Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 07:56:38 Θέμα δημοσίευσης: Εκκίνηση κινητήρα... |
|
|
Εχω (σχεδόν από την αρχή που πήρα το 206) ένα πρόβλημα με την εκκίνηση του κινητήρα...
Ενώ λειτουργεί η μίζα κανονικά με τη χρήση του κλειδιού....πάει να πάρει μπρος ο κινητήρας... τότε φυσιολογικά αφήνω το κλειδί για να ξεκινήσει η λειτουργία του ο κινητήρας, αυτός σβήνει...Τελικά μετά από 2-3 φορές επανάληψης τελικά παίρνει....
Φαίνεται σαν να μην ξυπνά ο κινητήρας....
Στην αρχή μου είχαν πει (από την φοβερή PEUGEOT) ότι είναι εγκεφαλικά....αλλά πλεόν δεν το πιστεύω....δεν είναι δυνατόν να έχει ηλεκτρονική ανάφλεξη και να μην παίρνει μπροστά με την μία....
Συνήθως το κάνει όταν το αφήσω πολύ ώρα εκτός λειτουργίας....και είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό γιατί φοβάμαι ότι κάποια στιγμή δεν θα παίρνει μπροστά ή θα με αφήσει από μίζα...
Η όλη κατάσταση μου θυμίζει το YUGO που πάταγα και γκαζάκι για να πάρει μπροστά... Σε κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα ούτε καν στο SWIFT που ήταν και του 1997....Φυσικά στο COUPE δεν τιθεται θέμα....τέτοιων προβλημάτων....
Εχει κανείς άλλος το ίδιο σύμπτωμα....καμιά ιδέα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 13:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν είχες καρμπυρατέρ θα σου έλεγα τί να κοιτάξεις, αλλά αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα με τα υπεραυτόματα ηλεκτρονικά συστήματα περιπλέκουν κατά πολύ τα πράγματα, τα οποία δεν τα κατέχω (ακόμη).
Να σου δώσω μία άποψη μπας και βοηθήσω. Το μίγμα ρελαντί που φτιάχνεται κατά την εκκίνηση του κινητήρα δεν είναι σωστό. Επειδή μετά από λίγο σου παίρνει μπρος, θα υποθέσω ότι είναι φτωχό (σε καύσιμο).
Πρόταση: Πήγαινε στην αντιπροσωπεία και πέτα τους την παραπάνω άποψη. Πες τους να το βάλουν και στον εγκέφαλο της Peugeot και να επιχειρήσουν να το βάλουν εμπρός. Πιθανό να τους εντοπίσει το πρόβλημα, χωρίς να ψάχνονται. Αλλιώς, οι μηχανικοί της πεζό ούτως ή άλλως υποτίθεται ότι ξέρουν από ποιο μηχανισμό ρυθμίζεται το ρελαντί.
Ρίξε τους την φωτιά εσύ εάν αυτοί δεν θέλουνε να μπούνε μέσα. Αυτοί δεν είναι οι πυροσβέστες;
Αλλά, εσύ ξέρεις να τα χειρίζεσαι αυτά...
Εύχομαι να σε βοήθησα, εάν μάθεις ή θυμηθείς κάποιο επιπλέον στοιχείο πες το, μπας και κατεβάσουμε καμιά άλλη ιδέα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:26:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εμένα δυσκολεύετε :mad:
Δεν ξέρω τι είναι ούτε το κάνει συγκεκριμένα (δηλαδή εάν είναι κρύο ή ζεστό)! Το κάνει όποτε βαριέτε να πάει βόλτα νομίζω 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:28:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini το ίδιο "πρόβλημα¨το έχω και εγώ.
Λύση: ανάβω πάντα με πατημένο το συμπλέκτη. Nα συμπεράνω ότι το XS2 έχει αδύνατη μίζα; Mπορεί.
