Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 03:27:29 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ηλεκτρονικό γκάζι και chip tuning |
|
|
Θα θίξω κάτι που πρωτόθιξε ο Sidobre και το περάσαμε στο ντούκου.
Ορισμένα μοντέλα 206 έχουν ηλεκτρονικό γκάζι. Κοροϊδεύαμε την VW αλλά τελικά μας την "έφερε" και η Peugeot!
Τελικά, το ηλεκτρονικό γκάζι εκτός από οικονομία βενζίνης και φιλικότητα στους Άσχετους Οδηγούς, είναι μόνο κουσούρια. Δεν επιταχύνει άμεσα, δεν φρενάρει επαρκώς τον κινητήρα, επιταχύνει-επιβραδύνει κατά βούληση κλπ
Σας έχει προβληματίσει κι εσάς η ύπαρξή του;
Μήπως υπάρχει τρόπος να το απομονώσουμε ή επιβλέπεται και αυτό από τον εγκέφαλο;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 07:14:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα....
Προβληματισμός μέγιστος....
Εκτός αυτών που αναφέρεις Μιλτ πρέπει να προσθέσουμε και τα συμπτώματα αστάθειας και απορύθμισης του ηλεκτρονικού γκαζιού. Επικίνδυνες καταστάσεις και πολυέξοδες.
Τώρα αν απομονώνεται....χμμμ μάλλον ο Pezomania θα μας διαφωτίσει αν θυμάται τι είχε πει ο Κρασούλης γιατί εγώ δεν θυμάμαι....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 08:40:46 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ηλεκτρονικό γκάζι |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Ορισμένα μοντέλα 206 έχουν ηλεκτρονικό γκάζι. Κοροϊδεύαμε την VW αλλά τελικά μας την "έφερε" και η Peugeot!
|
Και έρχομαι και ρωτάω εγώ τώρα.... Ποιά μοντέλα έχουν ηλεκτρονικό γκάζι?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 09:17:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτά που σίγουρα ξέρω ότι έχουν ηλεκτονικό γκάζι είναι όλα τα 16v (XS, XT Premium, cc)
Oι υπόλοιποι ανοίγοντας το καπώ, μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν έχετε ή οχι ηλεκτονικό γκάζι.
Αν η ντίζα του γκαζιού καταλήγει πάνω στην πεταλούδα, τότε το γκάζι σας είναι μηχανικό.
Αν καταλήγει κάπου αλλού (στα 16v είναι δεξιά σε ένα στογγυλό δίσκο- ποτεσιόμετρο) τότε μάλλον είναι ηλεκτονικό.
Υπάρχουν 2 τεινά:
Α. Αντικατάστασή του με πεταλούδα του Rallye.
Δύσκολο εγχείρημα διότι πιθανό να χάσει τον μπούσουλα ο εγκέφαλος. Αν όλα περνάνε από εκεί είναι δύσκολο να πετύχει.
Μου είχε κάνει την πρόταση κάποιος γνωστός να αλλάξω τα πάντα από (πεταλούδα εισαγωγής μέχρι χταπόδι) απο ένα Saxo VTS, αλλά φοβήθηκα.
Και αυτός πάντως δεν είχε ζωγραφισμένη την σιγουριά στο προσωπό του...
Β. Αναμονή κανένα μηνάκι να δούμε αν στον κατάλογο της PTS υπάρχει πεταλούδα για εμάς.
Εχω δεί μια στο Super 1600 αλλά φαντάζομαι ότι ίσως είναι υπερβολή.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Οκτ 2002, 23:03:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 08:17:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτάχτε, πάνω από τις 4000 στροφές, το αμάξι πετάγετε στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού! Τώρα κάτω από τις 4000 το έχω μόνο όταν είναι κρύο, άρα εκεί δεν το πιέζω, άρα no problem με το ηλεκτρονικό
(Ο Κρασούλης δεν θυμάμε τι είπε! )
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 09:43:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα ) |
Aυτό είναι άλλο Alexandre.
