PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σπασμένο 308(EP6DT). Πως / Γιατί κλπ κλπ;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Αύγ 2011, 12:09:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω και εγω το δικο μου προβλημα που το εβγαλε σημερα παραμονες που θα πηγαινα διακοπες ..Μου εβγαλε λοιπον depollution system fault αναβε συνεχεια το βιντιλατερ και δουλευε σαν τρικιλινδρο και στο ρελαντι ετρεμε και γενικα το αμαξι δεν τραβαγε...
Μετα απο ελεγχο σε διαγνωστικο μου εβγαλε τα παρακατω

P1385

P0304

P1340

Aυτα , οπως μου ειπε αυτος που εκανε την διαγνωση , σημαινουν οτι εχει καποιο προβλημα ο 4 κυλινδρος , στον πολαπλασιαστη , η μπουζι η μπεκ .
Αλλαξε τον πολαπλασιαστη αλλα δεν εγινε τιποτα ..μπουζι δεν αλλαξε γιατι δεν ειχε ειδικο κλειδι να το βγαλει να το δει ... Crying or Very sad και μου λεει να παω σε κανενα εξουσιοδοτημενο , οποτε απο βδομαδα..
Η ερωτηση μου ειναι η εξης ....διαβαζοντας ολα τα προηγουμενα ποστ ρωτω ,,μπορει να φταει η βενζινα?? βαζω παντα απο σελ v-power απο τον ιδιο , μπορει να φταιει η σκαστρα??? τα κμ ειναι 22.228 , υπαρχει περιπτωση να φταει το προγραμμα του Στελιου σε κατι ?? οπως να ξεριθμυστηκε για Χ...λογους??
Αυτα το ολιγα ...δεν βρισκω και τον Στελιο στο τηλεφωνο να με ξεαγχωσει

Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Αύγ 2011, 20:14:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kατι μου λεει πως ο αισθητηρας του μεταβλητου εχει παραδωσει πνευμα.. Crying or Very sad


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 15:45:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαι μια φωτο απο το διαγνωστικο




Ξερει κανεις να το ερμηνευσει??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 17:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω τι είναι αυτό, αλλά όταν τα έλεγα...

Sinanai την Πεμ 08 Ιαν 2009 έγραψε:
Scotty308 έγραψε:
[...]με κινητηρα σχετικα σφιχτο , μολις 1800 κμ[...]


Μ' αρέσει που το στρώνεις ευλαβικά το αμαξάκι... Το κακόμοιρο, τι σου φταίει να 230αρίζεις με 1800 χιλιόμετρα Question Μετά φταίει το αμάξι που τα παίζει... Confused


Sad


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 17:26:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομιζω να εχει σχεση αυτο που λες ...γιατι πολυ απλα αυτο ειχε γινει μια φορα οταν εβαλα το προγραμμα ....απο τοτε μεχρι σημερα το αμαξι πηγαινει χωρις πολλες ταρζανιες και πολυ προσεκτικα..
Μιλησα με τον Στελιο και μου ειπε και αυτος οτι κατι με το μπουζι δεν "παιζει καλα...
Σημερα που πηγα και αφησα το αμαξι στα κεντρικα , το μονο που δεν επαιζε καλα ηταν το λαμπακι της μηχανης στο κατραν..κατα τα αλλα το αυτοκινητο τραβαει οπως πριν την βλαβη χωρις να καταλαβαινεις οτι κατι δεν παει καλα...τεσπα ..αυριο που θα το παρω θα αναφερω τελικα τι ηταν αυτη η "βλαβη" ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 17:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Δεν ξέρω τι είναι αυτό, αλλά όταν τα έλεγα...

Sinanai την Πεμ 08 Ιαν 2009 έγραψε:
Scotty308 έγραψε:
[...]με κινητηρα σχετικα σφιχτο , μολις 1800 κμ[...]


