Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα
307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούν 2004, 11:37:16 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Στήσιμο |
|
|
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ 307 ΤΡΙΠΟΡΤΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ VENTOYRA 4,5cm. ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΙ PILOT SPORT 205/55/16. TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΡΙΒΕΙ...ΤΡΕΝΟ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ... ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ....
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikapos Μέλος
rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 07:54:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστούμε για το τιπ, εμεις με τα 307!
πάντως ειδικά τα 205/55/16 τα θεωρώ επιβεβλημένη αλλαγή από τα 195/65/15. Ζάντες 16άρες σιδερένις παίζουνε?
pour que l' automobile soit toujours un plaisir |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 10:15:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nai iparxoun siderenies 16ares !!
ta XSI exoun 16 rezerva siderenia!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούν 2004, 22:16:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
πΕτΡοS έγραψε: |
4.5 εκατοστα δεν ειναι πολύ...? |
Τα 307 εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης, αρα και σε σχεση με τα 206 "αντεχουν" και μεγαλυτερο χαμηλωμα χωρις προβληματα!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα
307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2004, 10:21:51 Θέμα δημοσίευσης: Στησιμο 307 |
|
|
Τα σωληνακια υψηλης κανουν πολυ καλη δουλεια και παντα εχεις το ιδιο φρενο καθως δεν υπαρχει συστολη-διαστολη στα σωληνακια. Κοστιζουν περιπου 170 Ευρω. Οσο για το στησιμο 4,5 ποντοι ειναι οτι πρεπει και το αυτοκινητο στριβει πολυ καλα. Κοστος περιπου 220 ευρω. Το XSi εχει ετσι και αλλιως 16αρες αλουμινιου απο την "μανα του". Ολα τα παραπανω βοηθουν πολυ οσους κινουνται αρκετα γρηγορα και ειναι αλλαγες που χρειαζονται. Επισης το χαμηλωμα κανει και το αυτοκινητο πιο ομορφο.
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
jtheogr (John) Μόλις έγραψα
307 1.6 16V
Ένταξη: 08 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2004, 10:48:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
sayras έγραψε: | ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ 307 ΤΡΙΠΟΡΤΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ VENTOYRA 4,5cm. ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΚΑΙ PILOT SPORT 205/55/16. TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΡΙΒΕΙ...ΤΡΕΝΟ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ... ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.... |
Ενδιαφέρομαι να μάθω για το κόστος των παραπάνω γιατί το δικο μου 307 είναι μαμα και είναι λίγο βάρκα.Για τα λάστιχα διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, έχω δοκιμάσει πολλά και απο τα FIRESTONE SZ240 έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος οχι σε 307 αλλά σε 306 1.6 16ν.
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sayras (Βασιλης) Μόλις έγραψα
307 1.6 XSi 16V
Ένταξη: 23 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: IOANNINA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2004, 11:02:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΑ MICHELIN ΠΑΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ. ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ VENTURA ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ ΕΧΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΙΔΙΑ PEUGEOT. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟ 307 ΣΤΡΙΒΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ RALLYE KAI 205 ΑΛΛΑ ΤΟ 307 ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟΥ. ΛΙΓΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΘΕΛΕΙ!!! ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΣΚΟΥΠΑ GREEN ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ REMUS ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 125 ΑΛΟΓΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ AUTO MOTO AND SPORT. EΓΩ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.
Sayras |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιούν 2004, 19:18:58 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
netblaster έγραψε: | πΕτΡοS έγραψε: |
4.5 εκατοστα δεν ειναι πολύ...? |
Τα 307 εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης, αρα και σε σχεση με τα 206 "αντεχουν" και μεγαλυτερο χαμηλωμα χωρις προβληματα!!! |
Μεγαλύτερη διαδρομή μόνο ?
Βλεπω το 307 του αδελφού και είναι σαν 4Χ4 συγκριτικά με το xousou1.6 .
Το κενό απο το λάστιχο(195/65-15 παρακαλώ) εώς το φτερό είναι τεράστια
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούν 2004, 20:42:45 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
gskarmou έγραψε: | Μεγαλύτερη διαδρομή μόνο ?
Βλεπω το 307 του αδελφού και είναι σαν 4Χ4 συγκριτικά με το xousou1.6 .
Το κενό απο το λάστιχο(195/65-15 παρακαλώ) εώς το φτερό είναι τεράστια |
Το μεγάλο κενό στον θόλο, είναι χαρακτηρηστικό της σχεδίασης όλων των νέων μοντέλων της Peugeot......
Και τα πρώτα 206 που εμφανίστηκαν, είχαν το ίδιο "κενό", που αργότερα διορθώθηκε......
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
jtheogr (John) Μόλις έγραψα
307 1.6 16V
Ένταξη: 08 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 8
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Νοέ 2004, 22:32:05 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
netblaster έγραψε: | πΕτΡοS έγραψε: |
4.5 εκατοστα δεν ειναι πολύ...? |
Τα 307 εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης, αρα και σε σχεση με τα 206 "αντεχουν" και μεγαλυτερο χαμηλωμα χωρις προβληματα!!! |
Ούτε στο όνειρο σου!!!
