PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 1.6 THP - Depollution System faulty- Λιωμενο πιστονι
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Orestis7 (Orestis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)

Ένταξη: 24 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 19:01:27    Θέμα δημοσίευσης: 207 1.6 THP - Depollution System faulty- Λιωμενο πιστονι Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε όλους!

Γραφω εδω γιατι εχω απελπιστει και δε ξερω ποιος μπορει να με βοηθησει...
Εχω ενα peugeot 207 1.6 THP 156 BHP με 70.000 χλμ 5 χρονων και 3μηνων.

Πριν απο μια βδομαδα ημουν σε ταξιδι στη γερμανια και στην εθνικη πανω και ενω πηγαινω κανονικα μου πεταει στα ξαφνικα depollution system faulty και το γκαζι σταματαει να δουλευει... Μη τα πολυλογω, μετα απο μια βδομαδα κατεληξα στην αντιπροσωπια της peugeot, και βρηκανε οτι λειπει συμπιεση στο δευτερο κυλινδρο και επισης η ακιδα του μπουζιου στο δευτερο κυλινδρο να ειναι "κομμενο η λιωμενο " στι μεση.

Μου ειπαν οτι πρεπει να ανοιξουν το καπακι της μηχανης για να δουνε τι φταει. Το ανοιξανε σημερα και βρηκανε το πιστονι στον δευτερο κυλινδρο να εχει λιωσει σε μια μερια και το κομματι απο το μπουζι να ειναι και αυτο λιωμενο πανω στο πιστονι (σα να εχει μεταλλικα αστερακια το πιστονι στο πανω μερος του).

Το θεμα ειναι οτι πριν 3 μηνες και ενω η μηχανη ειχε ακομα εγγυηση (τωρα πια εληξε) το πηγα στο συνεργειο επειδη εκαιγε λαδι, και μου αλλαξανε το καπακι της μηχανης, φλαντζα και ολα τα συναφη..

Τωρα μετα απο 3 μηνες και μετα απο 4.000χλμ η μηχανη κλαταρει.
απο το συνεργειο μου λενε οτι το πιστονι ελιωσε απο υπερβολικη θερμοκρασια και εμενα η ερωτηση μου ειναι πως μπορει να προκληθει τοση πολλη θερμοκρασια ετσι ωστε να λιωσει το πιστονι και το μπουζι????
Μου ειπανε οτι μαλλον το ινζεκσιον δε δουλεψε σωστα και εριχνε περισσοτερη βενζινη μεσα και ανεβασε θερμοκρασια. Αν φταει το ινζεκτιον πληρωνω απο την τσεπη μου τη ζημια..
Μπορει να φταει το μπουζι? Γιατι αν φταει το μπουζι, τη ζημια την πληρωνει ο κατασκευαστης.
Μπορει να φταιει ο συγχρονισμος των βαλβιδων? Γιατι αν φταει ο συγχρονισμος μπορει στο συνεργειο οταν μου αλλαξανε καπακι και φλαντζες και ξαναβαλανε τις βαλβιδες, να κανανε πατατα και να πληρωσουν αυτοι τη ζημια...

ρωταω να παρω οσες περισσοτερες γνωμες απο οποιον ξερει οτιδηποτε παραπανω απο εμενα, για να δω πως θα κινηθω και τι να υποστηριξω καθως η ζημια απ οτι φανταζομαι θα ξεπερναει τις 5.000 ευρω και εννοειται οτι λεφτα γιοκ...

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποια βοηθεια!!


Ορεστης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Orestis7 (Orestis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)

Ένταξη: 24 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 19:24:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειδου και η φωτογραφια απο τον κινητηρα :

http://img851.imageshack.us/img851/4060/20120424160416.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
king207cc (vangelis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207cc 1.6T (2009)

Ένταξη: 10 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1997
Τόπος: gotham city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 19:54:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για αρχή καλό κουράγιο φίλε μου Crying or Very sad
πρίν πόσο καιρό είχες αλλάξει μπουζί? ήρθες απ τη Γερμανία με σπασμένο μοτέρ? Confused


1491263 569803449762728 1642393627 o
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Orestis7 (Orestis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)

Ένταξη: 24 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 19:56:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω king!
Τα μπουζι αλλαχτηκαν πριν 3 μηνες...
Μενω ελβετια, και το αμαξι το φορτωσα σε ενα φορτηγακι και το εφερα πισω. Δεν πηγαινε ουτε 100 μετρα με 3 κυλινδρους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 20:22:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχάς φίλε μου κουράγιο και σου εύχομαι να την βρεις την άκρη.

