PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τα πρώτα βήματα της μπέμπας...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 12:11:02    Θέμα δημοσίευσης: Τα πρώτα βήματα της μπέμπας... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν να ευχαριστήσω για τα καλοσωρίσματα,καλορίζικα κτλ,κτλ,κτλ
Λοιπόν επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός (εντάξει μην βαράτε,εδω δεν είναι ακριβώς το ήμισυ είναι όμως σημαντική) μπορείτε να αρχίσετε τον "καταιγισμό" με τις απόψεις για ένα καλό στρώσιμο.Δείκτη στο κόκκινο ή ρελαντί...?Μάλλον τίποτα από τα δύο.Για εκφραστείτε λοιπόν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 12:15:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κλαψ... Crying or Very sad Τελικά θα το πάρω αύριο γιατί δεν έχουν βάλει την αεροτομή.Συν 24 ώρες στο μέτρημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 12:52:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Basika pou les mou fyge sto gefyraki opws estripsa 90 moires apo thn eykalyptwn (anebaina) gia na stripsw deksia gia melissia. Mou fevgei o kolos kai ante geia.. eblepa to gefyraki na rxetai kata panw mou.. kanw anapodo gyrnaei pali o kolos afth th fora mpros to antitheto revma... Ta da ola.. kainourio amaksi sou lew kai eblepa ena lewforeio na anebenei kai lew "wx ta xeirotera" .. afta einai..kano allo ena kai isiwse... Entwmetaksy olo afto egine xwris na thelw na kanw "alhteia"... aplws ESTRIPSA re file.. diladh den phgena na kanw m**kia... Basika tha diapistwseis kai monos sou oti ama zhthseis na stripsei ligo parapanw se periergh strofh (se gyali asfalto) to pisw meros apostatheropiieite (toulaxiston afto symbenei sto 1.4) Epishs yparxei kai h periptwsh na mpeneis se mia strofh me polla na exeis ypostrofh kai na afhseis ligo to gkazaki gia na diorthwseis ta moutra kai katefthian na sou rthei tet-a-ke... Exw kanei 2-3 tet-a-ke, to ena htan idiaitera asxhmo.. gkremisa ena fanari sthn kifisias sto ypsos tou assos odeon.. (eixe nera katw basika) ... asta na pane... genika panta keep both your hands on the wheel giati einai psiloaproblepth h anarthsh se syndiasmo me xalia lastixa/xalia dromo. Afto to fainomeno pollaplasiazetai apistefta sto bremeno... Mia mera katebena pali sto sygkekrimeno gefyraki afth th fora katebena apo kefalari pros mellisia (diladh aristerh strofh) eixe nero katw kserw gw... kai opws empena sth strofh ksafnika re file mou fevgei o kolos (eixa trith mesa) kai kanw anapodo pataw terma gkazi syrthika pros ta aristera gia kana metro kai mphka ala gronholm .. alla na sou pw thn alitheia fobithika poly giati den perimena na ginei tetoio prama kathws phgena me oute 60 kai den eixa gkaziarikh diathesh oute to trexa kserw gw.. kanonika phgena.. Einai sou lew o syndyasmos periergos. An mporeis na alakseis KATEFTHIAN zantes/lastixa/anarthseis kanto an kai prepei na sou pw oti to normal einai arketa diaskedastiko otan pleon logo empeirias ginei "problepsimo" eidika panw sto orio opou kanei odontotes striftes kinhseis me apanwtes diorthwseis kai niwtheis oti den pataei katw... Tespa sta priksa.. KALORIZIKO, KALOTAKSIDO kai KALO STRWSIMO.

Oso gia tis 24 wres mhn trelenesai.. egw to parigila mesa iouliou '99 kai to phra telos avgoustou logw diakopwn pou eixan ta telwneia..megalh htta.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλώς ήρθες!

