Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 00:05:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: |
Υπαρχει περιπτωση να βαλουμε τις εργοστασιακες αποληξεις στο τελικο της Supersprint???????????
Αν ναι, μεχρι το καλοκαιρακι την εχουμε χτυπησει.........!  |
silo έγραψε: | τα καθισματα ειναι γυρω στα 30 κιλα κατω,για το προγραμμα δε ξερω αν συγκρινουμε απο την καταναλωση σε σχεση με του baclima τοτε φοραω μιας και εκαψα ενα κουτακι παραπανω ενω πηγαιναμε μαζι... τωρα θελω να σκεφτεις την καλυτερη λυση για εξατμιση να μην μιλαμε αλλο γενικα αλλα να δοκιμασουμε κιολας.παντα σε συνδιασμο με προγραμμα... |
Εγω ειπα...
Μαμα σωληνωσεις,ελευθερα καζανια και αν υπαρχει χρημα,και ελευθερος καταλυτης...
Πολυ ευκολο στην υλοποιηση,χωρις θορυβο και καλυπτει και πληρως τις αναγκες ακομα και βελτιωμενου μοτερ σε ΦΠΕ επιπεδο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 05:21:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
silo έγραψε: | για τι budget μιλαμε? |
Υπολογισε γυρω στα 210-250 για μεσαιο τελικο ανοξειδωτα
Καταλυτης καλος ξεφευγει, για απλο μεταλλικο γυρω στο 200ρι.
+εργατικα κανα 70ρι?
Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 21:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιας και δεν εχω βελτιωσει το συγκεκρημενο μοτερ
(και ειναι επικαιρο το θεμα μιας και κοιταω και κατι για το Μανθο)
ζητησα βοηθεια απο ενα συναδελφο, ο οποιος μεταξυ αλλων μου ειπε το εξης...
αν μιλαμε για x-treme καταστασεις (δηλαδη υπαρχει διαθεσιμο χρημα)
δεν μας νοιαζουν οι εκπομπες ρυπων
δεν μας απασχολει το να κανει βαβουρα η εξατμιση
και δεν σας πειραζει να ανοιχτει καπακι και να πεσει μπολικο "dreμελακι" σε διαφορα σημεια, τοτε το μοτερ αυτο μπορει να δειξει μεχρι "που" μπορει να φθασει...
αλλιως εκει που "ποναει" και δεν αποδιδει με τον τροπο που θα δηκαιολογουσε να του ριξεις χρημα σε φαση 1ου σταδιου
ειναι το pressure drop...
αλλα αντιμετωπιζεται
ολη η ιστορια ρε παιδια ειναι τι χρημα εχετε σκοπο να δωσετε η οχι...
Αν τωρα παρουμε την "οχι" version
τοτε με μια σωστη κινηση στο μαμα φιλτροκουτι εχεις +1 κιλο ροπης παντου...
Αν τωρα ακομα καλυτερα παιξεις με κανα BMC (σωστα ομως)
εχεις κερδισει +++ σε αποκριση
και εχεις + 1.5κατι κιλο ροπης παλι παντου
(φαντασου την καμπυλη της ροπης μετατοπισμενη ενα κλικ πανω)
Στην εξατμιση τωρα παιζει το εξης...
αν θελεις "νουμερο" ιπποδυναμης πρωτου σταδιου που να διακοσαριζει (πακετο με την εισαγωγη, καθαρη κατοσταρα και μαμα προγραμμα σε ενα σωστα συντηρημενο και στρωμενο μοτερ)
δεν χρειαζεται αυξηση της διατομης, παρα ενα ελευθερωμα στους υπαρχον σιγαστηρες.
αν τωρα υπαρχει και η κατασκευαστικη δυνατοτητα για να παιξουμε με διατομες απο μπρος μεχρι πισω
τοτε ναι
εχεις την ευκαιρια να κερδισεις δυναμη παντου και αποκριση στο γκαζι, χωρις περιτη βαβουρα.
