PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Λιγότερα προβλήματα όσοι χρησιμοποιούν 98άρα βενζίνη;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 00:26:56    Θέμα δημοσίευσης: Λιγότερα προβλήματα όσοι χρησιμοποιούν 98άρα βενζίνη; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ξένο site αναφορικά με προβλήματα για το 206 διάβασα ότι όσοι χρησιμοποιούν κατά κανόνα 98άρα βενζίνη παρουσιάζουν λιγότερα προβλήματα σχετικά με blackout, αρυθμίες, διακοπές, εγκεφαλικά κλπ
Στατιστικά τα περισσότερα προβλήματα τα έχουν όσοι βάζουν απλή αμόλυβδη 95άρα.
Σε εμάς εδώ συμβαίνει κάτι αντίστοιχο;

Εγώ για παράδειγμα χρησιμοποιώ επί μονίμου βάσεως 98άρα βενζίνη. Και δεν έχω παρατηρήσει ποτέ σχετικό πρόβλημα στην λειτουργία του εγκεφάλου-κινητήρα μου. Γι αυτό και φοβάμαι τώρα πια να κατέβω στα 95 οκτάνια. Εξάλλου η τσέπη συνήθισε το κόστος.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 08:13:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς τα ίδια και εγώ η μοναδική 95αρα που χρησιμοποιούσα ήταν η v-power και δεν έχω κανένα πρόβλημα Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:04:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mετά από μια εκτενή συζήτηση με άνθρωπο που γνωρίζει από injection και ψεκασμούς, αυτό που στην ουσία είπε είναι το εξής:

Οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη και γενικά οι βενζίνες άνω των 98 οκτανίων είναι καλύτερης ποιότητας.

Να μήν βάζουμε ΠΟΤΕ βενζίνη σε πρατήριο που μόλις ανεφοδιάστηκε με βενζίνη (άντε να το ξέρεις αυτό!). Aυτό γιατί όταν γεμίζουν οι δεξαμενές ανακατέβεται ο βυθός ο οποίος έχει λάσπη, γαλότσες, ψαράκια κλπ.

Το σημαντικότερο για τις αρυθμίες, σβησίματα κλπ:
Να καθαρίζεται συχνά η πεταλούδα (βγάζοντας το κολάρο και ψεκάζοντάς την με ειδικό σπρεί) γιατί από σκόνη, καυσαέρια αλλά και τις αναθυμιάσεις του λαδιού, μαζεύει πολύ βρωμιά. Αν, δε, από την βρομιά κλείσει η οπή του ρελαντί... τότε αρχίζουν τα σοβαρά προβλήματα.(σβησίματα, αστάθειες, μέχρι και καταστροφή του map sensor)

Γι'αυτό προγραμματίστε τουλάχιστον όποτε κάνετε service να σημειώνεται να καθαρίζουν την πεταλούδα, ή κάντε το μόνοι σας!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 09:53:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τασο,

Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι.Συνήθως η νοθεια των ακριβων βενζινών γίνεται με την αναμιξη τους με τις φθηνές.Πας δηλαδή στο βενζινάδικο να βαλεις πχ ultimate και μεσα στην δεξαμενη των 5000lt εχει 3000lt απλη αμόλυβδη.Μερικοι βεβαια μπορουν να σου πουλάνε και απλη αμόλυβδη για ultimate αλλα λεμε τωρα.Μην μου πεις για το χρωμα γιατι στο βενζιναδικο που βαζω εγω τουλάχιστον δεν εχει τζαμακι για να βλεπεις το χρωμα της βενζινης παρα μονο μπορεις να την ξεχωρισεις απο την μποχα της.Η νοθεια τωρα των απλων βενζινων γινεται οχι με νερο γιατι δεν συμφερει αλλα με αλλες ουσιες παρομοιες της βενζινης (τουλουόλη κλπ) που ειναι παμφθηνες και φτιαχνονται σε παρανομα εργαστήρια με μηδενικό κοστος αγοράζοντας υλικά απο τον Μπακακο.Για το οτι δεν βαζουμε ποτε βενζινη απο πρατηριο που μολις εχει γεμίσει με εκπλησει που δεν το ήξερες καθως ειναι νομος.Το προβλημα με τα βενζιναδικα παντως ειναι οτι δεν καθαριζουν τις δεξαμενες τους με αποτελεσμα τα νερα της υγρασιας καθως και αλλα κατακαθια να περνανε μεσω της μανικας στα ρεζερβουαρ μας οταν βαζουμε βενζινη και η δεξαμενη του βενζιναδικου ειναι προς το αδειο.Αυτα λοιπον τα κατακαθια ειτε περνανε απ ευθειας στον κινητηρα οταν βαλουμε μπροστα είτε κατακοθονται με τον καιρο μεσα στο ντεποζιτο μας και με την σειρα τους περνανε μεσα στο κυκλωμα ψεκασμού οταν αυτο ειναι προς το αδειο.Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 10:26:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Για το οτι δεν βαζουμε ποτε βενζινη απο πρατηριο που μολις εχει γεμίσει με εκπλησει που δεν το ήξερες καθως ειναι νομος