Τουλάχιστον πίσω το 206 με την παραδοσιακή ανάρτηση έχει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές από το 307 με τον άξονα.
307 έχει η μάνα μου και όταν πέσεις σε εγκάρσιο χαντάκι κοπανάει τρελλά εκεί που το 206 περνάει σαν να μην υπάρχει τρύπα΄
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 01:26:26 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
jtheogr έγραψε: | ....FIRESTONE SZ240 έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος οχι σε 307 αλλά σε 306 1.6 16ν.
Ευχαριστώ |
306 1,6 16V ?????? παλιομετατροπή μου μυρίζει...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 01:30:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στήσιμο στο 307 |
|
|
ultra-one έγραψε: | netblaster έγραψε: | πΕτΡοS έγραψε: |
4.5 εκατοστα δεν ειναι πολύ...? |
Τα 307 εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης, αρα και σε σχεση με τα 206 "αντεχουν" και μεγαλυτερο χαμηλωμα χωρις προβληματα!!! |
Ούτε στο όνειρο σου!!!
Τουλάχιστον πίσω το 206 με την παραδοσιακή ανάρτηση έχει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές από το 307 με τον άξονα.
307 έχει η μάνα μου και όταν πέσεις σε εγκάρσιο χαντάκι κοπανάει τρελλά εκεί που το 206 περνάει σαν να μην υπάρχει τρύπα΄ |
Και σαφώς το 307 έχει μεγαλύτερη ελευθερία αρθρωσης απο το 206. Όσο για το κοπάνημα.... Ημιακαμπτος οπίσθιος άξοπνας και όχι all time classic υστερούντες βραγχίονες με ραβδους στρέψης.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Νοέ 2004, 19:29:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια όσον αφορά το στήσιμο του 307 , έχω βάλει αϊμπαχ 3,5 με ανάρτηση χειροποίητη και διάσταση ελαστικού 215/45/17 , το αυτοκίνητο είναι τρένο!! Μου έχει πειράξει και λίγο τα καμπερ εκεί που πήγα και είναι jet !!
Θα κανονίσουμε καμια συνάντηση να κατέβουμε λιμανάκια ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 20:21:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξηγησέ μας λιγάκι το χειροποίητη αναρτηση...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Νοέ 2004, 21:43:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NIKO ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡ ΑΝΑΡΤΗΣΗ????????????????????
μιλωντας και συνοδηγωντας με μελος του κλαμπ που εχει βαλει την πεζο σπορτ την απλη λυση -610ευρω- με ραβδους20αρες και 21αντιστρ. πισω διαπιστωσα οτι το προβλημα με το 206 και το δικο του παραμενει και μαλιστα χειροτερο....
ο κωλος δεν παει πουθενα δεν αντιδρα δεν δειχνει καμια διαθεση να μιμηθει το ραλλυ το αυτοκινητο.... αντιθετα πεταει μουτρα... μηπως εχεις καμια αποψη? εγω προσωπικα πιστευω οτι θελει καμπερωμα εμπρος μεσω ακρων παζο σπορτ... τι λες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 09:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανούλη έχει PM...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
307cc alu Δραστήριο μέλος
Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 16:25:25 Θέμα δημοσίευσης: Eλατήρια χαμηλώματος για 307cc 1.6 |
|
|
Καλημέρα παίδες. Καινούργιος στο forum με ένα 307cc 1.6. Θα ήθελα να μου πει αν ξέρει κανείς, για ελατήρια χαμηλώματος (μάρκα - κόστος) γιατί το CC αν το δείτε πιo προσεκτικά το εμπρός του μέρος είναι σηκωμένο γύρω στους 5 πόντους από το πίσω. Επειδή δεν θα ήθελα να αλλάξω τα μαμίσια αμορτισέρ για την ώρα, τι προτείνετε ;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Νοέ 2004, 23:35:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου poliths , κρατάς το κέλιφος την μαμας ανάρτησης και αλλάζουν όλα τα υπόλοιπα , είχε 400 e και είναι τύπου koni και με ένα προοδευτικό ελατήριο eibach, ;έφτασα στο κοστούμι των 650 e . και το αυτοκίνητο μπαίνει πάρα πολύ καλα, δεν είναι καθόλου σκληρό και έχει αποκτήσει ουδέτερη συμπεριφορά .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος
306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Νοέ 2004, 04:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Φιλε μου poliths , κρατάς το κέλιφος την μαμας ανάρτησης και αλλάζουν όλα τα υπόλοιπα , είχε 400 e και είναι τύπου koni και με ένα προοδευτικό ελατήριο eibach, ;έφτασα στο κοστούμι των 650 e . και το αυτοκίνητο μπαίνει πάρα πολύ καλα, δεν είναι καθόλου σκληρό και έχει αποκτήσει ουδέτερη συμπεριφορά .. |
Αρα μήπως εννοείς ανακατασκευή των υπαρχόντων αμορτισές ? Και αν ναι ποιος εγγυάται την αντοχή τους σε τεζαρισμένη χρήση ? Μιλάμε για ένα κομμάτι της ανάρτησης το οποιο δεν παίζουμε γιατί πολύ απλα αν διαλύσει στον δρόμο τα γαμ)^$@!#)$!@# και ψόφησε και αντε και καλά χωράφια..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|