Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 00:44:55 Θέμα δημοσίευσης: Power inverter 12V to 220V |
|
|
ψαχνω κατι τετοιο http://www.voltageconverters.com/itemdesc.asp?ic=ERP900-12
ωστε να μπορω να συνδεσω "βαριες" συσκευες στον αναπτηρα του αυτοκινητου.
μιλαμε για 1000watt πανω κατω.
Αν ξερει καποιος που μπορω να προμηθευτω κατι τετοιο απο καταστημα στην ελλαδα (eshop ή κανονικο) ή καποιο site στο εξωτερικο , θα με βοηθουσε πολυ.
Και για να σας προλαβω, στο ebay εχω κοιταξει, αλλα θελω καποιο καταστημα ή το πολυ eshop.
ευχαριστω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 01:15:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 23:30:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει. |
ποιο καλωδιο εννοεις ;
γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια .
βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt.
π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ;
εξηγησε μου αν θες
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2008, 17:02:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει. |
ποιο καλωδιο εννοεις ;
γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια .
βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt.
π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ;
εξηγησε μου αν θες |
Δεν μπορώ να σου απαντήσω συγκεκριμένα για τις συσκευές που λες, αλλα ισχύει:
η ισχύς ισούται με την ονομαστική τάση λειτουργίας της συσκευής επι την ένταση ρευματος που τη διαρρέει. Οπερ έδει δείξαι P(ισχύς) = V (τάση) * Ι (ρεύμα).
Ήτοι P=V*I -> I=P/V
1000W που ανεφερες εσύ & 13,8V που είναι η ταση στο αυτοκ.
ειναι Ι=1000/13,8 -> Ι=~ 72,5Α
Μιας και ασχολείσαι με ηχοσυστήματα μπορείς να κατάλαβεις την απαιτούμενη διατομή του καλωδίου που χρειάζεται μια τέτοια συσκευή. Μπορείς τώρα να συγκρίνεις την αυτή διατομή με αυτή που καταλήγει στα ακρα της βάση του αναπτήρα, θα είναι αρκετά μικρότερη. Αυτο πρακτικά σημαίνει οτι θα λιώσει το καλώδιο επειδή θα ζεσταθεί.
Μια πιο απλή μέθοδος ειναι να κοιταξεις στο βιβλιαράκι του αυτοκ ποια ασφάλεια αντιστοιχεί τον αναπτήρα, έτσι αν πχ αντιστοιχει μια 30αρα, τα 72Α που θες εσύ ειναι αρκετά παραπάνω.
Αυτά λέει εμένα η λογική μου, στα εξήγησα οσο αναλυτικότερα μπορούσα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Προταση: αν τραβήξεις απο τη μπαταρία απευθείας καλώδιο εισαι οκ, εσύ απ' οσο θυμάμαι επειδή εχεις ηχοσύστημα μπορείς να βάλεις στο πορτ-μπαγκαζ ενα διανεμητή τάση και να τροφοδοτήσεις απο εκεί το inverter.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2008, 00:15:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | DimiP έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει. |
ποιο καλωδιο εννοεις ;
γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια .
βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt.
π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ;
εξηγησε μου αν θες |
Δεν μπορώ να σου απαντήσω συγκεκριμένα για τις συσκευές που λες, αλλα ισχύει:
η ισχύς ισούται με την ονομαστική τάση λειτουργίας της συσκευής επι την ένταση ρευματος που τη διαρρέει. Οπερ έδει δείξαι P(ισχύς) = V (τάση) * Ι (ρεύμα).
Ήτοι P=V*I -> I=P/V
1000W που ανεφερες εσύ & 13,8V που είναι η ταση στο αυτοκ.
ειναι Ι=1000/13,8 -> Ι=~ 72,5Α
Μιας και ασχολείσαι με ηχοσυστήματα μπορείς να κατάλαβεις την απαιτούμενη διατομή του καλωδίου που χρειάζεται μια τέτοια συσκευή. Μπορείς τώρα να συγκρίνεις την αυτή διατομή με αυτή που καταλήγει στα ακρα της βάση του αναπτήρα, θα είναι αρκετά μικρότερη. Αυτο πρακτικά σημαίνει οτι θα λιώσει το καλώδιο επειδή θα ζεσταθεί.
Μια πιο απλή μέθοδος ειναι να κοιταξεις στο βιβλιαράκι του αυτοκ ποια ασφάλεια αντιστοιχεί τον αναπτήρα, έτσι αν πχ αντιστοιχει μια 30αρα, τα 72Α που θες εσύ ειναι αρκετά παραπάνω.
Αυτά λέει εμένα η λογική μου, στα εξήγησα οσο αναλυτικότερα μπορούσα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Προταση: αν τραβήξεις απο τη μπαταρία απευθείας καλώδιο εισαι οκ, εσύ απ' οσο θυμάμαι επειδή εχεις ηχοσύστημα μπορείς να βάλεις στο πορτ-μπαγκαζ ενα διανεμητή τάση και να τροφοδοτήσεις απο εκεί το inverter.  |
λοιπον βασικα δεν το θελω για το 206 οποτε δεν υπαρχει και ηχοσυστημα αλλα αυτο δεν μας απασχολει.
