Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Μάϊ 2003, 19:02:12 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Άζωτο στα ελαστικά |
|
|
pedia mpika sto [url]www.karlis.gr[url] kai ida oti bazoun azoto sta elastika anti aera...ontos estila ekei tin mana mou na valei lastixa milame gia 70 euro pio ftina apo kathe allon kai tis balane kai azoto...mou ipe oti eksipiretisi ine telia oti exoun ola ta lastixa ta exoun etoimoparadota....POLI SIMANTIKO kai telos tis balane azoto to opio leei akouson akouson den adiazei pote kai oti den prepei na to gemiso ego pote me aera para mono an thelo na ta elekso se 6 mines na petaxto deka lepta apo ekei kai na mou ta koitaksoun.
QUESTIONS....?
isxiei to oti den adiazoun?
ine asfales?
ti tsatsia mporei na pezei?
SIMBOULES!!!
tzampa pragmata (p.x. oz chrono(195/50/15) kai lastixa f1 ...960EURO!!!)
ga** tis eksipiretisis
poli sizitisimoi
kai mallon tha dextoun diakanonismo 206club...
[/url] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 00:34:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικά νόμιζα ότι πρόκειται γιά λάθος αλλά εσύ επαληθεύεις την χρήση αζώτου από τον Καρλή, κι ομολογώ ότι δεν γνώριζα γιά όσα έγραψες περί αυτού. Τελικά εσένα σου έβαλαν άζωτο; Το γέμισμα πόσο κοστίζει; Τι γίνεται με το βάρος του αυτοκινήτου όταν είναι φορτωμένο; Δεν πρέπει να αυξήσεις τις πιέσεις;
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 17:30:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως ισχυει....
Και στα περισοτερα αγωνιστικα βαζουν αζωτο.Για το αν αδειαζουν ή οχι δεν το ξερω αλλα σε υπερβολικο ζεσταμα δεν χανουν πιεση καθολου.Σε ΄΄απλο΄΄αερα αυξανετε ο ογκος οταν ζεσταθουν ενω εκει μενει σταθερος.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 21:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Προσωπικά νόμιζα ότι πρόκειται γιά λάθος αλλά εσύ επαληθεύεις την χρήση αζώτου από τον Καρλή, κι ομολογώ ότι δεν γνώριζα γιά όσα έγραψες περί αυτού. Τελικά εσένα σου έβαλαν άζωτο; Το γέμισμα πόσο κοστίζει; Τι γίνεται με το βάρος του αυτοκινήτου όταν είναι φορτωμένο; Δεν πρέπει να αυξήσεις τις πιέσεις; |
telika isxiei
den evala ego alla i mana mou ixe anagi apo elastika kai xoris na ton diafimizo ta vrika 70-100 euro kato apo oti mou ta edinan oloi oi alloi kai pistepste me rotisa pollous....
oso gia to azoto evale i mana mou kai tis ipe oti den xriazete elegxo kai an exei anagi apo ksanagemisma(mallon pote...)i thelei na paei taksidi kai na prosthesi aera tha prepei na paei apo ekei alla apo oti mas ipe den tha exoume provlima kai me tin idia piesi pou exei tora giati opos ipe kai o NICK
Παράθεση: | Οντως ισχυει....
Και στα περισοτερα αγωνιστικα βαζουν αζωτο.Για το αν αδειαζουν ή οχι δεν το ξερω αλλα σε υπερβολικο ζεσταμα δεν χανουν πιεση καθολου.Σε ΄΄απλο΄΄αερα αυξανετε ο ογκος οταν ζεσταθουν ενω εκει μενει σταθερος. |
den exoume apolies alla an thes mporeis na pas na sou prosthesei tzampa kai apo oti mou eipe i mana mou tis pire 20euro epeidi pire mono lastixa kai tis ipe oti an eperne zantes lastixa tha tis to evaze tzampa...opos px ego pou tha paro paketo tha mou to valei tzampa... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 22:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλά και τα 20 ευρώ δεν είναι λίγα...
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάϊ 2003, 22:42:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
den ine kai liga vevea alla gia skepsou poses fores exeis valei aera sta lastixa sou kai poses fores exeis xalasei venzines kai istories gia na trexeis gia ton elegxo kai poses fores prin figeis gia taksidi psaxneis gia venzinadiko pou exei elekti piesis aera (manometro BOURDON koinos....ti skata mixanologoi imaste?) tis prokopis pou kathe xrono thelei allagi i epanabathmologisi?(giati to mathame se ena ergastirio fetos sto TEI.
