PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Υποπίεση αέρα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
corey (Kostas)
Μέλος
Μέλος


207 Rallye 2009

Ένταξη: 03 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Αν. Salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 01:38:36    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Υποπίεση αέρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόση είναι η σωστή υποπίεση αέρα?? Το αυτοκίνητο το έχω 1 μήνα (έχει όργανο vacuum) και είναι γίρο στα -0.55 στο ρελαντί.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 01:57:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι ακριβως κανει το vacuum?Γινετε να εχω καποιες λεπτομεριες?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 11:47:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.centuryperformance.com/vacuum.asp

παλιοτερα ειχε συζητηθει καπου αυτο το θεμα αλλα δεν μπορεσα να βρω το link. αυτο το site θα σας καλυψει πιστευω... Cool

παντως εμενα στο ρελαντι ειναι αναμεσα απο 0.6-0.7
μετα αναλογα με το γκαζι ανεβαινει προς το 0 κτλ


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 14:00:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Arrow http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2338&start=60&postdays=0&postorder=asc&highlight= Whistling


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 15:13:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακριβως Laughing


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 16:20:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο οτι διαβασα χρησιμευει για να κανεις σωστο χρονισμο στο μοτερ.Μετραει την πιεση του εισερχομενου αερα.Σωστα ολα αυτα?Τα αγγλικα δεν ειναι και τα καλυτερα.Μηπως ειναι το ιδιο οργανο μετρησεις που εχαν παλιοτερα τα BMW κατω απο το στροφομετρο?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 16:22:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο το οργανο το εχουν ακομα οι BMW και μετραει την καταναλωση καυσιμου.


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 16:43:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλα δεν μπορω τοση ωρα να καταλαβω τι κανει.Παλευω αλλα δεν βγαζω ακρη.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 17:42:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι ακριβως δεν καταλαβαινεις?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
corey (Kostas)
Μέλος
Μέλος


207 Rallye 2009

Ένταξη: 03 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Αν. Salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:02:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:

παντως εμενα στο ρελαντι ειναι αναμεσα απο 0.6-0.7


Εγω πρέπει να ανυσηχω που ειναι κοντα στο 0.55?
Και αν υπάρχει πρόβλημα τι μπορεί να φταίει?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:04:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου δωσω να καταλαβεις οταν βλεπεις ενα θερμομετρο ξερεις οτι ο καθε αριθμος αντιπροσωπευει τους βαθμους στην κλιμακα Κελσιου.Ξερεις να το διαβασεις.Αυτο το οργανο υποπιεσης ή οικονομομετρο εχω ακουσει να το λενε τι κανει?Πως το διαβαζεις?Τι αντιπροσωπευουν οι αριθμοι?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
corey (Kostas)
Μέλος
Μέλος


207 Rallye 2009

Ένταξη: 03 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Αν. Salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θυμαμαι καλά απο ότι εχω διαβάσει σε ένα forum, είναι η διαφορά της πίεσης του αέρα μέσα στην μηχανή από την ατμοσφαιρική πίεση. Γι αυτό κ τα νούμερα είναι αρνητικά. Δεν είμαι σίγουρος όμως.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:14:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και σε μενα παιζει σε ποιο σημειο ειναι στο ρελαντι και το εχω προσεξει αναλογα με το ποσο κρυο ή ζεστη εχει. αν ας πουμε εχει κρυο ειναι πιο ψηλα αν εχει ζεστη πιο χαμηλα. Προβλημα υπαρχει αν αυτο παιζει στο ρελαντι.αν εχει μια σταθερη ενδειξη ολα ειναι μια χαρα.
εσυ φορας καμμια σκουπα, βαρελακι η κατι τετοιο?

παντως στη θεση σου δεν θα ανυσηχουσα καθολου. αν υπαρχει σταθερη ενδειξη στο ρελαντι (δεν παιζει σαν τρελλο), οταν εισαι 'πατωμα' ειναι στο 0 (αχ μακαρι να ειχε και θετικα!!) και οταν εχεις ταχυτητα μεσα και δεν πατας γκαζει παει στο -1 τοτε ολα ειναι μια χαρα. Αντε σου ευχομαι και θετικες πιεσεις!

