Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2014, 21:54:17 Θέμα δημοσίευσης: Κατάργηση DPF και EGR - Peugeot 207 HDI 1.6 110 |
|
|
Αν και δεν είναι ακριβώς DIY η διαδικασία διότι χρειάζεται εξατμισάς και προγραμματιστής, η ιδέα πάντως είναι ξεκάθαρα "DIY" (αν πιστεύεται ότι έπρεπε να ήταν κάπου αλλού ας μετακινηθεί)
Αρχικά να πω πως αυτό έγινε για αποφυγή των σπαστικών αναγεννήσεων που έκανε το αυτοκίνητο κάθε 500χλμ περίπου. Τα θετικά της όλης υπόθεσης είναι:
- χαμηλότερη κατανάλωση (η μέση κατανάλωση μου απο ~4,5 έχει κατέβει στο ~4,1)
- καλύτερη απόδοση(νιώθεις πιο έντονη ροπή)
- δεν ασχολείσαι ποτέ ξανά με επισκευές όπως είναι η συμπλήρωση πρόσθετου υγρού που χρησιμοποιείται κατά την αναγέννηση, τον καθαρισμό του φίλτρου dpf.
Μαζί με την κατάργηση του dpf έγινε και κατάργηση της Βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων-EGR. Με αυτή την ενέργεια κερδίζεις:
- Καθαρή πολλαπλή εισαγωγής
- Καθαρές βαλβίδες εισαγωγής.
- Αποφυγή μελλοντικής βλάβης της EGR.
Πως έγινε λοιπόν η μόντα.....
Το downpipe μου είναι όπως εικονίζεται στο παρακάτω σχεδιάγραμμα:
Το 11 ειναι ο καταλύτης και το 12 είναι το dpf όπου και με αυτό θα ασχοληθώ.
Είχα στα χέρια μου ένα dpf στο οποίο είχαν σπάσει το εσωτερικό του dpf και είχε μείνει απλά ένα άδειο "βαρελάκι"
Όπως είναι το βαρελάκι η ροή δεν θα ήταν ότι το καλύτερο και τα καυσαέρια θα έκαναν πανηγύρι εκεί μέσα. Θέλαμε λοιπόν να μικρύνουμε τον χώρο και να ομαλοποιήσουμε την ροή. Φτιάχτηκε λοιπόν ένα χωνί σε μηχανουργείο όπου από 150Φ καταλήγει σε 50Φ με ύψος 8,5 πόντους.
Στην συνέχεια σε εξατμισά πήγα το κενό dpf όπου και κάναμε την μόντα.
Αρχικά κόψαμε το βαρελάκι όπως φαίνεται στην εικόνα:
Στην συνέχεια πήραμε μια 50Φ σωλήνα, την λυγίσαμε 48 μοίρες, την κόψαμε στο ύψος που χρειαζόταν και της κολλήσαμε στην μία άκρη το χωνί και στην άλλη άκρη το κάτω μέρος απο το βαρελάκι. Βγήκε λοιπόν αυτό:
Τελικώς το αποτέλεσμα απο την όλη διαδικασία ήταν αυτό. Στην ουσία κολλήσαμε το υπόλοιπο μέρος απο το βαρελάκι για να μπορέσει να έρθει και να κουμπώσει με τον καταλύτη:
Και εδώ ο καταλύτης που θα έρθει το τροποποιημένο dpf να "κουμπώσει".
Στην συνέχεια το αυτκίνητο πήγε σε προγραμματιστή για να γίνει και η διαγραφή απο τον εγκέφαλο του dpf ώστε να μην υπάρχουν ενοχλητικά λαμπάκια σφάλματος και για να απενεργοποιηθεί και το σύστημα αναγέννησης.
Μαζί με αυτό πακέτο πήγε και η κατάργηση της EGR.
Να αναφέρω επίσης πως ανα πάσα ώρα και στιγμή μπορώ να ξανα τοποθετήσω το dpf στο αυτοκίνητο μιας και το έχω κρατήσει χωρίς κανένα πρόβλημα.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2014, 11:07:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο θεμα ρυπων λειτουργιας μοτερ-θερμοκρασιας που διαβαζουν λ κλπ κλπ
φανταζομαι ειναι ολα οκ?
απο τη μια αψογη δουλεια και με μηδεν κοστος αλλα απο την αλλη οταν βλεπω τη τραγωδια που εχει μετα τη τουρμπινα ενα ντιζελ με πιανει η ψυχη μου.
