PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κιβώτιο RC
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2003, 17:56:46    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κιβώτιο RC Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως όλοι πλεον γνωρίζουμε,το νέο,φοβερό και τρομερό RC θα εφοδιάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 μόνο σχέσεων.Όλοι επίσης είχαμε πιστεύω την απορία γιατί δεν τοποθέτησαν οι γάλλοι εξάρι κιβώτιο (το οποίο αν θυμάμαι καλά υπήρχε στο 306).Χτες έπεσα στα χέρια μου ξένο περιοδικό αυτοκινήτου το οποίο εξηγούσε το λόγο : ο επικεφαλής εξέλιξης του αυτοκινήτου δήλωσε ότι τοποθέτησαν 5άρι γιατί με το 6άρι θα αυξάνονταν υπερβολικά η ακτίνα επιτόπιας στροφής,πράγμα που θα καθυστούσε το αυτοκίνητο δυσκίνητο στην πόλη Exclamation Exclamation
Καλώ τους έχοντες μηχανολογικές γνώσεις στην παρέα να εξηγήσουν τις παραπάνω δηλώσεις της επίσημης Peugeot.
Απορία δική μου : τόσοι κατασκευαστές εφοδιάζουν τα σπορ μοντέλα τους με εξάρια κιβώτια χωρίς πρόβλημα.Γιατί η Peugeot αντιμετώπισε κάτι τέτοιο; Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2003, 20:00:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εννοούν ότι η κάσα του μεγαλύτερου κιβωτίου θα 'βρίσκει' πάνω στο σύστημα διεύθυνσης όταν οι τροχοί θα είναι στριμένοι τέρμα. Αυτό το πρόβλημα έχουν και όσοι προσπαθούν να βάλουν το 6άρι του Πούντο σε Seicento. Μην ξεχνάμε ότι το 206 είναι μικρότερο αυτοκίνητο από το 306, καθώς επίσης πως η Πεζώ δήλωνε πως είχε μεγάλη δυσκολία να το μετατρέψει σε τετρακίνητο WRC λόγω χώρου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Απρ 2003, 21:04:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Εννοούν ότι η κάσα του μεγαλύτερου κιβωτίου θα 'βρίσκει' πάνω στο σύστημα διεύθυνσης όταν οι τροχοί θα είναι στριμένοι τέρμα. Αυτό το πρόβλημα έχουν και όσοι προσπαθούν να βάλουν το 6άρι του Πούντο σε Seicento. Μην ξεχνάμε ότι το 206 είναι μικρότερο αυτοκίνητο από το 306, καθώς επίσης πως η Πεζώ δήλωνε πως είχε μεγάλη δυσκολία να το μετατρέψει σε τετρακίνητο WRC λόγω χώρου.


Όπως είπες σωστά, η Peugeot αντιμετώπισε πρόβλημα χώρου για την μετατροπή του 206 σε ένα αγωνιστικό WRC, αλλά αυτό δεν την εμπόδισε να το κάνει ένα απο τα κορυφαία αυτοκίνητα ράλυ όλων των εποχών.....
Μου μυρίζει προσπάθεια μείωσης κόστους...
Κακά τα ψέματα...
Ποιός θα αγοράσει το RC για αυτοκίνητο πόλης;;;...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 09:18:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκτώς αυτού να θυμίσω ότι το πρώτο 206 WRC φορούσε 6άρι κιβώτιο και από το 2002 φόρεσε 5άρι! Με την αλλαγή αυτή οι Γάλλοι εξήγησαν ότι όχι μόνο δεν υστερεί έναντι των άλλων WRC αλλά υπερτερεί κι'όλας.