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι μέχρι 3.500 - 4.000 στροφές είναι οκ για τα πρώτα 2.000χλμ!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:22:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aυτό που έκανα εγώ.

Mέχρι 3000 στροφές για 2500χλμ. Aυτό μου είπαν και οι περοσσότεροι που ρώτησα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:23:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου ρε Alex με τις ταρζανιές σου. Laughing Laughing

Ας επανέλθουμε όμως στο θέμα που έθεσε ο φίλος μας.
Ολοι θα έχουμε ακούσει λίγο πολύ ότι οι νέοι κινητήρες δεν θέλουν στρώσιμο και πως είναι ήδη "δουλεμένοι" απο το εργοστάσιο. Ολα καλά όλα ωραία μέχρι εδώ. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε οτι έχουμε να κάνουμε με έναν κινητήρα (γι αυτό θα μιλήσουμε σε πρώτη φάση και με τα υπόλοιπα αργότερα) που αποτελείται απο μέταλλα που έχουν έναν Α κύκλο ζωής. Σκοπός μας είναι ο κύκλος αυτός να συμπληρωθεί στο maximum του χρονικού του διαστήματος και με τα λιγότερα προβλήματα κατά την διάρκεια αυτού. Τα μέταλλα λοιπόν θα πρέπει να "πάρουν" την μορφή που "πρέπει" (λόγω των υπερβολικά αυξημένων θερμοκρασιών) σε βάθος χρόνου και με τρόπο "ευγενή". Για εμένα δεν υπάρχει ο δεκάλογος της καλής συμπεριφοράς για να στον μεταδώσω. Θα σου πω μόνο το τι έκανα εγώ και σε συνάρτηση με αυτά που έχεις ακούσει και τα υπόλοιπα που θα λεχθούν πιθανόν να καταλήξεις κάπου...

Εχουμε και λέμε λοιπόν...

Οι στροφές του κινητήρα ποτέ πάνω απο 3000 - 3500.

Οχι για πολύ χρονικό διάστημα η ίδια σχέση στο κιβώτιο (εξαιρούνται 4η - 5η), ειδικά η 1η - 2α.

Σβήσιμο του κινητήρα αφού επανέλθει σε θερμοκρασία Normal 75 - 80 βαθμούς η θερμοκρασία νερού (δεν θα ακούς τον θόρυβο του βιντυλατέρ).

Το A/C το ανάβουμε και το σβήνουμε όταν οι στροφές του κινητήρα είναι στο ρελαντί (αυτό το ακολουθώ ακόμη και τώρα).

Αλλαγή λαδιών στα 2000 χλμ με λάδια του εμπορίου (βλέπε προτάσεις σε ανάλογο topic).

Τα παραπάνω τα ακολούθησα μέχρι τα 5000 χλμ όπυ έκανα και την δεύτερη αλλαγή των λαδιών + φίλτρο λαδιού. Απο εκεί και μετά προοδευτική αύξηση των στροφών του κινητήρα μέχρι και τον κόφτη για όλες τις ταχύτητες στα 6000 χλμ.

Ας περάσουμε και στα υπόλοιπα μέρη του auto.

Πολύ ευγενική χρήση των φρένων, αποφέυγω δια ροπάλου τα φρεναρίσματα πανικού και "ομίχλης"

Αποφεύγουμε λακούβες και όλες τις ανωμαλίες του δρόμου που πιστεύουμε οτι θα μας κάνουν να "πονέσουμε".

Αυτά θυμάμαι... αυτά σου γράφω και πιστεύω πως θα υπάρχουν άλλοι να με ανατρέψουν ή να συμφωνήσουν μαζί μου και όπως σου είπα εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις...

