Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 18:08:43 Θέμα δημοσίευσης: Αποσύρονται Peugeot και Citroen το 2006 από το WRC! |
|
|
Με μία σύντομη και λιτή ανακοίνωση, το group PSA, έκανε γνωστό ότι θα αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο τέλος του 2005! Οι λόγοι φέρεται να είναι οικονομικοί, ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέσα στο 2005 το γαλλικό γκρουπ θα αναθεωρήσει τις δραστηριότητες του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πάντως, για το 2005 η συμμετοχή και των Peugeot και Citroen -που έχουν κατακτήσει πέντε τίτλους κατασκευαστών τα τελευταία πέντε χρόνια- θεωρείται δεδομένη.
apo rally.gr
no coments.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 18:50:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οικονομικοί λόγοι? Δεν θα έχουνε χρήματα δηλαδή? Έλεος? Και τα όσα πρωταθλήματα, τί τα πήρανε? Δεν τους δώσανε τίποτα λεφτά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 20:41:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε αντιθεση με το group PSA η Ford θα συνεχιση
πηγη flash.gr http://automoto.flash.gr
Την επιβεβαίωση από τη Ford Ευρώπης της παραμονής της στους αγώνες και συγκεκριμένα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, τουλάχιστον για την επόμενη τετραετία, ήρθε να συμπληρώσει η παρουσίαση του διαδόχου του υπάρχοντος Focus WRC. Κατ' αρχήν, θα πρέπει να σημειωθεί πως η εξέλιξη του αυτοκινήτου θα γίνει από κοινού από τις Ford Team RS και την βρετανική M-Sport, η οποία θα αναλάβει και το Fiesta Super 1600 που αφορά ιδιωτικές συμμετοχές.
Πρόκειται για μία σαφώς θετική εξέλιξη όσον αφορά στο μέλλον και την ανταγωνιστικότητα του θεσμού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, καθώς μια πιθανή αποχώρηση της Ford, θα αποτελούσε σοβαρό πλήγμα για το WRC. Η Ford πάντως, δήλωσε πως προτεραιότητά της παραμένει η διατήρησή της στο υψηλότερο επίπεδο ανταγωνιστικότητας. Η φωτογραφία του Focus RS WRC που συνοδεύει το κείμενο, αποτελεί μία πιθανή εκδοχή του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Ford το 2006 και όχι κάποιο τελικό σχέδιο.
Η Ford θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2005 με το φετινό της αυτοκίνητο, ο αντικαταστάτης του οποίου, θα βασίζεται στην 3θυρη έκδοση του νέου Focus. Η παρουσίαση του καινούργιου concept, σήμανε την αρχή ενός προγράμματος διάρκειας 14 μηνών, κατά το οποίο θα εξελιχθεί το αυτοκίνητο ώστε να είναι πανέτοιμο και άμεσα ανταγωνιστικό για τον εναρκτήριο αγώνα του 2006.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2004, 23:21:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα αποχωρησουν οι δυο κραταιες ομαδες απο το WRC?!?!? Αυτο δεν εχει ξαναγινει... Φανταστειτε τη Ferrari να "εκλεινε το μαγαζι"!!! Καλα, ειναι τρελοι οι ανθρωποι??? Και τοσα πρωταθληματα, καλα λεει ο Steve, τοση διαφημιση δεν απεφερε κερδη??? Αποτι ξερω οταν νικας πληρωνεσαι κιολας... Τι να πω...Ολα τα περιμενα, αλλα να φυγει και το group PSA...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 00:36:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αφου η φετεινη τους καταντια με το 307cc εκει εδειχνε να πηγαινει το πραγμα.
οι καλυτερες χρονιες της ηταν με το 206, μετα....το χαος!
αλλα παλι, ας ξεκουραστουν κανα δυο χρονια και οταν αναθεωρησουν τις αποψεις τους μπορει να επανελθουν με νεα ορεξη.