1ον, θερμοκρασίες το αμάξι σηκώνει λόγω φτωχού μίγματος και όχι λόγο πλούσιου άκα "ρίξανε παραπάνω βενζίνη τα μπέκ". Αν το αμάξι δούλευε φτωχό τότε είτε είχε βουλώσει κάποιο μπέκ, είτε οι αντλίες δεν είχαν σωστή παροχή, είτε είχες θέμα με το χρονισμό, είτε έβαλες βενζίνη μάπα(το οποίο θα σου έβγαζε πρώτα depollution λογικα).
Τσέκαρε μία στο σφάλμα που σου έβγαλε τα short/long. Τα αναφέρει το DiagBox στην εκτύπωση σφάλματος.

2ον, τα πιστόνια σου έχουν τρύπες από πυράκια. Εφόσον είχες εργοστασιακό πρόγραμμα δεν υπάρχει περίπτωση να έβλεπε ο εγκέφαλος πυράκια και να μην σου έβγαζε νωρίς σφάλμα, άσε που τα αβανς είναι συντηρητικά. Οπότε υποθέτω μπουζί ή μιγμα.

3ον, κοίτα ΑΜΕΣΑ τους κωδικούς των μπουζί μπάς και σου βάλανε λάθος οπότε με το πρώτο ζόρισμα οι ακίδες έλιωσαν και τα επακόλουθα τα βλέπεις.


4ον, εφόσον το πήγαινες ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένο με τα σερβις σφραγισμένα υποθέτω πως έχεις το πάνω χέρι μιας και οτιδήποτε είχε ή παρουσίασε το αμάξι θα έπρεπε να το έχουν ελέγξει σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν από την κατασκευάστρια για κάθε σέρβις.


5ον, βρές καλό δικηγόρο και κάν' τους έρωτα εφόσον είσαι βέβαιος οτι ήσουν 1000% σωστός από τη μεριά σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Απρ 2012, 23:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μηχανή πώς γίνεται να είναι 156hp και ακόμα στην εγγύηση ενώ το αμάξι είναι 5+ χρονών? Είχες αλλάξει μοτέρ και είχες βάλει το 156 από το 150?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Orestis7 (Orestis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)

Ένταξη: 24 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 00:15:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ironman02 έγραψε:
Η μηχανή πώς γίνεται να είναι 156hp και ακόμα στην εγγύηση ενώ το αμάξι είναι 5+ χρονών? Είχες αλλάξει μοτέρ και είχες βάλει το 156 από το 150?

Eτσι ηταν απο τι μαμα του.Τα χαρτια του ετσι γραφουνε..
Το αμαξι δεν εχει πια εγγυηση, ειχε εγγυηση οταν μου αλλαξανε φλαντζα καπακι μηχανης κλπ..Μετα απο μια βδομαδα που κανανε το σερβις, ελειξε η εγγυηση του κατασκευαστη.
Ομως εξακολουθω να αναρωτιεμαι, πως μετα απο σερβις στη μηχανη, μπορει να εχω τοση μεγαλη ζημια μετα απο 3 μηνες...