Και πάλι καλορίζικο και να προσέχεις... Wink Wink Wink


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:30:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλώς τον και μην τρελαίνεσαι. 24 ώρες είναι θα περάσουν...
Ξέρω τι σπάσιμο είναι αλλά η αναμονή το κάνει πιό γλυκό....
Όσο για το στρώσιμο:
Εγώ τουλάχιστον στο δικό μου (έχω κανει 1800Κm) προσπάθεισα τα πρώτα 1000 να μην περάσω τις 3000σαλ (δύσκολο με το 1.4 και ειδικά αν έχεις συνηθήσει να οδηγείς με το αυτί) και τώρα μέχρι τα 2000 όχι πάνω από 4000σαλ.
Αν πας για το 1.4 σου προτείνω κατ'ευθείαν ταξιδάκι ώστε να μπορείς στην εθνική να κρατήσεις αυτά τα "όρια" με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Η 1η-2α κρύβει "κινδύνους".
Βέβαια όλα τα νέα αυτοκίνητα δεν έχουν και πολύ ανάγκη από στρώσιμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:45:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως άντεξα μέχρι τα 980 χλμ. κάτω από τις 3.500 στροφές.
Αμέσως μετά το πήγαινα μέχρι και 4.500 στροφές, ώσπου στα 3.000 χλμ ήρθαν
και οι κόφτες.

Είχα πάει 3 φορές Χαλκίδα και άπειρες βόλτες σε κοντινά μέρη έτσι ώστε
σε 1 εβδομάδα να μπορώ να το "πατήσω" λίγο παραπάνω...
Ήμουν τυχερός που το πήρα εποχή που δεν είχα πολλά τρεχάματα και έτσι
μπόρεσα να "ασχοληθώ" μαζί του εκτενέστερα.

Πάντως αυτές οι πρώτες μέρες είναι θάνατος. Να θες να το πατήσεις και να μην
μπορείς.
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 13:57:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Filoi ofitzi4 kai Alex ta kalosirthate kai apo emena Mr. Green

Oson afora gia to strosimo gnomi mou mexri tis 3000 strofes gia ta prota 2000-2500 xiliometra kai meta stadiaki auksisi 500 strofes an xilia xiliometra. Meta ta 5000 xiliometra ante geiaaaaa Silly Silly Silly



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:03:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σημφωνήσω απόλυτα με τον p206cfu, του τα έχω μάθει καλά! Razz Razz

p206cfu έγραψε:

Εχουμε και λέμε λοιπόν...

Οι στροφές του κινητήρα ποτέ πάνω απο 3000 - 3500.

Οχι για πολύ χρονικό διάστημα η ίδια σχέση στο κιβώτιο (εξαιρούνται 4η - 5η), ειδικά η 1η - 2α.

Σβήσιμο του κινητήρα αφού επανέλθει σε θερμοκρασία Normal 75 - 80 βαθμούς η θερμοκρασία νερού (δεν θα ακούς τον θόρυβο του βιντυλατέρ).

Το A/C το ανάβουμε και το σβήνουμε όταν οι στροφές του κινητήρα είναι στο ρελαντί (αυτό το ακολουθώ ακόμη και τώρα).

Αλλαγή λαδιών στα 2000 χλμ με λάδια του εμπορίου (βλέπε προτάσεις σε ανάλογο topic).


To τελευταίο το κάνουμε όχι μόνο για τα ρινίσματα που μπορεί να έχει ένας κινητήρας (παραδεχόμαστε ότι είναι στρωμένο), αλλά γιατί την πρώτη φορά που κάνει τον κύκλο το λάδι, παρασέρνει μαζί του διάφορα κεριά και προστατευτικά που έχει μια μηχανή για να μην σκουριάσει.

p206cfu έγραψε:
Τα παραπάνω τα ακολούθησα μέχρι τα 5000 χλμ όπυ έκανα και την δεύτερη αλλαγή των λαδιών + φίλτρο λαδιού. Απο εκεί και μετά προοδευτική αύξηση των στροφών του κινητήρα μέχρι και τον κόφτη για όλες τις ταχύτητες στα 6000 χλμ.

