Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2011, 22:44:29 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic) |
|
|
Εδώ και καιρό προσπαθούμε να στραγγίξουμε και το τελευταίο άλογο από την βελτίωση της εισαγωγής στα ατμοσφαιρικά 1.6 16v.
Η λύση που έχει προτείνει ο mechanic και μετά χαράς υλοποίησα μια Πέμπτη βράδυ μετά τα μεσάνυχτα σε 3 ώρες, φαίνεται πως αποδίδει αρκετά, σε ταχύτητες άνω των 40-50 χ.α.ω., μειώνοντας την κατανάλωση στο ταξίδι μέχρι και 1 lt/100km και αυξάνοντας την απόκριση του γκαζιού σε μεγάλο φάσμα στροφών.
Τα υλικά:
- Ποτηροδράπανο 50mm
- Πτυσσόμενος αλουμινοσωλήνας εσωτερικής διαμέτρου 45mm
- Μαύρη σιλικόνη
- Γυαλόχαρτο 200άρι
- Φαλτσέτα (κόφτης-λεπίδα)
- 3 ώρες χρόνος
Η φιλοσοφία έχει ως εξής:
Έχουμε τον πρωτεύων σωλήνα για την βασική παροχή του αέρα, όπου και υπάρχει ήδη η τρύπα στο εργοστασιακό φιλτρικούτι. Παίρνοντας έναν σωλήνα 65mm εσωτερική (ή και εξωτερική) διάμετρο, μπορούμε να το φέρουμε από την βάση του φιλτροκουτιού μπροστά στον προφυλακτήρα, στο σημείο όπου είναι κλειστές οι κυψέλες (τις οποίες θα πρέπει να ανοίξουμε με τρυπάνι για να εισέρχεται απ' ευθείας ο αέρας). Σημειωτέον πως στην εφαρμογή του με το φιλτροκούτι, θα πρέπει να βάλουμε εσωτερικά σιλικόνη, για να εξαφανίσουμε όσο μπορούμε το σκαλοπάτι της αλλαγής διαμέτρου.
Στην συνέχεια προσαρμόζουμε τον δευτερεύων σωλήνα ο οποίος για χωροταξικούς λόγους ΔΕΝ μπορεί να υπερβαίνει την εσωτερική διάμετρο των 45mm. Μπαίνει με φορά προς την κίνηση του αυτοκινήτου ενώ ανεβαίνει κάνοντας γωνία 90 μοιρών και κοιτώντας προς το φίλτρο. Η λύση του να μπει κάθετα απορρίπτεται, διότι θέλουμε όσο δυνατόν μεγαλύτερη διάμετρο αλλά οι προκατασκευασμένοι σωλήνες δεν μας αφήνουν μεγάλα περιθώρια επιλογής.
Ο λόγος που δεν μπαίνει από την κάτω μεριά επίσης ο σωλήνας είναι η πιρούνα στήριξης του φιλτροκουτιού, η οποία δεν μας αφήνει χώρο για να τον στρέψουμε, άρα η γωνία 90 μοιρών θα πρέπει να γίνει μέσα στο φιλτροκούτι.
Επίσης δύο λόγοι ακόμα που παίρνουμε σωλήνα 45 mm είναι ότι πρέπει να προσαρμόσουμε από την δεξιά (όπως κοιτάμε τον χώρο της μηχανής) ένα κομμάτι σωλήνα για plenum για να μας εξασφαλίζει την παροχή αέρα ανά πάσα στιγμή στο φιλτροκούτι, και επίσης στην βάση του φιλτροκουτιού που κάνουμε την γωνία, δεν έχει παραπάνω χώρο.
