Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Αύγ 2003, 16:22:44 Θέμα δημοσίευσης: Hyundai CC: Και Coupe και Cabriolet! |
|
|
H Hyundai φαίνεται ότι δεν αρκείται στα αμιγώς coupe μοντέλα και ετοιμάζεται να εισβάλει και στα ανοιχτά, έστω και με το λογότυπο CC. H κορεάτικη εταιρεία θα παρουσιάσει επίσημα στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο, τη δική της εκδοχή στα μοντέλα Coupe Cabriolet, το οποίο θα βγει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Aν και τα αρχικά σχέδια για την ανοιχτή έκδοση του Coupe μιλούσαν για κλασική υφασμάτινη οροφή, η μεγάλη ζήτηση που παρουσιάζεται σε μοντέλα coupe cabriolet , έκαναν την κορεάτικη εταιρεία να αλλάξει πλεύση. Για το λόγο αυτό, απευθύνθηκε στον ειδικό του είδους, το γερμανικό οίκο Karmann, ο οποίος είναι υπεύθυνος άλλωστε και για την "πρωτοπόρα" Mercedes-Benz SLK, ενώ ήδη ξεκίνησε η παραγωγή του Renault Megane CC.
Λογικό είναι λοιπόν οι οροφές των δύο αυτών μοντέλων (Megane CC- Hyundai CC) να μοιάζουν αρκετά, αφού και στο κορεάτικο μοντέλο το πάνω μέρος της οροφής θα είναι γυάλινο. Πανομοιότυπος θα είναι και ο μηχανισμός, αν και το Hyundai θα είναι αμιγώς διθέσιο, αντίθετα με την τετραθέσια διάταξη του Megane. Ωστόσο, το κορεάτικο μοντέλο θα παρέχει σημαντικά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ακόμα και με την οροφή τοποθετημένη στον ειδικό χώρο.
Tο πλαίσιο φυσικά θα υποστεί τις απαραίτητες ενισχύσεις, τόσο στην ακαμψία του όσο και στην προστασία των επιβατών σε περίπτωση ανατροπής. Στον τομέα των κινητήρων όμως δεν αναμένονται για την ώρα διαφοροποιήσεις. Έτσι, η κορυφαία έκδοση θα εξακουθήσει να εξοπλίζεται με τον κινητήρα V6 των 2.700κ.εκ., ενώ η βασική με το γνωστό των 1.600κ.εκ., τοποθετείται και στο Coupe και σε άλλα μοντέλα της κορεάτικης εταιρείας.
Aργότερα θα είναι διαθέσιμος και ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού βενζίνης, ενώ το λανσάρισμα της ανοιχτής έκδοσης του Coupe θα συμπέσει και με το facelift που θα υποστεί το κλειστό μοντέλο. Oι αλλαγές περιλαμβάνουν βελτίωση της εικόνας του εσωτερικού και διαφορετικά φωτιστικά σώματα.
Όσον αφορά στις τιμές, εκτιμάται ότι η βασική έκδοση του Hyundai CC θα κοστίζει περίπου 26.000 ευρώ, οπότε το καλοκαίρι του 2004 αναμένεται να δημιουργήσει "προβλήματα" στους υποψήφιους αγοραστές των ανοιχτών μοντέλων.