Ο Εγκέφαλος πάντα δίνει κάτι παραπάνω όταν ζωρίζεται το αυτοκίνητο στο ρελαντί.
Με αυτό τον τρόπο που περιγράφεις πραγματοποιείς τα καλύτερα παρκαρίσματα! 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 10:00:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα ) |
Συγνώμη Αλέξανδρε, για να καταλάβω.........
Πως ανεβαίνεις όλη την ανηφόρα χωρίς να πατάς γκάζι ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 10:12:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Alexandros έγραψε: | Ερωτηση:Εχω παρατηρησει οτι ακομα και σε ανηφορα με 1η η 2α η 3η μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι το αμαξι τροφοδοτειται με σταθερη ποσοτητα καυσιμου και ανεβαινει ολη την ανηφορα χωρις να σβησει οπως θα περιμενα η να κλωτσησει.Αυτο ειναι ενδειξη για την υπαρξη του ηλεκτρονικου γκαζιου η ειναι θεμα εγκεφαλου?
Το εχει παρατηρησει κανεις αλλος ?
ΥΓ με 4η και 5η δεν εχω κανει το πειραμα(ακομα ) |
Συγνώμη Αλέξανδρε, για να καταλάβω.........
Πως ανεβαίνεις όλη την ανηφόρα χωρίς να πατάς γκάζι ? |
Με την ροπή στρέψης... Γίνεται με όλα (σχεδόν) τα αυτοκίνητα.Βέβαια δεν είναι ότι καλύτερο για τον κινητήρα....
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Johnny (Γιάννης) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001
Ένταξη: 23 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 19:01:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως εκτός της μικρής σχετικά υστέρησης που έχω καταλάβει στις χαμηλές στροφές έχω διαπιστώσει ότι με το γκάζι στο πάτωμα η επιτάγχυνση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ! Αυτό το έχω διαπιστώσει κυρίως σε ανοιχτούς δρόμους και με πολλές στροφές στον κινητήρα, όπου όταν αφήνω λίγο χώρο μέχρι το γκάζι να φτάσει στο πάτωμα το αυτοκίνητό μου επιταγχύνει καλύτερα...Πιο έντονο γίνεται αυτό όταν αρχικά το πατάω μέχρι το τέλος της διαδρομής και μετά το αφήνω λιγάκι...νιώθω ΑΙΣΘΗΤΑ την αύξηση της επιτάχυνσης...
Πάντως δεν ξέρω αν έχει σχέση με το ηλεκτρονικό γκάζι...σκέφτομαι μήπως έχει σχέση με την εισαγωγή του αέρα και την ογκομετρική αναλογία...μήπως δηλαδή για κάποιο λόγο μπουκώνει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Οκτ 2002, 22:03:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Johnny εχεις δικιο σ'αυτο που λες. Εχω το 1400 με μηχανικη πεταλουδα γκαζιου και αυτο που αναφερεις ειναι εμφανεστατο με 2α 1500 στροφες σε ελαφρη ανηφορα οπου το προοδευτικο σανιδωμα επιφερει μεγαλυτερη επιταχυνση απο τον αποτομο σανιδωμα.. Πχ καλυτερα να το χεις για καποιο χρονικο διαστημα κοντα στη μεση της διαδρομης, και να το βυθιζεις μετα το γκαζι αργα αργα οσο το βλεπεις οτι αυξανουν οι στροφες και τοσο πιο πολυ να δινεις...Αμα το σανιδωνεις τερμα ειναι σαν "μπουκωμενο" οπως σωστα λες, κατι το οποιο δεν μπορω να ξερω σε τι ωφειλεται αλλα πιστευω οτι κατι χαλαει με τα μιγματα αερος καυσιμου η με τη χαρτογραφηση του κινητηρα που ανιχνευει περισσοτερο αερα.
