PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic)
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2011, 22:44:29    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και καιρό προσπαθούμε να στραγγίξουμε και το τελευταίο άλογο από την βελτίωση της εισαγωγής στα ατμοσφαιρικά 1.6 16v.

Η λύση που έχει προτείνει ο mechanic και μετά χαράς υλοποίησα μια Πέμπτη βράδυ μετά τα μεσάνυχτα σε 3 ώρες, φαίνεται πως αποδίδει αρκετά, σε ταχύτητες άνω των 40-50 χ.α.ω., μειώνοντας την κατανάλωση στο ταξίδι μέχρι και 1 lt/100km και αυξάνοντας την απόκριση του γκαζιού σε μεγάλο φάσμα στροφών.

Τα υλικά:
  • Ποτηροδράπανο 50mm
  • Πτυσσόμενος αλουμινοσωλήνας εσωτερικής διαμέτρου 45mm
  • Μαύρη σιλικόνη
  • Γυαλόχαρτο 200άρι
  • Φαλτσέτα (κόφτης-λεπίδα)
  • 3 ώρες χρόνος


Η φιλοσοφία έχει ως εξής:

Έχουμε τον πρωτεύων σωλήνα για την βασική παροχή του αέρα, όπου και υπάρχει ήδη η τρύπα στο εργοστασιακό φιλτρικούτι. Παίρνοντας έναν σωλήνα 65mm εσωτερική (ή και εξωτερική) διάμετρο, μπορούμε να το φέρουμε από την βάση του φιλτροκουτιού μπροστά στον προφυλακτήρα, στο σημείο όπου είναι κλειστές οι κυψέλες (τις οποίες θα πρέπει να ανοίξουμε με τρυπάνι για να εισέρχεται απ' ευθείας ο αέρας). Σημειωτέον πως στην εφαρμογή του με το φιλτροκούτι, θα πρέπει να βάλουμε εσωτερικά σιλικόνη, για να εξαφανίσουμε όσο μπορούμε το σκαλοπάτι της αλλαγής διαμέτρου.

Στην συνέχεια προσαρμόζουμε τον δευτερεύων σωλήνα ο οποίος για χωροταξικούς λόγους ΔΕΝ μπορεί να υπερβαίνει την εσωτερική διάμετρο των 45mm. Μπαίνει με φορά προς την κίνηση του αυτοκινήτου ενώ ανεβαίνει κάνοντας γωνία 90 μοιρών και κοιτώντας προς το φίλτρο. Η λύση του να μπει κάθετα απορρίπτεται, διότι θέλουμε όσο δυνατόν μεγαλύτερη διάμετρο αλλά οι προκατασκευασμένοι σωλήνες δεν μας αφήνουν μεγάλα περιθώρια επιλογής.



Ο λόγος που δεν μπαίνει από την κάτω μεριά επίσης ο σωλήνας είναι η πιρούνα στήριξης του φιλτροκουτιού, η οποία δεν μας αφήνει χώρο για να τον στρέψουμε, άρα η γωνία 90 μοιρών θα πρέπει να γίνει μέσα στο φιλτροκούτι.



Επίσης δύο λόγοι ακόμα που παίρνουμε σωλήνα 45 mm είναι ότι πρέπει να προσαρμόσουμε από την δεξιά (όπως κοιτάμε τον χώρο της μηχανής) ένα κομμάτι σωλήνα για plenum για να μας εξασφαλίζει την παροχή αέρα ανά πάσα στιγμή στο φιλτροκούτι, και επίσης στην βάση του φιλτροκουτιού που κάνουμε την γωνία, δεν έχει παραπάνω χώρο.

Eσωτερικά:




Εξωτερικά:




Ο συγκεκριμένος αλουμινοσωλήνας που έχω βάλει είναι και πτυσσόμενος οπότε κάνει πολύ πιο εύκολο το βάλε - βγάλε στα service, στις επισκέψεις στο συνεργείο Smile

Μπροστά στον προφυλακτήρα: (δεν έχει τελειώσει η δουλειά ακόμα)




Από την εσωτερική πλευρά, δίπλα από το ψυγείο:



ΔΕΝ πρέπει να ξεχάσουμε να βάλουμε αρκετή σιλικόνη, για την στεγανοποίηση αλλά και για την σταθερότητα των σωλήνων (μόλις πήξει η σιλικόνη, κρατάει αρκετά), ενώ καλό θα είναι να λειάνουμε τις τρύπες που ανοίξαμε με το γυαλόχαρτο, για να πατάει καλύτερα, καθώς και να τρίψουμε την περιοχή (να γίνει σαγρέ/τραχειά αντί για λεία που είναι) γύρω από εκεί που θα πατήσει η σιλικόνη, για να πιάσει καλύτερα απ' ότι σε λείο πλαστικό.




