Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:04:31 Θέμα δημοσίευσης: Εκκίνηση με καλώδια |
|
|
Δεν ξερω αν ειμαι στην καταλληλη κατηγορια..αν οχι μπορειτε να το μετακινησεται!!
Λοιπον..πριν λιγο εβαλα μπροστα ενα αμαξι ενος φιλου με καλωδια που ειχε μεινει απο μπαταρια!Την ωρα που ξεκινησα την ολη διαδικασια , αρχισα να σκεφτομαι πως θα το κανω;;;Δηλαδη..τι θα ενωσω πρωτο;;πρωτα στο δικο μου και μετα στο δικο του;;θα επρεπε να ειναι σβηστο στην αρχη το δικο μου;;Πρωτα το κοκκινο και μετα το μαυρο ή το αντιθετο;;
Τελος παντων!το αμαξι πηρε μπροστα αλλα θα ηθελα να μου απαντησει καποιος υπευθηνα ολη την διαδικασια απο την αρχη , για να μαθω και εγω αλλα και οποιος αλλος δεν ξερει , γιατι σε ολους συμβαινει!!
Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας!
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 13:29:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το "καλό" αμάξι είναι σβηστό.
Βάζεις το ένα άκρο του θετικού καλωδίου (συνήθως κόκκινο) στο θετικό πόλο του "νεκρού" αμαξιού.
Βάζεις το άλλο άκρο του θετικού καλωδίου στο θετικό πόλο του "καλού" αμαξιού.
Βάζεις το ένα άκρο του αρνητικού καλωδίου (συνήθως μαύρο) στον αρνητικό πόλο του "καλού" αμαξιού.
Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού.
Βάζεις μπρος το "καλό" αμάξι και μετά από 1 περίπου λεπτό βάζεις μπρος το "νεκρό".
Βγάζεις το αρνητικό καλώδιο από το "πρώην νεκρό".
Βγάζεις το αρνητικό από το "καλό".
Βγάζεις το θετικό από το "καλό".
Βγάζεις το θετικό από το "πρώην νεκρό".
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 15:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ευχαριστω πολυ!
Αλλα εχω την εντιποση πως τα εκανα λιγο λαθος...Τελος παντων την επομενη φορα θα ειμαι σωστοτερος!!!
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 16:52:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παλι καλα που ανοιξες σχετικο θεμα φιλε μου και μου ανοιξατε τα ματια.Δεν το ηξερα οτι επρεπε να ακολουθησει καποιος συγκεκριμενη διαδικασια.Νομιζα οτι τα βαζεις με οποια σειρα θες αρκει να ειναι το θετικο στον θετικο πολο και το αρνητικο στον αρνητικο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2006, 17:30:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γι΄αυτο πρεπει να ρωταμε το οτιδηποτε και ας φαινεται χαζη η ερωτηση...
Ελπιζω να εμαθαν και αλλοι απο αυτο το τοπικ!
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 11:44:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σας φανεί ίσως χαζό αλλά όταν δούλεψα ένα φεγγάρι στη Citroen, κάποιοι πελάτες είχαν κάψει μέχρι και εγκέφαλο σε μερικές περιπτώσεις από λάνθανσμένες συνδέσεις. (πχ θετικό στο αρνητικό κλπ)
Για αυτό προσέχετε!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ice gus (ΚΩΣΤΑΣ) Μέλος

 206 1.6(8v)xs 2000
Ένταξη: 17 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: ΕΞΑΡΧΕΙΑ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 12:30:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Βάζεις το άλλο άκρο του αρνητικού καλωδίου σε ένα μεταλικό μέρος (κατά προτίμηση όχι βαμένο ή λαδωμένο) του "νεκρού" αμαξιού. |
γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης?
το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο.
ΤΟ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2006, 12:47:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ice gus έγραψε: | γιατι οχι στον πολο της μπαταρια αλλα στο σασι?
αν μπει στον πολο υπαρχει περιπτωση βλαβης?
το λεω αυτο γιατι το να βρεις καθαρο και αβαφτο μεταλικο μερος δεν ειναι και οτι πιο ευκολο. |
Μπορείς να το κάνεις και αυτό, υπάρχει όμως πιθανότητα έκρηξης.
Μικρή μεν αλλά υπάρχει.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2007, 21:50:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 02:27:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισχύει αυτό όμως που λένε ότι δεν κάνει να
βάζεις καταλυτικό αυτοκίνητο μπροστά με πόλους
γιατί υπάρχει περίπτωση βλαβης?????
Το έχω ακούσει και εν ξέρω αν ισχυεί..
Υπάρχει κίνδυνος μέχρι και ο εγκέφαλος να χαλάσει...
Ισχυεί????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2007, 02:37:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω...
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
papppinos (giorgio) Μόλις έγραψα

