Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 01:13:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο.Α.Κ.Α.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 07:21:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρωτήστε τα part numbers να ξέρετε τι αγοράζετε....και συγκρίνετε με τον τιμοκατάλογο της schrick.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RaLLaKiaSGT (tasos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT
Ένταξη: 30 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 19:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kostas207rc έγραψε: | Από πότε τα αφήνει τόσο φτηνά ο Βαγγέλης?
Πιο στάδιο είναι? |
SCHRICK CAMSHAFTS
€796.75
Διαθέτουμε βελτιωτικούς εκκεντροφόρους για τους νέους κινητήρες EP6DT-S για τα PEUGEOT 207-308-3008,CITROEN C4 TURBO-MINI COOPER R56 TURBO.Οι συγκεκριμένοι εκκεντροφόροι έχουν διάρκεια 248 μοίρες και 10.7mm βύθισμα βελτιώνοντας τόσο την ροπή αλλά και την ιπποδύναμη του κινητήρα στις χαμηλές αλλά και στις υψηλές στροφές.
Αυτο που ξερω ειναι οτι ειναι με retainers γιατι του ειχα μιλησει τηλ/κως.
My 207 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Μάϊ 2015, 17:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επαναφερω το θεμα εκκεντρα για 207.
Ποσο στοιχιζουν οι schrick εαν εχει βαλει κανεις τελευταια και ποιους συγκεκριμενα,επισης αν εχετε δει και τους παρακατω.
http://www.catcams.com/engines/camshaft-setup.aspx#
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Μάϊ 2015, 18:26:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
850 schrick Χωρίς τιτανιου καπελοτα..όποιος και να έχει βάλει κάποιο από τα 3 σετ απ δεν ξέρει να σου πει τίποτα.(παίζει να μην ξέρει και ποιυς εχει)
Κατκαμς δεν έχω δει από κοντα..αλλά για να παίζει σωστά με στοκ ecu Δεν θα έχουν ξεφεύγει..
Boubis δουλεύουν μια χαρά..με χαμηλό κόστος
Καλύτερη λύση...works turbo μαζί με works πολλαπλή...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

 207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2015, 07:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρειάζεσαι το 0483A1481-01 o εξαγωγής και το 0483E1481-01 ο εξαγωγής
Επίσης σωστό είναι να πάρεις και τα retainers 048313004
Κάπου στο παρακάτω απο το 1000άρικο βγαίνει (ή έβγαινε όταν τα αγόρασα εγώ)
Κάνουν δουλεια σε όλο το φάσμα των στροφών, και τους συστήνω ανεπιφύλακατα.
Μπούμπης απο ότι έχω ακούσει δύναμη ψηλά έχει. Αλλα όπως και να έχει
δεν μπορώ να συγκρίνω τα δυο προϊόντα είτε γιατί δεν έχω εμπειρία απο μπούμπη, είτε γιατί θεωρώ (έστω και θεωρητικά) την schrick ώς προϊόν ανωτέρης ποιότητας εμπειρίας και έρευνας.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2015, 08:25:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Χρειάζεσαι το 0483A1481-01 o εξαγωγής και το 0483E1481-01 ο εξαγωγής
Επίσης σωστό είναι να πάρεις και τα retainers 048313004
Κάπου στο παρακάτω απο το 1000άρικο βγαίνει (ή έβγαινε όταν τα αγόρασα εγώ)
Κάνουν δουλεια σε όλο το φάσμα των στροφών, και τους συστήνω ανεπιφύλακατα.
Μπούμπης απο ότι έχω ακούσει δύναμη ψηλά έχει. Αλλα όπως και να έχει
δεν μπορώ να συγκρίνω τα δυο προϊόντα είτε γιατί δεν έχω εμπειρία απο μπούμπη, είτε γιατί θεωρώ (έστω και θεωρητικά) την schrick ώς προϊόν ανωτέρης ποιότητας εμπειρίας και έρευνας. |
Οκ ευχαριστω για τις πληροφοριες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2015, 16:01:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Χρειάζεσαι το 0483A1481-01 o εξαγωγής και το 0483E1481-01 ο εξαγωγής
Επίσης σωστό είναι να πάρεις και τα retainers 048313004
Κάπου στο παρακάτω απο το 1000άρικο βγαίνει (ή έβγαινε όταν τα αγόρασα εγώ)
Κάνουν δουλεια σε όλο το φάσμα των στροφών, και τους συστήνω ανεπιφύλακατα.
