PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:20:15    Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από το http://www.automotorundsport.gr/

Εμφύλιος!
Παρά τη συνεργασία τους στα πλαίσια του ομίλου PSA, η Citroen και η Peugeot δεν διστάζουν να έρθουν σε ανοιχτή αντιπαράθεση σε όλα τα μέτωπα. Μετά την "κόντρα" Saxo και 106, αλλά και τις μονομαχίες στις ειδικές του Π.Π.Ρ. έφτασε η στιγμή να ανοίξει άλλο ένα μέτωπο...


Παρά τη συνεργασία τους στα πλαίσια του ομίλου PSA, η Citroen και η Peugeot δεν διστάζουν να έρθουν σε ανοιχτή αντιπαράθεση σε όλα τα μέτωπα. Μετά την "κόντρα" Saxo και 106, αλλά και τις μονομαχίες στις ειδικές του Π.Π.Ρ. έφτασε η στιγμή να ανοίξει άλλο ένα μέτωπο...


Oι Γάλλοι ειδικεύονται στα μικρά αυτοκίνητα με ιδιαίτερο χαρακτήρα και από τους πίνακες των πωλήσεων γίνεται αντιληπτό ότι το αγοραστικό κοινό εκτιμά αυτά τα μοντέλα.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας έχουν υιοθετήσει χαρακτηριστικά μεγαλυτέρων μοντέλων και προσφέρουν πολλές δυνατότητες στους ιδιοκτήτες τους. Τείνει λοιπόν να εκλείψει ο όρος "αυτοκίνητο-πόλης", καθώς ακόμα και τα σούπερμινι είναι σε θέση να ταξιδέψουν με υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και να προσφέρουν επαρκές επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Τα πράγματα περιπλέκονται, όταν οι ιθύνοντες αποφασίζουν να εξοπλίσουν μοντέλα της μικρής κατηγορίας με μεγάλου κυβισμού μηχανικά σύνολα, χωρίς όμως να τους προσδώσουν "απόλυτο" σπορτίφ χαρακτήρα.

Οι νέες τάσεις που ακολουθεί η ευρωπαϊκή αγορά, για κινητήρες πολλών κυβικών εκατοστών, που παραμένουν οικονομικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον φαίνονται σε όλες τις κατηγορίες, αλλά στην Ελλάδα -λόγω φορολογικού συστήματος- τα 1,6 λίτρα δεν είναι προσιτά σε όλους. Συνεπώς, για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού, τα μικρά αυτοκίνητα των 1.600 κ.εκ. πρέπει να διαθέτουν πληθώρα αρετών. Το πρώτο μέλημα είναι, φυσικά, η εντυπωσιακή σχεδίαση.

Στο συγκεκριμένο τομέα, τα μοντέλα της δοκιμής μας είναι σαφές ότι τα καταφέρνουν περίφημα. Το μεν 206 είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ενώ το C3 κατάφερε να μαγνητίσει τα βλέμματα από όπου κι αν περάσαμε. Το περίεργο έως εκκεντρικό σχήμα του νέου Citroen, διαθέτει μια εντυπωσιακή αρμονία (χάρη στις άφθονες καμπύλες), ενώ δείχνει συμπαγές και πιο μικρό από όσο είναι στην πραγματικότητα. Ωστόσο, το 206 είναι σαφώς πιο "επιθετικό" και πιο "μυώδες", προδίδοντας το νεανικό χαρακτήρα του. Φυσικά, η εμφάνιση είναι θέμα προσωπικού γούστου, αλλά η δική μας άποψη είναι ότι το C3, που διαθέτει πιο "φρέσκο" σχεδιασμό, είναι μάλλον πιο όμορφο και κυρίως πιο εντυπωσιακό.