Μ' αρέσει που το στρώνεις ευλαβικά το αμαξάκι... Το κακόμοιρο, τι σου φταίει να 230αρίζεις με 1800 χιλιόμετρα Question Μετά φταίει το αμάξι που τα παίζει... Confused


Sad


εχεις καποιο δικιο...
αλλά το κακο στρωσιμο νομιζω δεν εχει σχεση με το αυτο το προβλημα... Confused



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 17:35:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Δεν ξέρω τι είναι αυτό, αλλά όταν τα έλεγα...

Sinanai την Πεμ 08 Ιαν 2009 έγραψε:
Scotty308 έγραψε:
[...]με κινητηρα σχετικα σφιχτο , μολις 1800 κμ[...]


Μ' αρέσει που το στρώνεις ευλαβικά το αμαξάκι... Το κακόμοιρο, τι σου φταίει να 230αρίζεις με 1800 χιλιόμετρα Question Μετά φταίει το αμάξι που τα παίζει... Confused


Sad

Κωστή αυτα τα προβλήματα έχουν να κάνουν κυρίως με περιφερειακά. το στρώσιμο αφορά κυρίως τα κινούμενα μέρη του κινητήρα και αν δεν γίνει σωστά πιστεύω επηρεάζει μόνο αυτά, και κατα συνέπεια την απόδοση του μοτέρ, μακροζωία, κατανάλωση λαδιού κλπ, αλλα μόνο σε οτι αφορά αυτά.
Κ γω το 230ρισα με 1500 χμ αλλα μεχρι στιγμής δεν έχει κανει κιχ, 3,5 χρονών με 47000χμ, με πρόγραμμα...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 19:27:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1800χλμ εχει στρωσει το αμαξι εχεις αλλαξει κ λαδια για 1η φορα..αλλο να δωσεις μια 230 κ να κοψεις και αλλο να πας πορεια 200-230

τεσπα καποια παπατζα παιζει εκει στο 4ο μπουζι...μακαρι να μην λειπει τπτ οταν το βγαλεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 22:30:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατά σειρά συνηθισμένων προβλημάτων:

Μπουζί, πολλαπλασιαστής, μπεκ, έμβολο.

Ειδικά όταν το αυτοκίνητο μένει μεγάλα χρονικά διαστήματα με την ιδια βενζινη στο ντεπόζιτο, συνήθως αρχίζουν και χαλάνε οι αντλίες ή βουλώνουν τα μπεκ.

Το εντυπωσιακό είναι ότι για να γίνει ζημιά αρκεί να βουλώσει το μπεκ τόσο ώστε να μην παρέχει τη βενζίνη που θα έπρεπε. Τα υπόλοιπα ακολουθούν.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 22:40:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Κατά σειρά συνηθισμένων προβλημάτων:

Μπουζί, πολλαπλασιαστής, μπεκ, έμβολο.

Ειδικά όταν το αυτοκίνητο μένει μεγάλα χρονικά διαστήματα με την ιδια βενζινη στο ντεπόζιτο, συνήθως αρχίζουν και χαλάνε οι αντλίες ή βουλώνουν τα μπεκ.

Το εντυπωσιακό είναι ότι για να γίνει ζημιά αρκεί να βουλώσει το μπεκ τόσο ώστε να μην παρέχει τη βενζίνη που θα έπρεπε. Τα υπόλοιπα ακολουθούν.


οποτε καλα κανω εγω κ οταν το περνω βολτα το παταω να ψεκαζει οσο περισοτερο γινετε Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Άπορος (Προγραμματισμένος)
Μέλος
Μέλος


207 rallye

Ένταξη: 15 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 130

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 09:00:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Ειδικά όταν το αυτοκίνητο μένει μεγάλα χρονικά διαστήματα με την ιδια βενζινη στο ντεπόζιτο, συνήθως αρχίζουν και χαλάνε οι αντλίες ή βουλώνουν τα μπεκ.