Μπούμπης απο ότι έχω ακούσει δύναμη ψηλά έχει. Αλλα όπως και να έχει
δεν μπορώ να συγκρίνω τα δυο προϊόντα είτε γιατί δεν έχω εμπειρία απο μπούμπη, είτε γιατί θεωρώ (έστω και θεωρητικά) την schrick ώς προϊόν ανωτέρης ποιότητας εμπειρίας και έρευνας. |
Γιατι να παρει τους 248 και οχι τους 252...??
Η schrick τους φτιαχνει με τετοιο τροπο-περιορισμο..ωστε να δουλευει χωρις λαμπακια και τρελες σε στοκ ecu οχηματα..!!!!(που και παλι στις χαμηλες rpm 1700-2000...κανουν κατι κολπα)
Του μπουμπη απο την αλλη...ξεκινας με το αρνητικο οτι ειναι ρεπροφιλ...με οτι σημαινει αυτο(δλδ φθορα)...στην συνεχεια μιλαμε για 400-450 ευρω....και απο θεμα απόδοσης δειχνουν να εχουν αρκετα καλύτερα αποτελεσματα....(που μαλλον και οι 252 τις schrick δειχνουν να κανουν καλύτερα δουλεια απο τους 248 με το βυθισμα)
Το τελος της όλης ιστορίας ειναι απλο....
Μπουμπης με τα μισα λεφτα η turbo και πολλαπλη works.
H bmw στο works δεν αλλαζει εκκεντρα..δινει αλλο τουρμπο και αλλη πολλαπλη...κατι ξερει...και εχει φανει και στην πραξη....(tip..εκκεντρα+works turbo μαζι..ειναι σίγουρη ανατίναξη )
Τα παραπανω ειναι ολα δοκιμασμενα στην πραξη...και με etuners κ οβερλοαδ...και στοκ και σφυρήλατα μοτερ..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2015, 18:55:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν η schrick τελικά φτάνουν το χιλιάρικο,τότε στα ιδια λεφτά φτιάχνεις μπουμπακια και πολλαπλή works που οσο και να πεις κάτι θα βοηθήσει και αυτη,σωστά το σκέφτομαι η έχω λάθος?για ενα μοτερ 240-250 αλογα που να κρατάει δύναμη σχεδόν μέχρι τον κόφτη,αυτο που θελει και ο γιαννης,μαλλον 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Μάϊ 2015, 20:59:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
akis1976 έγραψε: | Αν η schrick τελικά φτάνουν το χιλιάρικο,τότε στα ιδια λεφτά φτιάχνεις μπουμπακια και πολλαπλή works που οσο και να πεις κάτι θα βοηθήσει και αυτη,σωστά το σκέφτομαι η έχω λάθος?για ενα μοτερ 240-250 αλογα που να κρατάει δύναμη σχεδόν μέχρι τον κόφτη,αυτο που θελει και ο γιαννης,μαλλον  |
Tσιγγουναρεεεεε
Βαλε λιγα ακομα ντε 260-270
Ποσο παει πολλαπλη εξαγωγης jcw? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akis1976 (akis1976) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 RC
Ένταξη: 27 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 456 Τόπος: Πειραιας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 11:13:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | http://www.citroenracing.com/en/client-competition/citroen-ds3-r3/
Ανοιξτε τα ματια σας και δειτε... |
τι ακριβως??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 12:25:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξεμπλεκω ετσι...........Εχω ηδη πληρωσει την ps τωρα και cs.......
