε φουρκετα χωρις να σκεφτεις αν θα μπορεσεις να βγεις απο αυτη....
Ειδικα σε γαλλικο αμαξι....

Το αν αλλαζεις χωρις συμπλεκτη ή οχι δεν εχει καμια ουσιαστικη σημασια στο dog ρε,ισα-ισα που αν παταει συμπλεκτη,τοτε μια χαρα θα τον βολευε και ενα συμβατικο σχεσατο και θα γλιτωνε και τοσα χρηματα.
Οσο για την 1η σε φουρκετα,εγω παντως δεν ξερω πολυ κοσμο να βαζει 1η σε φουρκετα με Ν2 ή mild Α6,ιδιαιτερα αν εχουν κανενα 13/59 επανω(μαζι με σχεσεις) μιας και αντι να κερδισεις,χανεις πολυ περισσοτερο.
Να μιλουσαμε για κανενα Α6 με @@ και καμια 1η 60αρα-70αρα να σου πω ναι,με 45αρα 1η ομως ειναι αστειο να μιλαμε για πρωταρα σε φουρκετα... Sad

Δυστυχως ομως κανεις δεν βλεπει τον αντιποδα...
Ενα καρφωτο εχει σχεδον τις διπλασιες απωλειες απο ενα τυπικο ελικοειδες σασμαν.Οποτε η δυναμη που φτανει στους τροχους ειναι πολυ περιορισμενη...Φαντασου τωρα τι σημαινει αυτο για ενα αυτοκινητο των 125-130 αλογων.
Οποτε αν συνυπολογισεις και το κοστος συντηρησης(50Ε βαλβολινες καθε 1-2 αγωνες) θα δεις οτι δεν εχει νοημα...

Τα dog ειναι για αυτοκινητα που ετσι και αλλιως εχουν πολυ δυναμη/ροπη(βλεπε Ν3) και πασχουν απο μεταδοση για αυτο και βασιζουν την αρχη λειτουργιας τους σε αναλογα γραναζια.
Οχι τιποτα αλλο αλλα τα ΜΑ δεν εχουν δειξει εντονα σημαδια κοπωσης οσο αφορα την δομη τους με τοσο μικρες ιπποδυναμεις...

Nizak έγραψε:

Θυμάσαι το Light 13ρι που πουλιόταν χωρίς ρεζέρβα, χωρίς εταζέρα και χωρίς τα σκιάδια για τον ήλιο? Αυτά τα λέει και στην homologation άρα μπορείς να τρέξεις χωρίς αυτά, και καλά τα σκιάδια και η εταζέρα που πλέον μπορείς να τα βγάλεις (το 1995 όχι) αλλά η ρεζέρβα κάτι κάνει αν λείπει από τα 100 άλογα...

Ναι,καταλαβα ποια εκδοση λες Νικολη μου,απλα υπεθεσα οτι ο κανονισμος διαγραφει καθε αλλη επιλογη οποτε αναγκαστικα μενεις με ρεζερβα...
ΕΙλικρινα δεν το ηξερα καν αυτο. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 15:07:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.youtube.com/watch?v=ger7WDpiOC0&feature=player_embedded


allagi poreias
http://www.youtube.com/watch?v=oziJgly3I2M&feature=related
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 15:50:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγχαρητήρια σε ολους σας για την συμμετοχή σας, να 'στε καλά και να σας δωθούν κι αλλες ευκαιρίες να συμμετέχετε ξανά και ξανά. Η διασκεδαση ειναι το παν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 19:46:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

Το αν αλλαζεις χωρις συμπλεκτη ή οχι δεν εχει καμια ουσιαστικη σημασια στο dog ρε,ισα-ισα που αν παταει συμπλεκτη,τοτε μια χαρα θα τον βολευε και ενα συμβατικο σχεσατο και θα γλιτωνε και τοσα χρηματα.
Οσο για την 1η σε φουρκετα,εγω παντως δεν ξερω πολυ κοσμο να βαζει 1η σε φουρκετα με Ν2 ή mild Α6,ιδιαιτερα αν εχουν κανενα 13/59 επανω(μαζι με σχεσεις) μιας και αντι να κερδισεις,χανεις πολυ περισσοτερο.
Να μιλουσαμε για κανενα Α6 με @@ και καμια 1η 60αρα-70αρα να σου πω ναι,με 45αρα 1η ομως ειναι αστειο να μιλαμε για πρωταρα σε φουρκετα... Sad


Καλα, ασε τα θεωριτικα, και δες το ιν καρ τους και δες ποσες φορες βαζει 1η...

Στην σχολη ειμαι και δεν μπορεσα να το δω πολυ, αλλα 1 φουρκετα ειδα και η πρωταρα επεσα πανηγυρικα....