ξεχναμε μηπως τη mitsubishi που εκανε 1 χρονο "διακοπες" με το evo ;;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 01:38:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ίδια είχε κάνει η Peugeot παλαιότερα! Πάνε να γλυτώσουν λεφτα λόγω εντολών απο τα κεφάλια χανουν όμως στο θέμα προβολης και πρεστίζ!!!
Θα γυρίσουν το θέμα είναι πότε!!!
Τπ 307 μια χαρά είναι απλά θέλει τον χρόνο του κι αυτό και λιγη σύνεση απο τον Marcus!!!
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 09:19:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλη μια κακή είδηση...
Και μετά θα αναρωτιούνται μερικοί γιατί (δυστυχώς) δεν παρακολουθεί και δεν ασχολείται ο κόσμος με το σπορ όπως παλαιότερα.
Δυστυχώς η τάση είναι για αυτοκίνητα-ρομπότ και πελάτες το ίδιο !!!
Τα wrc με τα μύρια ηλεκτρονικά είναι γρήγορα τρενάκια και σχεδόν το ίδιο και η F1 με εξαίρεση όταν βρέχει.
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 14:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πηγη flash.gr http://automoto.flash.gr
Σαν κεραυνός έπεσε η είδηση: Στο τέλος του 2005, η φετινή Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Ράλι, η Citroen και η Peugeot εγκαταλείπουν τους αγώνες του παγκοσμίου! Σε μια λιτή ανακοίνωση του ομίλου PSA, αναφέρεται, πολύ αόριστα, πως αυτό που οδήγησε στην απόφαση είναι οι σκληρές συνθήκες που επικρατούν την αγορά του αυτοκινήτου. Ο όμιλος, αναφέρεται στην ανακοίνωση, θα εξετάσει το 2005 νέες ευκαιρίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμωνα την περικοπή του κόστους στην αγωνιστική εμπλοκή.
Πίσω από αυτή την αοριστολογία της ανακοίνωσης, κρύβεται κάποια διαφωνία της τελευταίας στιγμής με τη διεθνή ομοσπονδία (FIA), στην οποία η PSA είχε επιβάλλει πρόσφατα μερικούς όρους της αναφορικά με σημαντικές αλλαγές στη μορφή των αγωνιστικών αυτοκινήτων (ομάδα S 2000). Απειλούσε μάλιστα ότι αν δεν εισακούονταν, τότε θα αποχωρούσαν! Τελικά, οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει, οι αλλαγές δεν πέρασαν, το σχέδιο του πρωταθλήματος 2005 εγκρίθηκε, αλλά τώρα Citroen και Peugeot εγκαταλείπουν!
Σίγουρα, η κατάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου είναι δύσκολη, ο δε Έκλεστοουν μαζί με τον Ντέηβιντ Ρίσταρντς που χειρίζονται τα πάντα στο παγκόσμιο, έχουν ανεβάσει σε αβάσταχτο ύψος το συνολικό κόστος συμμετοχής μιάς ομάδας. Το ανεξήγητο -ακόμη- όμως, είναι ότι στα ράλι του παγκοσμίου, οι δύο ομάδες πάνε πολύ καλά και τα τελευταία πέντε χρόνια είναι αυτές οι δύο που έχουν κερδίσει όλα τα πρωτθλήματα κατασκευαστών και οι οδηγοί τους τρία των οδηγών. Αυτή δε η κορυφαία αγωνιστική απόδοση η οποία θα τραβούσε τέσσερα νέα μοντέλα των δύο εταιριών, διακόπτεται απότομα.