Oχι δεν το διατύπωσα σωστά! Αυτό το ήξερα και το έγραψα ώς δική μου συμβουλή. Μάλιστα πριν κάποια χρόνια την πάτησα αλλά δεν ήξερα πότε είχε γεμίσει!

Περισσότερο με το παιδί λέγαμε για τις οπές για το ρελαντί και τον ψεκασμό γενικότερα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:31:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και 'γω από την αρχή βάζω 98 οκτανίων αμόλυβδη...
Το θέμα είναι όμως πως κάποιες φορές ο διαγνωστικός έλεγχος μου έβγαζε λίγα προβληματάκια, που διορθώνονταν με το πάτημα ενός κουμπιού... Σε όλες τις περιπτώσεις ο μηχανικός μου είπε πως φταίνε οι βενζίνες (είτε λόγω νοθείας, είτε λόγω πρότερου ανεφοδιασμού)...

Βάζω Super αμόλυβδη για να είμαι σίγουρος ότι η βενζίνη που βάζω είναι τουλάχιστον μια καλής ποιότητας βενζίνη, 95 (στην χειρότερη περίπτωση) οκτανίων κατ' ελάχιστο... Confused Confused

Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως όταν βγάζουμε το κολάρο που ξεκινά από το φιλτροκούτι (το έκανα πολλές φορές), βλέπουμε την πεταλούδα του τσοκ... (Εκεί εξάλλου είναι και προσαρτημένος ένας μηχανισμός της Bosch που υποθέτω πως κινεί αυτόματα αυτή την πεταλούδα)

Δεν ισχύει αυτό;;;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 13:40:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Εγώ πάντως είχα την εντύπωση πως όταν βγάζουμε το κολάρο που ξεκινά από το φιλτροκούτι (το έκανα πολλές φορές), βλέπουμε την πεταλούδα του τσοκ... (Εκεί εξάλλου είναι και προσαρτημένος ένας μηχανισμός της Bosch που υποθέτω πως κινεί αυτόματα αυτή την πεταλούδα)

Δεν ισχύει αυτό;;;


Αυτός ο μηχανισμός της Bosch είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι για τα 16v. Το ποτεσιόμετρο του γκαζιού είναι τέρμα αριστερά πίσω από την μπαταρία όπου δίνει το πόσο πρέπει να ανοίξει το μοτεράκι της πεταλούδας αέρα.

Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα Very happy



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 15:21:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο Μάκης !!!

Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα

Πρέπει να το τηρούμε όσο μπορούμε...


Τώρα για ρελαντί θα πω ότι μετά από 2-3 γεμίσματα
BP100 και έχοντας ξεχάσει τελείως το τρέμουλο στο ρελαντί
έβαλα 95αρα οπότε μετά από καποια χλμ ξαναρχισαν
κάτι ψιλοπειράκια και τρέμουλο στο ρελαντί καμμιά φορά
ασε που ενιωθα ότι και το αμάξι δεν επιτάχυνε όπως πριν!!!


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 19:16:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Αυτός ο μηχανισμός της Bosch είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι για τα 16v. Το ποτεσιόμετρο του γκαζιού είναι τέρμα αριστερά πίσω από την μπαταρία όπου δίνει το πόσο πρέπει να ανοίξει το μοτεράκι της πεταλούδας αέρα.

Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα Very happy


Δηλαδή ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο γίνεται πολύ πιο μετά, αφού μετρηθεί και η παροχή του (μέσω του map sensor φαντάζομαι)...Η πεταλούδα που βλέπουμε με την αφαίρεση του κολάρου είναι η πεταλούδα που χειριζόμαστε με το πετάλ του γκαζιού... Σωστά;

Απ' ότι ξέρω συνήθως οι πεταλούδες του γκαζιού είναι πριν τους ψεκαστήρες (μπεκ) καυσίμου για να μην αλλοιώνουν την ομοιογένεια του καύσιμου μίγματος. Αυτό συμβαίνει επειδή, αν δεν ίσχυε αυτό, κάποια σταγονίδια βενζίνης, καθώς θα "ταξιδεύαν" προς τους θαλάμους καύσης μαζί με τον αέρα, θα "έβρεχαν" την πεταλούδα, όταν την συναντούσαν, και έτσι ο αέρας που θα περνούσε από κοντά της θα γινόταν πολύ πλούσιος σε βενζίνη, ενώ όλος ο υπόλοιπος θα γινόταν πολύ φτωχός.
Από την άλλη βέβαια, όσο αργότερα γίνεται ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο, τόσο λιγότερο προλαβαίνει το μείγμα να γίνει ομογενές, αφού φτάνει αμέσως στο τέρμα της διαδρομής, δηλαδή τους θαλάμους καύσης.

Δεν φανταζόμουνα όμως πως η πεταλούδα γκαζιού μπορεί να είναι τόσο πίσω...Γι' αυτό όταν την είδα υπέθεσα πως είχε σχέση με το "τσοκ" (προφανώς παρασύρθηκα από τα παλιά καρμπυρατέρ, που είχαν δύο πεταλούδες, την πάνω του τσοκ και την κάτω του γκαζιού)

Αλήθεια τι υποκαθιστά σήμερα το τσοκ στους σύγχρονους κινητήρες;
Για παράδειγμα πως ο 1,6 16v μας μπορεί και δουλεύει, όταν είναι πολύ κρύος, στις 1000 rpm ενώ υπό κανονικές συνθήκες έχει ρελαντί στις 750 rpm;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 23:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TONY PAP έγραψε:
Σωστός ο Μάκης !!!

Αρα ποτε δεν αφηνουμε να πιασει ρεζερβα

Πρέπει να το τηρούμε όσο μπορούμε...


Τώρα για ρελαντί θα πω ότι μετά από 2-3 γεμίσματα
BP100 και έχοντας ξεχάσει τελείως το τρέμουλο στο ρελαντί
έβαλα 95αρα οπότε μετά από καποια χλμ ξαναρχισαν
κάτι ψιλοπειράκια και τρέμουλο στο ρελαντί καμμιά φορά
ασε που ενιωθα ότι και το αμάξι δεν επιτάχυνε όπως πριν!!!


μια απο τα ιδια! Evil Evil Evil
μετα την αυξηση τιμης ειπα να γυρισω στην 95αρα αφου 98αρα δεν βρισκουμε πια!
προχθες παρατηρησα ασταθεια στο ρελαντι και σκορτσαρισμα του κινητηρα οταν τσουλαγε χωρις ταχυτητα φρεναροντας, σαν να πηγαινε να σβησει...
δεν εδωσα σημασια αλλα χθες παλι τα ιδια!
αρχιζω να πειθωμαι πως η 95αρα ειναι η αιτια!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2003, 23:52:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η λογικη του να μη φτασει ρεζερβα το ρεζερβουαρ ειναι και καλα να μην φτασει στο υψος της σταθμης που δεν φτανει ποτε και μαζεψει μαζεμενα ολα τα σκουπιδια... Αν ομως καποιος βαζει βενζινη απ'τη στιγμη που εχει αγορασει το αμαξι μεχρι τωρα μονο οταν το αμαξι φτανει ρεζερβα τοτε πολυ απλα δεν υπαρχουν σκουπιδια γιατι τα χεις ηδη ρουφηξει ολα κατανεμημενα σε βαθος χρονου..

Εγω τουλαχιστον αυτο κανω παντα.. ειμαι στα 25.000 και να σκεφτειτε δεν εχω καν αλλαξει φιλτρο βενζινης.. Ισως ετσι βοηθαει απ'το μπουκωμα του φιλτρου να φιλτραρει και καλυτερα αλλα η αληθεια ειναι οτι ακουω την τρομπα οταν περνει μπρος το αμαξι στο ignition θεση του κλειδιου που κανει ενα βογκηγμα κατα το μπιιιιιιιιπ. Laughing Laughing Μαλλον δυσκολευεται να ανεβασει πιεση απ'τους δεινοσαυρους Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 01:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Η...Αν ομως καποιος βαζει βενζινη απ'τη στιγμη που εχει αγορασει το αμαξι μεχρι τωρα μονο οταν το αμαξι φτανει ρεζερβα τοτε πολυ απλα δεν υπαρχουν σκουπιδια γιατι τα χεις ηδη ρουφηξει ολα κατανεμημενα σε βαθος χρονου.....


