Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 00:26:56 Θέμα δημοσίευσης: Λιγότερα προβλήματα όσοι χρησιμοποιούν 98άρα βενζίνη; |
|
|
Σε ξένο site αναφορικά με προβλήματα για το 206 διάβασα ότι όσοι χρησιμοποιούν κατά κανόνα 98άρα βενζίνη παρουσιάζουν λιγότερα προβλήματα σχετικά με blackout, αρυθμίες, διακοπές, εγκεφαλικά κλπ
Στατιστικά τα περισσότερα προβλήματα τα έχουν όσοι βάζουν απλή αμόλυβδη 95άρα.
Σε εμάς εδώ συμβαίνει κάτι αντίστοιχο;
Εγώ για παράδειγμα χρησιμοποιώ επί μονίμου βάσεως 98άρα βενζίνη. Και δεν έχω παρατηρήσει ποτέ σχετικό πρόβλημα στην λειτουργία του εγκεφάλου-κινητήρα μου. Γι αυτό και φοβάμαι τώρα πια να κατέβω στα 95 οκτάνια. Εξάλλου η τσέπη συνήθισε το κόστος.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:13:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς τα ίδια και εγώ η μοναδική 95αρα που χρησιμοποιούσα ήταν η v-power και δεν έχω κανένα πρόβλημα 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mετά από μια εκτενή συζήτηση με άνθρωπο που γνωρίζει από injection και ψεκασμούς, αυτό που στην ουσία είπε είναι το εξής:
Οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη και γενικά οι βενζίνες άνω των 98 οκτανίων είναι καλύτερης ποιότητας.
Να μήν βάζουμε ΠΟΤΕ βενζίνη σε πρατήριο που μόλις ανεφοδιάστηκε με βενζίνη (άντε να το ξέρεις αυτό!). Aυτό γιατί όταν γεμίζουν οι δεξαμενές ανακατέβεται ο βυθός ο οποίος έχει λάσπη, γαλότσες, ψαράκια κλπ.
Το σημαντικότερο για τις αρυθμίες, σβησίματα κλπ:
Να καθαρίζεται συχνά η πεταλούδα (βγάζοντας το κολάρο και ψεκάζοντάς την με ειδικό σπρεί) γιατί από σκόνη, καυσαέρια αλλά και τις αναθυμιάσεις του λαδιού, μαζεύει πολύ βρωμιά. Αν, δε, από την βρομιά κλείσει η οπή του ρελαντί... τότε αρχίζουν τα σοβαρά προβλήματα.(σβησίματα, αστάθειες, μέχρι και καταστροφή του map sensor)
Γι'αυτό προγραμματίστε τουλάχιστον όποτε κάνετε service να σημειώνεται να καθαρίζουν την πεταλούδα, ή κάντε το μόνοι σας!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:53:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τασο,
Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι.Συνήθως η νοθεια των ακριβων βενζινών γίνεται με την αναμιξη τους με τις φθηνές.Πας δηλαδή στο βενζινάδικο να βαλεις πχ ultimate και μεσα στην δεξαμενη των 5000lt εχει 3000lt απλη αμόλυβδη.Μερικοι βεβαια μπορουν να σου πουλάνε και απλη αμόλυβδη για ultimate αλλα λεμε τωρα.Μην μου πεις για το χρωμα γιατι στο βενζιναδικο που βαζω εγω τουλάχιστον δεν εχει τζαμακι για να βλεπεις το χρωμα της βενζινης παρα μονο μπορεις να την ξεχωρισεις απο την μποχα της.Η νοθεια τωρα των απλων βενζινων γινεται οχι με νερο γιατι δεν συμφερει αλλα με αλλες ουσιες παρομοιες της βενζινης (τουλουόλη κλπ) που ειναι παμφθηνες και φτιαχνονται σε παρανομα εργαστήρια με μηδενικό κοστος αγοράζοντας υλικά απο τον Μπακακο.Για το οτι δεν βαζουμε ποτε βενζινη απο πρατηριο που μολις εχει γεμίσει με εκπλησει που δεν το ήξερες καθως ειναι νομος.