Στο τελος θα πουλησω γυναικα και παιδια 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 634 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 12:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | http://www.citroenracing.com/en/client-competition/citroen-ds3-r3/
Ανοιξτε τα ματια σας και δειτε... |
Για πες τι να πρωτοπαρω?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 13:28:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το R3 βγαζει 235 αλογα με περιοριστικο στομιο των 29mm.
Με απλά λογια,καντε μια συγκριση και αναλογιστειτε ποσα αλογα θα εβγαζε το μοτερ σας αν ειχε εισοδο αλουμινιου μολις 29mm.
Τωρα που κατανοησατε τι σημαινει αυτο και ξερετε ποσο ειναι η διατομη της εργοστασιακης τουρμπινας σας,αναλογιστειτε για ποση δυναμη μιλαμε,αν δεν ειχε το περιοριστικο στομιο.
Με απλά λογια,δεδομενου οτι η 1η γενια ειχε σαν βαση την μαμα τουρμπινα και εβγαζε 215 αλογα(παλι με τοσο μικρο στομιο),παιρνωντας τους εκκεντροφορους και το valvetrain του R3,καταλαβαινετε για ποση δυναμη πανω μιλαμε...
Ναι,κοστιζει βεβαια,αλλά με πορδες αυγα δεν βαφεις,δυστυχως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 13:57:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το R3 βγαζει 235 αλογα με περιοριστικο στομιο των 29mm.
Με απλά λογια,καντε μια συγκριση και αναλογιστειτε ποσα αλογα θα εβγαζε το μοτερ σας αν ειχε εισοδο αλουμινιου μολις 29mm.
Τωρα που κατανοησατε τι σημαινει αυτο και ξερετε ποσο ειναι η διατομη της εργοστασιακης τουρμπινας σας,αναλογιστειτε για ποση δυναμη μιλαμε,αν δεν ειχε το περιοριστικο στομιο.
Με απλά λογια,δεδομενου οτι η 1η γενια ειχε σαν βαση την μαμα τουρμπινα και εβγαζε 215 αλογα(παλι με τοσο μικρο στομιο),παιρνωντας τους εκκεντροφορους και το valvetrain του R3,καταλαβαινετε για ποση δυναμη πανω μιλαμε...
Ναι,κοστιζει βεβαια,αλλά με πορδες αυγα δεν βαφεις,δυστυχως... |
ολαααα αυτα πολυ καλα...εχεις δει τις διαφορες της πολλαπλης στην 1η με το 2η γενια??Εχεις δει τι κανουν που εμεις απλα δε μπορουμε να το κανουμε με τιποτα?
καλη σκεψη για τα εκκεντρα του r3 αλλα τα αλογα δε βγαινουν μονο απο εκει.Αν τα πεταξουμε πανω στο μοτερ μας δε θα δουμε +20.
Και με τα μπουμπακια και schrick εχεις κερδος πανω απο 10 σε ολο το φασμα.αλλα πασχουμε απο πολλα αλλα που η ps και cs τα εχουν λυσει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Μάϊ 2015, 14:12:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχουμε τοπικο αγωνιζομενο που εχει DS3R3 εδω και χρονια και μαλιστα φετος το εκανε και Max(235 αλογα) οπότε λεω οτι ξερω τι διαφορες εχει...
Περι αλογων,το ειχα γραψει και παλιοτερα αλλά οι περισσοτεροι πετουσατε χαρταετο...
Αν στο παλιο R3 των 215 αλογων,βγει το στομιο και μεινει οπως ειναι η τουρμπινα παραγωγης(γιατι το 215αρι μοτερ ειναι με παραγωγης turbo),τοτε φλερταρετε επικινδυνα με τα 300...
Δεν ειπα για το wrc που παρά το τραγικο στομιο και αυτο(33αρι εχει),βγαζει 300 με πολλά διαφορετικα πραγματα,αναφερθηκα αποκλειστικα στο R3 γιατι περα απο τα πιστονια και τους εκκεντροφορους,το υπολοιπο μοτερ ειναι ουσιαστικα παραγωγης,λογο κανονισμου παντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|