Eσωτερικά:
Εξωτερικά:
Ο συγκεκριμένος αλουμινοσωλήνας που έχω βάλει είναι και πτυσσόμενος οπότε κάνει πολύ πιο εύκολο το βάλε - βγάλε στα service, στις επισκέψεις στο συνεργείο
Μπροστά στον προφυλακτήρα: (δεν έχει τελειώσει η δουλειά ακόμα)
Από την εσωτερική πλευρά, δίπλα από το ψυγείο:
ΔΕΝ πρέπει να ξεχάσουμε να βάλουμε αρκετή σιλικόνη, για την στεγανοποίηση αλλά και για την σταθερότητα των σωλήνων (μόλις πήξει η σιλικόνη, κρατάει αρκετά), ενώ καλό θα είναι να λειάνουμε τις τρύπες που ανοίξαμε με το γυαλόχαρτο, για να πατάει καλύτερα, καθώς και να τρίψουμε την περιοχή (να γίνει σαγρέ/τραχειά αντί για λεία που είναι) γύρω από εκεί που θα πατήσει η σιλικόνη, για να πιάσει καλύτερα απ' ότι σε λείο πλαστικό.
Μόλις βλέπω ότι δεν έχω τραβήξει φωτογραφίες από την πάνω μεριά του φιλτροκουτιού, όπου και έγινε η "ροϊκή εξέλιξη"... Θα τις χρωστάω μέχρι το ΣΚ
Να ευχαριστήσω τον Θανάση που αφιλοκερδώς μοιράστηκε τις γνώσεις του και συμφώνησε να βγει "δημόσια" η βελτίωση αυτή, διότι πραγματικά αξίζει τον κόπο να την δοκιμάσετε... εγώ ήδη χαίρομαι την διαφορά προς το καλύτερο
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Οκτ 2011, 23:13:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερώτηση...
δεν γαμάς την ροή του αέρα δημιουργώντας άσχετης κατεύθυνσης στροβιλισμούς κάνοντας 3 τρύπες; δεν θα ήταν καλύτερο μία τέρμα κάτω κ τέλος;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 00:16:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντε εσυ καλα το γεμισες κουμποτρυπες το φιλτροκουτι...εμεις με τα βαρελια η τις σκουπες πως κανουμε κατι αναλογο?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 06:58:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπραβο ρε Stevara πολυ πολυ ωραια δουλεια\εφαρμογη και καταπληκτικη παρουσιαση...
(βλεπω οτι ξερεις να λερωνεις τα χερια σου )
Παιδια και για τις επωνυμες προτασεις υπαρχουν τροποι βελτιωσης τους,
γιατι στο τελος τελος ειναι κριμα να εχετε δωσει ενα σωρο λεφτα σε κατι επωνυμο και το τρυπημενο εργοστασιακο φιλτροκουτι να αποδιδει τα ηδια η καλυτερα (αναλογως τη δουλεια).
Οποτε οταν βρεθω με καποιο(α) 206 που εχουν ειτε σκουπα ειτε βαρελακι θα το συζητησουμε και εκει ωστε να παρετε τα αναμενομενα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 07:06:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Που τους είδες τους στροβιλισμούς ρε καραμήτροοοοοοοοοοο; |
ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 07:59:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ουσιαστικα καταφερνουμε να φερουμε περισσοτερο αερα μεσα στον παπα?
και αυτο πως ακριβος κανει οικονομια 1λ/100χλμ ??
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 08:10:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ομολογουμένως ανοίκεια εικόνα αυτή του "σφαγμένου" φιλτροκουτιού!
Προσωπικά, και αφού βρεθούμε κάποια στιγμή, Θανάση, θα δοκιμάσω και ό,τι ανάλογο μου πεις για το μακρόστενο φιλτροκούτι, των τελευταίων 206!
Μπράβο Σταύρε!
Ευχαριστούμε Θανάση!
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 08:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η λογικη ειναι οτι εκτονωνουμε στις αλλες τρυπες τον εξτρα αερα. οσοι στροβιλισμοι και να γινουν με το που περασει ο αερας το φιλτρο αερα εξισοροπειται το πραμα
αρε θαναση πρεπει να βρω το ποστ που το γραφα να κανω κατι τετοιο παραλληλα με το σκουπακι της ac sport (ενδιαμεση τρυπα στη μεση του φιλτροκουτιου που θα παιρνει αερα πισω απο φαναρι στο σημειο που παιρνει εργοστασιακα) και ειχα φαει το κραξιμο της αρκουδας απο κωλαρα...