αραγε με καταλυτη απο κατω και σωστο dp θα δουλευε σωστα (για καλυτερα δε το συζηταω) ξερω ξερω ακριβη λυση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2014, 11:36:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανδρέα, με EGR τι ακριβώς έκανες;
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2014, 15:27:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | απο θεμα ρυπων λειτουργιας μοτερ-θερμοκρασιας που διαβαζουν λ κλπ κλπ
φανταζομαι ειναι ολα οκ?
απο τη μια αψογη δουλεια και με μηδεν κοστος αλλα απο την αλλη οταν βλεπω τη τραγωδια που εχει μετα τη τουρμπινα ενα ντιζελ με πιανει η ψυχη μου.
αραγε με καταλυτη απο κατω και σωστο dp θα δουλευε σωστα (για καλυτερα δε το συζηταω) ξερω ξερω ακριβη λυση |
Ρύποι φυσικά και δεν είναι οκ, για τον πέοντα καβάλα θα είναι. Το αν θα τον πιάνει στο ΚΤΕΟ είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2014, 17:52:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To θεμα εχει δυο παραμετρους
α. Παρενέργειες στο μοτερ-λειτουργια
β. Πραγματικά τι ρυπαινει.
και σε ενα 206 βγαζεις Προκαταλυτες αλλα περναει κτεο
κ δε βρωμαει πισω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2014, 21:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | απο θεμα ρυπων λειτουργιας μοτερ-θερμοκρασιας που διαβαζουν λ κλπ κλπ
φανταζομαι ειναι ολα οκ?
απο τη μια αψογη δουλεια και με μηδεν κοστος αλλα απο την αλλη οταν βλεπω τη τραγωδια που εχει μετα τη τουρμπινα ενα ντιζελ με πιανει η ψυχη μου.
αραγε με καταλυτη απο κατω και σωστο dp θα δουλευε σωστα (για καλυτερα δε το συζηταω) ξερω ξερω ακριβη λυση |
Ο αισθητηρας λ είναι πιο ψηλά οπότε δεν υπάρχει κανένα θέμα. Με ρύπους επίσης δεν υπάρχει κανένα θέμα. Κτεο έχω περάσει χωρίς dpf και δεν είχα καμία παρατήρηση. Εξάλλου τα αδελφάκια 207 με τα 90 άλογα που κάποια δεν είχαν dpf πως περνάνε; euro 4 ήμουν euro 4 είμαι.
ΔΕΝ κατήργησα καταλύτη!!!!!!
Η δουλειά πήγε συνολικά ένα 50άρι για την τροποποίηση. Η ιδέα που είπες για downpipe και έναν καταλύτη από κάτω πιστεύω θα ήταν το ιδανικό αλλά πάμε σε άλλη τιμή. Θες στην ουσία ένα σωλήνα για downpipe και έναν καταλύτη που η τιμή ξεφεύγει όπως καταλαβαίνεις. Το είχα σκεφτεί πριν κάνω αυτο και όντως πιστεύω θα ήταν ότι το καλύτερο.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI |
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Andreasf1 στις Σαβ 29 Νοέ 2014, 22:33:39, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2014, 23:14:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | To θεμα εχει δυο παραμετρους
α. Παρενέργειες στο μοτερ-λειτουργια
β. Πραγματικά τι ρυπαινει.
και σε ενα 206 βγαζεις Προκαταλυτες αλλα περναει κτεο
κ δε βρωμαει πισω... |
Άλλο πράμα ο προκαταλύτης.
Η πραγματική βρωμιά χωρίς dpf+egr σε κάπνα και οξείδια του αζώτου είναι δεδομένη. Όλα αυτά τα συστήματα αντιρρύπανσης μπαίνουν για να ικανοποιήσουν τα διάφορα euro X, καλώς ή κακώς.
Στο μοτέρ, αν γίνει η απενεργοποίηση σωστά, δεν θα δεις διαφορά στο χειρότερο. Μάλλον προς το καλύτερο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2014, 01:08:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παλι το βλεπω απο την ηθικη σκοπια το θεμα. Τοσα χρονια κραζαμε την απαγορευση του πετρελαιου εντος των μεγαλουπολεων. Τωρα που "ξεκλειδωσε" (για χ-ψ λογους που δεν ειναι της παρουσης ν'αναλυθουν) δε μας αρκει που μπορουμε οσοι μπορουμε να επωφεληθουμε απ τα πλεονεκτηματα του ντιζελ αλλα κανουμε και "μαγκιες".