Κάτι τέτοια λες κατά καιρούς κ με αναγκάζεις να ζητήσω εξηγήσεις! Smile
Πες μου σε παρακαλώ, γιατί συμβαίνει αυτό?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 10:57:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fuel oxidation:

http://fulloctane.com/article/1/why-does-fuel-go-stale/

http://www.straightdope.com/columns/read/2668/why-does-gasoline-go-stale-so-quickly


"The second cause of bad gas is oxidation — some of the hydrocarbons in the fuel react with oxygen to produce new compounds, almost all of them worse than what you started with. When oxidation becomes a problem, you'll know it without lab tests — the gasoline gives off a sour odor. If you pour some into a glass container, you'll see it's turned dark, and you might find small, solid particles of gum. Using oxidized gasoline is a bad idea, since the gum can clog your fuel filter, create deposits in your fuel system (especially the injectors), and generally hurt performance."


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 11:04:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραια αυτο δεν προκειται να το παθω απο την στιγμη που καιω ενα 40αρι καθε 2ημερο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 12:40:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Fuel oxidation:

http://fulloctane.com/article/1/why-does-fuel-go-stale/

http://www.straightdope.com/columns/read/2668/why-does-gasoline-go-stale-so-quickly


"The second cause of bad gas is oxidation — some of the hydrocarbons in the fuel react with oxygen to produce new compounds, almost all of them worse than what you started with. When oxidation becomes a problem, you'll know it without lab tests — the gasoline gives off a sour odor. If you pour some into a glass container, you'll see it's turned dark, and you might find small, solid particles of gum. Using oxidized gasoline is a bad idea, since the gum can clog your fuel filter, create deposits in your fuel system (especially the injectors), and generally hurt performance."

Στέλιο μήπως αυτός είναι ένας καλός λόγος για την προσθήκη καθαριστικού (τύπου SEAFOAM) στο τεπόζιτο ανα καποια διαστήματα, για καθαρισμό των μπεκ κυρίως???



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 14:54:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

wurth θα έλεγα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NoDsl 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 26 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 787

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 15:50:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Scotty308 έγραψε:
Kαι μια φωτο απο το διαγνωστικο




Ξερει κανεις να το ερμηνευσει??



Κωδικός βλάβης P0304
Υποψία - ζώνες Μπουζί ανάφλεξης
Μπεκ καυσίμου
Ηλεκτρική καλωδίωση
Εγκέφαλος κινητήρα





Κωδικός βλάβης P1340
Υποψία - ζώνες Μπουζί ανάφλεξης
Μπεκ
Ηλεκτρική καλωδίωση
Εγκέφαλος κινητήρα




Κωδικός βλάβης P1385
Τίτλος after-sales του κωδικού βλάβης Ανίχνευση πολύ μεγάλης κρουστικής καύσης : Μη χαρακτηρισμένο
Περιγραφή της διάγνωσης Αίτημα διακοπής ψεκασμού μέσω ανίχνευσης υπέρ-κρουστικής καύσης
Συνθήκες ενεργοποίησης της διάγνωσης Οι ακόλουθες συνθήκες πρέπει να πληρούνται
- Σε κύρια έγερση όταν είναι ενεργή η ρύθμιση κρουστικής καύσης
- Στροφές κινητήρα περισσότερες από 520 στρ/λεπτό
- Δυναμική κατάσταση του φορτίου κινητήρα ; Φορτίο κινητήρα μεγαλύτερο από ένα όριο
- Η θερμοκρασία κινητήρα είναι πάνω από 40°C
Συνθήκες εξαφάνισης της βλάβης Σβήσιμο της βλάβης κατά τη διακοπή του κυλίνδρου
Λειτουργίες μειωμένης απόδοσης στην περίπτωση παρουσίας κωδικού βλάβης Ο ψεκασμός έχει διακοπεί σε ορισμένους κυλίνδρους
Απενεργοποίηση της ρύθμισης μείγματος
Απενεργοποίηση της ρύθμισης για σημαντική κρουστική καύση
Απενεργοποίηση του ελέγχου εκκένωσης κανίστρου
Πέρασμα σε ανοικτό στοιχείο της ρύθμισης θερμοκρασίας εξαγωγής
Άναμμα της λυχνίας και/ή μήνυμα προειδοποίησης -
Πιθανά κύρια συμπτώματα πελατών Απώλεια ισχύος
Υποψία - ζώνες -
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 20:16:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:

Στέλιο μήπως αυτός είναι ένας καλός λόγος για την προσθήκη καθαριστικού (τύπου SEAFOAM) στο τεπόζιτο ανα καποια διαστήματα, για καθαρισμό των μπεκ κυρίως???