Ας περάσουμε και στα υπόλοιπα μέρη του auto.

Πολύ ευγενική χρήση των φρένων, αποφέυγω δια ροπάλου τα φρεναρίσματα πανικού και "ομίχλης"

Αποφεύγουμε λακούβες και όλες τις ανωμαλίες του δρόμου που πιστεύουμε οτι θα μας κάνουν να "πονέσουμε".


Nαι και σε αυτά.

Πάντως εδώ θα φανεί η ωριμότητά σου και η αυτοσυγκράτησή σου. Στο να μην πατήσεις το γκάζι για αυτά τα χιλιόμετρα...

Ααααχ, να δεις πως με έτρωγε και εμένα το πόδι μου.....

Πάντως αφού διάβασα ότι είσαι οδηγός μόνο για ένα μήνα, να προσέχεις διπλά. Εσύ και το αυτοκίνητο θα μαθαίνεται παρέα Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:33:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Exuce me αλλά εγώ στο 4000φεύγα χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει λάδια γιατί μπου είπαν ότι δεν το προτείνει η Peugeot. Nα ανησυχώ και γι' αυτό ή να χαλαρώσω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:37:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Exuce me αλλά εγώ στο 4000φεύγα χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει λάδια γιατί μπου είπαν ότι δεν το προτείνει η Peugeot. Nα ανησυχώ και γι' αυτό ή να χαλαρώσω.


Xalarose giatre...Emena otan tous eipa na allakso ladia sta 5000km me psarosan legontas mou pos den prepei kai tha ta allakso me diki mou euthini kai kati tetoies p@p@ries...Mi masas kako den kanei an thes loipon allakse ta 8)



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 15:59:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ οι μουρλοί λένε για αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ.

Εχω κάνει τώρα 8.000 και τα λάδια έχουν πάει στα 3/4!

Κανείς δεν ζημιώθηκε αλλάζοντας λάδι

Αντίθετα αυτοί κερδίζουν μη αλλάζοντας λαδια (..βλέπε βλάβες, φθορές κτλ)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:09:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χαλαρωσε και εγω τα λαδακια στα 5000 τα αλλαξα.
Για το στρωσιμο συμφωνω με τον π206σφου(Miltellas style)αλλωστε θα διαπιστωσεις και μονος σου οτι στην αρχη δεν παει μια σιγα σιγα ομως γινεται ολο και πιο γκαζιαρικο.
Προς Alex:Περιεργο με τα τετακε' εγω μερικες φορες πανω στην πορωση στριβω επιτηδες το τιμονι παραπανω για να πεταξει κ@λο αλλα ποτε δεν γυριζει αναποδα.Εαν μπω με πολλα συνηθως η σφυριζουν τα λαστιχα η κανει μια μικρη πλαγιολιθιση απολυτως ελεγχομενη.Και μιλαμε για 1100 με 13αρες χωρις αντιστρεπτικες(μιλαμε για βαρκα γιαλο οι πισω).Μονο οταν ηταν τα λαστιχα ολοκαινουργια γλιστρουσαν στο βρεγμενο.
Ελεγξε την πιεση στα λαστιχα σου η ελεγξε μηπως θελουν αλλαγμα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούλ 2002, 16:15:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros έγραψε:
Προς Alex:Περιεργο με τα τετακε' εγω μερικες φορες πανω στην πορωση στριβω επιτηδες το τιμονι παραπανω για να πεταξει κ@λο αλλα ποτε δεν γυριζει αναποδα.Εαν μπω με πολλα συνηθως η σφυριζουν τα λαστιχα η κανει μια μικρη πλαγιολιθιση απολυτως ελεγχομενη.Και μιλαμε για 1100 με 13αρες χωρις αντιστρεπτικες(μιλαμε για βαρκα γιαλο οι πισω).Μονο οταν ηταν τα λαστιχα ολοκαινουργια γλιστρουσαν στο βρεγμενο.
Ελεγξε την πιεση στα λαστιχα σου η ελεγξε μηπως θελουν αλλαγμα


