PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Εκκίνηση κινητήρα...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 07:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Εκκίνηση κινητήρα... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω (σχεδόν από την αρχή που πήρα το 206) ένα πρόβλημα με την εκκίνηση του κινητήρα...

Ενώ λειτουργεί η μίζα κανονικά με τη χρήση του κλειδιού....πάει να πάρει μπρος ο κινητήρας... τότε φυσιολογικά αφήνω το κλειδί για να ξεκινήσει η λειτουργία του ο κινητήρας, αυτός σβήνει...Τελικά μετά από 2-3 φορές επανάληψης τελικά παίρνει....
Φαίνεται σαν να μην ξυπνά ο κινητήρας....

Στην αρχή μου είχαν πει (από την φοβερή PEUGEOT) ότι είναι εγκεφαλικά....αλλά πλεόν δεν το πιστεύω....δεν είναι δυνατόν να έχει ηλεκτρονική ανάφλεξη και να μην παίρνει μπροστά με την μία....

Συνήθως το κάνει όταν το αφήσω πολύ ώρα εκτός λειτουργίας....και είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό γιατί φοβάμαι ότι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει μπροστά ή θα με αφήσει από μίζα...

Η όλη κατάσταση μου θυμίζει το YUGO που πάταγα και γκαζάκι για να πάρει μπροστά... Σε κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα ούτε καν στο SWIFT που ήταν και του 1997....Φυσικά στο COUPE δεν τιθεται θέμα....τέτοιων προβλημάτων....

Εχει κανείς άλλος το ίδιο σύμπτωμα....καμιά ιδέα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 13:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν είχες καρμπυρατέρ θα σου έλεγα τί να κοιτάξεις, αλλά αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα με τα υπεραυτόματα ηλεκτρονικά συστήματα περιπλέκουν κατά πολύ τα πράγματα, τα οποία δεν τα κατέχω (ακόμη).

Να σου δώσω μία άποψη μπας και βοηθήσω. Το μίγμα ρελαντί που φτιάχνεται κατά την εκκίνηση του κινητήρα δεν είναι σωστό. Επειδή μετά από λίγο σου παίρνει μπρος, θα υποθέσω ότι είναι φτωχό (σε καύσιμο).

Πρόταση: Πήγαινε στην αντιπροσωπεία και πέτα τους την παραπάνω άποψη. Πες τους να το βάλουν και στον εγκέφαλο της Peugeot και να επιχειρήσουν να το βάλουν εμπρός. Πιθανό να τους εντοπίσει το πρόβλημα, χωρίς να ψάχνονται. Αλλιώς, οι μηχανικοί της πεζό ούτως ή άλλως υποτίθεται ότι ξέρουν από ποιο μηχανισμό ρυθμίζεται το ρελαντί.
Ρίξε τους την φωτιά εσύ εάν αυτοί δεν θέλουνε να μπούνε μέσα. Αυτοί δεν είναι οι πυροσβέστες;

Αλλά, εσύ ξέρεις να τα χειρίζεσαι αυτά... Wink

Εύχομαι να σε βοήθησα, εάν μάθεις ή θυμηθείς κάποιο επιπλέον στοιχείο πες το, μπας και κατεβάσουμε καμιά άλλη ιδέα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:26:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εμένα δυσκολεύετε :mad:

Δεν ξέρω τι είναι ούτε το κάνει συγκεκριμένα (δηλαδή εάν είναι κρύο ή ζεστό)! Το κάνει όποτε βαριέτε να πάει βόλτα νομίζω Laughing


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:28:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini το ίδιο "πρόβλημα¨το έχω και εγώ.

Λύση: ανάβω πάντα με πατημένο το συμπλέκτη. Nα συμπεράνω ότι το XS2 έχει αδύνατη μίζα; Mπορεί.

Άλλη λύση. κρατάω την μίζα πιο πολύ χρόνο. Tην αποφεύγω.

Eαν το Coupe που αναφέρεις είναι Renault, να πω από προσωπική εμπειρία σε Renault 19, η μίζα ήθελε πιο τρυφερή συμπεριφορά


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:20:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονο 2 φορες στα 2μιση χρονια αρνηθηκε να παρει με την πρωτη.(η μια ηταν τοτε που δεν ειχα πολλ/στη και ειχε πεσει η μπαταρια)
παντα παταω συμπλεκτη ταυτοχρονα
Η μιζα σου πρεπει να ειναι ελλατωματικη.Επισης πριν κανα διμηνο ειχε ερθει μια κοπελα με 106 η colorline η quicksilver (θελω να πω οτι ηταν καινουργιο)και παραπονιοταν οτι μερικες φορες η μιζα μουλαρωνε.Το βαλαν σε διαγνωστικο συνδεσαν-αποσυνδεσαν την μιζα αλλα δεν βρεθηκε τιποτα.Αυτη επερνε εμπρος κανονικα και η κοπελα εφυγε απραγη...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 19:52:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προς miltella

Nομίζω ότι η racing είναι καλή για καλό μέιγμα βενζίνης ή κάνω λάθος? Μήπως εννοείς κάτι άλλο με τη λέξη μείγμα ?
Πάντως αύριο θα το πάω στη "Peugeot"... Wink Wink

προς christhehealer

Το να πατάς το συμπλέκτη δεν λέει κάτι....Πιστεύω ότι θα έπρεπε να παίρνει μπρος με τη μία και όχι να ζορίζεται....