(αλλα αντε βρες εξατμισα που μπορει και εχει θεληση και ορεξη να κατσει και να ξοδεψει 4-5 φορες παραπανω χρονο απο οτι θα ξοδευε για μια "δικη του" εξατμιση και ταυτοχρονα το κοστος της να μην περασει της ΣΣ, και για ποιοτητα κατασκευης ειναι κατι που δεν θελω να το σχολιασω)
γενικα τετοιες βελτιωσεις σε τετοια "δυσκολα" μοτερ ειναι ωραιες
γιατι εκει χρειαζεται πραγματικα να ξερεις τι κανεις
αλλιως ειτε δεν κερδιζεις, ειτε (αναλογα την περιπτωση) χανεις...
αν ξερεις την δουλεια σου ειναι ευκολο
και το δυναμωνεις με ενα κοστος που παιζει απο 500 εως χηλιαρηκο (αναλογα τις επιλογες)
μαλιστα αν πας σε φουλ εξατμιση και 2-3 ακομα κινησεις χαμηλου κοστους
τοτε... (ενα υγιες μοτερ) το διακοσαριζεις
χωρις καν να του βαλεις προγραμμα, εκεντρα η αλλες εξεζητημενες κινησεις...
μην σας φαινονται "ουτοπικα" αυτα που λεω
το οτι δεν μπορουν να το κανουν οι... "βελτιωτες"
δεν σημαινει και οτι δεν γινεται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 21:34:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θαναση να σου θυμισω οτι το μοτερ αυτο ειναι 173-177 μαχα
και στου κατααφρακτου με αρκετο ντρεμελ καπακι
εξατμιση πεζο σπορτ γνησια κομπλε
προγραμμα
εδειξε 186 ή καπου εκει....
το μοτερ το ειχε φτιαξει ο λουκοπουλος (μεγκατεκ) που ισως τον γνωριζεις απο τις δουλειες που εχει κανει στο εξωτερικο
μεχρι τα 200 εισαι αιωνες μακρυα...ειδικα οταν πεζο σπορτ κομπλε Α μοτερ εχουν μετρηθει καπου 200........
αρα ας πιασουμε τα
190 για αρχη και βλεπουμε μετα.
εξατμιση οπως ειπες αμφιβαλλω αν εχει θεμα απο καταλυτη ή διαμετρο σωληνωσεων. τα καζανια ειναι ομως τεραστια για να πνιξουν θορυβο.
για συνεχισε τη σκεψη σου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 21:52:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | θαναση να σου θυμισω οτι το μοτερ αυτο ειναι 173-177 μαχα
και στου κατααφρακτου με αρκετο ντρεμελ καπακι
εξατμιση πεζο σπορτ γνησια κομπλε
προγραμμα
εδειξε 186 ή καπου εκει....
το μοτερ το ειχε φτιαξει ο λουκοπουλος (μεγκατεκ) που ισως τον γνωριζεις απο τις δουλειες που εχει κανει στο εξωτερικο
μεχρι τα 200 εισαι αιωνες μακρυα...ειδικα οταν πεζο σπορτ κομπλε Α μοτερ εχουν μετρηθει καπου 200........
αρα ας πιασουμε τα
190 για αρχη και βλεπουμε μετα.
εξατμιση οπως ειπες αμφιβαλλω αν εχει θεμα απο καταλυτη ή διαμετρο σωληνωσεων. τα καζανια ειναι ομως τεραστια για να πνιξουν θορυβο.
για συνεχισε τη σκεψη σου  |
Κοιτα...
δεν θα ανοιξω κουβεντα γιατι πολυ απλα
δεν βλεπω λογο να ερθω σε αντιπαραθεση για ενα μοτερ που δεν ειναι καν δικο μου...
Ασε που για να τεκμηριωσω αυτα που λεω
ειτε πρεπει να πω πραγματα που δεν λεγονται ουτε καν σε συζητησεις
(γιατι θα κανω τσαμπα μαγκα μετα τον καθενα)
Ειτε δωσε μου ενα RC και να κατσω να το βελτιωσω εγω
αλλα μετα ποιος μου λεει/εξασφαλιζει πως δεν θα γινει κ(λ)οπυ-παστε?