Άλλη λύση. κρατάω την μίζα πιο πολύ χρόνο. Tην αποφεύγω.
Eαν το Coupe που αναφέρεις είναι Renault, να πω από προσωπική εμπειρία σε Renault 19, η μίζα ήθελε πιο τρυφερή συμπεριφορά
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μονο 2 φορες στα 2μιση χρονια αρνηθηκε να παρει με την πρωτη.(η μια ηταν τοτε που δεν ειχα πολλ/στη και ειχε πεσει η μπαταρια)
παντα παταω συμπλεκτη ταυτοχρονα
Η μιζα σου πρεπει να ειναι ελλατωματικη.Επισης πριν κανα διμηνο ειχε ερθει μια κοπελα με 106 η colorline η quicksilver (θελω να πω οτι ηταν καινουργιο)και παραπονιοταν οτι μερικες φορες η μιζα μουλαρωνε.Το βαλαν σε διαγνωστικο συνδεσαν-αποσυνδεσαν την μιζα αλλα δεν βρεθηκε τιποτα.Αυτη επερνε εμπρος κανονικα και η κοπελα εφυγε απραγη...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 19:52:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προς miltella
Nομίζω ότι η racing είναι καλή για καλό μέιγμα βενζίνης ή κάνω λάθος? Μήπως εννοείς κάτι άλλο με τη λέξη μείγμα ?
Πάντως αύριο θα το πάω στη "Peugeot"...
προς christhehealer
Το να πατάς το συμπλέκτη δεν λέει κάτι....Πιστεύω ότι θα έπρεπε να παίρνει μπρος με τη μία και όχι να ζορίζεται....
Δεν είναι δυνατόν να παίρνει με την μία μπροστά το UNO45 του 92 και να μην παίρνει μπροστά αυτοκίνητο 4 μηνών....!!!!
Οσο για το COUPE εννοώ το αθάνατο και κορυφαίο HYUNDAI!!!! κλαψ!κλαψ!
προς Αlex
Θα κοιτάξω και την μίζα αν και δεν νομίζω να είναι εκεί....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 22:22:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρίς να είμαι ο πλέον ειδικός, να πω και εγώ τις υποψίες μου...
Μήπως κάποιο μπουζί δεν κάνει καλή επαφή? Κάποιο σκουπιδάκι ίσως?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 23:58:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vini, αν κρατησεις το κλειδι λιγο περισσοτερο πριν το αφησεις παιρνει μπροστα η παλι σβηνει?
οταν ειχα προβλημα με τον πολλαπλασιαστη μου ειχαν πει να μην βιαζομαι να "αφησω" το κλειδι αλλα να παιρνει καλα! και μετα.
τι λες ;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 02:16:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντιμετώπισα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα με την εκκίνηση.Ο κινητήρας ξεκίναγε ανέβαινε από μόνος του στις 2000 στροφές και έσβυνε.Ο μηχανικός που το κοίταξε μου είπε ότι μάλλον πρέπει να είναι σκουπιδάκια.Μήπως να άλλαζες το πρατήρο που βάζεις βενζίνη ποτέ δεν ξέρεις.Επίσης μία επίσκεψη στον αντιπρόσωπο θα ήταν καλή ιδέα για παν ενδεχόμενο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 08:15:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα....
Λοιπόν και η απάντηση της PEUGEOT μετά τον έλεγχο με τον ΣΟΥΠΕΡ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ/ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ....
-Ρε συ Νίκο...δεν έχει τίποτα....ούτε όταν είναι σβηστό ούτε όταν είναι ανοικτό στο ρελαντί....Εμείς δεν βλέπουμε κάτι....ίσα-ίσα που είναι και άριστο και έχεις και την τελευταία έκδοση λογισμικού.....με φουλ δυνατότητες!!
-Πω! Πω! Ποιος είμαι? Ο "Ρούκουνας"?!?! Είμαι και τυχερός δηλαδή?