σιναναι στο δικο σου αμαξι ειναι πολυ πιο ευκολο και αποδοτικο κατεμε αφου θα κανεις ενα ταφ με δυο σωληνες ενα απο φρεσκο σημειο αερα και ενα απο νεκρο σημειο ΠΡΙΝ το φιλτροκουτι. αρα η ροη που θα μπαινει μεσα θα ειναι ακριβς αυτη που χρειαζεται ανα πασα στιγμη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 08:58:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και ξαναρωταω... πως ειναι δυνατον αυτο να ριχνει καταναλωση (αποσο ειπε ο ΣΤαυρος) ..? ειδικα το 1 λιτρο που λεει ,αλλα και μισο να ειναι...
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 11:11:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Octane (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
Pagani Zonda Cinque (το 6ο)
Ένταξη: 27 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 2486
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 11:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ |
ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
http://www.youtube.com/watch?v=nBZH4hL1YXY
etuned
MEMsound έγραψε: | αλα οκτανε...μια ...αμονταριστη |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 12:15:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | EXEI ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ |
ρε λουλη, το οτι εκτονώνεις τον εξτρα αερα και παιρνει μονο οσο θελει οπως λες ισως ριχνει την καταναλωση θεωριτικα (λιγοτερος αερας λιγοτερο καυσημο συμπληρώνει ο εγκεφαλος ) αλλα και τις επιδώσεις? και αυτες πρεπει να τις ριχνει
εδω ψαχνουμε τροπους να ανεβασουμε επιδωσεις πετοντας περισσοτερο αερα μεσα και λεμε τωρα να μειωσουμε..
ας γραφτει τουλαχιστον στον τιτλο οτι ειναι βελτίωση για οικονομια..
και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 12:38:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα; | Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή
AlienHack έγραψε: | και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο.. | Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!
Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 12:57:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα; | Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή
AlienHack έγραψε: | και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο.. | Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!
Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα |
2 αμαξια διαφορα σε επιδωσεις και 1 λιτρο στα 100 οικονομια?
με 2 τρυπες στον παπα? ρε πατε καλα?
στειλτε μυνημα στην πεζο να σας παρει μηχανικου-σχεδιαστες της..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:01:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ΝΑΙ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΓΙΝΕΤΑΙ |
+100000000000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:21:52 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - Βελτίωση στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (by mechanic |
|
|
Steve έγραψε: | Εδώ και καιρό προσπαθούμε να στραγγίξουμε και το τελευταίο άλογο από την βελτίωση της εισαγωγής στα ατμοσφαιρικά 1.6 16v.
Η λύση που έχει προτείνει ο mechanic... |
Μπράβο και στους δύο!!!
Θα το δοκιμάσω στο ΑΧ (που έχει και αθηναϊκές πινακίδες).
Για τις ερωτήσεις που έχουν τεθεί από συνφορουμίστες, βοηθάει πολύ να λάβουν υπ' όψη τα εξής:
- Δεν θέλουμε όσο πιο πολύ αέρα γίνεται. Δεν μπορεί να ακολουθήσει ο εγκέφαλος από ένα σημείο και μετά. Θέλουμε μόνο όσο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Η τριπλή είσοδος μας εξυπηρετεί τέλεια σε αυτό.
- Οι στροβιλισμοί δεν είναι τόσο πρόβλημα, αν πολύ απλά αναλογιστούμε ότι ο αέρας ρουφιέται (από την πεταλούδα), δεν σπρώχνεται.
Καθοδηγείται δηλαδή από το ρεύμα που δημιουργεί η υποπίεση (σε αντίθεση με το να σκάει μέσα και αρχίζει να χτυπάει στα ντουβάρια μέχρι να βρει το φίλτρο).