Αν εχει κανενας ιδεα για το πως μπορω να τους πιεσω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mitsaras... (Δημητρης)
Μέλος
Μέλος


207 rallye 6speed

Ένταξη: 17 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 01:58:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το μοτερ παντως ειναι το 150 και οχι το 156 ! το 156 μπηκε σε 207 τελη 2010 με αρχες του 2011. δεν παιζει ρολο αυτο βεβαια, απλα το δικο σου ηταν απο τα πρωτα 207 που ειχαν τα περισσοτερα προβληματα ! Παντως και μενα που ειναι το 156 και ειναι 10 μηνων αυτοκινητο βγηκε φριτεζα, περισσοτερο λαδι θελει παρα βενζινη(παμε για αλλαγη κεφαλης) ! Υπομονη φιλε μου και προσπαθησε να γλιτωσεις οτι περισσοτερο μπορεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Orestis7 (Orestis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)

Ένταξη: 24 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 02:01:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμενα εκαιγε πολυ λαδι, σχεδον μισο λιτρο για καθε 1000 χλμ. Οταν το πηγα και μου αλλαξανε κεφαλη κλπ εκαιγε πολυ λιγοτερο.. Σχεδον ενα λιτρο στα 3.500 χλμ. Δυστυχως δε προλαβα να το τσεκαρω περισσοτερο.

Αλλα να λιωσει ετσι το πιστονι στα καλα καθουμενα ειναι τρελλο!

Σε περιπτωση που η βλαβη ξεκινησε απο το μπουζι, δικαιολογειται καπως να λιωσει το πιστονι??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 07:01:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι βεβαιο οτι ειχες πυρακια και αυτη ειναι η αιτια που ελιωσες πιστονι.

Τα πυρακια ειναι αποτελεσμα φτωχου μειγματος η υπερβολικης θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσης,αρα ξεχνας οτι το μπεκ ψεκαζε υπερβολικο καυσιμο στον θαλαμο και ελιωσες πιστονι...

Αποψη μου ειναι οτι ετυχε να λιωσει αυτο το πιστονι μιας και βλεπω οτι και τα υπολοιπα ειναι σχεδον στην ιδια κατασταση.

Λογικα θα πρεπει να δεις πρωτα τον κωδικο των μπουζι (αν ειναι ο τυπος που προτεινει ο κατασκευαστης) , να γινει ελεγχος στην αντλια καυσιμου και στο φιλτρο καυσιμου,στα μπεκ και τελος οσο και αν σου φανει κουφο στο συστημα εξαγωγης.Μια "βουλωμενη" εξατμιση ανεβαζει την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 16:09:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 1.6 THP - Depollution System faulty- Λιωμενο πιστον Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα Ορέστη,

Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, καλύτερα να ακούσεις και τη γνώμη κάποιου που θα κάνει το δικηγόρο του διαβόλου για την περίπτωσή σου.

1) Κανένας δεν πρόκειται να σε καλύψει ούτε και νοιάζεται αν θα κινηθείς δικαστικώς επειδή:

Orestis7 έγραψε:

Εχω ενα peugeot 207 1.6 THP 156 BHP με 70.000 χλμ 5 χρονων και 3μηνων.


Όπερ δεν έχεις εγγύηση. Δεν είσαι καν κοντά στο διάστημα που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση. Το αυτοκίνητό σου είναι μοντέλο 2007. Αν κάποιος σου είπε ότι έχει 156 ίππους, μάλλον σου είπε ψέμματα.


2) Προφανώς οι άνθρωποι στο συνεργείο έπρεπε να σου ανοίξουν το μοτέρ, αφού ένας κύλινδρος δεν είχε συμπίεση.

Παράθεση:

Μου ειπαν οτι πρεπει να ανοιξουν το καπακι της μηχανης για να δουνε τι φταει. Το ανοιξανε σημερα και βρηκανε το πιστονι στον δευτερο κυλινδρο να εχει λιωσει σε μια μερια και το κομματι απο το μπουζι να ειναι και αυτο λιωμενο πανω στο πιστονι (σα να εχει μεταλλικα αστερακια το πιστονι στο πανω μερος του).



3) Η εργοστασιακή εγγύηση για τα αυτοκίνητα της Peugeot είναι 2 χρόνια. Τυχόν επεκτάσεις γίνονται με εξωτερικούς ασφαλιστικούς φορείς, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με την εταιρεία. Για αυτό δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτα - τα ανταλλακτικά που σου άλλαξαν τα πλήρωσε η ασφαλιστική.

Παράθεση:

Το θεμα ειναι οτι πριν 3 μηνες και ενω η μηχανη ειχε ακομα εγγυηση (τωρα πια εληξε) το πηγα στο συνεργειο επειδη εκαιγε λαδι, και μου αλλαξανε το καπακι της μηχανης, φλαντζα και ολα τα συναφη..