Λογικό! Για άλλη μία φορά: Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Όταν δεν ανάψει το λαμπάκι του ρεζερβουάρ σε βενζινάδικο δεν πάω... Wink
Ρίχνω και για καλό και για κακό κάθε 10000χλμ το πολύ το Fuel Line Cleaner της ProTec και είμαι αρχηγός Cool . Ως γνωστόν φίλτρο βενζίνης δεν υπάρχει στα 1.6 16V και ίσως και σε κανένα καινούριο Peugeot πλέον.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2003, 08:38:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:

Δηλαδή ο ψεκασμός του αέρα με καύσιμο γίνεται πολύ πιο μετά, αφού μετρηθεί και η παροχή του (μέσω του map sensor φαντάζομαι)...Η πεταλούδα που βλέπουμε με την αφαίρεση του κολάρου είναι η πεταλούδα που χειριζόμαστε με το πετάλ του γκαζιού... Σωστά;


Σωστά. Ο ψεκασμός γίνεται στην πολλαπλή εισαγωγής όπου έχει 4 εισαγωγές για τον χώρο καύσης όπου κάθε μία έχει από ένα μπεκ.
Η πολλαπλή εισαγωγής είναι ακριβώς μετά την πεταλούδα αρα δεν είναι και τόσο μεγάλη η απόσταση. Αμα προσέξεις μετά την πεταλούδα το πλαστικό καπάκι που φαίνεται είναι το καπάκι του injection. Ακριβώς από κάτω του διακρίνεται καθαρά η πολλαπλή εισαγωγής.

Δημήτριος έγραψε:
Αλήθεια τι υποκαθιστά σήμερα το τσοκ στους σύγχρονους κινητήρες;
Για παράδειγμα πως ο 1,6 16v μας μπορεί και δουλεύει, όταν είναι πολύ κρύος, στις 1000 rpm ενώ υπό κανονικές συνθήκες έχει ρελαντί στις 750 rpm;


Στα αυτοκίνητα χωρίς ηλεκτρονικό γκάζι απ'όσο ξέρω αναλαμβάνει το μοτεράκι ρελαντί να ανοίξει ώστε να αυξηθεί η παροχή αέρα. Στα δικά μας που έχουν την ηλεκτρονική πεταλούδα, στέλνει σήμα ο εγκέφαλος να ανοίξει λίγο η πεταλούδα για να αυξηθεί η παροχή.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2003, 16:57:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:

Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι.


Εδώ θα μπορούσα να πω ότι η φτηνή πουλάει πιο πολύ οπότε απο εκεί ο βενζινάς μπορεί να βγάλει περισσότερα Wink Wink


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 06:08:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
pugsang έγραψε:

Θα μου επιτρεψεις ως γιος παλιου βενζινά και εχοντας μεγαλώσει μεσα στα βενζινάδικα να διαφωνήσω για το ''οσο πιο υψηλή σε οκτάνια είναι η βενζίνη τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να είναι νοθευμένη''.Η βενζίνη με τα πιο πολλα οκτάνια είναι συνήθως πιο ακριβή.Αρα δεν θα νοθέψεις την φθηνή αλλα την ακριβή για να βγάλεις κατι.


Εδώ θα μπορούσα να πω ότι η φτηνή πουλάει πιο πολύ οπότε απο εκεί ο βενζινάς μπορεί να βγάλει περισσότερα Wink Wink


Κι εγώ θά'λεγα ότι σε όποιον νοθεύει τη βενζίνη να μπαίνει λουκέτο στο βενζινάδικο και ν'αλλάζει επάγγελμα. Με απόλυτη επιείκεια... Mad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 06:28:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω έβαλα εχτές πρώτη φορά Eko super unleaded με 82 λεπτά/λτ και θα δοκιμασω αν παει καλυτερα.
Έμαθα από γνωστό που ο πατέρας του εργάζεται σε διακίνηση καυσίμων ότι η πιο "καθαρή" super unleaded είναι της ΕΚΟ, και έχει πραγματικα 98 οκτανια.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 06:43:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alemao έγραψε:
....η πιο "καθαρή" super unleaded είναι της ΕΚΟ, και έχει πραγματικα 98 οκτανια.