Σημειώστε ότι η Citroen παρουσιάζει σε λίγες μέρες το C4, από το οποίο έχει μεγάλες προσδοκίες, σε μερικούς δε μήνες έρχεται και το μεγάλο C6. Όσο για την Peugeot, πέρα από το 307CC με το οποίο τρέχει, μόλις ξεκίνησε τις πωλήσεις του 407. Αρκετοί πάντως είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι, πέρα από τα οικονομικά και τις τυχόν διαφωνίες με την Ομοσπονδία, στην απόφαση συνετέλεσε και η μεγάλη εσωτερική αντιπαλότητα των δύο εταιριών. Βλέπετε, στην Peugeot, η οποία είχε σώσει τη Citroen από χρεωκοπία στα μέσα του 70, δεν μπορούν τώρα να χωνέψουν ότι έχασαν από αυτούς και μάλιστα για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα! Και καθώς έχουν το πάνω χέρι στις αποφάσεις, προτίμησαν να εγκαταλείψουν τους αγώνες.
Όσοι θυμούνται ότι τα αγωνιστικά 4κίνητα Citroen ΒΧ είχαν οδηγηθεί στην... πρέσα για να μην υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για την αποτυχημένη -στην αρχή μόνο- πορεία τους το πρωτάθλημα, μπορούν να κατανοήσουν και την πιο απίθανη εκδοχή από την PSA. Αγνωστο είναι αν πλέον το 2005 θα τρέξει η Citroen με το καινούργιο C4, του οποίου οι δοκιμές εξέλιξης έχουν αρχίσει, ή αν θα προτιμηθεί το Xsara, ως πιο οικονομική λύση.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 19:44:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ
Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
madjas (ΚΩΝ/ΝΟΣ) Νέος χρήστης
206 GTi 1.6 - Golf GT
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 94 Τόπος: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 22:11:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ
Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC |
Πολύ καλό το C4. Το έχω δει και εγώ. Πιο καλό βέβαια το 206...(Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 23:06:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ
Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC |
Γιατί το αυτοκίνητο στην ουσία ήταν στο wrc απο το 1998 και το 2003 ήταν η τελευταία χρονία που μπορούσε να έχει την ομολόγκασιον (πέντε χρόνια διαρκεί αυτή η άδεια )
Επρεπε να βγάλουν μια έκδοση του 2.0 με κάποιο άλλο μοτέρ και αλλαγές εμφανισιακές ώστε να δικαιολογήσουν το νέο μοντέλο ΄.Αλλωστε το wrc έλαβε την "άδεια " απο το 2.0 GT ...
Ετσι και για λόγους μάρκετινγκ επέλεξαν 307 CC όπως και το 98 το 206 ...ο Προβερά τότε ήθελε το 306 που πήγαινε για αντικατάσταση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 23:24:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην αποκλειεται να υπαρχει διαμαχη μεταξυ των εταιρειων.... η πεζο θελει και χανει με το 307 καθως εδω και 2χρονια πειραματιζεται συνεχεια για να φτιαξει ενα αυτοκινητο που θα πρωταγωνιστει σερι τα επομενα χρονια... 4αρι σαζμαν ποιος αλλος τολμα εστω και σε δοκιμες να βαλει κυριοι???????
η σιτροεν κατοπην συνεννοησης πηρε το 206 το εντυσε ξαρα και ετρεξε.... αρα παλι το 206 κερδιζει αυτη τη στιγμη που μιλαμε... και το σχεδιο ηταν του χρονου που θα ψαχνεται η σιτροεν με το c4 η πεζο να σκιζει με το 307..........αλλα
παντως φημες αναφερουν οτι αυτη η αποφαση προεκυψε μετα απο αντιδικιες με την αρχη του σπορτ....αρα ισως ειναι μια μορφη πιεσης για να αλλαχτουν αποφασεις ακριβως οπως εκανε και η φορντ και μετα την παρακαλαγαν ολοι να γυρισει πισω....
μα καλα ρε παιδια φανταζεστε wrc χωρις πεζο-σιτροεν???? ποιος θα τρεξει μετα ? η μιση ...φορντ??? η σουμπαρου που εχει κοψει το μπατζετ και τρεχει μεσω prodrive? η mitsoubishi η μηπως η skoda
ελεος...εγω ειμαι σιγουρος οτι τουλαχιστον 2005-6 θα τρεξουν απλα και μονο για να κανουν αποσβεση το κοστος ερευνας και εξελιξης -μεσω χορηγων- των 307 κ C4 ...
