Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 19:15:54 Θέμα δημοσίευσης: Στρωσιμο αγωνιστικων ελαστικων (slicks - "ραλλιτζιδικα& |
|
|
Σημερα πηρα μια 4αδα ολοκαινουργια (ναι παπι οτι διαβαζεις ) Kumho 180/580/15 ραλλιτζιδικα.
Θα ηθελα να ρωτησω πως τα στρωνουμε αυτα τα λαστιχα, με τι τροπο με τι πιεσεις για ποσα χλμ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 19:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο trackday special εχει αναλυθει αρκετα το θεμα λευτερη και απο οσα εχω δει παιζει τεςραστιο ρολο τα πρωτα heat cycles... το θεμα ειναι οτι εσυ τα θες για ραλιτζιδικα και εκει δε ξερω ποσο αλλαζουν τα δεδομενα...
π.χ
kapsopod έγραψε: | Εάν μιλήσουμε γενικά, ένα ολοκαίνουριο λάστιχο χρειάζεται στρώσιμο. Το στρώσιμο το κάνουμε προκειμένου το λάστιχο να είναι έτοιμο για αγώνα, δηλαδή να αντέξει για αρκετή ώρα συνεχούς χρήσης. Το σωστό στρώσιμο ενός τέτοιου ελαστικού είναι το εξής: ξεκινάς από τα pits με τα ολοκαίνουρια λάστιχά σου κάνεις έναν πρώτο γύρο χαλαρό και μετά ανεβάζεις ρυθμό σταδιακά εώς ότου κινείσαι αρκετά γρήγορα χωρίς όμως να ρισκάρεις μπλοκαρίσματα, μιας και το λάστιχο το θέλεις "άθικτο" για τον αγώνα. Εφόσον έχεις κάνει την παραπάνω διαδικασία το τέλειωμά της είναι να κρυώσεις τα λάστιχα ενώ είναι ζεστά ακόμα. Το ιδανικό θα ήταν να σταματήσεις επι τόπου το αμάξι σε ένα γρήγορο γύρο και να τα αφήσεις να κρυώσουν. Επειδή αυτό μπορεί να μην είναι εφικτό, γυρνάς στα pits και τα αφήνεις να κρυώσουν.
Για Quals το ιδανικό είναι ένα ολοκαίνουριο λάστιχο απάτητο(άρα και άστρωτο). Τότε σου δίνει το μέγιστο. Όμως μετά από Quals ένα άστρωτο λάστιχο δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ποτέ σε αγώνα.
Επειδή όμως εμείς δεν τρέχουμε σε αγώνες :brrr: το ζέσταμα το ανέφερε ο Παναγιώτης, είναι θέμα longitudinal acceleration. Διαδοχικές επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις. Το κρύωμα από όσο γνωρίζω εγώ δεν απαιτεί καμία ιδιαίτερη διαδικασία.
Θέλω να πιστεύω πως για τη χρήση που κάνουμε εμείς, το χειρότερο είναι ότι τα χρησιμοποιούμε καθημερινά μειώνοντας τους heat cycles τους, παρά το ζέσταμα στην πίστα, που ούτως ή άλλως θα το κάνεις έστω και λανθασμένα. |
MythosGR έγραψε: | [
Καθε ελαστικο ειναι διαφορετικο αλλα κατα κανονα τα περισσοτερα θελουν στρωσιμο και αρχιζουν την οφελιμη διαρκεια ζωης τους ΜΕΤΑ το πρωτο Heat Cycle.Eκτοτε η προσφυση τους αυξανεται(για τα πρωτα 1-2 heat cycles)και στην συνεχεια σταθεροποιηεται και μετα απο καποιον αριθμο heat cycles αρχιζει και πεφτει!
Ειδικα οι δυο τελευταιες φασεις απο ελαστικο σε ελαστικο αλλαζουν πολυ μιας και σε καποια η πτωση της αποδοσης μπορει να ειναι πολυ μικρη οποτε και η προσφυση μενει πολυ καλη σε ολη τη διαρκεια ζωης ενω σε αλλα η καλυτερη αποδοση μπορει να κραταει ΜΟΝΟ 7-8 heat cycles! :wow:
To σωστο heat cycling(το πρωτο)υπαρχουν πολλοι τροποι να γινει.Στο δρομο,στην πιστα ή σε μεγαλα 'μαγαζια' οπως π.χ. το Tirerack εχουν καταλληλες μηχανες.Ενα ειναι ομως το μονο σιγουρο μετα το λαστιχο πρεπει να βγει απο το αμαξι και να περασουν τουλαχιστον 24ωρες πριν ξαναχρησιμοποηθει...Ειναι το 'δεσιμο' των μοριων που ανεφερε ο Παναγιωτης σε καποια συζητηση και στην ουσια τοτε το ελαστικο αποκτα τις πραγματικες του ιδιοτητες....