επειδη ειμαι σκραπας απο ηλεκτροτεχνια, ειχα την εντυπωση οτι το inverter ειναι αυτο που θα αναλαβει να παρει το ρευμα που βγαζει ο αναπτηρας κια αφου το μετατρεψει να δωσει τα 220V και ας πουμε τα 900watt ισχυος . δηλ. η μετατροπη γινεται μεσα στο inverter γιαυτο και υπαρχει η συσκευη.
ετσι νομιζα ,
οπως λες εσυ θα προσπαθησει να τραβηξει ας πουμε 70Α απο τον αναπτηρα (για να μετατρεψει και να δωσει τα 900watt) οποτε θα πεσουν ασφαλειες, θα λυωσουν καλωδια κ.λ.π
σωστα ;
αν ναι ,
τοτε γιατι το πουλανε αυτο το μαραφετι ;
πουθενα δεν αναφερει οτι π.χ. χρειαζεται ειδικη συνδεσμολογια / καλωδιωση / ασφαλειες / μπαταριες κ.λ.π για να δουλεψει.
λεει απλα οτι το βαζεις στον αναπτηρα του αυτοκινητου σου και σου δινει 900watt stantar και 1800 στιγμιαια. (δες το link που εχω δωσει πιο πανω)
πραγματικα δεν καταλαβαινω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2008, 07:47:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ετσι νομιζα ,
οπως λες εσυ θα προσπαθησει να τραβηξει ας πουμε 70Α απο τον αναπτηρα (για να μετατρεψει και να δωσει τα 900watt) οποτε θα πεσουν ασφαλειες, θα λυωσουν καλωδια κ.λ.π
σωστα ;
αν ναι ,
τοτε γιατι το πουλανε αυτο το μαραφετι ;
πουθενα δεν αναφερει οτι π.χ. χρειαζεται ειδικη συνδεσμολογια / καλωδιωση / ασφαλειες / μπαταριες κ.λ.π για να δουλεψει.
λεει απλα οτι το βαζεις στον αναπτηρα του αυτοκινητου σου και σου δινει 900watt stantar και 1800 στιγμιαια. (δες το link που εχω δωσει πιο πανω)
πραγματικα δεν καταλαβαινω  |
Δεν καταλαβαίνεις γιατί πολύ απλά ο Γιάννης, με την επιστημονική του απάντηση και τις λογοτεχνικές παπ***ές του τύπου "Οπερ έδει δείξαι" κάπου την έχασε την μπάλα.
Ότι έγραψε ο φίλτατος Γιάννης, για ασφάλειες κλπ. ισχύει από την υποδοχή του αναπτήρα και μετά. Μέχρι πριν, θα τραβάει 12volt το inverter από το ρεύμα του αυτοκινήτου και δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Από τον αναπτήρα και μετά μπαίνει η φύσα, μετά είναι το inverter και μετά γίνεται το πανηγύρι με το λιώσιμο καλωδίων.
Το inverter είναι αυτό που θα κάνει ανόρθωση τάσης στα 220V και όχι η μπαταρία του αυτοκινήτου. Και ο κατασκευαστής έχει προβλέψει τα μέγιστα watt παροχής, έχει βγάλει διατομές καλωδίων σωστές κλπ. έτσι ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα το όλο σύστημα.
ΑΝ έβαζες μια ηλεκτρική σκούπα 12Volt και 1000 watt να τραβήξει ρεύμα στην υποδοχή του αναπτήρα, τότε θα είχες πρόβλημα και θα έκανες ότι έλεγε ο Γιάννης περί ασφαλειών κλπ.
Τώρα όμως είσαι απλά Plug and play 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2008, 09:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστή η παρατήρηση του Σταυρου, ο συλλογισμός μου εν μέρει είναι λάθος αφού το ρεύμα που θα "ζητήσει" το φορτίο είναι από την ανορθωμένη τάση των 220V. Γι αυτό και στο λινκ αναφέρει 4,1A, βέβαια το πόσο αντιστοιχεί στα 13,8V μέσω του inverter είναι ενα θέμα για μένα. Η' ακόμα πιο απλα η συσκευση εμμεσα (απο τον inverter) τροφοδοτείται από τα 13,8V
@Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8.
Φεύγω για Τρίπολη, αν είναι τα λέμε ξανα απο Δευτέρα
ΥΓ. Δημήτρη αν το εμπιστευεσαι σαν μαρκα το προιον και πληρεί κάποια πρότυπα πιστοποίησης τότε τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται ίσχυουν και προφανώς για να έχει σχεδιαστεί για τέτοια συνδεσμολογία δεν θα εχεις πρόβλημα. Εγώ απλα ανέφερα τον προβληματισμο μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Μάϊ 2008, 11:04:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | @Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8. |
Του χαρίζει η υποδοχή του αναπτήρα 12 ολόκληρα Volt. Από εκεί και πέρα γίνεται η ανόρθωση 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 03:07:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok, ευχαριστω για τις απαντησεις.