Δεν ξερω κατα ποσο βλαβερα θα ειναι τα καυσαερια μετα απο αυτο το εγχειρημα οποτε δε μπορω να παρω σαφη θεση, σιγουρα ομως τα ποσοστα αιθαλης θα ειναι αυξημενα κι αυτο δεν ειναι λιγο (αν θυμαμαι καλα, αυτος δεν ελεγαν πως ειναι ο λογος που δεν επιτρεποταν τοσα χρονια;;; ).
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2014, 03:04:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο την ηθική πλευρά αν το πάρουμε, πρέπει να δούμε και την σημαντική μείωση της κατανάλωσης όμως. Είναι μαγκιά να μπορείς να ΜΗΝ επιβαρύνεις το περιβάλλον με επιπλέον άσκοπα καύσιμα, χωρίς ταυτόχρονα βέβαια να το επιβαρύνεις κάπου αλλού, γιαυτό άλλωστε κράτησα και τον μαμα καταλύτη που η πεζώ θεώρησε κατάλληλο να τοποθετήσει. Αιθάλη και μαύρο καπνό δεν πρόκειται να βγάλει το αυτοκίνητο όσο πιστεύεις ότι θα βγάλω. Δεν είμαστε στην δεκαετία του '70 που τα ταξί και άλλα πετρελαιοκίνητα είχαν έναν μόνιμο μαύρο καπνό απο πίσω τους. Η τεχνολογία των καινούργιων κινητήρων(και χωρίς dpf) δεν εμφανίζουν τέτοια φαινόμενα. Η καύση δεν γίνεται όπως τότε.. "Ρίχτε μέσα πετρέλαιο...".
Τα καυσαέρια είναι τόσο βλαβερά όσο και στα άλλα δύο πετρελαιοκίνητα εκείνης της εποχής που είναι το 1.4 και 1.6 hdi 90 τα οποία δεν διέθεταν DPF αλλά παρόλα αυτά ικανοποιούσαν euro4 προδιαγραφές(όπως και το δικό μου δλδ). Προφανώς και είμαι ένα κλίκ πιο ρυπογόνος απο ότι ήμουν πριν αλλά σε απόλυτα φυσιολογικά και επιτρεπτά επίπεδα καθώς διαθέτω καταλύτη που είναι εκεί για να κατακρατεί τα βλαβερά καυσαέρια! Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έπρεπε να μην έβγαιναν ποτέ στην κυκλοφορία αυτα τα 2 μοτέρ καθότι είναι ρυπογόνα και εκπέμπουν βλαβερά καυσαέρια. Να πάμε να κατακρίνουμε και την Peugeot για την "μαγκιά" που κάνει και δεν βάζει το ίδιο σύστημα αντιρύπανσης όπως στο δικό μου και έτσι γλιτώνει χρήματα καθώς δεν έχει τα ίδιο κόστος κατασκευής του αλλά ωστόσο μπορεί και κατέχει το τίτλο του Euro 4. Για δες μαγκιές η Peugeot
Επίσης έχω μακράν πιο καθαρά καυσαέρια απο τόσα decat ή σχεδόν decat (ελέυθερους καταλύτες κτλ) που υπάρχουν πολλά αλλά λόγος δεν γίνεται(αν και δεν είμαι αυτής της λογικής αναγκάζομαι να το αναφέρω)
και πολύ πιο καθαρά από διάφορα βενζινοκίνητα που έχουν πάνω απο 130g/km co2 που έχω εγώ όπου είναι το πλέον βλαβερό, όπου αυτά είναι και η πλειοψηφία.
Και για να μην ξεφεύγουμε και λέμε πράγματα που δεν ισχύουν κτλ ο λόγος που έκανα το συγκεκριμένο θέμα είναι για να μπορεί να βρει κάποιος κάποια πληροφορία περί αυτού του θέματος γιατί και εγώ πριν το κάνω ήμουν σε φάση αναζήτησης και προβληματισμού και δεν υπήρχε κάτι συγκεκριμένο ώστε να διαβάσω και να ενημερωθώ και έτσι αναγκάστηκα και μπήκα σε ξένα φορουμς και γενικότερα σελίδες να διαβάσω καθώς εδώ δεν υπήρχε τπτ σχετικό. Τελικά πήρα το ρίσκο και να το έκανα.