Afta ...den ksero o kathenas kanei oti thelei kai opos thelei ....ego tha to valo epeidi tha mpei tzampa den ksero an tha ta eskaga ta 20 an ixa zantolastixa... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 09:44:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik7 έγραψε: | den ine kai liga vevea alla gia skepsou poses fores exeis valei aera sta lastixa sou kai poses fores exeis xalasei venzines kai istories gia na trexeis gia ton elegxo kai poses fores prin figeis gia taksidi psaxneis gia venzinadiko pou exei elekti piesis aera (manometro BOURDON koinos....ti skata mixanologoi imaste?) tis prokopis pou kathe xrono thelei allagi i epanabathmologisi?(giati to mathame se ena ergastirio fetos sto TEI.
Afta ...den ksero o kathenas kanei oti thelei kai opos thelei ....ego tha to valo epeidi tha mpei tzampa den ksero an tha ta eskaga ta 20 an ixa zantolastixa... |
Αν οντως δεν χανει ποτε τοτε 20 ευρο για 1 φορα δεν τρεχει και τιποτα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 11:24:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eνδιαφέρον θέμα ...
χμμ...
Και τώρα ερωτήσεις ...:
1. Γιατί δεν πρέπει να βάλουμε αέρα όταν έχουμε βάλει άζωτο?
2. Τι γίνεται όταν σκάσει ένα λάστιχο που θα έρθει σε επαφή το άζωτο με τον αέρα?
3. Αυτό το άζωτο πρέπει να είναι και το γέμισμα του ΝΙΤRO συστημάτων και ο Καρλής το χρησιμοποιεί και για το γέμισμα των ελαστικών και για αυτό το χρεώνει?
4. Ενα από τα χαρακτηρηστικά του αζώτου είναι και η διατήρηση χαμηλών θερμοκρασιών. Οταν είναι μέσα στο λάστιχο δεν το κρατά εσωτερικά κρύο και μεταφέρει αυτή την θερμοκρασία και εξωτερικά οπότε μήπως τα κοινά ελαστικά δεν ζεστένονται?
Μπορεί και να κάνω λάθος με τις ερωτήσεις αλλά μου δημιουργήθηκαν αυτές οι απορίες... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 12:56:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | 1. Γιατί δεν πρέπει να βάλουμε αέρα όταν έχουμε βάλει άζωτο?
2. Τι γίνεται όταν σκάσει ένα λάστιχο που θα έρθει σε επαφή το άζωτο με τον αέρα?
3. Αυτό το άζωτο πρέπει να είναι και το γέμισμα του ΝΙΤRO συστημάτων και ο Καρλής το χρησιμοποιεί και για το γέμισμα των ελαστικών και για αυτό το χρεώνει?
4. Ενα από τα χαρακτηρηστικά του αζώτου είναι και η διατήρηση χαμηλών θερμοκρασιών. Οταν είναι μέσα στο λάστιχο δεν το κρατά εσωτερικά κρύο και μεταφέρει αυτή την θερμοκρασία και εξωτερικά οπότε μήπως τα κοινά ελαστικά δεν ζεστένονται?
Μπορεί και να κάνω λάθος με τις ερωτήσεις αλλά μου δημιουργήθηκαν αυτές οι απορίες... |
1)Λογικα για να εχουμε καλητερο αποτελεσμα.
2)Αυτο δεν το ξερω.Παντως ειχα δει να σκαει μπουκαλα απο PROFLEX και μπορω να πω οτι ηταν αρκετα επικινδυνο.Αν ειναι ετσι και με τα λαστιχα τοτε..
3)Δεν πιστευω να ειναι το ιδιο.Μαλλον αλλο το ενα και αλλο το αλλο.Συγουρα δεν ξερω.
4)Δεν πιστευω να εχει σχεση.Ισα ισα αν ειναι οπως τα λες τοτε καλητερα.Εμενα μετα απο μερικα γρηγορα χιλιομετρα π.χ η αναρτηση μου τα ξεμπερδευει τα λαστιχα λογο υπερθερμανσης και πανε σαπουνι.Αν ειναι ετσι σε εμενα θα κανει δουλεια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2003, 13:42:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αζωτο ειναι αδρανες αεριο.. Η ατμοσφαιρα και ο αερας που αναπνεουμε ειναι γυρω στο 78% αζωτο. Απλα στο λαστιχο αντι για 78 βαζουμε 100%... Αμα σκασει δεν θα γινει τιποτα.. Το νιτρο ειναι 60κατι τα εκατο αζωτο και 30κατι τα εκατο οξυγονο - αλλο πραμα τελειως.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 21:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον......Πηγα σημερα και εβαλα αζωτο στα λαστιχα και παραληλα εκανα και καθαρισμο στα μπεκ.
