Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
leonidasthess Νέος χρήστης
Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Δεκ 2012, 21:44:18 Θέμα δημοσίευσης: External σε 207 ΤΗP |
|
|
Γεια χαρά παιδιά!
Σκέφτομαι να βάλω external στο 207 μου. Εννοείται οτι θα το βάλω απο την κάτω μεριά, για να μην τρυπήσω το καπό.
Το έχει κανει κανείς; Τι κόστος έχει;
Θα υπάρχει κάποια βελτίωση στην απόδοση;; Ευχαριστώ!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chris_207 (Χρηστος) Μέλος
Ένταξη: 14 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Δεκ 2012, 22:08:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην φιλε για πες μας το αμαξι σου ειναι big turbo???για μπει external χρειαζεσε χταποδι εχεις?και σιγουρα μεγαλη τουρμινα γιατι με την μαμα δεν θα ακουγετε καθολου.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
leonidasthess Νέος χρήστης
Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Δεκ 2012, 22:42:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς το παρόν είμαι μαμα, δεν έχω τίποτα..απλα ρωτάω αν κάνει όντως δουλειά το external.
Πρέπει να αλλάξω τουρμπίνα για να βάλω external? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Argiroslm (Τασος) Νέος χρήστης
207rc lemans
Ένταξη: 09 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 75
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Δεκ 2012, 23:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα φιλε μου!!!μπαινει και σε μαμα χταποδι...και με μαμα turbo...αλλα χρειαζεσαι και boost controller!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
puglover Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 00:42:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι απαραιτητο το boost controller,μπορει να δουλεψει και μεσω Ν75.Θεωρητικα μπαινει χωρις να χρειαζεσαι καν καινουργια πολλαπλη.Και πανω στο DP μπαινει.Aν δεν εχεις τουλαχιστον τουρμπινα-υβριδιο απο RC και φουλ περιφερειακα κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει να ασχοληθεις με external. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Argiroslm (Τασος) Νέος χρήστης
207rc lemans
Ένταξη: 09 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 75
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 01:51:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι φιλε μου απαραιτητο μιας και η n75 δουλευει υποπιεση!!!δεν μπαινει πανω στο down pipe μιας και το πορτακι της wastegate ειναι μαζι με την φτεροτη εξαγωγης....ωστε να γινεi screaming pipe!!!πρακτικα μπαινει στην μαμα πολλαπλη!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 02:09:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1ον Το εξτερναλ μπαινει ΠΑΝΤΑ πριν τη τουρμπινα.Ειναι ''το γκαζι'' της τουρμπινας.
2ον Το external λειτουργει με εντολη πιεσης,οποτε αν παρετε ενα,ξεχνατε τη ν75 και ριχνετε στη χειροτερη κανα 50αρι για ενα σοβαρο μηχανικο boost controller σε περιπτωση που δεν εχετε χρηματα για ηλεκτρονικο τυπου greedy.
3ον Απο πλευρας αποδοσης,ολα εξαρτωνται απο το ειδος-σχεδιασμο του d/p και του μαντεμιου της τουρμπινας.
Για παραδειγμα αν εχετε μαμα τουρμπινα και βελτιωμενο d/p αλλα με ιδια πατουρα,τοτε θεωρητικα,εαν μπορουσατε να φτιαξετε external θα ειχε διαφορα
Πρακτικα ομως ξεχαστε το για μαμα τουρμπινα και οποιος το εκανε,εκανε μεγαλη μαλ***α(με το συμπαθειο κιολας) και αν εχει αμφιβολιες μπορουμε να το αναλυσουμε.
Παμε στα bt..Στα μεχρι στιγμης 207 bt που γνωριζω οπου οι εφαρμογες ειναι με τουρμπινες σταθερης ροης,οπως οι td05-6 και οι garrett,εχουν ενσωματωμενες τις internal w/g στα μαντεμια τους χωρις διαχωριστη.Οταν ομως η τουρμπινα πιασει την απαιτουμενη πιεση της και το boost controller ανοιξει την w/g τοτε τα καυσαερια της gate και της φτερωτης διασταυρωνονται με αποτελεσμα κοψιμο ροης και πτωση αποδοσης.