Τους ακριβείς λόγους για να είμαι ειλικρινής δεν τους γνωρίζω, αλλά σίγουρα μέσα στην μέρα θα το ψάξω και θα το γράψω.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 10:35:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Εκτώς αυτού να θυμίσω ότι το πρώτο 206 WRC φορούσε 6άρι κιβώτιο και από το 2002 φόρεσε 5άρι! Με την αλλαγή αυτή οι Γάλλοι εξήγησαν ότι όχι μόνο δεν υστερεί έναντι των άλλων WRC αλλά υπερτερεί κι'όλας.

Τους ακριβείς λόγους για να είμαι ειλικρινής δεν τους γνωρίζω, αλλά σίγουρα μέσα στην μέρα θα το ψάξω και θα το γράψω.


Το 5άρι το φόρεσε πρώτη φορά στο Σουηδικό του 2001, στο αυτοκίνητο του Ροβάνπερα, το οποίο και κέρδισε. Ο Οριόλ ήταν κατά του πενταριού, γι'αυτό και καθυστέρησε η τοποποθέτηση του και στους υπόλοιπους.

Μην συγκρίνετε με το WRC. Στο WRC έχεις την ευχέρεια να κόψεις και να ράψεις, ακόμα και να θυσιάσεις χώρο από την καμπίνα. Επιπλέον έχει πολύ περισσότερο φάρδος και χώρο στα φτερά, που σημαίνει ότι εξαλείφονται τα προβλήματα επαφών των τροχών με το σασμάν. Τώρα που το σκέφτομαι, το σασμάν (κατασκευασμένο από την X-Trac) στο WRC είναι τοποθετημένο κατά μήκος, οπότε μιλάμε για τελείως διαφορετική διαρύθμιση με το RC.

Το σασμάν του WRC έγινε 5άρι για λόγους αξιοπιστίας. Η άφθονη ροπή τους επέτρεψε να θυσιάσουν μία σχέση και στον ίδιο χώρο να βάλουν 5 αντί για 6 γρανάζια. Με αυτόν τον τρόπο κάθε γρανάζι είναι πλέον φαρδύτερο και πιο ανθεκτικό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 11:25:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tελικά το κιβώτιο τουλάχιστον στην άσφαλτο φοράει 6άρι της Xtrac και είναι αυτό:



... θα μάθω κι άλλα....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 11:27:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5άρι θες να πεις... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 11:31:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
5άρι θες να πεις... Very happy


Οχι όχι. Η ίδια η Peugeot Sport λέει ότι στην άσφαλτο φοράει 6άρι! Το ίδιο (περίπου) αφήνει να ενοειθεί και η Xtrac...
Και εγώ μέχρι τώρα είχα την εντύπωση ότι φοράει 5άρι....

Δεν ξέρω τι να πώ... μπερδεύτικα!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 11:46:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Μην συγκρίνετε με το WRC. Στο WRC έχεις την ευχέρεια να κόψεις και να ράψεις, ακόμα και να θυσιάσεις χώρο από την καμπίνα. Επιπλέον έχει πολύ περισσότερο φάρδος και χώρο στα φτερά, που σημαίνει ότι εξαλείφονται τα προβλήματα επαφών των τροχών με το σασμάν. Τώρα που το σκέφτομαι, το σασμάν (κατασκευασμένο από την X-Trac) στο WRC είναι τοποθετημένο κατά μήκος, οπότε μιλάμε για τελείως διαφορετική διαρύθμιση με το RC.


Δεν το συγκρίνω επουδενί με το WRC γιατί τα αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά του πρωταθλήματος. Προσπαθούσα να σκεφτώ την κατανομή ταχύτητας/ροπής. Αν θεωρούν ότι το 5άρι επαρκεί για την κατανομή και το αυτοκίνητο βρίσκεται πάντα στην μέγιστη ροπή τότε δεν νομίζω ότι χρειάζεται ένα 6άρι.

Αν δείτε τα περισσότερα 6άρια που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή είναι με ημιαυτόματο κιβώτιο και όχι με χρειροκίνητο. Aν βγεί και το 206 με ημιαυτόματο (κάτι που θεωρώ λίγο απίθανο) τότε μπορεί να φανεί και ένα 6άρι σασμαν



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kατι βρήκα για το WRC..