Πιθανότατα Μάκη!
Μία από τις επόμενες ημέρες θα ξηλώσω την αντλία βενζίνης μου να καμαρώσω το χάλι μέσα.

Ελπίζω κι ευχομαι η BMW να δίνει το φίλτρο που έχει μέσα της ως ανταλλακτικό γιατί προβλέπω να έχει το μαύρο του το χάλι.


Χωρίς να θέλω να γκαντεμιάσω τα αποτελέσματα από το 308 του Σωτήρη,
πριν από περίπου 1 χρόνο είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο (όχι μόνο μια φορά):
-207 πρώτου σταδίου έσπασε έμβολο. Θεώρησαν ότι η προέλευση ήταν το πρόγραμμα -> έγινε σφυρήλατο

Λίγο καιρό μετά ζήτησαν τη βοηθειά μου επειδή το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να δυσλειτουργεί, παρότι είχε γίνει τηλεφόρτωση και ο εγκέφαλος ήταν πλέον εργοστασιακός.
Το είδα από κοντά και τα συμπτώματα έδειχναν +25% long term fuel trims, ενώ ο κινητήρας είχε μόλις δεθεί και χρονιστεί. Δεν τούρμπιζε (προφανώς) και έκανε τρομερά πειράκια.

Τελικά ήταν βουλωμένο το μπεκ στον κύλινδρο που είχε σπάσει το έμβολο.
Είναι προφανές τί προκάλεσε το πρόβλημα.
Αν συνέχιζε αυτό το βιολί θα έσπαγαν και τα σφυρήλατα έμβολα.
Γιατί είναι μεν ανθεκτικότερα, αντέχουν περισσότερη ισχύ, αλλά δεν αντέχουν σε παράλογες συνθήκες και δυσλειτουργίες.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 07:03:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stelio μπορει να σβησει το αντιπολουτιον που μου βγαζει και στο δικο μου?Ο μαμα εγκεφαλλος ειναι ο sagem...δεν ειναι συνδεμενος ο δευτερος λ για τωρα αλλα δοκιμασα να τον συνδεσω και παλι εβγαζε το σφαλμα....μπορει να το κοροιδεψεις με καποιο τροπο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 09:43:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
makis106 έγραψε:

Στέλιο μήπως αυτός είναι ένας καλός λόγος για την προσθήκη καθαριστικού (τύπου SEAFOAM) στο τεπόζιτο ανα καποια διαστήματα, για καθαρισμό των μπεκ κυρίως???



Πιθανότατα Μάκη!
Μία από τις επόμενες ημέρες θα ξηλώσω την αντλία βενζίνης μου να καμαρώσω το χάλι μέσα.

Ελπίζω κι ευχομαι η BMW να δίνει το φίλτρο που έχει μέσα της ως ανταλλακτικό γιατί προβλέπω να έχει το μαύρο του το χάλι.


Χωρίς να θέλω να γκαντεμιάσω τα αποτελέσματα από το 308 του Σωτήρη,
πριν από περίπου 1 χρόνο είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο (όχι μόνο μια φορά):
-207 πρώτου σταδίου έσπασε έμβολο. Θεώρησαν ότι η προέλευση ήταν το πρόγραμμα -> έγινε σφυρήλατο

Λίγο καιρό μετά ζήτησαν τη βοηθειά μου επειδή το αυτοκίνητο εξακολουθούσε να δυσλειτουργεί, παρότι είχε γίνει τηλεφόρτωση και ο εγκέφαλος ήταν πλέον εργοστασιακός.
Το είδα από κοντά και τα συμπτώματα έδειχναν +25% long term fuel trims, ενώ ο κινητήρας είχε μόλις δεθεί και χρονιστεί. Δεν τούρμπιζε (προφανώς) και έκανε τρομερά πειράκια.