οπως επισης οτι τις επομενες εβδομαδες θα εξελιχθει ενα ανευ προηγουμενου παζαρι για να εξασφαλισει το γκρουπ PSA αυτα που θελει πριν το τσιρκο μεγαλωσει......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2004, 23:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: | ......... 1.και η μεγάλη εσωτερική αντιπαλότητα των δύο εταιριών. Βλέπετε, στην Peugeot, η οποία είχε σώσει τη Citroen από χρεωκοπία στα μέσα του 70, δεν μπορούν τώρα να χωνέψουν ότι έχασαν από αυτούς και μάλιστα για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα! Και καθώς έχουν το πάνω χέρι στις αποφάσεις, προτίμησαν να εγκαταλείψουν τους αγώνες.
2.Όσοι θυμούνται ότι τα αγωνιστικά 4κίνητα Citroen ΒΧ είχαν οδηγηθεί στην... πρέσα για να μην υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για την αποτυχημένη -στην αρχή μόνο- πορεία τους το πρωτάθλημα, μπορούν να κατανοήσουν και την πιο απίθανη εκδοχή από την PSA. Αγνωστο είναι αν πλέον το 2005 θα τρέξει η Citroen με το καινούργιο C4, του οποίου οι δοκιμές εξέλιξης έχουν αρχίσει, ή αν θα προτιμηθεί το Xsara, ως πιο οικονομική λύση. |
Για το πρώτο δεν νομίζω ότι στέκει και πολύ αν αναλογιστεί κανείς ότι τους δώσανε τα πάντα τόσο απο 306 Μαξί για να φτιάξουν την Ξαρά Κιτ καρ και απο 206 wrc για την αντίστοιχη Ξαρά .....και πιο παλιά το 405 Τ16 σε έκδοση "Παρίσι -Ντακάρ" Πιο πιθανό να το κόψανε γιατί πολλά τα φράγκα για άμεση μετάπτωση σε αυτά τα καινούργια χαίρια που ετοιμάζουν Φια και Σια και την έχουν κάψει την γούνα τους με τις άξαφνες αλλαγές και τους ήδη έτοιμους ανταγωνιστές τους (205Τ16 γκρούπ Β κατάργηση και η Λάντσια με έτοιμη την HF )
Τώρα για την πρέσσα σίγουρα η Πεζώ το έκανε ή η Μαμά Σιτροέν αν αναλογιστεί κανείς ότι απέναντι στην ΒΧ4υπήρχαν σαν ιστορία , Πεζώ Ταλμπότ ,205 Τ16 και εκείνο το Θεικό 405Τ16 είχαν πολύ βαριές Φανέλλες
(WRC ,paris dakar, Pikes peak) και αυτή τίι
Προς θεού δεν την λέω στο συνκλαμπίτη ...απλά αυτό το άρθρο μου ήρθε κάπως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 02:26:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Δελτίο Τύπου με ημερομηνία 4/11/2004
Press release
Paris - 11/04/2004
Peugeot and Citroλn Will Not Pursue Participation in World Rally Championship beyond 2005
In five consecutive years of competition in the World Rally Championship, Peugeot and Citroλn has won five manufacturers titles and three drivers titles. These results reflect the diligent, passionate determination of each marque, backed by a substantial financial commitment to motor sports competition.
Due to tougher conditions in the car market, new opportunities in motor sports will be reviewed in 2005, with a view to enabling the Group to significantly cut its sports budgets.
Peugeot and Citroλn will remain strongly committed to the World Rally Championship in 2005.
However, PSA Peugeot Citroλn has decided that the marques will no longer take part in the WRC beyond that date.
At the appropriate time, Citroλn Sport and Peugeot Sport will announce the sports in which they will participate after 2005.
Λογικά θα μάθουμε κάποια στιγμή περισσότερες λεπτομέρειες...