Αυτο το εχω παρατηρησει σε μικροτερο βαθμο και στον 1600αρη του Rallye (μηχανικη πεταλουδα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 01:41:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστό αυτό που λέτε για προοδευτικό γκάζωμα παρά σανίδωμα. Το συγκεκριμένο πρέπει να πιάνει μόνο στην πρώτη, όπου έχοντας μέσα πχ 1500 στροφές και το δώσετε ένα καλό γκάζι θα σπινιάρει ακατάσχετα, όπως και επίσης σε βαρβάτο γκάζι και καλό χρονισμό να σπινιάρει και η 2α. Και για κάτι παραπλήσιο με όλα αυτά, όπως και με αυτό που είπε πιο πριν ο Αλέξανδρος, που πάει το μοτέρ μόνο του, δεν είναι ηλεκτρονικό γκάζι αλλά η ροπή του κινητήρα. Στα μοτέρ μας η ροπή κορυφώνεται, αν δεν κάνω λάθος, από 2700-3000 στροφές έχοντας αρκετή ροπή από μικρό στροφάρισμα. Φαίνεται κυρίως όταν πας να ξεκινήσεις χωρίς γκάζι που με σταθερή απόκριση στον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο ξεκινά μόνο του χωρίς να κομπιάζει. Και είναι κλιμακούμενη. Εγώ την καταλαβαίνω πολύ στην αλλαγή από 2α σε 3η. Που αφήνω την δευτέρα από 4000+ στροφές και πάνω και στην αλλαγή 3ης νιώθω μια "προώθηση". Αυτό είναι παραπανίσια δύναμη, συν οτι η τρίτη με πάει μέχρι και 110 και περισσότερο. Στις πρώτες δύο σχέσεις δεν φαίνεται λόγω αυξημένης δύναμης, στην 3η μάλλον γίνεται πιο αντιληπτή από όλες τις σχέσεις (με 3η πρέπει να γίνονται οι δυναμομετρήσεις όπου η αναλογία φτάνει στο 1:1-αν και κάπου διάβασα με 4η-βλέποντας και κάνοντας), και όσο ανεβαίνουν οι σχέσεις, 4η και 5η, σιγά σιγά "σβήνει" αυτό το φαινόμενο.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 03:30:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Σωστό αυτό που λέτε για προοδευτικό γκάζωμα παρά σανίδωμα. Το συγκεκριμένο πρέπει να πιάνει μόνο στην πρώτη, όπου έχοντας μέσα πχ 1500 στροφές και το δώσετε ένα καλό γκάζι θα σπινιάρει ακατάσχετα, όπως και επίσης σε βαρβάτο γκάζι και καλό χρονισμό να σπινιάρει και η 2α. |
Δεν νομιζω οτι ο Johnny ελεγε για το σπιναρισμα.. Παντως ξερω οτι εγω σιγουρα δεν ελεγα για το σπιναρισμα των τροχων. Μιλαω παντα για απολυτη ροπη/ιπποδυναμη οπως βγαινει απ'το μοτερ αναλογα τη θεση του πενταλ του γκαζιου. Ειναι γεγονος οτι ροπιαζει καλυτερα με λιγοτερο γκαζι, με περισσοτερο (τερμα δηλαδη) σαν να "πνιγεται" και να μην αποδιδει παραπανω (ισως και λιγοτερο).. οποτε το καλυτερο ειναι να μην το σανιδωνεις γιατι κατα πρωτον καταναλωνεις τσαμπα καυσιμο μιας και δεν αποδιδει παραπανω και δευτερον οτι με προοδευτικο πατημα κερδιζεις σε αποδοση επιταχυνσης. Κουφο αλλα περα για περα αληθινο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 07:52:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανονικά, όσο γκάζι και να πατήσεις, ο εγκέφαλος κάνει κουμάντο για το πόσο καύσιμο θα ρίξει! Έτσι ούτε κατανάλωσει περισσότερη θα έχεις ούτε μπούκωμα!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 11:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα αυτο που λες ισως ισχυει στους κατεχοντες ηλεκτρονικο γκαζι οπου και τερμα να πατησουν το γκαζι δεν γνωριζουν αν οντως η πεταλουδα ανοιγει τερμα η οχι. Εγω πιστευω οτι μαλλον στα ηλεκτρονικα γκαζια κανει αυτο που περιγραφω.. προοδευτικο ανοιγμα πεταλουδας.. Γιατι πολυ απλα και στο 1400 και στου Ραλυ τον κινητηρα αμα την ανοιξεις τερμα την πεταλουδα απλα δεν δινει οσο δινει αμα την ανοιξεις προοδευτικα.