4) Όλα τα πιστόνια του κόσμου λιώνουν από υπερβολική θερμοκρασία.
Όχι ότι μπορούσες να κάνεις κάτι σαν οδηγός για να το αποφύγεις.

Παράθεση:

Τωρα μετα απο 3 μηνες και μετα απο 4.000χλμ η μηχανη κλαταρει.
απο το συνεργειο μου λενε οτι το πιστονι ελιωσε απο υπερβολικη θερμοκρασια και εμενα η ερωτηση μου ειναι πως μπορει να προκληθει τοση πολλη θερμοκρασια ετσι ωστε να λιωσει το πιστονι και το μπουζι????


Αν κάνει το ένα μπεκ ότι δεν ψεκάζει για λιγο, παίρνεις το μοτέρ στη μασχάλη με συνοπτικές διαδικασίες (καλή ώρα όπως και έπαθες).
Με 70.000χλμ χωρίς να έχεις καθαρίσει ποτέ τα μπεκ πιστεύεις θα ψεκαζουν όπως πρέπει; Θα είσαι τυχερός αν ψεκάζουν σωστά κατά 70%.


5) Πληρώνει ο κατασκευαστής; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Για πάρε τους ένα τηλέφωνο να σου πουν αν νοιάζονται.
Αν βρισκόμασταν στο έτος 2008 θα τους ένοιαζε. Τώρα δεν δίνουν
δεκάρα τσακιστή, ούτε και πρόκειται να στεναχωρηθούν αν μάθουν
ότι ανατινάχθηκες. Σε τελική ανάλυση αν όλα τα αυτοκίνητα αντεχουν
εις τους αιώνας των αιώνων χωρίς προβλήματα, αυτοί σε ποιούς θα
πουλήσουν τα επόμενα;

Παράθεση:

Μου ειπανε οτι μαλλον το ινζεκσιον δε δουλεψε σωστα και εριχνε περισσοτερη βενζινη μεσα και ανεβασε θερμοκρασια. Αν φταει το ινζεκτιον πληρωνω απο την τσεπη μου τη ζημια..
Μπορει να φταει το μπουζι? Γιατι αν φταει το μπουζι, τη ζημια την πληρωνει ο κατασκευαστης.



Για να λήξω την ταλαιπωρία σου, η ζημιά που έπαθες κοστολογείται κοντά στο 1000άρικο. Ένα πιστόνι θα αλλάξεις, άντε και ένα σετ ελατήρια στα άλλα τρία και καθάρισες. Άντε να πας και τα μπεκ για καθάρισμα.

Επειδή έχεις πολλά χρόνια το αυτοκίνητο και έχεις και αρκετά χιλιόμετρα, η ζημιά μπορεί να προκληθεί παρότι το συνεργείο και όλοι όσοι έβαλαν τα χέρια τους στο αυτοκίνητο έκαναν σωστά τη δουλειά τους.

Γιατί κανένας μηχανικός στον κόσμο δεν μπορεί να ξέρει πότε θα κολλήσει ένα μπεκ ή πότε θα αποφασίσει μια ακίδα από μπουζί να πέσει μέσα στον κύλινδρο.

Αν θέλεις να καλύπτεσαι για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, υπάρχει κάτι εξαίσιο, θαυμάσιο και εκπληκτικό που λέγεται εργοστασιακή εγγύηση σε καινούργιο αυτοκίνητο.
Αυτοκίνητο 5ετίας δεν εγγυάται κανείς ούτε και αποζημιώνει κανείς καρδιά μου.

Ένας δικαστής περιμένει να δει αποδείξεις για να κατακυρώσει αποζημίωση υπέρ σου. Χρειάζεται τεχνικά πειστήρια ότι κάποιος έκανε λανθασμένα τη δουλειά του. Δεν μπορείς να εμφανιστείς στο δικαστήριο με ιδεες και προτάσεις και ανησυχίες και να κερδίσεις αποζημίωση υπέρ σου.
Χρειάζονται ακλόνητα τεχνικά πειστήρια, κάτι που βλέπω ότι δεν έχεις ούτε κατά διάνοια.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Orestis7 (Orestis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 THP (150BHP)

Ένταξη: 24 Απρ 2012
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 16:34:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου Στελιο!