Επειδή Peugeot και Citroen είναι κατεξοχήν εταιρίες που εμπλέκονται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό (είναι και το μεγαλύτερο ατού τους) μάλλον περισσότερο μοιάζει ότι κάτι έχει συμβεί στο παρασκήνιο. Αλλωστε τα τελευταία 2 χρόνια οι νέοι κανονισμοί προσπαθούσαν να μην κυριαρχούν αυτές οι δύο μάρκες
Αφήστε να εξελιχθεί και μπορεί έμμεσα να επωφεληθούμε και "εμείς" (S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 04:19:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | (S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ). |
1.4 16v Cup κάποτε ίσως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 09:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Για το πρώτο δεν νομίζω ότι στέκει και πολύ αν αναλογιστεί κανείς ότι τους δώσανε τα πάντα τόσο απο 306 Μαξί για να φτιάξουν την Ξαρά Κιτ καρ και απο 206 wrc για την αντίστοιχη Ξαρά .....και πιο παλιά το 405 Τ16 σε έκδοση "Παρίσι -Ντακάρ" Πιο πιθανό να το κόψανε γιατί πολλά τα φράγκα για άμεση μετάπτωση σε αυτά τα καινούργια χαίρια που ετοιμάζουν Φια και Σια και την έχουν κάψει την γούνα τους με τις άξαφνες αλλαγές και τους ήδη έτοιμους ανταγωνιστές τους (205Τ16 γκρούπ Β κατάργηση και η Λάντσια με έτοιμη την HF )
Τώρα για την πρέσσα σίγουρα η Πεζώ το έκανε ή η Μαμά Σιτροέν αν αναλογιστεί κανείς ότι απέναντι στην ΒΧ4υπήρχαν σαν ιστορία , Πεζώ Ταλμπότ ,205 Τ16 και εκείνο το Θεικό 405Τ16 είχαν πολύ βαριές Φανέλλες
(WRC ,paris dakar, Pikes peak) και αυτή τίι
Προς θεού δεν την λέω στο συνκλαμπίτη ...απλά αυτό το άρθρο μου ήρθε κάπως |
Μακαρι να ειχαμε ακρες μεσα στην PSA να μαθαιναμε απο πρωτο χερι τι ακριβως εχει "παιχθει".
Και μενα το παραπανω αρθρο στο flash.gr μου φανηκε καπως υπερβολικο.
Παρολα αυτα οπως ειπε και ο sidobre "...Αφήστε να εξελιχθεί και μπορεί έμμεσα να επωφεληθούμε και "εμείς" (S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ)....
Εξαλλου μπορει τα wrc να ειναι ακρως εντυπωσιακα και γρηγορα, ομως εχουν πολυ μικρη σχεση με τα δικα μας "κουβαδακια", εκτος και αν περιμενε κανενας μας να δει τετρακινητη εκδοση δρομου του 206 RC με turbo και 300ps...
Αντιθετα απο τα S1600, Cup, Junior Cup εχουμε πιο αμεσα "κερδη" οπως το κιτ της PS για το 206 (ανεξαρτητα με το αν το κοστος του το κανει απαγορευτικο για τους περισσοτερους μας), ρυθμιζομενες αναρτησεις PS κλπ κλπ.
Οποτε αναμονη να δουμε που θα καταληξει τελικα το θεμα και ισως μεσα στ 2005 η PSA να αναθεωρησει την αποφαση της.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 10:56:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπο το rally.gr:
Citroen-Peugeot εκτός WRC από το 2006!