Se αυτες τις περιπτωσεις επιβαλλεται το external η εναλλακτικα μπορειτε να βαλετε αυτο http://www.perrinperformance.com/shared/images/products2/downpipes/diverter01.jpg.
Και τα δυο διαχωριζουν τα καυσαερια της φτερωτης απο τα καυσαερια της wastegate με αποτελεσμα ομαλη ροη και επιπλεον αποδοση ειδικα στις ψηλες στροφες.
Εαν ομως εχετε ηδη τουρμπινα με μαντεμι το οποιο εχει διαχωριστη(οπως αυτο http://www.google.gr/imgres?q=turbine+housing+with+diverter&start=194&hl=el&newwindow=1&sa=X&tbo=d&tbm=isch&tbnid=v6p3k8Me1H3eWM:&imgrefurl=http://www.lancershop.com/customer/product.php%3Fproductid%3D862%26cat%3D240%26page%3D&docid=8FOWn-uaQ5rPzM&itg=1&imgurl=http://www.lancershop.com/customer/image.php%253Fid%253D502%2526type%253DD&w=325&h=245&ei=kYHfUKnrJoKF4ASM7oGAAw&zoom=1&iact=hc&vpx=346&vpy=4&dur=121&hovh=195&hovw=259&tx=166&ty=147&sig=103080001001541733383&page=23&tbnh=125&tbnw=177&ndsp=11&ved=1t:429,r:3,s:200,i:13&biw=734&bih=325) τοτε το external θα ηταν μια ανουσια κινηση που θα περιοριζοταν μονο στο ηχητικο κομματι της υποθεσης..
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 09:25:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από ότι κατάλαβα, είναι αδιάφορο αν θα μπεί external με μαμα τουρμπίνα, καθώς τα καυσαέρια εκκενόνονται επαρκώς ώστε να μην υπάρχει πτώση απόδοσης. Ιδίως αν έχεις κανα 63 ή 70 downpipe.
Ίσως όμως απο θέμα ήχου να αξίζει η αιμοδοσία....
An external wastegate is a separate self-contained mechanism typically used with turbochargers that do not have internal wastegates. An external wastegate requires a specially constructed turbo manifold with a dedicated runner going to the wastegate. The external wastegate may be part of the exhaust housing itself. External wastegates are commonly used for regulating boost levels more precisely than internal wastegates in high power applications, where high boost levels can be achieved. External wastegates can be much larger since there is no constraint of integrating the valve or spring into the turbocharger and turbine housing. It is possible to use an external wastegate with an internally gated turbocharger. This can be achieved through a specially designed bracket that easily bolts on and restricts the movement of the actuator arm, keeping it from opening.
Another route involves welding the internal wastegate shut which permanently keeps it from opening, but failure of the weld can allow it to open again.
Και may the Force be with us!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 10:01:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αποτι φαινεται,λεφτα για παπαριες υπαρχουν....
ας πω κ εγω τη ταπεινη μου γνωμη.....πρωτα απολα για Β.Τ μεχρι 1.4bar max πιεση,δε νομιζω οτι χρειαζεται,κ γιαυτο δεν ειχα μπει κ εγω σε αυτη τη διαδικασια.με ενα καλο κ σωστο dp,φευγουν σωστα τα καυσαερια,οποτε τζαμπα η φασαρια που θα κανει κ θα σου κατσει κανενα καλο 350αρι 20ντ διπλα κ δε 8α ξερεις απο που σου ηρθε.η ταπεινοτητα δεν εβλαψε κανεναν,αλλα αν εισαι καγκουροβιος(καλη ωρα σαν εμενα )το κανεις,χωρις να περιμενεις να δεις καμια τρελη διαφορα.
κατα τη ταπεινη μου γνωμη,θα βοηθουσε πολυ περισσοτερο μια "υβριδικη" που λογο μικρου μαντεμιου,δυσκολευεται να διωξει τα καυσαρια,οποτε,πιστευω,οτι θα βοηθουσε αν ειχαν μια αλλη εξοδο μερικα απο αυτα.βεβαια το κοστος δε θα συμφερε,επομενως....