Σε ευχαριστω πολυ για τη γνωμη σου! Το ξερω οτι ειναι η γνωμη του "διαβολου" αλλα ειναι σημαντικο να ακουω γνωμες και απο τις δυο μεριες.
το καταλαβαινω οτι μηχανες ειναι και χαλανε.. (επειδη δε σε ξερω προσωπικα, με τι ασχολεισαι αν επιτρεπεται? Απλα για να δω απο τι backround προερχονται οι πληροφοριες που μου δινεις).

Το ξερω μπορει να ειμαι ο πιο ατυχος οδηγος και να μου χαλασε η μηχανη τυχαια μετα απο 3 μηνες σερβις και 3 μηνες αφοτου ελλειξε η εγγυηση του κατασκευαστη. Ομως απο την αλλη απο τη στιγμη που καποιος εχει βαλει το χερακι του στη μηχανη και εχουν μπει ανταλλακτικα υπαρχει παντα η περιπτωση να πηγε κατι λαθος η καποιο ανταλλακτικο να ηταν χαλασμενο και να δημιουργηθηκε η βλαβη. Με σιγουρια δε μπορω να πω τιποτα, γιατι δεν ειμαι μηχανικος με πτυχιο στα αυτοκινητα, (παρ οτι μηχανικος στο εππαγελμα).

Για τα μπεκ φανταζομαι οτι οταν αλλαξανε το καπακι της μηχανης θα τα καθαρισανε κιολας λογικα (χωρις να ξερω και χωρις να περνω και ορκο).


Οταν τους ρωτησα για το τι γινεται τωρα με τη ζημια, μου ειπαν οτι τετοια βλαβη δε παει για επισκευη και απλα παω για αλλαγη μοτερ.

Η αληθεια ειναι κατα ποσο μπορω να εμπιστευτω στο μελλον πια ενα μοτερ που εχει περασει τετοιες βλαβες και τετοιες επισκευες. Ξερω οτι κανεις δεν μου εγγυαται οτι θα δουλευει ρολοι για τα επομενα 2 χρονια.


Ομως θεωρω οτι οταν πηγαινεις το αμαξι σε ενα συνεργειο να σου φτιαξει τα φωτα για παραδειγμα, πρεπει να σου παρεχει και μια εγγυηση οτι τα φωτα που σου εφτιαξε θα δουλευουνε για τουλαχιστον 1 χρονο. Αρα θεωρω οτι επισκευαζοντας και ελεγχοντας τη μηχανη, υπαρχει και τυπικη εγγυηση οτι η μηχανη δε προκειται να παθει τιποτα τον επομενο χρονο. ( εφ οσον λαδια και νερα ειναι κομπλε)



Οσο για τον δικαστη, δε νομιζω οτι με συμφερει (οικονομικα και χρονικα) να μπω σε διαδικασια μυνησης, ακριβως γιατι ποιος και πως μπορει να μου αποδειξει καποιος οτι πρωτα εσπασε το μπουζι και μετα προκληθηκε η βλαβη. Εκτος εαν καποιος μπορει να δει το μπουζι και να αποφανθει αν εσπασε και απο τι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 16:36:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex καλυτερα δεν θα μπορουσε να τα πει κανενας... Thumb right Thumbs Up


Spritmonitor.de LPG


Έχει επεξεργασθεί από τον/την AlienHack στις Τετ 25 Απρ 2012, 17:23:06, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 17:13:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω και εγώ κάτι ρε παιδιά?Και εμένα μου το είχε βγάλει αυτό και βρήκαμε στο συνεργείο στον υπολογιστή βλάβη στον ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου.Απο τι μπορεί να έγινε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 19:04:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ]
και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται???
αει σιχτιρ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 20:37:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ]
και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται???
αει σιχτιρ....


Eενα δικιο το εχεις και εσυ..