Το προβλημα με τα βενζιναδικα παντως ειναι οτι δεν καθαριζουν τις δεξαμενες τους με αποτελεσμα τα νερα της υγρασιας καθως και αλλα κατακαθια να περνανε μεσω της μανικας στα ρεζερβουαρ μας οταν βαζουμε βενζινη και η δεξαμενη του βενζιναδικου ειναι προς το αδειο.Αυτα λοιπον τα κατακαθια ειτε περνανε απ ευθειας στον κινητηρα οταν βαλουμε μπροστα είτε κατακοθονται με τον καιρο μεσα στο ντεποζιτο μας και με την σειρα τους περνανε μεσα στο κυκλωμα ψεκασμού οταν αυτο ειναι προς το αδειο.Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 10:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Για το οτι δεν βαζουμε ποτε βενζινη απο πρατηριο που μολις εχει γεμίσει με εκπλησει που δεν το ήξερες καθως ειναι νομος |
Oχι δεν το διατύπωσα σωστά! Αυτό το ήξερα και το έγραψα ώς δική μου συμβουλή. Μάλιστα πριν κάποια χρόνια την πάτησα αλλά δεν ήξερα πότε είχε γεμίσει!
Περισσότερο με το παιδί λέγαμε για τις οπές για το ρελαντί και τον ψεκασμό γενικότερα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:31:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και 'γω από την αρχή βάζω 98 οκτανίων αμόλυβδη...
Το θέμα είναι όμως πως κάποιες φορές ο διαγνωστικός έλεγχος μου έβγαζε λίγα προβληματάκια, που διορθώνονταν με το πάτημα ενός κουμπιού... Σε όλες τις περιπτώσεις ο μηχανικός μου είπε πως φταίνε οι βενζίνες (είτε λόγω νοθείας, είτε λόγω πρότερου ανεφοδιασμού)...
Βάζω Super αμόλυβδη για να είμαι σίγουρος ότι η βενζίνη που βάζω είναι τουλάχιστον μια καλής ποιότητας βενζίνη, 95 (στην χειρότερη περίπτωση) οκτανίων κατ' ελάχιστο...
Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως όταν βγάζουμε το κολάρο που ξεκινά από το φιλτροκούτι (το έκανα πολλές φορές), βλέπουμε την πεταλούδα του τσοκ... (Εκεί εξάλλου είναι και προσαρτημένος ένας μηχανισμός της Bosch που υποθέτω πως κινεί αυτόματα αυτή την πεταλούδα)
Δεν ισχύει αυτό;;;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:40:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως όταν βγάζουμε το κολάρο που ξεκινά από το φιλτροκούτι (το έκανα πολλές φορές), βλέπουμε την πεταλούδα του τσοκ... (Εκεί εξάλλου είναι και προσαρτημένος ένας μηχανισμός της Bosch που υποθέτω πως κινεί αυτόματα αυτή την πεταλούδα)
Δεν ισχύει αυτό;;; |
Αυτός ο μηχανισμός της Bosch είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι για τα 16v. Το ποτεσιόμετρο του γκαζιού είναι τέρμα αριστερά πίσω από την μπαταρία όπου δίνει το πόσο πρέπει να ανοίξει το μοτεράκι της πεταλούδας αέρα.
Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 15:21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο Μάκης !!!
Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα
Πρέπει να το τηρούμε όσο μπορούμε...
Τώρα για ρελαντί θα πω ότι μετά από 2-3 γεμίσματα
BP100 και έχοντας ξεχάσει τελείως το τρέμουλο στο ρελαντί
έβαλα 95αρα οπότε μετά από καποια χλμ ξαναρχισαν
κάτι ψιλοπειράκια και τρέμουλο στο ρελαντί καμμιά φορά
ασε που ενιωθα ότι και το αμάξι δεν επιτάχυνε όπως πριν!!!