Μόλις βλέπω ότι δεν έχω τραβήξει φωτογραφίες από την πάνω μεριά του φιλτροκουτιού, όπου και έγινε η "ροϊκή εξέλιξη"... Sad Θα τις χρωστάω μέχρι το ΣΚ Smile





Να ευχαριστήσω τον Θανάση που αφιλοκερδώς μοιράστηκε τις γνώσεις του και συμφώνησε να βγει "δημόσια" η βελτίωση αυτή, διότι πραγματικά αξίζει τον κόπο να την δοκιμάσετε... εγώ ήδη χαίρομαι την διαφορά προς το καλύτερο Wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2011, 23:13:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ερώτηση...

δεν γαμάς την ροή του αέρα δημιουργώντας άσχετης κατεύθυνσης στροβιλισμούς κάνοντας 3 τρύπες; δεν θα ήταν καλύτερο μία τέρμα κάτω κ τέλος;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2011, 23:41:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Που τους είδες τους στροβιλισμούς ρε καραμήτροοοοοοοοοοο; Warning



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 00:16:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντε εσυ καλα το γεμισες κουμποτρυπες το φιλτροκουτι...εμεις με τα βαρελια η τις σκουπες πως κανουμε κατι αναλογο?


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 06:58:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπραβο ρε Stevara πολυ πολυ ωραια δουλεια\εφαρμογη και καταπληκτικη παρουσιαση... Cool

(βλεπω οτι ξερεις να λερωνεις τα χερια σου Laughing Very happy )



Παιδια και για τις επωνυμες προτασεις υπαρχουν τροποι βελτιωσης τους,
γιατι στο τελος τελος ειναι κριμα να εχετε δωσει ενα σωρο λεφτα σε κατι επωνυμο και το τρυπημενο εργοστασιακο φιλτροκουτι να αποδιδει τα ηδια η καλυτερα (αναλογως τη δουλεια).
Οποτε οταν βρεθω με καποιο(α) 206 που εχουν ειτε σκουπα ειτε βαρελακι θα το συζητησουμε και εκει ωστε να παρετε τα αναμενομενα... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 07:06:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Που τους είδες τους στροβιλισμούς ρε καραμήτροοοοοοοοοοο; Warning


ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 07:59:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ουσιαστικα καταφερνουμε να φερουμε περισσοτερο αερα μεσα στον παπα? Confused

και αυτο πως ακριβος κανει οικονομια 1λ/100χλμ ??


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 08:10:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ομολογουμένως ανοίκεια εικόνα αυτή του "σφαγμένου" φιλτροκουτιού!

Προσωπικά, και αφού βρεθούμε κάποια στιγμή, Θανάση, θα δοκιμάσω και ό,τι ανάλογο μου πεις για το μακρόστενο φιλτροκούτι, των τελευταίων 206!

Μπράβο Σταύρε!
Ευχαριστούμε Θανάση!
Wink


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 08:20:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η λογικη ειναι οτι εκτονωνουμε στις αλλες τρυπες τον εξτρα αερα. οσοι στροβιλισμοι και να γινουν με το που περασει ο αερας το φιλτρο αερα εξισοροπειται το πραμα

αρε θαναση πρεπει να βρω το ποστ που το γραφα να κανω κατι τετοιο παραλληλα με το σκουπακι της ac sport (ενδιαμεση τρυπα στη μεση του φιλτροκουτιου που θα παιρνει αερα πισω απο φαναρι στο σημειο που παιρνει εργοστασιακα) και ειχα φαει το κραξιμο της αρκουδας απο κωλαρα...


σιναναι στο δικο σου αμαξι ειναι πολυ πιο ευκολο και αποδοτικο κατεμε αφου θα κανεις ενα ταφ με δυο σωληνες ενα απο φρεσκο σημειο αερα και ενα απο νεκρο σημειο ΠΡΙΝ το φιλτροκουτι. αρα η ροη που θα μπαινει μεσα θα ειναι ακριβς αυτη που χρειαζεται ανα πασα στιγμη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 08:58:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και ξαναρωταω... πως ειναι δυνατον αυτο να ριχνει καταναλωση (αποσο ειπε ο ΣΤαυρος) ..? ειδικα το 1 λιτρο που λεει ,αλλα και μισο να ειναι...


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 11:11:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Octane (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pagani Zonda Cinque (το 6ο)

Ένταξη: 27 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 2486

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 11:19:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl

http://www.youtube.com/watch?v=nBZH4hL1YXY


etuned
MEMsound έγραψε:
αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 12:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


Laughing ρε λουλη, το οτι εκτονώνεις τον εξτρα αερα και παιρνει μονο οσο θελει οπως λες ισως ριχνει την καταναλωση θεωριτικα (λιγοτερος αερας λιγοτερο καυσημο συμπληρώνει ο εγκεφαλος ) αλλα και τις επιδώσεις? και αυτες πρεπει να τις ριχνει

εδω ψαχνουμε τροπους να ανεβασουμε επιδωσεις πετοντας περισσοτερο αερα μεσα και λεμε τωρα να μειωσουμε..

ας γραφτει τουλαχιστον στον τιτλο οτι ειναι βελτίωση για οικονομια..

και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 12:38:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!

Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα Very happy Very happy Very happy Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 12:57:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!

Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα Very happy Very happy Very happy Very happy


2 αμαξια διαφορα σε επιδωσεις και 1 λιτρο στα 100 οικονομια? Confused

με 2 τρυπες στον παπα? ρε πατε καλα?
στειλτε μυνημα στην πεζο να σας παρει μηχανικου-σχεδιαστες της.. Wink


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:01:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:02:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ


+100000000000
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:21:52    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Εδώ και καιρό προσπαθούμε να στραγγίξουμε και το τελευταίο άλογο από την βελτίωση της εισαγωγής στα ατμοσφαιρικά 1.6 16v.

Η λύση που έχει προτείνει ο mechanic...


Μπράβο και στους δύο!!!

Θα το δοκιμάσω στο ΑΧ (που έχει και αθηναϊκές πινακίδες). Laughing Laughing Laughing Cool


Για τις ερωτήσεις που έχουν τεθεί από συνφορουμίστες, βοηθάει πολύ να λάβουν υπ' όψη τα εξής:

- Δεν θέλουμε όσο πιο πολύ αέρα γίνεται. Δεν μπορεί να ακολουθήσει ο εγκέφαλος από ένα σημείο και μετά. Θέλουμε μόνο όσο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Η τριπλή είσοδος μας εξυπηρετεί τέλεια σε αυτό.

- Οι στροβιλισμοί δεν είναι τόσο πρόβλημα, αν πολύ απλά αναλογιστούμε ότι ο αέρας ρουφιέται (από την πεταλούδα), δεν σπρώχνεται.

Καθοδηγείται δηλαδή από το ρεύμα που δημιουργεί η υποπίεση (σε αντίθεση με το να σκάει μέσα και αρχίζει να χτυπάει στα ντουβάρια μέχρι να βρει το φίλτρο).

- Η κατανάλωση πέφτει γιατί αυξάνεται η ροπή και μπορείς να οδηγείς με λιγότερο γκάζι, λιγότερα κατεβάσματα κλπ κλπ.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ)
Moderator
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE

Ένταξη: 06 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 1643
Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:42:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Steve έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή Cool
AlienHack έγραψε:
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!

Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα Very happy Very happy Very happy Very happy


2 αμαξια διαφορα σε επιδωσεις και 1 λιτρο στα 100 οικονομια? Confused

με 2 τρυπες στον παπα? ρε πατε καλα?
στειλτε μυνημα στην πεζο να σας παρει μηχανικου-σχεδιαστες της.. Wink


Για να το εφάρμωσε ο Σταύρος σημαίνει οτι ο Θανάσης του εξήγησε (όποως και οσες φορεσ του ζητήθηκε) το θεωριτικό υπόβαθρο....!!!! Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! Τι άλλο να σου εξηγήσουν........? Και απο τη στιγμή που δουλεύει ΠΡΑΚΤΙΚΑ τι το θες το θεωρητικό κομμάτι...........? Ή στο κάτω κάτω κανε εσύ μια άλλη πρόταση....!!!! Δεν φτάνει που ο άνθρωπος δίνει έτοιμες λύσεις, μελετημένες, με κόστος 0 .......


I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 14:41:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανδρεα τις γνωσης του mechanic τις εκτυμώ αφανταστα, και μπραβο του που δινει λυσεις... και διαβασε σε παρακαλω παραπανω πουθενα δεν λεω οτι δεν πιστευω πως δουλευει.. το θεμα ειναι τι διαφορες κανει

Την παπαρολογια του STeve ομως δεν εμπιστευομαι . Laughing
μπορει να κανει οντως δουλεια αλλα τα νουμερα που λεει ο στιβ ειναι υπερβολικά..


και σ'αυτο που ειπες, "Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! "
δηλαδη αν βγει αλλο μελος και πει οτι εκανε μια τρυπα στην πεταλουδα και πηρε 5 κιλά ροπή και 4 λιτρα οικονομια βουρ πρεπει να τον πιστεψω και να το κανω και εγώ? μην ξεχνατε οτι πρεπει να τρυπήσουμε τον παπα. και αν δεν δουλευει αντε κλεισε τις τρυπες μετα.. δεν ειναι ενα αυτοκολητο που βαζεις και αν δεν σε βολεψει το βγαζεις.. χαλας τον παπα σου..

μακαρι να δουλευει , και εγω θα αποκομησω απο αυτό. απλος ειμαι δυσπιστος για τα νουμερα του στιβ. αν το δοκιμασει και αλλος και μας πει και αυτος τα νουμερα που βλεπει θα ακολουθησω..

ΥΓ. αν με 2 τρυπες στον παπα κερδιζουμε 1 λιτρο καταναλωση δεν θα το εφαρμοζε καποια εταιρια σε καποιο μοντελο της? εδω σφαζονται να διαφημησουν το 0.25 λιτρο οικονομια! εκτος αν το εφαρμοζει καποια και δεν το ξερω , τοτε ζητω συγνωμη


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1977s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on