Βασικα ειναι μην σου τυχει.. Ξερουμε ολοι μασ πεζο αμαξια που κανουνε 200.000 και βγαζουνε μονο κανα αμορτισερ και κανα δισκο πλατο (λογικο για τα χλμ τους) και αλλα απο τα 10.000 χλμ βγαζουν το ενα προβλημα μετα το αλλο... Του φιλου μας ειναι η δευτερη περιπτωση... Αρχισε απο καπου ενα προβλημα στα λιγα χλμ ( λεει οτι εκαιγε 1 λιτρο στα 3000χλμ! ) και απομκει και περα το πηρε η κατω βολτα..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 31 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 21:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
volvos έγραψε:
kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ]
και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται???
αει σιχτιρ....


Eενα δικιο το εχεις και εσυ..

Βασικα ειναι μην σου τυχει.. Ξερουμε ολοι μασ πεζο αμαξια που κανουνε 200.000 και βγαζουνε μονο κανα αμορτισερ και κανα δισκο πλατο (λογικο για τα χλμ τους) και αλλα απο τα 10.000 χλμ βγαζουν το ενα προβλημα μετα το αλλο... Του φιλου μας ειναι η δευτερη περιπτωση... Αρχισε απο καπου ενα προβλημα στα λιγα χλμ ( λεει οτι εκαιγε 1 λιτρο στα 3000χλμ! ) και απομκει και περα το πηρε η κατω βολτα..


μην το ψαχνετε πολυ παιδια,ειναι THP (μπ@@@@@@ο κοινως Shocked),δεν ειναι θέμα αν ειναι πεζο ή οχι.το μοτερ εχει απαιτησεις πολλες και θελει φροντιδα και προδερμ.αυτα παθαινεις ρε ΓΑΛΛΕ αμα γερμανοποιεις τα αμαξια σου.

κριμα για τον φιλο καλο κουραγιο.φιλικη συμβουλη παρε το αμαξι απο εκει που το χεις,που θελουνε να σου βαλουνε αλλο μοτερ οι μαγκες,δεν εχουνε μυρωδια στα εξουσιοδοτημενα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Απρ 2012, 22:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, αυτά συμβαίνουν σε όλες τις μάρκες αυτοκινήτων όταν αγοράζετε την πρώτη παρτίδα παραγωγής του κινητήρα.

Αφού έχει προβλήματα βρεφονηπιακής ηλικίας το μοτέρ και χρειάζεται μερικά χρόνια να τα ξεπεράσει. Όλα λίγο πολύ έτσι ήταν, ειδικά τα THP που είναι πιο πολύπλοκα από τις παλιές κουρούτες που ήταν εξέλιξη του καρμπυρατέρ.

Εγώ το ήξερα όταν το πήρα. Καλό είναι να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
Ούτως ή άλλως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 5 χρόνια ή 100.000χλμ. Μετά από αυτό το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
king207cc (vangelis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207cc 1.6T (2009)

Ένταξη: 10 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1997
Τόπος: gotham city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 01:15:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Παιδιά, αυτά συμβαίνουν σε όλες τις μάρκες αυτοκινήτων όταν αγοράζετε την πρώτη παρτίδα παραγωγής του κινητήρα.

Αφού έχει προβλήματα βρεφονηπιακής ηλικίας το μοτέρ και χρειάζεται μερικά χρόνια να τα ξεπεράσει. Όλα λίγο πολύ έτσι ήταν, ειδικά τα THP που είναι πιο πολύπλοκα από τις παλιές κουρούτες που ήταν εξέλιξη του καρμπυρατέρ.

Εγώ το ήξερα όταν το πήρα. Καλό είναι να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
Ούτως ή άλλως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 5 χρόνια ή 100.000χλμ. Μετά από αυτό το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα.


μακάρι να μπορούσε να βγάλει ο THP 100.000 ΧΛΜ απροβλημάτιστα, εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν ιάπωνα να έχει πρόβλημα ούτε κανένα σοβαρό γερμανό κατασκευαστή. Οι γκόμενες είναι λιγότερο ευαισθητες απο τον THP.


1491263 569803449762728 1642393627 o
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Απρ 2012, 01:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες τα 180αρια twincharger τι τραβάνε.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1428s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on