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 19:16:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αυτός ο μηχανισμός της Bosch είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι για τα 16v. Το ποτεσιόμετρο του γκαζιού είναι τέρμα αριστερά πίσω από την μπαταρία όπου δίνει το πόσο πρέπει να ανοίξει το μοτεράκι της πεταλούδας αέρα.
Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα  |
Δηλαδή ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο γίνεται πολύ πιο μετά, αφού μετρηθεί και η παροχή του (μέσω του map sensor φαντάζομαι)...Η πεταλούδα που βλέπουμε με την αφαίρεση του κολάρου είναι η πεταλούδα που χειριζόμαστε με το πετάλ του γκαζιού... Σωστά;
Απ' ότι ξέρω συνήθως οι πεταλούδες του γκαζιού είναι πριν τους ψεκαστήρες (μπεκ) καυσίμου για να μην αλλοιώνουν την ομοιογένεια του καύσιμου μίγματος. Αυτό συμβαίνει επειδή, αν δεν ίσχυε αυτό, κάποια σταγονίδια βενζίνης, καθώς θα "ταξιδεύαν" προς τους θαλάμους καύσης μαζί με τον αέρα, θα "έβρεχαν" την πεταλούδα, όταν την συναντούσαν, και έτσι ο αέρας που θα περνούσε από κοντά της θα γινόταν πολύ πλούσιος σε βενζίνη, ενώ όλος ο υπόλοιπος θα γινόταν πολύ φτωχός.
Από την άλλη βέβαια, όσο αργότερα γίνεται ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο, τόσο λιγότερο προλαβαίνει το μείγμα να γίνει ομογενές, αφού φτάνει αμέσως στο τέρμα της διαδρομής, δηλαδή τους θαλάμους καύσης.
Δεν φανταζόμουνα όμως πως η πεταλούδα γκαζιού μπορεί να είναι τόσο πίσω...Γι' αυτό όταν την είδα υπέθεσα πως είχε σχέση με το "τσοκ" (προφανώς παρασύρθηκα από τα παλιά καρμπυρατέρ, που είχαν δύο πεταλούδες, την πάνω του τσοκ και την κάτω του γκαζιού)
Αλήθεια τι υποκαθιστά σήμερα το τσοκ στους σύγχρονους κινητήρες;
Για παράδειγμα πως ο 1,6 16v μας μπορεί και δουλεύει, όταν είναι πολύ κρύος, στις 1000 rpm ενώ υπό κανονικές συνθήκες έχει ρελαντί στις 750 rpm;
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 23:18:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | Σωστός ο Μάκης !!!
Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα
Πρέπει να το τηρούμε όσο μπορούμε...
Τώρα για ρελαντί θα πω ότι μετά από 2-3 γεμίσματα
BP100 και έχοντας ξεχάσει τελείως το τρέμουλο στο ρελαντί
έβαλα 95αρα οπότε μετά από καποια χλμ ξαναρχισαν
κάτι ψιλοπειράκια και τρέμουλο στο ρελαντί καμμιά φορά
ασε που ενιωθα ότι και το αμάξι δεν επιτάχυνε όπως πριν!!! |
μια απο τα ιδια!
μετα την αυξηση τιμης ειπα να γυρισω στην 95αρα αφου 98αρα δεν βρισκουμε πια!
προχθες παρατηρησα ασταθεια στο ρελαντι και σκορτσαρισμα του κινητηρα οταν τσουλαγε χωρις ταχυτητα φρεναροντας, σαν να πηγαινε να σβησει...
δεν εδωσα σημασια αλλα χθες παλι τα ιδια!
αρχιζω να πειθωμαι πως η 95αρα ειναι η αιτια!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 23:52:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η λογικη του να μη φτασει ρεζερβα το ρεζερβουαρ ειναι και καλα να μην φτασει στο υψος της σταθμης που δεν φτανει ποτε και μαζεψει μαζεμενα ολα τα σκουπιδια... Αν ομως καποιος βαζει βενζινη απ'τη στιγμη που εχει αγορασει το αμαξι μεχρι τωρα μονο οταν το αμαξι φτανει ρεζερβα τοτε πολυ απλα δεν υπαρχουν σκουπιδια γιατι τα χεις ηδη ρουφηξει ολα κατανεμημενα σε βαθος χρονου..