 Peugeuot 206 1.4
Ένταξη: 17 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 03:50:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Εχω την εντυπωση οτι δεν εχει σημασια ποιο θα βαλεις πριν η μετα αρκει μεχρι να τα συνδεσεις να μη δουλευει το ζωντανο αυτοκινητο και φυσικα να συνδεσεις (+)--->(+)
(-)---->(-) |
εγώ συμφωνω με τον γιάννη μόνο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
papppinos (giorgio) Μόλις έγραψα

 Peugeuot 206 1.4
Ένταξη: 17 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 03:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Απλά να προσέξεις τις πολικότητες και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αυτό που λένε είναι να μην βάλεις καταλυτικό με μπρος με σπρώξιμο, γιατί μπορεί να περάσει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη και να χαλάσει ο τελευταίος. Τώρα κατά πόσο αυτό ισχύει, δεν ξέρω... |
ο καταλυτης οση ακαυστη και να περασει μπορει λιγο να μπουκωσει θα την καψει ομως,, μου εχει πει μηχανικος οτι δεν κανει γιατι μπορει απο το ζορισμα να πηδηξει δοντι ο ιμαντας, επειδη δεν υπαρχει πλεον καδενα!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 11:13:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι τόσο ανθεκτικός όσο νομίζεις ο καταλύτης σε λούσιμο με βενζίνη.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 12:02:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ξέρω οτι συνδεεις τις μπαταρίες παραλληλα, απλη φυσική, τον θετικο στπ θετικο και τον αρνητικο στον αρνητικο. μετα βαζεις μπρος το καλο αμαξι και μετα απο 1 λεπτακι βαζεις και το "κακο"
οσο για τον καταλύτη λενε οτι οντος με ακαυστη βενζινη μεσα μειώνεται πολυ η διαρκεια ζωής του. εμενα το ειδα αυτο οταν μου χαλασαν ενα μπεκ και εμενε ανοιχτο συνεχεια (ειχε γεμησει την εισαγωγη τον θαλαμο την εξαγωγη και τον καταλύτη με βενζινη). το τι ντουμανι εβγαζε το αμαξι απο πισω δεν περιογραφεται, και οχι μονο απο την εξατμηση ο ιδιος ο καταλυτης ντουμάνι εβγαζε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:14:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο πράκτικερ είδα δύο διαφορετικών ειδών καλώδια.Ένα καλώδιο είχε οδηγίες σαν αυτές που έγραψε ο φιλος στην αρχή με την γείωση,και το άλλο είχε με απευθείας σύνδεση +/+ -/-.Πάντως και στις οδηγίες του αμαξιού που διάβαζα πριν λίγο,με γείωση αναφέρει ότι πρέπει να μπει μπροστά.Και το είχα άγχος!!!
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:26:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γείωση, γιατί καμιά φορά όταν βάζεις τον τελευταίο ακροδέκτη μπορεί να γίνει σπινθήρας.
Σπινθήρας+υδρογόνο=not good
Ό,τι καλώδια πάρετε, να είναι ΧΟΝΤΡΑ. Κάτι φθηνά από καρφουρ κλπ δεν είναι για πολλά πολλά.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Αύγ 2009, 22:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
stef80 (stefanos) Δραστήριο μέλος

BMW 120i msport auto 1016
Ένταξη: 31 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 281 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Αύγ 2009, 01:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
imaginas έγραψε: | Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά. |
Μήπως έγραφε 500 Α ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
imaginas Δραστήριο μέλος

Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)
Ένταξη: 06 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Αύγ 2009, 06:02:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stef80 έγραψε: | imaginas έγραψε: | Αυτά που είδα αν θυμάμαι καλά το νούμερο έγραφε 500Ω και ότι κάνουν και για φορτηγά. |
Μήπως έγραφε 500 Α ? |
Απ'ότι θυμάμαι από την Φυσική (πάνε και 17 χρόνια από τότε!!) η αντίσταση των αγωγών μετράται με Ωμ.Αμπερ γιατί να έγραφε;Δεν είμαι σίγουρος,όταν πάω ξανά,θα τα κοιτάξω.
My photogallery! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|