Για να καταφέρεις να ξεκολλήσεις το πίσω μέρος ή να καταφέρεις τετακε, γίνεται μόνο με απότομη μεταφορά φορτίου από πίσω, εμπρός και αυτό επιτυγχάνεται ήτε με απότομο άφημα του γκαζιού ή με απαλό φρένο. Αν πατηθεί απότομα φρένο το πιο πιθανό να μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί και το πιο πιθανό είναι ένα ανεξέλεγκτο τετακε ή οποιαδήποτε απρόσμενη συμπεριφορά!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 03:32:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ta tet-a-ke pou anaferw einai panta sta plaisia twn normal elastikwn/zantwn (goodyear gt2) kai ta faga giati apla mphka me perissotera ap'tis dynatothtes tou aftokinhtou... Kai stis 2 periptwseis htan ypostrofh pou metatraphke se yperstrofh logw twn polwn xiliometrwn pou empena sth strofh.
Basika afto pou les oti gia tet-a-ke xriazete apotomo afhma gkaziou egw sou lew oti ginete kai me glyko -poly ligo- afhma sthn periptwsh kata thn opoia mpeneis se strofh diarkeias xamhlhs prosfyshs kata thn opoia oi mprosta glystrane anelehta ypostrefontas. Oso kai na to diorthwneis me mikro-shkwmata gkaziou bazontas mesa thn oura to amaksi blepeis oti to amaksi DEN bazei th mourh pio mesa (oso tha theles gia na pareis th strofh) opote esy blepeis to xaro me ta matia sou (pas na skaseis eksw apo to dromo ypostrefontas) opote sto telos anagkazese to stribeis ligo akoma kai tsoup! TET-A-KE.

Alexandre afto pou les oti to stribeis epithdes gia na to fxaristitheis to katalabenw, to kanw kai egw, alla esy den pas sto orio opote to dexetai. Kai egw to kanw kamia fora alla pote otan niwthw to amaksi na "elafrwnei" apo apopsh prosfyshs.

All-in-all h lysh h lysh pou exw brei einai mia: Mpeneis arga kai to sanidwneis apo to apex kai meta (bgeneis grhgora diladh) kai den kaneis pote tet-a-ke ektos an eise se kamia kathforikh tyflh kai deis kanan tarifa panw sth strofh na epibibazei epibath opote kalhnyxta :D Opote to ithiko didagma einai oti apofevgoume tyfles strofes Smile


Tora oso gia to strwsimo emena ap'th peugeot mou xan pei kai kala na to alaksw sta 5000 kai na to phgenw mexri tis 3000 kai mia fora th bdomada ante 4000 etsi na "anoigei". Otan to "roloi" mou edikse 910 km eixe faei ton prwto kofth 6500 rpm (oxi eskemmena - htan thema asfalias na mhn baresw ena mhxanaki) Meta ta 2000 to ftana 5500rpm.. kai mexri ta 4000 gyrw stis 6000rpm kai mexri ta 5000km tou baraga koftes. Alla basika m**kies ekana giati ta ladia strwsimatos einai oryktelaia-entelws elleina ladia. Afta pou sou lew einai ti prepei na apofygeis :D (oxi oti epathe tipota to SKYLI). Ama eperna amaksi TWRA tha tou ta alaza sta 1000km ta prwta ladia giati exoun grezia mesa kai den leei mia.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 09:25:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Εδώ οι μουρλοί λένε για αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ.

Εχω κάνει τώρα 8.000 και τα λάδια έχουν πάει στα 3/4!