- Η κατανάλωση πέφτει γιατί αυξάνεται η ροπή και μπορείς να οδηγείς με λιγότερο γκάζι, λιγότερα κατεβάσματα κλπ κλπ.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 13:42:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Steve έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | ρε παπάρι, αν σκάει η μία τρύπα κάθετα στην ροή της άλλης δεν θα γίνονται κουλουβάχατα; | Ο πρωτεύων και ο δευτερεύων κινούνται παράλληλα, ενώ το plenum επειδή δεν είναι κόντρα στην κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά σε "τυφλό" σημείο πίσω από το φανάρι, το μόνο που κάνει είναι να παρέχει όσο αέρα λείπει από την παροχή, όπου και δεν σκάει καθόλου κάθετα στην ροή
AlienHack έγραψε: | και μην μου πειτε οτι και μειωνει καταναλωση και βελτιώνει και επιδωσεις..
δεν παιζει.. εκτος να μου εξηγησετε το θεωριτικο υποβαθρο που το κανει αυτο.. | Δε χρειάζεται να σου εξηγήσουμε τίποτα!
Το 1-2 αμάξια που θα φάς στο 400άρι επιπλέον από αυτά που έτρωγες, θα στο εξηγήσουν απόλυτα |
2 αμαξια διαφορα σε επιδωσεις και 1 λιτρο στα 100 οικονομια?
με 2 τρυπες στον παπα? ρε πατε καλα?
στειλτε μυνημα στην πεζο να σας παρει μηχανικου-σχεδιαστες της.. |
Για να το εφάρμωσε ο Σταύρος σημαίνει οτι ο Θανάσης του εξήγησε (όποως και οσες φορεσ του ζητήθηκε) το θεωριτικό υπόβαθρο....!!!! Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! Τι άλλο να σου εξηγήσουν........? Και απο τη στιγμή που δουλεύει ΠΡΑΚΤΙΚΑ τι το θες το θεωρητικό κομμάτι...........? Ή στο κάτω κάτω κανε εσύ μια άλλη πρόταση....!!!! Δεν φτάνει που ο άνθρωπος δίνει έτοιμες λύσεις, μελετημένες, με κόστος 0 .......
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Οκτ 2011, 14:41:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανδρεα τις γνωσης του mechanic τις εκτυμώ αφανταστα, και μπραβο του που δινει λυσεις... και διαβασε σε παρακαλω παραπανω πουθενα δεν λεω οτι δεν πιστευω πως δουλευει.. το θεμα ειναι τι διαφορες κανει
Την παπαρολογια του STeve ομως δεν εμπιστευομαι .
μπορει να κανει οντως δουλεια αλλα τα νουμερα που λεει ο στιβ ειναι υπερβολικά..
και σ'αυτο που ειπες, "Σου λέει το παλικάρι οτι δουλεύει και πάλι δεν πείθεσαι....!!!! "
δηλαδη αν βγει αλλο μελος και πει οτι εκανε μια τρυπα στην πεταλουδα και πηρε 5 κιλά ροπή και 4 λιτρα οικονομια βουρ πρεπει να τον πιστεψω και να το κανω και εγώ? μην ξεχνατε οτι πρεπει να τρυπήσουμε τον παπα. και αν δεν δουλευει αντε κλεισε τις τρυπες μετα.. δεν ειναι ενα αυτοκολητο που βαζεις και αν δεν σε βολεψει το βγαζεις.. χαλας τον παπα σου..
μακαρι να δουλευει , και εγω θα αποκομησω απο αυτό. απλος ειμαι δυσπιστος για τα νουμερα του στιβ. αν το δοκιμασει και αλλος και μας πει και αυτος τα νουμερα που βλεπει θα ακολουθησω..
ΥΓ. αν με 2 τρυπες στον παπα κερδιζουμε 1 λιτρο καταναλωση δεν θα το εφαρμοζε καποια εταιρια σε καποιο μοντελο της? εδω σφαζονται να διαφημησουν το 0.25 λιτρο οικονομια! εκτος αν το εφαρμοζει καποια και δεν το ξερω , τοτε ζητω συγνωμη
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|