Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 19:20:29 Θέμα δημοσίευσης: Ομάδες/κλάσεις αγώνων αυτοκινήτου |
|
|
Οι Ομάδες που μετέχουν σε κάθε αγώνα υποδιαιρούνται σε κλάσεις=κυβισμός.
Ομάδα Ν = Αυτοκίνητα παραγωγής (όπως βγαίνουν από τον κατασκευαστή)
Ν1 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
Ν2 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Ν3 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Ν4 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.
Ομάδα Α = Αυτοκίνητα Τουρισμού (επιτρέπονται πολλές αλλαγές στο αυτοκίνητο)
Α5 κλάση : από 0 έως 1400 κ.εκ.
Α6 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Α7 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Α8 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.
Ομάδα Ε (παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων που έληξε η Ηomologation τους από Α ή Ν)
Ε9 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
Ε10 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Ε11 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Ε12 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.
Ομάδα NATIONAL
ΝAT 13 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
ΝAT 14 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
ΝAT 15 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
ΝAT 16 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 09:46:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείτε και πολλά άλλα στοιχεία (homologations, κλπ) να τα βρείτε στο www.fia.com
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 09:52:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπραβω Τασο... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 04:49:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
.................Δεν ξέρω πως έγινε αυτό.................... 
www.euphemus.eu
Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Παρ 28 Μάρ 2003, 04:51:28, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 04:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!
Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:04:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!
Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά. |
Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);
Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | BTS έγραψε: | Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!
Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά. |
Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);
Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc |
Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους? 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους?  |
Οχι, γιατί τότε με αυτό τον τρόπο θα ήταν εκτός του ανταγωνισμού.
Η Α8 είναι "πάνω από 2000cc" με ανώτατο όριο τα 300 bhp. Οπότε και 2000 cc να έχεις, με το παραμικρό τούρμπο θα είσουν στην Α8! Οπότε προσπαθείς να καταφέρεις να κάνεις όσο το δυνατόν το αυτοκίνητό σου να είναι στα 300 άλογα με όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή. Τι θα κάνεις; θα αυξήσεις την πίεση 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:34:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...
Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:56:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δειτε συγκριτικά:
A 5604 206 GRAND TOURISME WRC 2002 (25/04 WR) 1997.4 x 1.7= 3395.6 cc
A 5626 XSARA WRC 2002 (09/02 WR) 1993.58 x 1.7= 3389.09 cc
A 5596 FOCUS WRC 2002 (25/04 WR) 1995.5 x 1.7= 3392.35 cc
A 5621 SUBARU IMPREZA WRC 2002 ( 19/02 WR) 1994.3 x 1.7 = 3390.3 cc
A 5611 ACCENT WRC3 (17/03 WR) 1997.4 x 1.7 = 3395.6 cc
A 5632 LANCER EVOLUTION WRC (CS2A) (09/02 WR) 1996.9 x 1.7 = 3394.7 cc
A 5573 OCTAVIA WRC 2002 (38/04 WR) 1999.3 x 1.7 = 3398.8 cc
N 5476 155 QUADRIFOGLIO 3.0 V6 24V 2959 cc -> ATMO
N 5531 COUPE 2.0 16V TURBO 1995 x 1.7 = 3391.5 cc
N 5650 SUBARU IMPREZA WRX STI GDB 1994.3 x 1.7 = 3390.3 cc
N 5477 OPEL/VAUXHALL CALIBRA-A TURBO 4x4 1998 x 1.7 = 3396.6 cc
N 5623 IBIZA 1.8 20VT 1780.8 x 1.7 = 3027.4 cc
N 5640 LEON 1.9 TDI 1896.2 x 1.5 = 2844.3 cc -> DIESEL
N 5648 GOLF TDI GTI 1896.2 x 1.5 = 2844.3 cc -> DIESEL
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:00:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...
Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:16:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...
Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395) |
δεν είναι λόγω WRC, αλλά λόγω turbo. τα turbodiesel 1,5.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:58:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...
Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar...  |
Οκ,σωστός... Τώρα το'πιασα. 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2003, 12:20:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | BTS έγραψε: | Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!
Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά. |
Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);
Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc |
Sorry για την καθυστέρηση, τώρα το είδα.
Όπως είδαν και τα παιδιά, συντελεστές μπαίνουν μόνο στα τούρμπο και είναι σταθεροί (1.7 & 1.5). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Σέρμπης Κώστας (κώστας) Μέλος

 106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Σεπ 2007, 22:50:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 13:11:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σέρμπης Κώστας έγραψε: | παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε? |
Ειναι Η homologation. Στα ελληνικά δελτιο αναγνωρισης....
Επειδη βαριεμαι να γραφω, δες εδω: http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=120 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 19:56:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, εσύ Α5 είσαι; Γιατί όχι Ν;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 20:05:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι δεν υπαρχει homologation για Ν στο 206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάρ 2009, 10:33:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμαθα οτι αλλαξ κατηγορ εν9 μηπως ξερει καποιος να μου πει που θα μαθω για το τι αλλαξε????μου ειπαν για μπλοκε εκκεντρα και φρενα??
και που πρεπει να παρω την η να μπω σε κανενα side na μαθω??????
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 amaliada (kostas) Μέλος

106 RALLYE
Ένταξη: 31 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 101 Τόπος: AMALIADA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2009, 09:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
???????????????
106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια
Κώστας Π. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|