Πόσο μοιάζουν, όμως, τα δύο γαλλικά αυτοκίνητα και πόσο διαφέρουν; Κάτω από τα καπό φιλοξενείται ακριβώς ο ίδιος κινητήρας, ο TU5JP4 του γκρουπ PSA με την 16βάλβιδη κεφαλή. Η απόδοσή του για το C3 είναι 114 ίπποι στις 5.750 σ.α.λ. και για το 206 117 ίπποι στις 5.720 σ.α.λ., ενώ το σύνολο του Peugeot υπερτερεί και σε ροπή. Αυτοί οι 3 ίπποι, φυσικά, δεν είναι σε θέση να διαμορφώσουν μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις, αλλά η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι αυτή που καθορίζει τον "νικητή" στις κατά ISO 9002 μετρήσεις μας. Το 206, λοιπόν, διαθέτει πολύ πιο "σφιχτή" διαμόρφωση σχέσεων και είναι φυσικό να επικρατεί έναντι του C3. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το Peugeot χρειάζεται μόλις 9 δευτερόλεπτα, 1,5 λιγότερα από το Citroen δηλαδή, που βέβαια είναι ψηλότερο και ογκωδέστερο, με αποτέλεσμα να έχει μεγαλύτερη αντίσταση στον αέρα. Μελετώντας τα αποτελέσματα των μετρήσεων, διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!). Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη μειονέκτημα, αφού το νέο Citroen είναι πιο οικονομικό από το Peugeot και πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο. Υπάρχει, λοιπόν, σαφής διαφοροποίηση στον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.

Ακόμα και η ρύθμιση της ανάρτησης συντελεί σ' αυτό, αφού το C3 είναι πιο μαλακό, άνετο και πολιτισμένο από το 206, που έχει έντονα σπορτίφ συμπεριφορά, χωρίς όμως να ενοχλεί τους επιβαίνοντες. Το C3 στρίβει με ασφάλεια, όντας υποστροφικό στο όριο, ενώ δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις στον οδηγό του. Τα φρένα προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, όπως και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, η σκληρότητα του οποίου μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Από την άλλη πλευρά, το 206 είναι πολύ πιο άμεσο, απευθυνόμενο σε δυναμικούς οδηγούς. Η οδική τους συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από έντονες υποστροφικές τάσεις -αν ο οδηγός το παρακάνει στην είσοδο- αλλά και υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού ή μετά από κατάλληλους χειρισμούς με το αμεσότατο τιμόνι, επιτρέποντας την προτοποθέτηση του αυτοκινήτου.

Στην ουσία ένας έμπειρος οδηγός θα κάνει ό,τι θέλει με το Peugeot και θα διασκεδάσει, ενώ το C3 μπορεί να οδηγηθεί αρκούντως γρήγορα χωρίς να ανησυχήσει ακόμα και τον πιο άπειρο. Μέχρι τώρα, είναι σαφές, ότι και τα δύο αυτοκίνητα μπορούν να καλύψουν μεγάλες αποστάσεις με άνεση και ταχύτητα, ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κατά μεγάλο ποσοστό προορίζονται για χρήση στην πόλη.


Το C3 εντός των τειχών είναι μάλλον καλύτερο, αφού η ψηλή θέση οδήγησης, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης βοηθούν ιδιαίτερα τον οδηγό να κινηθεί στο κυκλοφοριακό χάος. Επιπλέον, διαθέτει πιο φωτεινό και σύγχρονο εσωτερικό, με πληθώρα θηκών για μικροαντικείμενα, που το καθιστούν πολύ λειτουργικό. Το εσωτερικό του 206, χωρίς να έχει ξεπεραστεί σχεδιαστικά, απέναντι στο μικρό Citroen δείχνει τα χρόνια του, ενώ προσφέρει και λίγο μικρότερους χώρους. Πάντως το Peugeot διαθέτει πολύ καλύτερα καθίσματα, ειδικά για τους εμπρός επιβάτες σε αντίθεση με τα απλά καθίσματα του C3 (διατίθενται και έξτρα διαφορετικής σχεδίασης) που δεν στηρίζουν επαρκώς τον κορμό οδηγού και συνοδηγού. Εξοπλιστικά, το C3 υπερτερεί ως προς τους αερόσακους, καθώς διαθέτει και πλευρικούς, ενώ μπορεί να εφοδιαστεί και με ESP κατόπιν παραγγελίας.