"2001:Also this year there were some bigger changes on the way for the car. In Sweden Peugeot used for the first time an all new Peugeot Sport designed 5-speed gearbox, as it turned out that the X-Trac designed 6-speed gearbox was one of only two weak areas of the car. It was a bit of a surprise that Peugeot came out with a 5-speed design, none of the opposition has less than 6 gears, some even experimented with a 7-speed gearbox in the past, though the 5-speed design is a testimony of the superb torque range and driveability of the 206 WRC's engine."

Eξακολουθούν όμως όλοι να λένε ότι το φετινό κιβώτιο είναι της Xtrac 6τάχυτο...

Kύριε Michel Nandan τι έγινε εδώ;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 22:57:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενημερωτικα σχετικα με το 6αρι σασμαν,δεν ειναι προβλημα χωρου καθως το 6αρι του 306 με διαφορετικη "χελωνα" καθεται μια χαρα στο 106 που ειναι και μικροτερο απο ολα τα υπολοιπα.
Τα 106 mini group A στο εξωτερικο τρεχουν με 6αρι.
Μαλλον θεμα marketing ειναι...
Το 6αρι που φοραει το 206 mini group A ειναι αυτο του 306.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:04:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι δεν είναι το ίδιο!
Σήμερα είμουν σε ένα 206 το οποίο έχειμ ετοιμαστεί για το Ακρόπολις και τα λέγαμε!έχει άλλη εντελώς κλιμάκωσει το 6αρι αυτό!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:16:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο γνωστος Ντινος απο την Θεσ/νικη που εχει τα ανταλλακτικα,φερνει τις χελωνες που μετατρεπουν το 6αρι του 306 αναλογα για να κουμπωσει στο 16αρι μοτερ.Η κλιμακωση διαφερει λογο διαφορικου,οχι σχεσεων...Βεβαια αυτο δεν ειναι απολυτο γιατι αν καποιος ταιριαξει τα γραναζια,μπορει και να αλλαξει την κλιμακωση.Εξακριβωμενο! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:19:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν λέω όχι αλλά από ότι κατάλαβα δεν έχει τίποτα από 306!
Θα ρωτήσω όμως για σιγουριά!!
Πως δεν έχουμε βρεθεί καμιά φορά?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι "τρυφερο ποδι" στο club! Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:23:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pughell έγραψε:
Ειμαι "τρυφερο ποδι" στο club! Very happy Very happy Very happy

Ε δώσε μία δυνατή!!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ομολογω οτι με πιανεις αδιαβαστο!!! Shocked Confused
Για κανε ενα explanation??? Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:37:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το κιβώτιο μου είπανε ότι η πρώτη είναι αρκετά μακρυά (χώμα για)
περι τα 75-80 χλμ!!Δευτέρα κοντή τρίτη και από κει και πέρα ακόμη πιο κοντές άπό ότι στο 306!
Να φανταστείς ότι η έκτη βγάζει κοντά στα 197 χλμ!
Δε νομίζω να έχει τέτοιο κιβώτιο το 306!
τι λες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:43:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα χαρακτηριστικα αυτου του σασμαν ειναι εντελως αγωνιστικα και εντελως ιδια με του 106 απο οτι φαινεται.Βασικα πριν εγραψα μια βλακεια...
Το σασμαν ειναι οντως 6αρι αλλα δεν ειναι του 306.Ειναι αυτο που δινει η P.S. για το mini group A.
Οντως οι σχεσεις ειναι ετσι...
Απλα ειναι εφικτο να μπει το σασμαν του 306 στα 106.
Με ποιον μιλουσες για το σασμαν,με τον Γκανο ή με τον Κωνσταντινου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2003, 09:28:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τον Αντώνη τον Γκάνο και όλη την παρέα!!!! Wink Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1307s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on