Κανείς δεν ζημιώθηκε αλλάζοντας λάδι

Αντίθετα αυτοί κερδίζουν μη αλλάζοντας λαδια (..βλέπε βλάβες, φθορές κτλ)


Το θέμα είναι τι κάνουμε όταν από τα εξουσιοδωτημένα της Lion σου λένε αλλαγή στα 30,000km!!!! 8O
Αν πάω και τα αλλάξω αλλού (σε βενζινάδικο πχ) ύπάρχει πρόβλημα; μπορεί να σου ρίξουν την εγγύηση;
Τι να κάνεις; Να πας και να στηθείς σαν το γύφτο και να τους παρακαλάς να σου αλλάξουν λάδια!!!!! Ε ξεφτίλα δεν είναι... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 09:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Egw agorazw ta filtra ladiou ap'tn peugeot kai meta paw sto benzinadiko kai ta allazw...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Ιούλ 2002, 23:59:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπαίνω λίγο καθυστερημένα....

Ο κανόνας στο στρώσιμο είναι να οδηγείς τα πρώτα 1000 χλμ μέχρι λίγο κάτω από τη ροπή (~500 με ~250σαλ), τα επόμενα 1000χλμ μέχρι τη ροπή και τα επόμενα 1000χλμ μέχρι λίγο πάνω (~250 με ~500σαλ) από τη ροπή. Μετά τα 3000χλμ ανεβάζεις σταδιακά ρυθμούς. Μετά 5000χλμ μπορείς να μπαίνεις που και που στα κόκκινα. Για κόφτες περίμενε να φτάσεις το πρώτο μικρό σέρβις στα 8000-10000χλμ.

Δεν κρατάς τις στροφές στο ίδιο σημείο για πολύ ώρα ακόμη και σε ταξίδι, παίζεις 500σαλ πάνω κάτω. Στα πρώτα 3000χλμ αποφεύγεις απότομες επιταχύνσεις-επιβαρύνσεις του μοτέρ, αλλά όμως να το πηγαίνεις σφιχτά και ποτέ χαλαρά για να κερδίσεις και τον τελευταίο ίππο.

Εάν τις πρώτες εκατοντάδες χιλιόμετρα τα κάνεις σε ταξίδι το στρώσιμο γίνεται καλύτερο αλλά και ταχύτερο.

Όσον αφορά αυτά που λέει ο Alex, είναι ολοφάνερα παλαβός υπό ανέγερση... οπότε και δεν θα πρότεινα στον συν-οδηγό μας Οφιτζή να τον λάβει σοβαρά υπ'όψιν του. Εάν θέλεις Αλέξη διάβασε το Οδηγικές Αναζητήσεις για να συμπληρώσεις τις γνώσεις σου, ειδικά τα θέματα με Υποστροφές και Υπερστροφές. Wink
Στο εν τω μεταξύ θα ετοιμάσω και ένα αρθράκι για την οδήγηση σε βροχή. Wink Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούλ 2002, 08:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας και πάλι...

Λοιπόν το αμάξι το πήρα κανονικά την Παρασκευή (από Peugeot Κανελής,Μελίσσια).Περί λαδιών σε αντίθεση με όσα άκουσα από εσάς μου πρότειναν να τα αλλάξω στα 10000 και μάλιστα όταν τουσ ρώτησα κανένα πρόβλημα αν εγώ θέλω να τα αλλάξω νωρίτερα μου είπαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.(λέτε να έχω πέσει σε καλά χέρια...???)
Όσον αφορά το στρώσιμο προσπαθώ όσο μπορώ να ακολουθώ τα προλεγόμενα όμως όταν σε φανάρια με περνάνε ακόμα και τα Seicento τα παίρνω στο κρανίο Evil
Το πήγα μία χθες και μέχρι τη Χαλκίδα και καλα να ανοίξει, αλλά δεν σκέφτηκα ότι ήταν Κυριακή (μέρα επιστροφής) με αποτέλεσμα να γυρίσω με μια "χαριτωμένη" εναλλαγή 1ης-2ας-φρένου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1533s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on