Δεν είναι δυνατόν να παίρνει με την μία μπροστά το UNO45 του 92 και να μην παίρνει μπροστά αυτοκίνητο 4 μηνών....!!!!
Οσο για το COUPE εννοώ το αθάνατο και κορυφαίο HYUNDAI!!!! κλαψ!κλαψ! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


προς Αlex
Θα κοιτάξω και την μίζα αν και δεν νομίζω να είναι εκεί.... Neutral Neutral Neutral
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 22:22:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρίς να είμαι ο πλέον ειδικός, να πω και εγώ τις υποψίες μου...

Μήπως κάποιο μπουζί δεν κάνει καλή επαφή? Κάποιο σκουπιδάκι ίσως?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 23:58:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vini, αν κρατησεις το κλειδι λιγο περισσοτερο πριν το αφησεις παιρνει μπροστα η παλι σβηνει?
οταν ειχα προβλημα με τον πολλαπλασιαστη μου ειχαν πει να μην βιαζομαι να "αφησω" το κλειδι αλλα να παιρνει καλα! και μετα.
τι λες ;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 02:16:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντιμετώπισα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα με την εκκίνηση.Ο κινητήρας ξεκίναγε ανέβαινε από μόνος του στις 2000 στροφές και έσβυνε.Ο μηχανικός που το κοίταξε μου είπε ότι μάλλον πρέπει να είναι σκουπιδάκια.Μήπως να άλλαζες το πρατήρο που βάζεις βενζίνη ποτέ δεν ξέρεις.Επίσης μία επίσκεψη στον αντιπρόσωπο θα ήταν καλή ιδέα για παν ενδεχόμενο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 08:15:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα....
Λοιπόν και η απάντηση της PEUGEOT μετά τον έλεγχο με τον ΣΟΥΠΕΡ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ/ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ....

-Ρε συ Νίκο...δεν έχει τίποτα....ούτε όταν είναι σβηστό ούτε όταν είναι ανοικτό στο ρελαντί....Εμείς δεν βλέπουμε κάτι....ίσα-ίσα που είναι και άριστο και έχεις και την τελευταία έκδοση λογισμικού.....με φουλ δυνατότητες!!

-Πω! Πω! Ποιος είμαι? Ο "Ρούκουνας"?!?! Είμαι και τυχερός δηλαδή?


Δηλαδή είναι στην φαντασία μου που δεν παίρνει μπροστά.... 8O 8O

Αυτά.....

Τελικά τζίφος.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 19:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθελα να πω προκαταβολικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον christhehealer γιατί φαίνεται ότι μου έλυσε το πρόβλημα με την εκκίνηση....

Μετά από όλα αυτά που είδα στην PEUGEOT είπα να εφαρμόσω ΚΑΙ αυτό που είπε ο CHRIS! Smile Smile Smile

Σήμερα πάταγα το συμπλέκτη πριν βάλω μπρος τον κινητήρα και έπαιρνε αμέσως....ένα πράγμα φοβερό....και τρομερό !...! 8O 8O

Αύριο θα διαπιστώσω αν πραγματικά είναι γεγονός αυτό το πράγμα....με περισσότερες δοκιμές.....

Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 21:00:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vini έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......


Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 21:34:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vini έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......

Μήπως τα σαΐνια του συνεργείου να διαβάζανε κανένα manual πριν πάνε να διορθώσουν το αυτοκίνητο ή να υποθέσω ότι η Lion κάνει εκεί οικονομίες!!!!!!!!!
Τι να πω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Embarassed Evil :mad: Embarassed Evil :mad: Embarassed Evil :mad: Embarassed Evil :mad:
ΑΙΣΧΟΣ :fist:
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 23:03:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως για να πω και την πασα αληθεια κι εμενα οταν ειχα παει να παραλαβω το 206 μου ειχαν πει να παταω συμπλεκτη οταν βαζω μπροστα αλλα ενω το ακολουθησα για κανα 2 μηνες μετα το εγκατελειψα και δεν τους πολυπιστεψα κιολλας.
Τελικα ειχαν δικιο φαινεται ασχετως αν δεν εχω (ακομη ευτυχως) καποιο προβλημα εκκινησης.
Μαλλον κατι θα ηξεραν....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 02:38:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, βάζω πάντα εμπρός με πατημένο συμπλέκτη. Το έμαθα από τον Κ.Κ. στο "Οδηγώντας" το 1987 (Πόσα έμαθα ρε Chris από αυτόν τον άνθρωπο...)

Παρ' όλα αυτά την μίζα την άλλαξα λίγο πριν κλείσω χρόνο γιατί τζούφιαζε.
Η μανίσια ήταν της Bosch και η ανταλλακτική ήταν της Valeo. Πράγματι, η Bosch δεν ήταν δυνατή και αυτό το αντιλήφθηκα μόλις άκουσα πώς γυρνάει η Valeo, γρήγορη και αθόρυβη. Αυτή η Valeo τελικά, ότι φτιάχνει είναι "χρυσό". Και είναι και Made in France.