Εγω τουλαχιστον αυτο κανω παντα.. ειμαι στα 25.000 και να σκεφτειτε δεν εχω καν αλλαξει φιλτρο βενζινης.. Ισως ετσι βοηθαει απ'το μπουκωμα του φιλτρου να φιλτραρει και καλυτερα αλλα η αληθεια ειναι οτι ακουω την τρομπα οταν περνει μπρος το αμαξι στο ignition θεση του κλειδιου που κανει ενα βογκηγμα κατα το μπιιιιιιιιπ. Μαλλον δυσκολευεται να ανεβασει πιεση απ'τους δεινοσαυρους  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 01:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Η...Αν ομως καποιος βαζει βενζινη απ'τη στιγμη που εχει αγορασει το αμαξι μεχρι τωρα μονο οταν το αμαξι φτανει ρεζερβα τοτε πολυ απλα δεν υπαρχουν σκουπιδια γιατι τα χεις ηδη ρουφηξει ολα κατανεμημενα σε βαθος χρονου..... |
Λογικό! Για άλλη μία φορά: Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Όταν δεν ανάψει το λαμπάκι του ρεζερβουάρ σε βενζινάδικο δεν πάω...
Ρίχνω και για καλό και για κακό κάθε 10000χλμ το πολύ το Fuel Line Cleaner της ProTec και είμαι αρχηγός . Ως γνωστόν φίλτρο βενζίνης δεν υπάρχει στα 1.6 16V και ίσως και σε κανένα καινούριο Peugeot πλέον.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 08:38:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: |
Δηλαδή ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο γίνεται πολύ πιο μετά, αφού μετρηθεί και η παροχή του (μέσω του map sensor φαντάζομαι)...Η πεταλούδα που βλέπουμε με την αφαίρεση του κολάρου είναι η πεταλούδα που χειριζόμαστε με το πετάλ του γκαζιού... Σωστά; |
Σωστά. Ο ψεκασμός γίνεται στην πολλαπλή εισαγωγής όπου έχει 4 εισαγωγές για τον χώρο καύσης όπου κάθε μία έχει από ένα μπεκ.
Η πολλαπλή εισαγωγής είναι ακριβώς μετά την πεταλούδα αρα δεν είναι και τόσο μεγάλη η απόσταση. Αμα προσέξεις μετά την πεταλούδα το πλαστικό καπάκι που φαίνεται είναι το καπάκι του injection. Ακριβώς από κάτω του διακρίνεται καθαρά η πολλαπλή εισαγωγής.
Δημήτριος έγραψε: | Αλήθεια τι υποκαθιστά σήμερα το τσοκ στους σύγχρονους κινητήρες;
Για παράδειγμα πως ο 1,6 16v μας μπορεί και δουλεύει, όταν είναι πολύ κρύος, στις 1000 rpm ενώ υπό κανονικές συνθήκες έχει ρελαντί στις 750 rpm; |
Στα αυτοκίνητα χωρίς ηλεκτρονικό γκάζι απ'όσο ξέρω αναλαμβάνει το μοτεράκι ρελαντί να ανοίξει ώστε να αυξηθεί η παροχή αέρα. Στα δικά μας που έχουν την ηλεκτρονική πεταλούδα, στέλνει σήμα ο εγκέφαλος να ανοίξει λίγο η πεταλούδα για να αυξηθεί η παροχή.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2003, 16:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: |
Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι. |
Εδώ θα μπορούσα να πω ότι η φτηνή πουλάει πιο πολύ οπότε απο εκεί ο βενζινάς μπορεί να βγάλει περισσότερα 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 06:08:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | pugsang έγραψε: |
Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι. |
Εδώ θα μπορούσα να πω ότι η φτηνή πουλάει πιο πολύ οπότε απο εκεί ο βενζινάς μπορεί να βγάλει περισσότερα  |
Κι εγώ θά'λεγα ότι σε όποιον νοθεύει τη βενζίνη να μπαίνει λουκέτο στο βενζινάδικο και ν'αλλάζει επάγγελμα. Με απόλυτη επιείκεια... 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 06:28:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω έβαλα εχτές πρώτη φορά Eko super unleaded με 82 λεπτά/λτ και θα δοκιμασω αν παει καλυτερα.