Τελικά ήταν βουλωμένο το μπεκ στον κύλινδρο που είχε σπάσει το έμβολο.
Είναι προφανές τί προκάλεσε το πρόβλημα.
Αν συνέχιζε αυτό το βιολί θα έσπαγαν και τα σφυρήλατα έμβολα.
Γιατί είναι μεν ανθεκτικότερα, αντέχουν περισσότερη ισχύ, αλλά δεν αντέχουν σε παράλογες συνθήκες και δυσλειτουργίες.

Τόσο δύσκολο ήταν να εγκατασταθεί ένα απλό φίλτρο βενζίνης έστω πριν την αντλία υψηλής? Μήπως τελικά πρεπει να το κάνουμε μόνοι μας???

salex έγραψε:
Το είδα από κοντά και τα συμπτώματα έδειχναν +25% long term fuel trims

Άλλος ένας καλός λόγος για να παρακολουθείς real time τα fuel trims Wink



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Scotty308 (Σωτηρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


308 1.6T Tuned by "Salex"

Ένταξη: 28 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 335
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 15:34:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον ...Εχω μιλησει ηδη αρκετες φορες με τον Στελιο ..(Ευχαριστω Στελιο για ολες τις πληροφοριες ) και μου εχει πει τι μπορει να φταιει ..και θα σας πω σε τι κατασταση ειναι τωρα το αμαξι και το τι εγινε μεχρι τωρα ..
Την τεταρτη λοιπον που ασχοληθηκαν με το αμαξι , και αφου μιλησα με τον τεχνικο , μου ειπε οτι αλαξανε τα 4 μπουζι , θα κανουνε προληπτικα ενα καθαρισμο της εισαγωγης υποπιεσης ..κατι τετοια μου ειπαν δεν το επιασα καλα , θα το δοκιμασουν και θα δουνε...
Εγινε λοιπον η αλλαγη των μπουζιων , δεν τα εχω δει ακομα να δω σε τι κατασταση ηταν , ελπιζω να τα εχουν να τα δω, ετσι απο περιεργεια, εσβησε μου ειπε η βλαβη , και στην δοκιμη που εκαναν το αμαξι τους πεταξε 2 φορες τον δεικτη του λαδιου και γεμισε η αριστερη μερια με λαδια ...
Απο εκει και μετα αρχιζει το ψαξιμο να δουνε γιατι και πως ..
Μετρανε την συμπιεση των κυλινδρων και βρισκουν οτι ο 4 εχει απωλεια συμπιεσης της ταξεως 30% .
Τους λεω τι γινεται τωρα?? και μου λενε οτι πρεπει να βγει το καπακι να δουμε τι παιζει απο κατω ...αυτο σημαινει σε ευρω 493 εργασια και συνεχιζουμε για τα υπολοιπα ... Crying or Very sad τι θα βρεθει για να αλαχτει..
Εν τω μεταξυ με ρωτανε ...εχει προγραμμα το αμαξι ?? και τους λεω ΝΑΙ ...αααααα δεν μας το ειπες αυτο λενε ...και τους λεω..εχει σημασια αυτο??? Το αμαξι φοραει το προγραμμα εδω και 2 χρονια και δεν παρουσιασε τιποτα...τωρα εγινε?? Ισως , μπορει δεν ξερω ..μου λενε ..θα δουμε ...αυτα μεχρι στιγμης ..να δουμε τι θα δουμε στην συνεχεια...
Τα σχολια .... δικα σας , μεχρι τα επομενα γεγονοτα που θα ασχοληθουν με το αμαξι γιατι τωρα εχουν ελειψη προσωπικου ....λογω αδειων
Confused

=================================
Εκτιμω οτι η ολη κατασταση οφειλετε σε βουλωμενο σωληνακι και απο εκει και μετα να εγιναν τα υπολοιπα ...!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Επόμενη
Σελίδα 1 από 22

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1756s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on