Απο εκει και μετα ειναι ετοιμο να σου προσφερει την καλυτερη δυνατη αποδοση(οποτε για qualf. δεν θες π.χ. με τιποτα αχρησημοποιητο λαστιχο!!!)
|
σε πολυ γενικες γραμμες και απο οσα θυμαμαι πρεπει το πρωτο heat cycle na ειναι καπου στο 80% των συνθηκων που θα κινεισαι και στις συνθηκες που θα κινεισαι (αρα εδω βουνο) και μετα να αφησεις για 24ωρες μινιμουμ τα λαστιχα να στερεοποιηθει η δομη τους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 21:01:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλος μου αγωνιζομενος τα ελαστικα ραλλυ τα παταει στο δρομο για 30-50 km με νορμαλ οδηγηση και μετα ειναι ετοιμα προς χρηση.
Αν θες λεπτομερειες περισσοτερες πες μου να τον ρωτησω, για πιεσεις κλπ.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 23:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το στρώσιμο των αγωνιστικών ελαστικών δεν απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή αρκεί να πατηθούν λίγο πριν τη μάχη.Τα πρώτα χιλιομετρα επιβάλλεται να γίνουν με τις πιέσεις που θα τρέξεις και γενικά με αυτές να κυκλοφορείς και στις απλές ή στις βόλτες σου με το αγωνιστικό,
Αν οι ζάντες σου δεν είναι τελείως ίσιες καλό θα ήταν πριν τα φορέσεις να τα φουσκώσεις στις 70 λιβρες και να τα ξεφουσκώσεις μετά...
Αλλά γενικά από ότι θυμάμαι στα δικά μας αυτοκίνητα στο συνεργείο βάζαμε τα Ρ ζερο στο σέρβις και μπαίναν κατευθείαν στην Ε.Δ.
Γενικά αυτά τα λάστιχα λόγω της δομής τους δεν επηρεάζονται τόσο.
Επίσης καλό ειναι να αποφεύγουμε να τα κυκλοφοράμε "άεργα" πολύ καιρό και ιδίως σε ασφαλτο πόλης που τα κάνει να γυαλίζουν.
Λίγο περισσότερη προσοχή πρέπει να δίνουμε στα ημι-σλίκ και κυρίως στα μαλακ,προσέχωντας να μην τα πιέσουμε στα πρώτα τους χιλιόμετρα , όχι τόσο σε εκκινήσεις, όσο σε στριψίματα και στραμπουλήγματα...
Τα παραπάνω είναι γνώμη μου από δικές μου η άλλων εμπειρίες και δεν αποτελούν οπωσδήποτε το σωστο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 13:49:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γίωργο έχω ξανάκουσει αυτό με το φούσκωμα για 60+ λιμπρες.
Και απο οτι κατάλαβα είναι για να πάρουν φόρμα τα λάστιχα??
Δεν θυμάμαι να άκουσα μόνο για στραβιές ζάντες αλλά γενικά.
Ισχύει??
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 15:24:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gr@lly έγραψε: | Γίωργο έχω ξανάκουσει αυτό με το φούσκωμα για 60+ λιμπρες.
Και απο οτι κατάλαβα είναι για να πάρουν φόρμα τα λάστιχα??
Δεν θυμάμαι να άκουσα μόνο για στραβιές ζάντες αλλά γενικά.
Ισχύει??
 |
Το φουσκωμα το κανεις οταν ζανταρεις το ελαστικο, το μπαμ που ακουγεται οταν φουσκωνουν ειναι αυτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 22:20:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν χάνεις κάτι να το κάνεις σε κάθε παρίπτωση,εξάλου πετυχαίνεις και ζάντες οι οποιες ειναι καινούργιες αλλά εχουν τέτοιο χειλάκι που θέλει να μείνουν φουσκωμένα ώστε να πατήσουν καλύτερα..