Δηλαδή είναι στην φαντασία μου που δεν παίρνει μπροστά.... 8O 8O
Αυτά.....
Τελικά τζίφος..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 19:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ήθελα να πω προκαταβολικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον christhehealer γιατί φαίνεται ότι μου έλυσε το πρόβλημα με την εκκίνηση....
Μετά από όλα αυτά που είδα στην PEUGEOT είπα να εφαρμόσω ΚΑΙ αυτό που είπε ο CHRIS!
Σήμερα πάταγα το συμπλέκτη πριν βάλω μπρος τον κινητήρα και έπαιρνε αμέσως....ένα πράγμα φοβερό....και τρομερό !...! 8O 8O
Αύριο θα διαπιστώσω αν πραγματικά είναι γεγονός αυτό το πράγμα....με περισσότερες δοκιμές.....
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα......  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 21:00:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vini έγραψε: | Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... |
Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 21:34:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vini έγραψε: | Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... |
Μήπως τα σαΐνια του συνεργείου να διαβάζανε κανένα manual πριν πάνε να διορθώσουν το αυτοκίνητο ή να υποθέσω ότι η Lion κάνει εκεί οικονομίες!!!!!!!!!
Τι να πω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
:mad: :mad: :mad: :mad:
ΑΙΣΧΟΣ :fist: |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 23:03:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως για να πω και την πασα αληθεια κι εμενα οταν ειχα παει να παραλαβω το 206 μου ειχαν πει να παταω συμπλεκτη οταν βαζω μπροστα αλλα ενω το ακολουθησα για κανα 2 μηνες μετα το εγκατελειψα και δεν τους πολυπιστεψα κιολλας.
Τελικα ειχαν δικιο φαινεται ασχετως αν δεν εχω (ακομη ευτυχως) καποιο προβλημα εκκινησης.
Μαλλον κατι θα ηξεραν....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 02:38:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, βάζω πάντα εμπρός με πατημένο συμπλέκτη. Το έμαθα από τον Κ.Κ. στο "Οδηγώντας" το 1987 (Πόσα έμαθα ρε Chris από αυτόν τον άνθρωπο...)
Παρ' όλα αυτά την μίζα την άλλαξα λίγο πριν κλείσω χρόνο γιατί τζούφιαζε.
Η μανίσια ήταν της Bosch και η ανταλλακτική ήταν της Valeo. Πράγματι, η Bosch δεν ήταν δυνατή και αυτό το αντιλήφθηκα μόλις άκουσα πώς γυρνάει η Valeo, γρήγορη και αθόρυβη. Αυτή η Valeo τελικά, ότι φτιάχνει είναι "χρυσό". Και είναι και Made in France.
Vini, όταν λέω μίγμα ρελαντί, αναφέρομαι στο μίγμα που φτιάχνεται με εντολή του εγκεφάλου κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Δεν έχει σχέση με την ποιότητα βενζίνης. Ο εγκέφαλος ρυθμίζεται ανάλογα με την βενζίνη. Σου ανέφερα την εκδοχή αυτή γιατί δεν φανταζόμουνα ότι το 206 σου θα έχει την ίδια μάπα μίζα με το δικό μου.
Πάντως, από ότι βλέπω δεν αποκλείεται και το XS2 να έχει την ίδια μίζα με το XS1, δηλαδή της Bosch. Υποψιάζομαι ότι αυτή η μίζα είναι του 1.4 και δεν κάνει για τον 1.6 που έχει βαρύτερο στρόφαλο. Και επειδή η Peugeot έχει αντιληφθεί την αδυναμία έστειλε παρτίδα με Valeo. Μήπως έγινε και καμιά ανάκληση και η Lion τουμπεκί;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 03:19:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι καλα τωρα, σιγα μη κανει η Lion ανακλυση για τις μιζες....
εδω δεν κανουν για αλλα πραγματα.