Κανας με μηχανικη πεταλουδα να επιβεβαιωσει τα ευρηματα του Johnny και τα δικα μου σχετικα με το προοδευτικο ανοιγμα οτι δινει καλυτερη αποδοση απο το σανιδωμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 12:13:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνήσω με το προοδευτικό πάτημα του γκαζιού και θα προσθέσω ότι
εγώ έχω παρατηρήσει ότι αν κάνω μικρό & προοδευτικό πάτημα-άφημα
γκαζιού πολλές φορές τότε τραβάει ακόμα καλύτερα (ή τουλάχιστον έτσι μου
φαίνεται).
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 15:00:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αυτά που σίγουρα ξέρω ότι έχουν ηλεκτονικό γκάζι είναι όλα τα 16v (XS, XT Premium, cc)
Oι υπόλοιποι ανοίγοντας το καπώ, μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε αν έχετε ή οχι ηλεκτονικό γκάζι.
Αν η ντίζα του γκαζιού καταλήγει πάνω στην πεταλούδα, τότε το γκάζι σας είναι μηχανικό.
Αν καταλήγει κάπου αλλού (στα 16v είναι δεξιά σε ένα στογγυλό δίσκο- ποτεσιόμετρο) τότε μάλλον είναι ηλεκτονικό.
Υπάρχουν 2 τεινά:
Α. Αντικατάστασή του με πεταλούδα του Rallye.
Δύσκολο εγχείρημα διότι πιθανό να χάσει τον μπούσουλα ο εγκέφαλος. Αν όλα περνάνε από εκεί είναι δύσκολο να πετύχει.
Μου είχε κάνει την πρόταση κάποιος γνωστός να αλλάξω τα πάντα από (πεταλούδα εισαγωγής μέχρι χταπόδι) απο ένα Saxo VTS, αλλά φοβήθηκα.
Και αυτός πάντως δεν είχε ζωγραφισμένη την σιγουριά στο προσωπό του...
Β. Αναμονή κανένα μηνάκι να δούμε αν στον κατάλογο της PTS υπάρχει πεταλούδα για εμάς.
Εχω δεί μια στο Super 1600 αλλά φαντάζομαι ότι ίσως είναι υπερβολή. |
Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τεχνικό της Lion (μιλάγα με κάποιον
από τους τεχνικούς δικτύων που δουλεύουν εκεί, και έτυχε να είναι δίπλα,
οπότε πιάσαμε την κουβέντα), έχουμε και λέμε:
Όλα τα 1.6 16V έχουν ηλεκτρονική πεταλούδα.
Τα 1.1, 1.4, 2.0 δεν έχουν, αλλά υπάρχει σκέψη να αποκτήσουν στο
μέλλον λόγω νομοθεσίας για την εκπομπή αερίων από την Ε.Ε.
Ο λόγος που τοποθετήθηκε είναι για να πραγματοποιείται έλεγχος μέσω
του εγκεφάλου στην στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου-αέρα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 15:06:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα καλά είμαστε. The older the better. :D
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 15:21:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να προσθέσω πως αλλαγή της πεταλούδας σε μηχανική γίνεται μόνο
μετά από αντικατάσταση του εγκεφάλου με άγραφο και προγραμματισμό του ή
επαναπρογραμματισμό του υπάρχοντος (προτείνεται το 1ο).
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 09:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από μηχανικό της Peugeot, άκουσα οτι και σε αυτούς έχει φτάσει η φήμη για επικείμενη παρουσίαση μηχανικού γκαζιού από Peugeot Sport.
Δεν μπορούσε όμως να το επιβεβαιώσει 100%.
Just for you information! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|