Το μπάμ ακούγεται τη στιγμή που εφαρμόζει και στεγανοποιεί το λάστιχο.
Αλλο εκείνο το φούσκωμα, που όντως καμμιά φορά περνάμε τις 50 λίβρες και άλλο αυτό που εννοω πιο πάνω...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 13:03:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
APO TO VLASIS ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ GTC.GR PALIOΤΕΡΑ.......
εξηγει ομορφα και απλα το λογ που πρεπει να στρωνουμε λαστιχα...
-----------------------------------------------
Λοιπον εχουμε και λεμε:
Τα λαστιχα τα παιρνουμε φρεσκα. Οχι οσο τα ψαρια αλλα να μην ειναι αρκετους μηνες.
Βασικοτερο να μην τα εχει φαει ο ηλιος η το καυσαεριο γιατι το οζον τα καταστρεφει χοντρα. Το οζον καταστρεφει τα παντα και μονο στην εξωσφαιρα κανει καλο (ασε που ειναι και καρκινογονο)
Λοιπον τα παιρνουμε φρεσκα και τα φοραμε με μπολικο σαπουνακι για να κατσει το λαστιχο στη ζαντα χωρις να το τραυματισουμε. Καποιοι γοριλλες παλευουν με λοστους και σφηνες και κανουν μεγαλη ζημια σε καινουργια λαστιχα που μετα πετανε καρουμπαλα.
Λοιπον βαλαμε το λαστιχο. Εαν ειστε απολυτοι η σε αγωνιστικα ομαδα διβαστε την επομενη παραγραφο. Εαν οδηγητε ταξι πηδηξτε στην επομενη παραγραφο.
Τα λαστικα για να επιτυχουν μαλακη γομα αλλα που να μην κομματιαζεται δημιουργουνται απο πολυπλοκες οργανικες αλυσιδες που εχουν ισχυρους μοριακους δεσμους και ειναι πολυ μακριες για καλυτερη συνοχη και συνολικη αντοχη.
Λογω της κατασκευης καποιες μοριακες αλυσιδες βγαινουν "μακριες" και καποιες "κοντες" και καποιες μεσαιες. Οσο ποιο πολλες μακριες αλυσιδες εχουμε τοσο περισσοτερα χιλιομετρα ζωης θα εχει το ελαστικο. Οι μικρες αλυσιδες ειναι σαν τα αρρωστα ζωα σε κοπαδι με ζεβρες. Ειναι τα πρωτα που θα φαγωθουν.
Τωρα οταν χυνεται το λιωμενο λαστιχο στο καλουπι οι μοριακες αλυσιδες ειναι τυχαια (χαοτικα) προσανατολισμενες. Αλλα αντι αλλων δηλαδη.
Αρα για να κρατησουμε το λαστιχο οσο περισσοτερο γινεται, πρεπει να κανουμε ενα κανονικο ζεσταμα του ελαστικου με προσοχη και μετα να βγαλουμε τους τροχους απο το αμαξι και να αφησουμε ξαπλωτα τα ελαστικα να κρυωσουν με τις αλυσιδες να καταληγουν στη κινηση-στροφη του ελαστικου αλλα και να γλυστρισουν γλυκα μεταξυ τους χωρις να τριφτουν και να κοπους σε κομματια.
Την επομενη ημερα φοραμε τους τροχους στο αμαξι και ειμαστε ενταξει.
Το επομενο βημα (ταριφες καλωηλθατε) ειναι να οδηγησουμε παλι μαλ**α (δεν εχει τελειωσει 100% η ευθυγραμμιση των μοριακων αλυσιδων) για να φυγει το λιπαντικο (?). ναι οταν χυνεται το λιωμενο ελαστικο στο καλουπι λιπαινουμε (βουτηρωνουμε) τα πλαινα της φορμας (παω να αγορασω κεικ μετα απο αυτο) για να βγουν ευκολα απο το καλουπι.
Αυτο το βουτηρωμα μενει μεχρι και 800 χιλιομετρα στη γομα για αυτο θελει προσοχη πριν χωθουμε με τεταρτες σπασμενες στα Λιμανακια.
ΜΕ τα 800 ολα ειναι ελευθερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2008, 09:02:15 Θέμα δημοσίευσης: ??? |
|
|
για της αναβασης τι πρεπει να κανεις????με τα λαστιχα....για καινουρια μιλαω παντα....τι στρωσιμο θελουν???και πως????