Το 206, όμως, διατηρεί το πλεονέκτημα της χαμηλότερης τιμής -κατά 340 ευρώ- ενώ διατίθεται και στην πολύ ακριβότερη, αλλά και πολύ πλούσια έκδοση Roland Garros. Τελικά υπάρχει ουσιαστική "κόντρα" ανάμεσα στα δύο μοντέλα ή μήπως οι marketeers για ακόμα μία φορά έχουν προβλέψει τα πάντα; Φυσικά σε πολλούς αγοραστές θα τεθεί το δίλημμα της επιλογής ανάμεσα στα δύο μοντέλα, αφού ανήκουν στα καλύτερα της κατηγορίας και θεωρούνται μάλιστα ιδιαίτερα προσιτά, αν αναλογιστούμε τον εξοπλισμό και τον κυβισμό τους. Κι όμως, παρά το νεανικό τους χαρακτήρα, τα δύο μοντέλα δεν απευθύνονται στους ίδιους ανθρώπους.

Το 206 είναι ένα σπορτίφ αυτοκίνητο, με εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία και οδική συμπεριφορά, που θα εκτιμηθεί από τους -πολύ- "ανήσυχους" οδηγούς. Στις μετρήσεις υποσκελίζει τον εκπρόσωπο της Citroen χάρη στο καλά κλιμακωμένο κιβώτιο, ενώ χρειάζεται δρόμους με στροφές για να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του. Από την άλλη, το C3 είναι πιο χαμηλών τόνων. Χάρη στους 114 ίππους είναι αρκετά γρήγορο, αλλά η αραιή κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου δεν επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευσή των δυνατοτήτων του κινητήρα. Αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει τις βλέψεις ενός GTi. Προσφέρει άνεση και ασφάλεια, ευχάριστη και απροβλημάτιστη μετακίνηση μέσα κι έξω από την πόλη, βάζοντας τις επιδόσεις σε δεύτερη μοίρα. Πρόκειται για ένα νεανικό και πολύ όμορφο -κατά τη γνώμη μας- αυτοκίνητο, με πολύ λογική τιμή αγοράς, που απευθύνεται σε πιο... ήπιους οδηγούς.

Η τελική επιλογή είναι θέμα των απαιτήσεων που έχει από το αυτοκίνητό του ο υποψήφιος αγοραστής.

Εικόνες στην:

http://www.automotorundsport.gr/pages/11_2002/showarticle_1.asp?articleID=22991&systemSectionID=60&magazineID=10
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:30:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...πρώτη φορά άκουσα (διάβασα) τόσο καλά λόγια για το 206 16v από περιοδικό!

Εντύπωση μου κάνει....μπράβο τους.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:40:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
...πρώτη φορά άκουσα (διάβασα) τόσο καλά λόγια για το 206 16v από περιοδικό!

Εντύπωση μου κάνει....μπράβο τους.


Νομίζω ότι ίσως είναι και λιγάκι στημένο αφού αφορά μόνο 2 Γαλλικά...αν υπήρχε και ένα Γερμανικό θα σου έλεγα τι θα έβγαζε 1ο...!
Εκτός αν είναι τόσο πίσω το C3 σε σχέση με το 206....

Πάντως και από τα άλλα άρθρα του νέου site http://www.automotorundsport.gr

παρατηρώ ότι ανεβάζουν πολύ το 206/1600....και τα 206 γενικότερα!

Διαβάστε τα τεστ.....π.χ.:
http://www.automotorundsport.gr/pages/8_2001/showarticle_1.asp?articleID=10916&systemSectionID=59&magazineID=10


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Vini στις Πεμ 13 Ιούν 2002, 12:31:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιούν 2002, 15:42:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο περυσινό τεύχος του ΑΜS στο πρώτο τεστ του 206 1.6 16V έγραψαν πολύ καλά λόγια και ανέφεραν πραγματική ιπποδύναμη τους 118 (την ίδια ιπποδύναμη ανέφεραν και οι 4Τροχοι)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιούν 2002, 18:07:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Στο περυσινό τεύχος του ΑΜS στο πρώτο τεστ του 206 1.6 16V έγραψαν πολύ καλά λόγια και ανέφεραν πραγματική ιπποδύναμη τους 118 (την ίδια ιπποδύναμη ανέφεραν και οι 4Τροχοι)


Aπό ότι έχω καταλάβει πλέον (επίσημες μετρήσεις) κατά ISO 9002 η ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου είναι αυτή που προκύπτει από δυναμομέτρηση στο στρόφαλο...οπότε είναι επόμενο το 1600 να έχει 118 στο στρόφαλο και 110 στην ρόδα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 00:39:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vini έγραψε:
Από το http://www.automotorundsport.gr/
διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!).


