Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 06:51:14 Θέμα δημοσίευσης: Πίστα Μεγάρων: Ιδανικές γραμμές, tips, ασφάλεια. |
|
|
το είχαμε αρχίσει το θέμα "εδώ" αλλά ας το ξαναρχίσουμε εδώ και κατα προτίμηση δέιχνοντας την σχετική σοβαρότητα που του αρμόζει.
Η πίστα του Αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων:
Για αρχή κάποια πραγματάκια που τα έχουμε αναφέρει ήδη:
MEMsound έγραψε: | Από τα δύσκολα και τεχνικά σημεία το κομμάτι Κ8->Κ9 και η Κ5 από την οποία εξαρτάται η τελική στην ευθεία... |
Lef205 έγραψε: | Για 'μενα οι πιο δυσκολες στροφες ειναι οι Κ4,Κ9 που συμφωνα με αυτα που ειδαμε και χτες με τον Νικο, οπως ερχεσαι με φουλ γκαζια απο Κ3 και Κ8 αντιστοιχα πρεπει να πεσεις στα φρενα βαθεια στις κορυφες τους και να κοψεις το τιμονι δεξια.
Για Κ8 και Κ3 ειναι φαινομαινικα δυσκολες,αλλα αν μαθεις τη σωστη γραμμη,γινονται απλα εσακια.
Η επιτυχια στην Κ5 εξαρταται απο το ποσο βαθεια θα μπεις μεσα στη στροφη γιατι ν στριψεις νωρις καβαλησες κερμπ.
Στην κ3 και κ8 τα κερμπ ειναι καπως πιο φιλικα. |
Road_Runner έγραψε: | Προσοχή όσα αυτοκίνητα έχουν μαμά ανάρτηση, αλλά και όσοι έχουν αλλαγμένη, να προσέχουν τα κερμπ ειδικά των στροφών Κ3 και Κ8 γιατι 'ερχεσαι με πολλά χλμ και αν πατήσεις λίγο πιο μέσα που ψηλώνει απότομα υπάρχει κίνδυνος ανατροπής και ειδικά για τους "μαμά" μεγάλη απόλεια ελέγχου χάσιμο χρόνου. |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Μάρ 2006, 20:56:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...unlocked... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:08:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε φιλε δεν αφησες και καμια στροφη...
ολες πια τις θες?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:13:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:23:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το 14/60 (παλιά δηλαδή):
Κ1 2η, Κ3 3η και κατέβασμα 2η στην Κ4.
Στην Κ5 κατάλαβα ότι την βγάζεις με 3η αλλά πολλές φορές ψυχολογικά άφηνα 2η και έχανα χλμ στην ευθεία.
Κ6, 2η Κ7 έχεις 3η και λίγο πριν την Κ8 4η, κατέβασμα 3η στην Κ8 και γκάζι για μα μείνεις αριστερά και κατέβασμα 2η για την Κ9 μετά το σπας για να περάσεις με όσα πιο πολλά μπορείς μέχρι ξανά την Κ1
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 17:56:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γελαω εκ των προτερων...
\
να κανω μια καγκουροερωτηση!!!!!!
στη κ8 και στις φυστικιες-κ5 με ποσα στριβετε?
εμενα στη κ8 εστριβε ακομα και με τα εξαλτο2 με 100+ ενω με τα χανκοοκ 110+ και χωρις να χρειαστει να πουλησω τη κ9...
στις δε φυστικιες με τα χανκοοκ εστριβε με 2α κοφτες και πανω στο κερμπ το εσωτερικο εβαζα 3η δηλαδη εβγαινα ανετα με 100+ αλλα λογω ελλεψης δυναμης το αμαξι δε μπορουσε να επιταχυνει...με λιγο παραπανω κοφτη και δυναμη θα εμπαινε με 100 απο την αρχη πιστευω και χωρις κινδυνο να ανοιχτει στην εξοδο..με τα δε κοντινεταλ(ουτε καν τα εξαλτο) σε αθλια κατασταση ημουν με ανεση με 2α ψηλα και κοφτες στην εξοδο δηλαδη 95+
τωρα γιατι τα λεω. βλεπω κατα καιρους στους 4τ κατι συγκριτικα που εχουν χλμ με εισοδο-εξοδο στις στροφες των μεγαρων,
και βλεπω κατι αθλια και κουλα νουμερα αρκετα πιο κατω και τους 4τ να γραφουν διθυραμβικα σχολια και επαινους.