Τελικά ΆΞΙΖΕ και με το παραπάνω! Πλέον με καθαρό μοτέρ και συνάμα οικονομικό έχω σκοπό να βγάλω πολλά-πολλά χλμ χωρίς τέτοιο είδους προβλήματα και για την τσέπη μου και για το ίδιο το μοτέρ!
Αν θες και εσύ να έχεις καθαρή πολλαπλή εισαγωγής, καθαρές βαλβίδες εισαγωγής, σωστή λίπανση χωρίς πετρελαιάκι μέσα, οικονομία στην τσέπη σου και μοτέρ που θα σε βγάλει για πολλά χλμ, εγώ στο συνιστώ.. άλλωστε γιαυτό είναι το forum!
Πάντα φιλικά!
Αυτά τα λίγα
Off topic: δεν νομίζω ότι ο λόγος που επίτρεψε την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσ/νίκη των diesel είναι επειδή οι εταιρίες "επιτέλους" έβαλαν DPF στα πετρελαιοκίνητα! Οποιοδήποτε diesel μπορεί κυκλοφορεί χωρίς να πληρεί κάποια συγκεκριμένη νόρμα euro X χωρίς κανένα πρόβλημα (δυστυχώς ή ευτυχώς).
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2014, 11:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι ομως φιλε μου θεωρητικα μονο τα euro 5 επιτρεπονται στις μεγαλουπολεις
Ασχετο που δεν υπαρχει ελεγχος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2014, 13:41:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Κι ομως φιλε μου θεωρητικα μονο τα euro 5 επιτρεπονται στις μεγαλουπολεις
Ασχετο που δεν υπαρχει ελεγχος |
Αν και είμαστε οφφ, ενημερώθηκα επί του παρόντος. Δεν είναι μόνο τα euro 5 αλλά και τα euro 6 και ότι μεταγενέστερα βγεί. Αλλά ούτως ή άλλος εγώ ευρο 4 είμαι οπότε έτσι κι αλλιώς δεν κυκλοφορώ βάση νόμου.
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2014, 15:58:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Andreasf1 έγραψε: | . Αιθάλη και μαύρο καπνό δεν πρόκειται να βγάλει το αυτοκίνητο όσο πιστεύεις ότι θα βγάλω. Δεν είμαστε στην δεκαετία του '70 που τα ταξί και άλλα πετρελαιοκίνητα είχαν έναν μόνιμο μαύρο καπνό απο πίσω τους. Η τεχνολογία των καινούργιων κινητήρων(και χωρίς dpf) δεν εμφανίζουν τέτοια φαινόμενα. Η καύση δεν γίνεται όπως τότε.. "Ρίχτε μέσα πετρέλαιο...". |
Κάνεις λάθος.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2014, 00:31:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωτού αρχίσετε να πλακώνεστε, να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση περί μόλυνσης.
Ο λόγος για τον οποίο τα diesel έχουν φίλτρο μικροσωματιδίων και παγίδες αιθάλης είναι για να μην συνεισφέρουν στο νέφος αιθάλης που υπάρχει στις περισσότερες μεγαλουπόλεις του κόσμου. Κυρίως στις ευρωπαικές.
Στην Αθήνα δεν έχουμε νέφος αιθάλης γιατί δεν έχουμε μεγάλη κατανάλωση πετρελαίου συνολικά. Έχουμε φωτοχημικό νέφος όμως από τους κινητήρες των αυτοκινήτων, βενζίνης, από τα μονοξείδια του αζώτου. Επομένως δεν υπήρχε ποτέ πρακτικό πρόβλημα με το να κυκλοφορήσουν diesel στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Το πραγματικό πρόβλημα ήταν πως θα εναρμονιστεί η τιμή του πετρελαίου κίνησης με το θέρμανσης για το 80% του πληθυσμού της Ελλάδας, ώστε να μην φοροδιαφεύγουν οι οδηγοί καίγοντας πετρέλαιο θέρμανσης (όπως έκαναν κάποιοι ταξιτζήδες κάποτε). Όπως και έγινε.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
(επί τη ευκαιρία, μη νομίζετε ότι είναι λιγότερο καρκινογόνο για τον άνθρωπο το να γεμίζουμε την ατμόσφαιρα με μικροσωματίδια από χαλασμένους καταλύτες, αλλά για αυτό κανένας δεν μιλάει)
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2014, 11:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θελω να ρωτησω κατι απλο.