Έμαθα από γνωστό που ο πατέρας του εργάζεται σε διακίνηση καυσίμων ότι η πιο "καθαρή" super unleaded είναι της ΕΚΟ, και έχει πραγματικα 98 οκτανια.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 06:43:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao έγραψε: | ....η πιο "καθαρή" super unleaded είναι της ΕΚΟ, και έχει πραγματικα 98 οκτανια. |
Το έχω ακούσει πάμπολλες φορές. Όπως επίσης ότι τα καθαρότερα και πιο εξελιγμένα διυλιστήρια είναι της ΕΚΟ και όχι της ΕΛΔΑ. Διυλιστήρια ΕΚΟ έχουμε στην Θεσσαλονίκη όπως επίσης και αποθηκευτικές δεξαμενές της ΕΛΔΑ που φέρνουν καύσιμο από Αθήνα. Τα βενζινάδικα που παίρνουν από την ΕΚΟ έχουν καλύτερο καύσιμο, εφόνον και οι βενζινάδες είναι καθαροί και ελέγχουν το καύσιμό τους.
Η ΕΚΟ βγάζει λένε πετρέλαιο με 0% θειάφι, κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Φαντάζεστε τα ταξί χωρίς κάπνα; (Εγώ όχι γιατί το πετρέλαιο θέρμανσης εξακολουθεί να είναι φτηνότερο = πικρό γέλιο)
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
douf (Δημήτρης) Νέος χρήστης

 206xs 1.6/16v
Ένταξη: 08 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Χαϊδάρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 08:35:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ δοκίμασα πριν δυο βδομάδες την ULTIMATE της ΒΡ και είδα τελείως διαφορετικό ήχο και απόδοση στο XS μου (θεωρείται 95 ή 98 οκτάνια),επίσης μου έχουν προτείνει και τη Σ. Αμόλυβδη της SHELL με τα 95.Πριν με απλή βενζίνη το μοτέρ δεν δούλευε σωστά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 17:27:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα  |
Τελικά έλυσα το κολάρο και καθάρισα την πεταλούδα, σύμφωνα με τις οδηγίες σου...
Έβγαλα αρκετή μαυρίλα...
Επίσης, μου άνοιξε η όρεξη , και αφαίρεσα ό,τι πλαστικό και λάστιχο μπορεί να αφαιρεθει από τον χώρο του κινητήρα, για μια σε βάθος καθαριότητα!!!
Επίσης καθάρισα και τους θόλους των τροχών (το παραγγέλνω σε κάθε επίσκεψή μου στο πλυντήριο αυτοκινήτου) φτάνοντας μέχρι το τέρμα θεού (πάνω - πάνω)...
Όταν το χαμηλώσω δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορώ να καθαρίζω τους θόλους των τροχών...
(μάλλον θα ξεβιδώνω τους τροχούς)...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Αύγ 2003, 22:48:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως απο τοτε που το πηρα το αμαξι του βαζω παντα την απλη αμολυβδη με τα 95 οκτανια..Απο βενζιναδικα, απλα παντα διαλεγα ειτε ΒΡ ειτε SHELL γιατι μου φαινονται πιο ωραια εμφανισιακα απο εξω (καλα μην γελατε! )! Για ΕΚΟ δεν εβαλα ποτε γιατι μου φαινονται πολυ φτηνιαρικα τα βενζιναδικα τους!
Να σημειωσω οτι δεν θυμαμαι να εχω κανενα σοβαρο προβλημα απο τριξιματα κτλ που λετε...Δηλαδη αν βαλω 98αρα βενζινη θα δω διαφορα? Αλλα και παλι, ειναι πολλα παραπανω τα λεφτα και δεν νομιζω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|