Πηγή : in.gr
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Αύγ 2003, 14:05:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίο ωραίο
Και δεν είναι και πολύ ακριβό 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 10:08:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό δεν είναι κουπέ-καμπριολέ, αλλά κουβάς-καμπριολέ 
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 19:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: | Αυτό δεν είναι κουπέ-καμπριολέ, αλλά κουβάς-καμπριολέ  |
οντως. αν και αν μου εβαζαν ενα πιστολι στο κεφαλι για ναγορασω ντε και καλα ενα κορεατικο αυτο ειναι το μονο που θα αγοραζα.αμα βγει και τουρμπο με 143 αλογα ακομα καλιτερα και βεβαια θα ξυλωνα οτι σημα τις εταιρειας υπαρχει πανω του
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 07:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ από την άλλη είχα για 3 χρόνια ένα "κουβά" ( ) κόκκινο Coupe FX με τα 116 άλογα, ποτέ δεν με προβλημάτισε, ποτέ δεν παραπονέθηκα, πάντα πρώτη μούρη και πάνω από όλα όργωνα την Εθνική με άνεση .... την ώρα που τα πραγματικά κουβαδάκια .... πήγαιναν με 120 χιλιόμετρα γιατί πάνω από αυτή την ταχύτητα ήταν απαγορευτικό για την πλάτη, οπίσθια και κεφάλι ... Είχα 3 χρόνια εγγύηση ή 100.000χιλιόμετρα ... αλλά ποτέ δεν την χρησιμοποίησα ... εκτός από μία φορά που μου ξεφούσκωσε ένα μπροστά Michelin Pilot Sport (Pilot SX-GT) και μου το άλλαξαν δωρεάν ...
Από την άλλη το "αξιόπιστο" και "άνετο" Γαλλικό ... το πούλησα σε 7 μήνες , γιατί μου είχε βγάλει την Παναγία με τα "απλά" προβληματάκια των Γαλλικών ... !!!!!
Τώρα έχω το Γερμανικό 8 μήνες και φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα ... παρόλο που το έχω σκίσει ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 08:50:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: | Eγώ από την άλλη είχα για 3 χρόνια ένα "κουβά" ( ) κόκκινο Coupe FX με τα 116 άλογα, ποτέ δεν με προβλημάτισε, ποτέ δεν παραπονέθηκα, πάντα πρώτη μούρη και πάνω από όλα όργωνα την Εθνική με άνεση .... την ώρα που τα πραγματικά κουβαδάκια .... πήγαιναν με 120 χιλιόμετρα γιατί πάνω από αυτή την ταχύτητα ήταν απαγορευτικό για την πλάτη, οπίσθια και κεφάλι ... Είχα 3 χρόνια εγγύηση ή 100.000χιλιόμετρα ... αλλά ποτέ δεν την χρησιμοποίησα ... εκτός από μία φορά που μου ξεφούσκωσε ένα μπροστά Michelin Pilot Sport (Pilot SX-GT) και μου το άλλαξαν δωρεάν ...
Από την άλλη το "αξιόπιστο" και "άνετο" Γαλλικό ... το πούλησα σε 7 μήνες , γιατί μου είχε βγάλει την Παναγία με τα "απλά" προβληματάκια των Γαλλικών ... !!!!!
Τώρα έχω το Γερμανικό 8 μήνες και φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα ... παρόλο που το έχω σκίσει ...  |
Το προηγούμενο coupe μου άρεσε πάρα πολύ (όπως και το πρώτο πριν 10 χρόνια).
Αυτό είναι κακάσχημο και ψόφιο γι'αυτό το είπα έτσι 
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 09:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: |
Το προηγούμενο coupe μου άρεσε πάρα πολύ (όπως και το πρώτο πριν 10 χρόνια).
Αυτό είναι κακάσχημο και ψόφιο γι'αυτό το είπα έτσι  |
To "κακάσχημο" είναι υποκειμενικό ... και ο καθένας έχει την δική του οπτική προσέγγιση ... Εγώ για παράδειγμα δεν μου αρέσει καθόλου το 307 αλλά ούτε και το νέο ASTRA ... αλλά και αυτό το Coupe δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει ιδιαίτερα ...
Όσο για το "ψόφιο" σε αυτό δεν φταίει η Ηyundai αλλά η χώρα και η νομοθεσία που δεν επιτρέπει να κυκλοφορούν οι πραγματικοί κινητήρες του Coupe (2000cc και 2700 κυβικά) ... αλλά ο 1600 ο οποίος πράγματι είναι πολύ λίγος για 1250 κιλά αυτοκίνητο ... Αυτό όμως γίνεται μόνο στην Ελλάδα ...
Λόγω τεκμηρίου και σκληρής νομοθεσίας καταργήθηκε (για την Ελλάδα) και ο δίλιτρος ενώ πλέον μόνο με ειδική παραγγελία έρχεται ο 2700cc ... ενώ το δίλιτρο πλέον τον αντικαθιστά ο S145 ...