παλια στη βενιζνη μας ελεγαν - ελα μωρε μαλ**α βγαλε το καταλυτη δε τρεχει τπτ ή βαλε εναν 100αρη - με αποτελεσμα αυτον επειδη ειναι καθυστερημενος να μην τον νοιαζει αλλα εμενα που ειμαι πισω να με ντουμανιαζει καρκινο. Οπως αντιστοιχα οποιος ειχε γκαραζ και εβαζε μπρος μεχρι να βγει απο αυτο εισεπνεε σκετο καρκινο
και ερωτω. στο ντιζελ τι αντιστοιχα ισχυει? ειναι σα να βγαζω το μαμα καταλυτη και να βαζω ενα ελευθερο που σημαινει οτι καποια στιγμη βγαζει καρκινο ή ειναι π.χ σα να βγαζω προκαταλυτες που σημαινει οτι απλα αργει να ζεσταθει ή απλα δεν επηρεαζει υγεια μας και ειναι θεμα μαυριλας?
θυμιζω οτι τα μικροσωματιδια ειναι απο τους κυριους πλεον λογους για καρκινο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2014, 18:42:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Πρωτού αρχίσετε να πλακώνεστε, να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση περί μόλυνσης.
Ο λόγος για τον οποίο τα diesel έχουν φίλτρο μικροσωματιδίων και παγίδες αιθάλης είναι για να μην συνεισφέρουν στο νέφος αιθάλης που υπάρχει στις περισσότερες μεγαλουπόλεις του κόσμου. Κυρίως στις ευρωπαικές.
Στην Αθήνα δεν έχουμε νέφος αιθάλης γιατί δεν έχουμε μεγάλη κατανάλωση πετρελαίου συνολικά. Έχουμε φωτοχημικό νέφος όμως από τους κινητήρες των αυτοκινήτων, βενζίνης, από τα μονοξείδια του αζώτου. Επομένως δεν υπήρχε ποτέ πρακτικό πρόβλημα με το να κυκλοφορήσουν diesel στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Το πραγματικό πρόβλημα ήταν πως θα εναρμονιστεί η τιμή του πετρελαίου κίνησης με το θέρμανσης για το 80% του πληθυσμού της Ελλάδας, ώστε να μην φοροδιαφεύγουν οι οδηγοί καίγοντας πετρέλαιο θέρμανσης (όπως έκαναν κάποιοι ταξιτζήδες κάποτε). Όπως και έγινε.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
(επί τη ευκαιρία, μη νομίζετε ότι είναι λιγότερο καρκινογόνο για τον άνθρωπο το να γεμίζουμε την ατμόσφαιρα με μικροσωματίδια από χαλασμένους καταλύτες, αλλά για αυτό κανένας δεν μιλάει) |
Kαταρχήν, γιατί να πλακωθούμε; Κουβέντα κάνουμε, δεν νομίζω ότι είναι σωστό να προεξοφλεί κανείς τον καυγά.
Ο σκοπός του dpf φυσικά κι είναι η μείωση της εκπεμπόμενης αιθάλης. Μετά υπάρχει κι ο οξειδοτικός καταλύτης για HC και μονοξείδια (όχι τα NOx σαν τους κινητήρες βενζίνης). Γενικά το aftertreatment έχει αρκετά στάδια.
Το NOx όμως είναι αρκετά μεγάλο πρόβλημα για τους diesel, ειδικά τους CR. Το ίδιο πρόβλημα έχουν κι οι άμεσου ψεκασμού βενζίνης, ειδικά με τις υψηλές δυναμικές συμπιέσεις. Στους diesel αυτό αντιμετωπίζεται με το EGR, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία του θαλάμου.
Βλέπουμε λοιπόν πως οι κατασκευαστές ξοδεύουν τεράστια ποσά για να αναπτύξουν τεχνολογίες ούτως ώστε να ικανοποιήσουν κάποιες νόρμες, οι οποίες με τη σειρά τους θεσπίζονται για το καλό το δικό μας. Αυτές οι τεχνολογίες δεν είναι τέλειες (dpf που θέλουν ξεκάπνισμα, egr -ειδικά οι ψυχώμενες- που βουλώνουν και θέλουν καθάρισμα) αλλά σίγουρα είναι καλύτερες από το τίποτα. Ειδικά τα μικροσωματίδια είναι ΘΑΝΑΤΟΣ.
Ο νοών νοείτω.