χαρακτηριστικα θυμαμαι το οπλο σιβικ typer να μπαινει με 100 στη κ8 και 88-90 στη κ5 και να λενε για μυθικο κρατημα και αλλα τετοια.!!!
κατι καραφτιαγμενα c2 vts να μη περνανε τα 85 στις φυστικιες ...
και ερωτω. τι παιζει εδω?ποιος δε κανει κατι καλα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 17:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Εξοπλισμός που σκοπεύουμε να αγοράσουμε ως Club, θα μας λύσει τις απορίες αυτές πολύ σύντομα.... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 19:13:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σοφη κινηση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 19:36:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι πολύ ωραία πίστα αλλά για εμένα πιστεύω ότι είναι χωρίς αύριο~!!!
για πολύ σκότωμα… άντε κανονίστε κάνα T.Day να την μάθουμε~!!!!
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 02:22:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η απάντηση έρχεται.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 09:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ καλη δουλεια!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούν 2006, 10:52:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από ψιλά δεν κάνουμε τίποτα~!!!!
Το θέμα είναι να την στρίψουμε

Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 12:00:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
video για περισυλλογη...
mazda mx-5 1.6
Τα specs του αυτοκινήτου είναι τα εξής:
Μπλοκέ διαφορικό Torsen - Τελική σχέση διαφορικού 4.625:1
Rotrex SP-30 Supercharger - Sidemounted A/A Intercooler
Ελαφρωμένο βολάν fidanza / ελαφρωμένο πλατώ SPEC / δίσκος SPEC2
Ο.Ζ Superleggera 15X7 , Toyo R888 195/50/15
εργοστασιακη αναρτηση με αλλαγμενη γεωμετρια
Ιπποδύναμη 190 bhp / Ροπή 21kgm
Βάρος: 1060 κιλά χωρίς οδηγό
Τιμές ευθυγράμμισης:
Μπροστά:
Κάμπερ: -1*40'
Κάστερ: 4*14'
Toe: -1.5mm
Πίσω:
Κάμπερ: -1*53'
Toe: +1.2mm
χρονος καπου 1.12.24
http://video.google.com/videoplay?docid=1292703310585930339
ο opterios στο τιμονι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 19:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ειναι αγωνιστικο και μαλλον Α.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιαν 2007, 19:25:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
Πίσω:
Κάμπερ: -1*53'
Toe: +1.2mm
|
το θετικό toe είναι σύγκλιση ή απόκλιση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 05:12:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον σωστά βγήκε από την Κ9... αν προσέξεις οι 'παλιοί' των Μεγάρων, αλλά κυρίως αυτοί που τρέχουν με αδύναμα αυτοκίνητα και πρωταγωνιστούν ακολουθούν αυτή τη γραμμή.
Κλείνονται αμέσως μετά το εσωτερικό κέρμπ της Κ9 κερδίζοντας 'μέτρα' στο συνολικό γύρο.
Αυτό διαπίστωσα κι εγώ με το δικό μου αργότερα.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 09:02:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε ξερω αν ξεγελαει η καμερα αλλα ουτε ο λευτερης ουτε ο τιμος εχω την αισθηση οτι κλεινοντουσαν τοσο νωρις στις κ9-κ4...
το μαζντα χτες πληροφοριες λενε οτι εκανε 1.11.5 ....κωλαμαξα και σου λενε οτι ειναι για ντριφτ μοονο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|