Εντυπωσεις......Με το που ξεκινησα καταλαβα οτι το αμαξι σκληρηνε.Αυτο λογικο γιατι στις ανωμαλιες του δρομου και τα ψηλο σαμαρακια με το αζωτο δεν διπλωνει το ελαστικο και δεν πιεζεται.Μου φανηκε οτι τωρα δουλευει ΜΟΝΟ η αναρτηση.Αν μπουν και σλικ λαστιχα που ειναι ποιο σκληρα τα πλαινα τοτε ακομα καλυτερα.Δεν τα ζωρισα γιατι μολις ειχε βρεξει και γλυστραγε του θανατα.Εν αναμονη μολις φτιαξει ο καιρος.
Οσο για τα μπεκ.......θελανε οντως καθαρισμα.Απλα τωρα δεν σκοτσαρει και σηκωνει αβιαστα στροφες.Παει δηλαδη ποιο ελευθερα.Μεγαλη διαφορα ΔΕΝ καταλαβα.
Καθαρισμος μπεκ και αζωτο στα λαστιχα τιμη 50 EURO.Ρε παιδες καλη η τιμη ή τσακωμα κ@λου για πειτε
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Ιούν 2003, 21:25:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και που τα έκανες αυτά ?
ο περιπτεράς πάντως δεν ενθουσιατηκε από το άζωτο..
αν θες σκληρά λάστιχα μην ξαναβάλεις τα 720
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 08:28:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παίδες δεν ισχύει η εξίσωση των ιδανικών αερίων
PV=nRT
P=ΠΙΕΣΗ
V=ΟΓΚΟΣ
n=ΑΡΙΘΜΟΣ mol
R=ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΕΡΙΩΝ (8,3145 j/mol k)
T=ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
μπορεί κανείς να εξηγήσει τι παίζει ...
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 09:29:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε.. μπορείς να βάλεις μεγαλύτερη πίεση στα λαστίχα από το "κανονικό" γιατί στο δρόμο δε θα ζεσταθεί (και καλά) το άζωτο και δε θα διασταλεί όσο ο αέρας που ανεβάζει και την πίεση στο λάστιχο...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 12:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει σκεφτεί κανένας την λύση του αφρού-μούς στα λάστιχα, όπως κάνουν τα WRC στο Ακρόπολις;;;
Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί νομίζω και η SLK, άρα πρέπει να μιλάμε για ένα μάλλον ακριβό σύστημα;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 13:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | και που τα έκανες αυτά ?
ο περιπτεράς πάντως δεν ενθουσιατηκε από το άζωτο..
αν θες σκληρά λάστιχα μην ξαναβάλεις τα 720 |
Στην Πτολεμαιδα Νικο.
Ποια 720 λες εσυ Αυτα ηταν στις 14αρες.Τωρα φοραω 15 αρες.Καλα ρε απο τσιπουρα εισαι
Αιντε ααιντεεε ενααας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ (ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ) Νέος χρήστης
PEUGEOT 206 CC ROLLAND GARROS
Ένταξη: 11 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 13:58:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ελαστικά προδιαγραφών F1 θα πρέπει να είναι εξαιρετικά ανθεκτικά, αντέχοντας υψηλά φορτία και θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο πέλμα αγγίζει τους 125βαθμούς κελσίου ενώ το κάθε ελαστικό γυρίζει 3000 φορές ανά λεπτό όταν το μονοθέσιο κινείται στη μέγιστη ταχύτήτά του. Γι' αυτό και τα ελαστικά δεν περιέχουν αέρα, αλλά ένα μίγμα εμπλουτισμένο με άζωτο και χωρίς υγρασία, για να μην επηρεάζεται η πίεση των ελαστικών από τις καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του "φουσκώματός" τους.
Όταν τα ελαστικά είναι κατασκευασμένα από λάστιχο ή καουτσούκ θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση του μίγματος με άζωτο.
Το ελαστικό που προτείνεται για αυτό το μίγμα αζώτου είναι αυτό που κατασκευάζεται από άνθρακα σε μορφή carbon black, πολυμερή, ορυκτέλαια και ειδικά χημικά επεξεργασίας (curatives). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος
206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 14:28:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπράβο βούλα
θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1
εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο)
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2003, 16:53:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TONY PAP έγραψε: | μπράβο βούλα
θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1
εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο) |
ε οχι και βούλα!
βαγγέλης είναι ο άνθρωπος!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ (ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ) Νέος χρήστης
PEUGEOT 206 CC ROLLAND GARROS
Ένταξη: 11 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 69 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιούν 2003, 06:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | TONY PAP έγραψε: | μπράβο βούλα
θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1
εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο) |
ε οχι και βούλα!
βαγγέλης είναι ο άνθρωπος!
|
Καλημέρα! Σου φαίνεται περίεργο μια γυναίκα να συμμετέχει σε τέτοιες συζητήσεις?
Κι όμως είμαι η Βούλα !!!!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|