Το έχω ακούσει πάμπολλες φορές. Όπως επίσης ότι τα καθαρότερα και πιο εξελιγμένα διυλιστήρια είναι της ΕΚΟ και όχι της ΕΛΔΑ. Διυλιστήρια ΕΚΟ έχουμε στην Θεσσαλονίκη όπως επίσης και αποθηκευτικές δεξαμενές της ΕΛΔΑ που φέρνουν καύσιμο από Αθήνα. Τα βενζινάδικα που παίρνουν από την ΕΚΟ έχουν καλύτερο καύσιμο, εφόνον και οι βενζινάδες είναι καθαροί και ελέγχουν το καύσιμό τους.
Η ΕΚΟ βγάζει λένε πετρέλαιο με 0% θειάφι, κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Φαντάζεστε τα ταξί χωρίς κάπνα; (Εγώ όχι γιατί το πετρέλαιο θέρμανσης εξακολουθεί να είναι φτηνότερο Laughing Evil = πικρό γέλιο)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
douf (Δημήτρης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206xs 1.6/16v

Ένταξη: 08 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Χαϊδάρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 08:35:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δοκίμασα πριν δυο βδομάδες την ULTIMATE της ΒΡ και είδα τελείως διαφορετικό ήχο και απόδοση στο XS μου (θεωρείται 95 ή 98 οκτάνια),επίσης μου έχουν προτείνει και τη Σ. Αμόλυβδη της SHELL με τα 95.Πριν με απλή βενζίνη το μοτέρ δεν δούλευε σωστά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email AIM διεύθυνση MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2003, 17:27:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Για να καθαριστεί σωστά πρέπει να λυθεί το κολάρο και με το κλειδί της μηχανής στην θέση αναμονής (σβηστός ο κινητήρας, ανοιχτές όλες οι ενδείξεις) στρέφεις το ποτεσιόμετρο για να ανοίξει η πεταλούδα και ψεκάζεις. Καθαρίζεις προσεκτικά (μην μείνει χνούδι) με ένα πανάκι και επαναλαμβάνεις μέχρι να νιώσεις ικανοποιημένος από την καθαριότητα Very happy


Τελικά έλυσα το κολάρο και καθάρισα την πεταλούδα, σύμφωνα με τις οδηγίες σου...
Έβγαλα αρκετή μαυρίλα...

Επίσης, μου άνοιξε η όρεξη Smile Smile Twisted evil , και αφαίρεσα ό,τι πλαστικό και λάστιχο μπορεί να αφαιρεθει από τον χώρο του κινητήρα, για μια σε βάθος καθαριότητα!!!
Επίσης καθάρισα και τους θόλους των τροχών (το παραγγέλνω σε κάθε επίσκεψή μου στο πλυντήριο αυτοκινήτου) φτάνοντας μέχρι το τέρμα θεού (πάνω - πάνω)...

Όταν το χαμηλώσω δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορώ να καθαρίζω τους θόλους των τροχών... Crying or Very sad Crying or Very sad Rolling eyes Rolling eyes
(μάλλον θα ξεβιδώνω τους τροχούς)...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Αύγ 2003, 22:48:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως απο τοτε που το πηρα το αμαξι του βαζω παντα την απλη αμολυβδη με τα 95 οκτανια..Απο βενζιναδικα, απλα παντα διαλεγα ειτε ΒΡ ειτε SHELL γιατι μου φαινονται πιο ωραια εμφανισιακα απο εξω (καλα μην γελατε! Laughing Laughing Laughing )! Για ΕΚΟ δεν εβαλα ποτε γιατι μου φαινονται πολυ φτηνιαρικα τα βενζιναδικα τους!

Να σημειωσω οτι δεν θυμαμαι να εχω κανενα σοβαρο προβλημα απο τριξιματα κτλ που λετε...Δηλαδη αν βαλω 98αρα βενζινη θα δω διαφορα? Αλλα και παλι, ειναι πολλα παραπανω τα λεφτα και δεν νομιζω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3134s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on