οποτε παω να τσακωθω λιγο με τη γυναικα μου τωρα που γκρηνιαζει
και να συνεχοσω τις ετοιμασιες για το μετακομιση part II
και μπορεις να θεωρεις οτι εχεις δηκιο και εγω ειμαι λαθος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 21:58:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αει παρατα< μας ρε θαναση λες και μας εχεις ακουσει πολλες φορες να σου λεμε οτι εχεις αδικο εδω μεσα
ο λογος που με βλεπεις σκεπτικο ειναι οτι το αμαξι εχει μια σχετικα ελευθερη εξατμιση με πολυ καλο καταλυτη. ποσο θεωρεις οτι μπορει να παρει απο καζανια πιο ελευθερα? χρειαζομαστε και καποιο προφυσιο ?\
απο οσο θυμαμαι καταφρκατος εβριζε οτι η πολλαπλη εξαγωγης ηταν τραγικα σχεδιασμενη.
απο την αλλη ο γαλλος ακομα και στο Α αφηνει ιδιο χταποδι αν και νομιζω οτι για αυτο φταιει η ομολογκασιον? ποσο μαλ***α να ειναι πια???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 22:04:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θεωρω οτι ο Γαλλος (ΠΣ) μιας και προκειται για αμαξι ραλλυ (και οχι πιστας) που οι διακιμανσεις στις rpm ειναι πολλές και τα ασε-πατα συνεχόμενα
εστιαζει περισσότερο στην βελτιωση της ροπής παντου και της ισχυος στις μεσαίες και οχι αν θα ξεζουτμησει και το τελευαίο δυνατό αλογ κοντα στον κοφτη
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Απρ 2011, 23:13:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω το ειπα και το ξαναλεω βαζω το αμαξι και το χρημα σε λογικα πλαισια,βαλτε τις γνωσεις να βγαλουμε ενα καλο αποτελεσματα 1ου σταδιου mechanic,pughell,ghostdog και λοιποι που εχετε ορεξη... 
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 00:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το γεγονος οτι η εξατμιση Peugeot Sport σε μορφη gr N(179 ps) αλλα και group A(202 ps) ειναι εντελως ιδια,σας λεει κατι;
Το γεγονος οτι στο gr A ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να αλλαξουν χταποδι,παλι,σας λεει κατι;
Το γεγονος οτι τα επιπλεον 23 αλογα προκυπτουν απο εκκεντροφορους,πιστονια,φιλτροκουτι,μπεκ και management παλι σας λεει κατι ή οχι;
Οποτε δεν ειναι θεμα του αν βελτιωνεται ή οχι αλλα τι ποσο χρειαζεται και σε τι φασμα αποσκοπει ο καθενας...
Ενταξει,με μαμα εκκεντροφορους τα +20 σιγουρα δεν ειναι ευκολη υποθεση αλλα απο οτι φαινεται τα +10 ειναι εφικτο νουμερο.
Οσο αφορα το τι εκανε ο Καταφρακτος και ο καθε Καταφρακτος,μπραβο στο παιδι που ρισκαρισε αλλα απο εκει και περα ενα σωρο παραγοντες παιζουν ρολο σε ενα μοτερ οποτε ο καθενας βλεπει τι budget θελει να διαθεσει.
Αν θυμαμαι καλα παντως,με μαμα φιλτροκουτι,reprofile εκκεντροφορους και αλλες low budget επιλογες,οχι,δεν κανεις μοτερ πριονι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 11:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | θαναση να σου θυμισω οτι το μοτερ αυτο ειναι 173-177 μαχα
και στου κατααφρακτου με αρκετο ντρεμελ καπακι
εξατμιση πεζο σπορτ γνησια κομπλε
προγραμμα
εδειξε 186 ή καπου εκει....
: |
ξέρουμε πόσους HP ήταν το μοτέρ του Δημήτρη πριν της βελτιώσεις...??
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 20:26:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θυμαμαι καλα,καπου 175 απο οτι ελεγαν...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIORGOS_207RALLYE_ (Γ.Στροφής) Μέλος

Peugeot 207 1.6T RALLYE
Ένταξη: 22 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 179 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Απρ 2011, 17:14:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το γεγονος οτι η εξατμιση Peugeot Sport σε μορφη gr N(179 ps) αλλα και group A(202 ps) ειναι εντελως ιδια,σας λεει κατι;
Το γεγονος οτι στο gr A ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να αλλαξουν χταποδι,παλι,σας λεει κατι;
Το γεγονος οτι τα επιπλεον 23 αλογα προκυπτουν απο εκκεντροφορους,πιστονια,φιλτροκουτι,μπεκ και management παλι σας λεει κατι ή οχι;
Οποτε δεν ειναι θεμα του αν βελτιωνεται ή οχι αλλα τι ποσο χρειαζεται και σε τι φασμα αποσκοπει ο καθενας...