αμα ξεκολησει καμια μερα η μηχανη μπορει να το σκεφτουν για ανακλυση.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 18:48:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | vini έγραψε: | Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... |
Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2 |
CHRIS επιβεβαιώθηκες πανηγυρικά!...! Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο!
Τhanks again φίλε!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pduke (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 GT 2.0 16V
Ένταξη: 17 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1311 Τόπος: Scholarington(Duke of..)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 20:11:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπόν εδώ και ενάμιση χρόνο το δικό μου παίρνει μπρος πάντα αφού βήξει ο κινητήρας 3-4 μη πω και 5 φορές!!Στην PEUGEOT μου είπανε
-έτσι κάνει ο δίλιτρος ( και εμεινε το θέμα)
πάω κάτω να το βάλω με συμπλέκτη,αν δουλέψει θα ανάψω λαμπάδα στον chris με ομοίωμα της θεάς μίζας να συνουσιάζεται με τον θεό συμπλέκτη!!!!!!!
έρχετε απάντηση σε λίγο!!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Ιούλ 2002, 22:44:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικά κάτι συμβαίνει με τον συμπλέκτη.
Δεν μου παρουσίασε ποτέ πρόβλημα με την μίζα διότι πάντα ανάβω με πατημένο συμπλέκτη.
Aυτό όμως που με προβληματίζει αλλά δεν το έχω ρωτήσει ποτέ είναι γιατί με νεκρή χωρίς να έχεις πατημένο συμπλέκτη κάνει κάποιο θόρυβο (τακ τακ τακ) ενώ με πατημένο δεν το κάνει. Oχι μόνο στο 206 μου αλλά και στο πρώιν Saxo μου και στο Rallye του αδερφού μου, και στο 106 της γιαγιάς μου και σε όλα τα γνωστά Peugeot - Citroen. Σε άλλα δεν το έχω προσέξει ποτέ και αν το κάνει δεν είναι τόσο έντονο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούλ 2002, 09:54:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο θόρυβος που παράγεται προέρχεται από το δίσκο πλατώ, πιθανότατα από το ρουλεμάν. Δεν είναι ανησυχητικό και συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Εάν είναι δυνατός και ακούγεται σαν χτύπημα, μπορεί να προέρχεται από το εσωτερικό του σασμάν, συχνότερα από τον πρωτεύων άξονα. Περισσότερα από μηχανικό!
Το φαινόμενο απαλύνεται σε μεγάλο βαθμό εάν αλλάξετε βαλβολίνες με κάποιες ακριβές συνθετικές.
Vini, αυτό που σου είπε ο Chris είναι προσωρινή λύση*. Δεν θα έπρεπε να σου συμβαίνει αυτό και χωρίς πατημένο συμπλέκτη. Είναι πολύ πιθανό λοιπόν να έχεις πρόωρα φαγωμένο ρουλεμάν, να εφάπτεται ο δίσκος και να εμποδίζει τον κινητήρα να γυρίσει. Πατώντας το συμπλέκτη απομακρύνεις τον δίσκο και έτσι γυρνά ελεύθερα η μίζα τον κινητήρα. Συναντήσου με τον Chris, τον Sidobre, τον Pugsang ή όποιο άλλο μέλος έχει καλό αυτί, γιατί είναι δύσκολο στον εντοπισμό το πρόβλημά σου και πρέπει κάποιος που "νιώθει" να το αφουγκραστεί. Οι μηχανικοί στις αντιπροσωπείες στερούνται "αίσθησης", έχουν μάθει πλέον να βάζουν τα αυτοκίνητα στην πρίζα. Χρειάζονται και την άποψή μας, όσο και αν σπάζονται όταν την ακούν.
* Βέβαια σαν τακτική, το πάτημα του συμπλέκτη κατά την εκκίνηση είναι πολύτιμο για την μακροζωία του δίσκου σε όλα τα αυτοκίνητα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|