Kαι ενώ όλα έδειχναν ότι θα καταφέρναμε να ξεφύγουμε από μια διαφαινόμενη κρίση στους κόλπους του WRC, μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση του γκρουπ PSA, δηλαδή των Peugeot και Citroen, σόκαρε τους φίλους του σπορ. Mε ένα λιτό δελτίο Tύπου, οι δύο σημαντικότεροι κατασκευαστές των ράλλυ τέθηκαν εκτός αγώνων από το τέλος του 2005! Φυσικά, οι λόγοι είναι οικονομικοί, έχοντας ως βασική αιτία την κρίση στην οποία έχει περιέλθει η αγορά του αυτοκίνητου σε όλο τον κόσμο. Όμως, αυτό που προκαλεί ερωτηματικά είναι η επιθυμία του γκρουπ να συνεχίσει να εμπλέκεται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε άλλο, όμως, χώρο. Όπως αναφέρει και η ανακοίνωση, από τα μέσα του 2005 θα αποφασιστεί με ποιο είδος αγώνων θα ασχοληθούν οι Peugeot και Citroen Sport.
H απόφαση αυτή σίγουρα τάραξε τον κόσμο των αγώνων. Tην ώρα που το 2005 ο θεσμός έμοιαζε να δυναμώνει και πάλι, έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή έξι κατασκευαστών στο πρωτάθλημα, η αποχώρηση των δύο Γάλλων κατασκευαστών επαναφέρει τον προβληματισμό. Mια τέτοια κίνηση ήταν κάτι που κανείς δεν περίμενε, ειδικά από τη στιγμή που οι κανονισμοί έμειναν απαράλλαχτοι, ελέω Peugeot και Citroen. Θυμίζουμε ότι, πριν από λίγο καιρό, τα σχέδια για τη νέα κατηγορία που θα αντικαθιστούσε αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC μπήκαν στο συρτάρι, με βασικούς υποστηρικτές της ιδέας τους Γάλλους. Bλέπετε, η Peugeot μόλις εφέτος έχει παρουσιάσει το νέο 307, ενώ η Citroen πραγματοποιεί ήδη δοκιμές εξελίξης με τον αντικαταστάτη της Xsara, τη C4 WRC, έχοντας δαπανήσει και στις δύο περιπτώσεις τεράστια ποσά. Ένας από τους κυριότερους λόγους που η FIA αποφάσισε να αποσύρει την ιδέα για τα S2000 ήταν η εξασφάλιση της παρουσίας των δύο Γάλλων κατασκευαστών. Όμως, τους περίμενε, όπως όλους άλλωστε, μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη. Πάντως, το 2005, και οι δύο θα συμμετάσχουν κανονικά στο θεσμό, με μοναδικό ερωτηματικό την παρουσία της νέας C4 WRC, η οποία μάλλον θα μείνει στα εργαστήρια της ομάδας ως ακόμα ένα από τα αγωνιστικά που δεν είδαν ποτέ το πράσινο φως των ειδικών διαδρομών._ Π. T. (panost@4troxoi.gr)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 11:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε πάνε καλά? 4.000.000 πωλήσεις έκλεισε το 206... χώρια τις πωλήσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΛΕΦΤΑ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ?
ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ?
Τέλοσπάντων, αυτό που πιστεύω είναι πώς παίζει κάποια διαπλοκή... κάτι βρωμάει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 16:56:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύμφωνα με τον επικεφαλή της Citroen Sport, Gyu Frequelin, η γαλλική εταιρία ίσως και να παρουσιάσει την αγωνιστική έκδοση της νέας C4 νωρίτερα από το αναμενόμενο, δηλαδή τα μέσα του 2005κ, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί. Μετά από την ανακοίνωση του γκρουπ PSA, ότι στο τέλος του 2005 και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες(Peugeot-Citroen) θα αποχωρήσουν από το θεσμό, μεγάλο ερωτηματικό αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή, αν θα εμφανιστεί τελικά η C4 WRC στους αγώνες, η οποία είχε παρουσιαστεί στο κοινό πριν από μερικούς μήνες. Όπως δήλωσε ο γάλλος επικεφαλής, λοιπόν, ίσως ο αντικαταστάτης της Xsara να εμφανιστεί νωρίτερα στον θεσμό, χωρίς να χρειαστεί να μπει το πρόγραμμα να μπει εξ ολοκλήρου στο περιθώριο....
απο ww.rally.gr
οινομαγειρεματαααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 17:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κριμααααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|