Vini, όταν λέω μίγμα ρελαντί, αναφέρομαι στο μίγμα που φτιάχνεται με εντολή του εγκεφάλου κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Δεν έχει σχέση με την ποιότητα βενζίνης. Ο εγκέφαλος ρυθμίζεται ανάλογα με την βενζίνη. Σου ανέφερα την εκδοχή αυτή γιατί δεν φανταζόμουνα ότι το 206 σου θα έχει την ίδια μάπα μίζα με το δικό μου.
Πάντως, από ότι βλέπω δεν αποκλείεται και το XS2 να έχει την ίδια μίζα με το XS1, δηλαδή της Bosch. Υποψιάζομαι ότι αυτή η μίζα είναι του 1.4 και δεν κάνει για τον 1.6 που έχει βαρύτερο στρόφαλο. Και επειδή η Peugeot έχει αντιληφθεί την αδυναμία έστειλε παρτίδα με Valeo. Μήπως έγινε και καμιά ανάκληση και η Lion τουμπεκί;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 03:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι καλα τωρα, σιγα μη κανει η Lion ανακλυση για τις μιζες....
εδω δεν κανουν για αλλα πραγματα.
αμα ξεκολησει καμια μερα η μηχανη μπορει να το σκεφτουν για ανακλυση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 18:48:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
vini έγραψε:
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......


Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2


CHRIS επιβεβαιώθηκες πανηγυρικά!...! Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο!

Τhanks again φίλε!!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 20:11:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπόν εδώ και ενάμιση χρόνο το δικό μου παίρνει μπρος πάντα αφού βήξει ο κινητήρας 3-4 μη πω και 5 φορές!!Στην PEUGEOT μου είπανε
-έτσι κάνει ο δίλιτρος ( και εμεινε το θέμα)

πάω κάτω να το βάλω με συμπλέκτη,αν δουλέψει θα ανάψω λαμπάδα στον chris με ομοίωμα της θεάς μίζας να συνουσιάζεται με τον θεό συμπλέκτη!!!!!!!
έρχετε απάντηση σε λίγο!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 22:44:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικά κάτι συμβαίνει με τον συμπλέκτη.

Δεν μου παρουσίασε ποτέ πρόβλημα με την μίζα διότι πάντα ανάβω με πατημένο συμπλέκτη.

Aυτό όμως που με προβληματίζει αλλά δεν το έχω ρωτήσει ποτέ είναι γιατί με νεκρή χωρίς να έχεις πατημένο συμπλέκτη κάνει κάποιο θόρυβο (τακ τακ τακ) ενώ με πατημένο δεν το κάνει. Oχι μόνο στο 206 μου αλλά και στο πρώιν Saxo μου και στο Rallye του αδερφού μου, και στο 106 της γιαγιάς μου και σε όλα τα γνωστά Peugeot - Citroen. Σε άλλα δεν το έχω προσέξει ποτέ και αν το κάνει δεν είναι τόσο έντονο.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούλ 2002, 09:54:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο θόρυβος που παράγεται προέρχεται από το δίσκο πλατώ, πιθανότατα από το ρουλεμάν. Δεν είναι ανησυχητικό και συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Εάν είναι δυνατός και ακούγεται σαν χτύπημα, μπορεί να προέρχεται από το εσωτερικό του σασμάν, συχνότερα από τον πρωτεύων άξονα. Περισσότερα από μηχανικό!
Το φαινόμενο απαλύνεται σε μεγάλο βαθμό εάν αλλάξετε βαλβολίνες με κάποιες ακριβές συνθετικές.

Vini, αυτό που σου είπε ο Chris είναι προσωρινή λύση*. Δεν θα έπρεπε να σου συμβαίνει αυτό και χωρίς πατημένο συμπλέκτη. Είναι πολύ πιθανό λοιπόν να έχεις πρόωρα φαγωμένο ρουλεμάν, να εφάπτεται ο δίσκος και να εμποδίζει τον κινητήρα να γυρίσει. Πατώντας το συμπλέκτη απομακρύνεις τον δίσκο και έτσι γυρνά ελεύθερα η μίζα τον κινητήρα. Συναντήσου με τον Chris, τον Sidobre, τον Pugsang ή όποιο άλλο μέλος έχει καλό αυτί, γιατί είναι δύσκολο στον εντοπισμό το πρόβλημά σου και πρέπει κάποιος που "νιώθει" να το αφουγκραστεί. Οι μηχανικοί στις αντιπροσωπείες στερούνται "αίσθησης", έχουν μάθει πλέον να βάζουν τα αυτοκίνητα στην πρίζα. Χρειάζονται και την άποψή μας, όσο και αν σπάζονται όταν την ακούν.


* Βέβαια σαν τακτική, το πάτημα του συμπλέκτη κατά την εκκίνηση είναι πολύτιμο για την μακροζωία του δίσκου σε όλα τα αυτοκίνητα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,129s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on