Γιατί ρε παιδιά, το 206 σας στον κόφτη με 2α πόσα βγάζει; Το δικό μου πάντως λέει 100 χαω με 2α στις 6500 σαλ. Στον κόφτη δεν πρόσεξα πόσα χιλιόμετρα γράφει. Μήπως έχει βγει έκδοση 206 1.6 16V με κοντό σασμάν και δεν το ξέρω.

Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:11:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλημέρα....

Εγώ πάντως χθες που πήγα Χαλκίδα, διαπίστωσα ότι το δικό μου έχει πολύ δρόμο ακόμη μέχρι να έρθει στα ίσα του ο κινήτηρας....

Ενώ έφτανε άνετα μέχρι τα 180-190 στις 4500-4700στροφές (....μετά έκοβα)....διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο δεν έχει στρώσει ακόμη.... Crying or Very sad

Εκτός αν το POLO 1400/16V είναι ποιο γρήγορο από το δικό μας.... Evil

ή το ΙΒΙΖΑ 1400 είναι ποιο γρήγορο από το δικό μας.... Evil

ή το ΜΕGANE CABRIO είναι ποιο γρήγορο από το δικό μας... Evil

ή το 206/1400 είναι ποιο γρήγορο από το δικό μου....ξαφνικά και όπως πήγαινα με 140-150 με περνάει ένα 206/1400 με 4 άτομα μέσα....σφαίρα!...!
Φυσικά μόλις με πέρασε έκανα αριστερά να δω τι ήταν αυτό....πλησίασα και πράγματι ήταν 206 απλό (πρέπει να ήταν 1400 γιατί ούτε προβόλια δεν είχε) Μάλλον πρέπει να είχε τελικιάσει γιατί μόλις με πήρε είδηση έκανε δεξιά, πέρασα από δίπλα.... Confused Confused

ή εγώ οδηγώ σχετικά αργά.... 8O 8O

Συμπέρασμα....το δικό μου είναι άστρωτο.... Crying or Very sad Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:16:05    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C3 1.6 - Peugeot 206 1.6 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
vini έγραψε:
Από το http://www.automotorundsport.gr/
διαπιστώνει κανείς ότι το 206 είναι και πιο ελαστικό, αφού το κιβώτιο του C3 είναι ιδιαίτερα "μακρύ" (ενδεικτικά αναφέρουμε πως με 2η σχέση και το στροφόμετρο στον... κόφτη, το ηλεκτρονικό κοντέρ δείχνει 104 χλμ./ώρα!).


Γιατί ρε παιδιά, το 206 σας στον κόφτη με 2α πόσα βγάζει; Το δικό μου πάντως λέει 100 χαω με 2α στις 6500 σαλ. Στον κόφτη δεν πρόσεξα πόσα χιλιόμετρα γράφει. Μήπως έχει βγει έκδοση 206 1.6 16V με κοντό σασμάν και δεν το ξέρω.

Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη...

Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Ιούν 2002, 09:40:08    Θέμα δημοσίευσης: Σκίσιμο με 2α; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vini έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη...

Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ...


Εξηγώ: Εάν με 2α και 4000 σαλ έχεις 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε με 6500 σαλ θα έχεις 100 χαω στο κοντέρ (που είναι και πραγματικά για το 206 1.6 16V).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Ιούν 2002, 08:33:24    Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκίσιμο με 2α; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
vini έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μην το σκίσετε για να το εξακριβώσετε, εάν με 4000 στροφές και 2α έχετε 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε έχουμε το ίδιο σασμάν.


Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σκίσει με την 2α....αλλά νομίζω ότι το δικό μου δεν πρέπει να φθάνει τα 100 με 2α....τουλάχιστον ακόμη...

Σημειώστε ότι έχω κάνει 3000χλμ...


Εξηγώ: Εάν με 2α και 4000 σαλ έχεις 61-62 χαω στο κοντέρ, τότε με 6500 σαλ θα έχεις 100 χαω στο κοντέρ (που είναι και πραγματικά για το 206 1.6 16V).



Πιθανό MILTELLAS....δεν το έχω δοκιμάσει όμως....ψιλοκολάω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούν 2002, 09:55:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΑΩ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ XS ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 105 Twisted evil 8O

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ IBIZA-POLO 1.4 ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ :D :D (ΕΔΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ VTS ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ 8) 8) )


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 05:35:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα το C3 έχει το ίδιο σασμάν με το 206!!! Πολύ μακρύ δηλαδή! Exclamation

Τί μας λένε τότε ότι το C3 αδικείται από τις μακριές σχέσεις; Mad

Ότι νά' ναι γράφουν μου φαίνεται... Mad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 11:18:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.

Question Question Question
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 11:37:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Άρα το C3 έχει το ίδιο σασμάν με το 206!!! Πολύ μακρύ δηλαδή! Exclamation

Τί μας λένε τότε ότι το C3 αδικείται από τις μακριές σχέσεις; Mad

Ότι νά' ναι γράφουν μου φαίνεται... Mad


Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye....

Τώρα τί να πεις!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 15:19:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ! ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ Laughing Laughing Razz :D :D


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Ιούν 2002, 20:15:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ! ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙΣ Laughing Laughing Razz :D :D


Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...! Smile Smile Smile Smile

ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας.... Sad Sad Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 04:00:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.


60 χαω στις 3500σαλ σημαίνει >111χαω στις 6500σαλ!!! Είσαι σίγουρος; Ξαναέλεγξέ το! Είναι υπερβολικά μακριά για 2α! Το δικό μου έχει 100χαω στις 6500σαλ. Επίσης, 110χαω στις 3500σαλ με ποια σχέση; Στο δικό μου με 4η έχω ~100χαω και με 5η έχω >123χαω. Τα ελαστικά σου είναι 195/55/15;


christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;


Αυτά που αναφέρεις είναι αυτοκίνητα; Laughing


vini έγραψε:
Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...!


Με 4500σαλ και 5η έχω <160χαω και με 4η έχω <130χαω. Εσύ κι ο ChrisTheHealer ή έχετε πολύ μακριές σχέσεις ή λάθος τα λέτε ή τρελλό κοντέρ! Μπορείς να μάθεις ποιές είναι οι σχέσεις μετάδοσης αλλά και η τελική σχέση του διαφορικού σου; Δώστες μου και σύγκρινέ τες με τις σχέσεις που έχω καταχωρήσει στο πρόγραμμα που σας έστειλα. Δες και τα αποτελέσματα που έχει καταχωρημένα σε όλο το φάσμα στροφών και θα δεις ότι συμπίπτουν απόλυτα με τις μετρήσεις μου στο κοντέρ μου, που είναι απόλυτα ακριβές.


vini έγραψε:
ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας....


Θά' θελες!!! Βρες καλύτερα μια καλή κατηφόρα διαρκείας!!


Sidobre έγραψε:
Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye....


Είναι ακριβώς ίδιες και οι 5 σχέσεις πράγματι αλλά έχουμε σαφώς πιο μακριά τελική σχέση. 3.584 το 206 1.6 16V, 3.938 το Rallye. Δες και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, έκανα καλή δουλειά και θα καταλάβεις πολλά κοιτώντας τα νούμερα που έχω βγάλει. Έχω καταχωρημένα και τα δύο μοντέλα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 07:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Miltellas έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Παιδιά το δικό μου XS που είναι τελείως μαμίσιο με 3700 χλμ. (εκ των οποίων τα μισά και παραπάνω εκτός Aθηνών), με δευτέρα τα 60 τα έχει στις 3500 στροφές. Tο έχω τσεκάρει, λόγω πολλών μπλόκων για υπερβολική ταχύτητα στο "χωριό". Στην Eθνική (ο θεός να την κάνει), με 3500 στροφές περίπου, έχει 110 χλμ.