Ενα καλό που εισπράττουν όλοι οι κάτοχοι του Coupe είναι ότι μεταξύ του 2700cc και του 1600άρη όλα είναι ίδια ... φρένα, ανάρτηση κλπ... εκτός φυσικά της μηχανής ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 09:50:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχως Νικο μου εισπαρτουν και την αισθηση οτι εχουν 2700 κυβικα αυτοκινητο και κουνιουνται με το ψοφιμι σε οτιδηποτε βρεθει μπροστα τους αν καταλαβες τι εννοω 
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 10:06:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Δυστυχως Νικο μου εισπαρτουν και την αισθηση οτι εχουν 2700 κυβικα αυτοκινητο και κουνιουνται με το ψοφιμι σε οτιδηποτε βρεθει μπροστα τους αν καταλαβες τι εννοω  |
φυσικά και κατάλαβα ... αλλά αυτό πάλι δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο αλλά με την χώρα αυτή και τους κατοίκους της ...
Το ίδιο ισχύει και με κατόχους άλλων αυτοκινήτων ... τα οποία μπορεί να μην είναι ψοφίμια ... αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την οδηγική μούρλα: έχω ποιο γρήγορο άρα κάντε στην άκρη να περάσω ή εγώ στρίβω καλύτερα άρα αφήστε με να στρίψω ποιο γρήγορα ... ή οδηγώ σαν λυσσασμένος για να αποδείξω το Ελληνικό ταμπεραμέντο μου ... και την ιπποδυναμική μου ανωτερότητα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 10:13:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικα και ισχυει αυτο που περιγραφεις αλλα οι κατοχοι των συγκεκριμενων αυτοκινητων το εχουν ιδιαιτερα τονισμενο αλλιως δεν εξηγειται η επιμονη τους και η λυσσα τους.Εχω μαλιστα 10 στα 10 παραδειγματα να σου αναφερω
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 10:34:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Φυσικα και ισχυει αυτο που περιγραφεις αλλα οι κατοχοι των συγκεκριμενων αυτοκινητων το εχουν ιδιαιτερα τονισμενο αλλιως δεν εξηγειται η επιμονη τους και η λυσσα τους.Εχω μαλιστα 10 στα 10 παραδειγματα να σου αναφερω |
Bρε συ Μάκη και εγώ έχω καθημερινά παραδείγματα από 106άρηδες και PuntoSport-ακιδες που νομίζουν ότι έχουν πιάσει το παπά από τα κρεμμύδια ...
Την Κυριακή πήγα Ναύπλιο και μέχρι να πάω και να έρθω τα'δα όλα ... Πήγαινα με 160-180 και ήμουν χαλαρός ... όποτε πέρναγα κάποιο rallye ή κάποιο punto ή κάποιο polo ... τα'παίρναν στο κρανίο και μου χάλαγαν την διαδρομή και ξεκίναγαν τις μαλ***ες μέσα στην Εθνική ... Φυσικά έβγαινα κερδισμένος , αφού το να πηγαίνεις με 180 και 190 με το Rallye ή καποιο Punto σε Ελληνική Εθνική οδό πάνω από 2 ώρες μάλλον θα είναι κούραση ... αφού όλοι μετά από 10 χιλιόμετρα έκοβαν ... ενώ με το ASTRA και 5 ώρες να πήγαινα με 180 ή 190 δεν θα καταλάβαινα και πολλά ...
Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχω πετύχει ποτέ περίεργη τέτοια περίπτωση με 206 ... Μέχρι σήμερα όλοι οι 206ηδες που έχω πετύχει στο δρόμο είναι ιδιαίτερα ώριμοι οδηγικά ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 12:04:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: |
Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχω πετύχει ποτέ περίεργη τέτοια περίπτωση με 206 ... Μέχρι σήμερα όλοι οι 206ηδες που έχω πετύχει στο δρόμο είναι ιδιαίτερα ώριμοι οδηγικά ... |
Θα σε διαψεύσω...