Τωρα οσο για σενα brz20, οι μοναδες μετρησεις στο δικο μου ειναι σε bar αλλα φανταζομαι μπορουν να κυκλοφορουν και αλλα με διαφορετικες μοναδες πιεσης πχ mm Hg. Τωρα οσο αν αφορα το οικονομομετρο...θα σου πω τι κανω εγω αν και αυτο δεν ειναι κανονας και εξαρταται απο το αυτοκινητο (ιπποδυναμη).
Οταν ειμαι σε μια ανηφορα και ειμαι 'πατωμα' βλεπω οτι δεν παει αλλο το αμαξι απο μια φαση και μετα. δηλαδη οσο και να παταω το γκαζι δεν ανεβαινει αλλο. συνηθως αυτο σε εμενα ειναι στο 0.2 αυτο το σημειο.

Δηλωνω εξαρχης οτι αυτα ολα ειναι απο απο καποιο ψαξιμο και απο προσωπικη εμπειρια με το vacuum αν λεω βλακειες διορθωστε με.


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:26:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα οταν παταμε γκαζι σιγα σιγα μεχρι που να πιασει πατωμα βλεπουμε να μεταβαλετε.Μιλαμε σε κινηση σε επιπεδο δρομο και οχι σε ανηφορα.Δηλαδη μπορουμε να το μεταφρασουμε και ως πιεση του εισερχομενου αερα?Ή ειναι λαθος?Θελω πολυ να βρω ενα οργανακι να μετρα κατι σχετικο με τον αερα(θερμοκρασια,πιεση).Γιάυτο και τοσες ερωτησεις!!!


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
corey (Kostas)
Μέλος
Μέλος


207 Rallye 2009

Ένταξη: 03 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Αν. Salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:36:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετα απο 2-3 δευτ. που βαλω μπροστά σταθεροποιηται. Στο πάτωμα δεν χριαζεται να το πάω, είμαι ευχαριστιμένος και με σχετικα λίγο πάτημα. Πάντως σχετικά ευκολα πιάνει το 0. Χοάνη φοράει, βαρελάκι δεν ξέρω τι εστί Embarassed Embarassed (ντροπη!!). Την χοάνη πως την καθαρίζω κ κάθε πότε?
Ευχαριστώ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:40:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και εκτος θεματος.Υπαρχουν ειδικα καθαριστικα της καθε εταιριας.Σπρευ,λαδακι και τα σχετικα.Γινετε καινουργια μετα τον καθαρισμο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
corey (Kostas)
Μέλος
Μέλος


207 Rallye 2009

Ένταξη: 03 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Αν. Salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 18:44:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ Very happy Ευχαριστώ. Ας κλεισει η παρένθεση κ ας επανέλθουμε στο topic.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
corey (Kostas)
Μέλος
Μέλος


207 Rallye 2009

Ένταξη: 03 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 178
Τόπος: Αν. Salonika

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2006, 00:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επαναφέρω το αρχικό ερώτημα.... Πόση είναι η σωστή υποπίεση για τον κινητήρα μου?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιαν 2006, 03:24:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστευω σε αυτο το ερωτημα οτι δεν θα παρεις απαντηση. Το σημαντικο ειναι να ειναι σταθερο. και αν κινειται σε λογικα πλαισια στο ρελαντι (-0.5 με -0.7-8) εισαι μια χαρα.
Βεβαια το tuning χρησιμοποιώντας το vacuum ειναι περισσοτερο για καρμπυρατερισια μοτερ και οχι τοσο πολυ injection. Βεβαια κακο δεν κανει να ξερεις, αν κατι δεν παει καλα θα το καταλαβεις και θα το δεις και στο vacuum.


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιαν 2006, 18:06:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το παρων topic θα μεταφερθει συντομα αφου δεν εχει καμια σχεση με βλαβη - επισκευη.
Ως Mods προσπαθουμε να ειμαστε και λιγο ελαστικοι απεναντη στα απλα μελη. Θελουμε να βοηθαμε οσο μπορουμε και να λυνουμε αποριες. Ταυτοχρονως ομως εχουμε και υποχρεωση να ακολουθουμε τους κανονες του Forum και να μεταφερουμε τα αναλογα θεματα στις σωστες Ενοτητες.
Γι'αυτο και συντομα το παρων θα μεταφερθει στο: Τεχνικές/Μηχανολογικές Συζητήσεις.

STELIOS
Mod. Team



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1806s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on