60 χαω στις 3500σαλ σημαίνει >111χαω στις 6500σαλ!!! Είσαι σίγουρος; Ξαναέλεγξέ το! Είναι υπερβολικά μακριά για 2α! Το δικό μου έχει 100χαω στις 6500σαλ. Επίσης, 110χαω στις 3500σαλ με ποια σχέση; Στο δικό μου με 4η έχω ~100χαω και με 5η έχω >123χαω. Τα ελαστικά σου είναι 195/55/15;


christhehealer έγραψε:
Tο ότι στην Eθνική με περνάνε τα Σεϊσέντο και τα Γιάρις, που πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, να ντρέπομαι;


Αυτά που αναφέρεις είναι αυτοκίνητα; Laughing


vini έγραψε:
Εγώ θα συμπληρώσω ότι με 4500 στροφές 180 άνετα και με δύο άτομα μέσα !...!


Με 4500σαλ και 5η έχω <160χαω και με 4η έχω <130χαω. Εσύ κι ο ChrisTheHealer ή έχετε πολύ μακριές σχέσεις ή λάθος τα λέτε ή τρελλό κοντέρ! Μπορείς να μάθεις ποιές είναι οι σχέσεις μετάδοσης αλλά και η τελική σχέση του διαφορικού σου; Δώστες μου και σύγκρινέ τες με τις σχέσεις που έχω καταχωρήσει στο πρόγραμμα που σας έστειλα. Δες και τα αποτελέσματα που έχει καταχωρημένα σε όλο το φάσμα στροφών και θα δεις ότι συμπίπτουν απόλυτα με τις μετρήσεις μου στο κοντέρ μου, που είναι απόλυτα ακριβές.


vini έγραψε:
ε? μέχρι τις 6500 στροφές μην με ρωτήσετε....δεν πρόλαβα....έφτασα στην είσοδο Χαλκίδας....


Θά' θελες!!! Βρες καλύτερα μια καλή κατηφόρα διαρκείας!!


Sidobre έγραψε:
Το πιο κουφό απ'όλα είναι ότι στα χαρτιά οι σχέσεις μετάδοσης του 206 είναι ακριβως ίδιες με αυτές του Rallye....


Είναι ακριβώς ίδιες και οι 5 σχέσεις πράγματι αλλά έχουμε σαφώς πιο μακριά τελική σχέση. 3.584 το 206 1.6 16V, 3.938 το Rallye. Δες και στο πρόγραμμα που σας έστειλα, έκανα καλή δουλειά και θα καταλάβεις πολλά κοιτώντας τα νούμερα που έχω βγάλει. Έχω καταχωρημένα και τα δύο μοντέλα.


Το πρόγραμμα που λες MILTELLAS δεν το έχω....
χμμμ...από ότι κατάλαβα κάποιοι το έχουν πάρει? Confused Confused

Πάντως έχω διαπιστώσει ότι με 4500 στροφές τραβάει άνετα τα 180....
Εσύ λες ότι έχεις 160?
Και πως πιάνεις την 200άρα αν τερματίζει στις 6500 στροφές ? Μήπως κάνεις κάποιο λάθος....? Εκτός αν σε 2000στροφές το δικό σου εκτοξέυεται από τα 160 στα 200.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Παιδιά μιλώ για το 1600XS/1600/16V για να μην μπλεκόμαστε.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 08:04:46    Θέμα δημοσίευσης: ΜΠΕΡΔΕΨΑΜΕ ΤΑ ΜΠ..... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ 4.500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 165!! ΣΤΑ 180 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5.000ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ(ΝΟΜΙΖΩ 5.500)!!

ΣΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ GOODY'S ΜΕ 6.800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΕΔΕΙΧΝΕ 215!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Ιούν 2002, 10:13:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Xα χα!

Νομίζω ότι τα ξεκουρδίσατε όλοι!
:D Surprised Confused 8O Laughing Razz



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2072s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on