Υπάρχουν πολλοί τρελλοί στον δρόμο άσχετα με το αυτοκίνητο που οδηγούν. Άλλοι αισθάνονται βασιλιάδες στο Nissan King Cab με τα bigfoot λάστιχα
Το κακό είναι ότι κάποια στιγμή είδα κίτρινο ραλλύ με κόκκινα πιτσιλιστήρια, όπως 206 με μπλε πιτσιλιστήρια και vts με όμοια πιτσιλιστήρια. Astra δεν είδα ακόμα, θα σου στείλω φωτογραφία αν πετύχω (εύχομαι όχι)
Ωραία αμαξάκια σαν τα δικά μας (που δεν έχουν ανάγκη πρόσθετων μπιχλιμπιδιών) και τα κάνουν τσίρκα...
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 12:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: |
Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχω πετύχει ποτέ περίεργη τέτοια περίπτωση με 206 ... Μέχρι σήμερα όλοι οι 206ηδες που έχω πετύχει στο δρόμο είναι ιδιαίτερα ώριμοι οδηγικά ... |
Κάτι όμως Νικόλα που δεν μπορώ να το πω για τους οδηγούς Astra (πλην των 4πορτων που οδηγούνται κατά βάση από "παπούδες" κάθε ηλικίας ).
Στο πήγαιν-έλα (δις) φέτος το καλοκαίρι στην Πελοπόνησο, όλα τα "ψαγμένα" Astra (1400-1600) τρίθυρα καθώς και τα Polo 100άρια κάθε ηλικίας, με το που έβλεπαν τις 15άρες του 206 (άρα 1600) τους έπιανε μανία! Εκείνοι με τα Polo, ευτυχώς στα στροφιλίκια για Τρίπολη, τα έβλεπαν όλα κι έκοβαν, όμως αυτοί με τα Astra έκαναν απίθανα πράγματα για να με περάσουν (βλέπε προσπεράσεις από δεξιά, σφήνες, κολλήματα στον πίσω προφυλακτήρα με 140-160χαω! ).
Ωφείλω πάντως να ομολογήσω ότι τα 1600άρια Astra είχαν αξιώσεις απέναντι στο 206 1.6XS καθώς σώζωνταν από την καλή τους αεροδυναμική και βέβαια το καλό πάτημα. Στις στροφές όμως βάρκες (όπως όλα τα Γερμανικά) !
Πάντως με ταχύτητες 150-190 στο δρόμο για Τρίπολη και 180-200 στο "καλό" κομάτι της Στερεάς το 206 δε με κούρασε πουθενά και μόνο στις κλειστές μετά το Αρτεμίσιο (στον ερχομό που είναι κατηφορικές) το μπροστινό σύστημα μου δημιουργούσε σχετική ανασφάλεια με την "ελαφρότητά" του στις στροφές... όμως το 206 βίδα με εξωφρενικές ταχύτητες, περνώντας μάλιστα το ύστατο τεστ (γυναίκα με αλεργία στην ταχύτητα στο κάθισμα του συνοδηγού, χωρίς να βγάλει κιχ )!!!
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 12:41:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Petros έγραψε: |
Κάτι όμως Νικόλα που δεν μπορώ να το πω για τους οδηγούς Astra (πλην των 4πορτων που οδηγούνται κατά βάση από "παπούδες" κάθε ηλικίας ).
Στο πήγαιν-έλα (δις) φέτος το καλοκαίρι στην Πελοπόνησο, όλα τα "ψαγμένα" Astra (1400-1600) τρίθυρα καθώς και τα Polo 100άρια κάθε ηλικίας, με το που έβλεπαν τις 15άρες του 206 (άρα 1600) τους έπιανε μανία! Εκείνοι με τα Polo, ευτυχώς στα στροφιλίκια για Τρίπολη, τα έβλεπαν όλα κι έκοβαν, όμως αυτοί με τα Astra έκαναν απίθανα πράγματα για να με περάσουν (βλέπε προσπεράσεις από δεξιά, σφήνες, κολλήματα στον πίσω προφυλακτήρα με 140-160χαω! ).