κατι καταλαβα.
θα το ψαξω περισσοτερο και θα δω τι θα κανω.
Να σκεφτεις υπαρχει και μεγαλυτερο μοντελο
http://www.voltageconverters.com/itemdesc.asp?ic=ERP3500-12
πολυ πιο ακριβο βεβαια (450 $ περιπου δηλ. 290 Ευρω ) που βγαζει 3000 watt !!! συνεχομενα και αντεχει peak 7000watt !!
μιλαμε για τερας .
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saxakias Μόλις έγραψα

Ένταξη: 10 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 11:34:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια απο 400-500 watt και πανω πρεπει να συνδεεις το inverter με την μπαταρια....
γιατι οι επαφες τις φυσσας του αναπτηρα ειναι πολυ μικρες για το φορτιο και θα λιοσουν...
οταν παρεις το inverter θα δεις και το manual που στα λεει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 17:46:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saxakias έγραψε: | παιδια απο 400-500 watt και πανω πρεπει να συνδεεις το inverter με την μπαταρια....
γιατι οι επαφες τις φυσσας του αναπτηρα ειναι πολυ μικρες για το φορτιο και θα λιοσουν...
οταν παρεις το inverter θα δεις και το manual που στα λεει |
manual ???
να θποθεσω οτι ειχες ή εχεις αγορασει κατι τετοιο ;
για πες!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:21:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | @Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8. |
Του χαρίζει η υποδοχή του αναπτήρα 12 ολόκληρα Volt. Από εκεί και πέρα γίνεται η ανόρθωση  |
Τα volts ειναι η ονομαστική τάση λειτουργίας ας πούμε, τα watt εμπεριέχουν μέσα και την ένταση ρεύματος ή οποία εξαρτάται καθαρά απο το φορτίο. Οπότε, αν το inverter παρέχει 1000W και εμείς συνδέσουμε μια λάμπα φθορισμού θα έχουμε κατανάλωση ενέργειας πχ.20W και όχι 1000W, αν όμως βάλουμε μια ηλ. σκούπα 2000W τότε απλά δεν θα την τροφοδοτήσει. Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:26:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου. |
Κοντολογίς, παίρνει τα 12V και τα ανορθώνει σε 220V. Τόσο δύσκολο είναι?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:39:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου. |
Κοντολογίς, παίρνει τα 12V και τα ανορθώνει σε 220V. Τόσο δύσκολο είναι? |
Την γνώμη μου και την παρατήρηση μου την είπα. Μπορεί το κάτι τόσο απλο να το βλέπω εγώ πολύπλοκο. Αυτά είχα να πω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:41:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι βρε αγόρι μου χρυσό, και σου εξηγώ, ότι πρέπει να ξεκολλήσεις από την παροχή των 12V σαν βασική διότι το ρεύμα που βγαίνει από το Inverter είναι στα 220V ανορθωμένο 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:49:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ναι βρε αγόρι μου χρυσό, και σου εξηγώ, ότι πρέπει να ξεκολλήσεις από την παροχή των 12V σαν βασική διότι το ρεύμα που βγαίνει από το Inverter είναι στα 220V ανορθωμένο  |
Αντε θα το ξαναπωωωω,
το ρεύμα εσυ απο τα 220 θα το παρεις σύμφωνοι. Το inverter ομως προηγούμενος πέρνει απο τον αναπτήρα-12V. Γι αυτόοοοοοοοοοοο το ρεύμα μιλάω τόση ώρα. Η παροχή του αυτοκινήτου σίγουρα είναι ικανή αλλά τα καλώδια του αναπτήρα ΟΧΙ. Αυτο λέω.
Μπορεί να κάνω λάθος, τι να πω... αλλά για την ώρα επιμένω σε αυτό που λεω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:54:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η παροχή και τα καλώδια είναι ικανότατα.
Εκεί που μπερδεύεσαι τόση ώρα είναι τα Watt. Τα απαιτούμενα Watt θα τα τραβήξει από το inverter και όχι από την μπαταρία του αυτοκινήτου
Αν αντέχει το inverter τα συγκεκριμένα watt, τα παρέχει. Αν πας να ζητήσεις περισσότερα, παίρνεις 2 φρέσκα *CENSORED* 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 01:32:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ερώτημα ειναι...
...το ρευμα που θα τραβηξει το ινβερτeρ (για να τροφοδοτησει μια συσκευη πχ 1000w), από τον αναπτήρα... το αντέχουν τα καλώδια του αναπτήρα.....?
κοινώς πόσο ρευμα (ενταση ... οχι ταση) θα ζητήσει το ινβερτερ από τα καλώδια του αναπτήρα...
= χρειαζόμαστε το μανουαλ του ινβερτερ για να το απαντησουμε αυτο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 06:41:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άντε πάλι από την αρχή...
ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|