Για κανεναν λογω αν βαλεις πρωτη δεν χανεις σε ραλλυ...
Ειναι στανταρ οτι θα κρεμασει το αμαξι με 2α σε κλειστη φουρκετα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 19:50:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
allagi poreias
http://www.youtube.com/watch?v=oziJgly3I2M&feature=related


πολυ "tricky" σημείο...εντελως στριμοκωλο!

παιζει να περασατε και καλητερα απο ολους (τουλαχιστον μεταξυ προσθιοκινητων)

αριστα ΛΕΦ!!! Cool Cool

τι ειχε πριν απο εκει?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 20:00:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε.Δ.5 - Άγιος Ιωάννης 2 / Κυριαζής - Χατζηπαναγιώτου

Clapping Worthy Thumbs Up


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 20:09:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Clapping Worthy Thumbs Up

χ3...

αααα και αυτος ωραιοτατα περασε την αλλαγη πορείας Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 20:52:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω οτι μετα απο αυτο το βιντεο με αυτο το αμαξι οποιος εχει το θρασος να σχολιαζει τα παιδια αυτα ειναι για μονιμο μπαν..... Laughing


υ,γ τους αλλους τους πιασαμε στο 6.05 ή καπου εκει του βιντεο......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 22:00:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Pughell έγραψε:

Το αν αλλαζεις χωρις συμπλεκτη ή οχι δεν εχει καμια ουσιαστικη σημασια στο dog ρε,ισα-ισα που αν παταει συμπλεκτη,τοτε μια χαρα θα τον βολευε και ενα συμβατικο σχεσατο και θα γλιτωνε και τοσα χρηματα.
Οσο για την 1η σε φουρκετα,εγω παντως δεν ξερω πολυ κοσμο να βαζει 1η σε φουρκετα με Ν2 ή mild Α6,ιδιαιτερα αν εχουν κανενα 13/59 επανω(μαζι με σχεσεις) μιας και αντι να κερδισεις,χανεις πολυ περισσοτερο.
Να μιλουσαμε για κανενα Α6 με @@ και καμια 1η 60αρα-70αρα να σου πω ναι,με 45αρα 1η ομως ειναι αστειο να μιλαμε για πρωταρα σε φουρκετα... Sad


Καλα, ασε τα θεωριτικα, και δες το ιν καρ τους και δες ποσες φορες βαζει 1η...

Στην σχολη ειμαι και δεν μπορεσα να το δω πολυ, αλλα 1 φουρκετα ειδα και η πρωταρα επεσα πανηγυρικα....

Για κανεναν λογω αν βαλεις πρωτη δεν χανεις σε ραλλυ...
Ειναι στανταρ οτι θα κρεμασει το αμαξι με 2α σε κλειστη φουρκετα...

Νικολη,οδηγα πρωτα ενα 106/Saxo με σχεσεις και κοντο Κ/Π και μετα πες μου αν θα βαλεις 1η πολλες φορες... Wink

Ενημερωτικα,μιας και μαλλον δεν το ξερεις,με 1η και 7000 εχεις 54 χλμ(με 16/63) οταν η 2α στα ιδια χιλιομετρα εχει σχεδον 5000,δηλαδη δεν ειναι καθολου κρεμασμενο το μοτερ.
Και μην μου πεις οτι σε φουρκετα θα μπεις με λιγοτερα απο 40 χλμ.
Φαντασου τωρα του Σωτου που κατα πασα πιθανοτητα εχει και 13/59,αρα στις 7000 με 1η εχει 46 χλμ... Rolling eyes

Εσυ μπερδευεσαι απο το "ψοφιμι" το 206 οποτε σου φαινεται λογικο...Στα 106 ομως δεν ειναι καθολου ετσι. Wink
Εγω οδηγησα και "ηπιο" Α6 αλλα και Ν2 και σε ολες τις περιπτωσεις βαζωντας 1η χανεις...Και εγω το ιδιο εκανα(κατεβαζα 1η) αλλα μολις αρχισα να περναω τις φουρκετες με 2α,τα δευτερολεπτα επεσαν με το τσουβαλι.
Τωρα το αν το κανεις ο Σωτηρης δεν εχει καμια σχεση,επιλογη του,αυτο ομως δεν σημαινει οτι εχει και νοημα.
Επισης,μην χρησιμοποιεις σαν απολυτο κριτηριο την συγκεκριμενη ειδικη που εχει 5 φουρκετες εκ των οποιων οι πιο σφιχτη ειναι η αλλαγη πορειας που ετσι και αλλιως κατεβαζεις 1η.
Στο 70% των ελληνικων αγωνων,τετοιες φουρκετες ή αλλαγες πορειας ειναι μετρημενες στα δαχτυλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Νοέ 2011, 22:38:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασε που 1η και φουρκέτα,συνήθως έχει και επιπτώσεις...στα ημιαξόνια.


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 6 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2461s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on