Ωφείλω πάντως να ομολογήσω ότι τα 1600άρια Astra είχαν αξιώσεις απέναντι στο 206 1.6XS καθώς σώζωνταν από την καλή τους αεροδυναμική και βέβαια το καλό πάτημα. Στις στροφές όμως βάρκες (όπως όλα τα Γερμανικά) !.... |
χι!χι! πάντως εγώ δεν ήμουν ... γιατί το 206/1600/16v μόλις το πάρω είδηση κάνω δεξιά και το αφήνω να επελάσει ... όπως και έγινε ...
Γενικά πάντως δεν ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα που είναι γύρω μου ... θα το πατήσω (δηλ. πάνω από 160) μόνο όταν διαπιστώσω ότι είμαι μόνος ... για να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο ...
Πληροφοριακά και μόνο στο κατέβασμα από Αρτεμίσιο μετά από την διασταυρωση Νεμέας στις μεγάλες ευθείες το ASTRA κατέγραψε 200χιλιόμετρα/ώρα άνετα με ανοικτά παράθυρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Petros (Πέτρος) Μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) ΧS2 (2002)
Ένταξη: 16 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 113 Τόπος: Αθήνα - Βριλήσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Αύγ 2003, 13:08:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikos(Vini) έγραψε: |
Πληροφοριακά και μόνο στο κατέβασμα από Αρτεμίσιο μετά από την διασταυρωση Νεμέας στις μεγάλες ευθείες το ASTRA κατέγραψε 200χιλιόμετρα/ώρα άνετα με ανοικτά παράθυρα ... |
Όχι μόνο το ξέρω (το οικογενειακό αυτοκίνητο είναι Opel Astra 1.6SW), αλλά αποδείχθηκε και εξαιρετικά ασφαλές...
Με 180 στην ευθεία του Αρτεμισίου το -κατά τ' άλλα "καράβι"- Station Wagon με εξέπληξε όταν έκανα ελιγμό (με φρένα) για να αποφύγω σκύλο και το αυτοκίνητο διόρθωσε ταχύτατα την πορεία του χωρίς δυσάρεστα επακόλουθα... Πραγματικά έβγαλα το καπέλο στους Γερμανούς μηχανικούς!
In Rallye I trust (παρόλο που το αποχωρίστηκα) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2005, 14:03:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα ουτε και αυτο εχει βγει στην παραγωγη παρολο που παρουσιαστηκε σαν πρωτοτυπο πριν δυο χρονια και θα κυκλοφορουσε στους δρομους απο περυσι....
Κατι λενε οτι θα το βγαλουν του χρονου στην παραγωγη αλλα μου φαινεται οτι παει μακρια η βαλιτσα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shiba (giwrgos) Έχω ξεφύγει !!!

 shiba cc
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1069 Τόπος: γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιούν 2005, 14:42:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | Τελικα ουτε και αυτο εχει βγει στην παραγωγη παρολο που παρουσιαστηκε σαν πρωτοτυπο πριν δυο χρονια και θα κυκλοφορουσε στους δρομους απο περυσι....
Κατι λενε οτι θα το βγαλουν του χρονου στην παραγωγη αλλα μου φαινεται οτι παει μακρια η βαλιτσα.... | οχι ρε γα**το και ta hyundai cc? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούν 2005, 13:58:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάπα το καρπούζι όπως nissan mikra. Όταν θα βγούν αυτά που τα λανσάρουν τόσα χρόνια, θα έχει ήδη βγάλει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία τα πιό καινούργια CC 208 & 308 & renault megane 
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούν 2005, 14:02:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini γειά χαρααααα! Αλλά το νεο Astra GT πολύ τετράγωνο ρε παιδί μου. Χάλια! Λες και βγήκε απο την εποχή του "ψυχρού πολέμου" στην ανατολική γερμανία!!!
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 07:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχμμμ ναι σωστα για το astra αλλα το Post του Νικου (Vini) έγινε στις 26/08/2003.
Επίσης ο Νικος λείπει εκτος Ελλαδος οποτε μαλλον λιγο δύσκολο να απαντήσει....
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|