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 13:54:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λαστιχα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 17:39:18 Θέμα δημοσίευσης: j |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Τι λαστιχα? |
δεν ξερω ακομα thn marka...τωρα σε λιγο θα μαθω και θα σου πω...
παιζει ρολο????
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 10:25:32 Θέμα δημοσίευσης: kk |
|
|
mallon avon φιλε.....τι πρεπει να κανω???
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 11:23:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλο ζεσταμα...
Γενικα παρολο που τα αναβασιαρικα ειναι πολυ μαλ**α απο γομα,παλι θελουν ζεσταμα.
Οσο για τα λαστιχα ραλλυ,αμφιβαλλω αν ζεσταινονται με 30-50 χιλιομετρα(ταχυτητα) και σε συντομη αποσταση.
Απο την εκκινηση μεχρι το 1ο ΣΕΧ οριακα ζεσταινονται και στην 1η ειδικη μπαινεις με σχεδον κρυα λαστιχα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 16:42:11 Θέμα δημοσίευσης: H |
|
|
να τα βαλω στον αγωνα η να κανω κανενα κμ????
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Μάϊ 2008, 22:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοουσα τυπο ελλαστικων. (σλικ)
Avon ειναι τελικα, τα ειδα στον Μιχάλη.
Λογικά οτι λεει ο λεφ για τα ραλιτζλιδικα κανε.
Και κανε κανενα χλμ πριν τον αγωνα. μην τα βαλεις πρωτη φορα εκει.
Στέλιο αν και δεν εχω τρελή εμπειρια με ραλιτζιδικα, δεν θελουν και το τρελο ζεσταμα απ'όσο ειδα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 10:27:12 Θέμα δημοσίευσης: u |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Εννοουσα τυπο ελλαστικων. (σλικ)
Avon ειναι τελικα, τα ειδα στον Μιχάλη.
Λογικά οτι λεει ο λεφ για τα ραλιτζλιδικα κανε.
Και κανε κανενα χλμ πριν τον αγωνα. μην τα βαλεις πρωτη φορα εκει.
Στέλιο αν και δεν εχω τρελή εμπειρια με ραλιτζιδικα, δεν θελουν και το τρελο ζεσταμα απ'όσο ειδα... |
ok file....αυτο εκανα..........
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 11:35:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Καλο ζεσταμα...
Γενικα παρολο που τα αναβασιαρικα ειναι πολυ μαλ**α απο γομα,παλι θελουν ζεσταμα.
Οσο για τα λαστιχα ραλλυ,αμφιβαλλω αν ζεσταινονται με 30-50 χιλιομετρα(ταχυτητα) και σε συντομη αποσταση.
Απο την εκκινηση μεχρι το 1ο ΣΕΧ οριακα ζεσταινονται και στην 1η ειδικη μπαινεις με σχεδον κρυα λαστιχα. |
Tα ραλλιτζιδικα ειναι πολυ πιο φιλικα απο τα φουλ σλικς ακομη και κρυα.
Ειδικα σε διαδρομες που εχουν σκονη -πουδρα- εκει που τα φουλ σλικς πατιναρουν τα ραλλιτζιδικα δουλευουν απο τα πρωτα μετρα.
Για τα φουλ σλικς αυτο που μπορει να γινει για να ζεσταθουν πιο γρηγορα -τα πισω γιατι τα μπροστα δεν εχουν ουσιαστικο θεμα- ειναι να χαρακτουν πολυ ελαφρα.
Αυτο γινεται συνηθως οταν δεν εχουμε κουβερτες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 11:40:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: H |
|
|
106 amaliada έγραψε: | να τα βαλω στον αγωνα η να κανω κανενα κμ???? |
Ουτε καν κατευθειαν στον αγωνα!
Στρωσε τα, κανε χλμ να τα μαθεις, θα δεις μεγαλη διαφορα στο αυτοκινητο και ειδικα στο τιμονι.
Ακομη καλυτερα πηγαινε σε καποια γλυστερη διαδρομη οπως της Κυμης να δεις συμπεριφορα.
Τελος Κωστα αν θες τη γνωμη μου απο λαστιχα να μην παιρνεις ΠΟΤΕ 4αδα, παιρνε 5αδα ή ακομη καλυτερα 6αδα, δεν ξερεις ποτε που μπορει να χρειαστουν.
Καλο αγωνα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|