ΥΓ: φυσικά κι οι χαλασμένοι καταλύτες πρέπει να αντικαθίστανται. Ακόμα χειρότερο είναι βέβαια όταν βγαίνει ο καταλύτης καθώς είναι κάτι που γίνεται συνειδητά.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2014, 22:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ έχω μόνον να προσθέσω πως σαν το decat με φουλ πλούσιο μείγμα δεν έχει...
Υ.Γ. πάντως, το μόνο που βοήθησε πραγματικά να βελτιωθεί η ατμόσφαιρα στις πόλεις, ήταν η τιμή της βενζίνης
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2014, 00:14:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Eγώ έχω μόνον να προσθέσω πως σαν το decat με φουλ πλούσιο μείγμα δεν έχει... | Ξαφνικά γίναμε όλοι οικολόγοι...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Δεκ 2014, 10:41:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάλιο αργά παρά ποτέ.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Andreasf1 (Ανδρέας) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 GT 1.6 (HDi) 110
Ένταξη: 05 Δεκ 2012 Δημοσιεύσεις: 514 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Δεκ 2014, 01:43:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="drdino"] salex έγραψε: |
Το NOx όμως είναι αρκετά μεγάλο πρόβλημα για τους diesel, ειδικά τους CR. Το ίδιο πρόβλημα έχουν κι οι άμεσου ψεκασμού βενζίνης, ειδικά με τις υψηλές δυναμικές συμπιέσεις. Στους diesel αυτό αντιμετωπίζεται με το EGR, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία του θαλάμου. |
Για να καταλάβω δλδ.. Την egr την εχουν βαλει στα diesel για την μείωση του NOx ετσι; Όχι οτι αύτη την δουλειά την κάνει ο καταλύτης; Και πες πως βοηθάει.. Ποσο πολύ βοηθάει τελικά;
Στην πραγματικοτητα η λειτουργια της egr μπορει να περιγραει καπως ετσι, πολυ μπακαλιστικα: Η egr είναι κάτι σαν την πεταλούδα του αυτοκινήτου. Είναι ανοιχτή και επιστρέφει μια μικρή ποσότητα καυσαερίων στην πολλαπλη εισαγωγής κατα το ρελαντί και οτάν είναι κρύος ο κινητήρας για να τον βοηθήσει και καλά να ζεσταθεί πιο σύντομα (πραγμα που δεν ισχυει στην πράξη). Όσο δίνες φορτίο η πεταλούδα της egr κλείνει. Οτάν λοιπόν είναι κλειστή η egr τι γίνεται με τα NOx;
Εγώ μιας και είμαι επαρχία και κινούμαι παντα σε επαρχιακούς δρόμους οποτε δεν εμπλέκομαι σε κίνηση, αν το θες έτσι, ώρες στο ρελαντί και έτσι την έχω δεν την έχω μία η άλλη.. Τζάμπα την ζημιά που κάνει στο μοτέρ..
Επίσης για το dpf. Την εποχή που κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο μου η ίδια η αντιπροσωπία δεν έβαζε dpf σε κάποιους αντίστοιχους κινητήρες. Ντου στην Πεζώ λοιπόν; Και άλλες αντιπροσωπίες που κατασκεύαζαν με την ίδια λογική.
Και ας δουμε ποσο πραγματικά βλαβερά είναι τα καυσαέρια παλαιότερων ή και των ιδίων των δικό μας αυτοκίνητα. Μήπως πρέπει να τα πεταξουμε άμεσα τα αυτοκίνητα μας και να πάρουμε ηλεκτροκίνητα; βαδιζοντας με αύτη τη λογική και μιας και γίναμε οικολόγοι(που εννοείται δεν είμαι ενάντια, αν φάνηκε ετσι).
Ας μην τρελαιονομαστε χωρίς λόγο και αιτία. Όσοι κυκλοφορούν επαρχία άφοβα μπορούν να κάνουν την συγκεκριμένη μοντα. Τα μικροσωματίδια που παράγει ενας σύγχρονος 16αρης ντίζελ σωστά συντηρημένος και συνάμα με καλής ποιότητας καύσιμο είναι πραγματικά ″ανύπαρκτα ″. Ξάνα λεω δεν είμαστε στην δεκαετία του 70. Καμια σχέση οι τότε κινητήρες πετρέλαιου με τους σημερινούς. Και δεν κάνω καθόλου λάθος, μια αναδρομή στην τοτε και τώρα τεχνολογία επιβεβαίωνει αυτό που λέω..
Peugeot 2 0 7 | GT HDI | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|