Ενταξει,με μαμα εκκεντροφορους τα +20 σιγουρα δεν ειναι ευκολη υποθεση αλλα απο οτι φαινεται τα +10 ειναι εφικτο νουμερο.
Οσο αφορα το τι εκανε ο Καταφρακτος και ο καθε Καταφρακτος,μπραβο στο παιδι που ρισκαρισε αλλα απο εκει και περα ενα σωρο παραγοντες παιζουν ρολο σε ενα μοτερ οποτε ο καθενας βλεπει τι budget θελει να διαθεσει.
Αν θυμαμαι καλα παντως,με μαμα φιλτροκουτι,reprofile εκκεντροφορους και αλλες low budget επιλογες,οχι,δεν κανεις μοτερ πριονι... |
+1000 και μην ξεχναμε ακομα οτι εχουν αγωνιστικη βενζινη και ειναι +25% μονο απο αυτη..
OVERLOAD
(Συγνώμη για τα ορθογραφικά, λόγο δυσλεξίας.) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 03:39:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ηρθε η ωρα για την καταραμενη εξατμιση,αυριο η μεθαυριο μπαινει 60αρα με ελευθερα καζανια κ καταλυτη οτι πει ο Στελιος και θα μπει κ προγραμμα μολις ανεβει ο σαλεξ ,1ον για να δουμε τι βελτιωση θα εχουμε,ποσο θα γεμισει στα χαμηλα και στην αποκριση και γενικα να βγουμε οοοολοι απο την περιεγεια ενος RC με φιλτρο προγραμμα κ εξατμιση!
http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443
οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 08:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αν θυμαμαι καλα,καπου 175 απο οτι ελεγαν...  |
με Ν πραματα -εξατμιση εγκεφαλο φιλτρο ειχε δει 177-178
πολυ λιγα για 206 αλλα δε ξερουμε απο μαμα που ξεκινησε νομιζω οτι μαμα ηταν 175??
γενικα ειδε μεγαλη μετατοπιση καμπυλων και να κραταει δυναμη μεχρι κοφτη δε νομιζω οτι ειχε δει πολλα αλογα πανω σε εκεινο το σεταπ
πεστε στο μανθο αν τον δει να ρωτησει γιατι δε τα θυμαμαι καθολου μετα απο τοσα χρονια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 13:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
silo έγραψε: | ηρθε η ωρα για την καταραμενη εξατμιση,αυριο η μεθαυριο μπαινει 60αρα με ελευθερα καζανια κ καταλυτη οτι πει ο Στελιος και θα μπει κ προγραμμα μολις ανεβει ο σαλεξ ,1ον για να δουμε τι βελτιωση θα εχουμε,ποσο θα γεμισει στα χαμηλα και στην αποκριση και γενικα να βγουμε οοοολοι απο την περιεγεια ενος RC με φιλτρο προγραμμα κ εξατμιση! |
ΤΡΕΞΕ ΒΑΛΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΣΗΜΕΡΑ!! ΑΥΡΙΟ ερχεται σαλεξ για 1 μερα να προλαβει να σε προγραμματησει γιατι μετα θα τον δεις σε κανα χρονο παλι...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 16:10:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως γινεται σε μενα να ζηταει 86 και σε σενα 300?
Και στον Σταυρο (kane) τοσα ζητησε απ'οτι μου ειπε πριν λιγες μερες
Μηπως αυτος με μεγαλυτερη διατομη ειναι και διαφορετικος?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Αύγ 2011, 18:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω τον ειπα να παρουμε απο ΕΒΑΥ , εχει επονυμους 200αριδες μεταλικους, με 100 ευρω..
και επειδηγ δεν θα προλαβει να ειναι εδω μεχρι την τεταρτη που θα ερθει ο σαλεξ ας κανει προγραμμα χωρις καταλυτη δεν εγινε και τιποτα... και τον βαζει πανω μολις ερθει ..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|