ο μονος λογος που χρησιμοποιουν εξτερναλ ειναι για να διαχειριστουν μεγαλες πιεσεις,που οι μαμα w/g δε μπορουν,η λογο μαλακου ελατηριου,τη ριχνουν.τα υπολοιπα περι καυσαεριων κτλ,με ενα σωστο dp,διωχνεις σωστα τα καυσαερια
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 11:27:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χε χε! Λεφτα δεν υπαρχουν κουβεντα να γινεται!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Δεκ 2012, 12:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χε χε! Λεφτα δεν υπαρχουν κουβεντα να γινετε!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
leonidasthess Νέος χρήστης
Ένταξη: 15 Μάρ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 18:59:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εν τέλει ρε παιδιά, πιο είναι το συμπέρασμα?
Ενα μαμα THP αν φορέσει external τι κέρδος θα έχει? Πόσο κόστος έχει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 19:29:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδι κινεζικα μιλαμε?
Δεν μπαινει εξτερναλ σε μαμα και να εμπαινε δεν υπαρχει λογος....
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 19:58:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλα και ομορφα γιανα καταλαβεις.Βρες καποιον που εχει δωσει πολλα λεφτα και εβαλε external σε Corsa opc με μαμα τουρμπο.Ρωτα τον αν κερδισε κατι εκτος απο ηχο και αν αξιζε τα λεφτα του να ακουσεις και μια αλλη γνωμη γιατι 207 δε θα βρεις να το εχει κανει.Και ολα αυτα σε φουλ πρωτο σταδιο με σφυρια.Τσαμπα ο κοπος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 20:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κορσα έσπαγαν ρε στα 215 άλογα
Για να βάλεις εξτερναλ σε μαμα τούρμπο,υπολόγισε κανενα 350αρι τουλάχιστον για "λουκανικο",πράμα που είναι χειρότερο από τη μαμα πολλαπλή,κανένα 100αρι ο μηχανικός λύσε-δεσε τουρμπίνα συν οτι δώσεις για το εξτερναλ.απόδοση δε θα δεις πάντως με τη μαμα τουρμπίνα,οπότε τα λεφτα είναι πολλά για "ήχο" κ μόνο
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ParisMcridis (paris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(16v) & 207rc II
Ένταξη: 26 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 979
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 20:33:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ρε αλλα οταν τα εκαναν σφυρια ηταν οκ.Πρεπει να ειναι σπανιο corsa φουλ 1 σταδιο ασπαστο...πρεπει να μπει σε μουσειο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2012, 21:03:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα ντε,κ παράπονιομαστε εμείς που αντέχουν 300ps κλειστό μοτερ
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vaggelisgr (vaggelis) Δραστήριο μέλος
207 B.T ΣΦΥΡΙ
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Φεβ 2014, 12:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα ρωτησω κατι παιδες, μπορει καποιος με ενα pm εστω να μου πει πως μπορω να βαλω σε big turbo με μαμα πολλαπλη external κατευθειαν χωρις χταποδι?
Τωρα δουλευω προχειρα με το wastegate της μεγαλης τουρμπινας αλλα μαλλον ειναι υποχρεωτικο οσο και αν το ανεβαλα τοσο καιρο λογω φαμιλιας..
Απλα να καταργησω w/g και να βαλω στη μαμα πολλαπλη απευθειας ενα καλο external,να σημειωσω οτι ν75 κτλ εχουν καταργηθει εδω και πολυ καιρο και δουλευω με greedy boost controller για πιεσεις απο 1.7 ως 1.9..
Aπλα να ξερω τι και πως για να αποφυγω τα χταποδια κτλ..
Καποιος ειχε αναφερει οτι ισως ετσι απευθειας μπορει να βρισκει στο καπο και να μην κλεινει αυτο..ισχυει κατι τετοιο?
Για δωστε λεπτομερειες οποιος γνωριζει..
Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vaggelisgr (vaggelis) Δραστήριο μέλος
207 B.T ΣΦΥΡΙ
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Φεβ 2014, 12:10:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πανε οι καλες εποχες που δεν προλαβαινες να γραψεις και ειχες ηδη απαντησεις..
Καταραμενη κριση μας εξαφανισες .....
Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Φεβ 2014, 17:14:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vaggelisgr έγραψε: | Πανε οι καλες εποχες που δεν προλαβαινες να γραψεις και ειχες ηδη απαντησεις..
Καταραμενη κριση μας εξαφανισες ..... |
Κανε υπομονη έρχεται η ανάπτυξη οπότε κάποιος θα σου απαντήσει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|